Скасування квитка - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)

INFOBUS (ІНФОБУС)
Відгук додано 7 квітня, 2023 год 31 перегляд
Неприємна ситуація склалася через непорозуміння з оператором колл - центру компанії Infobus. Замовила 2 квитки Краків-Львів 9 березня первізником BonBus, часто їжджу з водіями, все подобається(чистота автобусів, ввічливість водіїв). 10 березня мені зателефонували з колцентру, з повідмленням про те що перевізник скасував бронь з 12-10, на 12-30.
Прийшовши на автостанцію, о 12-10 - побачила рейс котрий я замовляла в оригіналі.
Сідаю на цей автобус, думала що знову щось помінялося, водії сказали, що моє замовлення скасоване компанією, але було місце - змогла оплатити по факту водієві.
Подзвонила оператору, щоб розібратися в ситуації, в результаті виявилося, що мене пересадили на рейс Львівське АТП на 12-30, гроші звичайно мені не повернули.
Прохання до операторів більш детально уточняти про зміни котрі стосуються рейсів і перевізників.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 17 квітня, 2023 год
Anna Kozachuk, добрий день.

Дякуємо за Ваш коментар.

Інформацію про відміну Вашого рейсу, ми отримали саме від диспетчера перевізника.

У таких випадках, наші оператори зв'язуються із пасажиром та роблять все можливе, щоб поїздка у запланований день все ж таки відбулась. Вам запропонували альтернативний варіант поїздки на іншого перевізника, на який Ви погодились і нові квитки були Вам надіслані на електронну пошту.

Так як Ваші квитки на відмінений рейс були анульовані (із подальшим обміном), водій не бачив Вас у списку пасажирів, тому і попросив Вас оплатити нові квитки за проїзд.

Наші оператори намагались оперативно реагувати на Ваше звернення та врегулювати питання з диспетчером перевізника Львівське АТП 14630, щодо повернення коштів. Якщо перевізник не скасував рейс, він відбувся, але Ви відмовилися від квитка (повернули його) перед відправленням - у такому разі поверненню підлягає сума, згідно з умовами повернення перевізника, що була вказана перед купівлею та у квитку. На момент Вашого звернення квитки вже не підлягали поверненню. У поверненні нам було відмовлено, так як рейс відбувся згідно графіка.

Повідомлення, що Ваш попередньо відмінений рейс все ж таки буде виконуватись, ми не отримували від перевізника, тому з Вами повторно не зв'язувались. Цю інформацію, ми вже отримали безпосередньо від Вас, коли Ви вже їхали в автобусі.

Ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою прийняти відповідні міри, щоб уникнути повторних ситуацій.

Щиро приносимо вибачення за отримані незручності та бажаємо Вам виключно позитивних поїздок в майбутньому.

З повагою, INFOBUS!


INFOBUS (ІНФОБУС)
Всі відгуки

2.7 5
1271 відгук / 47995 переглядів
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
ООО Валентина
ООО Валентина

Рейтинг: 2.7
6 відгуків