Компания Euroclub відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Компания Euroclub
3.6 5
173 відгука / 37555 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

З самого початку було зрозуміло,що не варто їхати з Euroclub

Alina Alina вівторок, 30 вересня
Їхали з України до Німеччини,я замовила квиток,після чого мені відправили чужий квиток,видалили повідомленн,я писала на ел.пошту,потім в телеграм та вайбер,ніхто не міг знайти квиток,хоча оплата пройшла,при тому,що квиток не з дешевого сигменту від зазначеного перевізника.
Уточнили,що без пересадок,виявилося ,що є пересадка в Києві,де треба чекати не зрозуміло де і на кого,у водіїв запитали,вони не знали,просто приїхали до точки і сказали... Читати відгук
Їхали з України до Німеччини,я замовила квиток,після чого мені відправили чужий квиток,видалили повідомленн,я писала на ел.пошту,потім в телеграм та вайбер,ніхто не міг знайти квиток,хоча оплата пройшла,при тому,що квиток не з дешевого сигменту від зазначеного перевізника.
Уточнили,що без пересадок,виявилося ,що є пересадка в Києві,де треба чекати не зрозуміло де і на кого,у водіїв запитали,вони не знали,просто приїхали до точки і сказали виходити,бо потрібно пересідати!
Я писала та телефонувала до працівників,лише єдина з них надала нормальну інформацію.

Відправили номер автобуса ,його не було,написала їм,вони відповіли,що помінявся ,не повідомивши про це.

Тобто,якщо ви їдете ,ви повністю повинні бути готові ,щоб випросити номер автобуса ,бо він змінився і вас забули попередити.

Водії в наступному автобусі були хороші,чемні ,автобус посередній ,мало місця для ніг,при зрості 1,62.

Квиток все ж таки знайшли,але стрес отримала серйозний,бо квиток оплачений,а його немає.

Дуже часто їжджу з іншими перевізниками,але з такою безвідповідальністю я зіткнулася вперше.
Переваги:
  1. Водії
Недоліки:
  1. -Мало місця в автобусі
  2. -Некомпетентні працівники,не можуть знайти квиток
  3. - безвідповідальний перевізник
  4. - дорогий квиток,порівняно з іншими перевізниками
  5. Не рекомендую!
  6. Будьте уважні.
Euroclub Відповідь представника Euroclub п'ятниця, 3 жовтня
Шановна, Аліно!

Дякуємо Вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що Ваша поїздка супроводжувалась непорозуміннями та викликала додатковий стрес.

Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження щодо:

- коректності надання квитків і номерів автобусів

- чіткої комунікації з пасажирами під час пересадок

- роботи наших працівників

Нам дуже важливо, щоб кожен пасажир відчував себе в дорозі спокійно та комфортно. Ми вдячні Вам за відзначення роботи водіїв і сподіваємось, що наступна поїздка з нами залишить у Вас тільки позитивні враження.

Якщо Ви матимете подібні труднощі чи запитання - просимо звертатися безпосередньо на нашу горячу лінію, щоб ми могли оперативно допомогти:

+38 067 240 25 31
+38 067 885 10 30
+38 067 386 35 73
+38 067 535 11 51

З повагою,

Команда Euroclub

Не дуже приємна поїздка

Олександр Олександр п'ятниця, 26 вересня
Їхав 26.09 зі Львова на Ужгород, маршрут мав бути 15:00-19:00(як і вказано у квитках). По прибутті на станцію, та поспілкувавшись з пасажирами, виявилось, що час прибуття у їхніх квитках на той же маршрут інший - 19:20. Що вже доволі дивно, та не підходило мені, так як я мав в Ужгороді ще один автобус на 19:30, якби це писало у моєму... Читати відгук Їхав 26.09 зі Львова на Ужгород, маршрут мав бути 15:00-19:00(як і вказано у квитках). По прибутті на станцію, та поспілкувавшись з пасажирами, виявилось, що час прибуття у їхніх квитках на той же маршрут інший - 19:20. Що вже доволі дивно, та не підходило мені, так як я мав в Ужгороді ще один автобус на 19:30, якби це писало у моєму квитку, імовірніше за все, що на цей маршрут, я обирав би інший автобус, проте це пів біди. Сам автобус, номера KA4317OT, прибув об 15:46, і до Ужгорода ми дібралися об 20:23. Коли намагався комунікувати з персоналом автобусу, щодо даної ситуації, один з них просто посміявся, сказав "ну ти великий хлопчик, маєш розуміти, що не все так гладко". Насправді, радий що хоча б приїхали, проте наступний автобус поїхав без мене, і кошти за квитки повернути не вдалось. Також знаю, була дівчинка позаду мене, яка таким же чином не встигла на єдиний потяг додому.
Переваги:
  1. Хороший вайфай
Недоліки:
  1. Між сидіннями місця мало
  2. В салоні дуже душно
  3. Самі дуйчики не працювали належним чином
  4. Довга поїздка
Euroclub Відповідь представника Euroclub неділя, 28 вересня
Шановний Олександре, дякуємо за Ваш відгук.

Нам щиро шкода, що Ваша поїздка виявилася некомфортною і принесла неприємний досвід. Маємо повідомити, що компанія залишає за собою право вносити зміни та доповнення до графіку руху автобусів у відповідності з чинним законодавством. З даною інформацією можна ознайомитись в умовах подорожей: https://eclub.com.ua/ua/travel/.

Дякуємо за зауваження стосовно роботи кондиціонування та зручності в салоні автобусу KA4317OT, а також за некоректну поведінку персоналу. Ми обов'язково передамо цю інформацію, адже саме Ваші відгуки допомагають покращувати сервіс.

Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів і сподіваємось, що наступна подорож буде значно приємнішою.

З повагою,

Команда Euroclub

Рашистська мова водіїв

Євген Євген субота, 6 вересня
Автобус АІ5123ТА комфортний.
Але прибув на вокзал в Нюрнбергу із запізненням у 40 хвилин.
Український автобус, але водії подають оголошення та розмовляють з пасажирами мовою окупантів. Це чути дуже неприємно, особливо під час війни з рашизмом.
Переваги:
  1. Комфорт
Недоліки:
  1. Водії подають оголошення ворожою мовою, рашистською.
Euroclub Відповідь представника Euroclub вівторок, 9 вересня
Дякуємо за Ваш відгук, Євгене.
Просимо вибачення за запізнення рейсу. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх не можливо. Щодо мови спілкування:
всі оголошення були українською мовою, так як один з водіїв завжди розмовляє українською мовою. Щодо інших- передамо Ваше зауваження керівництву та водіям, щоб уникнути подібних непорозумінь у майбутньому. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!

Шокова терапія від Євроклуб

Людмила Людмила 4 вересня, 2025 год
Іду цим перевізником перший і останній раз! казати, що я в шоці не сказати нічого!!! Перший шок це відсутність мого місця в Бучі, взагалі стільки місць не передбачено, знайшли мені місце на задньому ряді в номераціі саме останню! Автобус старезний, одна зарядка на всіх, сидіння брудні тверді і вузьки! Зупиняється біля кожного пенька! Трясе наче в пазіку! Люди обурені,... Читати відгук Іду цим перевізником перший і останній раз! казати, що я в шоці не сказати нічого!!! Перший шок це відсутність мого місця в Бучі, взагалі стільки місць не передбачено, знайшли мені місце на задньому ряді в номераціі саме останню! Автобус старезний, одна зарядка на всіх, сидіння брудні тверді і вузьки! Зупиняється біля кожного пенька! Трясе наче в пазіку! Люди обурені, на запитання що це таке одна мадам почала кричати, що квитки в дефіциті і , якщо не подобається здайте його куплять відразу! Щось мені це нагадує!!! Ще забула про батарею, яка літом працює, як зимою!
Переваги:
  1. Їх немає
Недоліки:
  1. Вся поіздка
Euroclub Відповідь представника Euroclub 4 вересня, 2025 год
Добрий день, напишыть, будь-ласка, в якому автобусы (Марка та номерний знак) ви їдете, що б ми могли ідентифікувати ваш відгук як відгук реального пасажира та розібратися в ситкації, якщо така має місце.

Никогда !! только не euroclub !

Александр Александр 26 серпня, 2025 год
Жена ехала из Германии в Украину . Взяли билет из Берлина до Одессы на "прямой рейс" типа без пересадок . Ни хрена не без пересадок .. В Киеве пересадка .. Водитель неадекват . Спрашиваешь как дальше ехать до Одессы ,на что оно ответило - чем хочешь тем и едь , хоть поездом хоть автобусом . Выгрузили как щенка с... Читати відгук Жена ехала из Германии в Украину . Взяли билет из Берлина до Одессы на "прямой рейс" типа без пересадок . Ни хрена не без пересадок .. В Киеве пересадка .. Водитель неадекват . Спрашиваешь как дальше ехать до Одессы ,на что оно ответило - чем хочешь тем и едь , хоть поездом хоть автобусом . Выгрузили как щенка с двуми тяжёлыми сумками и с рюкзаком примерно в 16,00 , а рейс до Одессы в 20,30 (что узнали от кассира). Кассирша кстати девочка очень приятная помогла разрулить эту ситуацию, и была "удивлена" что выбрали этот евроклуб (сказала что ку этой"компании" всегда проблемы). Кассирше - РЕСПЕКТ !! евроклубу - бан ...
Переваги:
  1. "красиво" рассказали при оформлении билета . Умелые психологи
Недоліки:
  1. только не euroclub ..
Euroclub Відповідь представника Euroclub 26 серпня, 2025 год
Шановний Олександре, дякуємо за Ваш відгук.

Нам щиро прикро, що Ваша дружина зіткнулася з такими труднощами під час поїздки. Ми перепрошуємо за неприпустиму поведінку водія. Інформація вже передана керівництву на перевірку. Будемо вживати заходів, щоб подібне ставлення до пасажирів більше не повторювалося.

Щодо інформації про пересадку, інформуємо, що на нашому офіційному сайті "Євроклуб": https://eclub.com.ua/ua/bilety-na-avtobus-berlin-odessa_25-09-2025/
Ви можете бачити чітку інформацію про пересадку:

На рейсах до м.Одеси пересадка відбувається у м.Київ

Час очікування – 4 годин 20 хвилин.
Час прибуття автобуса у м.Київ ""Автостація Київ", вул. С. Петлюри 32") – 15:40
Час коли пасажир повинен прибути на посадку – не пізніше ніж -20:30
Час відправлення автобуса з м.Київ далі по маршруту - 21:00.

Купуйте квитки напряму з компанією "Євроклуб".

Не рекомендую перевозчика EVROCLAB

Оксана Оксана 22 серпня, 2025 год
Не рекомендую перевозчика EvroCluв
В Ужгород прибыл 21.08.25 в 22:45. С опозданием на 45 мин, по маршруту Ужгород Братислава
В Братиславу прибыл 14-30 ( по расписанию 8:30) опоздал на 6 часов
При таком стрессе … кофе на борту по 50 грн
Переваги:
  1. Доехали
Недоліки:
  1. Задержка на 6 часов
  2. Кофе 50 грн
Euroclub Відповідь представника Euroclub 26 серпня, 2025 год
Шановна Оксано, дякуємо за Ваш відгук.

Перепрошуємо за затримку в дорозі та незручності, які Ви відчули під час поїздки.

На жаль, тривалість маршруту може змінюватися через ситуацію на кордоні. Час прибуття у кінцеву точку зазначається орієнтовно. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх неможливо. У розклад руху автобуса закладено 2 години на проходження митнопаспортного контролю.

Дякуємо. що поділилися досвідом.

Сподіваємося, що наступна поїздка з Euroclub буде для Вас комфортною та приємною.

Обманывают

Екатерина Екатерина 21 серпня, 2025 год
Заказала билет Вена Днепр, фирма официально работает и в Австрии. На их сайте нажала кнопку "оплатить", на e-mail пришло письмо с номером заказа, потом билет. Потом я проверила счёт. Они сняли двойную оплату. Звонила на их австрийский номер, весь вечер сбрасывали. Написала в Вайбер и на e-mail, что в Австрии это называется мошенничество, и что я найду номер, где не... Читати відгук Заказала билет Вена Днепр, фирма официально работает и в Австрии. На их сайте нажала кнопку "оплатить", на e-mail пришло письмо с номером заказа, потом билет. Потом я проверила счёт. Они сняли двойную оплату. Звонила на их австрийский номер, весь вечер сбрасывали. Написала в Вайбер и на e-mail, что в Австрии это называется мошенничество, и что я найду номер, где не сбрасывают и где дадут квалифицированную оценку их действиям. Они писали, что видят только одну оплату. Я отправила им квитанции из банка. Они ответили, что сняли не они, что это банк снял. Я написала, что была в банке и знаю, куда обратиться, чтобы разобрались кто что снял. Эта переписка длилась дней 5. Мне выслали форму, чтобы я заполнила для возврата: " прошу вернуть мне деньги за неиспользованный билет согласно вашим правилам ". Понятно, что согласно их правилам, задним числом возврата не будет, и какой билет? Я написала, что эта форма не соответствует ситуации. Уже было впечатление, что там малолетки так развлекаются. Решила вернуться в Вену и обратиться "куда следует". Но потом решила не развивать конфликт и сказала им, что согласна на билет обратно, Днепр Вена, думаю, ладно уже. В Вайбере менеджер обрадовалась и сказала, что вышлют мне билет, что так лучше. Предварительно я проверила, цеа билета на их сайте в обе стороны была одинаковая. Билет выслали, но с доплатой примерно 15 евро. Я спросила что за доплата, они сказали, что считают евро не по 48, а по 45. Я сказала, что не продавала им евро и что вернёмся к возврату. Я написала, что, если они думают, что я от этих переписок устала, то нет не устала. Выслали новую форму для возврата, где снова "номер билета, дата", я это не заполняла, сама указала сумму возврата, в итоге деньги вернули примерно через неделю.Это только факты без эмоций.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 22 серпня, 2025 год
Шановна Катерино,

Дякуємо за Ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам шкода, що Ви зіткнулися з труднощами під час оформлення квитка та оплатою.
Подвійне списання коштів може бути пов'язане з банківською системою авторизації платежів. Щодо процедури повернення квитків: вона здійснюється виключно відповідно до чинних правил, з якими можна ознайомитися на нашому сайті: https://eclub.com.ua/ua/travel/.

Просимо вибачення за неприємні враження. Ми вдячні за Ваш відгук, адже саме завдяки таким зверненням можемо покращувати якість сервісу.

З повагою,

Команда Euroclub

Бронь нічого не гарантує

SERAFIM SERAFIM 11 серпня, 2025 год
Автобус KA5477PC. За кілька тижнів забронювали з Києва до Львова 2 квитки, очевидно що коли люди купують два квитки то і їхати планують разом. Спочатку посадка була вільна, по приїзду до автобуса сказали що наші місця 9 та 10. Через деякий час, ще до відправки автобуса прийшла інша людина, у якої теж куплене саме 10 місце. В результаті з 9... Читати відгук Автобус KA5477PC. За кілька тижнів забронювали з Києва до Львова 2 квитки, очевидно що коли люди купують два квитки то і їхати планують разом. Спочатку посадка була вільна, по приїзду до автобуса сказали що наші місця 9 та 10. Через деякий час, ще до відправки автобуса прийшла інша людина, у якої теж куплене саме 10 місце. В результаті з 9 та 10 розсадили на 9 та 26. Поїздка гарантована, окей, але де те за що заплатили? Де комфорт і як мінімум людяність. Не має провини у людей які купили квитки, а тільки у тих хто їх таким чином продав. З натяжечкою одна зірка.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 11 серпня, 2025 год
Доброго дня, Serafim!

Дякуємо, що поділися своїм досвідом.

Нам щиро прикро, що під час Вашої поїздки виникла ситуація з пересадкою на інші місця. Ми розуміємо, наскільки важливим є комфорт, особливо коли квитки купуються заздалегідь разом.

В той час хочемо проінформувати Вас, що автобус KA5477РС здійснює міжнародні рейси до Німеччини. Якщо на посадку з'явився пасажир з конкретно зазначеним місцем це означає, що він їде до Німеччини і місця на такі рейси бронюються заздалегідь на відміну від внутрішніх рейсів по Україні, де відбувається вільна посадка.

Сподіваємось, що наступна Ваша поїздка буде з нами комфортною та приємною.

З повагою,

Євроклуб

Просто жах. Якісь дилетанти.

Виктория Харламова Виктория Харламова 28 липня, 2025 год
Їхали з Одеси до Каселя 26.07.
В білеті було вказано що рейс без пересадок, але пересадка в інший автобус відбулася в Києві і нас весь час підганяли тому що ми запізднювались на цю "стиковку". У другому автобусі водії також поспішали бо вже затримувались на 1,5 години в інші міста. І ще склалося враження що вони не... Читати відгук
Їхали з Одеси до Каселя 26.07.
В білеті було вказано що рейс без пересадок, але пересадка в інший автобус відбулася в Києві і нас весь час підганяли тому що ми запізднювались на цю "стиковку". У другому автобусі водії також поспішали бо вже затримувались на 1,5 години в інші міста. І ще склалося враження що вони не знають куди їхати, ми іхали вперед, потім поверталися і так усю дорогу. Поїхали на один кордон, не доїхали, повернули на інший, втратили ще декілька годин. На кордоні простояли 10 годин. Від Польщі їхали взагалі без зупинок бо запізднення складало вже більше 14 годин! У білеті орієнтовний час прибуття у Кассель був зазначений 27.07., 13:35, водій сказав що прибудемо о 22.30-23.00 але по факту були о 01.15. вже 28.08.!!! Замість зазначених в білеті 31 години ми їхали 44!!!
Як у професіоналів з 25 річним досвідом, як вони позіціонують свою кампанію може бути відсутня логістика? Маршрут взагалі не вивірений за часом!
Через дії цих аматорів я залишилась серед ночі з дитиною у чужому місті - мені до дому залишилось ще 150 км на потязі який починає ходити тільки з 5.00!
Компанія відповіла на мою скаргу: це форсмажор, таке буває і ВСЕ!
А мені довелося заплатити ще 120 Евро щоб дістатися серед ночі додому!
Як можна так ставитись до клієнтів? Як можна давати не перевірену інформацію та вводити людей в оману з часом прибуття вже не кажучі про бесперезадковий рейс?
Нікому цих перевізників не раджу!!!
Euroclub Відповідь представника Euroclub 1 серпня, 2025 год
Шановна пані Вікторіє, дякуємо за ваш зворотній зв'язок.

Ми щиро шкодуємо, що ваша поїздка не виправдала очікувань. Приносимо вибачення за спричинені незручності та затримки. На жаль, час прибуття у кінцеву точку зазначається орієнтовно. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх не можливо. У розклад руху автобуса закладено 2 години на проходження митнопаспортного контролю. На рахунок зміни транспортного засобу, перевізник має право на технічну зміну транспортного засобу у любій точці маршруту.

Нам дуже прикро, що ви залишилися розчаровані, але щиро сподіваємось, що у вас буде нагода переконатись у нашій турботі за пасажирів під час майбутніх поїздок.

Ніколи знову EuroClub

Karyna Karyna 20 липня, 2025 год
Мала жахливий досвід з цим перевізником. Напрямок Львів-Загреб, влітку 2025. Мій основний запит їхати саме напряму і менеджери EuroClub запевнили, що саме вони й їдуть прямим рейсом. І що буде інет під час поїздки. Але-але
Перед посадкою пасажири сказали Та ні, він на Відень, на Загреб не їде точно (час і номер автобусу співпали, все ок, я бачила куди сідала)
Читати відгук
Мала жахливий досвід з цим перевізником. Напрямок Львів-Загреб, влітку 2025. Мій основний запит їхати саме напряму і менеджери EuroClub запевнили, що саме вони й їдуть прямим рейсом. І що буде інет під час поїздки. Але-але

Перед посадкою пасажири сказали Та ні, він на Відень, на Загреб не їде точно (час і номер автобусу співпали, все ок, я бачила куди сідала)

1) водії повідомляють мені, що моооже (!) саме мооже буде пересадка. Де що і як - не кажуть.
2) митниця 11 год, бо водії їхали вперше через Словаччину, за своє життя немало переїздила з/в Україну і стільки жодного разу не стояли на кордоні. Це, звісно, не провина водіїв чи компанії проте 11 год!? Дали компенсацію на 20%.
3) вай фай в автобусі - він був лише в Україні та в Німеччині (ми туди й не їхали)
4) весь шлях Львів - Відень (45 год) я листувалася із менеджерами про подальші дії і апогеєм було те, ЩО мені запропонували. Із квитком EuroClub (по суті звичайний папірець із написом Львів-Загреб, написано укр мовою) пересісти на Відень-Загреб Фліксбас. "Вони наші партнери, все буде ок". Ще раз - їх квиток і показати водіям Фліксбас. Хто не їздив з ними - на кожному квиточку чітко є ім'я, місце, дата, час і найголовніше QR-код для поїздки.
5) і нарешті за 3 чи 4 години до прибуття у Відень мені надсилають квиток Фліксбас на моє ім'я, оплачений компанією, слава богу, але ж після стількох годин переписки і втрачених нервів. На мою думку так не має бути. Чому я мусила роз'ясняти ці проблеми, якщо чітко було мені сказано, що бус їде до Хорватії, а по факту ні?! Початок відпустки засрали.
Я їздила автобусами і в Іспанію, і в Туреччину, і в Польшу, і в Німеччину, але жодного разу такого трешу не було! EuroClub точно не для поїздок у Хорватію.
Переваги:
  1. водії норм, звісно, не їх турбота що куди я мала їхати, а саме провтик менеджерів, які раму не могли скласти що і як я мушу їхати далі, бо ж квиток саме на Хорватію столиця, аж ніяк не Австрія, мені не на шляху вона взагалі. Автобус теж норм, питань нема, було...
  2. Якщо їхати до Відня, то все ок, за винятком того, що не буде інету в дорозі
Недоліки:
  1. Ввели в оману оцим самим "Львів-Загреб" ПРЯМИЙ РЕЙС, ніфіга не прямий. У Відень я й не мусила заїзджати, такий круг дали. Менеджери тримали за дуру оцим "покажіть їм наш квиток" ну камон
  2. Всю дорогу голову морочили цим квитком
  3. Нема вай фаю
1 згоден
Euroclub Відповідь представника Euroclub 22 липня, 2025 год
Шановна Катерина, дякуємо за Ваш відгук.
Нам щиро прикро, що Ваша подорож не відповіла очікуванням. Для того, щоб ми могли розглянути ситуацію з квитком та маршрутом та менеджерами, аби уникнути подібних непорозумінь у майбутньому, будь ласка, повідомте, дату поїздки, ім'я та прізвище пасажирів, номер телефону, електронну адресу та номер замовлення?
Показати 1 відповідь

Жахливо і дуже не дотягує до заявленої якості

Валерій Валерій 12 липня, 2025 год
Не рекомендую. Ніякої впевності в часі та умовах подорожі. Якість транспортного засобу дуже низька. Проїхали пів Німеччини збираючи пасажирів. До Дрездена запізнилися на 4 години, до митниці на 6-ть. До Києва на 10.
Переваги:
  1. Терплячі водії до негативу пасажирів
Недоліки:
  1. Якість автобусу, відсутність розеток, повільна швидкість
Euroclub Відповідь представника Euroclub 15 липня, 2025 год
На жаль, відгуки від неідентифікованих пасажирів ми не можемо вважати об'єктивними та правдивими

Не реагують на скарги

Maria Lada Maria Lada 30 червня, 2025 год
Їхали із Німеччини, автобус зламався через дві години після від'їзду з Берліна, добре, що на заправці посеред польського лісу. Керівництво сподівалось лише на страховку автобусу, не робило ніяких спроб людей пересадити на інші автобуси чи, можливо, відправити другий автобус. Ночували на заправці, на ранок ситуація не пояснювалася, все чекали і чекали загадкових ремонтників. У людей пропали усі білети на подальші... Читати відгук Їхали із Німеччини, автобус зламався через дві години після від'їзду з Берліна, добре, що на заправці посеред польського лісу. Керівництво сподівалось лише на страховку автобусу, не робило ніяких спроб людей пересадити на інші автобуси чи, можливо, відправити другий автобус. Ночували на заправці, на ранок ситуація не пояснювалася, все чекали і чекали загадкових ремонтників. У людей пропали усі білети на подальші пересадки та т.п.
Якимось дивом ми з частиною інших пасажирів змогли купити місце в автобусі, що проходив повз. Намагались отримати хоча би часткову компенсацію грошову, так как їхали по вимогу більше 40 годин та заплатили два рази, але по телефону відправляють на сайт писати скарги, а на скарги через сайт чи по пошті просто не відповідають.

Якщо ви доїхали по вашому з цим перевізником маршруту без проблем, то все буде добре, але якщо станеться якась проблема, то вони не будуть її вирішувати, і не будуть вважати себе хоть якось винними, чи намагатись щось компенсувати. Просто будуть ігнорувати всі дзвінки та листи, клієнтів багато, втрачати їх не шкода. Коли весь автобус дзвонив із польського лісу, то служба підтримка навіть блокувала номери, щоб люди, що с дітьми застрягли невідомо де не діставали своїми проблемами.

Халатність працівників!!! Не відповідальні!

Виктория Лавриненко Виктория Лавриненко 29 червня, 2025 год
Люди будьте обачні коли купуєте квитки у перевізника а саме " EuroClub". У даного перевізника придбада за місяць до поїздки квитки для себе та своєї дитини на зазначені місця, в результаті нам змінили квитки і навіть нас не повідомили про це!!! Питання, сенс того, що я придбала їх за місяць раніше. Люди будьте обачні коли вибираєте перевізника.

Жахливі умови.

Наталія Наталія 4 червня, 2025 год
Їду 4.06.2025 автобусом Євроклуб КЕВ1003 Київ -Свістталь.
Умови жахливі.
Кондиціонер не працює. В автобусі мабуть 30 градусів тепла.
Людині стало погано від жари і викликали швидку допомогу.
Завжди їздила цією компанією і була задоволена.
Ця поїздка жахлива.

Девіз компанії - безнаказані і безвідповідальні

Інна Візняк Інна Візняк 19 травня, 2025 год
Придбала квитки на 19.05.2025 Берлін-Киів, відправлення 17:00. Подорожувала з маленькою дитиною і добиралася до Берліна з маленького містечка двома видами громадського транспорту, раптом було скасовано рейс приміського автобуса і я зрозуміла, що поки дочекаюся наступного, то запізнюсь на 10 хв. Я кинулася дзвонити водіям за вказаними у листі номерами, та все марно, один номер був постійно поза зоною досяжності, інший... Читати відгук Придбала квитки на 19.05.2025 Берлін-Киів, відправлення 17:00. Подорожувала з маленькою дитиною і добиралася до Берліна з маленького містечка двома видами громадського транспорту, раптом було скасовано рейс приміського автобуса і я зрозуміла, що поки дочекаюся наступного, то запізнюсь на 10 хв. Я кинулася дзвонити водіям за вказаними у листі номерами, та все марно, один номер був постійно поза зоною досяжності, інший вмикався автовідповідач. В жодному месенджері за вказаним номер водія я його не знайшла. Написала у вайбер кудись в офіс, де відповіли, що довше 5 хв автобус не чекає. Тому дуже засмучена я повернулася додому. Але о 17:30 мені подзвонив водій! З іншого номера, зовсім не того, який роздають для звʼязку з водієм!!! І повідомив, що вони ще в Берліні, бо вони запізнилися. Тобто якби я могла звʼязатися з водієм, то я встигала!!!! Моєму розчаруванню просто немає меж. Звісно що ніяких компенсацій фірма не пропонує. Все, що залишається це побажати їм такого ж ставлення на кожному кроці. Жахливе ставлення до клієнтів.
1 згоден

Це КАТАСТРОФА

Роман Роман 10 квітня, 2025 год
Добрий день.
Автобус: VDL KEB 1002.
Це просто жахіття. Автобус старий. В середині жарко, кондиціонер не працює , води в туалеті не має.
Інтернету також не має.
В автобусі було так жарко, що жінка на останньому місці сиділа в одному бюстгальтере.
Як можна відправляти цей автобус на маршрут, коли в нього нічого не працює?
Відношення до... Читати відгук
Добрий день.
Автобус: VDL KEB 1002.

Це просто жахіття. Автобус старий. В середині жарко, кондиціонер не працює , води в туалеті не має.
Інтернету також не має.

В автобусі було так жарко, що жінка на останньому місці сиділа в одному бюстгальтере.

Як можна відправляти цей автобус на маршрут, коли в нього нічого не працює?

Відношення до клієнтів на низькому рівні.

Спочатку добре подумайте, чи варто себе так мучити.

За такі кошти …

Ніколи більше з вами не поїдемо.

Ніколи, ні за яких обставин не користуйтеся цією компанією!

Еліна Еліна 24 лютого, 2025 год
Якщо вам дороге ваше здоров’я, нерви та елементарна повага до себе як до клієнта – оминайте цього перевізника десятою дорогою.
Я двічі користувалася їхніми “послугами”, і обидва рази це була катастрофа:
1. Рейс Львів – Аугсбург: автобус зламався одразу після виїзду зі Львова. Пасажири три години чекали бодай якоїсь інформації, але замість реальних дій ми отримували лише “чекаємо на інформацію”. Врешті-решт... Читати відгук
Якщо вам дороге ваше здоров’я, нерви та елементарна повага до себе як до клієнта – оминайте цього перевізника десятою дорогою.

Я двічі користувалася їхніми “послугами”, і обидва рази це була катастрофа:
1. Рейс Львів – Аугсбург: автобус зламався одразу після виїзду зі Львова. Пасажири три години чекали бодай якоїсь інформації, але замість реальних дій ми отримували лише “чекаємо на інформацію”. Врешті-решт ніхто не міг гарантувати, коли і чи взагалі автобус продовжить маршрут. В результаті мені довелося терміново купувати квитки в іншій компанії, щоб не зірвати пересадку.
2. Рейс 07.12.24: автобус запізнився на 3 години, потім простояв на кордоні 6 годин, а потім його розвернули назад через тріщину на склі! Нам довелося чекати новий автобус і проходити контроль знову, що розтягнуло поїздку на 15+ годин. Жодної компенсації або хоча б вибачень від компанії я не отримала.

Після всього цього я подала запит на повернення коштів за квитки на зламаний автобус. Відповідь компанії – вершина нахабства: “Поломка була незалежною від нас, автобус з затримкою, але доїхав, тому грошей ми не повернемо”. Вибачте, але поломки автобусів і некомпетентність менеджерів – це саме ваша відповідальність!

Ця компанія – суцільна лотерея, де головний виграш – “дістатися до місця призначення”. І повірте, шанс на це мізерний.

Рекомендую всім уникати цей перевізник і не ризикувати своєю поїздкою!
Переваги:
  1. -
Недоліки:
  1. Що ви отримаєте, якщо скористаєтеся цим перевізником:
  2. • Автобуси, які розвалюються на дорозі
  3. • Тотальну неповагу до пасажирів
  4. • Відсутність будь-якої інформації в критичних ситуаціях
  5. • Відмову у поверненні коштів, навіть якщо поїздка була зірвана через їхню ж неспроможність організувати нормальний сервіс

Не рекомендую для стиковочних рейсів

Альона Альона 9 листопада, 2024 год
Якщо у вас пересадка, передбачена протягом кількох годин, в жодному разі не обирайте цього перевізника! Ставлення водіїв до пасажирів — абсолютно байдуже.
Рейс Відень – Житомир, через Будапешт. Прибув із запізненням, ніхто із водіїв про це не попередив.
На кордоні ми уточнили, чи встигаємо на свій рейс. У відповідь почули, що все залежить від часу проходження митниці. Два кордони... Читати відгук
Якщо у вас пересадка, передбачена протягом кількох годин, в жодному разі не обирайте цього перевізника! Ставлення водіїв до пасажирів — абсолютно байдуже.

Рейс Відень – Житомир, через Будапешт. Прибув із запізненням, ніхто із водіїв про це не попередив.

На кордоні ми уточнили, чи встигаємо на свій рейс. У відповідь почули, що все залежить від часу проходження митниці. Два кордони пройдено за годину, але, схоже, в час, зазначений у квитку, проходження кордону не включено. Як результат — запізнення на півтори години і втрата нашого стиковочного рейсу.

Дякую за зіпсовану подорож. Не рекомендую.

ДТП 25.10.2024

Nazar Kovaluk Nazar Kovaluk 1 листопада, 2024 год
ДТП в білій криниці ,25.10.24 ,водії VDL ном знак КЕВ 1003 ,маршрут Карлсруе Запоріжжя ,заховали реєстратор ,керівництво ( Евроклуб ) робить вигляд що нічого не сталося ,в автобусі знаходились люди до 30 чоловік ,щоб не було свідків швидко пересадили на інші автобуси ,цікаво коли буде наступне ДТП і наслідки будуть більш серйозні ,також будуть включати лебедя ???

Не рекомендую пользоваться услугами данного перевозчика

Татьяна Татьяна 10 жовтня, 2024 год
Ехали в/из Германии (туда/обратно) с Евроклубом. К водителям претензий нет - вежливые, приехали раньше графика. Но автобусы.....это ужас. Скоро в автобусе будут стоячие только места.... Кресла уплотнила настолько, то ноги поставить просто некуда. Колени упираются в сидение впереди, а при откидывании вереди сидящего - просто лежит на коленях. Для дальних переездов это недопустимо. Очень жаль, что комфорт пассажиров для... Читати відгук Ехали в/из Германии (туда/обратно) с Евроклубом. К водителям претензий нет - вежливые, приехали раньше графика. Но автобусы.....это ужас. Скоро в автобусе будут стоячие только места.... Кресла уплотнила настолько, то ноги поставить просто некуда. Колени упираются в сидение впереди, а при откидывании вереди сидящего - просто лежит на коленях. Для дальних переездов это недопустимо. Очень жаль, что комфорт пассажиров для данного перевозчика ушел на последний план.
Переваги:
  1. Вежливые водители
Недоліки:
  1. Очень тесные и неудобные автобусы.
1 згоден

Повернення коштів

Володимир Володимир 22 вересня, 2024 год
Добрий день! Я декілька раз користувався послугами Компаніі Euroclub. Склалося добре враження, але остання подорож перекреслила все добре про цю компанію, ця подорож не відбулася, бо в мене захворіла близькій родич в Польші, вона попала в лікарню. Я відмінив подальші переїзди. Всі компаніі повернули гроші, окрім Euroclub. Почали розказувати, що під час війни кошти не повертають. Яка стидоба! Україна, інши... Читати відгук Добрий день! Я декілька раз користувався послугами Компаніі Euroclub. Склалося добре враження, але остання подорож перекреслила все добре про цю компанію, ця подорож не відбулася, бо в мене захворіла близькій родич в Польші, вона попала в лікарню. Я відмінив подальші переїзди. Всі компаніі повернули гроші, окрім Euroclub. Почали розказувати, що під час війни кошти не повертають. Яка стидоба! Україна, інши держави допомагають людям у скрутному становищі, а Вони не можуть, бо в них на сайті написано, що кошти за квитки не повертають, хотя якщо я знайду покупця, вони за 20євро переоформлять квиток. Квитки я покупав через Приват 24. В додаткових умовах немає ні слова про повернення квитків. Про бажання повернути квитки я звернувся за 8 днів до подорожі. Вина запропонували перенести дату і перенесли без моєї згоди. Сиджу в Польші без грошей, з хворою дружиною і не знаю коли звідси виїду. Компанія Euroclub заробляє гроші на чужих проблемах і хай ім щастить.

Обслуживание

Екатерина Екатерина 7 вересня, 2024 год
Имея электронный билет
Запорожье - Будапешт с пересадкой в Киеве
06.09.2024-08.09.2024
Водитель автобуса
Запорожье - Киев высадил меня в Киеве и на мою просьбу помочь найти автобус мой до Будапешта отреагировал отказом.
В свою очередь водитель автобуса Киев-Будапешт не удосужился позвонить, когда не обнаружил меня при проверке и просто уехал.
Позже на мой звонок он ответил, что проверил всех... Читати відгук
Имея электронный билет
Запорожье - Будапешт с пересадкой в Киеве
06.09.2024-08.09.2024
Водитель автобуса
Запорожье - Киев высадил меня в Киеве и на мою просьбу помочь найти автобус мой до Будапешта отреагировал отказом.
В свою очередь водитель автобуса Киев-Будапешт не удосужился позвонить, когда не обнаружил меня при проверке и просто уехал.
Позже на мой звонок он ответил, что проверил всех пассажиров, которые ехали по маршруту Киев-Будапешт, а Запорожье он просто пропустил или хотел пропустить (при том, что билет оплачен заранее и полностью).
Прошу возместить мне стоимость отеля Rekarts Аташе в г.Киев, в котором я находилась всего час, а оплатила как за сутки и оплату такси Bolt
По маршруту Киев-Житомир.
Кто сталкивался с таким отвратительным отношением со стороны водителей, прошу помощи, куда обратиться для возврата хотя бы материального ущерба.
Оставляю свой мобильный
+38-097-50-90-447
ЕКАТЕРИНА

Відношення до пасажирів - жах !

Ірина Ірина 20 липня, 2024 год
Скарга стосується поїздки 13.07. Мюнхен-Київ. Водій Василь Іванович. Setra KA6281CT.
Прочитайте, будь-ласка, все ! Щоб зрозуміти скільки нервових клітин я потратила на цю горе поїздку.
При посадці дівчина попросила щоб валіза стояла, а не лежала. На що водії грубим тоном почали розказувати, що потрібно їхати на таксі або придбати авто. Двухрічна дитина стукнула іграшкою у вікно (зрозуміло що це... Читати відгук
Скарга стосується поїздки 13.07. Мюнхен-Київ. Водій Василь Іванович. Setra KA6281CT.
Прочитайте, будь-ласка, все ! Щоб зрозуміти скільки нервових клітин я потратила на цю горе поїздку.
При посадці дівчина попросила щоб валіза стояла, а не лежала. На що водії грубим тоном почали розказувати, що потрібно їхати на таксі або придбати авто. Двухрічна дитина стукнула іграшкою у вікно (зрозуміло що це було зовсім не сильно). Василь взяв мікрофон в на весь салон почав звинувачувати дитину в тому, що вона неадекватна. Образив і маму, і дитину. Поїздка розпочалася із правил поводження в автобусі. Хоча це не правила, а одні заборони. Сітка на сидіннях, призначена для пляшки з водою. Але нам заборонили будь що туди класти. Щоб не розтягувати її. Нонсенс. В туалет ходити мінімум. Якщо буде щось не так, то зроблять платним, щоб менше ходили туди. Кава 1 євро, або 45 грн. Жінки які їхали з іншими водіями, говорили що кава 40. Пересадив до мене дівчину, в якої було зовсім інше місце. На мої питання реагував дуже грубо і повчав робити зауваження що в моїй мові присутні російські слова, такі як "вопрос". Хоча при розмові з іншими водіями, говорив на весь салон російською. Тобто до мене просто був проявлений негатив і прискіпування. Зупинявся один раз за 7 годин. Коли у Львові висаджували пасажирів, я побігла до туалету. Мене почекали 1-2 хвилини. Я запитала у інших пасажирів. Але Василь взяв мікрофон і почав мене ображати що я не нормальна і не запитала його дозволу вийти з автобуса. Тому що і раніше були зупинки, але всім забороняли вийти. Хоча стояли по 10 хв і більше. Коли заїхали на заправку, нарешті дали дозвіл поїсти і тому подібне. Дали 20 хв. Через 15 хв водії бігали шукали пасажирів, ображали і прискіпувалися. Чекали взагалі 27 хв. Я зазделегідь шукала рейс без пересадки. Але нас чомусь пересадили в інший автобус. Ніщо навіть не пояснили. На заправці, на сонці всі стояли і чекали години пів точно. І тут вже водіїв нічого не засмучувало, хоча чекали набагато довше ніж вони пасажирів по 2-7 хв. Інші водії сказали, що автобус зламався. Але що перший, що другий їхали без усяких нарікань. Поїздка вашою компанією виявилася просто жахом. Дуже багато пасажирів були не задоволені.
Переваги:
  1. Не помітила.
Недоліки:
  1. Забагато.

Водії хами КА5650 МК 12.07.24 Київ Лейпциг

Angelina Angelina 15 липня, 2024 год
Хочу поділитись жахливими враженнями від водіїв Euroclub автобус MAN KA5650MK , подорож 12.07.24 Київ Лейпциг .
Ми шукали перевізника ,який офіційно приймає до перевезення тварин і вирішили цього разу скористатися послугами цієї компанії . В самому початку менеджери відповіли на всі питання ,де в салоні місця для пасажирів з тваринами і що ми маємо викупити 2 місця під собак та... Читати відгук
Хочу поділитись жахливими враженнями від водіїв Euroclub автобус MAN KA5650MK , подорож 12.07.24 Київ Лейпциг .

Ми шукали перевізника ,який офіційно приймає до перевезення тварин і вирішили цього разу скористатися послугами цієї компанії . В самому початку менеджери відповіли на всі питання ,де в салоні місця для пасажирів з тваринами і що ми маємо викупити 2 місця під собак та мати всі дозвільні документи від ветеринара. Ми все зробили . Загальна вартість квитків вийшла близько 800 євро в 2 сторони .
Подорож до Києва (Дрезден Київ 22.06 ) була приємна та швидка .
12.07.24 ми прибули за півгодини ,як має бути ,хотіли здати багаж і тут один з водіїв побачив собаку,відразу на дуже повишених тонах розпочав вимагати 50 євро за перевезення та відмовив у прийнятті багажу. Чоловік в мене іноземець ,тому він ніяк не міг підключитись до розмови ,він лише розумів ,що коїться щось неправомірне. Готівки в нас не було , окрім того жоден з менеджерів не попередив ні про які додаткові витрати під час спілкування та бронювання квитків,жодної інформації немає в інстаграмі компанії ,де покроково розписано ,як подорожують з тваринами, і власне після сторінки інстаграму зі всією інформацією ми вирішили придбати квитки.Але відгук не про це ,а про ставлення до пасажирів .Інший водій ,скориставшись тим,що мій чоловік не розуміє мови, теж впрягся і сказав, що моїм собакам тут не раді і вони перевозять людей ,а не собак - я взагалі не розумію до чого ці заяви ,можливо ваших водіїв, по-перше , треба ознайомити з тим,що /кого компанія офіційно приймає до перевезення ,а також з етикою спілкування з пасажирами ,бо з наших коштів вони отримують свою зарплатню! Тож ці двоє (в них не було бейджів, нічого щоб ідентифікувати, один в білій сорочці , вже у віці з сивим волоссям ,інший в блакитній сорочці молодий ) довели мене до сліз, а я на 7му місяці вагітності ! Відмовлялися брати валізу в багаж ,поки ми не дамо готівку ,потім підійшла ще якась жінка з цієї ж компанії та назвала мене істеричкою..
Сказати ,що в мене немає слів щодо цього- це нічого не сказати . Водії це обличчя вашої компанії ,і таке ставлення до жінки ,особливо до вагітної ,це не вкладається в голові. Цей сивий водій потім назвав мене "оця йде" . Вибачте, ви де взагалі водіїв набираєте ? Зараз навіть якщо захочеш знайти хамів ,треба дуже пошукати ,бо в часи війни я стикалися лише з підвищеною ввічливістю всюди - в магазинах, в таксі ,під час інших подорожей .І тут компанія, яка 25 років на ринку і рекламує себе всюди, як найкращого перевізника ,має найгірших водіїв ,які просто випромінюють ненависть до пасажирів . Цей водій волав ще на одну дівчину в салоні, що в неї забагато речей, потім ще на чоловіка похилого віку "чого ви тут стоїте " . Одна пасажирка підійшла до мене і сказала - і що з таким ставленням вони хочуть гарні відгуки.. Доречі я не знайшла фото цих водіїв в інстаграмі на жодній світлині .
Їздити вашою компанією ми більше не будемо, цей відгук також піде на німецькі сайти відгуків. А керівництву Euroclub раджу проводити кращий відбір водіїв та оцінювати етику спілкування, бо орати на жінку ,тим паче на вагітну, може лише невиховане бидло ,а не чоловік.

Не раджу користуватись послугами цієї фірми

Natalia Nik Natalia Nik 12 липня, 2024 год
Не раджу їхати автобусом цієї фірми, оскільки за сплачені квитки за проїзд не були надані послуги, що вказуються на сайті цього перевізника.
На сайті вказано, що компанія регулярно надає послуги, що відповідають потребам різних груп пасажирів, та завдяки придбанню автобусів єврокласу, поїздки з нашою компанією відповідають всім вимогам клієнта на сьогоднішній день.
У реальності: туалет в автобусі не працював, кондиціонер... Читати відгук
Не раджу їхати автобусом цієї фірми, оскільки за сплачені квитки за проїзд не були надані послуги, що вказуються на сайті цього перевізника.
На сайті вказано, що компанія регулярно надає послуги, що відповідають потребам різних груп пасажирів, та завдяки придбанню автобусів єврокласу, поїздки з нашою компанією відповідають всім вимогам клієнта на сьогоднішній день.
У реальності: туалет в автобусі не працював, кондиціонер не працював і це в 30 ° спеку і в повному автобусі. На прохання, щоб включити кондиціонер, водій щоразу відмовляв по-різному. Навіть пояснив, що в даний момент діти в Мелітополі страждають, тому пасажири в автобусі також можуть постраждати. Багато сидінь в автобусі були зламані. Водій у дуже грубій формі спілкувався із пасажирами. При посадці за сумку, яка важила 38 кг (дозволено 40 кг), зажадав доплату.
Мені,як клієнту, який заплатив за перелічені на сайті пропозиції, було не комфортно їхати в цьому автобусі.

Не возвращают деньги

Oleksandra Oleksandra 2 липня, 2024 год
Купила билет меньше чем за 48 часов до выезда. Меньше чем через сутки пришлось отказаться от билета. В call центре нахамили. Никаких компенсации никто так и не дал( хотела быть постоянным клиентом, но хамское отношение. Решайте сами, нужен ли Вам такой сервис

Ужасно ужасно

Victoria Victoria 8 червня, 2024 год
Автобус останавливается возле каждого столба.
Нет графика нормального.
Вместо 34 часов вы будете ехать 48. В телефонном режиме сидят разводилы и хамы, которые придумывают как больше с вас содрать и не идут на встречу. Этот перевозчик - худшее что может быть.
1 згоден

Чергова шарашкіна контора. Нікому не рекомендую

Мельник Юлія Мельник Юлія 1 червня, 2024 год
КОМПАНІЯ ЯКА НЕ ПОВЕРТАЮ КОШТИ. Ціна на сайті була 2992.50, після оформлення ціна квитка зросла до 3192 грн. Так як я добавила собаку до квитка я подумала що це вже повна ціна включаючи собаку.
Але як з'яcувалось від оператора яка мені зателефонувала, що я оплатила лише квиток за собаку. І запропонувала викупити ще одне місце і це ще 3000грн.Тобто подорож... Читати відгук
КОМПАНІЯ ЯКА НЕ ПОВЕРТАЮ КОШТИ. Ціна на сайті була 2992.50, після оформлення ціна квитка зросла до 3192 грн. Так як я добавила собаку до квитка я подумала що це вже повна ціна включаючи собаку.
Але як з'яcувалось від оператора яка мені зателефонувала, що я оплатила лише квиток за собаку. І запропонувала викупити ще одне місце і це ще 3000грн.Тобто подорож до Берліна з Києва 6000 грн 😳
І що ще цікаво, навіть якщо квиток за собаку 2992.50 і мінус 20%( це скидка на тварин яку дає кОнТоРа) =2394грн але точно не 3192грн. Запропонували перенести дату але я їхніми послугами ніколи не скористаюсь.
На їхньому сайті лише позитивні відгуки))) до всі негативні видаляють.Дуже шкода що ми люди у своїй державі взагалі ніяк не захищені. Подумайте перед тим як купувати квитки у цього перевізника, є велика ймовірність лишитись без грошей.

Подорож з твариною

Тетяна Тетяна 31 травня, 2024 год
31.05.2024 Киів-Вюрцбург. Хотіла їхати з кішкою. Телефонувала диспетчеру не одноразово. Купила квиток на кішку це за мінус 20%, оформила документи. Євросертифікат видається на таможні, він міняється на довідку яку видають в Україні. Подорож з кішкою не відбулась. Водії сказали , що якщо буде випадок, що ветеринара прийдеться чекати, і я не встигну поки весь автобус проходить таможню, то це мої... Читати відгук 31.05.2024 Киів-Вюрцбург. Хотіла їхати з кішкою. Телефонувала диспетчеру не одноразово. Купила квиток на кішку це за мінус 20%, оформила документи. Євросертифікат видається на таможні, він міняється на довідку яку видають в Україні. Подорож з кішкою не відбулась. Водії сказали , що якщо буде випадок, що ветеринара прийдеться чекати, і я не встигну поки весь автобус проходить таможню, то це мої проблеми, а я з дитиною. Диспетчер про таке не попереджав. Квиток куплений і виходить ми неповноцінни пасажири? Кішку не взяла, благо що чоловік був поруч. Оформлення документів коштувало грошів і ці документи мають термін кілька днів, квиток оплачений. Ось така ситуація!
1 згоден

24.05.2024, експрес перевезення без зупинок

Оксана Оксана 24 травня, 2024 год
Не рекомендую їхати цим перевізником
1) вас попередять що рюкзак не можна класти на полицю над сидіннями бо рюкзак поцарапає їм обшивку2) воду навіть в бутилці 0,5 треба тільки тримати в руках і не можна класти в сітку яка для цього призначена і увага головне 3) за період поїздки Київ митниця було 4 зупинки 2 по 5 хвилин і... Читати відгук
Не рекомендую їхати цим перевізником
1) вас попередять що рюкзак не можна класти на полицю над сидіннями бо рюкзак поцарапає їм обшивку2) воду навіть в бутилці 0,5 треба тільки тримати в руках і не можна класти в сітку яка для цього призначена і увага головне 3) за період поїздки Київ митниця було 4 зупинки 2 по 5 хвилин і дві по 15. Людині стало зле, водій поїхав без пасажирки, яка бігла за автобусом з аптеки. Всю дорогу нам розказували що виходити на зупинках не можна навіть покурити, навіть коли автобус зупинявся щоб випустити інших пасажирів по дорозі
Компания Euroclub
Компания Euroclub
Рейтинг 3.6 з 5 на підставі 173 відгуків

Пасажирські перевезення
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
796 відгуків
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 відгуків
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 відгука
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1081 відгук
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 відгуків
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 відгуків
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків