Сервис оставляет желать лучшего,бесплатная доставка с temu информативнее и быстрее,трек код не обновляется трое суток,понять где посылка не возможно,просил предоставить внутренний статус посылки на что получил ответ посылка в дороге,где именно в дороге не понятно NP60000004248168NPG
Доброго ранку! Бачимо, що наші колеги вже надавали вам відповідь. Наразі посилка знаходиться в транзиті. Прохання очікувати на зміну статусів. Показать 1 ответ
Замовила товар в США, але його доставили в суботу 20 вересня під двері. Це як взагалі? І це вона там лежати буде до понеділка? Навіщо вони так роблять. Якщо вкрадуть, хто поверне гроші?
Добрий день! Розуміємо ваше занепокоєння цією ситуацією. Важливо враховувати, що час і спосіб доставки товару визначає безпосередньо інтернет-магазин чи перевізник, через якого здійснюється доставка. Саме з ними потрібно узгоджувати умови, щоб посилка була передана в зручний час. Наші колеги приймають відправлення лише в робочі години складу, і відповідальність за посилки ми несемо вже з моменту їхнього фактичного отримання на складі. До цього моменту правила доставки та збереження замовлення залежать від сервісу, яким користується магазин.
Добрий день! Бачимо, що ви зареєстрували відправлення вчора о 21:46:50. Якщо реєстрація відбулася до моменту доставки посилки на склад, необхідно очікувати на оновлення статусу протягом 1-3 робочих днів складу. Якщо після - оновлення відбудеться протягом 5-7 робочих днів. Просимо зачекати ❤️ Показать 1 ответ
Добрий день. Дуже прикро, що вам довелось так довго чекати на замовлення. Дякуємо, що повідомили про отримання. Ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому це не повторювалось 💞
Посилка NP120000004092874NPG була доставлена до складу Канади 26.06 (це підтверджує трек-шлях локальної доставки, який надсилав у тікет підтримки поштою). Статус доставки досі не змінився з «Відправлення зареєстровано». Апдейтів з підтримки нема :(
Добрий день! Наші колеги займаються вирішенням питання, було подано запит на склад. Будь ласка, очікуйте на зворотний зв'язок. Нам дуже прикро, що ви отримали такий неприємний досвід. Перепрошуємо.
відправлення NP00000004081728NPG/20700681698872 кайфує собі десь в сша порядком 5 днів… таке в мене вперше, бо раніше за день після доставки на склад - статус змінювався. тут ні сном, ні духом. підтримка щось каже про консолідацію партії, але невже за 5 днів не відбулося жодного рейсу? з урахуванням того, що ви позиціонуєте себе як тих, хто доставляє товар в Україну за... Читать отзыв відправлення NP00000004081728NPG/20700681698872 кайфує собі десь в сша порядком 5 днів… таке в мене вперше, бо раніше за день після доставки на склад - статус змінювався. тут ні сном, ні духом. підтримка щось каже про консолідацію партії, але невже за 5 днів не відбулося жодного рейсу? з урахуванням того, що ви позиціонуєте себе як тих, хто доставляє товар в Україну за 10 днів - i have a question right now. можу дізнатись якусь інформацію чи як довго це все може тягнутися?
Отримання оновлення в системі від 1 до 3 днів (зі слів чату підтримки). Це якесь знущання, якщо чесно. Замовляєш товар, наперед сплачуєш, а потім сидиш хвилюєшся, а чи посилка було отримана складом, а чи не вкрали її там, чи дійсно вона на ту адресу надійшла. Зробіть нормальну синхронізацію... 2025 рік за вікном, ШІ вже всюди імплементують, а ми маєм чекати... Читать отзыв Отримання оновлення в системі від 1 до 3 днів (зі слів чату підтримки). Це якесь знущання, якщо чесно. Замовляєш товар, наперед сплачуєш, а потім сидиш хвилюєшся, а чи посилка було отримана складом, а чи не вкрали її там, чи дійсно вона на ту адресу надійшла. Зробіть нормальну синхронізацію... 2025 рік за вікном, ШІ вже всюди імплементують, а ми маєм чекати і нервувати за свої сплачені наперед замовлення. Замовляв на ebay на склад у Делавер. Поки не ясно, чекаю вже добу на зміну статусу, що склад отримав замовлення. Тому як працює там склад не ясно. (* Також важливе зауваження, що ebay автоматично замінює індекс для цієї адреси 19713-2245 замість 19713. Раніше замовляв на Нью Джерсі, проблем не виникало. користаючись нагодою прошу таки підтвердити факт отримання моєї посилки складом у Делавер. Fedex: 390280315537, NP00000004084476NPG. Прошу допомогти у вирішенні.
Доброго ранку ❤️ Наразі на складі ми вручну опрацьовуємо замовлення й термін зміни статусу залежить від кількості посилок 📦 Безумовно ми теж йдемо у ногу з часом, тому не виключаємо, що можуть бути зміни у процесі обробки посилок, але поки їх нема, тож працюємо за звичною схемою 👍 Підкажіть, будь ласка, дату та час, коли замовлення було доставлено за адресою нашого складу? Показать 1 ответ
Этот отзыв не о работе самой Новой почты, а о том способе, который они придумали для доставки товаров из других стран. Значит, решил я купить некоторые товары на американском сайте Levi's: заказал одни джинсы - магазин их отправил, потом заказал ещё одни они их тоже отправили, но следующие три заказа были магазином отменены (две куртки и женские джинсы). Я пообщался... Читать отзыв Этот отзыв не о работе самой Новой почты, а о том способе, который они придумали для доставки товаров из других стран. Значит, решил я купить некоторые товары на американском сайте Levi's: заказал одни джинсы - магазин их отправил, потом заказал ещё одни они их тоже отправили, но следующие три заказа были магазином отменены (две куртки и женские джинсы). Я пообщался с оператором и получил такой ответ что они увидели в моем адресе неприятный такой номер, начинающийся на NV (идентификатор) и что на такой адрес они ничего отправлять не будут. Я спросил, почему они не будут. Ответ такой: таким способом пользуются перекупщики и перепродажники, поэтому вам ничего больше не отправим. Вот такой опыт использования данного сервиса.
Добрий день! На жаль, правила інших інтернет-магазинів не входять в зону нашої відповідальності. Ідентифікатор NP000*** важливий у випадку, коли відправка відбувається без трек-номера. Якщо продавець надає номера для відстеження, то все буде добре. Ми радимо реєструвати його до моменту прибуття у склад 😉 Показать 1 ответ
С 27.03.25 пишет что посылка в дороге. "Відправник самостійно створив цю накладну , але ще не додав до відправки " заказывала с сайта Тему . Номер международной посылки TE0000000131253563NGUS. Номер на которую создана накладная 20710135764817. Помогите найти посылку пожалуйста
Добрий вечір! Переглядаємо, що, наразі, замовлення TE0000000131253563NGUS не було передано нашій компанії для доставки. Рекомендуємо уточнити місцеперебування у продавця. Щойно замовлення буде передано нам для доставки, то статуси оновляться, перевіряти можна за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ 👈
Сподіваюся комусь допоможе, якщо будете користуватися сервісом по викупу товарів. Я ще не користувався жодними послугами NP Shopping, окрім спроби викупу товару, тому відгук стосується тільки цієї послуги. Мінусом цього сервісу від Нової Пошти є те, що спочатку ти повинен оплатити товар, а вже тільки потім тобі скажуть, що продавець такого-то інтернет-магазину не може чи не хоче відправляти товар на... Читать отзыв Сподіваюся комусь допоможе, якщо будете користуватися сервісом по викупу товарів. Я ще не користувався жодними послугами NP Shopping, окрім спроби викупу товару, тому відгук стосується тільки цієї послуги. Мінусом цього сервісу від Нової Пошти є те, що спочатку ти повинен оплатити товар, а вже тільки потім тобі скажуть, що продавець такого-то інтернет-магазину не може чи не хоче відправляти товар на їхній (NP) склад у США. Так, мені сказали, що кошти повернуть протягом 14 днів. Виходить, що 14 днів я не матиму своїх грошей, вони будуть десь там. Можливо, це і Ок, але...Звертаюся до сервісу EasyExpress. Замовляю послугу з Викупу товару: ніяких попрередніх оплат, заповнюю дані, даю посилання і чекаю. Через пару годин отримую e-mail, скріншоти, суму, номер картки і пояснення процедури: магазин згоден відправити, Easyexpress може викупити. Все. Далі рішення за мною. Чому Нова пошта не робить так само? Навмисно, щоб мати можливість 14 днів користуватися моїми коштами? Не хотілося би так думати і щоб так насправді й було.Це моя єдина претензія, побажання, нерозуміння нелогічності сервісу з Викупу товарів.
Добрий день! Ми завжди дослухаємося до клієнтів та обов'язково розглянемо вашу пропозицію 💕 Щодо терміну повернення коштів - ми опрацьовуємо скасування оплати почергово (майже одразу). Часові рамки повернення залежать від банку. Також хочемо повідомити, що сповіщення про зарахування не буде, тому треба перевіряти виписку 🙌
Не хочу ставити погану оцінку. Зробив замовлення на викуп товару 2-го січня, 4-го оплатив і 7-го прийшов чек на пошту про успішний викуп товару. Сьогодні вже 25 число, але досі немає навіть накладної замовлення, хоча було заявлено що термін доставки приблизно 11 днів
найдіть цей пост, для ознайомлення - "UPDATE за моїм іншим постом стосовно канадського вейрхауса" моя посилка знайшлась. провина була не нової пошти а саме UPS. Це просто жах, працювати з ними. Якщо вам пощастить, то ви зможете дізнатись лише крихту інформації - у гіршому випадку, вам будуть відповідати роботи і супер розмитими текстами. Весь цей час - 19 днів -... Читать отзыв найдіть цей пост, для ознайомлення - "UPDATE за моїм іншим постом стосовно канадського вейрхауса"
моя посилка знайшлась. провина була не нової пошти а саме UPS. Це просто жах, працювати з ними. Якщо вам пощастить, то ви зможете дізнатись лише крихту інформації - у гіршому випадку, вам будуть відповідати роботи і супер розмитими текстами. Весь цей час - 19 днів - посилка десь блукала. 5 грудня на сайті UPS було написано, що посилка доставлена, після розслідування дата доставки змінилась на 23 грудня, а 5 грудня показує, що посилка, взагалі, була у іншому місті
рекомендація для тих, хто буде працювати з UPS: 1) як тільки розумієте, що посилка не на вейрхаусі, замовляйте розслідування з боку UPS (у них є така можливість) 2) пишіть, тупо, кожен день на офіційний акаунт у Facebook та на мило 3) обовʼязково, десь на посилці, позначайте, що треба доставити саме на FBExpress (FBX == FBExpress)
рекомендація для тих, хто буде працювати з новою поштой: 1) як тільки розумієте, що посилка не на вейрхаусі, робіть запит на склад через операторів на повторну перевірку складу 2) якщо, після 2 ітерацій, замовляйте офіційну відповідь від нової пошти, тому що, це треба зробити якомога швидше - 30 днів займає формування офіційної відповіді
поки не знаю, як буде на митниці, але зараз ставлю 3 (підняв з 1 та 2) - із за мінусів, які я вказав, не можу поставити більше
Недостатки:
1) якщо не знаєте англійскої і ваша посилка загубилась - нова пошта вам не допоможе
2) дуже довге формування офіційної відповіді від НП
Замовив собі смарт-годинник на розпродажі в США на eBay в кінці листопада, очікую розмитнення вже другий тиждень, хоча товар був придбаний по ціні меншій за ліміт в 150 Євро. Товар був швидко доставлений з США, але після цього почався геморой з розмитненням. До цього замовляв через Міст Експрес з Китаю зарядну станцію, і з Міст Експрес таких питань не було.... Читать отзыв Замовив собі смарт-годинник на розпродажі в США на eBay в кінці листопада, очікую розмитнення вже другий тиждень, хоча товар був придбаний по ціні меншій за ліміт в 150 Євро. Товар був швидко доставлений з США, але після цього почався геморой з розмитненням. До цього замовляв через Міст Експрес з Китаю зарядну станцію, і з Міст Експрес таких питань не було. Перед цим замовляв весною цього року через той же NP Shopping смарт-годинник теж з eBay - і таких затримок не було, і ціна товару була меншою за митний ліміт. Це був хороший досвід, але бачу, що доведеться повернутися до сервісу Міст Експрес, бо Нова Пошта Шоппінг стала тільки гірше.
Достоинства:
Легка і просто реєстрація замовлень, є можливість точного трекінгу, швидка доставка із Північної Америки.
Недостатки:
Довге очікування на розмитнення(але тут проблема з документами, які мені надав продавець на сайті), незрозумілі затримки в роботі сервісу.
Заголовок: Не маючи завищених очікувань - не розчаруєшся або Заходь не бійся, виходь не плач Доставка з Японії це довго, довше чим ти думаєш, довше чим вказано на сайті, але не в внутрішніх правилах НП. Якщо маєш завищені очікування - розчаруєшся, якщо не маєш і просто чекаєш місяць і більше - посилка дійде без проблем і без негативу. (Якщо... Читать отзыв Заголовок: Не маючи завищених очікувань - не розчаруєшся або Заходь не бійся, виходь не плач
Доставка з Японії це довго, довше чим ти думаєш, довше чим вказано на сайті, але не в внутрішніх правилах НП. Якщо маєш завищені очікування - розчаруєшся, якщо не маєш і просто чекаєш місяць і більше - посилка дійде без проблем і без негативу. (Якщо розбалувані доставкою з США (Опрацювання, 3 дня на складі, далі відправка в Україну, в дорозі до неньки ще 5 днів, опрацювання, розмитнення і доставка до відділення +3 дня) - ви можливо понервуєте і скоріше подумаєте двічі)
Детально поясню мій досвід доставки з термінами. 1. Етап, Основний. Опрацювання на складі в Японії в день отримання - це швидко.. далі очікування на відправлення зі складу. Відправка зі складу до України зайняла 11 заг. днів (9 робочих днів складу). Якщо посилка на складі опрацьована, отримана - уже можна видихнуть, у мене це день в день з доставкою Japan Post. Далі смиренно очікуєм подальших дій. 2. Етап, Доставка. Зазвичай відправка з Японії в Україну (згідно статусів інших зроблених з вересня) займає в ідеалі 3 дня, інколи 4. Рідко 5-6. Мені і тут не повезло і це заняло 6 днів бо посилка прибула не в Польщу і не зразу в Україну, а згідно логістичного маршруту в Угорщину. Служба підтримки конкретної, точної і корисної інформації не надає. Тому чекаєм) 3. Етап, Розмитнення, заключений етап, як я думав.... Через годину після оновлення статусу, що посилка в Україні, на почту отримав Інструкцію, щодо розмитнення, через 30 хв. надіслав всі необхідні документи на почту брокеру НП (особисті доки, інвойс, фото, виписка з карти - все, як зазвичай). Розмитнили за день, увечері посилка виїхала з митного депу. Тут молодці, розмитнення швидке. Але є але.. напишу про це на етапі отримання. 4. Зазвичай після цього йде доставка до митного терміналу, тоді до КІТ (ще один термінал) і до вас. І це дуже швидко, приблизно день і вона прямує до вас з Києва. В черговий раз.. затримка.. посилка 2 дня лежить на митному терміналі. На 3 відправляється.. Після розмитнення рийшов лист, що посилка прямує до мене, на сайті npshopping цей статус стоїть 4 числом (коли посилка повинна була виїхати). Загалом незрозуміло чому так. За відповіддю звернувся в підтримку, на що мені відповіли: "На даний момент дійсно спостерігаються затримки в доставці посилок по Україну..." "Рекомендуємо очікувати.." І знову терпимо і чекаємо. 5. Етап. Отримання посилки у відділенні. Посилка прийшла перепакована.. замість японської коробки пробита і покоцана коробка від ноутбука Dell, на коробці стікер "перепаковано" ... . Що сталось з коробкою, чому так? Незрозуміло і неприємно (розумію, що митниця перевіряла вміст, але що з коробкою і що з вмістом, не вкрали нічого?). Добре, що товар прийшов цілий.
Висновок: Якщо коротко то він в заголовку. Готовий чекать- будь-ласка. Не можу сказати, що однозначно рекомендую, мій досвід складається з тягомотини, затримок, служби підтримки, яка реально не допомагає бо не володіє інформацією, але це було не так погано, як у деяких. Орієнтовно 3.5/5 або по Болонській системі C-. Прийнятно. *З моменту отримання на складі і до надходження на відділення пройшло 20 (+1) днів (18.10 = 08.11). Що непогано для Японії.. судячи по відгуках. Але не є тією 10-14 денною доставкою, як написано на сайті.
Питання залишається відкритим, що з оригінальною коробкою і вмістом? Чому посилка була перепакована в іншу.
Окремо: * Служба підтримки npshopping відповідає виключно на надзвичайно прості питання, на більш складні по прикладу: "посилка включена в маніфест на відправлення" , "орієнтовний термін доставки" , "точну інформації щодо посилки" - отримаєте відповідь "Така інформація, на жаль, відсутня". Універсальна відповідь - "очікуйте" , що по факту є єдиною правильним варіантом, єдине, що вам залишається. Посилка 100% дійде, коли ... * Дієвий спосіб отримать фідбек - написать сюди де вам офіційний представник НП відповість і реально допоможе, проінформує. За це плюс, за це дякую. Так і повинна працювати Служба Підтримки! Не плюс, що це сторонній сервіс... за службу підтримку на сайті - жирний мінус бо реальної, корисної допомоги від них не буде.
Достоинства:
Страхування посилки
Швидке розмитнення
Доставка в Україну
Недостатки:
Очікування, терміни доставки
Служба підтримки в чаті, на сайті
Перепакування
Тариф на доставку
Відсутність сервісу на складі (доупакування, фото, консолідація і т.д.)
Добрий день! Бачимо, що замовлення NP00000003613835NPG було ідентифіковано за вашими персональними даними 20.11 на складі у США, доставлено у Польщу 26.11. Згідно з умовами надання послуг NP Shopping термін доставки становить від 8 робочих днів із моменту опрацювання посилки складом.
В цілому, до сервісу особливих питань немає. Але, було б чудово, якщо б зʼявилась можливість обʼєднання посилок в одну для пересилки вже безпосередньо в Україну. Бо виникла ситуація: зробила замовлення на сайті Victoria’s Secret, було 23 одиниці. Безпосередньо сам магазин (без попередження і мого погодження) розбив замовлення на 2 посилки: перша на 22 одиниці і друга посилка на... Читать отзыв В цілому, до сервісу особливих питань немає. Але, було б чудово, якщо б зʼявилась можливість обʼєднання посилок в одну для пересилки вже безпосередньо в Україну.
Бо виникла ситуація: зробила замовлення на сайті Victoria’s Secret, було 23 одиниці. Безпосередньо сам магазин (без попередження і мого погодження) розбив замовлення на 2 посилки: перша на 22 одиниці і друга посилка на 1 одиницю (ну ви розумієте яка одна одиниця їхала окремою посилкою :) ). Ну і відповідно далі в Україну буде дві посилки, які і відповідно окремо необхідно оплатили.
У meest exp. є опція комплектування посилок на 1$, якщо б так могла Нова Пошта, то це було б дуже чудово.
Вечір добрий. Виникла проблема з митним оформленням посилки AENM0022087225 (20 7100 4658 8861). Вона прибула до митного депо 16.10, після чого отримав повідомлення про необхідність надання даних митному брокеру для подальшого розмитнення. 17.10 надав ці дані на пошту. Митний брокер відписав 18.10 з проханням надати виписку з банку, що я зробив того ж дня. Проте, на жаль, до 27 числа... Читать отзыв Вечір добрий. Виникла проблема з митним оформленням посилки AENM0022087225 (20 7100 4658 8861). Вона прибула до митного депо 16.10, після чого отримав повідомлення про необхідність надання даних митному брокеру для подальшого розмитнення. 17.10 надав ці дані на пошту. Митний брокер відписав 18.10 з проханням надати виписку з банку, що я зробив того ж дня. Проте, на жаль, до 27 числа я не отримав жодної реакції, вiдповiдно статус посилки ніяк не змінився.
24.10 звернувся до того ж брокера з запитанням, чи була отримана виписка, але не отримав жодної відповіді. Я не мав би претензій, якби не одне: вартість посилки становить 144 євро, і замість того, щоб отримати її 19 числа, мені доводиться чекати невідомо скільки,без жодної інформації про те «де, як і коли».
Тому, якщо замовляєте посилку вартістю від 100 євро, майте на увазі, що дата отримання може суттєво затягнутись
Моє перше замовлення. Оформив з послугою викупу. Товар акційний, з тимчасовою знижкою. -Послуга викупу розтягнулась на 14 діб: 5 діб замовлення оброблялось, 2 доставлялось з магазину на склад викупу, 7 лежало на складі викупу. -6 діб зайняло транспортування з США до України. Розмитнення зайняло ~4 години. -Ще 1 добу доставлялось по Україні. Всього - 21 доба. Доставка обійшлась в... Читать отзыв Моє перше замовлення. Оформив з послугою викупу. Товар акційний, з тимчасовою знижкою. -Послуга викупу розтягнулась на 14 діб: 5 діб замовлення оброблялось, 2 доставлялось з магазину на склад викупу, 7 лежало на складі викупу. -6 діб зайняло транспортування з США до України. Розмитнення зайняло ~4 години. -Ще 1 добу доставлялось по Україні. Всього - 21 доба. Доставка обійшлась в 20$ при вартості товару 110$ та вазі в 0.5кг.
Достоинства:
- Товар доїхав, чому я безумовно радий. NP Shipping виявився єдиним способом придбати єксклюзивну для американського ринку річ.
Недостатки:
- Довга обробка послугою викупу. Якщо товар акційний або лімітований - є вірогідність пролетіти.
- Поганий зворотній звязок - 4 доби чекав відповіді щодо довгої обробки.
Всі замовлення опрацьовуємо почергово, адже кожен клієнт однаково важливий для нас 🥰 Тому сервісом передбачено викуп обраного товару протягом 48 годин з моменту оплати.
Якщо ж не вдається викупити бажану річ за сплаченою акційною ціною, то кошти обов'язково повертаємо на рахунок покупця.
У разі виникнення питань ви завжди можете звернутися в службу підтримки компанії зручним для вас способом: дзвінком, електронним листом, повідомленням у чат, написати на офіційну сторінку сервісу у соціальних мережах тощо. Ми цілодобово на зв'язку і завжди залюбки одразу беремося за розв'язання будь-якої задачки від клієнта 🦸♂️
Все ж раді, що ви в цілому задоволені сервісом та оцінили унікальну можливість придбати ексклюзивну річ з-за кордону завдяки Personal Buyer 🤗 Дякуємо за зворотний зв'язок та обіцяємо, що з часом користуватися нашими послугами буде тільки зручніше. Адже працюємо над вдосконаленням сервісу щодня та уважно прислухаємося до зауважень наших клієнтів.
Посилка NP40000003512451NPG з Польщі доїхала до таможні за кілька днів, тут питань немає. Але там вона вже зависла на два тижні. 1. Документи для растаможки було закріплено при оформленні, тобто я одразу дав згоду на послуги брокерів НП, адже вартість товару 299 євро, і звісно треба заплатити налоги. Але на наступний день після надходження на таможню приходить лист, де... Читать отзыв Посилка NP40000003512451NPG з Польщі доїхала до таможні за кілька днів, тут питань немає. Але там вона вже зависла на два тижні.
1. Документи для растаможки було закріплено при оформленні, тобто я одразу дав згоду на послуги брокерів НП, адже вартість товару 299 євро, і звісно треба заплатити налоги. Але на наступний день після надходження на таможню приходить лист, де я знов повинен прикріплювати документи, що займає і час, і не має з моєї точки зору ніякого сенсу, можна в кабінеті пропонувати ставити флаг на згоді використання брокерських послуг НП.
2. Я одразу після отримання 09.10 листа відправляю документи на вказану адресу. 10.10 бачу зміну статуса що документи передані. Ну, думаю, все,зараз швиденько брокер попрацює і поїде посилка далі. Але фіг я вгадав. 14.10 приходить від брокера лист, що не вистачає інфи для растаможки, треба "ідентифікувати товар", хоча назви, вартість ітд є у тих документах, що я надав. Ну ок, треба то треба, може букви незнайомі, кидаю посилання на товар, додаю скріншот ордера з магазину. І що ви думаєте? Тиша. Лише 17.10 після звернення у підтримку по телефону статус у відстеженні змінюється на "Документи отримано", а 18.10 з'являється знайомий вже статус що документи передано брокеру.
3. 17.10 при розмові з підтримкою мені порекомендували написати ще один лист брокеру, із запитаннями. Я це зробив. 18.10 також отримав лист від брокера, там де вона писала що пакет документів сформовано (слава яйцям) і треба очікувати розмитнення, яке, з її слів, через велике навантаження (ой бідненькі) та велику кількість посилок може зайняти 5-7 робочих днів. На момент написання відгука їде 4 робочий день, поки що ніяких змін.
4. З вище написаного у мене є кілька запитань. Перше - чому компанія, знаючи про велику завантаженість, не знайде ще співробітників, а примушує існуючих тягнути час? Друге - для чого прикріплювати доки при оформленні посилки, якщо їх ще раз потім треба відправляти?
Третє - чому усі затримки вкладаються на плечі клієнта, а компанія не хоче нести відповідальність за дурну трату часу.
Четверте - з якого переляку брокер пише лист, а відповідь на нього відкладається на наступне коло ада, а не опрацьовується першочергово, адже черга вже один раз прийшла, і, як ви самі пишете, усі посилки для вас однакові по важливості?
П'яте - чому в опису необхідних для растаможки документів не написано що товар необхідно буде ідентифікувати якось? Будьте ласкаві написати чіткі критерії для цього, а не розпливчастої. Якщо у чеку немає кількості, то очевидно що там одна позиція. Якщо дуже треба бачити що вона дійсно одна, то так і напишіть, щоб скріншоти надавали одразу. Це збереже час і клієнта, і брокера, і посилки на складах не будут довго зависати.
Підсумовуючи: не дуже задоволений ситуацією, адже дурна втрата часу через недосказаність і розпливчасті формулювання. Сподіваюсь що 5-7 робочих днів не перетворяться в тижні очікування.
Добрий день! Відправлення NP40000003512451NPG вже передано на доставку отримувачу за накладною 20700663503705. Заплановано передати посилочку власнику до 18:00 сьогодні (25.10.2024) за вказаною при реєстрації відправлення адресою 🥰 Всі посилки клієнтів однаково важливі для нас, тому опрацювання вхідної пошти з супровідними документами та розмитнення здійснюємо почергово. Зазвичай до 3 робочих днів відбувається формування пакета документів та ще до 3 робочих днів - безпосередній його розгляд митним інспектором. Якщо при реєстрації в особистому кабінеті нового відправлення з оголошеною вартістю понад 150 євро ви одразу завантажили необхідні для розмитнення документи, то можете не надсилати їх повторно при отриманні додаткового автоматичного нагадування від компанії в момент передачі посилки в зону митного контролю. Брокер самостійно вивантажить ці документи з системи NP Shopping, перевірить та передасть на розгляд митному інспектору 😊
Добрий вечір. Замовив товар з EBay, на сайті доставки написано що товар вже прибув на склад, проте статус замовлення не змінився. Можете будь ласка перевірити наявність на складі? Міжнародна експрес-накладна NP00000003521907NPG Трек номер 9434608105463026560961
Доброго ранку! Переглядаємо, що статус вже змінено та посилка готується до відправки в Україну. Радимо відстежувати подальший рух в особистому кабінеті NP Shopping або за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ 👈
Трек - NP00000003499667NPG 6 днів не можуть розмитнити посилку. Документи були відправлені в день запиту від нової пошти. Прохання пояснити ситуацію докладніше.
Добрий день! Детально перевірили інформацію. Посилка NP00000003499667NPG потрапила у зону митного контролю 03.10.2024. 4 жовтня вас було проінформовано електронним листом та sms-повідомлення про необхідність надання документів для розмитнення. Надіслані на пошту документи митно-брокерський відділ опрацьовує почергово, адже вантаж кожного клієнта для нас однаково важливий. Тому між фактичним надсиланням документації для розмитнення та її опрацюванням може минути до 3 робочих днів. В суботу та неділю митно-брокерський відділ не працює, тож необхідну документацію для розмитнення NP00000003499667NPG було опрацьовано 06.10.2024, а 9 жовтня документи передані митному інспектору. Очікуємо завершення процесу митного оформлення вже з понеділка. Запевняємо, що на жодному з етапів доставки не створюємо штучних затримок. На швидкість розмитнення наразі може впливати велика кількість посилок наших клієнтів на митниці, адже вже пояснювали раніше, що вантажі розмитнюємо почергово. Просимо очікувати.
Я уже заранее беспокоюсь за посылки, заказанные на ваши склады. Во Франции приняли посылку 13го, до сих пор не отправили. NP80000003461948NPG 2929100016 И в турции вчера пришла на склад, до сих пор не обновился статус на принятое. NP70000003475402NPG 120160694039
Добрий день! Посилку NP80000003461948NPG вже опрацьовано на складі, статус оновлено. Інформація про отримання NP70000003475402NPG поки відсутня. На цьому етапі хвилюватися варто, адже дані про отримання на складі оновлюються протягом 2-3 робочих днів (день прибуття не враховується), якщо ви зареєстрували замовлення до моменту доставки за нашою адресою. Необхідно трішечки зачекати 🙏
Добрий день, Богдане! Відправлення NP160000003400813NPG у ваш особистий кабінет NP Shopping для завершення реєстрації додали працівники складу. Тобто ця посилочка на момент доставки не була внесена в систему та потрапила у зону нерозпізнаних відправлень, де наразі й перебуває. Очікуємо повторне опрацювання вантажу та відправку його в Україну протягом наступних 7-10 робочих днів.
Хтось нові посилки з Німеччини отримував? Цікавлюсь чи щось змінилось? Бо минулого разу майже не вкрали посилочку) Ось знову стало цікаво може там вже налогаджена работа чи як завжди?
Доброго ранку, Романе! Ми не крадемо посилки клієнтів. Водночас визнаємо, що нещодавно на німецькому складі виникла певна затримка в опрацюванні частини отриманих відправлень. Наразі ситуацію виправлено. Уточніть, будь ласка, номер відправлення, поточний статус якого потрібно перевірити.
Чому в мене в кабінеті пишеться одна сума за доставку, а у відділенні зовсім інша? Я використовував промокод на 25 відсотків, відповідно ціна має бути нижчою.Писав на пошту, але щось довго вже не відповідають. NP00000003335068NPG
Добрий день, Богдане! Дякуємо за уважність. Вже скорегували інформацію в накладній 20700652172530, знижку по промокоду враховано. До сплати при отриманні: 215 грн.
На сайті НП Шопінг посилка з Китаю не змінює статус з 22го червня. Прийшов сюди, щоб подивитись, чи є відгуки зі схожою проблемою, і побачив нижче, що НП рекомендує відстежувати посилку через https://personal.novaposhtaglobal.ua/track Без проблем, дивлюсь своє відправлення там, і бачу, що зараз воно в ПІВНІЧНІЙ Кореї. Як це?.. Помилка, чи гроші не пахнуть?.. NP60000003311050NPG
Добрий день! Отримали уточнення, що помилку допустив наш партнер у Китаї, через це у трекінгу відобразилася Північна Корея. Інформацію актуалізували, посилка прямувала через Південну Корею. Дякуємо, що звернули нашу увагу 🙏🏼
Добрий день! Є питання стосовно мого замовлення. Місцева служба доставки пише що замовлення було доставлено на склад НП в Польщі ще 28.06.2024, але посилка на складі НП ще не отримала статус «отримано на складі». Таке питання, чи мені треба ще почекати, повідомлення може прийти пізніше, чи можливо замовлення не дійшло/загубилось? Номер замовлення: NP40000003323395NPG Трек номер:... Читать отзыв Добрий день! Є питання стосовно мого замовлення. Місцева служба доставки пише що замовлення було доставлено на склад НП в Польщі ще 28.06.2024, але посилка на складі НП ще не отримала статус «отримано на складі».
Таке питання, чи мені треба ще почекати, повідомлення може прийти пізніше, чи можливо замовлення не дійшло/загубилось?
Номер замовлення: NP40000003323395NPG Трек номер: 1000779921372U
Добрий день, Маргарито! Посилка з трек-номером 1000779921372U є на складі, очікуємо опрацювання та оновлення статусів найближчим часом. Просимо не хвилюватися - все зробимо оперативно та одразу відправимо замовлення в Україну 🥰 Показать 1 ответ
Добрий день. Посилка приїхала на склад в Великобританії, проте її статус на сайті нп не змінився. Можете будь ласка перевірити надходження на склад. Міжнародна експрес-накладна NP50000003319720NPG • Трек номер 9494884486 Додаю додатковий трек номер: JD014600011644949266
Добрий день! Ваше замовлення опрацьовано складом за додатковим номером JD014600011644949266. Очікуємо закінчення формування партії вантажів та відправку в Україну.
Якщо виникнуть нові питання, обов'язково звертайтеся до нас, адже ми завжди на зв'язку та готові надавати відповіді.
Добрый день. Воспользовался новой услугой- "Выкуп товара". Деньги перевёл, товар выкупили. Мой лот исчез с Ebay, значит выкуплен был точно. После этого 4 дня ожидал трек номер. Трек номер получил, и уже 10 дней жду доставки товара на склад в Германии. Статус заказа не меняется- оформлено замовлення на доставку Не первый раз делаю покупки на Ebay, и знаю, как... Читать отзыв Добрый день. Воспользовался новой услугой- "Выкуп товара". Деньги перевёл, товар выкупили. Мой лот исчез с Ebay, значит выкуплен был точно. После этого 4 дня ожидал трек номер. Трек номер получил, и уже 10 дней жду доставки товара на склад в Германии. Статус заказа не меняется- оформлено замовлення на доставку Не первый раз делаю покупки на Ebay, и знаю, как строго они следят за продавцами и услугами ими предоставляемыми на своём сайте. Возникает вопрос, где 10 дней находится моя товар который был выкуплен?
Добрий вечір, Олександре! Перепрошуємо за затримку у наданні відповіді. Відправлення NP20000003305034NPG вже перебуває у транзиті до України 🥳 Статус в особистому кабінеті оновлено на відповідний. Рекомендуємо додатково перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування вантажу за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ Показать 1 ответ
ВИПАДОК НОМЕР 1. Замовила речі - сукні із таобао Китай, на склад вони доставлені , але перед тим статус був - заборонено до відправки, зараз - уже те, що вони знаходять на складі аж з 3 травня, тобто цілий місяць, така ситуація в мене вперше щоб посилки більше місяця знаходились на складі у Китаї, максимум було 10 днів. NP60000003218172NPG NP60000003217113NPG... Читать отзыв ВИПАДОК НОМЕР 1. Замовила речі - сукні із таобао Китай, на склад вони доставлені , але перед тим статус був - заборонено до відправки, зараз - уже те, що вони знаходять на складі аж з 3 травня, тобто цілий місяць, така ситуація в мене вперше щоб посилки більше місяця знаходились на складі у Китаї, максимум було 10 днів. NP60000003218172NPG NP60000003217113NPG NP60000003218172NPG. ВИПАДОК НОМЕР 2 - НАЙБІЛЬШЕ МЕНЕ ХВИЛЮЄ. Замовила одяг в ZARA Іспанія, доставка була здійснена компанією GLS і доставлена на склад 30 травня, уже як тиждень оновлення на сайті не відбувається і взагалі я не знаю де моя посилка зараз, тому що інформації від нової пошти про те, що вона отримана складом відстуня, ОДНАК НА САЙТІ СЛУЖБИ ДОСТАВКИ ТА НА САЙТІ ЗАРИ Є ПІДТВЕРЖЕННЯ ДОСТАВКИ НА СКЛАД І ТЕ, ЩО ПРАЦІВНИКИ ПРИЙНЯЛИ ЇЇ. Міжнародна експрес-накладна NP90000003269834NPG • Трек номер 969002852. Прикріплюю усі фото підвтердження. Таке в мене вперше тут, постійно замовляю і максимум 2 дні опрацьовувалсь посилка складом. Якщо ця ситуація не вирішиться, я більше ніколи нічого не буду через нову пошту замовляти, а змовляю я дуже часто із закордону.
Добрий день, Ніно! Ви цілком правильно зазначили, що ситуація нехарактерна для доставки NP Shopping. Затримка виникла не тільки за вашими посилками NP60000003218172NPG, NP60000003217113NPG та NP60000003218172NPG, а за цілою партією вантажів клієнтів сервісу. Триває перевірка супровідних документів в аеропорту Китая. На жаль, наразі ми не отримали заплановану дату відновлення руху вантажів до України. Щиро розуміємо ваші хвилювання, тож пропонуємо вже зараз оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого товару у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Обов'язково візьміть з собою паспорт, довідку про присвоєння ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN. Щодо відправлення NP90000003269834NPG, то перевірка надходження вашого замовлення на склад в Іспанії триває. Наразі перевіряємо наявність посилки серед нерозпізнаних вантажів, адже у процесі доставки з інтернет-магазину трек-номер відправлення міг змінитися. Просимо очікувати - наші колеги з міжнародного відділу обов'язково проінформують вас про результат пошуків, як тільки отримають інформацію зі складу. Показать 2 ответа
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Поддержка максимально не отзывчивая
Наразі посилка знаходиться в транзиті.
Прохання очікувати на зміну статусів. Показать 1 ответ
Чи не вкрадуть мою посилку?
Не трекнулась в кабинете Канада
1ZK91C6TDK28355240
Доставлена вчера, до сих пор нет в кабинете, обычно через час после приема уже есть. Проверьте пожалуйста
Бачимо, що ви зареєстрували відправлення вчора о 21:46:50. Якщо реєстрація відбулася до моменту доставки посилки на склад, необхідно очікувати на оновлення статусу протягом 1-3 робочих днів складу. Якщо після - оновлення відбудеться протягом 5-7 робочих днів. Просимо зачекати ❤️ Показать 1 ответ
Чекали рівно місяць
Дуже прикро, що вам довелось так довго чекати на замовлення. Дякуємо, що повідомили про отримання. Ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому це не повторювалось 💞
Уперше така ситуація невідомості
Будь ласка, очікуйте на зворотний зв'язок.
Нам дуже прикро, що ви отримали такий неприємний досвід. Перепрошуємо.
мої вітання, хочу дізнатися хоч якусь інфо щодо свого пакунка
Щиро перепрошуємо.
Дуже повільні оновлення про отримання посилки у кабінеті
Замовляв на ebay на склад у Делавер. Поки не ясно, чекаю вже добу на зміну статусу, що склад отримав замовлення. Тому як працює там склад не ясно. (* Також важливе зауваження, що ebay автоматично замінює індекс для цієї адреси 19713-2245 замість 19713. Раніше замовляв на Нью Джерсі, проблем не виникало. користаючись нагодою прошу таки підтвердити факт отримання моєї посилки складом у Делавер. Fedex: 390280315537, NP00000004084476NPG.
Прошу допомогти у вирішенні.
Підкажіть, будь ласка, дату та час, коли замовлення було доставлено за адресою нашого складу? Показать 1 ответ
Нерабочая схема от NV shopping
Ідентифікатор NP000*** важливий у випадку, коли відправка відбувається без трек-номера.
Якщо продавець надає номера для відстеження, то все буде добре. Ми радимо реєструвати його до моменту прибуття у склад 😉 Показать 1 ответ
Где моя посылка помогите найти
Є нюанс, щодо сервісу по викупу товарів
Ми завжди дослухаємося до клієнтів та обов'язково розглянемо вашу пропозицію 💕 Щодо терміну повернення коштів - ми опрацьовуємо скасування оплати почергово (майже одразу). Часові рамки повернення залежать від банку. Також хочемо повідомити, що сповіщення про зарахування не буде, тому треба перевіряти виписку 🙌
Досі немає накладної замовлення
новий UPDATE по канадському вейрхаусу
моя посилка знайшлась. провина була не нової пошти а саме UPS. Це просто жах, працювати з ними. Якщо вам пощастить, то ви зможете дізнатись лише крихту інформації - у гіршому випадку, вам будуть відповідати роботи і супер розмитими текстами. Весь цей час - 19 днів -... Читать отзыв найдіть цей пост, для ознайомлення - "UPDATE за моїм іншим постом стосовно канадського вейрхауса"
моя посилка знайшлась. провина була не нової пошти а саме UPS. Це просто жах, працювати з ними. Якщо вам пощастить, то ви зможете дізнатись лише крихту інформації - у гіршому випадку, вам будуть відповідати роботи і супер розмитими текстами. Весь цей час - 19 днів - посилка десь блукала. 5 грудня на сайті UPS було написано, що посилка доставлена, після розслідування дата доставки змінилась на 23 грудня, а 5 грудня показує, що посилка, взагалі, була у іншому місті
рекомендація для тих, хто буде працювати з UPS:
1) як тільки розумієте, що посилка не на вейрхаусі, замовляйте розслідування з боку UPS (у них є така можливість)
2) пишіть, тупо, кожен день на офіційний акаунт у Facebook та на мило
3) обовʼязково, десь на посилці, позначайте, що треба доставити саме на FBExpress (FBX == FBExpress)
рекомендація для тих, хто буде працювати з новою поштой:
1) як тільки розумієте, що посилка не на вейрхаусі, робіть запит на склад через операторів на повторну перевірку складу
2) якщо, після 2 ітерацій, замовляйте офіційну відповідь від нової пошти, тому що, це треба зробити якомога швидше - 30 днів займає формування офіційної відповіді
поки не знаю, як буде на митниці, але зараз ставлю 3 (підняв з 1 та 2) - із за мінусів, які я вказав, не можу поставити більше
Перепрошуємо за цю ситуацію.
Непоганий сервіс, але доведеться довго чекати
Не маючи завищених очікувань - не розчаруєшся або досвід Японського складу
Доставка з Японії це довго, довше чим ти думаєш, довше чим вказано на сайті, але не в внутрішніх правилах НП. Якщо маєш завищені очікування - розчаруєшся, якщо не маєш і просто чекаєш місяць і більше - посилка дійде без проблем і без негативу.
(Якщо... Читать отзыв Заголовок: Не маючи завищених очікувань - не розчаруєшся або Заходь не бійся, виходь не плач
Доставка з Японії це довго, довше чим ти думаєш, довше чим вказано на сайті, але не в внутрішніх правилах НП. Якщо маєш завищені очікування - розчаруєшся, якщо не маєш і просто чекаєш місяць і більше - посилка дійде без проблем і без негативу.
(Якщо розбалувані доставкою з США (Опрацювання, 3 дня на складі, далі відправка в Україну, в дорозі до неньки ще 5 днів, опрацювання, розмитнення і доставка до відділення +3 дня) - ви можливо понервуєте і скоріше подумаєте двічі)
Детально поясню мій досвід доставки з термінами.
1. Етап, Основний. Опрацювання на складі в Японії в день отримання - це швидко.. далі очікування на відправлення зі складу. Відправка зі складу до України зайняла 11 заг. днів (9 робочих днів складу).
Якщо посилка на складі опрацьована, отримана - уже можна видихнуть, у мене це день в день з доставкою Japan Post. Далі смиренно очікуєм подальших дій.
2. Етап, Доставка. Зазвичай відправка з Японії в Україну (згідно статусів інших зроблених з вересня) займає в ідеалі 3 дня, інколи 4. Рідко 5-6. Мені і тут не повезло і це заняло 6 днів бо посилка прибула не в Польщу і не зразу в Україну, а згідно логістичного маршруту в Угорщину. Служба підтримки конкретної, точної і корисної інформації не надає. Тому чекаєм)
3. Етап, Розмитнення, заключений етап, як я думав.... Через годину після оновлення статусу, що посилка в Україні, на почту отримав Інструкцію, щодо розмитнення, через 30 хв. надіслав всі необхідні документи на почту брокеру НП (особисті доки, інвойс, фото, виписка з карти - все, як зазвичай).
Розмитнили за день, увечері посилка виїхала з митного депу. Тут молодці, розмитнення швидке. Але є але.. напишу про це на етапі отримання.
4. Зазвичай після цього йде доставка до митного терміналу, тоді до КІТ (ще один термінал) і до вас. І це дуже швидко, приблизно день і вона прямує до вас з Києва.
В черговий раз.. затримка.. посилка 2 дня лежить на митному терміналі. На 3 відправляється..
Після розмитнення рийшов лист, що посилка прямує до мене, на сайті npshopping цей статус стоїть 4 числом (коли посилка повинна була виїхати).
Загалом незрозуміло чому так. За відповіддю звернувся в підтримку, на що мені відповіли: "На даний момент дійсно спостерігаються затримки в доставці посилок по Україну..." "Рекомендуємо очікувати.." І знову терпимо і чекаємо.
5. Етап. Отримання посилки у відділенні. Посилка прийшла перепакована.. замість японської коробки пробита і покоцана коробка від ноутбука Dell, на коробці стікер "перепаковано" ... . Що сталось з коробкою, чому так? Незрозуміло і неприємно (розумію, що митниця перевіряла вміст, але що з коробкою і що з вмістом, не вкрали нічого?). Добре, що товар прийшов цілий.
Висновок: Якщо коротко то він в заголовку. Готовий чекать- будь-ласка. Не можу сказати, що однозначно рекомендую, мій досвід складається з тягомотини, затримок, служби підтримки, яка реально не допомагає бо не володіє інформацією, але це було не так погано, як у деяких. Орієнтовно 3.5/5 або по Болонській системі C-. Прийнятно.
*З моменту отримання на складі і до надходження на відділення пройшло 20 (+1) днів (18.10 = 08.11). Що непогано для Японії.. судячи по відгуках. Але не є тією 10-14 денною доставкою, як написано на сайті.
Питання залишається відкритим, що з оригінальною коробкою і вмістом? Чому посилка була перепакована в іншу.
Окремо:
* Служба підтримки npshopping відповідає виключно на надзвичайно прості питання, на більш складні по прикладу: "посилка включена в маніфест на відправлення" , "орієнтовний термін доставки" , "точну інформації щодо посилки" - отримаєте відповідь "Така інформація, на жаль, відсутня".
Універсальна відповідь - "очікуйте" , що по факту є єдиною правильним варіантом, єдине, що вам залишається. Посилка 100% дійде, коли ...
* Дієвий спосіб отримать фідбек - написать сюди де вам офіційний представник НП відповість і реально допоможе, проінформує.
За це плюс, за це дякую. Так і повинна працювати Служба Підтримки! Не плюс, що це сторонній сервіс... за службу підтримку на сайті - жирний мінус бо реальної, корисної допомоги від них не буде.
Посилка застрягла на складі
Обʼєднання посилок
Але, було б чудово, якщо б зʼявилась можливість обʼєднання посилок в одну для пересилки вже безпосередньо в Україну.
Бо виникла ситуація: зробила замовлення на сайті Victoria’s Secret, було 23 одиниці. Безпосередньо сам магазин (без попередження і мого погодження) розбив замовлення на 2 посилки: перша на 22 одиниці і друга посилка на... Читать отзыв В цілому, до сервісу особливих питань немає.
Але, було б чудово, якщо б зʼявилась можливість обʼєднання посилок в одну для пересилки вже безпосередньо в Україну.
Бо виникла ситуація: зробила замовлення на сайті Victoria’s Secret, було 23 одиниці. Безпосередньо сам магазин (без попередження і мого погодження) розбив замовлення на 2 посилки: перша на 22 одиниці і друга посилка на 1 одиницю (ну ви розумієте яка одна одиниця їхала окремою посилкою :) ). Ну і відповідно далі в Україну буде дві посилки, які і відповідно окремо необхідно оплатили.
У meest exp. є опція комплектування посилок на 1$, якщо б так могла Нова Пошта, то це було б дуже чудово.
Митне оформлення
24.10 звернувся до того ж брокера з запитанням, чи була отримана виписка, але не отримав жодної відповіді. Я не мав би претензій, якби не одне: вартість посилки становить 144 євро, і замість того, щоб отримати її 19 числа, мені доводиться чекати невідомо скільки,без жодної інформації про те «де, як і коли».
Тому, якщо замовляєте посилку вартістю від 100 євро, майте на увазі, що дата отримання може суттєво затягнутись
Посилочка вже прямує до вас 💟
Товар доїхав
-Послуга викупу розтягнулась на 14 діб: 5 діб замовлення оброблялось, 2 доставлялось з магазину на склад викупу, 7 лежало на складі викупу.
-6 діб зайняло транспортування з США до України. Розмитнення зайняло ~4 години.
-Ще 1 добу доставлялось по Україні.
Всього - 21 доба.
Доставка обійшлась в... Читать отзыв Моє перше замовлення. Оформив з послугою викупу. Товар акційний, з тимчасовою знижкою.
-Послуга викупу розтягнулась на 14 діб: 5 діб замовлення оброблялось, 2 доставлялось з магазину на склад викупу, 7 лежало на складі викупу.
-6 діб зайняло транспортування з США до України. Розмитнення зайняло ~4 години.
-Ще 1 добу доставлялось по Україні.
Всього - 21 доба.
Доставка обійшлась в 20$ при вартості товару 110$ та вазі в 0.5кг.
Всі замовлення опрацьовуємо почергово, адже кожен клієнт однаково важливий для нас 🥰 Тому сервісом передбачено викуп обраного товару протягом 48 годин з моменту оплати.
Якщо ж не вдається викупити бажану річ за сплаченою акційною ціною, то кошти обов'язково повертаємо на рахунок покупця.
У разі виникнення питань ви завжди можете звернутися в службу підтримки компанії зручним для вас способом: дзвінком, електронним листом, повідомленням у чат, написати на офіційну сторінку сервісу у соціальних мережах тощо. Ми цілодобово на зв'язку і завжди залюбки одразу беремося за розв'язання будь-якої задачки від клієнта 🦸♂️
Все ж раді, що ви в цілому задоволені сервісом та оцінили унікальну можливість придбати ексклюзивну річ з-за кордону завдяки Personal Buyer 🤗 Дякуємо за зворотний зв'язок та обіцяємо, що з часом користуватися нашими послугами буде тільки зручніше. Адже працюємо над вдосконаленням сервісу щодня та уважно прислухаємося до зауважень наших клієнтів.
Зручно, але в деяких випадках дуже довго
1. Документи для растаможки було закріплено при оформленні, тобто я одразу дав згоду на послуги брокерів НП, адже вартість товару 299 євро, і звісно треба заплатити налоги. Але на наступний день після надходження на таможню приходить лист, де... Читать отзыв Посилка NP40000003512451NPG з Польщі доїхала до таможні за кілька днів, тут питань немає. Але там вона вже зависла на два тижні.
1. Документи для растаможки було закріплено при оформленні, тобто я одразу дав згоду на послуги брокерів НП, адже вартість товару 299 євро, і звісно треба заплатити налоги. Але на наступний день після надходження на таможню приходить лист, де я знов повинен прикріплювати документи, що займає і час, і не має з моєї точки зору ніякого сенсу, можна в кабінеті пропонувати ставити флаг на згоді використання брокерських послуг НП.
2. Я одразу після отримання 09.10 листа відправляю документи на вказану адресу. 10.10 бачу зміну статуса що документи передані. Ну, думаю, все,зараз швиденько брокер попрацює і поїде посилка далі. Але фіг я вгадав. 14.10 приходить від брокера лист, що не вистачає інфи для растаможки, треба "ідентифікувати товар", хоча назви, вартість ітд є у тих документах, що я надав. Ну ок, треба то треба, може букви незнайомі, кидаю посилання на товар, додаю скріншот ордера з магазину. І що ви думаєте? Тиша.
Лише 17.10 після звернення у підтримку по телефону статус у відстеженні змінюється на "Документи отримано", а 18.10 з'являється знайомий вже статус що документи передано брокеру.
3. 17.10 при розмові з підтримкою мені порекомендували написати ще один лист брокеру, із запитаннями. Я це зробив. 18.10 також отримав лист від брокера, там де вона писала що пакет документів сформовано (слава яйцям) і треба очікувати розмитнення, яке, з її слів, через велике навантаження (ой бідненькі) та велику кількість посилок може зайняти 5-7 робочих днів. На момент написання відгука їде 4 робочий день, поки що ніяких змін.
4. З вище написаного у мене є кілька запитань.
Перше - чому компанія, знаючи про велику завантаженість, не знайде ще співробітників, а примушує існуючих тягнути час?
Друге - для чого прикріплювати доки при оформленні посилки, якщо їх ще раз потім треба відправляти?
Третє - чому усі затримки вкладаються на плечі клієнта, а компанія не хоче нести відповідальність за дурну трату часу.
Четверте - з якого переляку брокер пише лист, а відповідь на нього відкладається на наступне коло ада, а не опрацьовується першочергово, адже черга вже один раз прийшла, і, як ви самі пишете, усі посилки для вас однакові по важливості?
П'яте - чому в опису необхідних для растаможки документів не написано що товар необхідно буде ідентифікувати якось? Будьте ласкаві написати чіткі критерії для цього, а не розпливчастої. Якщо у чеку немає кількості, то очевидно що там одна позиція. Якщо дуже треба бачити що вона дійсно одна, то так і напишіть, щоб скріншоти надавали одразу. Це збереже час і клієнта, і брокера, і посилки на складах не будут довго зависати.
Підсумовуючи: не дуже задоволений ситуацією, адже дурна втрата часу через недосказаність і розпливчасті формулювання. Сподіваюсь що 5-7 робочих днів не перетворяться в тижні очікування.
Всі посилки клієнтів однаково важливі для нас, тому опрацювання вхідної пошти з супровідними документами та розмитнення здійснюємо почергово. Зазвичай до 3 робочих днів відбувається формування пакета документів та ще до 3 робочих днів - безпосередній його розгляд митним інспектором.
Якщо при реєстрації в особистому кабінеті нового відправлення з оголошеною вартістю понад 150 євро ви одразу завантажили необхідні для розмитнення документи, то можете не надсилати їх повторно при отриманні додаткового автоматичного нагадування від компанії в момент передачі посилки в зону митного контролю. Брокер самостійно вивантажить ці документи з системи NP Shopping, перевірить та передасть на розгляд митному інспектору 😊
USPS .EBay. USA
Міжнародна експрес-накладна NP00000003521907NPG
Трек номер 9434608105463026560961
Переглядаємо, що статус вже змінено та посилка готується до відправки в Україну. Радимо відстежувати подальший рух в особистому кабінеті NP Shopping або за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ 👈
Довге розмитнення
6 днів не можуть розмитнити посилку. Документи були відправлені в день запиту від нової пошти. Прохання пояснити ситуацію докладніше.
Посилка NP00000003499667NPG потрапила у зону митного контролю 03.10.2024. 4 жовтня вас було проінформовано електронним листом та sms-повідомлення про необхідність надання документів для розмитнення. Надіслані на пошту документи митно-брокерський відділ опрацьовує почергово, адже вантаж кожного клієнта для нас однаково важливий. Тому між фактичним надсиланням документації для розмитнення та її опрацюванням може минути до 3 робочих днів. В суботу та неділю митно-брокерський відділ не працює, тож необхідну документацію для розмитнення NP00000003499667NPG було опрацьовано 06.10.2024, а 9 жовтня документи передані митному інспектору. Очікуємо завершення процесу митного оформлення вже з понеділка.
Запевняємо, що на жодному з етапів доставки не створюємо штучних затримок. На швидкість розмитнення наразі може впливати велика кількість посилок наших клієнтів на митниці, адже вже пояснювали раніше, що вантажі розмитнюємо почергово.
Просимо очікувати.
Что с посылками?
Во Франции приняли посылку 13го, до сих пор не отправили.
NP80000003461948NPG
2929100016
И в турции вчера пришла на склад, до сих пор не обновился статус на принятое.
NP70000003475402NPG
120160694039
Не можут оформити відправлення
NP160000003400813NPG
Відправлення NP160000003400813NPG у ваш особистий кабінет NP Shopping для завершення реєстрації додали працівники складу. Тобто ця посилочка на момент доставки не була внесена в систему та потрапила у зону нерозпізнаних відправлень, де наразі й перебуває.
Очікуємо повторне опрацювання вантажу та відправку його в Україну протягом наступних 7-10 робочих днів.
Вітаю, як справи склада в Німеччині?
Уточніть, будь ласка, номер відправлення, поточний статус якого потрібно перевірити.
Невідповідність суми за доставку
NP00000003335068NPG
Посилка в Північній Кореї?????
Без проблем, дивлюсь своє відправлення там, і бачу, що зараз воно в ПІВНІЧНІЙ Кореї. Як це?.. Помилка, чи гроші не пахнуть?..
NP60000003311050NPG
Отримали уточнення, що помилку допустив наш партнер у Китаї, через це у трекінгу відобразилася Північна Корея. Інформацію актуалізували, посилка прямувала через Південну Корею. Дякуємо, що звернули нашу увагу 🙏🏼
Посилка з Польщі
Є питання стосовно мого замовлення.
Місцева служба доставки пише що замовлення було доставлено на склад НП в Польщі ще 28.06.2024, але посилка на складі НП ще не отримала статус «отримано на складі».
Таке питання, чи мені треба ще почекати, повідомлення може прийти пізніше, чи можливо замовлення не дійшло/загубилось?
Номер замовлення: NP40000003323395NPG
Трек номер:... Читать отзыв Добрий день!
Є питання стосовно мого замовлення.
Місцева служба доставки пише що замовлення було доставлено на склад НП в Польщі ще 28.06.2024, але посилка на складі НП ще не отримала статус «отримано на складі».
Таке питання, чи мені треба ще почекати, повідомлення може прийти пізніше, чи можливо замовлення не дійшло/загубилось?
Номер замовлення: NP40000003323395NPG
Трек номер: 1000779921372U
Посилка з Великобританії
Міжнародна експрес-накладна NP50000003319720NPG • Трек номер 9494884486
Додаю додатковий трек номер: JD014600011644949266
Якщо виникнуть нові питання, обов'язково звертайтеся до нас, адже ми завжди на зв'язку та готові надавати відповіді.
NP20000003305034NPG
Не первый раз делаю покупки на Ebay, и знаю, как... Читать отзыв Добрый день. Воспользовался новой услугой- "Выкуп товара". Деньги перевёл, товар выкупили. Мой лот исчез с Ebay, значит выкуплен был точно. После этого 4 дня ожидал трек номер. Трек номер получил, и уже 10 дней жду доставки товара на склад в Германии. Статус заказа не меняется- оформлено замовлення на доставку
Не первый раз делаю покупки на Ebay, и знаю, как строго они следят за продавцами и услугами ими предоставляемыми на своём сайте.
Возникает вопрос, где 10 дней находится моя товар который был выкуплен?
Відправлення NP20000003305034NPG вже перебуває у транзиті до України 🥳 Статус в особистому кабінеті оновлено на відповідний.
Рекомендуємо додатково перевіряти актуальну інформацію про місцеперебування вантажу за цим посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/ Показать 1 ответ
Не зрозуміло де 4 моїх посилок...?
Щиро розуміємо ваші хвилювання, тож пропонуємо вже зараз оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого товару у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Обов'язково візьміть з собою паспорт, довідку про присвоєння ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN.
Щодо відправлення NP90000003269834NPG, то перевірка надходження вашого замовлення на склад в Іспанії триває. Наразі перевіряємо наявність посилки серед нерозпізнаних вантажів, адже у процесі доставки з інтернет-магазину трек-номер відправлення міг змінитися. Просимо очікувати - наші колеги з міжнародного відділу обов'язково проінформують вас про результат пошуків, як тільки отримають інформацію зі складу. Показать 2 ответа