Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Напишу може комусь буде цікаво . Почну здалека ,це так щоб ви зрозуміли ситуацію. Я та моя жінка військовослужбовці, служимо у Донецькоі області , її народжувати через три тижні, командир дав декілька днів перевезти жінку у більш небезпечніше місто, приїхали , там де поселилися треба холодильника , їду у comfy купляемо того клятого холодильника, на другий день він не працює, що робить?? Обміняти не хочуть, бо ми його вже включали ( цікаво, да ?якби ми узнали тогда що він не працює) мені вже треба їхати назад , у жінки живот далі носа зторчить, кожен день у лікарні, помогти нікому. Це щоб ви понімали сервіс comfy. Якщо адміністрація comfi це побачить , вдавитеся ви тими грошима, поперед усе треба залишатися людьми.
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Моральні уроди яки відірвалися від реального життя. Дуже жалію що бракувало часу, подав би позов.
Дякуємо вам за відгук та що обрали для покупки наш магазин.
Для того, щоб ми могли детальніше розібратись та допомогти вам у цьому питанні, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека, номер телефону бонусної картки). Темою листа зробіть "відгук otzyv ua №1829539".
Ми завжди намагаємось і знаходимо різні варіанти розв'язання питання і готові допомагати нашим клієнтам навіть у, здавалось би, безвихідних ситуаціях. Так, на жаль, ми не всесильні, і не всі ситуації можуть мати рішення за один день. Але для того, щоб мати можливість розуміти всі сторони питання, що виникла, що саме можна зробити, необхідно мати прямий зв'язок з вами, з конкретними даними - замовлення, або номеру телефону.
Ми будемо чекати на ваше повідомлення на нашій пошті з текстом даного відгуку.
Продовження цієї історії, пройшов місяць и сервіс beko полагодив холодильника, поменяли аж цілу плату ... Тому ваша сеть магазинів м...и на яких закон України про захист споживачів не діє, ви продали несправну техніку і відмовились її обміняти.
Квест покупка холодильника. - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за відгук та що обрали для покупки наш магазин.
Для того, щоб ми могли детальніше розібратись та допомогти вам у цьому питанні, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека, номер телефону бонусної картки). Темою листа зробіть "відгук otzyv ua №1829539".
Будемо чекати на ваше повідомлення.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Ми завжди намагаємось і знаходимо різні варіанти розв'язання питання і готові допомагати нашим клієнтам навіть у, здавалось би, безвихідних ситуаціях. Так, на жаль, ми не всесильні, і не всі ситуації можуть мати рішення за один день. Але для того, щоб мати можливість розуміти всі сторони питання, що виникла, що саме можна зробити, необхідно мати прямий зв'язок з вами, з конкретними даними - замовлення, або номеру телефону.
Ми будемо чекати на ваше повідомлення на нашій пошті з текстом даного відгуку.
З повагою, менеджер служби підтримки Діна