Гость Украина Відгук додано 26 серпня, 2018 год279 переглядів
Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Поки справа не доходить до доставки, все досить нормально, як і в будь-якому іншому магазині. Товар був придбаний тиждень тому, узгоджений день доставки(субота). В день доставки надійшло смс - "очікуйте з 10:00 до 22:00, кур'єр зв'яжеться за 2 години до доставки". Очікували цілий день. Окрім смски більш нічого. Звернулись в кол центр. Оператор запевнив, що передасть інформацію кур'єру, і той зв'яжеться в найближчий час, правда сказав "я НАДІЮСЬ вам доставлять товар сьогодні" - тобто оператор абсолютно не володіє інформацією про переміщення товару в сторону клієнта. Ніхто не передзвонив та товар не доставили. В неділю(йшов другий день доставки) передзвонили знову в кц. Нас знову запевнили в доставці, правда вже пвсля другого дзвінка і після того як ми заявили, що звернемось в поліцію в зв'язку з шахрайством. Оператор запевнив ЗНОВУ що передає інформацію кур'єру, і той зв'яжеться з нами в найближчу годину...а може півтори... словом - було чути, що він і сам не знає чи зв'яжуться взагалі. Через декілька годин перетелефонував якийсь черговий оператор і повідомив що товар вже завантажено в автомобіль(а в сб він, значить,навіть і не був завантажений?!) і доставка відбудеться в 20:00 рівно. Одразу ж після нього перетелефонував ще один і час вже змінився на " з 20:00 до 22:00". На годиннику 21:38. Ні дзвінка від кур'єра про доставку ні товару - нічого. Шановний магазин Comfy, невже на стільки приємно створювати собі проблемних клієнтів? Невже ваші клієнти заслужили бути змішаними з багном? Чому ви не слідкуєте за своєю репутацією? Ваш клієнт - це той хто дає вам роботу. У випадку якщо автомобіль кур'єра був зломаний чи виникли інші форс-мажори, чому не можна попередити клієнта про затримку в доставці? В кінці-кінців ми всі люди та можемо зрозуміти, що бувають різні ситуації. Я все ще очікую доставку від вашого "магазину". Не рекомендую НІКОМУ звертатись в магазин Comfy.
Недоліки:
Доставка працює як попало. Клієнт для магазину - ніхто
Доброго дня! Сергію, щиро просимо пробачення за цю жахливу історію обслуговування із доставкою! Ми абсолютно не зацікавлені у розпалюванні негативних емоцій з вашого боку і бажаємо виконати доставку якомога швидше. Ситуація не має закономірності, а ми докладемо зусиль, щоб ви отримали бажаний товар якомога швидше, подібного більше не повторилось, а ваша оцінка змінилась в торону рекомендації. Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] номер вашого мобільного та номер вашого замовлення і ми проконтролюємо найшвидше прибуття екіпажу.
Шановні, ви "контролюєте" прибуття екіпажу вже 4ий день.
При чому історія набирає дедалі більшої абсурдності.
Сьогодні зателефонували, що товар вже приїхав з києва і сьогодні його доставлать. А потім "ой" - вибачте не доставим бо він з києва так і не приїхав. Причому подзвониди вже в період на який була обумовлена доставка.
Самий жахливий магазин в Україні. Вас пора закрити
"Доставка як попало" або "Де мої вихідні?!" - Відгуки про Comfy
Шановний магазин Comfy, невже на стільки приємно створювати собі проблемних клієнтів? Невже ваші клієнти заслужили бути змішаними з багном? Чому ви не слідкуєте за своєю репутацією? Ваш клієнт - це той хто дає вам роботу.
У випадку якщо автомобіль кур'єра був зломаний чи виникли інші форс-мажори, чому не можна попередити клієнта про затримку в доставці? В кінці-кінців ми всі люди та можемо зрозуміти, що бувають різні ситуації.
Я все ще очікую доставку від вашого "магазину".
Не рекомендую НІКОМУ звертатись в магазин Comfy.
відгук
Коментарі до відгуку
При чому історія набирає дедалі більшої абсурдності.
Сьогодні зателефонували, що товар вже приїхав з києва і сьогодні його доставлать. А потім "ой" - вибачте не доставим бо він з києва так і не приїхав. Причому подзвониди вже в період на який була обумовлена доставка.
Самий жахливий магазин в Україні. Вас пора закрити