Comfy (Полта́ва, вул. Ковпака, 26) відгуки

Відгуки покупців
Comfy
1.5 5
48 відгуків / 1245891 перегляд
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Кавомашина WMF660

Діна Володимирівна Діна Володимирівна неділя, 28 вересня
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Чоловік подарував на 32р знайомства, тиждень проробила і глюканула(закінчились зерна,а вона і далі варила"кіпяток"). Поїхала на сервіс на 18 днів, замінили плату та хочуть мені її повернути. Ви би користувались такою машиною за такі гроші після ремонту? Чоловік воює,я ВПО з інвалідністю,хотіла насолоджуватись подарунковою смачною кавою,тепер без машини і гроші не повертають.
Переваги:
  1. Компактна
Недоліки:
  1. Глючить
Comfy Відповідь представника Comfy 12 годин 39 хв тому
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук.
На цей час щодо ваших вимог відповідальні колеги розглянули та надали письмову відповідь на звернення №1307786.
Запрошуємо вас до магазину для ознайомлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан

Маніпуляції з відгуками до товарів

Олександр Олександр 8 січня, 2025 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Я вже раніше залишав відгук в якому говорив про те що comfy не публікує погані відгуки. У цієї історії зявилося продовження.
Вчора мені подзвонили з тех підтримки. Повибачалися за "незручності" та нарахували 1000 грн бонусами в якості компенсації.
З цікавості я сьогодні зайшов перевірити чи був опублікований хоч один з моїх відгуків (ні, жоден з відгуків досі не відображується на... Читати відгук
Я вже раніше залишав відгук в якому говорив про те що comfy не публікує погані відгуки. У цієї історії зявилося продовження.
Вчора мені подзвонили з тех підтримки. Повибачалися за "незручності" та нарахували 1000 грн бонусами в якості компенсації.
З цікавості я сьогодні зайшов перевірити чи був опублікований хоч один з моїх відгуків (ні, жоден з відгуків досі не відображується на сайті, лише в моєму аккаунті ) і помітивив що раніше всі виставленні мною лайки/дизлайки до інших відгуків зникли.
1 згоден
Comfy Відповідь представника Comfy 10 січня, 2025 год
Добрий день!

Олександре, дякуємо за ваш зворотний зв’язок і розуміння. Ми дійсно вирішили ситуацію, зафіксувавши звернення щодо повернення коштів та надання компенсації. Згідно з умовами модерації, відгуки публікуються, якщо вони передають досвід використання товару чи послуги, допомагаючи іншим клієнтам зробити вибір. У вашому випадку питання стосувалося того, що послуга встановлення пральної машини не була надана в домовлений час із певних причин.

Щодо лайків/дизлайків до інших відгуків: хочемо запевнити, що ми технічно не маємо можливості їх видаляти чи змінювати. Можливо, причина зникнення пов’язана з тимчасовим технічним оновленням системи.

Нам дуже прикро, що так сталося, але ми зробили все можливе, щоб виправити ситуацію. Сподіваємося, що ваш подальший досвід із нами буде лише позитивним! Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, ми завжди раді допомогти 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Дуже засмучена!

Поліна Поліна 13 листопада, 2023 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Доброго дня купила нещодавно у вас телефон, через деякий час подивилася в чек, а там комплект книг в електронному вигляді за 1700 грн який мені зовсім не потрібен, продавець консультант та дівчина касир яка розраховувала про це нічого не говорила, дуже засмучена цим адже покупка в вашому магазині була на дуже кругленьку суму, на далі подумаю чи пригодити до вас... Читати відгук Доброго дня купила нещодавно у вас телефон, через деякий час подивилася в чек, а там комплект книг в електронному вигляді за 1700 грн який мені зовсім не потрібен, продавець консультант та дівчина касир яка розраховувала про це нічого не говорила, дуже засмучена цим адже покупка в вашому магазині була на дуже кругленьку суму, на далі подумаю чи пригодити до вас знову (
Comfy Відповідь представника Comfy 13 листопада, 2023 год
Добрий день!
Поліно, дякуємо за ваш відгук.

В рамках акції «Бібліотека COMFY», ви придбали комплект книг. В нас є рецепти, дитяча література, до того ж у майбутньому асортимент буде розширюватися. Книжки можна завантажити на спеціальній сторінці сайту: https://comfy.ua/ua/comfybooks. Для цього потрібно ввести ваш номер телефону та ідентифікатор, зазначений у чеку.

Для нас дуже важлива якісна консультація покупців. Перепрошуємо, що продавець не проінформував вас щодо даної позиції у чеку. У разі видалення набору книг, загальна сума покупки не зміниться, тому що акція тоді не буде застосовуватись.

Ми завжди готові надати розширену консультацію, прояснити деталі та умови придбаних послуг. Будь ласка, напишіть нам листа на електронну пошту [email protected], зазначивши номер телефону або номер й дату чека. Темою листа зробіть "Відгук otzyv_ua №1933554".

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.

Пошкоджена техніка!

Гость Гость 12 червня, 2023 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Придбали пральну машину 10.05.23 року. Самостійно її забрали, коли привезли її додому виявилося що не проходить до ванної кімнати у двері. Протягом 30 хвилин повернули її до магазину. До закриття лишалося хвилин 40, а персоналу на місці вже не було. При огляді виявилися подряпини, яких ми не наносили під час завантаження та розвантаження, так як пральна машинка була запакована. При... Читати відгук Придбали пральну машину 10.05.23 року. Самостійно її забрали, коли привезли її додому виявилося що не проходить до ванної кімнати у двері. Протягом 30 хвилин повернули її до магазину. До закриття лишалося хвилин 40, а персоналу на місці вже не було. При огляді виявилися подряпини, яких ми не наносили під час завантаження та розвантаження, так як пральна машинка була запакована. При поверненні в магазин, відмовилися приймати. Навіть писали заяву - надійшла відмова. Відношення жахливе. При купівлі та повернення пройшло година. Хотіли зробити заміну на меншу, у відповідь почули відмову. Нікому не рекомендую. І оглядайте при купівлі техніку! Підсовують подряпану техніку, і всю вину скидують на покупля!
Переваги:
  1. Жодного плюсу в цьому магазині нема!
Недоліки:
  1. Продають не якісну техніку та пошкоджену!
Comfy Відповідь представника Comfy 12 червня, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, повернути чи замінити товар є можливість протягом 14-ти днів з моменту покупки якщо техніка в ідеальному стані та не має слідів використання.
Завжди радимо вам уважно перевіряти техніку разом з працівниками магазину на наявність подряпин, сколів тощо, оскільки в момент транспортування з заводу виробника така ситуація теж могла статись.
Якщо ж після встановлення чи прибуття техніки додому ви помітили що товар має подряпини, перевірити де саме та за яких умов вони були залишені, на жаль, можливість відсутня.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання - ми поруч: https://comfy.ua/ua/contact.html
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.

Дякую за допомогу військовослужбовцям

Гость Гость 20 травня, 2023 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Хочу поскаритися на магазин Comfy. 10.05 о 10 годині 24 хвилини 2023 року я зі своїм батьком придбала телевізор та кріплення до нього. На самому ціннику телевізора була вказана сума 10.999грн. Поряд стояв телевізор Samsung з точно такою ж ціною. При купівлі телевізора ми розрахувалися картою. Після цього ми не звернули увагу на суму чеку так як... Читати відгук Хочу поскаритися на магазин Comfy. 10.05 о 10 годині 24 хвилини 2023 року я зі своїм батьком придбала телевізор та кріплення до нього. На самому ціннику телевізора була вказана сума 10.999грн. Поряд стояв телевізор Samsung з точно такою ж ціною. При купівлі телевізора ми розрахувалися картою. Після цього ми не звернули увагу на суму чеку так як довіряли продавцям, через те що ми покупки в цьому магазині виконували неодноразово. Приїхавши додому ми виявили, що в чеку з'явився товар "Книжки " на суму 1000 гривень, про які ми навіть не були в курсі. Звернувшись до консультантів нам сказали, що телевізор коштує 11.999 грн а книжки в подарунок, про які нас на касі ніхто не повідомив і при покупці мова навіть про них не йшла. На вимогу надати відео з камер спостереження, де видно ціну телевізора, нам відмовили. В магазині ми вже виявили, що телевізор Samsung, який вище згаданий, було змінено ціну на 11.999 грн.
Звернувшись до гарячої лінії цієї ж мережі магазинів нам запропонували змінити ЧЕК, де буде вказана сума телевізору 11.999 грн і буде прибраний товар "Книжки". При вимозі пояснення, щодо книжок, нам пояснили, що це насправді електронні книжки, які мають прийти на електронну адресу покупця БКЗКОШТОВНО. Більше ніяких пояснень нам не надали.

Подаємо скаргу✌🏻
Переваги:
  1. Відсутні
Comfy Відповідь представника Comfy 25 травня, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, відтепер у COMFY є електронні книги для дорослих та дітей!
Ви стали володарем книги/комплекту книг, по яких у нас проходить акція.
Ми надаємо книжки спеціально для наших клієнтів, щоб додати ще більше користі до вашого досвіду покупок у
COMFY.
Завантажити книжки можна на спеціальній сторінці на сайті.
Для цього потрібно ввести ваш номер телефону та ідентифікатор, зазначений у чеку.
Також нещодавно вас проінформували фахівці з приводу ситуації та порадили подальші дії.
Якщо ви вважаєте що ситуація не вирішена до кінця або маєте додаткові запитання - залюбки допоможемо вам знов.
Просто зверніться до нашої підтримки.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.

Квест покупка холодильника.

Константин Ивченко Константин Ивченко 12 квітня, 2023 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Напишу може комусь буде цікаво . Почну здалека ,це так щоб ви зрозуміли ситуацію. Я та моя жінка військовослужбовці, служимо у Донецькоі області , її народжувати через три тижні, командир дав декілька днів перевезти жінку у більш небезпечніше місто, приїхали , там де поселилися треба холодильника , їду у comfy купляемо того клятого холодильника, на другий день... Читати відгук Напишу може комусь буде цікаво . Почну здалека ,це так щоб ви зрозуміли ситуацію. Я та моя жінка військовослужбовці, служимо у Донецькоі області , її народжувати через три тижні, командир дав декілька днів перевезти жінку у більш небезпечніше місто, приїхали , там де поселилися треба холодильника , їду у comfy купляемо того клятого холодильника, на другий день він не працює, що робить?? Обміняти не хочуть, бо ми його вже включали ( цікаво, да ?якби ми узнали тогда що він не працює) мені вже треба їхати назад , у жінки живот далі носа зторчить, кожен день у лікарні, помогти нікому. Це щоб ви понімали сервіс comfy. Якщо адміністрація comfi це побачить , вдавитеся ви тими грошима, поперед усе треба залишатися людьми.
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Моральні уроди яки відірвалися від реального життя. Дуже жалію що бракувало часу, подав би позов.
Comfy Відповідь представника Comfy 14 квітня, 2023 год
Доброго дня!
Дякуємо вам за відгук та що обрали для покупки наш магазин.
Для того, щоб ми могли детальніше розібратись та допомогти вам у цьому питанні, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека, номер телефону бонусної картки). Темою листа зробіть "відгук otzyv ua №1829539".
Будемо чекати на ваше повідомлення.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Показати 1 відповідь

Купила пральну машинку

Людмила Людмила 2 січня, 2023 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 4 грудня купила пральну машинку indesit, a 11 грудня вже зламалася. Щоб її здати пішло три години, крики, виклик поліції. Чекаю ,коли повернуть кошти за неякісний товар та компенсацію за відмову надання товару з обмінного фонду. Вважають, що військовий стан все спише, дзуськи, до суду я готова. З власного досвіду рекомендувати не можу ні торгову марку, ні магазин. Ганьба!!!
Переваги:
  1. Нуль
Недоліки:
  1. Продають неякісний товар і не несуть за це відповідальність
Comfy Відповідь представника Comfy 17 січня, 2023 год
Людмило, добрий день!
Чесно не розуміємо, як в такому процесі - абсолютно стандартному в роботі для нас виникло питання та скарга від клієнта.
Завжди є сервіс-менеджер який відповідає за оформлення такої заявки, має усі контакти виробників та відповідних установ, що можуть допомогти з ремонтом в нашому магазині, або найближчому сервісному центрі.
Ми з вами вже маємо спілкуватися в пошті [email protected].

Для детальної консультації з приводу повернення/обміну товару просимо писати нам з номером відгуку 1772149 та вашим ПІБ.

Дякуємо за те, що пишете.
Готові допомагати.

З повагою, менеджер підтримки Діна

Разная информация

Гость Гость 17 липня, 2022 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 В магазине дают одну информацию по товарам, обменам и возвратам, на горячей линии вторую, свои обязательства не выполняют не одни, не другие!
Comfy Відповідь представника Comfy 20 липня, 2022 год
Добрий день!
Дуже прикро, що у вас залишилось саме таке враження від співпраці із нашим магазином. Щиро перепрошуємо, що не змогли надати потрібну консультацію та, можливо, відповісти на ваші питання.

Напишіть, будь ласка, нам на електронну пошту [email protected] ситуацію детальніше, аби ми її опрацювали та питання, що залишились невирішеними.
З повагою, COMFY

Беруть гроші за неіснуюче ПЗ

Anjei Anjei 11 липня, 2022 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Моя знайома вчора придбала телефон, продавці запропонували до нього чохол та захисну плівку, крім того в чекові було вказано - смарт захист на 6 місяців (500грн), Комплект ПП AdguardMP (199грн), ПП Antibanner (198грн), С_Academy строком на 5 місяців примірник програмної продукції (1700грн), на телефоні переліченого програмного забезпечення не встановлено. Під час війни за такі дії можна вішати на стовпах.
Переваги:
  1. -
Недоліки:
  1. Дурять на гроші покупців
Comfy Відповідь представника Comfy 12 липня, 2022 год
Доброго дня!
Дякуємо, що ви залишили відгук та поділились такою ситуацією. Місія наших продавців - нести радість від покупки, і нам дуже шкода, що ви цього не відчули. Ми завжди зацікавлені у тому, щоб надати вичерпну консультацію та розповісти все, що ми знаємо про склад, наповнення та умови послуг, які пропонуємо до ваших товарів! Перепрошуємо за завдані хвилювання та завжди раді відповісти на ваші питання на [email protected]. Надішліть, будь ласка, дані вашої покупки - фото чека або номер телефону. Ми хотіли б перевірити даний момент та опрацювати.
Запевняємо, що наступна покупка принесе вам виключно позитивні емоції
З повагою, COMFY!

Ужасный магазин

Гость Гость 11 липня, 2022 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Заранее консультанты не предупреждают, что обмена и возврата нет, после приобретения товара он мне не подошёл по многим критериям, хотел обменять товар, не вернуть, в магазине категорически отказываются и плюс пользуются военным временем утверждая, что закон о защите права потребителей не работает, т.к. война, не работайте значит, закройте магазин, если так относитесь к клиентам.madmadmad
Переваги:
  1. Негативное отношение к покупателю
Недоліки:
  1. Отказываются в обмене и возврате товаров
Comfy Відповідь представника Comfy 12 липня, 2022 год
Доброго дня!
Дякуємо вам, що ділитесь досвідом співпраці із нами. Ми завжди дотримуємось чинного законодавства щодо обміну та поверненню товарів.
Обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, можливий, якщо:
1. є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару
2. збережені заводські пломби, захисні плівки на товар
3. збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, брак, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не відкривалася
4. товар не має слідів експлуатації
Рішення щодо повернення приймається сервісним менеджером у магазині по факту огляду товару.

Якщо у вас є додаткові питання, будь ласка, напишіть нам на [email protected]
Ми на зв'язку кожного дня!

З повагою, COMFY

Неприятный осадок от общения с консультантами

Елена Елена 19 лютого, 2022 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Покупали телефон. Консультанты очень настойчиво вынуждают приобретать дополнительные услуги за немалые деньги.
От услуг отказались. Оплатили покупку. При выдаче по чеку телефона на кассе снова начали недовольным тоном, с претензией, упрекать в том, что мы не оплатили дополнительные услуги.
Эти их методы «агрессивных продаж» испортили все впечатление от магазина.
Покупатель не должен оправдываться перед кучей продавцов за то,... Читати відгук
Покупали телефон. Консультанты очень настойчиво вынуждают приобретать дополнительные услуги за немалые деньги.
От услуг отказались. Оплатили покупку. При выдаче по чеку телефона на кассе снова начали недовольным тоном, с претензией, упрекать в том, что мы не оплатили дополнительные услуги.
Эти их методы «агрессивных продаж» испортили все впечатление от магазина.
Покупатель не должен оправдываться перед кучей продавцов за то, как он распорядился собственными средствами.
Также при покупке просила списать бонусы с предыдущих покупок. Естественно их тоже никто не списал!
На этот раз Комфи пробили дно!
Переваги:
  1. Не нашла
Недоліки:
  1. Неадекватный персонал
Comfy Відповідь представника Comfy 20 лютого, 2022 год
Доброго дня! Продавці в магазині в першу чергу знаходяться для того, щоб допомагати нашим клієнтам зробити вибір товару, розповісти про всі переваги та недоліки. Всі наші додаткові послуги спрямовані саме на зручність для клієнта і швидке вирішення проблем з товаром у випадку розбиття або будь-якого механічного пошкодження. Ми завжди інформуємо наших клієнтів про умови користування та повернення послуг, якими ви не скористались. Але звісно така консультація не має бути нав'язливою.
Приносимо вибачення за поведінку консультанта та касира. Просимо написати на нашу електронну адресу: [email protected] з поміткою відгуки на otzyvua, текстом цього відгуку, коли ви відвідували магазин та актуальний номер телефону. Ми обов'язково проведемо роботу з консультантами, щоб в наступний раз ви відчули дійсно якісний сервіс.

Возврат денег за страховку

Julia Julia 23 грудня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Покупала телефон год назад в комфи. При покупке менеджер убедила пеня взять страховку Смарт Захист за 1000 грн под предлогом, что если я ею не воспользуюсь, я смогу эти деньги спустя год вернуть. По истечению года в магазине мне сказали, что эта страховка не возвращается, а менеджер предоставила мне неправильную информацию и уже давно не работает. Футболили меня от... Читати відгук Покупала телефон год назад в комфи. При покупке менеджер убедила пеня взять страховку Смарт Захист за 1000 грн под предлогом, что если я ею не воспользуюсь, я смогу эти деньги спустя год вернуть. По истечению года в магазине мне сказали, что эта страховка не возвращается, а менеджер предоставила мне неправильную информацию и уже давно не работает. Футболили меня от менеджера к менеджеру. В общем, ужасный сервис, некомпетентный персонал, а я без 1000. Ни за что не покупайте в комфи!!!
Comfy Відповідь представника Comfy 23 грудня, 2021 год
Доброго дня!
Нам дуже шкода отримувати такий відгук, адже ми завжди намагаємось робити наголос саме на якість обслуговування, сервіс, компетентність наших консультантів, а наші послуги націлені на зручність користування та вигоду для вас.
Хочемо детальніше розібратись у ситуації, що виникла та просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та дані вашої покупки - фото чеку або номер телефону до якого прив'язана покупка.
З повагою, COMFY

Дякую за обслуговування.

Олена Іванівна Олена Іванівна 2 листопада, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Дуже хочу подякувати представнику LG Катерині, яка працює у комфі на Ковпака 26( Полтава) за допомогу у виборі та якості консультації. Враховуючи те, що я дуже вредна клієнтка, Катя вислухала всі мої забаганки та допомогла обрати саме те, що потрібно мені, а не напарювала всяку чіпуху. Дуже професійна дівчинка, працює на своєму місці, до зубочка знає техніку. Ввічлива, привітна. За... Читати відгук Дуже хочу подякувати представнику LG Катерині, яка працює у комфі на Ковпака 26( Полтава) за допомогу у виборі та якості консультації. Враховуючи те, що я дуже вредна клієнтка, Катя вислухала всі мої забаганки та допомогла обрати саме те, що потрібно мені, а не напарювала всяку чіпуху. Дуже професійна дівчинка, працює на своєму місці, до зубочка знає техніку. Ввічлива, привітна. За покупками техніки піду тільки в комфі і тільки до КАТЮШІ!
Переваги:
  1. Чудово проконсультували, розповіли про все до зубочка
Недоліки:
  1. Немає!
Comfy Відповідь представника Comfy 4 листопада, 2021 год
Олено Іванівно, спасибі за ваш відгук!
Дуже приємно отримати такий коментар про нашого співробітника - передаємо ваші слова вдячності керівництву магазину!

Будемо чекати за новими покупками в COMFY

Порушення прав споживача у разі придбання товару неналежної якості

Кіптіла Ірина Кіптіла Ірина 31 серпня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 У жовтні 2019 року була придбана праска Tefal FV9787EO з гарантією 2 роки у магазині Comfy Полтава. Через 1,5 роки вийшла з ладу. 21 травня 2021 року була здана на гарантійний ремонт (акт прийому- передачі товару WPLA3164210521 від 21.05.21) Ремонт тривав близько 2 місяців. При отриманні праски після ремонту прямо в магазині було виявлено, що поломка не усунена.Тому відразу ж... Читати відгук У жовтні 2019 року була придбана праска Tefal FV9787EO з гарантією 2 роки у магазині Comfy Полтава. Через 1,5 роки вийшла з ладу. 21 травня 2021 року була здана на гарантійний ремонт (акт прийому- передачі товару WPLA3164210521 від 21.05.21) Ремонт тривав близько 2 місяців. При отриманні праски після ремонту прямо в магазині було виявлено, що поломка не усунена.Тому відразу ж на місці був складений повторний акт прийому передачі товару з примітками про списання або заміну техніки (акт WPLA3256100721 від 10.07.21). Ніяких дій не відбувалося до звернення на гарячу лінію Comfy 27.08.21 та заяви керуючому магазином Comfy Полтава Романов В.В.28.08.21. Через пару годин після заяви прийшло повідомлення про закінчення ремонту. Але оскільки ремонт проводився вже 99 календарних днів, то в заяві було вказано, що згідно ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" я хочу замінити товар на такий же, або розірвати договір. 31.08.21 я відвідала магазин з метою заміни товару на ту ж модель, але мені відмовили, вимагаючи доплатити за цю ж праску ще 1100 грн., оскільки за цей період ціна піднялася.Дана вимога суперечить п.7 ст.8 Закону про захист прав споживачів: під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки(моделі, артикулу) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться(на момент звернення дана модель була наявна на сайті COMFY). При розірванні договору у разі підвищення ціни на товар згідно закону розрахунок проводиться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги. У магазині відмовилися виконувати норми закону. Гаряча лінія відмовилася від вирішення ситуації та направила знову в магазин.
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН COMFY Полтава - дотримання законів лише до моменту отримання від вас грошей. Будучи постійними покупцями даного магазину, моя сім'я та всі знайомі більше не будемо здійснювати покупки в мережі COMFY.
Comfy Відповідь представника Comfy 4 вересня, 2021 год
Ірино, доброго дня!
Дякуємо вам, що ділитесь вашим досвідом - для нас історія кожного клієнта важлива!
Перевіривши дані за вказаним актом, отримали інформацію, що ви написали письмове звернення в магазині до нашого юридичного відділу. Відповідь від них ви отримаєте на поштову адресу, якщо вказали, а копію можна переглянути в магазині. Наразі відповіді не відомо, проте сподіваємось, що ситуація буде вирішена для вас якнайкраще, а головне - це буде рішення згідно із Законодавством України.

З найкращими побажаннями, COMFY

Шаражкина контора

Анна Анна 1 липня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 25.06 приобрели кондиционер в Комфи с услугой установки, сразу же позвонила на горячую линию, оставила заявку на установку (уже оплаченную), оператор меня заверила, что в течение 2-х рабочих дней со мной свяжутся для определения даты установки. Вчера и сегодня (это 3й рабочий день) мне говорят все ещё ждать звонка. Отвратительный сервис, наплевательское отношение к клиентам, однозначно не рекомендую с ними... Читати відгук 25.06 приобрели кондиционер в Комфи с услугой установки, сразу же позвонила на горячую линию, оставила заявку на установку (уже оплаченную), оператор меня заверила, что в течение 2-х рабочих дней со мной свяжутся для определения даты установки. Вчера и сегодня (это 3й рабочий день) мне говорят все ещё ждать звонка. Отвратительный сервис, наплевательское отношение к клиентам, однозначно не рекомендую с ними связываться. Это была моя последняя покупка в этой конторе, буду искать другие магазины бытовой техники
Comfy Відповідь представника Comfy 2 липня, 2021 год
Доброго дня! Дякуємо за залишений відгук.
Наразі відстежується велика черга на виконання робіт, оскільки зараз самий сезон встановлення кондиціонерів. Перепрошуємо за очікування та завдані незручності! Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] текст відгуку з даними покупки (фото чеку, або номер телефону), ми спробуємо все уточнити та посприяти вирішенню.
З повагою, Comfy!

Не заказанные услуги

Марина Марина 8 січня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Добрый день! Вчера купили телефон Samsung A-31 на подарок, стекло и чехол. В чеке оказались "выбиты" услуги, на сумму 700 гривен. Объясните, пожалуйста, что это значит
Comfy Відповідь представника Comfy 9 січня, 2021 год
Доброго дня! Марина, при покупці смартфону продавець може запропонувати додаткові послуги у вигляді пакету налаштувань (антивірус, блокувальник реклами) та захисту дисплею від розбиття. Якщо продавець вас не проінформував про послуги, то ми обов'язково розберемося в цьому. Напишіть на нашу пошту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1338002 та відправте номер чеку, номер телефону або номер бонусної карти. Як тільки ми уточнимо всі деталі, одразу з вами зв'яжемось.

Установка программ с демо-версиец

Татьяна Татьяна 26 серпня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Было оплачена установка сервисных приложений. В итоге за 149.00 грн. мы получили приложение с демо- версией на 14 дней.
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Вы не получите здесь нормального сервиса. Один негатив.
Comfy Відповідь представника Comfy 27 серпня, 2020 год
Добрый день. Спасибо, что выбрали наш магазин для покупки товара.
С радостью вам поможем. Вам нужно активировать код по истечению 14 дней, который у вас в чеке.
Если бы сразу активировали было бы 12 месяцев, а так 12 месяцев+14 дней, что намного выгоднее. Приносим извинения, что в магазине вам не рассказали. Если будут вопросы, пишите нам на электронный адрес [email protected]. Спасибо.

нерекомендую ні в якому разі

Антон Антон 15 серпня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Ситуація досить негативна, як і сам відгук. 30.05.2020 придбав телефон XIAOMI REDMI NOTE 8T 4/128, дружині в подарунок, і от халепа 15.06.2020 телефон вийшов з ладу ( завис, пішов в «перезавантаження» і більше не ввімикнувся). Відразу до сервісу не було можливості віднести, так як дружина знаходилася у відпустці далеко за містом. 05.07.2020 я відношу телефон до... Читати відгук Ситуація досить негативна, як і сам відгук. 30.05.2020 придбав телефон XIAOMI REDMI NOTE 8T 4/128, дружині в подарунок, і от халепа 15.06.2020 телефон вийшов з ладу ( завис, пішов в «перезавантаження» і більше не ввімикнувся). Відразу до сервісу не було можливості віднести, так як дружина знаходилася у відпустці далеко за містом. 05.07.2020 я відношу телефон до магазину (на сервіс). Там мені відповідають , що він повністю розряджений, хоча до цього неодноразово ставили його на заряд, і не по одній годині «проводили танці з бубнами» були спроби і через під’єднання до комп’ютера, та все марно. Телефон протягом пів години в магазині заряджають до 30%, там же на місці я декілька разів його перезавантажив, мовби все добре. Ну, що ж буває. Забираю телефон до дому, заряджаю до 98% і пробую перезавантажити, і о диво, телефон подає сигнал про розряджену батарею, і більше не вмикається. Зарядка, все марно. Відношу назад, до магазину і його забирають на сервіс центр. 22.07.2020 мені приходить повідомлення, що ваш пристрій прибув з ремонту. Приходжу до магазину, мені повертають телефон, і я бачу наступне, що це не мій телефон, який я здавав на сервіс, а зовсім інший, занадто б/в пристрій ( у нього навіть інший IMEI). Мені повідомляють , що сервісом прийнято рішення про заміну апарату. Питання : навіщо мені б/в телефон (ввесь в незрозумілому бруді, мастилі, в подряпинах і таке інше)? В магазині дають відповідь, що я маю можливість написати скаргу на юридичний відділ мережі COMFY. Я в той же день (22.07.2020) пишу заяву (на юридичний відділ) про те, що мене не влаштовує таке вирішення питання. І вимагаю, або заміни на новий пристрій, або повернення коштів. Сьогодні вже 15.08.2020, ні вирішення ситуації, а ні ніяких звернень від мережі, нічого не отримав. Ось так придбавши телефон на початку літа, пробули все літо без телефону. «РЕСПЕКТ COMFY»!!! Так тримати, і я гадаю у вас буде «ще більше покупців» в переносному значенні, я вам так бажаю.
P.S. За цей період з 22.07-15.08.2020, я неодноразово завітав до магазину, аби дізнатися як вирішується моє питання, то хочу повідомити, що скільки там було клієнтів з подібними зверненнями, дуже багато, кожного разу по 3-4 чоловіка. Вирішуйте самі, особисто, я для себе зробив висновки, що ні сам, ні комусь із своїх знайомих COMFY - рекомендувати НЕ БУДУ!!!
Comfy Відповідь представника Comfy 22 серпня, 2020 год
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук, дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації, розуміємо ваше розчарування від покупки, особливо якщо враховувати, що подарунок близькій людині.
У нас немає своїх сервісних центрів, ми співпрацюємо з сервісними центрами які надає виробник. Спеціалісти в свою чергу проводять діагностику та можуть виявити, що саме трапилось з товаром. Тільки в авторизованому сервісному центрі після діагностики, спеціалісти можуть приймати рішення відносно ремонту, заміни пристрою або видачі акту на списання на підставі якого ми можемо розглянути обмін/повернення техніки. Сервісний центр має відповідну авторизацію та в питаннях сервісного обслуговування, підпорядковується напряму компанії виробнику. На жаль, у нас немає можливості сплинути на їх роботу, тому в магазині вам було запропоновано написати письмове звернення до юридичного відділу. Офіційна відповідь надається в терміни передбачений законом від 14 до 30 днів.
Будь ласка, якщо у вас є питання, напишіть нам на електронну адресу [email protected]. Дякуємо.

Не покупайте в Comfy

Ксения Ксения 14 липня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Купили 25.01.2020 посудомоечную машину ESL94320LA.
В июле она сломалась , через горячую линию пытаемся уже 3 - и недели вызвать мастера. На горячей линии обещают что он будет и он не приходит , они только переносят самостоятельно (нас не информируют) приход мастера.
Comfy Відповідь представника Comfy 14 липня, 2020 год
Добрый день! Ксения, пожалуйста, сообщите ваш номер телефона или номер заказ-наряда на выезд мастера для ремонта техники. Проверим почему так, ведь по регламенту, после подачи заявки в течение двух рабочих дней мастер связывается, а выезжает до 5-ти. Если возникнет перенос, то мастер обязан согласовать это с клиентом и предупредить.
Спасибо! Ждем ответ на [email protected] с номером отзыва 12199448.

Не удачная покупка в магазине Comfy

Александра Давыденко Александра Давыденко 8 липня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Никому и никогда не советую этот магазин, как говорится и "врагу не пожелаю", заплатила деньги 06.07.2020, сумма была приличная, так как брала холодильник и посудомоечную машину. Обещали сделать доставку 08.07.2020, в итоге восьмого числа они позвонили и сказали что машинка с вмятиной, буду я брать или нет. Конечно я отказалась. В итоге мне обещают что в этот день будет доставка... Читати відгук Никому и никогда не советую этот магазин, как говорится и "врагу не пожелаю", заплатила деньги 06.07.2020, сумма была приличная, так как брала холодильник и посудомоечную машину. Обещали сделать доставку 08.07.2020, в итоге восьмого числа они позвонили и сказали что машинка с вмятиной, буду я брать или нет. Конечно я отказалась. В итоге мне обещают что в этот день будет доставка холодильника, а машинку привезут 10.07.2020 я согласилась, деваться было некуда. В итоге смс идут что будет доставка, потом звонок часа в 18.00 и сказано что всё привезут в субботу!!!!! Плюс за доставку я уплатила!!! На минуточку, сейчас середина лета, холодильника нет, врут как безбожники!!! Да скажите сразу что доставка будет через неделю или месяц, накой тогда клиентам ваш магазин??? Я бы купила всё в любом магазине и доставку произвели в тот же день! Да ещё бесплатно!!!
Переваги:
  1. Консультант.
Недоліки:
  1. А в остальном сплошные минусы.
Comfy Відповідь представника Comfy 13 липня, 2020 год
Здравствуйте, Александра!
Стараемся заранее предупреждать клиентов о возможных переносах, технику проверяем перед отгрузкой и если выясняется, что в партии есть брак, то разбираемся с поставщиком и заказываем новую. Согласитесь, что было бы неприятно получить такой товар по месту. Так нам удалось сократить время ожидания. Но, к сожалению, здесь возникла задержка уже по месту.
Пожалуйста, сообщите номер чека и дату покупки для проверки всех данных по заказу. Отправьте информацию на [email protected] с номером отзыва 1216573. Спасибо!

Вернуть деньги по услуге "Смарт страхование" по окончанию.

Наталья Наталья 27 квітня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Здравствуйте. Год назад к покупке смартфона "Huawei P smart 2019" купила услугу "Смарт страхование" на 1 год за 1000 гривен. Продавец обьяснил, что если в течении года я не воспользуюсь даной услугой, мне вернут деньги. За год не произошло страхового случая и я-бы хотела получить сумму. Как это сделать? Жду ответа. Спасибо.
Comfy Відповідь представника Comfy 28 квітня, 2020 год
Добрый день, Наталья
Спасибо что воспользовались услугой страхования. Безусловно, все сервисы, которые мы предлагаем своим покупателям активны и актуальны. Для того, чтобы мы могли активировать данный сервис, перешлите, пожалуйста, фото чека по эл. адресу [email protected]. А также укажите, пожалуйста, свой контактный номер телефона для оперативной связи с вами. Спасибо, что вы с COMFY!

Бракованая стиральная машина LG FH0B8ND

Виталий Виталий 1 квітня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Никому не советую магазин Comfy на то есть причина.
Купил стиральную машину через интернет, привезли через два дня, осмотрел внешний вид, всё Ok., отдал деньги. На следующий день подключил и запустил машинку с жидким моющим, для чистки барабана после завода. После окончания всех циклов решил протереть барабан и вуаля, двух сантиметровая трещина на барабане. Сразу же позвонил на горячую... Читати відгук
Никому не советую магазин Comfy на то есть причина.
Купил стиральную машину через интернет, привезли через два дня, осмотрел внешний вид, всё Ok., отдал деньги. На следующий день подключил и запустил машинку с жидким моющим, для чистки барабана после завода. После окончания всех циклов решил протереть барабан и вуаля, двух сантиметровая трещина на барабане. Сразу же позвонил на горячую линию, вообщем не буду писать все подробности, расскажу оконцовку.
Мне отказали о замене стиральной машины на аналогичную без брака, хотя на время написание этого отзыва прошло 5 дней после покупки. Теперь нужно вести в сервисный центр на замену барабана, сколько это будет длится неизвестно. Вообщем за свои деньги купил себе проблем, да и вообще если бы я хотел отремонтированую стиральную машину, я бы отремонтировал свою старую. И скажите зачем хранить крупногабаритную
упаковку 14 дней если товар не меняют и возврату не подлежит из за того, что машинка якобы была в использовании.
Comfy Відповідь представника Comfy 4 квітня, 2020 год
Добрый день, Виталий! Спасибо за отзыв.
Вернуть товар в течение 14 дней возможно только в том случае, если он не был в использовании, не имеет внутренних или внешних дефектов, сохранена заводская упаковка и чек на покупку.
Мы всегда рекомендуем нашим клиентам тщательно осматривать товар при получении (будь то самовывоз из магазина, курьерская доставка домой или по почте). В случае выявления несоответствия товара в присутствии сотрудников нашего магазина или перевозчика, от техники вы можете отказаться, после чего будет доставлен новый экземпляр.
Также, тестовый запуск стиральной техники происходит без загрузки белья и стиральных средств, что описывается в инструкции по эксплуатации, которая идет в комплекте с товаром.
Вы приняли товар, осмотрели его, подписали накладную о доставке, что говорит о том, что техника вас устроила на момент принятия.
Поскольку техника была в использовании и мы не можем узнать, был ли дефект при получении либо возник вследствие установки/эксплуатации, вынуждены отказать в замене.
Вы можете обратиться в авторизованный сервисный центр производителя для осуществления ремонта.
Благодарим.

Обслуживание клиентов

Ольга Ольга 22 лютого, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Морозильная камера. Заплатили за доставку и установку. Как и договаривались, привезли через день. Но!....Занесли через порог, распаковали у входной двери, чтобы мы осмотрели. Дали расписаться в бланке. На просьбу поставить хотя бы в угол,- отказались. Сказали, что это не входит в их обязанности. Что они только должны до двери донести. Что итак хорошо, что занесли в квартиру. Оставили возле входной... Читати відгук Морозильная камера. Заплатили за доставку и установку. Как и договаривались, привезли через день. Но!....Занесли через порог, распаковали у входной двери, чтобы мы осмотрели. Дали расписаться в бланке. На просьбу поставить хотя бы в угол,- отказались. Сказали, что это не входит в их обязанности. Что они только должны до двери донести. Что итак хорошо, что занесли в квартиру. Оставили возле входной двери, в узком коридоре, где с трудом можно протиснуться между стеной и морозильной камерой и уехали. Вот и вся доставка! Вот и весь сервис!
Comfy Відповідь представника Comfy 23 лютого, 2020 год
Добрый день!
Ольга, спасибо что нашли время оставить отзыв. При покупке техники в наших магазинах вы имеете возможность заказать услугу доставки по адресу. Об условиях доставки вас могут проконсультировать сотрудники магазина или горячей линии. И также они прописаны в заявке на доставку.
Важным преимуществом является то, что мы доставим технику к вам в квартиру, не зависимо от этажа и наличия рабочего лифта. Перед доставкой вашего заказа необходимо подготовить условия для беспрепятственного доступа сотрудников службы доставки: освободить проходы, лестничные пролеты и место в квартире. Курьеры помогут распаковать технику, чтобы вы имели возможность ее осмотреть, однако перемещение техники по квартире сотрудниками службы доставки не осуществляется.
Если требуется установка и перевес дверей морозильной камеры это отдельная услуга, которая приобретается отдельно и не осуществляется в момент доставки, поскольку должна производиться квалифицированным специалистом сервисного центра.
Мы хотели бы проверить обстоятельства вашей доставки, все ли выполнено корректно и не было ли нарушений. Напишите нам, пожалуйста, с пометкой в теме письма отзыв № 1127156 на электронную почту [email protected] номер вашего телефона, который оставляли для связи или код доставки. Благодарим.

Ни в коем случае не связывайтесь с данным маркетом!!!

Гость Гость 7 листопада, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Купил ребенку в первый класс смарт часы, при покупке оформил за дополнительную плату страховку от разбития экрана. К сожалению экран через месяц пользования был разбит, но я не огорчился ведь у меня есть страховка которая должна все исправить. Пришел в магазин Comfy где брал часы и консультанты дали мне номер сервисного центра куда мне нужно обратится, позвонил я туда, а... Читати відгук Купил ребенку в первый класс смарт часы, при покупке оформил за дополнительную плату страховку от разбития экрана. К сожалению экран через месяц пользования был разбит, но я не огорчился ведь у меня есть страховка которая должна все исправить. Пришел в магазин Comfy где брал часы и консультанты дали мне номер сервисного центра куда мне нужно обратится, позвонил я туда, а мне говорят что у них нет в базе такого номера договора. Вернулся опять в магазин оказывается консультанты ошиблись и оформили мои часы на другой сервисный центр (по сути в самом магазине никто не может тебе помочь, раздают номера разных кол центров, а самих только отговорки на тему что видите ли произошла ошибка). Звоню в следующий сервисный центр (ЕКТА сервис) они говорят что можно отправить часы им на ремонт и они все сделают. На следующий день после отправки мне приходит ответ что часы ремонтировать не будут так как этот производитель не выпускает запчастей. Приезжаю опять в Comfy и спрашиваю у консультантов что мне делать и мне опять говорят звоните мол в кол центр комфи. Звоню туда и мне отвечают что ничем помочь они не могут. Вообщем вывод один не связывайтесь с данным маркетом.
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Магазину полностью все равно на своих клиентов!
Comfy Відповідь представника Comfy 8 листопада, 2019 год
Добрый день!
Ранее уже ознакомились с вашей ситуацией. Извините, пожалуйста, получили письмо, но не смогли своевременно на него ответить в связи с техническими трудностями получения писем на электронный адрес. Создали от вашего имени обращение по номеру 152458, которое наши коллеги рассмотрят в течении двух рабочих дней и свяжутся с вами, чтобы помочь разобраться в данной ситуации. Благодарим.

Если хотите попасть на деньги, потратить кучу времени и нервов - покупайте в comfy

Гость Гость 28 жовтня, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 13 октября купили в Comfy холодильник, стиральную машинку, фен. Счастье длилось недолго, так как постирали мы всего раз. Стиральная машина после первой стирки просто выключилась. Обратились в магазин, затем ждали три дня мастера, в сервисном центре нам ещё красочно нахамили, отказались даже смотреть машинку, так как им не понравилось то, как ее грузчики Comfy заносили в дверь, видите ли у... Читати відгук 13 октября купили в Comfy холодильник, стиральную машинку, фен. Счастье длилось недолго, так как постирали мы всего раз. Стиральная машина после первой стирки просто выключилась. Обратились в магазин, затем ждали три дня мастера, в сервисном центре нам ещё красочно нахамили, отказались даже смотреть машинку, так как им не понравилось то, как ее грузчики Comfy заносили в дверь, видите ли у них подозрение, что они ее разбирали. В ответ на данный факт, в магазине нам ответили, что получили ответ от грузчиков ( в течение ещё двух дней), что заносили машинку соответственно инструкциям. Сейчас уже 28 октября, стоит наша стиралка, исполняя функцию декора, пока сотрудники магазина Comfy ждут каких-то ответов и писем непонятно откуда. Не знаю, как решиться данная ситуация, потому что надеяться на порядочность и ответственность данного магазина нечего, эти качества напрочь отсутствуют
Comfy Відповідь представника Comfy 30 жовтня, 2019 год
Добрый день!
Благодарим вас за отзыв. Мы знаем о вашей ситуации, вы уже обратились к нам с этой ситуацией, сформировано обращение № 151004. Мы должны проверить все факты и последовательность событий прежде чем предоставить вам ответ. Однозначно можем утверждать, что техника не разбиралась при выполнении услуги доставки, так как для проведения такой процедуры необходим набор определенных инструментов, которыми не снабжены экипажи. В то же время, мы имеем определенное заключение мастера сервисного центра, что техника подвергалась вскрытию. Мы обязаны учитывать все моменты и факты этой ситуации и проверять их. Дождитесь, пожалуйста, решения по вашему вопросу. Благодарим.

COMFY - лохотрон

Руслан Руслан 18 жовтня, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Покупал себе принтер за 4199грн. При покупке консультант убедил взять доп гарантию за 1800грн., в формате "Вы ничего не теряете, если за год не воспользуетесь, то вернете деньги. Если воспользуетесь, то только выиграете - ремонты нынче дорогие". Прошел год, я услугой не воспользовался. Случайно нашел чек, обратился в Комфи - а теперь это, оказывается АКЦИЯ!!! Комфи Ассист. ДЕНЕГ НЕТ, никто... Читати відгук Покупал себе принтер за 4199грн. При покупке консультант убедил взять доп гарантию за 1800грн., в формате "Вы ничего не теряете, если за год не воспользуетесь, то вернете деньги. Если воспользуетесь, то только выиграете - ремонты нынче дорогие". Прошел год, я услугой не воспользовался. Случайно нашел чек, обратился в Комфи - а теперь это, оказывается АКЦИЯ!!! Комфи Ассист. ДЕНЕГ НЕТ, никто возвращать не собирается.
Уважаемые!!! может достаточно брать на лоха???
Переваги:
  1. теперь не вижу вообще!!!
Недоліки:
  1. ЛОХОТРОН!!!
Comfy Відповідь представника Comfy 18 жовтня, 2019 год
Добрый день. Спасибо, что обратились.
Мы никогда не преследуем цель обмануть наших покупателей, ведь нам важно, чтобы вы улыбались и возвращались к нам.
Относительно вашей ситуации, вероятно, была допущена ошибка в консультации.
Как мы писали ранее - за комфи ассист не берется дополнительная плата, а сумма, которая указывается напротив этой позиции в чеке, отнята от суммы основного товара (вы можете убедиться в этом, сложив сумму основного товара и ассиста).
Пожалуйста, отправьте фото вашего чека и номер телефона на почту [email protected] с указанием кода отзыва в теме - 1026611. Это нужно для того, чтобы мы могли зафиксировать обращение для нашего руководства относительно неправильной консультации во время совершения покупки.
Благодарим.

ГЛАВНОЕ - ВОВРЕМЯ УЗНАТЬ ПРАВДУ!

Александр Александр 17 липня, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 В 2015 купил телик за 74 тыщи с расширенной страховкой, тыщ пять на 4 года. Сегодня день в день обратился в магазин и О ЧУДО!!! СТРАХОВКА ВДРУГ СТАЛА НЕВОЗВРАТНОЙ! Следовательно получается, что всё говно, которое здесь пишут в адрес Комфи - ЭТО ПРАВДА! Всем удачных покупок!
Переваги:
  1. Телевизор не сломался - страховка не пригодилась
Недоліки:
  1. Со страховкой не повезло - телевизор не сломался
Comfy Відповідь представника Comfy 20 липня, 2019 год
Добрый день!
Спасибо, Александр, за ваш отзыв. Очень жаль, что наше с вами общение вызвало негативные эмоции. Сервис, который вы приобретали, имел ряд преимуществ и, как вы верно указали, - хорошо, что техника не подвела. Но и в случае поломки, вы бы получили качественный ремонт. Также, если ремонт товара сделать было бы невозможно (по истечении гарантийного срока производителя на товары и / или выхода из строя из-за перепадов тока в электросети) вам предоставили бы компенсацию стоимости товара по чеку.
Мы уже получили ваше обращение в другом канале коммуникации, и с вами связывался наш ответственный сотрудник, для предоставления ответа. Наше предложение все еще в силе относительно компенсации и вы можете сообщить о вашем решении любым удобным для вас способом, например, обратившись на горячую линию с номером вашего обращения 141858, либо напишите нам, пожалуйста, на почту [email protected]. Благодарим.
Показати 1 відповідь
Comfy Відповідь представника Comfy 13 червня, 2019 год
Саша, здравствуйте! Мы раньше уже получали ваше обращение и заявка находилась на рассмотрении. Вам не позвонили с решением и не пояснили составляющих вашего чека? Подскажите номер вашего обращения и мы поможем вам.

Брак

Виталий Виталий 6 березня, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 В последнее время очень много брака. Я понял свое предназначение в жизни-отвозить Комфи товар на обмен или возврат. Заказывал через интернет-может причина в этом
Comfy Відповідь представника Comfy 6 березня, 2019 год
Добрый день. Спасибо за отзыв.
Мы продаем только новую и исправную технику с возможностью её проверить перед приобретением, будь то самовывоз, доставка курьером или по почте. Понимаем, что не все абсолютно устройства можно опробовать в условиях магазина или почты, поэтому это приходится делать только дома.
Почему вы считаете, что мы реализуем много бракованного товара? В вашем сообщении очень мало информации. Пожалуйста, обратитесь к нам с описанием ситуации на электронный адрес [email protected] с указанием номера вашего поста – 852882. Мы постараемся ответить на все ваши вопросы и помочь.
Благодарим.

Полтава Комфи в Экваторе

Юлия Юлия 25 лютого, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Добрый день. Помогите советом. Купили телевизор в рассрочку 19 февраля 2019. В магазине включили, посмотрели какое-то видео с флешки, вроде все нормально. Дома установили через два дня, включили и немного растерялись. У нас цифровое телевидение, но изображение как в аналоговом. Серовато, неярко, мутненько. Пытались настроить - результата нет. Можем ли мы вернуть телевизор назад в магазин ведь по сути поломок... Читати відгук Добрый день. Помогите советом. Купили телевизор в рассрочку 19 февраля 2019. В магазине включили, посмотрели какое-то видео с флешки, вроде все нормально. Дома установили через два дня, включили и немного растерялись. У нас цифровое телевидение, но изображение как в аналоговом. Серовато, неярко, мутненько. Пытались настроить - результата нет. Можем ли мы вернуть телевизор назад в магазин ведь по сути поломок нет просто качество изображения нас не устраивает?
Comfy Відповідь представника Comfy 25 лютого, 2019 год
Добрый день! Юлия, благодарим вас за вопрос. Дело в том, что вернуть можно только новый товар, который не был в использовании и находится в рабочем состоянии. Так как вы товаром пользовались, к сожалению, вернуть его не получится, но с настройкой мы вам поможем. Обратитесь, пожалуйста, на нашу горячую линию 0800-303-505, где сотрудник подаст заявку на перезвон технического эксперта и вы вместе с ним проверите подключение, ведь что-то могло быть настроено "не так".
Надеемся, что удастся решить эту ситуацию как можно скорее и вы продолжите пользование телевизором, но уже с получением удовольствия от просмотра.
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні

Рейтинг 1.5 з 5 на підставі 48 відгуків
Супермаркети електроніки
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.5
5124 відгука
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків