Хочу передати "палкий привіт" розробникам додатку УЗ і окремо тим, хто вирішив, що квитки за кордон не можна брати в касі. Ситуація наступна: система мене заблокувала, бо я купував квитки не для себе, а для батьків, хоча прізвище в нас однакове. При зверненні з приводу розблокування описав ситуацію і надав свідоцтво про народження. Минуло вже більше місяця, акаунт досі заблокований,... Читати відгук Хочу передати "палкий привіт" розробникам додатку УЗ і окремо тим, хто вирішив, що квитки за кордон не можна брати в касі. Ситуація наступна: система мене заблокувала, бо я купував квитки не для себе, а для батьків, хоча прізвище в нас однакове. При зверненні з приводу розблокування описав ситуацію і надав свідоцтво про народження. Минуло вже більше місяця, акаунт досі заблокований, у відповідь шлють свої ідіотські копі-пейст відписки. Сервіс на 0 балів. Совок вшивий
За що я платила гроші????!!!!!!! На Дніпрі підсіли двоє чоловіків. Провідник типу нічого не може зробити Так це що таке????!!!!! Тоді гроші вертайте Я заплачу як за звичайне купе!!!!
це просто жах! для чого існує застосунок, якщо купити квиток навіть за 20 днів о 8.00 неможливо стало? Пропонують лиш 2 вагони (а де інші? де інші мінімум 6-8 вагонів, які ми бачимо у потягу?), сайт тримає тебе 3-4 хв "підвішеним" ніби-то бронюючі квиток, а потім раптом його вже викупили інші, і місць більше немає. Ви знущаєтесь? ось так і... Читати відгук це просто жах! для чого існує застосунок, якщо купити квиток навіть за 20 днів о 8.00 неможливо стало? Пропонують лиш 2 вагони (а де інші? де інші мінімум 6-8 вагонів, які ми бачимо у потягу?), сайт тримає тебе 3-4 хв "підвішеним" ніби-то бронюючі квиток, а потім раптом його вже викупили інші, і місць більше немає. Ви знущаєтесь? ось так і створюється корупція.
Доброго дня! Очікувала потяг на залізничному вокзалі Полтава. 17-35. У залі очікування шумна компанія п'яничок, дуже голосно і матом, крики, спиртні напої .. знаходитися неможливо. Один з п'яничок має топорик... Він не адекватний. Працівників поліції немає. інших приміщень для очікування потяга на вокзалі немає. Жахливо...
Поясніть як це можливо? Сьогодні 11.12.2025 Вчора відповідь на придбання квитка продаж ще не відкрився. Сьогодні в 7.15 хтось уже придбав всі квитки. Хіба квитки продаються не 8-00, як пишуть на всих сайтах. Одним словом Україна.......треба валити звідси. Скрини зробив.
Цікава інформація для покупки квитків. На всіх сайтах пишуть, що продаж починається з 8-00. Брехня. Сьогодні 11.12.2025 Вчора була відповідь. Сьогодні в 7.15 ранку . Поясніть це взагалі як можливо. Одним словом Україна......треба валити звідси.
Таке враження , що провідники проходять курси хамства та загального незадоволення. Сьогодні при посадці у Ворохті на поїзд 058 л при оголошенні вказали номерацію вагону не з тої сторони як фактично приїхав поїзд. Зупинка 2 хвилини . Провідник з іншого вагону відмовився впустити у вагон . І це при тому , що мій чоловік військовий . І до речі ми... Читати відгук Таке враження , що провідники проходять курси хамства та загального незадоволення. Сьогодні при посадці у Ворохті на поїзд 058 л при оголошенні вказали номерацію вагону не з тої сторони як фактично приїхав поїзд. Зупинка 2 хвилини . Провідник з іншого вагону відмовився впустити у вагон . І це при тому , що мій чоловік військовий . І до речі ми їхали не безкоштовно , хоча він міг скористатися пільгою . А вчора , коли їхали на потягу 056 від Ворохта до Яіня провідниця з першого вагону була вельми не задоволена , що зайшли у потяг , бо вона вже поли миє . А на потяг з Ясенів до Ворохті провідниця дивувалася як ми змогли купити квитки на її вагон та взагалі їй деяких прийдеться везти на Київ ))). Що сталося ? З таким ставленням і ворогів не потрібно
Доброго вечора, їхали 02 12 з Чернівців до Києва поїздом 08 вагон 1 місця 33,35 провідник який обслуговував вагон був надзвичайно ввічливий допомагав сідати пасажирам з речами у вагоні було чисто і тепло, але яке було наше здивування коли ми поспішаючи на інший поїзд на Суми забули сумочку з документами і велику суму грошей,то ми ще не встигли від'їхати... Читати відгук Доброго вечора, їхали 02 12 з Чернівців до Києва поїздом 08 вагон 1 місця 33,35 провідник який обслуговував вагон був надзвичайно ввічливий допомагав сідати пасажирам з речами у вагоні було чисто і тепло, але яке було наше здивування коли ми поспішаючи на інший поїзд на Суми забули сумочку з документами і велику суму грошей,то ми ще не встигли від'їхати від Києва він по фамілії з паспорта уже відшукав нас у фейсбук і написав нам ,що ми забули у вагоні речі,гроші і всі документи,я був на сьомому небі ,адже коли ми виявили,що у нас немає документів то на гарячу лінію було неможливо додзвонитись і ще хочу попросити керівництво залізниці додатково преміювати таких працівників як Филипчук Володимир Васильович .Як виявилось пізніше в розмові по телефону будучи батьком чотирьох неповнолітніх дітей не спокусився на гроші які були в сумці ,а там була непогана сума ,ходив на нову пошту щоб нам відправити,в Суми і з його слів він має номера телефонів пасажирів які забували речі і він їх знаходив .Чекаю письмової відповіді як залізниця винагороджує таких працівників.
До потягів питання немає , але ставлю вам погану оцінку за службу підтримки . Навіщо писати той номер на сайті Укрзалізниці, якщо додзвонитися до вас нереально . Видаліть той номер взагалі тоді , не морочте людям голову . А якщо все таки той телефон є , то викиньте його і купіть новий , такий який ви будете чути .
Тварина, які стоять біля другої колії не пустили на потяг до Одеси (прибігла за 2хвилину до відправлення) бо воно повинно перевірити електронний квиток на потяг. Поки відкривала в телефоні, а потім поки піднялась на платформу потяг пішов. Яке воно має відношення до квитків???
Їхали потягом Київ Одеса 28 11 25 від Черкас до Одеси і 30 11 25 від Одеси до Черкас в 20 вагоні поїзда. Подяка провідникам за увагу,професійне обслуговування. Злагодженість в праці.
Їхали поїздом Київ Одеса з Черкас до Одеси 28.11.25 і з Одеси 30.11.25 до Черкас в 20 вагоні з сестрою. Подяка провідникам за увагу, професійне обслуговування.
Потяг 101/102 дякуємо за гарний сервіз,за людяність за громадянську позицію в такий нелегкий час Бубашвілі Олександр та Поліщук Олена провідники потяг17
Їхали потягом 25.11.4й вагон.З Яремче-Київ.Місць у вагоні було чимало від початку і до кінця поїздки,але купити не можна було,бо не було в касі місць,це як,!підкажіть будь ласка?!Провідник груба жінка,на питання чи справний вагон?!бо торохтів дуже коли їхав-відповідь вразила, щось не подобається?!шукайте альтернативу....Доречі з яких таких часів провідник спить у вагоні?!коли в них є своє купе!!!Ще й люлям казала йдіть по... Читати відгук Їхали потягом 25.11.4й вагон.З Яремче-Київ.Місць у вагоні було чимало від початку і до кінця поїздки,але купити не можна було,бо не було в касі місць,це як,!підкажіть будь ласка?!Провідник груба жінка,на питання чи справний вагон?!бо торохтів дуже коли їхав-відповідь вразила, щось не подобається?!шукайте альтернативу....Доречі з яких таких часів провідник спить у вагоні?!коли в них є своє купе!!!Ще й люлям казала йдіть по вогону далі сідайте,тут ми сидимо!!!Одним словом жах,попрацюйте над персоналом,як вони мають себе поводити з пасажирами
Недоліки:
Вагон торохтів всю дорогу, наче ось ось розсипиться,Дуже страшно було їхати їм.
Хочу висловити особливу та щиру подяку касиру Полівцевій Світлані у місті Тернопіль за її виняткову професійність, доброзичливість та справжню увагу до пасажирів. З перших хвилин спілкування відчувається, що Світлана — людина свого місця. Вона уважно вислухала моє прохання, допомогла розібратися в усіх деталях поїздки, швидко оформила квитки та підібрала найбільш зручний і комфортний варіант подорожі. Такі працівники не... Читати відгук Хочу висловити особливу та щиру подяку касиру Полівцевій Світлані у місті Тернопіль за її виняткову професійність, доброзичливість та справжню увагу до пасажирів.
З перших хвилин спілкування відчувається, що Світлана — людина свого місця. Вона уважно вислухала моє прохання, допомогла розібратися в усіх деталях поїздки, швидко оформила квитки та підібрала найбільш зручний і комфортний варіант подорожі. Такі працівники не просто виконують свою роботу — вони створюють атмосферу довіри, спокою та впевненості. Особливо зараз, коли кожна поїздка має значення, приємно зустрічати людину, яка ставиться до пасажирів з повагою, терпінням та щирою усмішкою.
Дуже ціную цей рівень сервісу. Дякую Укрзалізниці за таких працівників, а Світлані — за людяність, професіоналізм і бажання допомогти. Саме завдяки таким людям подорожі стають не просто поїздками, а маленькими приємними історіями. 💙💛
Переваги:
Висока професійність — швидко орієнтується в графіках, маршрутах та нюансах оформлення квитків.
• Уважність до пасажира — вислуховує до кінця, уточнює деталі, пропонує оптимальні варіанти.
• Щире доброзичливе ставлення — спілкування з нею спокійне, тепле й поважне.
• Оперативність роботи — оформлення проходить швидко навіть у годину пік.
• Людяність та терпіння — готовність пояснити, підказати, заспокоїти, допомогти.
• Створює приємну атмосферу — після спілкування лишається хороше враження та відчуття підтримки.
Недоліки:
Високе навантаження на касах — через черги часто багато роботи, і це може створювати невеликі затримки (не через неї, а через потік людей).
• Часом бракує додаткових віконець кас — Світлана одна справляється з великим обсягом, що видно.
• Обмежені можливості каси — деякі зміни чи операції касир не може зробити через правила Укрзалізниці, хоча намагається допомогти максимально.
Їхали поїздом 22.11.2025. 4й вагон.Київ-Яремче.Провідник Григорій молодець,кожну зупинку на станції проводив дезінфекцію туалету.Що приємно вразило,хлорочкою гарненько пахло,це краще ніж взагалі нічого не роблять.Дякуємо за гарних працівників,але не всі такі трудяжки!
Хочу висловити щиру подяку касиру Полівцевій Світлані у м. Тернопіль за її професійну роботу та доброзичливе ставлення. Світлана дуже уважно вислухала моє прохання, допомогла швидко оформити квитки та підказала найзручніший варіант подорожі. Приємно зустрічати працівників, які з усмішкою та терпінням ставляться до пасажирів. Дякую за чудовий сервіс і людяність!
Ехали поездом Харьков - Ужгород. 14 ноября в детском вагоне.Проводник был вежливый,обходительный. Вагон был чистый,теплый. Но для детей мало литературы. Назад ехали 19 ноября этим же поездом тоже в детском вагоне. Было прохладно и туалет был грязный. Для детей мало разукрашек. И постель была влажная.
Усіх хто збирається їхати потягом Київ -Відень ,ця інформація для вас. Як заявляє укрзалізниця ,що це потяг прямий. Але це брехня, він також буде з пересадкою. Але квиток вартує вдвічі більше ніж на потяг в цьому напрямку який зазначено з пересадкою. І ще одне, ви можете приїхати з великим запізненням. Як це будо у нашому випадку. 7 годин це... Читати відгук Усіх хто збирається їхати потягом Київ -Відень ,ця інформація для вас. Як заявляє укрзалізниця ,що це потяг прямий. Але це брехня, він також буде з пересадкою. Але квиток вартує вдвічі більше ніж на потяг в цьому напрямку який зазначено з пересадкою. І ще одне, ви можете приїхати з великим запізненням. Як це будо у нашому випадку. 7 годин це було занадто.Бо угорьська сторона,може вирішувати коли і до якого потягу ,перечипити вагони
17.11.2025. їхала потягом 128 Львів-Запоріжжя, вагон №3. При посадці нас зустріла дуже привітна і приємна провідниця Оксана. Допомогла з валізою, всю подорож була доброзичлива, ввічлива і завжди з посмішкою. В купе і туалеті чисто , приємно пахне. Дякую за гарну подорож.
17.11.25 Саме зараз їду потягом інтерсіті Перемешіль Київ На запитання :"чи буде чай, чи кава ?За гроші" Молодий чоловік відповів "Так, зараз будемо розвозити" Вже 17 годин, ніякого чаю води ніхто не пропонує, в буфеті велика черга, в мене проблеми з ногою, важко стояти... Що це за сервіс???! Таке вперше! Чайник повз мене носять в сусідні... Читати відгук 17.11.25 Саме зараз їду потягом інтерсіті Перемешіль Київ На запитання :"чи буде чай, чи кава ?За гроші" Молодий чоловік відповів "Так, зараз будемо розвозити"
Вже 17 годин, ніякого чаю води ніхто не пропонує, в буфеті велика черга, в мене проблеми з ногою, важко стояти... Що це за сервіс???! Таке вперше! Чайник повз мене носять в сусідні вагони, в мене 3й і ніхто не звертає увагу на моє прохання!!! Я не безкоштовно попросила!!! Бракує слів((*
Туалети у вагоні не працюють зараз, за що ми сплачуємо кошти????
Поїзд Ковель -Ужгород. 6 вагон. Рейс 15-16 листопада 2025 року. Подяка провідникові за якісний сервіс обслуговування клієнтів та за чуйність, увагу та повагу до кожного пасажира. Щире дякую.
Їхала потягом 128 Запоріжжя -Львів 15-16.11 з Кривого Рогу. Велика подяка пану Букрєєву Юрію за приємну та безпечну мандрівку. Увага до пасажирів, сервіс на вищому рівні, допомога у вирішенні будь-яких питань. Такі люди на вагу золота, особливо в наш час. Пане Юрію, я дякую за Вашу відданість праці, за співчутливе серце, за добрі вчинки які ви робите для багатьох незнайомих... Читати відгук Їхала потягом 128 Запоріжжя -Львів 15-16.11 з Кривого Рогу. Велика подяка пану Букрєєву Юрію за приємну та безпечну мандрівку. Увага до пасажирів, сервіс на вищому рівні, допомога у вирішенні будь-яких питань. Такі люди на вагу золота, особливо в наш час. Пане Юрію, я дякую за Вашу відданість праці, за співчутливе серце, за добрі вчинки які ви робите для багатьох незнайомих людей під час їх мандрівок. Бажаю Вам мирного неба та справді достойної оплати Вашої праці. Прошу керівництво Укрзалізниці звернути увагу на таких робітників як пан Юрій, цінуйте і винагороджуйте своїх співробітників, вони заслуговують не тільки на вдячність пасажирів, та й на вдячність керівництва. Бо ваші провідники це обличчя української залізниці, саме вони створюють позитивну репутацію для вашої сфери діяльності.
Укрзалізниця (Державна адміністрація залізничного транспорту України) – це головна компанія в Україні, яка займається пасажирськими та вантажними перевезеннями. З Укрзалізницею можна об'їхати всю Україну та ближнє зарубіжжя, а також її послугами з вантажних перевезень користуються всі найбільші українські компанії. Одні тільки цифри можуть сказати багато про цю компанію: у її... детальніше
Розблокування аккаунту
Жіноче купе з чоловіками
На Дніпрі підсіли двоє чоловіків. Провідник типу нічого не може зробити
Так це що таке????!!!!! Тоді гроші вертайте
Я заплачу як за звичайне купе!!!!
квитки неможливо купити
Алкаші та наріки на пероні
Зала очікування, Полтава
Вонюча ук залізниця
1. Окна грязные
2. Матраси грязные в пятнах
3.провідники без фурашки укр залізниці
4. Люди жах
5.провідники тоєе жах ПОЛНЕЙШИЙ!!!! 144 поїзд 9 вагон 5.6.7.8
Маніпуляції з продажем квитків
Сьогодні 11.12.2025
Вчора відповідь на придбання квитка продаж ще не відкрився.
Сьогодні в 7.15 хтось уже придбав всі квитки.
Хіба квитки продаються не 8-00, як пишуть на всих сайтах.
Одним словом Україна.......треба валити звідси.
Скрини зробив.
Маніпуляції з продажем квитків
Вчора була відповідь.
Сьогодні в 7.15 ранку .
Поясніть це взагалі як можливо.
Одним словом Україна......треба валити звідси.
Жахливе відношення
Еда в потязі
Провідник молодець,гаряча лінія безтолкова
Про службу підтримки
Не пустили на регіональний поїзд
Подяка провідникам
Подяка провідникам.
Провідник Владислав
Поїзд 82 , Свалява Київ, 15 вагон, 27.11.2025, дуже розуміючий і допоможе, і телефон зарядити .
Поїзд 82 Свалява Київ , 15 вагон , 27.11.2025
Дуже гарні люди
Бубашвілі Олександр та Поліщук Олена провідники потяг17
В касі білетів немає
Кращий касир
З перших хвилин спілкування відчувається, що Світлана — людина свого місця. Вона уважно вислухала моє прохання, допомогла розібратися в усіх деталях поїздки, швидко оформила квитки та підібрала найбільш зручний і комфортний варіант подорожі.
Такі працівники не... Читати відгук Хочу висловити особливу та щиру подяку касиру Полівцевій Світлані у місті Тернопіль за її виняткову професійність, доброзичливість та справжню увагу до пасажирів.
З перших хвилин спілкування відчувається, що Світлана — людина свого місця. Вона уважно вислухала моє прохання, допомогла розібратися в усіх деталях поїздки, швидко оформила квитки та підібрала найбільш зручний і комфортний варіант подорожі.
Такі працівники не просто виконують свою роботу — вони створюють атмосферу довіри, спокою та впевненості.
Особливо зараз, коли кожна поїздка має значення, приємно зустрічати людину, яка ставиться до пасажирів з повагою, терпінням та щирою усмішкою.
Дуже ціную цей рівень сервісу.
Дякую Укрзалізниці за таких працівників, а Світлані — за людяність, професіоналізм і бажання допомогти.
Саме завдяки таким людям подорожі стають не просто поїздками, а маленькими приємними історіями. 💙💛
Про роботу провідника
Супер обслуговування
Світлана дуже уважно вислухала моє прохання, допомогла швидко оформити квитки та підказала найзручніший варіант подорожі.
Приємно зустрічати працівників, які з усмішкою та терпінням ставляться до пасажирів.
Дякую за чудовий сервіс і людяність!
Все жахливо...
Плюсы и минусы
Обурення брехливою інформацією
Як заявляє укрзалізниця ,що це потяг прямий. Але це брехня, він також буде з пересадкою. Але квиток вартує вдвічі більше ніж на потяг в цьому напрямку який зазначено з пересадкою. І ще одне, ви можете приїхати з великим запізненням. Як це будо у нашому випадку. 7 годин це... Читати відгук Усіх хто збирається їхати потягом Київ -Відень ,ця інформація для вас.
Як заявляє укрзалізниця ,що це потяг прямий. Але це брехня, він також буде з пересадкою. Але квиток вартує вдвічі більше ніж на потяг в цьому напрямку який зазначено з пересадкою. І ще одне, ви можете приїхати з великим запізненням. Як це будо у нашому випадку. 7 годин це було занадто.Бо угорьська сторона,може вирішувати коли і до якого потягу ,перечипити вагони
Перемишль-Київ
Приємна подорож
СЕРВІС ЖАХЛИВИЙ!
Саме зараз їду потягом інтерсіті
Перемешіль Київ
На запитання :"чи буде чай, чи кава ?За гроші"
Молодий чоловік відповів "Так, зараз будемо розвозити"
Вже 17 годин, ніякого чаю води ніхто не пропонує, в буфеті велика черга, в мене проблеми з ногою, важко стояти...
Що це за сервіс???! Таке вперше! Чайник повз мене носять в сусідні... Читати відгук 17.11.25
Саме зараз їду потягом інтерсіті
Перемешіль Київ
На запитання :"чи буде чай, чи кава ?За гроші"
Молодий чоловік відповів "Так, зараз будемо розвозити"
Вже 17 годин, ніякого чаю води ніхто не пропонує, в буфеті велика черга, в мене проблеми з ногою, важко стояти...
Що це за сервіс???! Таке вперше! Чайник повз мене носять в сусідні вагони, в мене 3й і ніхто не звертає увагу на моє прохання!!!
Я не безкоштовно попросила!!!
Бракує слів((*
Туалети у вагоні не працюють зараз, за що ми сплачуємо кошти????
Подяка провідникові.
Рейс 15-16 листопада 2025 року.
Подяка провідникові за якісний сервіс обслуговування клієнтів та за чуйність, увагу та повагу до кожного пасажира.
Щире дякую.
Бережіть персонал!
Велика подяка пану Букрєєву Юрію за приємну та безпечну мандрівку. Увага до пасажирів, сервіс на вищому рівні, допомога у вирішенні будь-яких питань. Такі люди на вагу золота, особливо в наш час. Пане Юрію, я дякую за Вашу відданість праці, за співчутливе серце, за добрі вчинки які ви робите для багатьох незнайомих... Читати відгук Їхала потягом 128 Запоріжжя -Львів 15-16.11 з Кривого Рогу.
Велика подяка пану Букрєєву Юрію за приємну та безпечну мандрівку. Увага до пасажирів, сервіс на вищому рівні, допомога у вирішенні будь-яких питань. Такі люди на вагу золота, особливо в наш час. Пане Юрію, я дякую за Вашу відданість праці, за співчутливе серце, за добрі вчинки які ви робите для багатьох незнайомих людей під час їх мандрівок. Бажаю Вам мирного неба та справді достойної оплати Вашої праці.
Прошу керівництво Укрзалізниці звернути увагу на таких робітників як пан Юрій, цінуйте і винагороджуйте своїх співробітників, вони заслуговують не тільки на вдячність пасажирів, та й на вдячність керівництва. Бо ваші провідники це обличчя української залізниці, саме вони створюють позитивну репутацію для вашої сфери діяльності.