Уже не перший раз мої коментарі видаляються. НПГ не вміє / не хоче (потрібне підкреслити) працювати, а видаляються коментарі які на це вказують. То виходить, що посилки регулярно не зря пропадають...
Нова пошта три тижні шукала мою посилку: Трек номер GO-25566380-411128 Відправлення зареєстровано 24 жовтня. А потім просто написали мені: "Доброго ранку! Вантаж відсутній на складі, можемо надати офіційну відповідь про це. Радимо звернутися до інтернет-магазину для вирішення. Дякуємо за звернення!" Я не розумію, як таке може бути. І магазин і служба доставки підтвердили, що товар був доставлений. Вони... Читать отзыв Нова пошта три тижні шукала мою посилку: Трек номер GO-25566380-411128 Відправлення зареєстровано 24 жовтня. А потім просто написали мені: "Доброго ранку! Вантаж відсутній на складі, можемо надати офіційну відповідь про це. Радимо звернутися до інтернет-магазину для вирішення. Дякуємо за звернення!" Я не розумію, як таке може бути. І магазин і служба доставки підтвердили, що товар був доставлений. Вони зробили фото з місця доставки. Але НП нібито немає посилки. Її явно хтось вкрав з робітників. І головне, що 3 тижні не давали відповідь. А магазин мені каже, що всі претензії вони розглядають протягом 10 днів з дати доставки. Я вимагаю повернення грошей від Нової Пошти
Вже більше 1.5 місяців чекаю шоб відправили мої та посилки моїх колег з США до України, але натомість нічого, чекав спочатку тиждень, писав, звонив, і на все одна відповідь - очікуємо відповідь від складу, дальше заповнив SLI FORM, надав інвойси, усе що необхідно надав, в ітозі - очікуємо відповідь від складу і так вже ПІВТОРИ місяці, більше 5 посилок, і... Читать отзыв Вже більше 1.5 місяців чекаю шоб відправили мої та посилки моїх колег з США до України, але натомість нічого, чекав спочатку тиждень, писав, звонив, і на все одна відповідь - очікуємо відповідь від складу, дальше заповнив SLI FORM, надав інвойси, усе що необхідно надав, в ітозі - очікуємо відповідь від складу і так вже ПІВТОРИ місяці, більше 5 посилок, і все цінне для мене. Звонив більше 20 раз, в них навіть всередині компанії проблеми з тим, шо вони навіть самі не можуть получити відповідь від складу в США, штат Нью Джерсі, це просто ужас, я надам цій ситуації максимального розголосу якщо це не рішать
Одна з посилок: NP00000004254423NPG
Недостатки:
Затримки, проблеми в середині компанії між працівниками та складом
Нова пошта. Ви якось реагуєте на неодноразові звернення чи ні. На п'ять звернень через зворотній зв'язок не отримав жодної відповіді. Тут мені представник нової пошти відповів ще 6 числа що вже вирішують питання стосовно заблокованого вами доступу в особистий кабінет і нададуть відповідь стосовно замовлення (нагадую я сплатив за товар + комісію за послуги викупу+ страховку безпосередньо Вам). На даний... Читать отзыв Нова пошта. Ви якось реагуєте на неодноразові звернення чи ні. На п'ять звернень через зворотній зв'язок не отримав жодної відповіді. Тут мені представник нової пошти відповів ще 6 числа що вже вирішують питання стосовно заблокованого вами доступу в особистий кабінет і нададуть відповідь стосовно замовлення (нагадую я сплатив за товар + комісію за послуги викупу+ страховку безпосередньо Вам). На даний час не вирішено жодного питання. У вас якісь дії крім вирішемо і розберемося відбуваються? Вже 20 днів пройшло з часу оплати а я навіть не знаю замовляли ви товар чи ні . Прошу мені надати якісь контакти людини яка безпосередньо в чомусь розбирається. Я так розумію замовлення я вже не отримаю. Тоді якось починайте вирішувати питання по поверненню мені сплачених коштів
Технічна проблема з Фейсбук потребує трохи більше часу для вирішення. Щодо вашого замовлення - нам вдалося з’ясувати, що інтернет-магазин скасував його. Статус вашого замовлення: "немає в наявності". Показать 1 ответ
Итог опять затормозили посылку ссылаясь на Authorization letter, когда я попросил показать документы от таможни, как удобно но новая почта в Китае, не может показать документ что таможня Китая просит Authorization letter, поверьте нам на слово! Самое смешное что посылка NP60000004315860NPG, это не супер пупер бренд, и я был очень удивлён что её тормознули, я уверен что такой бренд 99%... Читать отзыв Итог опять затормозили посылку ссылаясь на Authorization letter, когда я попросил показать документы от таможни, как удобно но новая почта в Китае, не может показать документ что таможня Китая просит Authorization letter, поверьте нам на слово! Самое смешное что посылка NP60000004315860NPG, это не супер пупер бренд, и я был очень удивлён что её тормознули, я уверен что такой бренд 99% таможенников в Китае и не знает. Работники склада в Китае новой почты придумал отличный план воровать посылки под предлогом "Authorization letter" который никому не дают! Никакой магазин в Китае на онлайн площадках Вам не даст такой документ! Работники склада в Китае это знают, тем самым решили пользоваться этим! Под предлогом утилизации Ваш товар будет просто украден. НИ В КОЕМ СЛУЧАИ НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ ЭТОЙ ШАРАШКИНОЙ КОНТОРОЙ! ЭТО ПО КРАЙНЕЙ МЕРЕ ЗАКАЗЫ С КИТАЯ! СКЛАДЫ В США НИКОГДА ТАКОЙ ФИГНЁЙ НЕ ЗАНИМАЛИСЬ!
Отдельное садо мазо, это общение с их тех поддержкой 1 письмо в сутки! По почте! 2025 на дворе, тех поддержка работает по почте, отвечая Вам 1 раз в день!
Добрий день ❤️ Надання додаткових документів є вимогою безпосередньо митниці. Нюансів митного законодавства може бути чимало й врахувати абсолютно всі неможливо, адже правила можуть змінюватися. Використовуючи нашу адресу складу та реєструючи замовлення у сервісі, ви автоматично погоджуєтеся з умовами надання послуг, з якими можна ознайомитися на нашому сайті. У розділі 4 "Вага, допустимі габарити відправлень та інші обмеження" зазначено: "4.4.4. Під час перевезення товарів, що належать до відомих світових брендів, митні органи Китайської Народної Республіки мають право вимагати надання сертифікату авторизації бренду – документу, який підтверджує право виробника або продавця на продаж, розповсюдження та використання торговельної марки на території Китайської Народної Республіки. У разі отримання відповідного запиту, Виконавець повідомляє Клієнта про необхідність надання сертифікату. Клієнт, у свою чергу, зобов’язаний надати відповідний сертифікат у строк до 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання запиту від Виконавця. 4.4.4.1. У випадку ненадання Клієнтом або Продавцем сертифікату авторизації бренду відправлення може бути затримане або вилучене митними органами Китайської Народної Республіки без можливості його повернення. 4.4.4.2. Виконавець не несе відповідальності за можливе затримання або вилучення відправлення митними органами Китайської Народної Республіки, у разі відсутності відповідних дозвільних документів. Вартість товарів, які були затримані та/або вилучені, не підлягає компенсації Виконавцем.". Відповіді на запити електронною поштою ми надаємо, дотримуючись черги 🤝 Показать 1 ответ
В итоге 2 посылки застряли в Китае из за authorization letter, который обходится переупаковкой товара (просто товар кладётся в другую коробку) так делают все другие компании кто доставляют товар из Китая! Новая почта отказывается переупаковать, то есть положить товар в другую коробку! Тем самым работники новой почты в Китае хотят просто "украсть" Ваш товар под предлогом что таможня требует "authorization... Читать отзыв В итоге 2 посылки застряли в Китае из за authorization letter, который обходится переупаковкой товара (просто товар кладётся в другую коробку) так делают все другие компании кто доставляют товар из Китая! Новая почта отказывается переупаковать, то есть положить товар в другую коробку! Тем самым работники новой почты в Китае хотят просто "украсть" Ваш товар под предлогом что таможня требует "authorization letter". Не поверите но в гугле ни у кого такой проблемы никогда не возникало!!! ОБЩЕНИЕ 1 РАЗ В СУТКИ ПО 1 ПИСЬМУ! Это в 2025 когда у всех есть месседжеры! Когда нужно срочно решать проблему! Они общаются в 2025 по почте по 1 письму в день, и то если повезет!
И того я открыл на таобао возврат товара, мне даётся 7 дней, что бы вернуть продавцам их товар, но из за такой скорости общения и "сломанного телефона", новая почта не успеет вернуть за 7 дней товар! NP60000004315856NPG NP60000004268490NPG СРОЧНО ВЕРНИТЕ ЭТИ ТОВАРЫ НАЗАД! Я ДАЛ АДРЕСА НА ПОЧТУ! И ДАЙТЕ ТРЕК НОМЕРА, И КАКОЙ КОМПАНИЕЙ ВЫ БУДЕТЕ ОТПРАВЛЯТЬ! ЭТО ТРЕБУЕТ ТАОБАО!
В итоге столько проблем из за того что новая почта не может переупаковать товар! Просто жесть!
Добрий день! Попередньо ми вже надавали вам відповідь, що надання додаткових документів є вимогою безпосередньо митниці. Нюансів митного законодавства може бути чимало, і врахувати абсолютно всі неможливо, адже правила можуть змінюватися. Зі свого боку ми зафіксуємо вашу пропозицію, щоб при оформленні замовлення певних товарів відображалася інформація у випадках, коли є підтверджені дані про необхідність додаткових документів для вибуття посилки з Китаю. У цьому випадку можемо запропонувати вам промокод на 200 грн для наступної доставки. Перепакувати товар, на жаль, неможливо, адже митниця має право відкрити будь-яку посилку для перевірки вмісту. Показать 1 ответ
Скажіть будь ласка а скільки часу потрібно вам щоб розібратися? Я розумію десь Нова пошта втратила посилку...не додала потрібні документи...це буває людський фактор. А тут я переказав гроші напряму Новій пошті (може вам вислати копію платіжки і ви через фінансовий відділ побачите куди і в чий карман вони пішли?). Хтось заблокува мій кабінет. Я одне не можу зрозуміти це шахрайство... Читать отзыв Скажіть будь ласка а скільки часу потрібно вам щоб розібратися? Я розумію десь Нова пошта втратила посилку...не додала потрібні документи...це буває людський фактор. А тут я переказав гроші напряму Новій пошті (може вам вислати копію платіжки і ви через фінансовий відділ побачите куди і в чий карман вони пішли?). Хтось заблокува мій кабінет. Я одне не можу зрозуміти це шахрайство деяких співробітників компанії чи шахрайство Нової пошти. При чому не на один запит через функцію зворотній зв'язок відповіді так і не поступило. Я думаю що простіше написати заяву у поліцію. Може Нова пошта на запити правоохоронних органів бистріше відреагує! Бо просто красти гроші це вже за гранью!!! І головне ніхто нічого не робить. Може все само по собі вирішиться і гроші з неба крадуть
Доброго ранку! Вхід через Фейсбук тимчасово недоступний через невелику технічну проблему, яку ми вже вирішуємо. Щодо вашого замовлення - питання наразі в роботі, і ми спробуємо надати вам відповідь найближчим часом 😉
Похожая ситуация с предыдущим отзывом – взял две пары кросс с таобао, на каждые просят «письмо авторизацию» или «authorisation letter» для бренда. При этом посылки уже вторую неделю лежат на их китайском складе, по статусу они уже «якобы» отправлены в Украину, для этого мне уже пришлось обращаться в их службу поддержки, говорили «вот-вот уже отправили», но увы. Очень тормозит Новая... Читать отзыв Похожая ситуация с предыдущим отзывом – взял две пары кросс с таобао, на каждые просят «письмо авторизацию» или «authorisation letter» для бренда. При этом посылки уже вторую неделю лежат на их китайском складе, по статусу они уже «якобы» отправлены в Украину, для этого мне уже пришлось обращаться в их службу поддержки, говорили «вот-вот уже отправили», но увы. Очень тормозит Новая Почта.
Продавец тем временем никакие документы мне дать не может. Новая Почта угрожает утилизацией посылок, варианты возврата или пересылки в другой склад – не предлагают.
Чистой воды мошенничество, никогда не думал что Новая Почта может так зашквариться! Обратите внимание, как они все «гладенько» смахивают на таможню Китая. Якобы они не виноваты, а это все таможня.
Скористався послугою викупу товару новою поштою. Два тижні в кабінеті статус замовлення був викуплено у продавця (навіть не відправлено на склад викупу). Після звернення через зворотній зв'язок. Вхід в особистий кабінет через фейсбук заблокували. Відстеження тренінгу через Глобал також не працює... NPBU00000004304184NPG Доступ до кабінету відсутній
Скористався послугою викупу товару новою поштою. Два тижні в кабінеті статус замовлення був викуплено у продавця (навіть не відправлено на склад викупу). Після звернення через зворотній зв'язок. Вхід в особистий кабінет через фейсбук заблокували. Відстеження тренінгу через Глобал також не працює...
Непонятно к кому обращаться. Моя посылка стоит 150 евро + 5 евро доставка до склада новой почты. То есть цена товара - 150 евро. Пришло письмо что нужны какие то документы, паспорт на, митне оформлення і тд. Я добавила скрин с указанием что стоимость посылки 150 евро и доставка 5 евро. Но видимо читать не умеют. Лишь б бы... Читать отзыв Непонятно к кому обращаться. Моя посылка стоит 150 евро + 5 евро доставка до склада новой почты. То есть цена товара - 150 евро. Пришло письмо что нужны какие то документы, паспорт на, митне оформлення і тд. Я добавила скрин с указанием что стоимость посылки 150 евро и доставка 5 евро. Но видимо читать не умеют. Лишь б бы достать клиента и стереть три копейки
Категорично не рекомедую даний сервіс нової пошти, якщо звичайно ви готові втрачати кошти і товари. Закпулено багато товару в Кореї і в Австралії. Товари проплачені і їдуть на адреси нп зазначені на сайті нп шопінг. Сьогодні без усіляких пояснень повісили неактивний банер про призупинення доставок з Кореї-Японії-Австралії. Без попереджень, без термінів, саме з коли призупинено, наскільки призупинено, що робити клієнтам... Читать отзыв Категорично не рекомедую даний сервіс нової пошти, якщо звичайно ви готові втрачати кошти і товари. Закпулено багато товару в Кореї і в Австралії. Товари проплачені і їдуть на адреси нп зазначені на сайті нп шопінг. Сьогодні без усіляких пояснень повісили неактивний банер про призупинення доставок з Кореї-Японії-Австралії. Без попереджень, без термінів, саме з коли призупинено, наскільки призупинено, що робити клієнтам які проплатили товари-0 інформації. рівень комунікації просто нижче плінтуса. Хто компенсує вартість придбань на більше 2000 долларів? ПРОСТО ШОК1
Доброго ранку ❤️ Ми повідомляли наших користувачів про закриття складів шляхом розсилання листів на електронні адреси. З 01.11.2025 доставка нових замовлень з Австралії, Японії та Кореї призупинена. У таких ситуаціях ми завжди намагаємося піти назустріч і надіслати замовлення, оформлені до цього оголошення. Тож просимо не хвилюватися 🫶 Напишіть, будь ласка, номери цих замовлень 🙏
Сделал заказ на taobao термокружки за 30$ филипс. В итоге "NP Shopping" что они не могут доставить в Украину товар без "authorization letter". Магазины на даёт такие документы как "authorization letter". Из за долгой переписки по почте я потерял время, и не могу теперь вернуть её назад в магазин, и NP Shopping не могут отправить в Украину. Хотя решение этой... Читать отзыв Сделал заказ на taobao термокружки за 30$ филипс. В итоге "NP Shopping" что они не могут доставить в Украину товар без "authorization letter". Магазины на даёт такие документы как "authorization letter". Из за долгой переписки по почте я потерял время, и не могу теперь вернуть её назад в магазин, и NP Shopping не могут отправить в Украину. Хотя решение этой проблемы лёгкое просто переупаковать в коробку без бренда, в обычную любую бумагу, или коробку. В итоге я ничего не нарушил, на сайте NP Shopping НИГДЕ НЕ БЫЛО НАПИСАНО ЧТО НЕЛЬЗЯ ЗАКАЗЫВАТЬ БРЕНД ФИЛИПС! Это термо кружка ценой в 30$! ОДНА! В итоге я не могу вернуть её в магазин, так как время по переписки с NP Shopping по почте было долгое. И доставить они в Украину не могут, так как они не хотят идти на встречу и сами решать эту проблему. Можно сказать что NP Shopping украла у меня 30$. Так как они ответили "або замовлення буде утилізовано на складі по завершенню терміну зберігання." Утилизировано это наверное имеется ввиду что какой то работник NP Shopping, заберет её себе. (сказки про утилизацию можете оставить детям). В итоге NP Shopping нигде не указала что нельзя заказывать какие то бренды, тем самым я ничего не нарушил.
NP60000004268490NPG номер посылки.
Верните мне мои 30$, или отправьте термо чашку мне.
Добрий день ❤️ Надання додаткових документів є вимогою безпосередньо митниці. Нюансів митного законодавства може бути чимало й врахувати абсолютно всі неможливо, адже правила можуть змінюватися. Зі свого боку ми зафіксуємо вашу пропозицію, щоб при оформленні замовлення певних товарів з’являлася інформація, якщо маємо підтверджені дані про необхідність додаткових документів саме для вибуття посилки з Китаю. У цьому випадку можемо запропонувати вам промокод на 200 грн для наступної доставки 💌 Перепакувати товар, на жаль, неможливо, адже митниця має право відкрити будь-яку посилку для перевірки вмісту. Показать 1 ответ
Моя посилка NP00000004276849NPG була розмитнена 16-го жовтня, і за даними тренінгу НП, вона прибула у сортувальний центр. Вже тиждень немає ніяких оновлень про цю посилку, і на мої звернення немає відповіді. Таке враження, що мою посилку просто загубили.
Якщо Нова пошта загубить вашу посилку, не розраховуйте на допомогу підтримки. Навіть після фото, де моє відправлення буквально лежить біля дверей їхнього складу, вони наполягають, що його не отримували. Далі просто ігнорують запити, але пропонують «цінний документ» від відповідальної особи, що посилка нібито не надходила.
Добрий день! Маємо інформацію, що ви вже зверталися щодо цього. Пошук посилки було здійснено. Проте таке відправлення не знайдено на нашому складі. Це могло виникнути у зв'язку з тим, що кур'єр іншої служби доставив вантаж під двері іншої компанії. Оскільки за адресою нашого складу знаходяться також склади інших організацій. Ваше відправлення вірогідно було доставлено не під двері нашого складу, а іншого. Відстежуємо, що вам вже було надіслано офіційну відповідь на електронну пошту щодо цього питання.
З 6 жовтня не можуть знайти посилку.То вона є,то її шукають.На гарячій лінії балачки ні про що.Сьогодні вже 13 жовтня.Скільки ще чекати?Трекінг H 1025022547555501044, NP 20000004277151 NPG
НП шопінг,де знаходиться моя посилка котра поступила на склад 7 жовтня.В кабінеті,жодних змін,про те що товар поступив на склад.На гарячій лінії пусті балачки і ніякого толку.Де моя посилка?Є скріншоти курьерської доставки,є фото товару .Тільки її чомусь немає на складі.3 дні.
Доброго ранку.Посилка доставлена,склад статус посилки не змінює.На мої запити ,що в мене є фото доставленої посилки,є інформація про дату і час доставленої посилки ,і маю всі скріншоти.Мені на гарячій лінії відповили,що як я розумію,все що під двері складу,це не счітається.В робочій час!під двері складу!То мабуть подарунок для співробітників.NP20000004277151NPG
Замовив навушники, на пошті перевірив відповідність замовлення, але в саму коробочку не заглянув. У підсумку навушників там не було, і допомагати мені ніхто не збирається, адже замовлення я перевірив на пошті, і претензій не мав. Нова пошта, вітаю, у вас мінус клієнт, і плюс робітник грабіжник.
Доброго ранку 😳 Розрахунок вартості доставки здійснюється відповідно до фактичної ваги з урахуванням ваги пакування. Напишіть, будь ласка, детальніше та вкажіть номер замовлення, щоб ми разом розібралися 🙏 Показать 1 ответ
Три місяці тому замовлял с Амазона дієтичну добавку. Доставка обійшлася в 7$. Тиждень тому замовлял точно таку саму добавку, але доставка вже склала 15$. В самому віділенні вага посилки склала 600гр. В декларації була вказана 700гр. Але головне шо посилка була перепакована на скаладі нової пошти в США в зовсім іншу коробку. Не в таку як пакує Амазанон.... Читать отзыв Три місяці тому замовлял с Амазона дієтичну добавку. Доставка обійшлася в 7$. Тиждень тому замовлял точно таку саму добавку, але доставка вже склала 15$. В самому віділенні вага посилки склала 600гр. В декларації була вказана 700гр. Але головне шо посилка була перепакована на скаладі нової пошти в США в зовсім іншу коробку. Не в таку як пакує Амазанон. Зроблено це навмисно шоб збільшити на 100гр вагу посилки і вже порахувати тариф за доставку в 1кг тобто 15$. Дзвінок на гарячу лінію звсно нічого не дав. Три роки користувався послугами нп шопінг все було добре, до останнього разу. Такого зухвалого шахрайства від великої компанії не очікува. І звісно більше користуватися послугами цих шахраїв не буду, і іншим не раджу!
Заказала посылку с Франции, посылку забрали на склад(написали франц.сервисы), но не обновляют на сайте НП шопинг, что её действительно забрали. Где моя посылка? NP80000004227424NPG
Добрий день ❤️ Зазвичай статус оновлюється протягом 2–3 робочих днів, якщо ви зареєстрували замовлення до моменту доставки на адресу складу 📦 У вашому випадку бачимо, що вчора статус оновився за іншим трек-номером у кабінеті. Відстежувати рух необхідно за замовленням NP80000004222343NPG 🫶
Добрий день ❤️ Перевіримо 🧐 Надайте, будь ласка, скриншот замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача та трек-номер, а також скриншот руху посилки з сайту закордонного перевізника з вказаною датою та часом доставки 🧐 Показать 1 ответ
Делала заказ из магазина Jomashop на адрес склада в Америке (NP00000004163786NPG). По трек номеру посылка была доставлена на данный адрес 7 августа. Но так и не появилась у меня в приложении. 15 августа обратилась в службу поддержки НП. И только 2 сентября они соизволили ответить, что работники посылку не получали. 5 августа на этот же адрес была доставлена другая посылка,... Читать отзыв Делала заказ из магазина Jomashop на адрес склада в Америке (NP00000004163786NPG). По трек номеру посылка была доставлена на данный адрес 7 августа. Но так и не появилась у меня в приложении. 15 августа обратилась в службу поддержки НП. И только 2 сентября они соизволили ответить, что работники посылку не получали. 5 августа на этот же адрес была доставлена другая посылка, которую я уже получила. А 7 августа они не получили, хотя посылка была доставлена в рабочее время и вручена лично. Теперь спустя месяц, я должна обращаться в Jomashop с претензией, что посылку мне не доставили? Вы 2 недели узнавали у работников склада, получили ли они мою посылку???? Хотелось бы получить официальный ответ от НП о том, что мою посылку они не получили. А не просто письмецо, что работники сказали. Стоимость посылки больше 5 тыс.
Недостатки:
Отвратительная служба поддержки. Никакой ответственности.
Добрий день ❤️ Ми здійснили перевірку на складі та замовлення NP00000004163786NPG з трек-номером 9434650206079001533096, на жаль, не виявили 🧐 Ми можемо підготувати офіційну відповідь та надіслати її на вашу електронну адресу. Підкажіть, будь ласка, українською чи англійською мовою потрібен документ? Показать 1 ответ
Всі названі терміни доставки (котрі ви самі вказуєте)порушені Зворотній звʼязок начебто ви знаходитесь на іншій планеті за тиждень звернень в боті в тг відповіли 1 раз і то через 4 години Якщо ти це читаєш і хочеш замовити через цих дилетантів то схаменись і допускай моїх помилок Замовляв взуття , замовив через іншій сервіс прийшли через 8... Читать отзыв Всі названі терміни доставки (котрі ви самі вказуєте)порушені Зворотній звʼязок начебто ви знаходитесь на іншій планеті за тиждень звернень в боті в тг відповіли 1 раз і то через 4 години Якщо ти це читаєш і хочеш замовити через цих дилетантів то схаменись і допускай моїх помилок Замовляв взуття , замовив через іншій сервіс прийшли через 8 днів Тут вже 14 і тиша ,оператор не відповідає Статус посилки не змінний вже 5 добу
Доброго вечора! У вас зʼявилась нова «графа витрат», якщо посилка не зареєстрована береться комісія. Я зареєструвала посилку під номером 0170000170002904319319, офіційний номер з магазину. Сьогодні мені приходить лист, що прийшла посилка не зараєстрована з номером 01700001700029043193190012. Скажіть будь ласка звідки взялись останні 4 цифри? Посилка чітко відслідковується за номером 0170000170002904319319. Прохання не заклеювати на посилках наклейки від «першого обличчя».... Читать отзыв Доброго вечора! У вас зʼявилась нова «графа витрат», якщо посилка не зареєстрована береться комісія. Я зареєструвала посилку під номером 0170000170002904319319, офіційний номер з магазину. Сьогодні мені приходить лист, що прийшла посилка не зараєстрована з номером 01700001700029043193190012. Скажіть будь ласка звідки взялись останні 4 цифри? Посилка чітко відслідковується за номером 0170000170002904319319. Прохання не заклеювати на посилках наклейки від «першого обличчя». Це вже не перший раз коли беруться не зрозумілі номера.
Зазвичай кур’єрські служби надають клієнтам короткі трек-номери, як і в цьому випадку. Під час сканування вашого пакунка за першим штрих-кодом відобразився трек-номер 01700001700029043193190012, який ми додали у ваш особистий кабінет. Бачимо, що ви часто користуєтеся послугами нашого сервісу, тому ми надіслали на вашу електронну адресу скриншот зі штрих-кодами та результатами сканування. Якщо виникнуть додаткові питання – радо відповімо тут 🫶 Показать 1 ответ
Теж хочу написати відгук про роботу цього сервісу. Вирішила спробувати замовити сумку через Nova Shopping. Оформила замовлення, його викупили приблизно на наступний день. Відправляли тиждень. Постійно у мене зникало замовлення у додатку, начебто я його не робила. На гарячій лінії мене перекидували між собою і так і не вирішили питання і нічим... Читать отзыв Теж хочу написати відгук про роботу цього сервісу. Вирішила спробувати замовити сумку через Nova Shopping. Оформила замовлення, його викупили приблизно на наступний день. Відправляли тиждень. Постійно у мене зникало замовлення у додатку, начебто я його не робила. На гарячій лінії мене перекидували між собою і так і не вирішили питання і нічим допомогти не змогли. Навіть замовлення моє у них ніяк не відслідковувалося. Обіцяли дзвінок від особи, яка безпосередньо займається моїм замовленням, але я його так і не дочекалася. Після декількох дзвінків на гарячу лінію і написаного листа інтернет-магазину, де робився викуп (доречі вони так і не відповіли мені), мені нарешті прийшло повідомлення, що до мене прямує посилка з Італії. Я була здивована, що посилка приїхала в указаний час доставки. На радості я побігла на Нову Пошту отримати це замовлення. Мені його видалили і я вирішила одразу його перевірити ще на Новій Пошті. Коли я дістала ту сумку із захисного мішка, то була у шоці. Співробітник Нової Пошти це побачила і допомогла зробити акт про пошкодження, зробила фото. Мені сказали забрати сумку і подзвонити на гарячу лінію. Я так і зробила. І звісно ж мене знову по перекидали з лінії на лінію і пообіцяли дзвінок від відправника. Але досі я так нічого і не дочекалася. Зрозумівши, що Нова Пошта мене «кинула» я побігла у магазин з брендовими сумками з запитанням як можна цю грязюку обережно відмити, бо сумку ж я купувала на подарунок подрузі і вже немає часу чекати відповіді (сумніваюсь, що вона взагалі буде) від Нової Пошти. Вони порадили мені спеціальну піну для видалення плям і на свій страх і ризик я його купила. Сталося диво і воно таки відмилося, не ідеально, але набагато краще ніж було. Так, сумку я отримала, але скільки потратила нервів, часу і додаткових коштів, що вона того просто не варта. Виходячи з усього цього, я нікому не раджу користуватися цим сервісом. Нова пошта знайде 1001 відмовоку чи просто буде казати «чекайте» і ви можете чекати до самої старості.
Вперше спробував скористатись цим сервісом для доставки товару з Німеччини. Повідомлення про викуп надійшло протягом 1-2 доби. Після чого з 08.08.25 відправлення з статусом "Чекаємо на посилку від відпраника" - сумарно вже пройшло 23 доби. Техпідтрика в чаті каже - зв'яжіться з відправником. Окей - зателефонував по номеру відправника , що показаний в додатку - автовідповідач оператора говорить "такого... Читать отзыв Вперше спробував скористатись цим сервісом для доставки товару з Німеччини. Повідомлення про викуп надійшло протягом 1-2 доби. Після чого з 08.08.25 відправлення з статусом "Чекаємо на посилку від відпраника" - сумарно вже пройшло 23 доби. Техпідтрика в чаті каже - зв'яжіться з відправником. Окей - зателефонував по номеру відправника , що показаний в додатку - автовідповідач оператора говорить "такого номера не існує". Зв'язався з техпідтримкою по телефону - сказали, що повернуться з фідбеком - третій день відповіді немає. До сих під не розумію, що з моїм замовленням і коли його очікувати. Це найгірший досвід який в мене був (і продовжується) при замовленні товарів з-за кордону. До цього користувався іншими компаніями - завжди був прозорий трекінг , швидкий зворотній зв'язок , вказувався орієнтовний термін доставки і в 90% випадків доставлявся товар швидше термінів. Для прикладу товар з США доставлявся приблизно 3 тижні, в у випадку з новою поштою - посилка за цей же термін не відправлена з Німеччини. З новою поштою абсолютно негативне враження і відсутній професіоналізму з сторони компанії - це якийсь жах. Жалкую, що не прочитав відгуки до того як вирішив скористатись сервісом від нової пошти. Трек номер : SHDE1622544295
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Видалення критичних коментарів.
НПГ не вміє / не хоче (потрібне підкреслити) працювати, а видаляються коментарі які на це вказують. То виходить, що посилки регулярно не зря пропадають...
Вкрадена або загублена посилка на складі в США
Відправлення зареєстровано 24 жовтня.
А потім просто написали мені: "Доброго ранку!
Вантаж відсутній на складі, можемо надати офіційну відповідь про це. Радимо звернутися до інтернет-магазину для вирішення.
Дякуємо за звернення!"
Я не розумію, як таке може бути. І магазин і служба доставки підтвердили, що товар був доставлений. Вони... Читать отзыв Нова пошта три тижні шукала мою посилку: Трек номер GO-25566380-411128
Відправлення зареєстровано 24 жовтня.
А потім просто написали мені: "Доброго ранку!
Вантаж відсутній на складі, можемо надати офіційну відповідь про це. Радимо звернутися до інтернет-магазину для вирішення.
Дякуємо за звернення!"
Я не розумію, як таке може бути. І магазин і служба доставки підтвердили, що товар був доставлений. Вони зробили фото з місця доставки. Але НП нібито немає посилки. Її явно хтось вкрав з робітників. І головне, що 3 тижні не давали відповідь. А магазин мені каже, що всі претензії вони розглядають протягом 10 днів з дати доставки.
Я вимагаю повернення грошей від Нової Пошти
Затримка понад 2 місяців, 5 посилок
Одна з посилок: NP00000004254423NPG
Надамо відповідь там. Показать 1 ответ
Через послуги баер вкрали кошти
Щодо вашого замовлення - нам вдалося з’ясувати, що інтернет-магазин скасував його.
Статус вашого замовлення: "немає в наявності". Показать 1 ответ
Воровство под видом Authorization letter.
Самое смешное что посылка NP60000004315860NPG, это не супер пупер бренд, и я был очень удивлён что её тормознули, я уверен что такой бренд 99%... Читать отзыв Итог опять затормозили посылку ссылаясь на Authorization letter, когда я попросил показать документы от таможни, как удобно но новая почта в Китае, не может показать документ что таможня Китая просит Authorization letter, поверьте нам на слово!
Самое смешное что посылка NP60000004315860NPG, это не супер пупер бренд, и я был очень удивлён что её тормознули, я уверен что такой бренд 99% таможенников в Китае и не знает.
Работники склада в Китае новой почты придумал отличный план воровать посылки под предлогом "Authorization letter" который никому не дают! Никакой магазин в Китае на онлайн площадках Вам не даст такой документ!
Работники склада в Китае это знают, тем самым решили пользоваться этим!
Под предлогом утилизации Ваш товар будет просто украден.
НИ В КОЕМ СЛУЧАИ НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ ЭТОЙ ШАРАШКИНОЙ КОНТОРОЙ!
ЭТО ПО КРАЙНЕЙ МЕРЕ ЗАКАЗЫ С КИТАЯ!
СКЛАДЫ В США НИКОГДА ТАКОЙ ФИГНЁЙ НЕ ЗАНИМАЛИСЬ!
Отдельное садо мазо, это общение с их тех поддержкой 1 письмо в сутки! По почте! 2025 на дворе, тех поддержка работает по почте, отвечая Вам 1 раз в день!
"4.4.4. Під час перевезення товарів, що належать до відомих світових брендів, митні органи Китайської Народної Республіки мають право вимагати надання сертифікату авторизації бренду – документу, який підтверджує право виробника або продавця на продаж, розповсюдження та використання торговельної марки на території Китайської Народної Республіки. У разі отримання відповідного запиту, Виконавець повідомляє Клієнта про необхідність надання сертифікату. Клієнт, у свою чергу, зобов’язаний надати відповідний сертифікат у строк до 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання запиту від Виконавця.
4.4.4.1. У випадку ненадання Клієнтом або Продавцем сертифікату авторизації бренду відправлення може бути затримане або вилучене митними органами Китайської Народної Республіки без можливості його повернення. 4.4.4.2. Виконавець не несе відповідальності за можливе затримання або вилучення відправлення митними органами Китайської Народної Республіки, у разі відсутності відповідних дозвільних документів. Вартість товарів, які були затримані та/або вилучені, не підлягає компенсації Виконавцем.".
Відповіді на запити електронною поштою ми надаємо, дотримуючись черги 🤝 Показать 1 ответ
И опять authorization letter.
Новая почта отказывается переупаковать, то есть положить товар в другую коробку! Тем самым работники новой почты в Китае хотят просто "украсть" Ваш товар под предлогом что таможня требует "authorization... Читать отзыв В итоге 2 посылки застряли в Китае из за authorization letter, который обходится переупаковкой товара (просто товар кладётся в другую коробку) так делают все другие компании кто доставляют товар из Китая!
Новая почта отказывается переупаковать, то есть положить товар в другую коробку! Тем самым работники новой почты в Китае хотят просто "украсть" Ваш товар под предлогом что таможня требует "authorization letter". Не поверите но в гугле ни у кого такой проблемы никогда не возникало!!!
ОБЩЕНИЕ 1 РАЗ В СУТКИ ПО 1 ПИСЬМУ! Это в 2025 когда у всех есть месседжеры! Когда нужно срочно решать проблему! Они общаются в 2025 по почте по 1 письму в день, и то если повезет!
И того я открыл на таобао возврат товара, мне даётся 7 дней, что бы вернуть продавцам их товар, но из за такой скорости общения и "сломанного телефона", новая почта не успеет вернуть за 7 дней товар!
NP60000004315856NPG
NP60000004268490NPG
СРОЧНО ВЕРНИТЕ ЭТИ ТОВАРЫ НАЗАД! Я ДАЛ АДРЕСА НА ПОЧТУ!
И ДАЙТЕ ТРЕК НОМЕРА, И КАКОЙ КОМПАНИЕЙ ВЫ БУДЕТЕ ОТПРАВЛЯТЬ! ЭТО ТРЕБУЕТ ТАОБАО!
В итоге столько проблем из за того что новая почта не может переупаковать товар! Просто жесть!
Попередньо ми вже надавали вам відповідь, що надання додаткових документів є вимогою безпосередньо митниці. Нюансів митного законодавства може бути чимало, і врахувати абсолютно всі неможливо, адже правила можуть змінюватися. Зі свого боку ми зафіксуємо вашу пропозицію, щоб при оформленні замовлення певних товарів відображалася інформація у випадках, коли є підтверджені дані про необхідність додаткових документів для вибуття посилки з Китаю. У цьому випадку можемо запропонувати вам промокод на 200 грн для наступної доставки. Перепакувати товар, на жаль, неможливо, адже митниця має право відкрити будь-яку посилку для перевірки вмісту. Показать 1 ответ
Шахрайство при викупі товару
Вхід через Фейсбук тимчасово недоступний через невелику технічну проблему, яку ми вже вирішуємо.
Щодо вашого замовлення - питання наразі в роботі, і ми спробуємо надати вам відповідь найближчим часом 😉
Новая почта ЗАШКВАРИЛАСЬ. Это конечная.
Продавец тем временем никакие документы мне дать не может. Новая Почта угрожает утилизацией посылок, варианты возврата или пересылки в другой склад – не предлагают.
Чистой воды мошенничество, никогда не думал что Новая Почта может так зашквариться! Обратите внимание, как они все «гладенько» смахивают на таможню Китая. Якобы они не виноваты, а это все таможня.
Через послуги баер вкрали кошти
NPBU00000004304184NPG
Доступ до кабінету відсутній
Через послуги баер вкрали кошти
Напишіть, будь ласка, номер вашої посилки та підкажіть, чи маєте наразі можливість зайти в особистий кабінет?
Требуют какие то документы и хотят делать митне оформлення на посылку которая стоит ровно 150 евро
Підкажіть, будь ласка, номер вашої посилки, щоб ми швидко в усьому розібралися 🙏 Показать 1 ответ
УВАГА ВТРАТА КОШТІВ ТА ПОСИЛОК!
Хто компенсує вартість придбань на більше 2000 долларів?
ПРОСТО ШОК1
Не хотят доставлять товар без "authorization letter"
В итоге "NP Shopping" что они не могут доставить в Украину товар без "authorization letter". Магазины на даёт такие документы как "authorization letter". Из за долгой переписки по почте я потерял время, и не могу теперь вернуть её назад в магазин, и NP Shopping не могут отправить в Украину. Хотя решение этой... Читать отзыв Сделал заказ на taobao термокружки за 30$ филипс.
В итоге "NP Shopping" что они не могут доставить в Украину товар без "authorization letter". Магазины на даёт такие документы как "authorization letter". Из за долгой переписки по почте я потерял время, и не могу теперь вернуть её назад в магазин, и NP Shopping не могут отправить в Украину. Хотя решение этой проблемы лёгкое просто переупаковать в коробку без бренда, в обычную любую бумагу, или коробку. В итоге я ничего не нарушил, на сайте NP Shopping НИГДЕ НЕ БЫЛО НАПИСАНО ЧТО НЕЛЬЗЯ ЗАКАЗЫВАТЬ БРЕНД ФИЛИПС! Это термо кружка ценой в 30$! ОДНА! В итоге я не могу вернуть её в магазин, так как время по переписки с NP Shopping по почте было долгое. И доставить они в Украину не могут, так как они не хотят идти на встречу и сами решать эту проблему. Можно сказать что NP Shopping украла у меня 30$. Так как они ответили "або замовлення буде утилізовано на складі по завершенню терміну зберігання." Утилизировано это наверное имеется ввиду что какой то работник NP Shopping, заберет её себе. (сказки про утилизацию можете оставить детям). В итоге NP Shopping нигде не указала что нельзя заказывать какие то бренды, тем самым я ничего не нарушил.
NP60000004268490NPG номер посылки.
Верните мне мои 30$, или отправьте термо чашку мне.
Посилка застрягла після розмитнення
загублені посилки
Жахлива співпраця з клієнтами
Прохання очікувати на зворотний зв'язок.
Щиро перепрошуємо за тривале очікування.
Де моя посилка?
.Тільки її чомусь немає на складі.3 дні.
Не замовляйте в НП шопінг доставку під двері
Крадуть відправлення
Нова пошта, вітаю, у вас мінус клієнт, і плюс робітник грабіжник.
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення, щоб ми могли все перевірити й допомогти вам з вирішенням 🧐 Показать 1 ответ
Дно повне ,найгірші з доставщиків
Это прикол какой-то?
Прохання очікувати на зміну статусів.
Шахрайство NP Shopping
Три роки користувався послугами нп шопінг все було добре, до останнього разу. Такого зухвалого шахрайства від великої компанії не очікува. І звісно більше користуватися послугами цих шахраїв не буду, і іншим не раджу!
Не обновляется трекинг посылки
Викуп товарів не працює
не появилась в кабинете
сегодня 7е - посылки в кабинете нет
добавил ДО момента доставки
Потеряли посылку
Це найгірший досвід за все життя
Зворотній звʼязок начебто ви знаходитесь на іншій планеті за тиждень звернень в боті в тг відповіли 1 раз і то через 4 години
Якщо ти це читаєш і хочеш замовити через цих дилетантів то схаменись і допускай моїх помилок
Замовляв взуття , замовив через іншій сервіс прийшли через 8... Читать отзыв Всі названі терміни доставки (котрі ви самі вказуєте)порушені
Зворотній звʼязок начебто ви знаходитесь на іншій планеті за тиждень звернень в боті в тг відповіли 1 раз і то через 4 години
Якщо ти це читаєш і хочеш замовити через цих дилетантів то схаменись і допускай моїх помилок
Замовляв взуття , замовив через іншій сервіс прийшли через 8 днів
Тут вже 14 і тиша ,оператор не відповідає
Статус посилки не змінний вже 5 добу
Звідки беруться номера на посилки
У вас зʼявилась нова «графа витрат», якщо посилка не зареєстрована береться комісія.
Я зареєструвала посилку під номером 0170000170002904319319, офіційний номер з магазину. Сьогодні мені приходить лист, що прийшла посилка не зараєстрована з номером 01700001700029043193190012. Скажіть будь ласка звідки взялись останні 4 цифри? Посилка чітко відслідковується за номером 0170000170002904319319.
Прохання не заклеювати на посилках наклейки від «першого обличчя».... Читать отзыв Доброго вечора!
У вас зʼявилась нова «графа витрат», якщо посилка не зареєстрована береться комісія.
Я зареєструвала посилку під номером 0170000170002904319319, офіційний номер з магазину. Сьогодні мені приходить лист, що прийшла посилка не зараєстрована з номером 01700001700029043193190012. Скажіть будь ласка звідки взялись останні 4 цифри? Посилка чітко відслідковується за номером 0170000170002904319319.
Прохання не заклеювати на посилках наклейки від «першого обличчя». Це вже не перший раз коли беруться не зрозумілі номера.
Сервіс Nova Shopping
Теж хочу написати відгук про роботу цього сервісу. Вирішила спробувати замовити сумку через Nova Shopping. Оформила замовлення, його викупили приблизно на наступний день. Відправляли тиждень. Постійно у мене зникало замовлення у додатку, начебто я його не робила. На гарячій лінії мене перекидували між собою і так і не вирішили питання і нічим... Читать отзыв
Теж хочу написати відгук про роботу цього сервісу. Вирішила спробувати замовити сумку через Nova Shopping. Оформила замовлення, його викупили приблизно на наступний день. Відправляли тиждень. Постійно у мене зникало замовлення у додатку, начебто я його не робила. На гарячій лінії мене перекидували між собою і так і не вирішили питання і нічим допомогти не змогли. Навіть замовлення моє у них ніяк не відслідковувалося. Обіцяли дзвінок від особи, яка безпосередньо займається моїм замовленням, але я його так і не дочекалася. Після декількох дзвінків на гарячу лінію і написаного листа інтернет-магазину, де робився викуп (доречі вони так і не відповіли мені), мені нарешті прийшло повідомлення, що до мене прямує посилка з Італії. Я була здивована, що посилка приїхала в указаний час доставки. На радості я побігла на Нову Пошту отримати це замовлення. Мені його видалили і я вирішила одразу його перевірити ще на Новій Пошті. Коли я дістала ту сумку із захисного мішка, то була у шоці. Співробітник Нової Пошти це побачила і допомогла зробити акт про пошкодження, зробила фото. Мені сказали забрати сумку і подзвонити на гарячу лінію. Я так і зробила. І звісно ж мене знову по перекидали з лінії на лінію і пообіцяли дзвінок від відправника. Але досі я так нічого і не дочекалася. Зрозумівши, що Нова Пошта мене «кинула» я побігла у магазин з брендовими сумками з запитанням як можна цю грязюку обережно відмити, бо сумку ж я купувала на подарунок подрузі і вже немає часу чекати відповіді (сумніваюсь, що вона взагалі буде) від Нової Пошти. Вони порадили мені спеціальну піну для видалення плям і на свій страх і ризик я його купила. Сталося диво і воно таки відмилося, не ідеально, але набагато краще ніж було. Так, сумку я отримала, але скільки потратила нервів, часу і додаткових коштів, що вона того просто не варта. Виходячи з усього цього, я нікому не раджу користуватися цим сервісом. Нова пошта знайде 1001 відмовоку чи просто буде казати «чекайте» і ви можете чекати до самої старості.
Неочікувано жахливий сервіс
Прохання очікувати на зворотний зв'язок.
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію.