Тарас Отзыв написан вторник, 2 декабря42 просмотра
Ну що ж. Повторне звернення щодо замовлення NP00000004368784NPG Після 10 днів ігнорування звернень про зниклу посилку НА СКЛАДІ я отримав відповідь, що посилки на складі знайдено не було. На даний момент я на 100 відсотків можу стверджувати, що компанія покриває крадіжки на своєму складі. Дальше ситуація буде набирати лише розголосу. Після 10 днів максимального ігнорування ситуації іншої відповіді, як скрипт щодо не знайденої посилки я і не очікував. Якщо переглянути історію відгуків, неодноразово компанія заявляла що посилки не знайдено, але дивом після розголосу посилка знаходилась на складі через місяць. Отже одразу наперед дам відповідь-розслідування на ваш скрипт про те що посилка могла бути залишена під іншим складом - ні, це не так. Всі докази, що посилка була отримана саме вашим складом нижче.
Трек номер моєї посилки: 1ZE4C6770361441691 В трекінгу стоїть підпис вашого співробітника ANDRII.
Хто ж такий Andrii? Можливо це співробітник іншого складу по сусідству? Ніяк ні. Доволі просто було зрозуміти алгоритм генерації номерів замовлень NP Shopping і доволі просто було знайдено як мінімум 5 посилок які, УВАГА були доставлені одночасно з моєю посилкою. 19 листопада, 11:14 AM по часі NJ. А ось саме номери замовлень і трек номери UPS даних замовлень, які доступні в трекінгу:
Думаю достатньо буде, щоб зрозуміти, що ви покриваєте крадіїв на складі. Кожна з цих посилок була доставлена 19 листопада 11:14 AM по часі NJ. Очевидно, що всі посилки привозить один кур'єр UPS і всі посилки доставляються одночасно. Кожна з цих посилок була отримана, успішно оформлена і підпис поставив співробітник з ім'ям ANDRII. Той самий, який отримав мою посилку. То як виходить, що як мінімум 5 посилок які були доставлені в цей час були успішно отримані, а саме моя посилка була доставлена тим самим кур'єром на інший склад? Думаю вже всім зрозуміло, що Andrii який поставив підпис при отриманні моєї посилки саме ВАШ співробітник. Невже ви думаєте що ваші клієнти не можуть додати 1+1 і зрозуміти що ви викрали посилку вартістю 2500$? Чому ви покриваєте ці крадіжки? Для чого мені ваш офіційний лист з результатом розслідування, якщо ви обманюєте ще до початку розслідування? Для чого офіційний лист, якщо результат неможливо підтвердити, чим і користуються ваші співробітники, а можливо і керівництво. Я вимагаю провести розслідування ще раз, тому що ситуація буде набирати тільки розголосу та з більшою кількістю інформації. 3 согласны
Ми провели перевірку на складі за замовленням NP00000004368784NPG, але станом на сьогодні воно там не виявлене.
Іноді трапляються ситуації, коли кур’єри доставляють замовлення до сусідніх дверей. Через це бувають випадки, коли посилка відсутня на складі, але якщо сусіди згодом передають її нам, статус може оновитися.
Не виключаємо, що подібна ситуація могла статися і з вашим замовленням, однак стверджувати чи спростовувати це на 100 % ми не можемо, оскільки відповідальність за доставку від інтернет-магазину до складу несе перевізник, який надає логістичні послуги.
З цієї причини ми пропонуємо підготувати для вас офіційну відповідь, щоб ви могли звернутися з нею до перевізника для уточнення деталей щодо місця доставки.
Ви себе чуєте і можете 1+1 додати? Як могли доставити до інших дверей, якщо стоїть підпис вашого працівника складу? Чому я, як ваш клієнт му аргументовано відповісти, а ви можете лише скопіювати скрипт, без будь яких аргументацій? Саме це «рівень» НП Глобал? Просто ДНО, просто ДНО.
Якісь дивні заяви - купа посилок зникає на РІЗНИХ ваших складах, але ви заявляєте, що крадіжок немає.
То де ці посилки? Це їх кур'єри крадуть? Ви ж розумієте, якщо щось десь зникає, то воно має бути в іншому місці. І ДУЖЕ схоже, що інше місце це кишені ваших співробітників, яких ви покриваєте.
Інакше як ви можете заперечувати крадіжку посилок, якщо ви не знаєте де вони????? Треба спочатку з'ясувати де вони, а потім заперечувати. А заперечування одразу - це покривання таких крадіжок. Інакше - дайте факти по кожній пропажі. Але цього ви ніколи не зможете зробити... Бо і не знайдете, та й не зацікавлені знаходити посилки у кишені ваших співробітників. То буде шкандаль. А так збитки не суть клієнти, а вам "начхати" на них...
Чи можете ви підтвердити, що Andrii, який поставив підпис під час отримання моєї посилки, яка була отримана одночасно в точності до хвилини з іншими посилками ( всі докази я вам надав ) і під іншими посилками стоїть підпис цієї ж людини являється вашим співробітником? Чи ви і дальше будете не замічати очевидні речі і відповідати заготовленими скриптами?
Пояснюємо ситуацію: під час доставки посилок співробітники складу не завжди ставлять підписи на кожній накладній. Наприклад, перевізник UPS, який доставляє посилки від імпортера на склад, часто привозить одночасно десятки відправлень від різних клієнтів. У таких випадках співробітник склада розписується в одній накладній або в маніфесті за всі посилки відразу.
Через це ми не можемо брати на себе відповідальність за інші кур’єрські служби та випадки, коли посилка могла не дійти до складу.
Те що ви підтвердили, що підпис під моєю посилкою був поставлений вашим співробітником це вже добре. Але ми отримуємо факт, що ваш співробітник ставить підпис під десятками посилок не переконавшись, що кожна посилка була дійсно отримана? Клієнт користуючись вашими послугами, розраховує на відповідальність з вашої сторони, а ви підтвердили щойно, що при отриманні посилок співробітники підтверджують отримання посилок, які по факту їм не були доставлені, тим самим руйнують клієнту будь які шанси отримання повернення коштів за посилку? ВИ СТАВИТЕ ПІДПИС ПІД ПОСИЛКОЮ, ЯКА ПО ФАКТУ НЕ БУЛА ОТРИМАНА. Пропонуєте документ, що на вашому складі посилка не була знайдена англійською мовою для звернення в службу доставки і одночасно ви підтвержуєте, що підпис був поставлений, ви знущаєтесь? Як клієнт повинен звертатись до служби доставки, якщо стоїть підпис вашого працівника?Такі звернення будуть автоматично відхилені, тому що доставка відбувалась з рук в руки. Гляньте на кількість відгуків про крадіжки на вашому складі, ви просто насміхаєтесь з клієнтів,стверджучи що крадіжок на вашому складі не відбувається, прикриваючи ваших працівників або ж закриваючи очі на дані крадіжки.
Розуміємо ваші емоції та прикрість, і нам щиро шкода, що склалося таке враження.
Хочемо запевнити вас, що при подачі запиту пошук посилки здійснюється за всіма можливими параметрами: трек-номером, датою надходження, ПІБ клієнта та іншими ідентифікаторами. Якби відправлення фактично потрапило на склад, його було б зафіксовано в системі.
Стосовно підпису — на жаль, перевізники часто передають велику кількість відправлень одночасно, і їхні кур’єри не завжди надають можливість підписувати кожну посилку окремо.
Ми ні в якому разі не знімаємо з себе відповідальність і не ігноруємо жодне звернення — навпаки, робимо все можливе, щоб встановити подальшу долю посилки та допомогти вам отримати відшкодування. Саме тому ми надаємо офіційний документ англійською мовою: він і підтверджує, що ваше відправлення не потрапило на наш склад, попри підпис у маніфесті.
NP00000004197701NPG була доставлена на склад в США 28 серпня, ви запевняли що її не доставили вам, а 26 вересня вона знайшлась. Сусіди занесли через місяць? Що за цирк?
В США посилки не передають "в руки", а часто їх просто лишають під дверима. І все було б добре, якщо б ці посилки не почали мільйонами красти. І з цим вже почали боротися самі люди. Достатньо на ютьюбі в пошук ввести porch pirates щоб це побачити.
І ось я думаю, що НПГ набирає своїх "працівників" із сумнівного контингенту (скоріше за все, там пропонується така платня, на яку людина, що вміє працювати просто не піде). А ось ці працівники вже і придумали, як їм заробляти додатково - красти посилки! (я не думаю, що це політика компанії - це складно та і навіщо? що потім з цими посилками робити? а ось приватна "ініціатива" тут дуже ймовірна).
І НПГ просто "закриває" очі на такі, поки що не геть тотальні, випадки. Якщо з цим боротися, то треба всіх звільняти і наймати дорогих, кваліфікованих працівників. А ось на це через свою жадібність компанія не піде.
Тому ці випадки і спускаються на "гальмах", обіцяючи клієнтам розібратись, а на справді нічого з цим не роблячи. І тут тільки одне гарне рішення : не хочете втрапити у халепу - вибирайте більш надійну компанію, навіть якщо вона і буде трохи дорожче.
Так що як казав один "майстер свого слова" - Думай'те!
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
ВИКРАЛИ ПОСИЛКУ ВАРТІСТЮ 2500$ - Отзывы о NP Shopping
Після 10 днів ігнорування звернень про зниклу посилку НА СКЛАДІ я отримав відповідь, що посилки на складі знайдено не було.
На даний момент я на 100 відсотків можу стверджувати, що компанія покриває крадіжки на своєму складі. Дальше ситуація буде набирати лише розголосу.
Після 10 днів максимального ігнорування ситуації іншої відповіді, як скрипт щодо не знайденої посилки я і не очікував.
Якщо переглянути історію відгуків, неодноразово компанія заявляла що посилки не знайдено, але дивом після розголосу посилка знаходилась на складі через місяць.
Отже одразу наперед дам відповідь-розслідування на ваш скрипт про те що посилка могла бути залишена під іншим складом - ні, це не так.
Всі докази, що посилка була отримана саме вашим складом нижче.
Трек номер моєї посилки:
1ZE4C6770361441691
В трекінгу стоїть підпис вашого співробітника ANDRII.
Хто ж такий Andrii? Можливо це співробітник іншого складу по сусідству? Ніяк ні.
Доволі просто було зрозуміти алгоритм генерації номерів замовлень NP Shopping і доволі просто було знайдено як мінімум 5 посилок які, УВАГА були доставлені одночасно з моєю посилкою.
19 листопада, 11:14 AM по часі NJ.
А ось саме номери замовлень і трек номери UPS даних замовлень, які доступні в трекінгу:
NP00000004361750NPG - 1Z14V36V0301540723
NP00000004361800NPG - 1Z095Y410396653576
NP00000004361816NPG - 1Z095Y410398174581
NP00000004361826NPG - 1Z095Y410399013752
NP00000004361831NPG - 1Z095Y410395211965
Думаю достатньо буде, щоб зрозуміти, що ви покриваєте крадіїв на складі.
Кожна з цих посилок була доставлена 19 листопада 11:14 AM по часі NJ.
Очевидно, що всі посилки привозить один кур'єр UPS і всі посилки доставляються одночасно.
Кожна з цих посилок була отримана, успішно оформлена і підпис поставив співробітник з ім'ям ANDRII. Той самий, який отримав мою посилку.
То як виходить, що як мінімум 5 посилок які були доставлені в цей час були успішно отримані, а саме моя посилка була доставлена тим самим кур'єром на інший склад?
Думаю вже всім зрозуміло, що Andrii який поставив підпис при отриманні моєї посилки саме ВАШ співробітник.
Невже ви думаєте що ваші клієнти не можуть додати 1+1 і зрозуміти що ви викрали посилку вартістю 2500$?
Чому ви покриваєте ці крадіжки? Для чого мені ваш офіційний лист з результатом розслідування, якщо ви обманюєте ще до початку розслідування?
Для чого офіційний лист, якщо результат неможливо підтвердити, чим і користуються ваші співробітники, а можливо і керівництво.
Я вимагаю провести розслідування ще раз, тому що ситуація буде набирати тільки розголосу та з більшою кількістю інформації.
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми провели перевірку на складі за замовленням NP00000004368784NPG, але станом на сьогодні воно там не виявлене.
Іноді трапляються ситуації, коли кур’єри доставляють замовлення до сусідніх дверей. Через це бувають випадки, коли посилка відсутня на складі, але якщо сусіди згодом передають її нам, статус може оновитися.
Не виключаємо, що подібна ситуація могла статися і з вашим замовленням, однак стверджувати чи спростовувати це на 100 % ми не можемо, оскільки відповідальність за доставку від інтернет-магазину до складу несе перевізник, який надає логістичні послуги.
З цієї причини ми пропонуємо підготувати для вас офіційну відповідь, щоб ви могли звернутися з нею до перевізника для уточнення деталей щодо місця доставки.
То може щось з цим почнете робити?
Повідомляємо, що на наших складах відсутні випадки крадіжок.
Ми дотримуємося суворих стандартів безпеки та контролю для збереження ваших відправлень.
У разі виявлення будь-яких порушень кожен працівник несе відповідальність згідно з чинним законодавством.
То де ці посилки? Це їх кур'єри крадуть? Ви ж розумієте, якщо щось десь зникає, то воно має бути в іншому місці. І ДУЖЕ схоже, що інше місце це кишені ваших співробітників, яких ви покриваєте.
Інакше як ви можете заперечувати крадіжку посилок, якщо ви не знаєте де вони????? Треба спочатку з'ясувати де вони, а потім заперечувати. А заперечування одразу - це покривання таких крадіжок. Інакше - дайте факти по кожній пропажі. Але цього ви ніколи не зможете зробити... Бо і не знайдете, та й не зацікавлені знаходити посилки у кишені ваших співробітників. То буде шкандаль. А так збитки не суть клієнти, а вам "начхати" на них...
Пояснюємо ситуацію: під час доставки посилок співробітники складу не завжди ставлять підписи на кожній накладній. Наприклад, перевізник UPS, який доставляє посилки від імпортера на склад, часто привозить одночасно десятки відправлень від різних клієнтів. У таких випадках співробітник склада розписується в одній накладній або в маніфесті за всі посилки відразу.
Через це ми не можемо брати на себе відповідальність за інші кур’єрські служби та випадки, коли посилка могла не дійти до складу.
Те що ви підтвердили, що підпис під моєю посилкою був поставлений вашим співробітником це вже добре. Але ми отримуємо факт, що ваш співробітник ставить підпис під десятками посилок не переконавшись, що кожна посилка була дійсно отримана? Клієнт користуючись вашими послугами, розраховує на відповідальність з вашої сторони, а ви підтвердили щойно, що при отриманні посилок співробітники підтверджують отримання посилок, які по факту їм не були доставлені, тим самим руйнують клієнту будь які шанси отримання повернення коштів за посилку? ВИ СТАВИТЕ ПІДПИС ПІД ПОСИЛКОЮ, ЯКА ПО ФАКТУ НЕ БУЛА ОТРИМАНА. Пропонуєте документ, що на вашому складі посилка не була знайдена англійською мовою для звернення в службу доставки і одночасно ви підтвержуєте, що підпис був поставлений, ви знущаєтесь? Як клієнт повинен звертатись до служби доставки, якщо стоїть підпис вашого працівника?Такі звернення будуть автоматично відхилені, тому що доставка відбувалась з рук в руки. Гляньте на кількість відгуків про крадіжки на вашому складі, ви просто насміхаєтесь з клієнтів,стверджучи що крадіжок на вашому складі не відбувається, прикриваючи ваших працівників або ж закриваючи очі на дані крадіжки.
Розуміємо ваші емоції та прикрість, і нам щиро шкода, що склалося таке враження.
Хочемо запевнити вас, що при подачі запиту пошук посилки здійснюється за всіма можливими параметрами: трек-номером, датою надходження, ПІБ клієнта та іншими ідентифікаторами. Якби відправлення фактично потрапило на склад, його було б зафіксовано в системі.
Стосовно підпису — на жаль, перевізники часто передають велику кількість відправлень одночасно, і їхні кур’єри не завжди надають можливість підписувати кожну посилку окремо.
Ми ні в якому разі не знімаємо з себе відповідальність і не ігноруємо жодне звернення — навпаки, робимо все можливе, щоб встановити подальшу долю посилки та допомогти вам отримати відшкодування. Саме тому ми надаємо офіційний документ англійською мовою: він і підтверджує, що ваше відправлення не потрапило на наш склад, попри підпис у маніфесті.
І ось я думаю, що НПГ набирає своїх "працівників" із сумнівного контингенту (скоріше за все, там пропонується така платня, на яку людина, що вміє працювати просто не піде). А ось ці працівники вже і придумали, як їм заробляти додатково - красти посилки! (я не думаю, що це політика компанії - це складно та і навіщо? що потім з цими посилками робити? а ось приватна "ініціатива" тут дуже ймовірна).
І НПГ просто "закриває" очі на такі, поки що не геть тотальні, випадки. Якщо з цим боротися, то треба всіх звільняти і наймати дорогих, кваліфікованих працівників. А ось на це через свою жадібність компанія не піде.
Тому ці випадки і спускаються на "гальмах", обіцяючи клієнтам розібратись, а на справді нічого з цим не роблячи. І тут тільки одне гарне рішення : не хочете втрапити у халепу - вибирайте більш надійну компанію, навіть якщо вона і буде трохи дорожче.
Так що як казав один "майстер свого слова" - Думай'те!