Після того як з'явилась послуга додавання незареєстрованих посилок складом, 9 з 10 посилок FedEx скануються неправильно. Замість потрібного трек номеру на складі сканують внутрішній номер, який використовує usps для адресної доставки, який ніде не трекається і використовується виключно при USPS після пеердачі посилки від FedEx для "доставки останньої милі". Але це ще не так страшно, як те що з тих 9 посилок 2 губляться.
NP00000004197701NPG була доставлена на склад в США 28 серпня, і не з'являлась в кабінеті, на що підтримка сказала чекати 3 дні, потім створили запит на пошук, а потім запевнили що не отримували її, але 26 вересня вони чудом через місяць знайшли її в себе на складі.
І зараз така сама ситуація, 2 посилки з одного магазину одночасно доставили в одній доставці, одна з'явилась з неправильним трек номером, а іншої (NP00000004386338NPG) немає і знову та сама історія, чекайте три дні. Служба підтримки відповідає заготовленими скриптами і переконують тебе що ти дурак.
За останні пару років я через сервіс NP Shopping привіз більше ніж 500 кг вантажів із США, і завжди все було супер, до серпня цього року, тепер це просто клоунада з безкінечним очіукванням на лінії під бісячу мелодію.
Клієнтоорієнтовність - нуль і з таким сервісом є сенс перейти на інший сервіс, раз клієнти які за пару років заплатили $5к за ваші послуги вам не потрібні.
Вам магазин надав 2 трек номера як я зрозуміла? У мене таке було. DHL, але основний перевізник USPS. я реєструвала це як 2 замовлення з 2 трек номерами
Ні, не два трек номери. Трек номер один від федекс, але на коробці на наклейці є внутрішній номер який використовую юспс. Федекс привозить в потрібне місто, передає посилку юспс і вони вже привозять на адресу. Але проблема не в тому навіть, а в тому що нова пошта губить посилки в себе на складі і потім запевняє що вони її не отримували.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Сервіс сильно зіпсувався, підтримка некомпетентна - Отзывы о NP Shopping
NP00000004197701NPG була доставлена на склад в США 28 серпня, і не з'являлась в кабінеті, на що підтримка сказала чекати 3 дні, потім створили запит на пошук, а потім запевнили що не отримували її, але 26 вересня вони чудом через місяць знайшли її в себе на складі.
І зараз така сама ситуація, 2 посилки з одного магазину одночасно доставили в одній доставці, одна з'явилась з неправильним трек номером, а іншої (NP00000004386338NPG) немає і знову та сама історія, чекайте три дні. Служба підтримки відповідає заготовленими скриптами і переконують тебе що ти дурак.
За останні пару років я через сервіс NP Shopping привіз більше ніж 500 кг вантажів із США, і завжди все було супер, до серпня цього року, тепер це просто клоунада з безкінечним очіукванням на лінії під бісячу мелодію.
Клієнтоорієнтовність - нуль і з таким сервісом є сенс перейти на інший сервіс, раз клієнти які за пару років заплатили $5к за ваші послуги вам не потрібні.
отзыв
Комментарии к отзыву
Прохання очікувати на зворотний зв'язок.
Перепрошуємо за незручності 🙏