INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Скасування квитка - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
Прийшовши на автостанцію, о 12-10 - побачила рейс котрий я замовляла в оригіналі.
Сідаю на цей автобус, думала що знову щось помінялося, водії сказали, що моє замовлення скасоване компанією, але було місце - змогла оплатити по факту водієві.
Подзвонила оператору, щоб розібратися в ситуації, в результаті виявилося, що мене пересадили на рейс Львівське АТП на 12-30, гроші звичайно мені не повернули.
Прохання до операторів більш детально уточняти про зміни котрі стосуються рейсів і перевізників.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш коментар.
Інформацію про відміну Вашого рейсу, ми отримали саме від диспетчера перевізника.
У таких випадках, наші оператори зв'язуються із пасажиром та роблять все можливе, щоб поїздка у запланований день все ж таки відбулась. Вам запропонували альтернативний варіант поїздки на іншого перевізника, на який Ви погодились і нові квитки були Вам надіслані на електронну пошту.
Так як Ваші квитки на відмінений рейс були анульовані (із подальшим обміном), водій не бачив Вас у списку пасажирів, тому і попросив Вас оплатити нові квитки за проїзд.
Наші оператори намагались оперативно реагувати на Ваше звернення та врегулювати питання з диспетчером перевізника Львівське АТП 14630, щодо повернення коштів. Якщо перевізник не скасував рейс, він відбувся, але Ви відмовилися від квитка (повернули його) перед відправленням - у такому разі поверненню підлягає сума, згідно з умовами повернення перевізника, що була вказана перед купівлею та у квитку. На момент Вашого звернення квитки вже не підлягали поверненню. У поверненні нам було відмовлено, так як рейс відбувся згідно графіка.
Повідомлення, що Ваш попередньо відмінений рейс все ж таки буде виконуватись, ми не отримували від перевізника, тому з Вами повторно не зв'язувались. Цю інформацію, ми вже отримали безпосередньо від Вас, коли Ви вже їхали в автобусі.
Ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою прийняти відповідні міри, щоб уникнути повторних ситуацій.
Щиро приносимо вибачення за отримані незручності та бажаємо Вам виключно позитивних поїздок в майбутньому.
З повагою, INFOBUS!