INFOBUS (ІНФОБУС) відгуки
з оцінкою «Нормально»

Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
INFOBUS (ІНФОБУС)
2.7 5
31 відгук / 47995 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Нормально були тільки у другій половині подорожжі

Вальтер Вальтер 4 жовтня, 2024 год
Маршрут був Одеса~Штутгарт. Перший автобус був у поганому стані, всередині стояв протяг, через що було холодно, а також був відсутній інтернет та санвузол. На щастя, хоча б водій був ввічливим та допомогав з багажем. Потім була пересадка у Львові під час котрої нас пересадили в інший автобус, який вже був саме з тою якістю яку обіцяла компанія - з'явився санвузол,... Читати відгук Маршрут був Одеса~Штутгарт. Перший автобус був у поганому стані, всередині стояв протяг, через що було холодно, а також був відсутній інтернет та санвузол. На щастя, хоча б водій був ввічливим та допомогав з багажем. Потім була пересадка у Львові під час котрої нас пересадили в інший автобус, який вже був саме з тою якістю яку обіцяла компанія - з'явився санвузол, інтернет-мережа, сама автівка була тепліша у порівнянні з попередньою, а ще в ньому було два поверха, обидва були у доброму стані. Якщо це буде комусь важливо, у другому автобусі було 2 крісла справа та 1 зліва. В кожному сидінні був зарядний пристрій, сам салон був досить просторим.

Не зрозуміло чому не можливо було підтримати таку ж якість і в першій автівці - знімаю 2 зірки саме через це.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 7 жовтня, 2024 год
Добрий день.
Дякуємо, що поділились враженнями від поїздки.
На нашій сторінці INFOBUS є багато різних перевізників в яких є великі автопарки як великі автобуси так і мікроавтобуси.
Щоб перевірити ситуацію з вашим рейсом вкажіть, будь ласка, номер вашого замовлення/квитка, який ви придбали на ресурсі INFOBUS.
Будемо раді допомогти прояснити цю ситуацію із різними типами автобусів.

Перевізник BUSSONE

Альона Альона 7 грудня, 2023 год
Їхали перевізником BUSSONE 28.11.2023 з Кременчука до Вільнюса.
Туалет не працював, але водії зупинялися на автовокзалах/АЗС.
У Львові 4 години чекали на пересадку на інший автобус, який віз напряму до Вільнюса. До придбання квитка про пересадку не попереджали.
В автобусі, в який ми пересіли, туалет також не робив. Але давали воду.
Кордон пройшли швидко за 3 години... Читати відгук
Їхали перевізником BUSSONE 28.11.2023 з Кременчука до Вільнюса.
Туалет не працював, але водії зупинялися на автовокзалах/АЗС.
У Львові 4 години чекали на пересадку на інший автобус, який віз напряму до Вільнюса. До придбання квитка про пересадку не попереджали.
В автобусі, в який ми пересіли, туалет також не робив. Але давали воду.
Кордон пройшли швидко за 3 години (дві границі).

Моя оцінка 3/5 перевізнику BUSSONE.
3 бали залишаю за майстерність водіїв, безпечний доїзд до пункту призначення при поганих погодніх умовах + за швидке проходження кордону.
Інші бали знімаю, оскільки перевізник не забезпечив при 37-годинній дорозі пасажирів туалетом. Вставати в 2 ночі та йти по холоду в платний туалет на вокзалі - це не про комфорт. Але вимушений йти, бо невідомо коли наступна зупинка. Вважаю, що туалет - це мінімум, який має бути у кожному автобусі, я вже мовчу про Вайфай та зарядку.
Також знімаю бали за довготривалу пересадку, про яку не попередили.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 7 грудня, 2023 год
Добрий день, Альона.
Дякуємо вам за коментар.
Адже саме відгуки та коментарі клієнтів допомагають нам перевіряти роботу перевізників, інформацію, вказану в нас на сайті, та піднімати довіру клієнтів до нашої компанії.
Вкажіть, будь ласка, номер вашого замовлення/квитка купленого у нас, ми перевіримо ситуацію, проведемо роботу з перевізником та надамо вам відповідь.
Заздалегідь дякуємо вам за інформацію.
З повагою, INFOBUS!

Відгуки на чотирьох перевізників

Анастасія Анастасія 17 вересня, 2023 год
30.08.2023 я їхала з Рівного у Київ перевізником Павлюк Л. В.
Перше, автобус без абсолютно будь-якого попередження запізнився на 1 год 20 хв. У той момент йшов дощ і як наслідок я захворіла та їхала наступних два дні хвора з температурою.
Друге, водій не вмів користуватися клімат-контролем, і в автобусі температура була 18 градусів, що є холодно. Водій... Читати відгук
30.08.2023 я їхала з Рівного у Київ перевізником Павлюк Л. В.
Перше, автобус без абсолютно будь-якого попередження запізнився на 1 год 20 хв. У той момент йшов дощ і як наслідок я захворіла та їхала наступних два дні хвора з температурою.
Друге, водій не вмів користуватися клімат-контролем, і в автобусі температура була 18 градусів, що є холодно. Водій навіть сам одягнув теплу кофту, але налаштувати температуру в автобусі так і не зміг. Прошу пам'ятати, що у цей момент у мене піднімалася температура.
Третє, приїхали на годину пізніше, ніж планувалося і був ризик не встигнути на наступний міжнародний автобус, квиток на який також купувала на вашому сайті.
Четверте, автобус комфортний і чистий.
30.08.2023 розпочала подорож з Києва до Софії (Болгарія).
Четверте, інтернету в автобусі не було.
Перше, уже на місці повідомили про пересадку в Одесі перевізники компанії viking bus, при тому, що у квитку було зазначено лише про можливу пересадку та те, що я буду їхати з Києва до Софії перевізником LIKEBUS.
Друге, хотіла зазначити, що у viking bus прекрасні водії: виховані, чемні, з усім допомагали, на всі мої запитання відповідали гарно і ввічливо, а також всю пересадку були поруч зі своїми пасажирами. Автобус комфортний і чистий.Рекомендую!
Єдиний мінус це спілкування російською мовою. На роботі маємо спілкуватися виключно державною.
Третє, компанія LIKEBUS - це просто жах. Люди ніколи не купуйте квитки у цього перевізника. Водії грубіянили, принижували і невдало жартували до мене усю дорогу. Також чомусь ми їхали паромом через Дунай, коли можна було їхати сушею. Обіцяного інтернету в автобусі не було, і я вперше поїхавши за кордон, зовсім була без зв'язку. Є підозра, що вай фай таки був у автобусі, але водії просто не хотіли говорити мені пароль. Бо я неодноразово за це питали, а водії лише відмахувалися від мене. Вкінці з кінцями як ми вже приїхали у Софію мою валізу мені ледве не викинули вже замість того, щоб обережно допомогти. Атобус у не найкращому стані. А також знову одна російська мова.
09.09.2023 скористалася послугами перевізника NIKOLAS-TRANSAVTO, їхала з Софії (Болгарія) в Хмельницький.
Перше, автобус запізнився на годину, але про це було попереджено заздалегідь, тому неприємних емоцій це не викликало.
Друге, у салоні крім водія була присутня дуже приємна дівчина помічниця (не знаю як правильно називається посада). Кава, чай, 3в1, печиво, допомога з будь-чим і відповіді на всі запитання. Вона була вихованою і чемною, що є великим плюсом.
Третє, водій вибив телефон із рук моїй подрузі і не вибачився, а просто дивився на це, далі розвернувся і пішов.
Четверте, інтернету знову не було.
П'яте, автобус комфортний і чистий.
11.09.2023 перевізник Пал Тур, з Хмельницького до Рівного.
Перше, подзвонили заздалегіть і спитали, де я знаходжуся.
Друге, інтернету не було.
Третє, автобус комфортний і чистий.

Оператори компанії INFOBUS ввічливі і готові допомогти з будь-яким питанням. Користувалася двічі гарячою лінією і двічі була задоволеною роботою на 100%.
Переваги:
  1. Оператори на гарячій лінії
  2. Функціонал сайту
  3. Комфортні автобуси
Недоліки:
  1. Перевізник LIKEBUS: хамство, невдалі жарти, дуже довга дорога, тиск на тебе, необережне поводження з багажем, грубіянство, російська мова
  2. Відсутність обіцяного інтернету в автобусах
  3. Російськомовні водії

Не самые лучше перевозчики

Марина Марина 20 серпня, 2023 год
Моя первая поездка и первый блин комом. Ехали 05.01.2023 в 22:30 вдвоем с мужем автобусом с Винницы в Кишинев. Переврзчик FIRMA GALIZ-SV S.R.L. Маршрут у Автобуса был Киев-Кишинев. Впечатления: Во-первых автобус приехал на место посадки раньше и отправился также раньше...хорошо, что мы приехали заблаговременно..увидели, что подъехал какой-то автобус и решили узнать может наш...очень хочется верить, что если б мы не... Читати відгук Моя первая поездка и первый блин комом. Ехали 05.01.2023 в 22:30 вдвоем с мужем автобусом с Винницы в Кишинев. Переврзчик FIRMA GALIZ-SV S.R.L. Маршрут у Автобуса был Киев-Кишинев. Впечатления: Во-первых автобус приехал на место посадки раньше и отправился также раньше...хорошо, что мы приехали заблаговременно..увидели, что подъехал какой-то автобус и решили узнать может наш...очень хочется верить, что если б мы не подошли, то с нами бы связались и не уехали раньше прописаного в билете времени отправления. Второе, место посадки не соответствовало билету. В билете заявлено, что автобус отправляется с Автовокзала, а на самом деле он останавливается у дороги, которая вокруг не одна. Третье..и это была вишенка на торте, водитель нам заявил: "в Киеве на этот рейс зарегистрировали больше человек, чем положено, поэтому у Вас выбор либо кто-то из Вас едет сидя на ступеньках, либо мы уезжаем без Вас". Супер конечно выбор, но мужу пришлось ехать почти всю дорогу на ступеньках (а это не 2-3 часа), пока с Молдове кто-то из пассажиров не вышел и муж пересел на сиденье. Четвертое, как-то не очень хочется ехать ночью в автобусе и слушать на весь салон включеную водителями музыку а-ля шансон.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 21 серпня, 2023 год
Добрый день, Марина.
Спасибо, что поделились впечатлениями о поездке.
Нам очень неприятно слышать, что вы остались недовольны поездкой.
Укажите, пожалуйста, номер вашего заказа/билета купленого у нас, мы проверим ситуацию, проведем работу с перевозчиком и проверим информацию, которая отображается на нашем сайте.
Заранее благодарим вас за информацию.
С уважением, INFOBUS!
Показати 1 відповідь

Автобус был арестован полицией в Варне

Violeta Violeta 15 серпня, 2023 год
Я купила билет на рейс Варна-Одесса, дата выезда 14.08.2023 в 13.30, перевозчик Likebus. Автобус приехал вовремя, но никак не отправлялся по маршруту. Водители ничего не объяснили. По инициативе пассажиров выяснилось, наш автобус арестован дорожной полицией Варны и следовать по маршруту не может. Прозвучали предложения выйти из автобуса с вещами и ждать, неизвестно сколько, пока компания Likebus найдёт другой автобус.... Читати відгук Я купила билет на рейс Варна-Одесса, дата выезда 14.08.2023 в 13.30, перевозчик Likebus. Автобус приехал вовремя, но никак не отправлялся по маршруту. Водители ничего не объяснили. По инициативе пассажиров выяснилось, наш автобус арестован дорожной полицией Варны и следовать по маршруту не может. Прозвучали предложения выйти из автобуса с вещами и ждать, неизвестно сколько, пока компания Likebus найдёт другой автобус. Потом автобус вместе с пассажирами в сопровождении патрульной машины отправился в полицейский участок, где водители, видимо, оплатили штраф. Автобус выехал из Варны на 3 часа позже. Компании-перевозчику следует лучше готовить водителей к поездками и проверять документы заблаговременно.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 15 серпня, 2023 год
Добрый день, Виолетта.
Спасибо, что подробно описали ситуацию.
Мы являемся онлайн сервисом по продаже билетов и всю информацию о рейсе получаем непосредственно от компании перевозчика.
Уточните, пожалуйста, номер вашего билета, чтобы мы могли проверить информацию по вашей ситуации и отправить обращение перевозчику для рассмотрения.
С уважением, INFOBUS!
Показати 1 відповідь

Инфобус не внимательные

Любов Лялігіна Любов Лялігіна 14 серпня, 2023 год
Заказала мужу билеты с двумя пересадками с Праги в Кривой Рог, на первом автобусе выезд был 28.07.23 в 12:40 в Черновцы, место было №9, нормально доехал, а в Черновцах 29.07.23 на Кривой Рог выезд был в 15:00, место должно было быть 46, но оказалось что у другого человека был такой же билет на это место, муж ехал около 9-10... Читати відгук Заказала мужу билеты с двумя пересадками с Праги в Кривой Рог, на первом автобусе выезд был 28.07.23 в 12:40 в Черновцы, место было №9, нормально доехал, а в Черновцах 29.07.23 на Кривой Рог выезд был в 15:00, место должно было быть 46, но оказалось что у другого человека был такой же билет на это место, муж ехал около 9-10 часов на табуретке
Переваги:
  1. Всегда есть билеты на нужную дату, удобная онлайн оплата, дешёвые билеты
Недоліки:
  1. В первые столкнулись с вышеописаной проблемой на инфобус
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 15 серпня, 2023 год
Любов, добрый день.
Благодарим вас за комментарий.
Нам очень жаль, что ваша поездка была некомфортной.
Просим вас указать номер вашего заказа/билета купленого у нас, мы проверим ситуацию и предоставим вам ответ.
Заранее благодарим за возможность вам ответить.
С уважением, INFOBUS!
Показати 1 відповідь

Нормальное обслуживание.

Andrii Chudakov Andrii Chudakov 13 серпня, 2023 год
Первое впечатление, все хорошо, что касается Европы. Но как только, рейс в Украину, начинаются небольшие проблемы, собирать клиентов. Бирки на багаж, не крепят. Чуть не перепутали багаж.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 14 серпня, 2023 год
Андрей, добрый день.
Спасибо за ваш отзыв и за то, что выбрали нашу компанию!
Будем рады вас видеть нашим клиентом!
С уважением, INFOBUS!
Показати 1 відповідь

INFOBUS отзыв

Βικτωρία Βικτωρία 12 серпня, 2023 год
INFOBUS моя автобусная компания которая имеют свою программу установленную в телефоне приложение, конкурирует предложениями с другими. Хорошие автобусы и водители, в автобусах есть телевизоры и зарядки, WiFi.
Переваги:
  1. Скидки
Недоліки:
  1. Мало времени на остановках
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 14 серпня, 2023 год
Добрый день.
Благодарим вас за положительный отзыв. Будем рады видеть вас нашим клиентом в дальнейшем!
С уважением, INFOBUS!

До пункту призначення довезли

Marharyta Marharyta 12 серпня, 2023 год
В цілому добре, але як пощастить з перевізником. В першу поїздку все було точно по розкладу, в другу - їхали трохи більше ніж на добу довше ніж було зазначено і туалет не працював. Хоч пишіть актуальну інформацію, люди платять гроші в тому числі за послуги...
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 14 серпня, 2023 год
Добрий день, Маргарита.
Дякуємо, що поділилися враженнями про поїздку.
Нам вкрай неприємно чути, що ви залишилися незадоволені поїздкою. Компанія INFOBUS є сервісом з продажу квитків і ми висуваємо високі вимоги до перевізників в плані сервісу.
Вкажіть, будь ласка, номер вашого замовлення/квитка, ми перевіримо ситуацію, опрацюємо її і перевіримо інформацію, яка відображається на нашому сайті.
Заздалегідь дякуємо вам за інформацію.
З повагою, INFOBUS!
Показати 1 відповідь

Инфобус -мое мнение

Hanna Hanna 12 серпня, 2023 год
Пользуюсь услугами данной компании не в первый раз, нравится,что всегда есть выбор компаний перевозчиков,операторы всегда выходят на связь (но не всегда в курсе всех моментов). Один раз брала билет на автобус,где в информации о рейсе было указано,что есть туалет и нет пересадок,а в итоге туалет был закрыт всю дорогу,водители хамы,которые отказывались делать остановки и постоянно грубили пассажирам,я ехала с дочерью... Читати відгук Пользуюсь услугами данной компании не в первый раз, нравится,что всегда есть выбор компаний перевозчиков,операторы всегда выходят на связь (но не всегда в курсе всех моментов). Один раз брала билет на автобус,где в информации о рейсе было указано,что есть туалет и нет пересадок,а в итоге туалет был закрыт всю дорогу,водители хамы,которые отказывались делать остановки и постоянно грубили пассажирам,я ехала с дочерью 2-х лет... Была пересадка во Львове,о которой я узнала уже ранг утром перед отъездом с Хмельницкого,а я одна с огромным рюкзаком, самым большим чемоданом, коляской и 2-х летним ребенком...4 часа во Львове пришлось ждать другой автобус для пересадки...у меня был шок(ехала компанией East West Euroline).А в последний раз ехала другим перевозчиком- Travel bus , операторы сказали ,что они не в курсе за туалет и он присутствовал,ехали быстро,водители очень приятные,таможню прошли за час, всё супер, единственное что кресла неудобные,но на фоне всех плюсов этот минус просто ерунда. Очень расстроена,что 10.08 я купила онлайн билеты,а сегодня пришло письмо,что с 8.08 числа оказывается у меня есть промокод на скидку 3%, а так же возможность заработать бонусы...Я брала два билета и могла сэкономить,если бы меня вовремя проинформировали,а не через пару дней после оплаты билетов... увы... воспользоваться своей скидкой я уже не смогу((
Переваги:
  1. Удобно и быстро искать билеты,есть бонусная система скидок
Недоліки:
  1. Операторы в большинстве случаев не владеют информацией о условиях,которые предоставляет перевозчик и при возникновении вопросов просто дают номер телефона перевозчиков,что бы клиенты сами решали свои вопросы...Так же в последний раз меня очень огорчило то,что 10.08 я приобрела 2 билета и только сегодня получила смс на почту,что оказывается с 8.08 у...
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 14 серпня, 2023 год
Добрый день, Анна.
Благодарим за комментарий. Данную скидку можна использовать до 16.08 включно. Также у нас сейчас действующие предложения и акции.
Наша круглосуточная служба поддержки всегда готова ответить на все ваши вопросы.
Нам жаль, что поездки были некомфортны и вы столкнулись с наличием дополнительных пересадок.
Для того, чтобы мы могли проверить ситуацию и отреагировать, просим указать номер вашего заказа или билета.
Заранее благодарим за ответ!
С уважением, INFOBUS!

INFOBUS додаток має потенціал стати важливим інструментом для планування та бронювання подорожей, пр

Павло Тарасевич Павло Тарасевич 9 серпня, 2023 год
Хочу поділитися своїм досвідом користування INFOBUS додатком. Перш за все, важливо відзначити, що цей додаток надає можливість придбати квитки на автобуси за зниженими цінами, а також отримувати бонуси за відгуки. Проте, є один суттєвий недолік, який варто враховувати.
Нажаль, INFOBUS додаток не надає можливість прокладання маршрутів з урахуванням особистих вподобань. Наприклад, я не можу обрати оптимальний маршрут для подорожі, враховуючи... Читати відгук
Хочу поділитися своїм досвідом користування INFOBUS додатком. Перш за все, важливо відзначити, що цей додаток надає можливість придбати квитки на автобуси за зниженими цінами, а також отримувати бонуси за відгуки. Проте, є один суттєвий недолік, який варто враховувати.

Нажаль, INFOBUS додаток не надає можливість прокладання маршрутів з урахуванням особистих вподобань. Наприклад, я не можу обрати оптимальний маршрут для подорожі, враховуючи кілька зупинок та різні види транспорту, як автобуси, авіакомпанії та залізницю. Це непроста ситуація, оскільки я хочу зекономити час і гроші.

Давайте розглянемо конкретний приклад: я планую подорож з Брюсселя до Хмельницького. Я маю змогу придбати окремі квитки на автобус, але немає можливості злити їх разом, враховуючи пересадки та зміни видів транспорту. Це веде до довшого часу в дорозі та вищої вартості, що недоцільно.

Я впевнений, що додаток може бути більш корисним та зручним для користувачів, якщо буде додана можливість прокладання складних маршрутів з урахуванням різних видів транспорту. Це допоможе економити час та кошти під час подорожі.

Нехай INFOBUS розгляне можливість вдосконалення свого додатку, щоб забезпечити більше зручності та вигоди своїм користувачам.
Переваги:
  1. Бонусна програма: Можливість отримувати бонуси за відгуки - це важливий стимул для користувачів залишати відгуки та взаємодіяти з додатком.
  2. Знижки на квитки: Можливість перетворити накопичені бонуси на знижки до -50% при покупці квитків - це привабливий спосіб економити під час подорожей.
  3. Зручність: Простий процес залишення відгуків та обміну бонусів зроблює процес взаємодії з додатком відносно простим.
Недоліки:
  1. Обмеженість маршрутів: Відсутність можливості прокладання складних маршрутів з урахуванням різних видів транспорту обмежує зручність та ефективність планування подорожей.
  2. Недостатня гнучкість: Відсутність можливості об'єднувати квитки різних видів транспорту може призвести до додаткових витрат часу та грошей.
  3. Обмежений час для отримання бонусів: Обмеження терміну надсилання скріншотів та номера бонусної картки може обмежити доступ користувачів до бонусної програми.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 11 серпня, 2023 год
Добрий день, Павло.
Дякуємо за ваш відгук і рекомендації.
У додатку і на сайті, ви можете обрати окремий вид транспорта. Якщо по заданому напрямку немає прямого сполучення, то система вам автоматично підбирає рейс з неорганізованою пересадкою, яка іноді включає зміну виду транспортного засобу наприклад: автобус-потяг.
Ми залишаємо можливість нашим клієнтам самостійно обирати маршрут і комбінувати різні транспортні засоби на свій розсуд.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом надалі!
З повагою, INFOBUS!

Клиентоориентированность на нуле

Алина Алина 29 травня, 2023 год
Ехали рейсом Стамбул-Одесса 28.05.2023.
Два водителя, один из которых абсолютно приятный и адекватный, с пониманием относился к пассажирам.
Второй же позволял себе комментировать и обсуждать в негативном ключе пассажиров, громко ведя монолог (т.к. первый водитель даже не поддерживал эту беседу), нелестно отзываясь, комментируя вполне нормальные действия пассажиров.
Очень неприятно было сидеть за водителем и слышать о себе... Читати відгук
Ехали рейсом Стамбул-Одесса 28.05.2023.
Два водителя, один из которых абсолютно приятный и адекватный, с пониманием относился к пассажирам.
Второй же позволял себе комментировать и обсуждать в негативном ключе пассажиров, громко ведя монолог (т.к. первый водитель даже не поддерживал эту беседу), нелестно отзываясь, комментируя вполне нормальные действия пассажиров.
Очень неприятно было сидеть за водителем и слышать о себе «не такой, не так делает, не так едет», хотя никаких предпосылок к осуждению не было.
А если и были бы-научите пожалуйста своих водителей клиентоориентированности, ибо обсуждать клиентов вслух-последнее дело!
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 1 червня, 2023 год
Добрый день, Алина.
Спасибо, что поделились впечатлениями о поездке.
Нам крайне неприятно слышать, что вы остались недовольны поездкой. Компания INFOBUS является сервисом по продаже билетов и мы выдвигаем высокие требования к перевозчикам в плане сервиса.
Укажите, пожалуйста, номер вашего заказа/билета, мы проверим ситуацию, обработаем ее и в качестве извинений за неудобства начислим Вам компенсацию в виде бонусов от нашей компании.
Заранее благодарим вас за информацию и возможность изменить ваше мнение о нас.
С уважением, INFOBUS!

Справедливый отзыв

Anastasiia Anastasiia 16 квітня, 2023 год
Ставлю 3/5, в целом компания не плохая, но есть минусы, которые портят о себе всю картину
Из-за неорганизованности водителей, рейсы задерживались на 3, а то и 4 часа
Бывали и бесконечные перекуры, неотапливаемые салоны автобусов, долгое ожидание пассажиров с перекуров и туалетов и тд
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 18 квітня, 2023 год
Anastasiia, добрый день.
Благодарим вас за ваш отзыв! Все замечания и пожелания мы принимаем и исправляем.
Будем рады видеть вас нашим клиентом в дальнейшем!

Проблема с туалетом

Iryna Iryna 9 квітня, 2023 год
Поездкой не довольна, постоянно нужно было следить за остановками автобуса, чтобы побежать в туалет, хотя туалет в автобусе есть, постоянно себя чувствовала скованно, так как приходилось ждать по несколько часов остановку. Советую вам вопрос с туалетом решить, так как это не маловажный момент для комфортной поездки более 1000 км
Переваги:
  1. Быстро доехали
Недоліки:
  1. Проблема с туалетом
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Iryna, добрый день.
Нам очень жаль, что Ваша поездка была некомфортной.
Просим Вас обратить внимание, что данная страница касается отзывов про работу нашей компании, INFOBUS (понятный интерфейс, удобство покупки билета, обратная связь службS поддержки и прочее).
Если Вы покупали билет на данного перевозчика через нас - просим указать номер Вашего билета/заказа. Мы всегда разбираемся в жалобах и обращениях наших клиентов, не оставляя их без внимания.
Также в течение 3х дней после поездки Вам на мейл должно быть отправлено письмо с активной ссылкой для оставления отзыва именно о поездке и перевозчике. Данный отзыв будет влиять на рейтинг перевозчика на нашем сайте, а также будет отображен другим посетителям сайта.
С уважением, INFOBUS!

Поездка Краков-Верховина

Инесса Инесса 9 квітня, 2023 год
Ездила с этими перевозчиками уже не раз, немного с опозданиями были посадки, а в целом меня поездка устроила, без каких либо казусов был выполнен маршрут. По завяленному времени +- прибыли в пункт назначения. Автобус нормальный, чистый.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Инесса, добрый день.
Мы рады читать положительные комментарии про нашу работу. Это огромнейший стимул становиться нам еще лучшими.
С уважением, INFOBUS!

Поїздка Катовіце Київ

Яна Яна 8 квітня, 2023 год
Водії по максимуму заповнювали місця в автобусі. Мені здається, якби можна було посадити когось навколішки, то вони б це зробили. Автобуси не призначені для подорожей на довгі відстані. вузькі, незручні сидіння. на всіх зупинках стояли по годині, хоча водії говорили 20 хвилин. на кордоні довго стояли, незважаючи на те, що наш автобус був єдиним. як виявилося це не через кількість... Читати відгук Водії по максимуму заповнювали місця в автобусі. Мені здається, якби можна було посадити когось навколішки, то вони б це зробили. Автобуси не призначені для подорожей на довгі відстані. вузькі, незручні сидіння. на всіх зупинках стояли по годині, хоча водії говорили 20 хвилин. на кордоні довго стояли, незважаючи на те, що наш автобус був єдиним. як виявилося це не через кількість пасажирів в автобусі, а через посилки, які водії додатково перевозили. Через неправильний маршрут, вказаний у квитку ( Фото у вкладенні.), довелося писати в службу підтримки. оператор, хлопчик років 15, взагалі не володів ситуацією та нічим не зміг допомогти. довелося писати знову і після надісланих фото табло з автобусами, оператор пояснила як знайти автобус. виявляється, треба було здогадатися і перекласти назву перевізника англійською мовою і з назви треба було взяти тільки перші літери, щоб зрозуміти як потрібний автобус відображається на табло. не поїздка, а квест якийсь. Зрештою замість 13-00, до Києва автобус приїхав о 15-00.
Переваги:
  1. тільки ціна (тільки через це оцінка 3)
Недоліки:
  1. Незручні автобуси. довгі зупинки. Невідповідність інформації у квитку (маршрут) з інформацією на табло на автовокзалі. Фото у вкладенні.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Яна, добрий день.
Дякуємо Вам, що поділились враженням про поїздку.
Ми є компанією INFOBUS, яка є сервісом з продажу квитків, ми не виконуємо самостійно рейси. По ваших даних (прізвище та ім'я) ми не знаходимо квитків в нашій системі, тому не можемо прокоментувати Ваш відгук.
Якщо Ви купували квиток в компанії INFOBUS, просимо вказати його номер, ми перевіримо ситуацію та надамо Вам відповідь.
З повагою, INFOBUS!

Потрібний сервіс

Анна Анна 8 квітня, 2023 год
Досить часто користуюсь цим сервісом для покупки білетів.
Зручно, що білет можна придбати за пару хвилин не виходячи з дому та не треба друкувати його. Сучасно!
Але інфобасу слід відслідковувати недоліки перевізників та вимагати від них відповідної якості послуг!
Переваги:
  1. 1. Зручний сервіс.
  2. 2. Оператори на зв’язку та вирішують всі питання
Недоліки:
  1. 1. Майже в усих перевізників неможна зразу обрати місце , його вказує водій.
  2. 2. Автобуси перевізників не ті, що вказані на фото в автопарку, а часом, приїздять старі з купою проблем!(типу нема нормального опалення , або не висточає розеток)
  3. 3. Не у всих зкоординовані дії . Іноді автобуси загружаються не на звичній парковці в люди вимушені шукати посадку.
  4. 4. Необхідно автоматично надавати пасажирам можливість оцінити поїздку.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Анна, добрий день.
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми проводимо роботу з різними перевізниками, задля покращення їхньої роботи та контролю водіїв, оскільки ми, як партнери перевізників, які представляють їх рейси клієнтам - висуваємо високі вимоги до їхнього сервісу, щоб отримувати позитивні відгуки всіх пасажирів.
У пасажирів, які придбали квиток з нашого сайту є можливість надіслати відгук безпосередньо після поїздки. Протягом 3х днів після поїздки Вам на мейл буде відправлено лист з активним посиланням для залишення відгуку саме про поїздку та перевізника. Даний відгук впливатиме на рейтинг перевізника на нашому сайті, а також буде відображено іншим відвідувачам сайту.
Будемо намагатися тільки покращувати наш сервіс!
Будемо раді бачити Вас нашим клієнтом надалі!
З повагою, INFOBUS!

Лондон–Зелена Гура

Maryna Yurchenko Maryna Yurchenko 7 квітня, 2023 год
Пользуюсь сервисом давно, очень демократичные цены. Некоторые водители знают английский и это удобно. Я каждый раз наблюдаю потерянных людей у которых на руках нет никакой информации о пересадках и они бегают и ищут своего водителя (и сама была в такой ситуации, приятного мало)! И пересадки ночью это очень не удобно, в прошлый раз разбудили в 3.30 ночи и сказали что... Читати відгук Пользуюсь сервисом давно, очень демократичные цены. Некоторые водители знают английский и это удобно. Я каждый раз наблюдаю потерянных людей у которых на руках нет никакой информации о пересадках и они бегают и ищут своего водителя (и сама была в такой ситуации, приятного мало)! И пересадки ночью это очень не удобно, в прошлый раз разбудили в 3.30 ночи и сказали что приехали. хотя пересадка должна была быть в 5.05. В итоге холод и ожидание автобуса более 1 часа (так как мы приехали раньше же). В автобусах есть чай, кофе и вода, но купить для меня было проблематично, так как наличных злотых у меня не было, возможно есть вариант придумать другой способ оплаты? (другая валюта, переносной терминал...)
Переваги:
  1. Цена
  2. Английский
  3. Раскладываются сиденья
Недоліки:
  1. Пересадки без подробной инфо
  2. Ночные ожидания в холоде
  3. Чай/кофе/вода 5-6 злотых только наличными (их у многих нет!)
  4. Некорректная информация на сайте (например указано что для всех желающих скидка на обратный билет но на деле это не так)
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Maryna Yurchenko, благодарим Вас за комментарий.
Наша компания, INFOBUS - является сервисом, где собраны рейсы разных перевозчиков, по разнообразным направлениям. Мы тщательно проверяем информацию, которая отображается на нашем сайте.
На некоторые рейсы одного и того же перевозчика, можно приобрести обратные билеты со скидкой. К сожалению, это зависит от направления и перевозчика.
Также, у нас работает круглосуточная служба поддержки и в случае любых вопросов, Вы всегда можете связаться с нами.
Будем рады видеть Вас нашим клиентом в дальнейшем!
С уважением, INFOBUS!

Непоганий перевізник

Nadia Salamaniuk Nadia Salamaniuk 7 квітня, 2023 год
Якість послуг перевізника зовсім не відповідає нормам. Їхала в Польщу, їхала з Польщі і автобус приходив з запізненням в 1год. Сидіння розташовані тісно, ноги давило переднє крісло. Коли мені була потреба повернути квиток, то кошти назад не отримала.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Nadia Salamaniuk, добрий день.
Дякуємо за Ваш коментар.
Нам прикро, що Ваша поїздка була невдалою.
Наша компаніє не є перевізником, а виступає сервісом з продажу квитків онлайн, на різних перевізників, з різними умовами.
Ми завжди готові вислухати, допомогти та вирішити складну ситуацію з клієнтами, щоб Ваші враження від нашої компанії були іншими.
На Вашу електронну адресу також було надіслано електронного листа, перейшовши за посиланням в ньому у Вас є змога залишити відгуки на нашому сайті про здійснені поїздки, оцінити роботу персоналу, співвідношення ціна-якість та виставити загальну оцінку перевізнику, яка впливатиме на його рейтинг. Ваш відгук буде опублікований на сайті та буде відображений для інших відвідувачів сайту при виборі рейсу.
Бажаємо Вам виключно позитивних поїздок в майбутньому.
З повагою, INFOBUS!

Скасування квитка

Anna Kozachuk Anna Kozachuk 7 квітня, 2023 год
Неприємна ситуація склалася через непорозуміння з оператором колл - центру компанії Infobus. Замовила 2 квитки Краків-Львів 9 березня первізником BonBus, часто їжджу з водіями, все подобається(чистота автобусів, ввічливість водіїв). 10 березня мені зателефонували з колцентру, з повідмленням про те що перевізник скасував бронь з 12-10, на 12-30.
Прийшовши на автостанцію, о 12-10 - побачила рейс котрий я замовляла... Читати відгук
Неприємна ситуація склалася через непорозуміння з оператором колл - центру компанії Infobus. Замовила 2 квитки Краків-Львів 9 березня первізником BonBus, часто їжджу з водіями, все подобається(чистота автобусів, ввічливість водіїв). 10 березня мені зателефонували з колцентру, з повідмленням про те що перевізник скасував бронь з 12-10, на 12-30.
Прийшовши на автостанцію, о 12-10 - побачила рейс котрий я замовляла в оригіналі.
Сідаю на цей автобус, думала що знову щось помінялося, водії сказали, що моє замовлення скасоване компанією, але було місце - змогла оплатити по факту водієві.
Подзвонила оператору, щоб розібратися в ситуації, в результаті виявилося, що мене пересадили на рейс Львівське АТП на 12-30, гроші звичайно мені не повернули.
Прохання до операторів більш детально уточняти про зміни котрі стосуються рейсів і перевізників.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Anna Kozachuk, добрий день.
Дякуємо за Ваш коментар.
Інформацію про відміну Вашого рейсу, ми отримали саме від диспетчера перевізника.
У таких випадках, наші оператори зв'язуються із пасажиром та роблять все можливе, щоб поїздка у запланований день все ж таки відбулась. Вам запропонували альтернативний варіант поїздки на іншого перевізника, на який Ви погодились і нові квитки були Вам надіслані на електронну пошту.
Так як Ваші квитки на відмінений рейс були анульовані (із подальшим обміном), водій не бачив Вас у списку пасажирів, тому і попросив Вас оплатити нові квитки за проїзд.
Наші оператори намагались оперативно реагувати на Ваше звернення та врегулювати питання з диспетчером перевізника Львівське АТП 14630, щодо повернення коштів. Якщо перевізник не скасував рейс, він відбувся, але Ви відмовилися від квитка (повернули його) перед відправленням - у такому разі поверненню підлягає сума, згідно з умовами повернення перевізника, що була вказана перед купівлею та у квитку. На момент Вашого звернення квитки вже не підлягали поверненню. У поверненні нам було відмовлено, так як рейс відбувся згідно графіка.
Повідомлення, що Ваш попередньо відмінений рейс все ж таки буде виконуватись, ми не отримували від перевізника, тому з Вами повторно не зв'язувались. Цю інформацію, ми вже отримали безпосередньо від Вас, коли Ви вже їхали в автобусі.
Ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою прийняти відповідні міри, щоб уникнути повторних ситуацій.
Щиро приносимо вибачення за отримані незручності та бажаємо Вам виключно позитивних поїздок в майбутньому.
З повагою, INFOBUS!

Относительно

Юлия Мирошниченко Юлия Мирошниченко 5 грудня, 2022 год
Сайт может и нормальный, но перевозчики поподаються разные. Был момент что была оплачена поездка, ее отменила за 4 часа и деньги не вернули
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 2 січня, 2023 год
Юлия, добрый день.
Нам жаль, что Вы столкнулись с отменой рейса.
Просим указать номер Вашего заказа, по которому средства не были возвращены.
Мы проверим ситуацию с возвратом и предоставим Вам ответ.
Заранее спасибо!

Передача багажа

Светлана Светлана 22 вересня, 2022 год
20.09.22 був офіційно оплачен багаж до Мюнхена , по виставленному рахунку компанії Инфобуд..Погодження з перевізником.Багаж (сумка 15 кг з особистими речами дівчини) був переданий водію автобуса 5001.Водій записав телефони,получателя в зошит і приклеїли бірочку і взяли на перевірку.Весь час дівчина була з ним на зв'язку .В Мюнхені замість 11.30,сказав що прибуває о 15.20 на Автовокзал на 12 платформу.Була о... Читати відгук 20.09.22 був офіційно оплачен багаж до Мюнхена , по виставленному рахунку компанії Инфобуд..Погодження з перевізником.Багаж (сумка 15 кг з особистими речами дівчини) був переданий водію автобуса 5001.Водій записав телефони,получателя в зошит і приклеїли бірочку і взяли на перевірку.Весь час дівчина була з ним на зв'язку .В Мюнхені замість 11.30,сказав що прибуває о 15.20 на Автовокзал на 12 платформу.Була о 15.10. Автобуса там не було.Дзвонить Де Ви?А ми ПОЇХАЛИ?Мае Сумарь в багажу,телефон кліента,вказане місце і час і НеПодзвонив ?ЯК Це може бути?Може у нього щось змінилось..?
Прошу Компанію знайти водія автобуса5001 , виїхав 20 вересня з Одеси ,подзвонити мені 0674473573 або написати ДЕ наша Сумка,де водій з автобусом !!!!і як,коли теперь можна забрати багаж!!Може вкрали сумку?В душі какашки від відношення водія до справи.Чекали його з радістю а він збіг!Чекаемо на координацію дій..Допоможіть і поверніть багаж дівчини!
Переваги:
  1. Оператор інфобуд попередньо швидко вирішив питання договору з водіем. Люб'язний.
Недоліки:
  1. Водія не люблять свою працю,кидають слухавку,не спілкуються з кліентом в екстренному випадку.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 22 вересня, 2022 год
Светлана, ми перевірили інформацію та бачимо, що Ви звертались в нашу компанію задля вирішення цього питання.
Ми надали відповідь, що забрати багаж можна буде в суботу на місці відправлення, автовокзалі Фрютманнінг. Годину та номер платформи також вказали.
Бажаємо Вам вдалого вирішення ситуації.
В разі будь-якої потреба можете до нас звертатись!
З повагою, INFOBUS!

Перевозчик Лис-Авто-Транс

Марина Марина 18 серпня, 2022 год
Ехала 08/08/22 Краков-Хмельницкий. Специально искала рейс без пересадок. Пересадка была. Для всех было сюрпризом. После пересадки все не организовано: места выбираешь сам, остановки объявлялись невнятно, высадка пассажиров не отслеживалась. Все уставшие после ночного движа с пересадкой, женщина уснула и пропустила остановку в Тернополе . Водитель выкрикнул "Тернополь" со своего места, в конце автобуса не особо слышно. Выходила со мной в... Читати відгук Ехала 08/08/22 Краков-Хмельницкий. Специально искала рейс без пересадок. Пересадка была. Для всех было сюрпризом. После пересадки все не организовано: места выбираешь сам, остановки объявлялись невнятно, высадка пассажиров не отслеживалась. Все уставшие после ночного движа с пересадкой, женщина уснула и пропустила остановку в Тернополе . Водитель выкрикнул "Тернополь" со своего места, в конце автобуса не особо слышно. Выходила со мной в Хмельницком. Вместо извинений и попыток решить ситуацию, она получила крики и хамство. Справедливости ради, стоит сказать что первый автобус, до пересадки, был гораздо лучше. Нормальная коммуникация с водителями, есть зарядка для телефона, wi-fi, туалет закрыт. К площадке INFOBUS претензий нет. Заказ, бронирование, оплата, оповещения - все было четко
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 19 серпня, 2022 год
Марина, добрый день.
Благодарим за Ваш отзыв.
Нам очень приятно, что Вы достойно оценили наш сайт и что Вы разделяете понятия "перевозчик" и "INFOBUS"
По поводу Вашей поездки, на Ваш мейл было отправлено письмо, с опцией оставить отзыв про поездку на нашем сайте. После его публикации отзыв будет виден всем посетителям сайте, будет влиять на общий рейтинг перевозчика и выбор рейса другими посетителями.
В случае, если та пассажирка, про которую Вы писали, которая пропустила свою остановку в Тернополе, покупала билет у нас - мы обязательно решим ее вопрос касательно компенсации за неудобства.
С уважением, INFOBUS!

Деньги вернули

Инета Инета 15 серпня, 2022 год
Спасибо, деньги вернули за билет. Было бы лучше, если бы изначально на сайте писали что не перевозят россиян
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 16 серпня, 2022 год
Инета, мы рады, что средства Вам были возвращены.
Соответствующие изменения будут внесены на сайт, при покупке билета.
Приносим извинения за неудобства и желаем Вам и Вашему мужу только положительных поездок в будущем!

І, наче ок компанія, але ігнорування це їхня фішка

Оля Оля 16 червня, 2022 год
Я користувалась цим сайтом для замовлення квитка двічі.
Спершу, я якимось чудом таки змогла додзвонитись до офісу і мене попередили, що автобус запізнюється. Мессенджери - ніщо. Також була ситуація, коли я просто вишу на лінії, очікуючи своєї черги і, коли вона нарешті приходить - дзвінок обривається. Для людини, яка чекає автобуса, якого немає, це завжди знак "кідалова".
Вдруге, коли користувалась... Читати відгук
Я користувалась цим сайтом для замовлення квитка двічі.
Спершу, я якимось чудом таки змогла додзвонитись до офісу і мене попередили, що автобус запізнюється. Мессенджери - ніщо. Також була ситуація, коли я просто вишу на лінії, очікуючи своєї черги і, коли вона нарешті приходить - дзвінок обривається. Для людини, яка чекає автобуса, якого немає, це завжди знак "кідалова".
Вдруге, коли користувалась цим сайтом, то змогла ДО посадки дещо уточнити у оператора Владислава Комара (не без очікувань, але ДО) - (колір і номер автобуса). Коли ж автобус не приїхав - ніяк достукатись до операторів було неможливо.
У мене ряд "вражень", від цієї компанії....
1) невже у Вас працює лише одна дівчинка Хомич Оля (і одноразово попався Влад), яка просто розривається між всіма дзвінками?! По усім мессенджерам (вже, коли пізно чи рано) відповідає лише вона.
Альо, роботодавці, то ж Ви якось поповнюйте штат. В країні ситуація важка, війна. Але ця ж ситуація і забезпечує Вам безперебійний наплив пасажирів.
2) чому не можна взяти приклад зі своїх конкурентів - проста розсилка про інфо свого автобуса, Вам же полегшить життя. Не буде шквал дзвінків і повідомлень. Враження, що самим керівникам начхати на відгуки і пасажирів. Типу, я закинув інфо - а так, як буде.
3) Якби то все емоційно-жахливо не було, але автобуси завжди приїжджали (впродовж години) і довозили до самого кінця. Тому, в принципі, стосовно того, кому вони надають свою платформу для оголошень перевезень - правдиві.
Переваги:
  1. Автобуси існують, вони є. Головне, почекати. Якщо, звісно, це не вічність
Недоліки:
  1. Вказані контакти на сайті, здебільшого ні до чого. Лиш би людина мала надію. А за фактом, це просто набір цифр і перелік мессенджерів.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 червня, 2022 год
Добрий день, Оля!
Дякуємо за Ваш відгук та всі конструктивні зауваження! Ми звертаєм увагу та прохання всіх наших клієнтів та повірте працюємо над вдосконаленнями у роботі. В тому числі і над автоматизацією процесів. Нажаль на це також потрібен час. Сподіваємось незабаром Ви переконаєтесь на власному досвіді та будете спостерігати тільки позитивні зміни:)

Стабильность

Юрий Юрий 15 жовтня, 2021 год
Самый надёжный сайт для покупки билетов в Украине.
Единственный минус - частенько подтупливает, не мешало бы его оптимизировать
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 25 жовтня, 2021 год
Юрий, добрый день.
Благодарим за отзыв.
Будем признательны, если в дальнейшем, при возникновении багов/подтупливаний Вы отправите нам скрин, видео экрана. Наши технические специалисты оперативно рассмотрят и решат проблему.
С уважением, INFOBUS!

Поездки из Украины в Европу

Stanislav Baklashkin Stanislav Baklashkin 11 жовтня, 2021 год
Что хотелось бы отметить из плюсов
1.Очень удобно просматривать различные варианты от различных перевозчиков что в случае дальней поездки помогает хорошо продумать маршрут (пример поездка из Украины в Чехию через Словакию составными рейсами Leo Express, RegioJet).
2. Удобно то что в отличи от официальных сайтов перевозчиков ( Leo Express, RegioJet) можно расчитаться за билеты гривнами.
Но к сожалению есть у... Читати відгук
Что хотелось бы отметить из плюсов
1.Очень удобно просматривать различные варианты от различных перевозчиков что в случае дальней поездки помогает хорошо продумать маршрут (пример поездка из Украины в Чехию через Словакию составными рейсами Leo Express, RegioJet).
2. Удобно то что в отличи от официальных сайтов перевозчиков ( Leo Express, RegioJet) можно расчитаться за билеты гривнами.
Но к сожалению есть у данного ресурса и минусы
Первый основной минус это короткое время бронирования (как пример пока введёшь все банковские реквизиты и подтвердишь с телефона бронь успевает уйти и приходиться начинать всё за ново что в свою очередь страшно не удобно).
Второй основной минус состоит в том, что в отличии от официальных сайтов (Leo Express, RegioJet) не возможно самостоятельно выбрать места в автобусе и поезде что просто дико не удобно и хотелось бы иметь возможность самостоятельного выбора мест на таких перевозчиках как Leo Express, RegioJet как на их официальных сайтах.
То есть говоря проще хотелось бы видеть все те удобства присущие INFOBUS (особенно касательно покупки билетов на европейских перевозчиков) но при этом хотелось бы иметь возможность самостоятельного выбора мест как на официальных сайтах европейских перевозчиков.
Так же одним из жирных минусов данного ресурса в вопросе поездок из Украины в Европу есть то что на данной платформе полностью отсутствует такой перевозчик как "ZSSK" (Зализнычна Сполежность Словенська) возможность купить билеты на поезда данного перевозчика.
Переваги:
  1. 1.Очень удобно просматривать различные варианты от различных перевозчиков что в случае дальней поездки помогает хорошо продумать маршрут (пример поездка из Украины в Чехию через Словакию составными рейсами Leo Express, RegioJet).
  2. 2. Удобно то что в отличи от официальных сайтов перевозчиков ( Leo Express, RegioJet) можно расчитаться за билеты гривнами.
Недоліки:
  1. Первый основной минус это короткое время бронирования (как пример пока введёшь все банковские реквизиты и подтвердишь с телефона бронь успевает уйти и приходиться начинать всё за ново что в свою очередь страшно не удобно).
  2. Второй основной минус состоит в том, что в отличии от офицальных сайтов (Leo Express, RegioJet) не возможно самостоятельно выбрать места в автобусе и поезде что просто дико не удобно и хотелось бы иметь возможность самостоятельного выбора мест на таких перевозчиках как Leo Express, RegioJet как на их официальных сайтах.
  3. То есть говоря проще хотелось бы видеть все те удобства присущие INFOBUS (особенно касательно покупки билетов на европейских перевозчиков) но при этом хотелось бы иметь возможность самостоятельного выбора мест как на официальных сайтах европейских перевозчиков.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 25 жовтня, 2021 год
Станислав, здравствуйте.
Благодарим Вас за обьемный и обоснованный отзыв про нашу компанию.
Действительно, есть нюансы в сотрудничестве с некоторыми перевозчиками, когда мы зависим от их условий как, например, строк действия бронирования; у разных перевозчиков он разный (от 10 минут до 24 часов); или возможность самостоятельно выбирать номер места в салоне.
Ваши замечания учтены и взяты в работу.
Благодарим за обратную связь и надеемся, Вы останетесь нашим клиентом в будущем.
С уважением, INFOBUS!

Не все погано, але й доброго мало!

Гость Гость 23 червня, 2021 год
Користуюсь цим сайтом не часто, сервіс нормальний, але контактів перевізника немає коли купуєш через інфобус, тільки на квитку, можливості бронювання немає, тільки купівля квитка.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 23 червня, 2021 год
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук.
Наша компанія є онлайн сервісом для продажу та купівлі квитків. Уся контактна інформація (контакти до перевізника, а також в нашу службу підтримки) знаходиться на квитках. Ми завжди раді Вас проконсультувати та допомогти у вирішенні питань.
Бажаємо тільки приємних поїздок.
З повагою, INFOBUS!
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 27 квітня, 2020 год
Добрый день.
Благодарим за обратную связь.
Уточните, пожалуйста, номер Вашего билета и мы проверим информацию по поводу возврата средств.
С уважением, INFOBUS!

Львів-Київ

Elena Elena 27 серпня, 2019 год
Купила квиток зі Львова до Києва (повний маршрут автобуса Вроцлав-Чернігів). Через кілька днів після покупки квитка мені повідомили, про те що виїзд зі Львова відбудеться на год пізніше (для мене це було не критично). В квитку була вказана адреса відправки вул. Стрийська 109, де знаходиться автовокзал Львів. Проте на табло вокзалу даного рейсу не було. Я зв'язалась з диспетчером і... Читати відгук Купила квиток зі Львова до Києва (повний маршрут автобуса Вроцлав-Чернігів). Через кілька днів після покупки квитка мені повідомили, про те що виїзд зі Львова відбудеться на год пізніше (для мене це було не критично). В квитку була вказана адреса відправки вул. Стрийська 109, де знаходиться автовокзал Львів. Проте на табло вокзалу даного рейсу не було. Я зв'язалась з диспетчером і мені повідомили, що посадка відбудеть на зупинці громадського транспорту (чому б про це одразу не вказати в квитку?). Автобус прибув з затримкою в 40 хв (про це ніхто не поперндив, звонила сама перевізнику і уточняла інф-ю). При посадці мені дали інше місце, яке як виявилось вже було зайняте іншим пасажиром (моє куплене, до речі, теж було зайняте). Стюарт пересадив мене на інше місце. В цілому автобус був комфортним, сидіння зручні, є кондиціонування. По дорозі зупинок майже нема (зупинки є тільки в великих міста, де висаджують пасажирів) і на прохання пасажирів водій навіть на 5 хв не відчиняв двері (хоча сам вибіг з автобусу за їжею). По приїзду в Київ нас мали висадити на автовокзалі на Симона Петлюри. Проте автобус висадив всіх за 300-400 метрів від вокзалу. Я місцева жителька і знаю цей район, а от для немісцевих така висадка о 5й ранку в незнайомому місці буде незручною... Що також наштовхує на думку, що даний маршрут є "сірим", або ж економлять на зборах не заїзжаючи на офіційні автовокзали. В цілому персонал
Infobus , з яким довелося спілкуватися, був вічливим, на всі запитання відповідав оперативно. А от над логістикою маршруту і інф-ню пасажирів при затримці автобуса все ж треба попрацювати.
INFOBUS (ИНФОБУС) Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 27 серпня, 2019 год
Доброго дня, Олено.
Дякуємо, що детально описали ситуацію.
Ми є онлайн сервісом з продажу квитків і всю інформацію, щодо рейсу отримуємо безпосередньо від компанії перевізника.
Уточніть, будь ласка, номер Вашого квитка, щоб ми могли перевірити інформацію по Вашій ситуації та відправити звернення перевізнику для розгляду.
З повагою, команда INFOBUS!
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Рейтинг 2.7 з 5 на підставі 31 відгука
Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
ООО Валентина
ООО Валентина

Рейтинг: 2.7
6 відгуків