Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 У жовтні 2019 року була придбана праска Tefal FV9787EO з гарантією 2 роки у магазині Comfy Полтава. Через 1,5 роки вийшла з ладу. 21 травня 2021 року була здана на гарантійний ремонт (акт прийому- передачі товару WPLA3164210521 від 21.05.21) Ремонт тривав близько 2 місяців. При отриманні праски після ремонту прямо в магазині було виявлено, що поломка не усунена.Тому відразу ж на місці був складений повторний акт прийому передачі товару з примітками про списання або заміну техніки (акт WPLA3256100721 від 10.07.21). Ніяких дій не відбувалося до звернення на гарячу лінію Comfy 27.08.21 та заяви керуючому магазином Comfy Полтава Романов В.В.28.08.21. Через пару годин після заяви прийшло повідомлення про закінчення ремонту. Але оскільки ремонт проводився вже 99 календарних днів, то в заяві було вказано, що згідно ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" я хочу замінити товар на такий же, або розірвати договір. 31.08.21 я відвідала магазин з метою заміни товару на ту ж модель, але мені відмовили, вимагаючи доплатити за цю ж праску ще 1100 грн., оскільки за цей період ціна піднялася.Дана вимога суперечить п.7 ст.8 Закону про захист прав споживачів: під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки(моделі, артикулу) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться(на момент звернення дана модель була наявна на сайті COMFY). При розірванні договору у разі підвищення ціни на товар згідно закону розрахунок проводиться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги. У магазині відмовилися виконувати норми закону. Гаряча лінія відмовилася від вирішення ситуації та направила знову в магазин. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН COMFY Полтава - дотримання законів лише до моменту отримання від вас грошей. Будучи постійними покупцями даного магазину, моя сім'я та всі знайомі більше не будемо здійснювати покупки в мережі COMFY.
Дякуємо вам, що ділитесь вашим досвідом - для нас історія кожного клієнта важлива!
Перевіривши дані за вказаним актом, отримали інформацію, що ви написали письмове звернення в магазині до нашого юридичного відділу. Відповідь від них ви отримаєте на поштову адресу, якщо вказали, а копію можна переглянути в магазині. Наразі відповіді не відомо, проте сподіваємось, що ситуація буде вирішена для вас якнайкраще, а головне - це буде рішення згідно із Законодавством України.
Порушення прав споживача у разі придбання товару неналежної якості - Відгуки про Comfy
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН COMFY Полтава - дотримання законів лише до моменту отримання від вас грошей. Будучи постійними покупцями даного магазину, моя сім'я та всі знайомі більше не будемо здійснювати покупки в мережі COMFY.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам, що ділитесь вашим досвідом - для нас історія кожного клієнта важлива!
Перевіривши дані за вказаним актом, отримали інформацію, що ви написали письмове звернення в магазині до нашого юридичного відділу. Відповідь від них ви отримаєте на поштову адресу, якщо вказали, а копію можна переглянути в магазині. Наразі відповіді не відомо, проте сподіваємось, що ситуація буде вирішена для вас якнайкраще, а головне - це буде рішення згідно із Законодавством України.
З найкращими побажаннями, COMFY