Все ж мою посилку ніхто не загубив і вона таки приїхала, але трохи довше ніж зазвичай. Склалось враження, що підтримка по електронній пошті не завжди володіє актуальною інформацією.
Добрий день, Іване! Щиро дякуємо за продовження вашого відгуку! Раді, що посилка все ж доїхала, хоч і з невеликим запізненням. Перепрошуємо, якщо підтримка не змогла одразу надати найсвіжішу інформацію — працюємо над удосконаленням процесів, щоб вам було ще зручніше і швидше отримувати відповіді. Ваша думка важлива для нас і допомагає ставати кращими 🙏 Гарного дня та лише приємних вражень з NP Shopping 💌
Хочу відмітити дуже швидку доставку з інших країн. Раніше була неприємна ситуація зі станцією та книгою. В цілому рекомендую сервіс в порівнянні з іншими ТОП! Дякую!
Достоинства:
- зручний і зрозумілий інтерфейс кабінета
- стабільна робота
- швидка доставка
Недостатки:
- іноді не слідкують за тим що приймають або необережно доставляють
Добрий день! Cлужба доставки пише що замовлення було доставлено на склад НП у Китаї 08.11.2024, але посилка на складі НП ще не отримала статус «отримано на складі». Вперше замовляла на склад у Китаї, але перед цим запитала у службі підтримки НП (CRM:0082461) чи можна замовляти такий вид товару на склад і чи не буде повернення, на що відповіли, що таке... Читать отзыв Добрий день! Cлужба доставки пише що замовлення було доставлено на склад НП у Китаї 08.11.2024, але посилка на складі НП ще не отримала статус «отримано на складі». Вперше замовляла на склад у Китаї, але перед цим запитала у службі підтримки НП (CRM:0082461) чи можна замовляти такий вид товару на склад і чи не буде повернення, на що відповіли, що таке можна замовляти. Незрозуміло, що з посилкою на даний момент: чи загубилася вона або відправлена назад продавцю. До цього всі доставки з інших країн були бездоганні, а сам сервіс на висоті!
Замовляв навушники з США, доставка зайняла 25 днів. В додатку прогнозована доставка була за 12 днів, що трохи так би мовити не співпало). Основні затримки були на складі в США, та на митниці. Від себе рекомендував би орієнтовну дату доставки прописати або "від", або "від" - "до". Також в процесі відстежування, трекав посилку стороннім додатком, бо в ньому було більше... Читать отзыв Замовляв навушники з США, доставка зайняла 25 днів. В додатку прогнозована доставка була за 12 днів, що трохи так би мовити не співпало). Основні затримки були на складі в США, та на митниці. Від себе рекомендував би орієнтовну дату доставки прописати або "від", або "від" - "до". Також в процесі відстежування, трекав посилку стороннім додатком, бо в ньому було більше інформації в плані статусів, про рух посилки. Якщо врахуєте ці два моменти, буде як мінімум менше звернень до підтримки. Бо все що по суті потрібно мені як замовнику, це розуміння, що відбувається з посилкою. Також, варто додати інформацію, що в разі оплати товару з послугою викупу, з кредитної карти не стягнеться комісія за використання кредитних коштів, бо не буде рахуватись як переказ (оператор не знав цього). І останній момент, оскільки вартість товару перевищувала 150€, ще до потрапляння на митницю, я отримав імейл від менеджера, та надав необхідні документи, що мало би пришвидшити проходження на митниці, бо відправлення би було вже з документами. Але в день, коли посилка потрапила на митницю, я отримав імейл з брокерського відділу, з запитом про надання документів вдруге. Додзвонитись не зміг, щоб уточнити ситуацію (бо я ж вже надав їх раніше), тому відправив знову. Цей би момент також було б добре врегулювати.
Добрий день! У мобільному застосунку вказується орієнтовна дата доставки, при розрахунку якої, на жаль, відсутня можливість врахувати певні фактори, що негативно впливають на терміни транспортування. Наприклад, затримки на кордоні або митниці. Ми обов'язково врахуємо всі ваші зауваження, аби надалі наша співпраця приносила лише позитивні враження ❤️
Перший раз замовляв товари з-за кордону. Обрав НП шопінг. Начитавшись поганих і просто жахливих відгуків про німецький склад Max-Planck-Straße, 16a Nova post у Büttelborn'і дуже боявся, проте вже через тиждень отримав замовлення у своєму місті. Через годину після повідомлення від магазину про те, що товар доставлено на склад, склад зареєстрував отримку, на наступний день посилка вже виїхала, через два дні... Читать отзыв Перший раз замовляв товари з-за кордону. Обрав НП шопінг. Начитавшись поганих і просто жахливих відгуків про німецький склад Max-Planck-Straße, 16a Nova post у Büttelborn'і дуже боявся, проте вже через тиждень отримав замовлення у своєму місті. Через годину після повідомлення від магазину про те, що товар доставлено на склад, склад зареєстрував отримку, на наступний день посилка вже виїхала, через два дні була вже на митниці, а тепер вона у мене.
Нажаль не все так прекрасно, не можу звинувачувати конкретно Нову пошту, але товар всередині пакування пошкоджений, втім і пакування м'яте, але тут скоріше винний продавець, який пакував товари у максимально малу коробку.
Тому, поки що послугами НП шопінг я в цілому задоволений.
Доброго дня! Яка зараз у НП ситуація з доставкою IHERB? Були відправлені посилки через Мист, який пропонував безкоштовну доставку и тепер всі посилки виїхали зі Львова і "відправлення втрачене". Раніше могли поцупити щ ось, але щоб так нахабно ще не було. Дякую за відповідь.
NP00000003499667NPG NP Shopping прохання виправити вагу посилки. Відправлення важить (за даними магазину) - 10.96 кг. За даними служби доставки UPS - 12.38 кг (27.3 lbs), а у накладній від складу в США вже вказано 14 кг.
Добрий день! Ми не несемо відповідальності за дані (вагу, габарити), які вказані на сторонніх сайтах. Оскільки посилка вже у процесі транспортування, на цьому етапі переважити її можливість відсутня. Прохання очікувати прибуття у відділення та виконати огляд товару у момент отримання. Якщо ви виявите проблему, одразу сповістіть про неї фахівця.
Раніше залишав відгук що неможливо зв'язатись з підтримкою після того як виникли проблеми з посилкою в Туреччині. Ситуація вирішилась. Комунікації аж до останнього не вистачало, але посилку довезли.
Начитався негативних відгуків тут, але вирішив все одно скористатись послугами. Купував і доставляв товар на склад в Польщі (кросівки були до 100EUR). DHL доставив посилку на склад 17 вересня і, а оновилися дані в електронному кабінеті 19 вересня. При чому "прийнято на складі" і "відправлено в Україну" було в один і той же час 05:14. Що наштовхує на думку, що... Читать отзыв Начитався негативних відгуків тут, але вирішив все одно скористатись послугами. Купував і доставляв товар на склад в Польщі (кросівки були до 100EUR). DHL доставив посилку на склад 17 вересня і, а оновилися дані в електронному кабінеті 19 вересня. При чому "прийнято на складі" і "відправлено в Україну" було в один і той же час 05:14. Що наштовхує на думку, що вони дійсно отримали посилку 17 (як було вказано на сайті DHL), але оновили статус в системі лише тоді, коли вже фактично відправили її в Україну. Тому ставлю 4 зірки, а не 5. Є над чим попрацювати.
17 вересня отримали (фактично) і 23 вересня вже забрав на відділенні НП в Києві. Ніяких проблем з митницею і т.д. не було.
Добрий день! Дуже раді, що ви залишилися задоволені сервісом. Посилки опрацьовуємо вручну, тому зміна статусу потребує часу і виконується протягом 3 робочих днів.
Доброго ранку, скажіть, будь ласка, моє замовлення прийшло на Ваш склад в Польщі ще 12 вересня, але досі так і не зʼявилось в кабінеті, чому? накладна - NP40000003470210NPG
Добрий день! Кожен коментар та запит щодо сервісу NP Shopping береться до уваги та аналізується, аби змінюватися на краще. Дякуємо за позитивний відгук щодо нашої роботи у Сполученому Королівстві! Клієнти успішно реєструють та отримують замовлення і з Німеччини. Ви можете перевірити це самостійно 😊 Ми ж завжди поруч, якщо виникає необхідність щось уточнити чи допомогти ❤️
Через ругань и многократные звонки, но все таки закрыли мою проблему по посылке, где вытащили половину содержимого. Начислили компенсацию Я приятно удивлен, что все таки проблему решить могут
Добрий день! Ми, дійсно, намагаємося вирішити будь-яку проблемну ситуацію справедливо та таким чином, аби клієнт залишився задоволений та скористався нашими послугами ще не раз. Якщо виникнуть нові питання, то обов'язково звертайтеся - завжди раді допомогти у пошуках істини 🫶
Вторая моя доставка с сервисом и первый раз пользования услугой выкупа товара. Товар выкупили на следующий день, правда на сайте увидел что товар был выкуплен за слегка меньшим прайсом чем заказывал я. Естественно первым делом я обратился в поддержку с вопросом как получить разницу. Они сказали ждать 2 недели. Спустя 2 недели ещё раз обратился, говорят создали запрос. По итогу... Читать отзыв Вторая моя доставка с сервисом и первый раз пользования услугой выкупа товара. Товар выкупили на следующий день, правда на сайте увидел что товар был выкуплен за слегка меньшим прайсом чем заказывал я. Естественно первым делом я обратился в поддержку с вопросом как получить разницу. Они сказали ждать 2 недели. Спустя 2 недели ещё раз обратился, говорят создали запрос. По итогу меня морозили с выплатой мелкой разницы с момента выкупа до момента как я забрал заказ на Новой почте. Лишь после получения мне чуть ли не мгновенно отписали что уже оформлен возврат средств (который, к слову, пришел в течении суток). Доставка, как всегда, безупречна. За доставку и выкуп - 5 звёзд, но снизил оценку за морозку меня по возврату разницы аж до момента получения товара.
NP90000003410869NPG NP Shopping прохання виправити вагу посилки. До мене іде дві дуже легкі кофтинки, там ніяк не може бути 28кг))) 0,280кг набагато імовірніше, скоріше за все помилилися коли заповнювали.
Добрий день, Тетяно! Бачимо, що за накладною 20700657644889 вже створено акт невідповідності ваги та ви отримали посилку з оплатою за фактичною вагою відправлення (1 кг). На жаль, інколи трапляються помилки при опрацюванні посилки складом NP Shopping, тож просимо завжди бути уважними та у разі виникнення сумнівів обов'язково замовляти безплатну послугу контрольного зважування відправлення у відділенні Нової пошти. Якщо виникнуть нові питання, то ми тут та готові завжди допомогти у пошуках відповідей 😇
Порахували 2 посилки з США, які були вартістю до 150 Євро, однією накладною і нарахували 50$ мита. 2 рази писав звернення на сайт - не відреагували. В вівторок подзвонив на гарячу лінію, описав проблему, потім ще 3 раза дзвонив і сьогодні в пятницю після обіду мені передзвонили і сказали що мито з посилки анулювали. Дякую менеджеру Тетяні за швидке вирішення... Читать отзыв Порахували 2 посилки з США, які були вартістю до 150 Євро, однією накладною і нарахували 50$ мита. 2 рази писав звернення на сайт - не відреагували. В вівторок подзвонив на гарячу лінію, описав проблему, потім ще 3 раза дзвонив і сьогодні в пятницю після обіду мені передзвонили і сказали що мито з посилки анулювали. Дякую менеджеру Тетяні за швидке вирішення питання. Досвід спілкування з службою підтримки залишився позитивний.
Прохання до Нової Пошти повернути назад опцію "затримати посилку", настроїти нормальну систему розділення посилок на різні рейси, або прибрати з розділу сайту інформацію що посилки які надходять на склад Нової Пошти в США одночасно будуть розділені на різні рейси і мито за них не прийдеться платити у випадку якшо сумарна вартість більше 150 Євро, бо таким чином ви вводите людей в оману. Цитата з сайту npshopping.com:
"Для відправлень із США сортування посилок в різні відправки буде відбуватися автоматично. Якщо сумарна вартість посилок, що знаходяться на складі в США і мають статус "Оброблено складом", буде перевищувати митний поріг 150 євро, система автоматично розділить посилки на різні відправлення для запобігання сплати додаткових платежів. Зверніть увагу, що посилка не буде затримана. Вона буде оброблена і відправлена наступним рейсом (рейси відбуваються щодня)."
До цього рік часу все працювало як годинник, сподіваюся Нова Пошта прислухається та виправить цей недолік.
Достоинства:
1. Добре працює гаряча лінія, практично немає черг, оператори швидко реагують, швидко переключають на потрібних людей, відповідають по темі, уважно слухають.
Недостатки:
1. Автоматичне розділення посилок з США що сумарно перевищують суму 150$ на різні рейси не працює
2. Звернення через сайт не працює. Приходить лист що звернення зафіксоване але ніхто не звязується і не вирішує питання протягом тижня часу.
3. Обіцяли обовязково вирішити проблему до 2 днів часу, але вирішили лише через 3 дні після 4 телефонних дзвінків на міжнародний відділ нової пошти.
4. Потратив досить багато часу на зібрання даних про посилки, чеків, фото документів, доказування що посилки належать саме мені.
4. Чкби не звернувся напряму, то так би і не повідомили що мито нарахували "помилково" і заплатив би за доставку суму в 2 рази більшу ніж мало бути.
Добрий день, Андрію! Прикро, що вам довелося отримати такий негативний досвід під час користування сервісу. Водночас сприймаємо ваш відгук як позитивний та раді, що ви готові й надалі співпрацювати та спілкуватися стосовно виявлених недоліків. Завдяки таким конструктивним зауваженням клієнтів маємо можливість виправити помилки та стати ще краще 🥰 Напишіть, будь ласка, номери накладних, за якими виник згаданий конфуз, а ми обіцяємо все перевірити ще раз та уточнити, чи було вжито заходів для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Добрий вечір. Замовив посилку на вашу адресу в США. Її з UPS передали до USPS, трек-номер змінився, проте я його не знаю. Посилка зареєстрована на сайті по старому трек-номеру. Якщо можна, перевірте надходження на склад. Міжнародна експрес-накладна NP00000003298430NPG. Трек номер 802922816403605621.
Добрий день, Даниле! Зазвичай компанія UPS обов'язково вказує додатковий номер посилки в системі USPS, якщо при транспортуванні змінюється перевізник та номер відстеження. Для уточнення такої інформації достатньо перевірити розділ Shipment Details на сайті UPS при відстеженні руху певного вантажу. Але бачимо, що ви вже самостійно розібралися, додали в особистий кабінет нове відправлення з додатковим трек-номером 92612903029022543400407415 та навіть посилку вже сьогодні (22.06.2024) сканували у транзитному аеропорту Польщі 🥳 Якщо виникнуть нові питання щодо сервісу, то ми завжди на зв'язку та готові надавати відповіді 🫶
Доброго дня, я не буду ставити погану оцінку так як минулого разу посилку знайшли, але знову виникла ситуація з загубленою посилкою з Зари(тільки на цей раз польський склад). Проблема в курʼєрській доставці магазину GLS(той трекінг номер що вони надають не відображається ніде на етикетці з якою приїжає посилка) , через це я думаю виникають такі ситуації. Прохання знову подати запит... Читать отзыв Доброго дня, я не буду ставити погану оцінку так як минулого разу посилку знайшли, але знову виникла ситуація з загубленою посилкою з Зари(тільки на цей раз польський склад). Проблема в курʼєрській доставці магазину GLS(той трекінг номер що вони надають не відображається ніде на етикетці з якою приїжає посилка) , через це я думаю виникають такі ситуації. Прохання знову подати запит на польських колег для знаходження посилки, і на майбутнє надати інфо, що саме вносять колеги в Польщі при реєстрації посилок від цієї курʼєрської служби, задля уникнення таких ситуацій в подальшому . Всі скріни, що посилка дійсно доставлена надаю, трекінг номер підтвердив і магазин і сама служба доставки.
Доброго ранку, Ольго! Посилку NP40000003144725NPG вже не тільки опрацьовано складом, а й доставлено в Україну 😊 Реєструвати в особистому кабінеті необхідно трек-номер (номер відстеження руху) посилки, тож ви все зробили правильно та вчасно. Річ у тому, що вантажі місцевий перевізник доставляє за адресою складу NP Shopping не поодиноко, а партіями, тож опрацювання замовлень нашими колегами може займати до 3 робочих днів. Ви зареєстрували нове відправлення з трек-номером 62679597585 22.03.2024 (п'ятниця). 23.03.2024 та 24.03.2024 (субота та неділя) склад був вихідний, тож вантаж було опрацьовано у перший робочий день - понеділок 25.03.2024, а 27.03.2024 посилочка вже була в Україні 🥰 Обов'язково звертайтеся, якщо виникнуть нові питання та сумніви, адже ми завжди на зв'язку та готові допомогти розібратися у будь-якій ситуації 🤝
Здравствуйте. Я сделал заказ в Германии, но возникли проблемы с доставкой. Сейчас посылка возвращается в магазин и будет выслана заново. При повторной отсылке будет создан новый трек номер отслеживания. У меня уже создан запрос по старому трек номеру. Мне его нужно аннулировать, и создать новый? Если да, то как аннулировать старый?
Добрий день, Олександре! Вам необхідно зареєструвати новий трек-номер в особистому кабінеті НП Шопінг окремо ❤️ Бачимо, що наші колеги допомогли з видаленням відправлення NP20000003140141NPG з вашого облікового запису. У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, звертайтеся. Мирного дня! Показать 1 ответ
Дякую працівникам НП.Документи відправили,прийшли скріншоти.Було б добре,висилати їх разом з посилкою,щоб не було непорозуміння.Дякую за увагу та ввічливість.
Добрий день, Володимире! Щиро раді, що ви залишилися задоволені результатом співпраці з компанією Nova Global 🥰 Згідно з чинним митним законодавством України не передбачено надсилання разом з посилкою паперової копії електронної митної декларації М16. Водночас ви можете замовити надання цього документу, звернувшись в службу підтримки Нової пошти, а брокери Nova Global обов'язково підготують вам скриншоти архівної інформації. Бажаємо вам вдалих покупок у майбутньому та завжди раді знову поспілкуватися. Сподіваємося, що наступні відгуки будуть лише позитивними 🫶
Доброго дня. Посилка була доставлена 05.03 о 8:33 ранку на склад, але ще не прийнята, чому так? Скільки чекати щоб прийняли на склад? Хоча всі минулі рази в особистому кабінеті протягов години показувало, що посилка прийнята на складі. Трек номер 13030076345676 місцевої служби, що доставила на склад Нової пошти у Польші. Міжнародна експрес-накладна NP40000003106359NPG яку я зареєстрував у... Читать отзыв Доброго дня. Посилка була доставлена 05.03 о 8:33 ранку на склад, але ще не прийнята, чому так? Скільки чекати щоб прийняли на склад? Хоча всі минулі рази в особистому кабінеті протягов години показувало, що посилка прийнята на складі. Трек номер 13030076345676 місцевої служби, що доставила на склад Нової пошти у Польші. Міжнародна експрес-накладна NP40000003106359NPG яку я зареєстрував у особистому кабінетію. Дякую!
Добрий день, Олександре! Життя було б набагато приємнішим, якби всі проблеми розв'язувалися без додаткового втручання, одразу після формулювання. Можемо тільки фантазувати про такий ідеальний світ 😎 Дякуємо за позитивний відгук та співпрацю 🤝 Якщо виникнуть нові питання, то одразу звертайтеся, аби ми оперативно приєдналися до їх вирішення.
Залишав нижче негативний відгук, але після декількох зверненнь і дзвінків в NP майже через тиждень вона знайшлась на складі. У вас потрібний сервіс, але ситуації, коли посилка невідомо такий строк - це треба виправляти
Доброго ранку, Романе! Щиро перепрошуємо, що засмутили 🙏 Чудово, що нам вдалося розв'язати питання. Дякуємо за зауваження, докладемо максимум зусиль, щоб надалі лише радувати вас ❤️
Добрий день. Заказав посилку в Німеччині, ebay пише що вже доставлена на склад, а в NovaGlobal, тільки зареєстровано Будь ласка допоможіть, номер міжнародної експрес накладної NP20000003010509NPG
Добрий вечір, Арсенію! Посилку NP20000003010509NPG отримано складом, статус оновлено на відповідний 🥰Очікуємо закінчення формування партії вантажів та відправку в Україну. Рекомендуємо надалі перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування посилки за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Добрий день, Анно! Посилка в складі партії вантажів інших клієнтів прибула на польський митний термінал. Очікуємо її замитнення та подальше ввезення в Україну. Рекомендуємо надалі додатково перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування вантажу за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ Показать 1 ответ
Замовляла з сайту ASOS до свята Миколая Адвент календар з косметикою. 14.11 моя посилка прибула на склад нової пошти в Польщі. В результаті мені приїхала пошкоджена коробка і з наповнення лише пакувальний поліетилен з крупними пухирцями. Всяке буває, могло вилетіти. Оформили акт прийому передачі та претензію. Дуже допоміг керівник відділення. Зворотного звʼязку зі мною фактично не було, лише дзвонив... Читать отзыв Замовляла з сайту ASOS до свята Миколая Адвент календар з косметикою. 14.11 моя посилка прибула на склад нової пошти в Польщі. В результаті мені приїхала пошкоджена коробка і з наповнення лише пакувальний поліетилен з крупними пухирцями. Всяке буває, могло вилетіти. Оформили акт прийому передачі та претензію. Дуже допоміг керівник відділення. Зворотного звʼязку зі мною фактично не було, лише дзвонив керівник відділення і уточнював наповнення коробки. 24.11 мені повернули гроші за доставку. На звʼязок не виходили. Чи знайдуть мій подарунок чи компенсують вартість - не відомо. В будь-якому разі. Претензію магазину я оформити вже не можу, бо вийшли терміни. В принципі від послуги хороше враження. Адекватні ціни на доставку, можливість купувати в закордонних магазинах, швидка доставка, мінімум проблем з оформленням відправлення з закордону. Замовляла багато і все було чудово. Але ситуація з цією посилкою просто морок. Бо до цього дзвонили навіть для того щоб нагадати що в мене є промокод на безкоштовну доставку. А тут мовчать. Трішки обідно, бо мої 140,99 євро десь валяються і я нічого не можу з цим зробити NP40000002847066NPG
Достоинства:
швидка доставка
легке оформлення на складі
система бонусів
приємні оператори
адекватні ціни доставки
Недостатки:
зворотний звʼязок при вирішенні неприємних ситуацій
Ірино, дякуємо за повторне оформлення претензії 🥰 Згідно з законом України "Про звернення громадян" термін її розгляду може становити до 30 календарних днів. Зі свого боку обіцяємо посприяти пришвидшенню цього процесу 😊 Рішення Вам буде додатково оголошено. Якщо виникнуть додаткові питання, то звертайтеся, будь ласка, одразу до нас на сторінки сервісу NP Shopping у соціальних мережах або іншим зручним для Вас способом 🥰 Адже ми завжди на зв'язку та готові допомогти 🤗
Доброго дня, посилка була доставлена на склад в Італії 15 вересня і лежить там вже 5 днів, підкажіть будь-ласка, коли її відправлять до України Міжнародна експрес-накладна NP30000002716723NPG Трек номер WW639305096
Добрий вечір, Богдане! Статус по відправленню оновився, посилка вже в транзиті. Надалі радимо відстежувати оновлення статусів тут: https://novaposhtaglobal.ua/track/ Гарного вечора!
Судя по отзывам может сложиться впечатление, что сервис исключительно проблемный, но это не так. Просто мало кто оставляет положительные отзывы, а вот с отрицательным идет каждый. У меня за год было уже порядка сорока доставок. бОльшая часть из них прошла довольно быстро, включая растаможку, статус менялся оперативно, оповещения приходили вовремя, как и запрашивались действия. Два раза возникали проблемы с доставкой... Читать отзыв Судя по отзывам может сложиться впечатление, что сервис исключительно проблемный, но это не так. Просто мало кто оставляет положительные отзывы, а вот с отрицательным идет каждый.
У меня за год было уже порядка сорока доставок. бОльшая часть из них прошла довольно быстро, включая растаможку, статус менялся оперативно, оповещения приходили вовремя, как и запрашивались действия.
Два раза возникали проблемы с доставкой в Европу из Китая и Британии. Об этом написано не очень явно, но когда на отправление насчитывается налог ЕС (а теперь он насчитывается, потому что Британия вышла из ЕС), отправление приходит не на склад, а лежит в отделении местной почты и Новая почта по этому поводу делает ничего. Хотя теоретически могла бы предоставлять и такую услугу, прокоммуницировав с ЕДИНСТВЕННЫМ местным отделением почты.
Сейчас одно из отправлений потерялось на британском складе, который ВНЕЗАПНО переезжает. Ясно, что склады, которые переезжают, делают это не просто так, а потому что с ними возникают периодические проблемы (чему я нашел подтверждение в отзывах). Но вообще довольно сложно наладить систему, в которой так много действующих лиц - ошибиться может клиент, магазин, служба доставки, которой воспользовался магазин, работники склада (иностранцы).
В любом случае, служба доставки в пределах Украины работает на порядок лучше, из 200 доставок за год у меня не было проблемы ни с одной. Так что есть куда улучшать качество. И не забывайте, зачастую вами пользуются из-за войны. Не самый дешевый посредник нужен только потому, что куча магазинов отказывается доставлять товары в Украину.
Достоинства:
В целом вполне приличная и оперативная служба доставки.
Недостатки:
В случае появления проблем, готовьтесь к тяжелым боям и эскалациям ситуации. Почему-то звонки в службу поддержки помогают лучше, чем просто ожидание, а обращения к руководству - лучше, чем звонки в службу поддержки.
Добрий день, Романе! Дякуємо, за позитивний відгук про роботу сервісу! Ми намагаємось покращувати доставку замовлень та комунікацію, враховуючи побажання клієнтів. Уточніть, будь ласка, чи вирішено Вашу проблему з посилкою з Великої Британії, яка виникла у зв'язку з переїздом складу? Якщо запит актуальний, то надайте, будь ласка, номер накладної для перевірки інформації. Показать 1 ответ
Доброго дня! Перший раз заказую у вас одразу 2 посилки, через те що ліміт $150 перевищено та можлива переплата за розмитненя як партії, система запропонувала відкласти обробку замовлення до моменту відправлення першої посилки до України, це чудово! Но я вот просто не розумію чому в відкладеній посилці ви не вказуєте ніякої інформації, я про те, що ви її отримали взагалі... Читать отзыв Доброго дня! Перший раз заказую у вас одразу 2 посилки, через те що ліміт $150 перевищено та можлива переплата за розмитненя як партії, система запропонувала відкласти обробку замовлення до моменту відправлення першої посилки до України, це чудово! Но я вот просто не розумію чому в відкладеній посилці ви не вказуєте ніякої інформації, я про те, що ви її отримали взагалі на складі. Тобто мені приходить повідомлення що вона до вас доставлена, но ви підтвердити цього не можете, оскільки вона відкладена? Таку інформацію треба зразу вказувати, тобто я зараз маю чекати ще мінімум +- 2 тижні, поки не відправиться перша посилка, щоб ви взялись за іншу (якщо ви її отримали🤷🏼♂️) Чому при отримані посилки, навідь, якщо вона відкладена, ви не інформуєте про це? Вивчаючи ваші правила, чітко вказано, що посилка може зберігатись максимум 30 днів, а потім піде під утилізацію! Тобто якщо вдруг щось не так, то я про це дізнаюсь тільки через тиждень в кращому випадку, або ви загубите її, а потім скажите, що нічого не отримали!!! Я вот просто цього не розумії, вам важко сповісти зразу що на склад прибула така-то посилка, ми її обробку відклалили на такий то термін? 20го числа до вас в Велику Британію, в Меідстоун прибула посилка, як мені сповістили! Трек номер: TQ124981645GB Чи ви її отримали, чи ні я маю дізнатись тільки через 12 днів? Ну це просто смішно!!!
Достоинства:
2 Товара на загальну суму більше 230 фунтів доставили, проблем ніяких не виникло!
Недостатки:
Відкладена посилка ніяк не відслідковується до моменту її обробки, тобто чи вона є на складі, отримала її пошта чи ні, сидіть та чекайте… Ну це просто…Смішно
Отримали — так сповістіть зразу, що ми отримали ваше замовленя, воно у нас на складі!!! А то я маю сидіти та переживати чи все в порядку??♂️
Добрий вечір! Якщо при реєстрації Ви затримуєте відправлення, перевірити факт доставки на склад відсутня можливість, оскільки затримані відправлення не обробляються складом. Ви має можливість розблокувати відправлення для обробки складом, але затримати замовлення повторно не вдасться. Заблоковані замовлення або ж не зареєстровані в особистому кабінеті можуть зберігатися на складі протягом 30 календарних днів. Після розблокування вантажу співробітниками складу замовлення обробляються орієнтовно 3 робочі дні. Показать 1 ответ
Приємно бачити що НП турбується про свій авторитет, незважаючи на затримки в доставці центр підтримки намагався допомогти як міг. Оператору служби турботи Нової Пошти на імя Єва окреме дякую.
Достоинства:
Служба турботи.
Недостатки:
Довга вийшла достав але з об'єктивної точки зору то доставка з магазину до складу НП була довга це вина магазину. А новій пошті треба шось робити з транзитними складами за кордоном, консолідація на них проходить довго.
Добрий день! Тішимось, що ви залишились задоволені службою підтримки Нової пошти :) Для нас важливо, аби клієнт відчував нашу турботу ♥ Чи не могли б Ви написати номер накладної, щоб ми детальніше перевірили ситуацію. Показать 1 ответ
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Продовження відгуку за 31.07.25
Щиро дякуємо за продовження вашого відгуку! Раді, що посилка все ж доїхала, хоч і з невеликим запізненням. Перепрошуємо, якщо підтримка не змогла одразу надати найсвіжішу інформацію — працюємо над удосконаленням процесів, щоб вам було ще зручніше і швидше отримувати відповіді.
Ваша думка важлива для нас і допомагає ставати кращими 🙏
Гарного дня та лише приємних вражень з NP Shopping 💌
Нарешті! :)
Ще раз щиро перепрошуємо за цю ситуацію.
Гарний сервіс
Посилання з Китаю
ТН: SF0262716982744
NP60000003586420NPG
Замовляв товар з США
Від себе рекомендував би орієнтовну дату доставки прописати або "від", або "від" - "до". Також в процесі відстежування, трекав посилку стороннім додатком, бо в ньому було більше... Читать отзыв Замовляв навушники з США, доставка зайняла 25 днів. В додатку прогнозована доставка була за 12 днів, що трохи так би мовити не співпало). Основні затримки були на складі в США, та на митниці.
Від себе рекомендував би орієнтовну дату доставки прописати або "від", або "від" - "до". Також в процесі відстежування, трекав посилку стороннім додатком, бо в ньому було більше інформації в плані статусів, про рух посилки. Якщо врахуєте ці два моменти, буде як мінімум менше звернень до підтримки. Бо все що по суті потрібно мені як замовнику, це розуміння, що відбувається з посилкою. Також, варто додати інформацію, що в разі оплати товару з послугою викупу, з кредитної карти не стягнеться комісія за використання кредитних коштів, бо не буде рахуватись як переказ (оператор не знав цього).
І останній момент, оскільки вартість товару перевищувала 150€, ще до потрапляння на митницю, я отримав імейл від менеджера, та надав необхідні документи, що мало би пришвидшити проходження на митниці, бо відправлення би було вже з документами. Але в день, коли посилка потрапила на митницю, я отримав імейл з брокерського відділу, з запитом про надання документів вдруге. Додзвонитись не зміг, щоб уточнити ситуацію (бо я ж вже надав їх раніше), тому відправив знову. Цей би момент також було б добре врегулювати.
У мобільному застосунку вказується орієнтовна дата доставки, при розрахунку якої, на жаль, відсутня можливість врахувати певні фактори, що негативно впливають на терміни транспортування. Наприклад, затримки на кордоні або митниці. Ми обов'язково врахуємо всі ваші зауваження, аби надалі наша співпраця приносила лише позитивні враження ❤️
Все безпроблемно(майже)
Нажаль не все так прекрасно, не можу звинувачувати конкретно Нову пошту, але товар всередині пакування пошкоджений, втім і пакування м'яте, але тут скоріше винний продавець, який пакував товари у максимально малу коробку.
Тому, поки що послугами НП шопінг я в цілому задоволений.
Наступного разу прохаємо оглядати вантаж безпосередньо у відділенні.
Як у вас зараз з доставкою IHERB?
Яка зараз у НП ситуація з доставкою IHERB?
Були відправлені посилки через Мист, який пропонував безкоштовну доставку и тепер всі посилки виїхали зі Львова і "відправлення втрачене". Раніше могли поцупити щ ось, але щоб так нахабно ще не було.
Дякую за відповідь.
Наші клієнти успішно та вчасно отримують посилочки з Iherb. Скористайтеся та переконайтеся в цьому 😉
Не правильно вказали вагу посилку
NP Shopping прохання виправити вагу посилки. Відправлення важить (за даними магазину) - 10.96 кг. За даними служби доставки UPS - 12.38 кг (27.3 lbs), а у накладній від складу в США вже вказано 14 кг.
Доставка з Туреччини
Ситуація вирішилась. Комунікації аж до останнього не вистачало, але посилку довезли.
посилка з Польщі. Все було добре
17 вересня отримали (фактично) і 23 вересня вже забрав на відділенні НП в Києві. Ніяких проблем з митницею і т.д. не було.
Загалом - добре. можу рекомендувати
Дуже раді, що ви залишилися задоволені сервісом.
Посилки опрацьовуємо вручну, тому зміна статусу потребує часу і виконується протягом 3 робочих днів.
склад Польщі
Дякую за гарну работу НП шопінг в Британії
Клієнти успішно реєструють та отримують замовлення і з Німеччини. Ви можете перевірити це самостійно 😊 Ми ж завжди поруч, якщо виникає необхідність щось уточнити чи допомогти ❤️
Мою проблему решили
Начислили компенсацию
Я приятно удивлен, что все таки проблему решить могут
Якщо виникнуть нові питання, то обов'язково звертайтеся - завжди раді допомогти у пошуках істини 🫶
Второй раз и все более менее
Не правильно вказали вагу посилку
NP Shopping прохання виправити вагу посилки. До мене іде дві дуже легкі кофтинки, там ніяк не може бути 28кг))) 0,280кг набагато імовірніше, скоріше за все помилилися коли заповнювали.
Якщо виникнуть нові питання, то ми тут та готові завжди допомогти у пошуках відповідей 😇
Швидко вирішують питання
Прохання до Нової Пошти повернути назад опцію "затримати посилку", настроїти нормальну систему розділення посилок на різні рейси, або прибрати з розділу сайту інформацію що посилки які надходять на склад Нової Пошти в США одночасно будуть розділені на різні рейси і мито за них не прийдеться платити у випадку якшо сумарна вартість більше 150 Євро, бо таким чином ви вводите людей в оману. Цитата з сайту npshopping.com:
"Для відправлень із США сортування посилок в різні відправки буде відбуватися автоматично. Якщо сумарна вартість посилок, що знаходяться на складі в США і мають статус "Оброблено складом", буде перевищувати митний поріг 150 євро, система автоматично розділить посилки на різні відправлення для запобігання сплати додаткових платежів. Зверніть увагу, що посилка не буде затримана. Вона буде оброблена і відправлена наступним рейсом (рейси відбуваються щодня)."
До цього рік часу все працювало як годинник, сподіваюся Нова Пошта прислухається та виправить цей недолік.
Прикро, що вам довелося отримати такий негативний досвід під час користування сервісу. Водночас сприймаємо ваш відгук як позитивний та раді, що ви готові й надалі співпрацювати та спілкуватися стосовно виявлених недоліків. Завдяки таким конструктивним зауваженням клієнтів маємо можливість виправити помилки та стати ще краще 🥰
Напишіть, будь ласка, номери накладних, за якими виник згаданий конфуз, а ми обіцяємо все перевірити ще раз та уточнити, чи було вжито заходів для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
США. Mechanix
Якщо можна, перевірте надходження на склад. Міжнародна експрес-накладна NP00000003298430NPG. Трек номер 802922816403605621.
Зазвичай компанія UPS обов'язково вказує додатковий номер посилки в системі USPS, якщо при транспортуванні змінюється перевізник та номер відстеження.
Для уточнення такої інформації достатньо перевірити розділ Shipment Details на сайті UPS при відстеженні руху певного вантажу.
Але бачимо, що ви вже самостійно розібралися, додали в особистий кабінет нове відправлення з додатковим трек-номером 92612903029022543400407415 та навіть посилку вже сьогодні (22.06.2024) сканували у транзитному аеропорту Польщі 🥳
Якщо виникнуть нові питання щодо сервісу, то ми завжди на зв'язку та готові надавати відповіді 🫶
NP40000003144725NPG
Посилку NP40000003144725NPG вже не тільки опрацьовано складом, а й доставлено в Україну 😊
Реєструвати в особистому кабінеті необхідно трек-номер (номер відстеження руху) посилки, тож ви все зробили правильно та вчасно. Річ у тому, що вантажі місцевий перевізник доставляє за адресою складу NP Shopping не поодиноко, а партіями, тож опрацювання замовлень нашими колегами може займати до 3 робочих днів.
Ви зареєстрували нове відправлення з трек-номером 62679597585 22.03.2024 (п'ятниця). 23.03.2024 та 24.03.2024 (субота та неділя) склад був вихідний, тож вантаж було опрацьовано у перший робочий день - понеділок 25.03.2024, а 27.03.2024 посилочка вже була в Україні 🥰
Обов'язково звертайтеся, якщо виникнуть нові питання та сумніви, адже ми завжди на зв'язку та готові допомогти розібратися у будь-якій ситуації 🤝
NP20000003140141NPG
Вам необхідно зареєструвати новий трек-номер в особистому кабінеті НП Шопінг окремо ❤️ Бачимо, що наші колеги допомогли з видаленням відправлення NP20000003140141NPG з вашого облікового запису. У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, звертайтеся.
Мирного дня! Показать 1 ответ
Дякую працівникам НП
Щиро раді, що ви залишилися задоволені результатом співпраці з компанією Nova Global 🥰
Згідно з чинним митним законодавством України не передбачено надсилання разом з посилкою паперової копії електронної митної декларації М16. Водночас ви можете замовити надання цього документу, звернувшись в службу підтримки Нової пошти, а брокери Nova Global обов'язково підготують вам скриншоти архівної інформації.
Бажаємо вам вдалих покупок у майбутньому та завжди раді знову поспілкуватися. Сподіваємося, що наступні відгуки будуть лише позитивними 🫶
Скільки очікувати посилку?
Трек номер 13030076345676 місцевої служби, що доставила на склад Нової пошти у Польші.
Міжнародна експрес-накладна NP40000003106359NPG яку я зареєстрував у... Читать отзыв Доброго дня. Посилка була доставлена 05.03 о 8:33 ранку на склад, але ще не прийнята, чому так? Скільки чекати щоб прийняли на склад? Хоча всі минулі рази в особистому кабінеті протягов години показувало, що посилка прийнята на складі.
Трек номер 13030076345676 місцевої служби, що доставила на склад Нової пошти у Польші.
Міжнародна експрес-накладна NP40000003106359NPG яку я зареєстрував у особистому кабінетію. Дякую!
Дякуємо за позитивний відгук та співпрацю 🤝 Якщо виникнуть нові питання, то одразу звертайтеся, аби ми оперативно приєдналися до їх вирішення.
Склад в Іспанії NP90000003022443NPG #2
У вас потрібний сервіс, але ситуації, коли посилка невідомо такий строк - це треба виправляти
Щиро перепрошуємо, що засмутили 🙏 Чудово, що нам вдалося розв'язати питання. Дякуємо за зауваження, докладемо максимум зусиль, щоб надалі лише радувати вас ❤️
Замовлення доставлено на склад в Німеччині,ьале статус все ще "зареєстровано"
Будь ласка допоможіть, номер міжнародної експрес накладної NP20000003010509NPG
Посилку NP20000003010509NPG отримано складом, статус оновлено на відповідний 🥰Очікуємо закінчення формування партії вантажів та відправку в Україну.
Рекомендуємо надалі перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування посилки за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
доставка NP shopping
Рекомендуємо надалі додатково перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування вантажу за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ Показать 1 ответ
Моя посилка зникла(
В принципі від послуги хороше враження. Адекватні ціни на доставку, можливість купувати в закордонних магазинах, швидка доставка, мінімум проблем з оформленням відправлення з закордону. Замовляла багато і все було чудово.
Але ситуація з цією посилкою просто морок. Бо до цього дзвонили навіть для того щоб нагадати що в мене є промокод на безкоштовну доставку. А тут мовчать. Трішки обідно, бо мої 140,99 євро десь валяються і я нічого не можу з цим зробити
NP40000002847066NPG
Якщо виникнуть додаткові питання, то звертайтеся, будь ласка, одразу до нас на сторінки сервісу NP Shopping у соціальних мережах або іншим зручним для Вас способом 🥰 Адже ми завжди на зв'язку та готові допомогти 🤗
Посилка на складі і не відправляється
Міжнародна експрес-накладна NP30000002716723NPG
Трек номер WW639305096
Затримка відправлення
Статус по відправленню оновився, посилка вже в транзиті.
Надалі радимо відстежувати оновлення статусів тут: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Гарного вечора!
4 звезды из 5
У меня за год было уже порядка сорока доставок. бОльшая часть из них прошла довольно быстро, включая растаможку, статус менялся оперативно, оповещения приходили вовремя, как и запрашивались действия.
Два раза возникали проблемы с доставкой... Читать отзыв Судя по отзывам может сложиться впечатление, что сервис исключительно проблемный, но это не так. Просто мало кто оставляет положительные отзывы, а вот с отрицательным идет каждый.
У меня за год было уже порядка сорока доставок. бОльшая часть из них прошла довольно быстро, включая растаможку, статус менялся оперативно, оповещения приходили вовремя, как и запрашивались действия.
Два раза возникали проблемы с доставкой в Европу из Китая и Британии. Об этом написано не очень явно, но когда на отправление насчитывается налог ЕС (а теперь он насчитывается, потому что Британия вышла из ЕС), отправление приходит не на склад, а лежит в отделении местной почты и Новая почта по этому поводу делает ничего. Хотя теоретически могла бы предоставлять и такую услугу, прокоммуницировав с ЕДИНСТВЕННЫМ местным отделением почты.
Сейчас одно из отправлений потерялось на британском складе, который ВНЕЗАПНО переезжает. Ясно, что склады, которые переезжают, делают это не просто так, а потому что с ними возникают периодические проблемы (чему я нашел подтверждение в отзывах). Но вообще довольно сложно наладить систему, в которой так много действующих лиц - ошибиться может клиент, магазин, служба доставки, которой воспользовался магазин, работники склада (иностранцы).
В любом случае, служба доставки в пределах Украины работает на порядок лучше, из 200 доставок за год у меня не было проблемы ни с одной. Так что есть куда улучшать качество. И не забывайте, зачастую вами пользуются из-за войны. Не самый дешевый посредник нужен только потому, что куча магазинов отказывается доставлять товары в Украину.
Уточніть, будь ласка, чи вирішено Вашу проблему з посилкою з Великої Британії, яка виникла у зв'язку з переїздом складу? Якщо запит актуальний, то надайте, будь ласка, номер накладної для перевірки інформації. Показать 1 ответ
Очень странная система отслаивания отложенных посылок
Якщо при реєстрації Ви затримуєте відправлення, перевірити факт доставки на склад відсутня можливість, оскільки затримані відправлення не обробляються складом. Ви має можливість розблокувати відправлення для обробки складом, але затримати замовлення повторно не вдасться. Заблоковані замовлення або ж не зареєстровані в особистому кабінеті можуть зберігатися на складі протягом 30 календарних днів. Після розблокування вантажу співробітниками складу замовлення обробляються орієнтовно 3 робочі дні. Показать 1 ответ
Доповню свій відгук
Для нас важливо, аби клієнт відчував нашу турботу ♥
Чи не могли б Ви написати номер накладної, щоб ми детальніше перевірили ситуацію. Показать 1 ответ