Maxim Kulish Отзыв написан суббота, 29 ноября41 просмотр
Вирішив замовити собі кросівки на чорну п'ятницю, але коли DHL привіз посилку то на складі нікого не було та вони перенаправили мою посилку на відділення (звичайно з якого я не зможу забрати)! Доставка була в межах часу роботи складу (в 10.22)! Тепер я просто втратив свої грощі і час! Сподіваюсь в мене вийде домовитись з магазином про повернення товари з їхньої сторони и повернення частини коштів! Але я точно втратив грощі на доставці по Німечинні! Дуже дякую новій пошті за таку классну роботу 1 согласен
Добрий день! Для перевірки ситуації, надішліть, будь ласка, скриншоти замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача й адресу складу.
А взагалі, це мала зробити ваша підтримка і попросити мене відправити всю інформацію, а не посилати мене де інде! Чому я маю викладати особисту інформацію на публічному сайті?
Кур'єри під час доставки посилок до нашого складу дуже часто плутають місце видачі, адже поруч з нашим складом може знаходитися склад іншої компанії.
Радимо звернутися до інтернет-магазину та домовитися про повторну доставку до нашого складу. Також ви можете спробувати переадресувати посилку з відділення до нашого складу. Щойно наші колеги зі складу отримають вашу посилку, одразу відправлять за плановим маршрутом.
На іншу відповідь не варто було і очікувати! Винуваті всі окрім вас, тільки судячи з відгуків це не поодинокий випадок (конкретно на німецькому складі), а дуже навіть масовий! Знаєте, коли це відбувається один раз, то можна в це повірити, а коли це відбувається на постійній основі - варто звернути увагу на себе і щось змінити, а не постійно перекладати відповідальність! Але вам все одно - бо не ви втрачаєте свої кошти, а клієнти! На яких вам начхати, бо ви ніяк не хочете це вирішувати!
Ми розуміємо ваше обурення, але, на жаль, не можемо вплинути на якість роботи інтернет-магазину чи кур'єра, якого вони використовують для доставки посилок до складів.
Радимо звернутися до інтернет-магазину та домовитися про повторну доставку до нашого складу або оформити переадресацію з відділення до нашого складу.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Жахлива робота складу у Німеччині - Отзывы о NP Shopping
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
NP20000004382433NPG
Вище ви можете побачити, що доставка була в 10.22 але її не було кому забрати
Радимо звернутися до інтернет-магазину та домовитися про повторну доставку до нашого складу. Також ви можете спробувати переадресувати посилку з відділення до нашого складу. Щойно наші колеги зі складу отримають вашу посилку, одразу відправлять за плановим маршрутом.
Радимо звернутися до інтернет-магазину та домовитися про повторну доставку до нашого складу або оформити переадресацію з відділення до нашого складу.