NP Shopping відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Nova Posta Shopping
NP Shopping
2.1 5
741 відгук / 122310 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Крадуть відправлення

Олександр Олександр понеділок, 29 вересня
Замовив навушники, на пошті перевірив відповідність замовлення, але в саму коробочку не заглянув. У підсумку навушників там не було, і допомагати мені ніхто не збирається, адже замовлення я перевірив на пошті, і претензій не мав.
Нова пошта, вітаю, у вас мінус клієнт, і плюс робітник грабіжник.
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта понеділок, 29 вересня
Добрий день, Олександре 😮
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення, щоб ми могли все перевірити й допомогти вам з вирішенням 🧐
Показати 1 відповідь

Дно повне ,найгірші з доставщиків

Said Said четвер, 25 вересня
Обрахунок,додаткові платежі, неадекватна підтримка. Виберіть інакше компанію для доставки,одні проблеми
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 25 вересня
Доброго ранку 😳 Розрахунок вартості доставки здійснюється відповідно до фактичної ваги з урахуванням ваги пакування. Напишіть, будь ласка, детальніше та вкажіть номер замовлення, щоб ми разом розібралися 🙏 Показати 1 відповідь

Это прикол какой-то?

Viola Viola середа, 17 вересня
Я получу свою посылку наконец-то? Почему в приложении не обновляются данные? Как мне забрать посылку!?
1 згоден 1 не згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 17 вересня
Добрий день! Наразі відправлення проходить митне оформлення.
Прохання очікувати на зміну статусів.

Шахрайство NP Shopping

Олександр Олександр субота, 13 вересня
Три місяці тому замовлял с Амазона дієтичну добавку. Доставка обійшлася в 7$. Тиждень тому замовлял точно таку саму добавку, але доставка вже склала 15$. В самому віділенні вага посилки склала 600гр. В декларації була вказана 700гр. Але головне шо посилка була перепакована на скаладі нової пошти в США в зовсім іншу коробку. Не в таку як пакує Амазанон.... Читати відгук Три місяці тому замовлял с Амазона дієтичну добавку. Доставка обійшлася в 7$. Тиждень тому замовлял точно таку саму добавку, але доставка вже склала 15$. В самому віділенні вага посилки склала 600гр. В декларації була вказана 700гр. Але головне шо посилка була перепакована на скаладі нової пошти в США в зовсім іншу коробку. Не в таку як пакує Амазанон. Зроблено це навмисно шоб збільшити на 100гр вагу посилки і вже порахувати тариф за доставку в 1кг тобто 15$. Дзвінок на гарячу лінію звсно нічого не дав.
Три роки користувався послугами нп шопінг все було добре, до останнього разу. Такого зухвалого шахрайства від великої компанії не очікува. І звісно більше користуватися послугами цих шахраїв не буду, і іншим не раджу!
1 згоден 1 не згоден Показати 1 відповідь

Не обновляется трекинг посылки

Viola Viola п'ятниця, 12 вересня
Заказала посылку с Франции, посылку забрали на склад(написали франц.сервисы), но не обновляют на сайте НП шопинг, что её действительно забрали. Где моя посылка? NP80000004227424NPG
2 згодні
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 13 вересня
Добрий день ❤️ Зазвичай статус оновлюється протягом 2–3 робочих днів, якщо ви зареєстрували замовлення до моменту доставки на адресу складу 📦 У вашому випадку бачимо, що вчора статус оновився за іншим трек-номером у кабінеті. Відстежувати рух необхідно за замовленням NP80000004222343NPG 🫶

Викуп товарів не працює

Олег Олег четвер, 11 вересня
NPBU00000004203017NPG. 7 вересня залишив заявку на викуп. Кошти, звісно, зняли за це швидко. Викупу до сих пір немає, повідомлень/уточнень теж.
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 11 вересня
Добрий день ❤️ Перевіряємо статус замовлення NPBU00000004203017NPG. Сьогодні тут напишемо вам 🤝 Показати 1 відповідь

не появилась в кабинете

Alex Alex неділя, 7 вересня
NP120000004214064NPG - 2го числа добавил в кабинет
сегодня 7е - посылки в кабинете нет
добавил ДО момента доставки
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта неділя, 7 вересня
Добрий день ❤️ Перевіримо 🧐 Надайте, будь ласка, скриншот замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача та трек-номер, а також скриншот руху посилки з сайту закордонного перевізника з вказаною датою та часом доставки 🧐 Показати 1 відповідь

Потеряли посылку

Діана Діана п'ятниця, 5 вересня
Делала заказ из магазина Jomashop на адрес склада в Америке (NP00000004163786NPG). По трек номеру посылка была доставлена на данный адрес 7 августа. Но так и не появилась у меня в приложении. 15 августа обратилась в службу поддержки НП. И только 2 сентября они соизволили ответить, что работники посылку не получали. 5 августа на этот же адрес была доставлена другая посылка,... Читати відгук Делала заказ из магазина Jomashop на адрес склада в Америке (NP00000004163786NPG). По трек номеру посылка была доставлена на данный адрес 7 августа. Но так и не появилась у меня в приложении. 15 августа обратилась в службу поддержки НП. И только 2 сентября они соизволили ответить, что работники посылку не получали. 5 августа на этот же адрес была доставлена другая посылка, которую я уже получила. А 7 августа они не получили, хотя посылка была доставлена в рабочее время и вручена лично. Теперь спустя месяц, я должна обращаться в Jomashop с претензией, что посылку мне не доставили? Вы 2 недели узнавали у работников склада, получили ли они мою посылку???? Хотелось бы получить официальный ответ от НП о том, что мою посылку они не получили. А не просто письмецо, что работники сказали. Стоимость посылки больше 5 тыс.
Недоліки:
  1. Отвратительная служба поддержки. Никакой ответственности.
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта п'ятниця, 5 вересня
Добрий день ❤️ Ми здійснили перевірку на складі та замовлення NP00000004163786NPG з трек-номером 9434650206079001533096, на жаль, не виявили 🧐 Ми можемо підготувати офіційну відповідь та надіслати її на вашу електронну адресу. Підкажіть, будь ласка, українською чи англійською мовою потрібен документ? Показати 1 відповідь

Це найгірший досвід за все життя

Женя Женя Женя Женя середа, 3 вересня
Всі названі терміни доставки (котрі ви самі вказуєте)порушені
Зворотній звʼязок начебто ви знаходитесь на іншій планеті за тиждень звернень в боті в тг відповіли 1 раз і то через 4 години
Якщо ти це читаєш і хочеш замовити через цих дилетантів то схаменись і допускай моїх помилок
Замовляв взуття , замовив через іншій сервіс прийшли через 8... Читати відгук
Всі названі терміни доставки (котрі ви самі вказуєте)порушені
Зворотній звʼязок начебто ви знаходитесь на іншій планеті за тиждень звернень в боті в тг відповіли 1 раз і то через 4 години
Якщо ти це читаєш і хочеш замовити через цих дилетантів то схаменись і допускай моїх помилок
Замовляв взуття , замовив через іншій сервіс прийшли через 8 днів
Тут вже 14 і тиша ,оператор не відповідає
Статус посилки не змінний вже 5 добу
Переваги:
  1. Ніяких
Недоліки:
  1. Кожний аспект за котрий відповідає нп
2 згодні
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 4 вересня
Доброго ранку! Надайте, будь ласка, номер замовлення.

Звідки беруться номера на посилки

Тетяна Тетяна 1 вересня, 2025 год
Доброго вечора!
У вас зʼявилась нова «графа витрат», якщо посилка не зареєстрована береться комісія.
Я зареєструвала посилку під номером 0170000170002904319319, офіційний номер з магазину. Сьогодні мені приходить лист, що прийшла посилка не зараєстрована з номером 01700001700029043193190012. Скажіть будь ласка звідки взялись останні 4 цифри? Посилка чітко відслідковується за номером 0170000170002904319319.
Прохання не заклеювати на посилках наклейки від «першого обличчя».... Читати відгук
Доброго вечора!
У вас зʼявилась нова «графа витрат», якщо посилка не зареєстрована береться комісія.
Я зареєструвала посилку під номером 0170000170002904319319, офіційний номер з магазину. Сьогодні мені приходить лист, що прийшла посилка не зараєстрована з номером 01700001700029043193190012. Скажіть будь ласка звідки взялись останні 4 цифри? Посилка чітко відслідковується за номером 0170000170002904319319.
Прохання не заклеювати на посилках наклейки від «першого обличчя». Це вже не перший раз коли беруться не зрозумілі номера. NP Shopping - Звідки беруться номера на посилки
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 2 вересня, 2025 год
Зазвичай кур’єрські служби надають клієнтам короткі трек-номери, як і в цьому випадку. Під час сканування вашого пакунка за першим штрих-кодом відобразився трек-номер 01700001700029043193190012, який ми додали у ваш особистий кабінет. Бачимо, що ви часто користуєтеся послугами нашого сервісу, тому ми надіслали на вашу електронну адресу скриншот зі штрих-кодами та результатами сканування. Якщо виникнуть додаткові питання – радо відповімо тут 🫶 Показати 1 відповідь

Сервіс Nova Shopping

Марина Марина 31 серпня, 2025 год

Теж хочу написати відгук про роботу цього сервісу. Вирішила спробувати замовити сумку через Nova Shopping. Оформила замовлення, його викупили приблизно на наступний день. Відправляли тиждень. Постійно у мене зникало замовлення у додатку, начебто я його не робила. На гарячій лінії мене перекидували між собою і так і не вирішили питання і нічим... Читати відгук
NP Shopping - Сервіс Nova Shopping NP Shopping - Сервіс Nova Shopping NP Shopping - Сервіс Nova Shopping NP Shopping - Сервіс Nova Shopping
Теж хочу написати відгук про роботу цього сервісу. Вирішила спробувати замовити сумку через Nova Shopping. Оформила замовлення, його викупили приблизно на наступний день. Відправляли тиждень. Постійно у мене зникало замовлення у додатку, начебто я його не робила. На гарячій лінії мене перекидували між собою і так і не вирішили питання і нічим допомогти не змогли. Навіть замовлення моє у них ніяк не відслідковувалося. Обіцяли дзвінок від особи, яка безпосередньо займається моїм замовленням, але я його так і не дочекалася. Після декількох дзвінків на гарячу лінію і написаного листа інтернет-магазину, де робився викуп (доречі вони так і не відповіли мені), мені нарешті прийшло повідомлення, що до мене прямує посилка з Італії. Я була здивована, що посилка приїхала в указаний час доставки. На радості я побігла на Нову Пошту отримати це замовлення. Мені його видалили і я вирішила одразу його перевірити ще на Новій Пошті. Коли я дістала ту сумку із захисного мішка, то була у шоці. Співробітник Нової Пошти це побачила і допомогла зробити акт про пошкодження, зробила фото. Мені сказали забрати сумку і подзвонити на гарячу лінію. Я так і зробила. І звісно ж мене знову по перекидали з лінії на лінію і пообіцяли дзвінок від відправника. Але досі я так нічого і не дочекалася. Зрозумівши, що Нова Пошта мене «кинула» я побігла у магазин з брендовими сумками з запитанням як можна цю грязюку обережно відмити, бо сумку ж я купувала на подарунок подрузі і вже немає часу чекати відповіді (сумніваюсь, що вона взагалі буде) від Нової Пошти. Вони порадили мені спеціальну піну для видалення плям і на свій страх і ризик я його купила. Сталося диво і воно таки відмилося, не ідеально, але набагато краще ніж було. Так, сумку я отримала, але скільки потратила нервів, часу і додаткових коштів, що вона того просто не варта. Виходячи з усього цього, я нікому не раджу користуватися цим сервісом. Нова пошта знайде 1001 відмовоку чи просто буде казати «чекайте» і ви можете чекати до самої старості.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 31 серпня, 2025 год
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, номер накладної.

Неочікувано жахливий сервіс

Taras Taras 31 серпня, 2025 год
Вперше спробував скористатись цим сервісом для доставки товару з Німеччини. Повідомлення про викуп надійшло протягом 1-2 доби. Після чого з 08.08.25 відправлення з статусом "Чекаємо на посилку від відпраника" - сумарно вже пройшло 23 доби. Техпідтрика в чаті каже - зв'яжіться з відправником. Окей - зателефонував по номеру відправника , що показаний в додатку - автовідповідач оператора говорить "такого... Читати відгук Вперше спробував скористатись цим сервісом для доставки товару з Німеччини. Повідомлення про викуп надійшло протягом 1-2 доби. Після чого з 08.08.25 відправлення з статусом "Чекаємо на посилку від відпраника" - сумарно вже пройшло 23 доби. Техпідтрика в чаті каже - зв'яжіться з відправником. Окей - зателефонував по номеру відправника , що показаний в додатку - автовідповідач оператора говорить "такого номера не існує". Зв'язався з техпідтримкою по телефону - сказали, що повернуться з фідбеком - третій день відповіді немає. До сих під не розумію, що з моїм замовленням і коли його очікувати. Це найгірший досвід який в мене був (і продовжується) при замовленні товарів з-за кордону. До цього користувався іншими компаніями - завжди був прозорий трекінг , швидкий зворотній зв'язок , вказувався орієнтовний термін доставки і в 90% випадків доставлявся товар швидше термінів. Для прикладу товар з США доставлявся приблизно 3 тижні, в у випадку з новою поштою - посилка за цей же термін не відправлена з Німеччини. З новою поштою абсолютно негативне враження і відсутній професіоналізму з сторони компанії - це якийсь жах. Жалкую, що не прочитав відгуки до того як вирішив скористатись сервісом від нової пошти. Трек номер : SHDE1622544295
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 31 серпня, 2025 год
Добрий день! Бачимо, що наші колеги займаються вирішенням питання.
Прохання очікувати на зворотний зв'язок.
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію.

Дивна дивина.

Василий Василий 31 серпня, 2025 год
Якось дивно тут все працює - скарг на роботу НПГ все більше, а її рейтинг все вище.
Все більше дописів від користувачів, які шкодують про співпрацю.
А два-три замовних гарних відгуків так підвищили рейтинг.
Як так???
Переваги:
  1. жодних
Недоліки:
  1. всі можливі і не можливі
1 згоден

Лайно ще те.

Viktor Viktor 27 серпня, 2025 год
Замовив в США на амазоні поїлку для тварин і ласощі у стіках для кішки NP00000004175983NPG, амазон доставив посилку на склад Делавера партнера НП, потім воно там тиждень пролежало і прийшов лист від Карини що не можуть кваліфікувати товари у посилці, надав посилання на товари і інвойс і тиша, позвонив через 4 дні запитав, що відбувається, оператор НП не міг знайти... Читати відгук Замовив в США на амазоні поїлку для тварин і ласощі у стіках для кішки NP00000004175983NPG, амазон доставив посилку на склад Делавера партнера НП, потім воно там тиждень пролежало і прийшов лист від Карини що не можуть кваліфікувати товари у посилці, надав посилання на товари і інвойс і тиша, позвонив через 4 дні запитав, що відбувається, оператор НП не міг знайти трек номер, потім таки знайшов, зафвксував звернення. Сьогодні прийшла відповідь на пошту, що ласощі для кота у формі геля в стіках є небезпечними для авіаперевезення і що вони його не відправлять, бо п.32 правил щодо заборонених до відправлення посилок забороняє. Запропонували зробити тікет на повернення у магазині, але даний товар не підлягає поверненню згідно політики. Попросив відправити на склад міст експрес в Сша, повідомили, що цього не роблять, сказали мені самому шукати кур'єра в Сша. В результаті посилку забере собі нова пошта на розвиток бізнеса. З яких пір ласощі для кота заборонений товар для авіаперевезення?
INABA Churu Cat Treats, Grain-Free, Lickable, Squeezable Creamy Purée Cat Treat/Topper with Vitamin E & Taurine, 0.5 Ounces Each Tube, 50 Tubes, Tuna & Chicken

https://a.co/d/9PlYBXM
Переваги:
  1. Ніяких
Недоліки:
  1. Дорогі послуги, більше збитків ніж користі.
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 27 серпня, 2025 год
Доброго ранку ❤️ Шкодуємо, що ви отримали негативні емоції, користуючись нашим сервісом. Рекомендуємо завжди зважено підходити до шопінгу в закордонних інтернет-магазинах та перевіряти список заборонених товарів перед оформленням замовлення на адресу нашого складу. Ми раді піти вам назустріч й просимо замовити забір посилки з нашого складу. Це можна зробити, зв’язавшись із закордонними кур’єрськими службами, оскільки наш сервіс не транспортує клієнтські замовлення територією США. Після узгодження забору з нашої адреси просимо попередити нас, повідомивши дату, час, ким буде оплачено транспортування та чи кур’єр самостійно наклеїть маркування. Якщо ні – надішліть його нам й ми промаркуємо ваше замовлення. Ми також перевіримо, чому цей товар не приймається до перевезення, та повідомимо вам згодом. Показати 3 відповіді

Довго доставка, не оформлення товару вчасно.

Макс Макс 15 серпня, 2025 год
NP40000004178380NPG
Не раджу користуватися НП якщо у вас термінові речі та і взагалі замовляти щось не в Україні (по Україні питань немає №1).
Краще не користуйтесь НП з-за кордону:
1) Товар надходить на склад (опрацьовується кілька днів, і це не доставка, а тільки те що вони не можуть вчасно внести відомості про прийняття), після надходження на склад ніхто не... Читати відгук
NP40000004178380NPG
Не раджу користуватися НП якщо у вас термінові речі та і взагалі замовляти щось не в Україні (по Україні питань немає №1).

Краще не користуйтесь НП з-за кордону:
1) Товар надходить на склад (опрацьовується кілька днів, і це не доставка, а тільки те що вони не можуть вчасно внести відомості про прийняття), після надходження на склад ніхто не може сказати, чи є товар, коли опрацюють і т.д.
2) У підтримці не відповідають, а якщо відповідають то чекайте 3 дні, а потім як проходить час, кажуть ну давайте скріншоти як і де прийшло ми напишемо на той склад, а це ще кілька днів, по факту в чаті на сайті та в зворотньому зв'язку працюють люди виключно сказати що чекайте колись дамо вам відповідь.

Тому краще замовляйте з Meest, із-за кордону як показало практика це кращий доставщик, принаймні чесний який зразу каже орієнтовні строки + опрацьовується куди швидше чим тут.
Переваги:
  1. Жодного
Недоліки:
  1. Це не НП в Україні, це просто контора яка бере великі кошти, а по факту доставка як і скрізь.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 16 серпня, 2025 год
Добрий день ❤️ Після отримання замовлення на нашому складі статус зазвичай оновлюється протягом 2–3 днів. Цей термін залежить від загальної кількості посилок, які нам доставляють, оскільки ми скануємо їх вручну. Якщо трек-номер, зареєстрований вами в особистому кабінеті NP Shopping, не збігається з фактичним на посилці або якщо реєстрацію замовлення завершено вже після прибуття посилки на склад, термін опрацювання та оновлення статусів збільшується орієнтовно до 5–7 робочих днів. Ми вже взяли питання за замовленням NP40000004178380NPG у роботу та перепрошуємо за очікування. Напишемо тут, щойно будуть новини 🤝 Показати 2 відповіді

3 дня не зашла посылка в кабинет, после доставки

Alex Alex 12 серпня, 2025 год
Ну это жесть ! 3 дня как доставили в Китаев, ладно бы в США
Но 3 дня и не принять на склда по Китаю это жесть
Когда будет прием ? NP60000004169805NPG
2 згодні
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 12 серпня, 2025 год
Добрий день 🫂
Надайте, будь ласка, наступні скриншоти для перевірки деталей щодо посилки:
▪️ замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер;
▪️ рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки за адресою складу.
Показати 1 відповідь

Заведомо ложная стоимость доставки

Игорь Игорь 4 серпня, 2025 год
Не советую связываться от слова совсем. Считали доставку фары предварительно из Китая, ориентировочно 9$ за кг. Плюс минус 90 должны были вложиться. По факту фара оказалась около 9 кг, но цена за доставку пришла 180 $. На горячей линии после озвучивания номера трекера сказали что цена 15 $ за кг ( подросла с предыдущей неплохо). Говорю что то даже так... Читати відгук Не советую связываться от слова совсем. Считали доставку фары предварительно из Китая, ориентировочно 9$ за кг. Плюс минус 90 должны были вложиться. По факту фара оказалась около 9 кг, но цена за доставку пришла 180 $. На горячей линии после озвучивания номера трекера сказали что цена 15 $ за кг ( подросла с предыдущей неплохо). Говорю что то даже так не получается. Оказалось еще 45$ страховые платежи. Ипать копать. Если бы сразу озвучили правильную стоимость их доставки, то в жизни бы не заказал через них. И это еще плюс доставка по Украине, и плюс таможня. Ищите других перевозчиков, 20$ за кг это если очень мягко выразиться перебор. Не верьте их предварительным расчётам, или просто умножайте сразу х2, чтобы сравнивать стоимость с другими перевозчиками.
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Всё
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 5 серпня, 2025 год
Доброго ранку! Надайте, будь ласка, номер замовлення. Показати 1 відповідь

Посилка застрягла в США

Oksan Oksan 4 серпня, 2025 год
Хочу звернутися до служби підтримки НП Шоппінг хоч тут - на сторонній платформі, оскільки співробітники служби підтримки не мають бажання чи то кваліфікації надати допомогу. Моя посилка застрягла у США. Я користуюся сервісом з 2017 року. Жодного разу не було якихось серйозних проблем, нічого не губили, а тут все дивно. Моя посилка надійшла на склад в Нью Джерсі 31.07, останнє... Читати відгук Хочу звернутися до служби підтримки НП Шоппінг хоч тут - на сторонній платформі, оскільки співробітники служби підтримки не мають бажання чи то кваліфікації надати допомогу. Моя посилка застрягла у США. Я користуюся сервісом з 2017 року. Жодного разу не було якихось серйозних проблем, нічого не губили, а тут все дивно. Моя посилка надійшла на склад в Нью Джерсі 31.07, останнє сканування це:

США. Відправлення оброблено - готово до подальшого відвантаження на рейс
01.08.2025, 19:05:01

З того моменту нічого не відбувається. Я зателефонувала сьогодні вранці уточнити - мені відповіли «очікуйте». Я перепрошую, а що саме очікувати? За вашим стандартним операційним розкладом від моменту «готово до відвантаження» до «відправлено» зазвичай проходить 1-2 дні. Сьогодні вже 04.08. Чому ніхто не може надати інформацію що не так з посилкою?
NP00000004148102NPG
Дякую
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 4 серпня, 2025 год
Добрий день!
Бачимо, що відправлення готується до виїзду в аеропорт.
Проте, планова дата відправки рейсу перенесена.
Будемо тримати на контролі та напишемо вам, щойно посилочка почне мандрувати ✅
Вибачте, будь ласка, за очікування.
Показати 1 відповідь

довга доставка

Каріна Каріна 31 липня, 2025 год
20700682716032 посилка третій день лежить на сусідньому відділенні і не рухається, в сапорта відповіді немає…
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 2 серпня, 2025 год
Ваша посилка вже доставлена до відділення, і ви можете її забрати.
Перепрошуємо за завдані незручності та бажаємо вам гарного вечора!

Схоже, втрачена посилка

Іван Іван 31 липня, 2025 год
NP00000004140292NPG
Згідно інформації, яка надана USPS, моє замовлення з ebay доставлене на склад в Делавері 23 липня, але вже більше тижня на сайті нової пошти нема статусу про отримання посилки. Вже зв'язувався з підтримкою, надавав скриншоти, відповідь - "лишається чекати". Чого саме? Скільки чекати? Дивлячись на інші відгуки тут, в мене погане передчуття щодо долі моєї посилки. Раніше рекомендував сервіс... Читати відгук
NP00000004140292NPG
Згідно інформації, яка надана USPS, моє замовлення з ebay доставлене на склад в Делавері 23 липня, але вже більше тижня на сайті нової пошти нема статусу про отримання посилки. Вже зв'язувався з підтримкою, надавав скриншоти, відповідь - "лишається чекати". Чого саме? Скільки чекати? Дивлячись на інші відгуки тут, в мене погане передчуття щодо долі моєї посилки. Раніше рекомендував сервіс своїм друзям, схоже, що даремно
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 1 серпня, 2025 год
Добрий день! Статус замовлення оновлено.

NP00000004132242NPG

Ольга Ольга 28 липня, 2025 год
NP00000004132242NPG як так сталось, що посилка з. Польщі в Україну їде вже більше ніж 2.5 доби, раніше все приїзжало за добу, оператори, як завжди нічого не знають
2 згодні 1 не згоден Показати 2 відповіді
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 29 липня, 2025 год
Добрий день ❤️ Розуміємо, що наші клієнти обирають нас, зокрема й через швидку доставку. Водночас згідно з умовами надання послуг NP Shopping, термін доставки становить від 8 робочих днів з моменту опрацювання посилки на складі ⏳ Бачимо, що ваше замовлення сьогодні прибуло до України й незабаром розпочнеться митне оформлення. Просимо ще трішки вашого терпіння 🙏

Загублена посилка NP00000004088191NPG / 9400150206079000389630

Юрій Юрій 24 липня, 2025 год
Передісторія: раніше замовляв на склад в NJ, 11 відправлень протягом 6 місяців отримав успішно. Далі дізнався від НП про відкриття складу в Делаварі (no tax штат).
24 червня 2025 року замовив на сайті jomashop.com товар на склад в Делаварі. Замовлення магазин відправив кур'єрською службою USPS.
27 червня по трекінгу USPS посилка була доставлена на склад НП. Статус доставки у... Читати відгук
Передісторія: раніше замовляв на склад в NJ, 11 відправлень протягом 6 місяців отримав успішно. Далі дізнався від НП про відкриття складу в Делаварі (no tax штат).

24 червня 2025 року замовив на сайті jomashop.com товар на склад в Делаварі. Замовлення магазин відправив кур'єрською службою USPS.
27 червня по трекінгу USPS посилка була доставлена на склад НП. Статус доставки у кабінеті не змінювався. Сапорт НП сказав чекати 3 робочі дні. Коли пройшли 3 робочих дні, зробив повторне звернення, де мене попросили надати додаткову інформацію про замовлення. Надіслав листа у відповідь, де прикріпив скріншоти замовлення в магазині, інвойс з адресою та оплатою, трекінг номер USPS, посилання на всі кроки руху відправлення від USPS.
Зі слів служби підтримки, було ініційовано "перевірку на складі", в результаті якої через 10 днів мені повідомили, що відправлення вони не отримували, і порадили звернутися до продавця.
Продавець зробив запит в USPS, де підтвердили адресу фактичної доставки, та факт того, що адресат - це склад re-shipper'а, який отримує посилку від мого імені, і далі несе відповідальність за посилку.

В кінцевому результаті NP Shopping робить вигляд, що відправлення для них ніколи не існувало, пересуває заявку в особистому кабінеті в "Архівні" та "з повагою бажає гарного дня". За що сплачується "Гарантія 1%" від вартості посилки (у випадку її успішного отримання) - не зрозуміло, так як компанія перекладає ризики процесу доставки на клієнта.

Вишенькою на цьому тортику стає імейл, отриманий одразу після комунікацій: "Поділіться своїм досвідом та вигравайте призи від NP Shopping!". Мабуть, співпадіння, але ж як символічно. Власне, на їх прохання, ділюся досвідом.

Тож якщо маєте намір скористатися послугами компанії - будьте готові просто втратити своє замовлення та сплачені за нього кошти. NP Shopping залишає за собою право (і регулярно ним користується, судячи із інших відгуків) загубити/привласнити будь-яку посилку, а вам повідомити, що її ніколи не було.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 25 липня, 2025 год
Доброго ранку ❤️ Ми провели перевірку на складі та не виявили замовлення NP00000004088191NPG. Замовлення автоматично переміщуються в розділ "Архівні", якщо за ними не було оновлено статус. Гарантія, яку ви сплачуєте за кожне замовлення, створена для компенсації, однак виплачується лише у випадках, коли замовлення фактично отримано складом. Підтвердженням отримання є відповідний статус у вашому особистому кабінеті на нашому сайті. Ми несемо відповідальність за цілісність посилки лише після її фактичного надходження на склад. Рекомендуємо повторно звернутися до продавця або місцевого перевізника, щоб з’ясувати актуальне місцеперебування посилки. Офіційну відповідь ми надіслали на вашу електронну пошту. Показати 1 відповідь

Потеряли посылку NP00000004114891NPG

Alex K Alex K 24 липня, 2025 год
Посылка из США (USPS), трек-номер 9261290339630755243535, была доставлена 11 июля 2025 года в 15:42 на их американский склад в East Hanover, NJ — это подтверждается официальным статусом “Delivered, In/At Mailbox”.
Скриншоты с eBay (страница покупки с товаром и треком), подтверждение доставки с USPS и даже фото доставленной посылки от USPS я отправил в поддержку более недели назад. Но за всё... Читати відгук
Посылка из США (USPS), трек-номер 9261290339630755243535, была доставлена 11 июля 2025 года в 15:42 на их американский склад в East Hanover, NJ — это подтверждается официальным статусом “Delivered, In/At Mailbox”.

Скриншоты с eBay (страница покупки с товаром и треком), подтверждение доставки с USPS и даже фото доставленной посылки от USPS я отправил в поддержку более недели назад. Но за всё это время — никакого вменяемого ответа.

Никто реально не проверяет ситуацию, не подтверждает получение, не проводит внутреннего расследования.
Прошло уже более 10 дней — посылка до сих пор не появилась в личном кабинете и не числится на складе.

Операторы поддержки ограничиваются дежурными фразами типа “ожидайте, мы с вами свяжемся”, но по факту — никто не разбирается в ситуации и не предоставляет никакой конкретной информации.

Очень слабая поддержка, полное отсутствие ответственности и реакции.
Если посылку оставили в "mailbox" — почему она не была принята складом? Почему клиент должен неделями самостоятельно выяснять такие вещи?

Не рекомендую пользоваться NP Shopping, особенно если вы не готовы к риску потери посылки и своих денег.
Компания фактически не несёт ответственности за доставку на своём складе, а поддержка не предпринимает действенных шагов даже при наличии подтверждения от USPS.
Ваши товары могут просто исчезнуть между статусами “доставлено” и “обработано”, и доказать что-либо — почти невозможно.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 28 липня, 2025 год
Добрий день!
За результатами перевірки маємо інформацію, що вантаж на складі відсутній. Можемо підготувати для вас офіційну відповідь з якою ви зможете звернутись до відправника або перевізника, який мав його доставити.
Напишіть, будь ласка, вашу електронну адресу й мову на якій вона має бути.
Показати 1 відповідь

Даже не думайте связываться!!!

Лилия Луговая Лилия Луговая 24 липня, 2025 год
Я знаю, что сюда заходят читать отзывы, когда уже все плохо и нужно писать отзыв самому. Но, если вдруг только кто-то думает связаться с этими проходимцами, бегите от них и не оглядывайтесь. 15 миль, 23 минуты езды между их складами. Неделю!!!!!! я не могла узнать о судьбе своей посылки. И это запчасти для автомобиля, которые мне нужны были на... Читати відгук Я знаю, что сюда заходят читать отзывы, когда уже все плохо и нужно писать отзыв самому. Но, если вдруг только кто-то думает связаться с этими проходимцами, бегите от них и не оглядывайтесь. 15 миль, 23 минуты езды между их складами. Неделю!!!!!! я не могла узнать о судьбе своей посылки. И это запчасти для автомобиля, которые мне нужны были на вчера. Я не нашла у них на сайте ни одного предупреждения, что, оказывается, машина с одного склада ездит на другой только раз в неделю-со всеми вытекающими. Так вот: теперь эти наглецы еще и выкатили мне сумму за доставку, что я и очешуела! Мало того, что завысили вес, так еще и объявили мой товар опасным. Серьезно?)))) Электрическая свеча зажигания это опасно? У меня для вас плохие новости. Вы-двоечники и не учились в школе. Свеча зажигания это не аккумулятор, это кусок металла в фарфоровой оболочке. За ваш "сервис", за вашу тупость, неграмотность и вранье вас нужно вообще закрыть. У вас хватает наглости выставить 30 долларов за доставку пакета, весом в 1,4 кг? Да вы мне еще должны заплатить за неделю ада, когда я думала, что пропала моя посылка!
2 згодні
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 24 липня, 2025 год
Добрий день ❤️ Дякуємо, що звернули нашу увагу на інформацію щодо роботи складу в Делавері, а саме — що лише щосереди всі посилки, як зареєстровані, так і незареєстровані, транспортуються на склад у Нью-Джерсі. Ми перевіримо, де зазначена ця інформація і напишемо вам завтра з відповіддю на інші ваші запитання 👍 Показати 1 відповідь

Гіршого сервісу не існує!

Вікторія Баскіна Вікторія Баскіна 23 липня, 2025 год
Нова пошта не просто розчарувала, а вже злить своєю бездіяльністю!!!
21 липня на складі в Польші отримали мою посилку, сьогодні 23 і ніхто не збирається передавати мою посилку на доставку в Україну! В посилці, між іншим, важлива запчастина для машини Мітсубісі Паджеро, що потрібна нашим хлопцям!
Я писала в чат, телефоную на гарячу лінію, але лише фіксують мої звернення і... Читати відгук
Нова пошта не просто розчарувала, а вже злить своєю бездіяльністю!!!
21 липня на складі в Польші отримали мою посилку, сьогодні 23 і ніхто не збирається передавати мою посилку на доставку в Україну! В посилці, між іншим, важлива запчастина для машини Мітсубісі Паджеро, що потрібна нашим хлопцям!
Я писала в чат, телефоную на гарячу лінію, але лише фіксують мої звернення і НІЯКОЇ роботи не ведеться!!! Ніхто навіть не збирається відправляти посилку в Україну!
ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ЧЕКАТИ ВАШУ ПОСИЛКУ ВІЧНІСТЬ, то Вам сюди! або вже взагалі є думки, що Нова пошта просто вкрала мою посилку, тому і не відправляють! СКОТИ!!! NP Shopping - Гіршого сервісу не існує! NP Shopping - Гіршого сервісу не існує! NP Shopping - Гіршого сервісу не існує!
Переваги:
  1. Жодного
Недоліки:
  1. Відправки посилки немає
  2. Зворотнього звʼязку немає
  3. Звернення фіксують, але не працюють з ними
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 24 липня, 2025 год
Доброго ранку! Статус замовлення було успішно оновлено. Показати 1 відповідь

Доставка з Японії

Микита Микита 23 липня, 2025 год
Вперше замовляю з Японії через NP Shopping і не знаю що навіть думати. Амазон доставив посилку до складу Нової Пошти в Японії 17 липня і досі статус доставки в кабінеті НП не змінився. Що з моєю посилкою я не знаю.
NP180000004128660NPG
Це точно не той сервіс, який я очікував отримати.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 23 липня, 2025 год
Добрий день!
Надайте, будь ласка, наступні скриншоти для перевірки деталей щодо посилки:
- замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер;
-рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки за адресою складу.
Показати 1 відповідь

Не связывайтесь никогда и ни за что!

Лилия Луговая Лилия Луговая 21 липня, 2025 год
Люди, если вам нужно что-то доставить из Штатов, выберите любую компанию или просто найдите человека, с кем можно передать. Но, никогда не связывайтесь с этими проходимцами!. 16 июля FEDEX доставила на склад этих мошенников мою посылку. И она до сих пор не подтверждена! Вы-воры! Будь проклят тот день, когда я решила связаться с вашей конторой!
2 згодні
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 21 липня, 2025 год
Доброго ранку 😳 Перепрошуємо за негативні емоції, що пов'язані з цією ситуацією. Статус замовлення оновлюється протягом 2–3 робочих днів (день прибуття не враховується), якщо ви зареєстрували замовлення до моменту доставки за адресою складу та надали актуальні відомості про себе й посилку. Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми розібралися 🙏 Показати 1 відповідь

Не сервіс, а лотерея за ваші гроші.

Марія Марія 15 липня, 2025 год
Це просто жах, я розчарована послугою Нова Пошта Shopping.
Замовила посилку на склад у Варшаві. І що в результаті? Трекінг пише, що «замовлення не може бути доставлено, отримувача не було на місці, отримувач повідомлений», посилка лежить вже тиждень на зберіганні у Poczta Polska.
Чому замість обіцяного сервісу, мені доводиться писати листи на польську пошту, з’ясовувати, чому посилка не потрапила на... Читати відгук
Це просто жах, я розчарована послугою Нова Пошта Shopping.

Замовила посилку на склад у Варшаві. І що в результаті? Трекінг пише, що «замовлення не може бути доставлено, отримувача не було на місці, отримувач повідомлений», посилка лежить вже тиждень на зберіганні у Poczta Polska.

Чому замість обіцяного сервісу, мені доводиться писати листи на польську пошту, з’ясовувати, чому посилка не потрапила на склад НП? Та і її теж можна забрати тільки по довіреності та після сплати митних і поштових зборів. Переадресувати посилку неможливо. В результаті ні сервісу, ні посилки, ні грошей.

Номер телефону в накладній — польський (згідно реквізитів наданих НП), а служба підтримки каже, що поки посилка не на складі НП, НП взагалі не несе ніякої відповідальності. Як так? Адреса правильна, день робочий, сповіщення було. Чому кур’єр не зміг доставити на ваш склад? Та чому я маю нести додаткові витрати по причині халатності компанії?

Не NP Shopping - Не сервіс, а лотерея за ваші гроші. NP Shopping - Не сервіс, а лотерея за ваші гроші. NP Shopping - Не сервіс, а лотерея за ваші гроші. NP Shopping - Не сервіс, а лотерея за ваші гроші. NP Shopping - Не сервіс, а лотерея за ваші гроші. послуга, а безпрограшна лотерея, ви звичайно спробуйте наш сервіс, ну а там як карта ляже, якщо доїде до складу, то вам пощастило і заробимо ми, а якщо не доїде, то сьогодні не ваш день і платите ви.
2 згодні
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 15 липня, 2025 год
Добрий день!
Судячи з вище наданих вами скриншотів, то процедура розмитнення пройшла успішно, але, ймовірно, з нарахуванням податків. З цієї причини, коли місцевий перевізник намагався доставити посилку, то склад відмовив, бо ми приймаємо лише повністю сплачені відправлення.
У цьому випадку ми радимо звернутись до перевізника, щоб вирішити питання з оплатою нарахованих податків та організувати повторну доставку у робочі години складу.
Послуга забору відправлення з пунктів видачі, відділень чи поштових скриньок не передбачена сервісом НП Шопінг.

Потеряли посылку NP00000004055532NPG

Вадим Вадим 15 липня, 2025 год
Про які досягнення на складі в США ви пишите, сьогодні 15.07.2025р., посилки досі не відслідковуються: "Щось пішло не так. Спробуйте через 5 хвилин", та взагалі сайт "Auto Detect" недоступний, відповідь НП: "Ваше звернення в роботі. Очікуйте відповідь".
Надайте чітку відповідь: відправлення NP00000004055532NPG 10 червня 2025р. 22.38 прибуло на склад в New Jersey, що далі трапилося, де зникло це відправлення?
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 16 липня, 2025 год
Добрий день! Бачимо, що статус замовлення NP00000004055532NPG було оновлено.
Щиро перепрошуємо за тривале очікування та незручності.

Не зрозуміла ситуація з моїми посилками....

Костянтин Костянтин 15 липня, 2025 год
Замовив 2 посилки.
Перша посилка NP00000004112580NPG надійшла 9 липня на склад в США Делавер й хоть , як мене запевняли , що повинна на протязі 1-3 днів надійти на інший сортувальний склад для відправки в Україну. Але все все без змін, вона десь зависла..
Друга посилка NP00000004125087NPG згідно інформації відправника ebay також була доставлена на склад нової... Читати відгук
Замовив 2 посилки.
Перша посилка NP00000004112580NPG надійшла 9 липня на склад в США Делавер й хоть , як мене запевняли , що повинна на протязі 1-3 днів надійти на інший сортувальний склад для відправки в Україну. Але все все без змін, вона десь зависла..
Друга посилка NP00000004125087NPG згідно інформації відправника ebay також була доставлена на склад нової почти 9 липня, проте мені її тільки зареєстрували 14 липня ,й під зовсім іншим трек номером чим давав відправник. До цієї посилки ще більше питань чи це дійсно моє замовлення...
Буду вдячний якщо дасте вичерпну відповідь на мої запитання..
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 16 липня, 2025 год
Добрий день! Ми повернулися з гарною новиною: статус замовлення NP00000004112580NPG оновлено.
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.

Рейтинг 2.1 з 5 на підставі 741 відгука
npshopping.com
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23664 відгука
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків