Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купив у комфі два комп'ютера: один трансформер acer aspire switch 10, на віндовсі 8.1, другий lenovo ideapad 510 15ikb. Два для роботи. На першому, був брак з сенсорним екраном, який проявився через місяць користування: одна зі сторін, без жодних з нею взаємодій, сама активно відкривала папки, файли, і закривала їх, тим самим унеможливлюючи роботу з комп'ютером. При цьому, демонструючи характерну від взаємодії з сенсорним екраном, анімацію. Жодного додаткового, окрім базового софту, я не встановлював. Мені дуже потрібен був microsoft office 2013, який мусів йти безкоштовно назавжди. Це один з обіцяних розробником софтів. Коли я віддав по гарантії по вулиці Академіка Андрія Сахарова, 58, Львів, Львівська область, Україна, 79000, мене попросили пароль, який "необхідно" надавати, якщо техніка йде по гарантії. Я й надав його. Через декілька днів мене повідомили про те що жодних проблем не виявлено. Я здивувався, а коли взяв від них комп'ютер, то побачив що вони знесли і перестановили віндовс, заклеїли корпус характерними наклейками про виконану "внутрішню" роботу по гарантії. А очевидно, я вже не зміг би довести що я не відкривав корпусу комп'ютера до того як це зробили вони. Після повернення додому і запуску комп'ютера, я зразу ж зауважив ту проблему, через яку я віддав комп'ютер по гарантії. Надіслав емейлом відео у якому продемонстрував той брак, який вони "не виявили". Відповіді не отримав. Через рік, після того як я придбав комп'ютер, виявилось що microsoft office 2013, був проплачений на рік, а це означає що після того як ці комп'ютери привозять до України, їх софт крадуть, а потім продають "вічні версії", замість них, встановлюють дешевші, річні. Головне те, що у всіх описах товару пише зовсім не те. Коли я здав перший комп'ютер на ремонт вже у інший сервісний центр, то мені сказали що проблема у нерівномірному нанесенні гумової стрічки між сенсором і захисним екраном, а також додали що кожна фірма яка думає про власну репутацію, не поставляє під реалізацію такий товар, бо він бракований ще з етапу виробництва, але якщо якимось чудом цього браку не зауважать, то у сервісному центрі, його просто неможливо не зауважити... Потрібно бути останнім "дилетантом". Але проблеми виникли, також і з другим ноутбуком. Через декілька місяців, одна з клавіш відпала, мене направили у той самісінький сервісний центр, де у мене знову попросили мій пароль. Я сказав що паролю не дам, по поломка виключно механісна і що при перестановленні віндовсу, вона назад не "приросте", через декілька днів, мене проінформували, що розробник не надає безкоштовних послуг на такий ремонт, так як ця клавіша вважається виламаною. Я сказав що готовий заплатити за ремонт. Мені запропонували заміну усієї клавіатури якимось неофіційним аналогом за 1.500 грн., а коли я попросив про заміну на аналогічну офіційну клавіатуру, то мені сказали що "розробка ще надто нова і розробник ще не дає дозволу на її використання при платних ремонтах". Тут вже очевидно яка "офіційна" співпра сервісних центрів Comfy з офіційними розробниками продукції, яку Comfy продає. В іншому офіційному центрі, мені замінили клавішу за 30 грн. Через рік користування, мені злетів adguard, який теж мусів йти у комплекті з комп'ютером назавжди, але виявилось що це версія на 1 рік, замість пожиттєвої. Причина проста - у три рази дешевше. Багато часу втратив даремно, багато нервів, а також немалі гроші. Так як два комп'ютери потрібні мені для роботи і коштують немало. Моя думка є така, що чесних магазинів техніки в Україна або неменє, або мені ще не траплялись. Знайомий порадив мені польські і інші, європейські аналоги, мовляв, там дешевше на декілька тисяч, справна гарантія і відповідний до опису софт, проблема лише у логістиці і виключно лтинській розкладці клавіатури. Допоки ми платимо величезні гроші за жахливий товар, доти процвітатиме шахрайський бізнес в Україні, який не дає відповідного опису товару, не надає послуг які обіцяє. Не рекомендую нікому користуватись даною мережею. Нехай вас не спокушають "акційні пропозиції" чи переконування що "в нас дешевше".
Может онлайн сервисы подключить или организовать(сервер с программами это ссд диск-телефон-интернет)? Поскольку в самом офисе(магазине) на компьютерах вообще не будет программ, то и сами думайте дальше. У нас в офисе сотрудников пересадили на опенофис и всё норм, адаптировались за пару дней.
Доброго дня! Костянтин, щиро дякуємо вам за відгук! Ми дуже шоковані отриманими вами незручностями і запевняємо, що продаємо виключно нові та сертифіковані товари. Ціни в нашій мережі на одному рівні із іншими торговими мережами, а покупець заохочується акціями, при цьому товар однаково якісний, без залежності акційний він був чи ні.
Бажаємо зауважити, що у магазинів нашої мережі немає власних сервісних центрів, а вся техніка надана клієнтами передається нами до офіційних сервісних центрів виробника. Ми не маємо можливості впливати на рішення від сервісного центру, так само як і не маємо зацікавленості у негативномі рішенні для вас. Персонал сервісного центру фіксує стан пристрою, а рішення по діагностиці переносить до акту виконаних робіт. Можливо відображення поломки залежить від фактичного місцезнаходження техніки, тому у сервісному центрі дефект не підтвердився.
Вам правильно сказали в сервісному центрі, щодо репутації. Якщо виробником буде помічено підвищений відсоток браку у готовій продукції, то вся партія товару буде вийнята із продажу і повернена до виробника. Ми продаємо товар маючи на підставі сертифікати якості, а від браку продукції, на жаль, ніхто не застрахований. Якщо ми помітимо збільшення випадків звернень із необхідністю ремонту чи отримаємо запит від виробника на відкликання партії, то негайно приймемо міри.
Із повною впевненістю можемо повідомити вам, що у нашій мережі не використовуються будь-які махінації, наприклад як ви описали про терміни дії додаткового софту. Ми впевнені, що зможемо пояснити вам чому ви отримали менший період дії софту, від очікуваного. Будь ласка, відправте нам на пошту [email protected] чітке фото вашого чека та посилання на цей пост, а ми все перевіримо.
Окремо бажали б прокоментувати щодо покупки товару закордоном - ми не прихильники такого способу торгівлі. Наша продукція офіційна, вироблена для нашого регіону, офіційно завезена, сертифікована, всі податки сплачені до казни держави, для вас збережено можливість звернення до підтримки офіційного виробника.
Дуже сподіваємось на ваше розуміння та зворотній зв'язок.
Незадоволений клієнт (Украина)15 листопада, 2018 год
Повністю з Вами згодна з приводу бракованоі техніки! Схожа історія у мене зі смартфоном, купленим в цьому горе-магазині. Чотири рази я віддавала в гарантійний ремонт з однією і тією ж проблемою, відео і аудіо докази надавала, але нічого не взято до уваги і висновок сервісного центру-"неисправности не выявлено".Запропонували мені "незалежну експертизу" у Києві (попередні чотири були в Одесі), яка коштує майже як телефон,а про результат іі не важко здогадатися. Шкода, що я перед покупкою не заглянула сюди, але відтепер в цей магазин ні ногою, і десятому закажу,щоб добре думали перед тим, як щось купити в Комфі!!!
Доброго дня! Нам дуже шкода, що вам трапилась покупка із дефектом. В нашій мережі вся продукція офіційна і сертифікована, однак при цьому ніхто не може бути захищений від отримання товару з дефектом, так як виробник допускає мізерний відсоток таких товарів у готові й партії. Як ми повідомили вище, ми не маємо впливу на рішення офіційного сервісного центру виробника та не зацікавлені у прийнятті для вас негативного рішення. Якщо персонал сервісного центру видав рішення, що дефекту не знайдено, то на це є причини і вони повинні бути описані в акті виконаних робіт.
Якщо у вас є недовіра до нас чи до сервісного центру, то для цього і існує незалежна експертиза. Вона абсолютно незалежна і жодна із сторін не має на неї впливу. Ми навіть не будемо вам радити конкретну організацію, ви можете знайти її самостійно, і нехай її рішення розсудить нас.
Незадоволений клієнт (Украина)16 листопада, 2018 год
Дуже мені цікаво, чому Я повинна шукати якусь незалежну експертизу, якщо ВИ продали мені БРАКОВАНИЙ товар під видом НОВОГО, та ще й з гарантією!!!?Я надала вам усі можливі докази поломки(аудіо,відео),чому нічого не взяли до уваги? Ви взагалі очманіли вже??? Немає слів в мене більше і нервів на вас не вистачає.
Незадоволений клієнт (Украина)18 листопада, 2018 год
Дуже хороша у вас позиція. Я вважаю,що мій товар з браком???Ви взагалі читаєте те,що відписуєте?Вам надані усі факти і докази,ВИ ПРОДАЛИ МЕНІ ЦЕЙ ТЕЛЕФОН,а я маю шукати якусь незалежну експертизу???Охренели ви вже зовсім,шановні.
Який смисл писати вам на Е-mail???Я вже писала куди тільки можна,і спілкувалась з багатьма вашими представниками,А ТОЛКУ???Вам же ПО БАРАБАНУ !!!То нехай хоч тут люди почитають,може хоч один не піде до вашого горе магазину за бракованим товаром!!!
Незадоволений клієнт (Украина)16 листопада, 2018 год
Вот именно, что мне указали конкретно какой сервис в Киеве и сколько стоит! Вы пишите, что никто не застрахован от дефектного товара, так ПОЧЕМУ ВЫ НЕ ИДЕТЕ НА ВСТРЕЧУ КЛИЕНТАМ, если, по вашему, это единичные случаи??? Да потому что у вас весь товар такой, вы почитайте отзывы!!! Исправляйте ситуацию и поднимайте уровень доверия к вам людей поступками, а не пишите здесь вежливый бред!
Жахливий магазин, у якому збувають браковані і невідповідні товари! - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Бажаємо зауважити, що у магазинів нашої мережі немає власних сервісних центрів, а вся техніка надана клієнтами передається нами до офіційних сервісних центрів виробника. Ми не маємо можливості впливати на рішення від сервісного центру, так само як і не маємо зацікавленості у негативномі рішенні для вас. Персонал сервісного центру фіксує стан пристрою, а рішення по діагностиці переносить до акту виконаних робіт. Можливо відображення поломки залежить від фактичного місцезнаходження техніки, тому у сервісному центрі дефект не підтвердився.
Вам правильно сказали в сервісному центрі, щодо репутації. Якщо виробником буде помічено підвищений відсоток браку у готовій продукції, то вся партія товару буде вийнята із продажу і повернена до виробника. Ми продаємо товар маючи на підставі сертифікати якості, а від браку продукції, на жаль, ніхто не застрахований. Якщо ми помітимо збільшення випадків звернень із необхідністю ремонту чи отримаємо запит від виробника на відкликання партії, то негайно приймемо міри.
Із повною впевненістю можемо повідомити вам, що у нашій мережі не використовуються будь-які махінації, наприклад як ви описали про терміни дії додаткового софту. Ми впевнені, що зможемо пояснити вам чому ви отримали менший період дії софту, від очікуваного. Будь ласка, відправте нам на пошту [email protected] чітке фото вашого чека та посилання на цей пост, а ми все перевіримо.
Окремо бажали б прокоментувати щодо покупки товару закордоном - ми не прихильники такого способу торгівлі. Наша продукція офіційна, вироблена для нашого регіону, офіційно завезена, сертифікована, всі податки сплачені до казни держави, для вас збережено можливість звернення до підтримки офіційного виробника.
Дуже сподіваємось на ваше розуміння та зворотній зв'язок.
Якщо у вас є недовіра до нас чи до сервісного центру, то для цього і існує незалежна експертиза. Вона абсолютно незалежна і жодна із сторін не має на неї впливу. Ми навіть не будемо вам радити конкретну організацію, ви можете знайти її самостійно, і нехай її рішення розсудить нас.
Будемо вдячні вам за розуміння.
Ми не продаємо браковану техніку, у нас є сертифікт якості на кожну одиницю.
Ми не отримали ваше повідомлення на нашу поштову адрес, на жаль.
Який смисл писати вам на Е-mail???Я вже писала куди тільки можна,і спілкувалась з багатьма вашими представниками,А ТОЛКУ???Вам же ПО БАРАБАНУ !!!То нехай хоч тут люди почитають,може хоч один не піде до вашого горе магазину за бракованим товаром!!!