Компания Euroclub відгуки
з оцінкою «Нормально»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Компания Euroclub
3.6 5
21 відгук / 37552 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Водії даного перевізника

Oksana Oksana вівторок, 9 вересня
Добрий день. Хочу поділитися своїм враженням про перевізника Євроклуб.
1. Сама компанія не погана, не можу сказати що найкраща, але з 10 балів 8 заслуговує.
2. Автобуси не завжди відповідають європейським стандартам.
3. І саме головне це ВОДІЇ. Я їжджу цим перевізником з 2022р., раз на рік або два рази на рік напрямок один Київ-Ганновер, і за весь цей... Читати відгук
Добрий день. Хочу поділитися своїм враженням про перевізника Євроклуб.
1. Сама компанія не погана, не можу сказати що найкраща, але з 10 балів 8 заслуговує.
2. Автобуси не завжди відповідають європейським стандартам.
3. І саме головне це ВОДІЇ. Я їжджу цим перевізником з 2022р., раз на рік або два рази на рік напрямок один Київ-Ганновер, і за весь цей час було тільки три екіпажі які були привітні та допомагали пасажирам, навіть коли були проблеми на митниці вони не кидали, а навпаки допомагали розв'язати питання і їхали всі далі, це дійсно поїздки були приємними не зважаючі навіть на поганий стан автобуса. Під час останньої подорожі була пошкоджена валіза, я запитала хто мені відшкодує пошкодження на що водій відповів що у них мало місця в багажному відділенні, хоча автобус був не повністю укомплектований людьми і у більшості пасажирів було тільки по одній валізі, і валіза мала вигляд наче вона побувала на будівництві вся в білому нальоті /фото підкріпила/, також не об'являли зупинки ніякої інформації не надавали.
Рейс Відправлення: 07.09.2025 12:20 > Ганновер (Центральний автовокзал (Рундештрассе, 12))Автобус: Mersedes AI5121TA. ( +380678294331 //+491728570185 )
Сподіваюся ви відреагуєте на моє звернення і проведете інструктаж з водіями. Дякую.
Але хочу висловити слова подяки водіям з якими їхали в Ганновер, дуже ввічливі допомагали з валізами і пропонували чай, каву, але якраз автобус був жахливий дві розетки і туалет такий що запахи що сам стан убогий /бо старий/
Рейс Відправлення: 31.08.2025 07:50 > Київ (А/c «Київ», біля залізничного вокзалу (С. Петлюри, 32) платф 11-17) Автобус: VDL КЕВ 5000. ( UA: +380673095530 | DE: 491728891418 )
Переваги:
  1. Квитки завжди доступні і цінова політика гарна автопарк 50 на 50
Недоліки:
  1. Водії
Euroclub Відповідь представника Euroclub п'ятниця, 12 вересня
Шановна Oksana, дякуємо за розгорнутий відгук і за те, що користуєтеся послугами нашої компанії вже кілька років. Нам приємно, що Ви відзначили роботу окремих наших водіїв, але водночас щиро шкодуємо, що під час останньої поїздки Ви зіткнулися з нерпиємними ситуаціями.

Щоб ми могли детальніше розглянути випадок з пошкодженим багажем та вжити необхідних заходів, просимо Вас надіслати офіційний запит на електронну адресу: [email protected]. Будь ласка, прикріпіть, фото валізи та короткий опис ситуації (дату рейсу, номер автобуса, напрямок). Це допоможе нам швидше провести перевірку та надати Вам відповідь.

Ми цінуємо Ваш відгук і зробимо все можливе, аби подібні випадки більше не повторювалися.

Гарні автобуси,але поведінка водіїв залишає бажати кращого

Тетяна Тетяна 12 серпня, 2025 год
Користуюся послугами цього перевізника вже два роки, їжджу з України до Німеччини. Загалом враження були більш-менш нормальні. Автобуси переважно траплялися у хорошому стані, комфортні. Був випадок, коли автобус зламався буквально за кілька кілометрів до українсько-польського кордону. Дякуючи водіям, за дві години його полагодили, і ми змогли продовжити поїздку.
Є певні незручності: у деяких автобусах немає USB-зарядки біля місця, доводилося залишати... Читати відгук
Користуюся послугами цього перевізника вже два роки, їжджу з України до Німеччини. Загалом враження були більш-менш нормальні. Автобуси переважно траплялися у хорошому стані, комфортні. Був випадок, коли автобус зламався буквально за кілька кілометрів до українсько-польського кордону. Дякуючи водіям, за дві години його полагодили, і ми змогли продовжити поїздку.
Є певні незручності: у деяких автобусах немає USB-зарядки біля місця, доводилося залишати телефон біля санвузла для зарядки, що, звісно, не дуже зручно.
Найбільше розчарування принесла поїздка 30.07.2025 автобусом MAN AA9397HH Сам транспорт був комфортний, але поведінка водіїв залишила неприємне враження. Вони були грубі, занадто фамільярні, не ввічливі з пасажирами. Вже на території Німеччини я запитала у одного з водіїв (який на той момент не керував автобусом), коли орієнтовно прибудемо до Берліна. У відповідь почула грубе зауваження про те, чи вмію я користуватися телефоном і навігацією.
Після двох років користування послугами Euroclub наступного разу планую спробувати іншого перевізника. Автобуси у них в цілому хороші, але водії, на жаль, часто псують враження.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 12 серпня, 2025 год
Шановна Тетяно,

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом та враженнями від поїздки. Нам прикро, що поведінка водіїв у зазначеній поїздці залишила у Вас неприємне враження. Нам важливо, щоб кожна поїздка була комфортною та приємною. Будемо вдячні, якщо для детального розгляду ситуації Ви зможете надіслати інформацію про рейс, номер замовлення та свої контакти на нашу офіційну електронну адресу: [email protected].

З повагою,

Euroclub

Не рекомендую через стан автобусу.

Лариса Лариса 19 липня, 2025 год
Подорожувала з Нюрнбергу в Київ. Стан автобусу відверто поганий. Все скрипить-рипить, кондиціонер свистить. Позаду автобусу гул такий, що ти себе не чуєш. Лише вдячність водіям,які на такому ще намагаються перевозити пасажирів. Водії непогані, ввічливі. Хоча запізнення на шляху з самої Німеччини не наздогнали. Година запізнення в Київ для когось може бути критичною,хто подорожує далі.
Переваги:
  1. Команда водіїв
Недоліки:
  1. Стан автобусу
Euroclub Відповідь представника Euroclub 22 липня, 2025 год
Шановна Ларисо, доброго дня!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом подорожі. Нам щиро прикро, що технічний стан автобуса не відповідав Вашим очікуванням та спричинив дискомфорт під час поїздки. Для того, щоб ми могли передати іноформацію до відповідального технічного відділу, повідомте дату поїзки, ім'я та прізвище пасажирів, номер телефону, електронну адресу та номер замовлення?
Показати 1 відповідь

Штутгарт, Німеччина-Київ

Ангеліна Ангеліна 25 червня, 2025 год
Їхала 21.06.2025 зі Штутгарту, Німеччина до Києва, Автобус: VDL AI5125TA. Сам автобус не новий, відчувалася вібрація під час поїздки (їздила на новішому автобусі там амортизація набагато краща). Сидіння бували більше і комфортніше, але й ці більш-менш нормальні. Водії уважні до пасажирів, регулювали кондиціонер щоб не було душно, і в той же час пасажири не мерзли. Це плюс. Із мінусів: величезний... Читати відгук Їхала 21.06.2025 зі Штутгарту, Німеччина до Києва, Автобус: VDL AI5125TA. Сам автобус не новий, відчувалася вібрація під час поїздки (їздила на новішому автобусі там амортизація набагато краща). Сидіння бували більше і комфортніше, але й ці більш-менш нормальні. Водії уважні до пасажирів, регулювали кондиціонер щоб не було душно, і в той же час пасажири не мерзли. Це плюс. Із мінусів: величезний мінус відсутність належного обслуговування туалету в автобусі. Не зрозуміло як за всю поїздку (майже 30 годин) його ні разу не зливали на санітарних зупинках. Іноді щось там протирали. Але ж вже в Польщі в салоні автобусу, особливо посередині де туалет, стояв стійкий різкий запах сечі. В самому туалеті теж звичайно, а зупинок не багато було зрозуміло, тому доводилося ним користуватися. Вийшовши вже в Києві я зрозуміла що запах стоїть в носі і речі на мені ніби теж мали запах цей. Я вважаю, що це неприпустимо! Водії мають слідкувати за своєчасністю обслуговування туалету в салоні. Ще один мінус це несправний старий замок в туалеті - він замикався через раз, тому доводилося просити інших пасажирів слідкувати щоб ніхто не зайшов. Іноді навіть доводилося тримати двері зсередини бо на поворотах двері могли відкритися.
Переваги:
  1. Водії уважні до пасажирів, регулювали кондиціонер щоб не було душно, і в той же час пасажири не мерзли.
Недоліки:
  1. Відсутність належного обслуговування туалету в автобусі, із-за чого в салоні стояв різкий запах сечі, і в самому туалеті теж. Несправний замок в туалеті

Київ-Штутгарт, Німеччина

Ангеліна Ангеліна 25 червня, 2025 год
Їхала 09.06.2025 автобусом Setra AI8857OP з Києва до Штутгарту. Автобус дуже в хорошому стані, доглянутий, чистий. Їхати було комфортно, за виключенням одного нюансу. Водії взагалі не реагували на прохання відрегулювати кондиціонер, адже в салоні було дуже холодно. Я буквально відчувала потік холодного повітря зверху на голову. Особливо вночі. Із-за цього доводилося вкриватися пледом з головою. Доречі плед хоч і флісовий... Читати відгук Їхала 09.06.2025 автобусом Setra AI8857OP з Києва до Штутгарту. Автобус дуже в хорошому стані, доглянутий, чистий. Їхати було комфортно, за виключенням одного нюансу. Водії взагалі не реагували на прохання відрегулювати кондиціонер, адже в салоні було дуже холодно. Я буквально відчувала потік холодного повітря зверху на голову. Особливо вночі. Із-за цього доводилося вкриватися пледом з головою. Доречі плед хоч і флісовий (теплий), та і він ледве міг зігрити. Водії якось дивно себе поводили, казали якщо вимкнуть то буде душно. Але ж можна було або зробити трохи більше температуру, або відредагувати силу вентиляції. Щодо зупинок - враховуйте, що їх не багато і по 10хв, іноді в місцях з біотуалетом. Їжу краще брати з собою, бо як таких зупинок поїсти чи навіть купити щось не було. Із плюсів: всю дорогу пропонували чай/каву (ціна 1€ або 50грн). Туалет зливали на санітарних зупинках, постійно мили. Запаху не було. Також великий плюс перевізнику за можливість обрати додаткове місце біля себе з 50% знижкою, дуже зручно сидіти на 2х сидіннях.
Переваги:
  1. всю дорогу пропонували чай/каву (ціна 1€ або 50грн). Туалет зливали на санітарних зупинках, постійно мили. Запаху не було. Також великий плюс перевізнику за можливість обрати додаткове місце біля себе з 50% знижкою, дуже зручно сидіти на 2х сидіннях.
Недоліки:
  1. Водії взагалі не реагували на прохання відрегулювати кондиціонер, адже в салоні було дуже холодно

Штутгарт-Київ. Незручні крісла для високих пасажирів

Роман Роман 15 січня, 2025 год
Може, комусь буде корисно. Автобус зі Штутгарту до Київа, АІ4972РВ. Автобус чистий, працював Вай-Фай і розетки, але незручні крісла для високих пасажирів, для довгих переїздів. Мій зріст 1.86 см. Внизу крісел пластикові основи, ноги під крісло не просунеш (тільки ступні), спинка відкидається несильно (десь на 8см.всього). між сусідніми кріслами підлокітника немає (вночі мимоволі падаєш на сусіда). Дуже важко їхати 35... Читати відгук Може, комусь буде корисно. Автобус зі Штутгарту до Київа, АІ4972РВ. Автобус чистий, працював Вай-Фай і розетки, але незручні крісла для високих пасажирів, для довгих переїздів. Мій зріст 1.86 см. Внизу крісел пластикові основи, ноги під крісло не просунеш (тільки ступні), спинка відкидається несильно (десь на 8см.всього). між сусідніми кріслами підлокітника немає (вночі мимоволі падаєш на сусіда). Дуже важко їхати 35 годин. До цього три рази їздив іншими перевізниками, там були свої нюанси, але крісла були комфортнішими для далеких переїздів. Вважаю це дуже важливим.

Отсутствие интернета

Barri Barri 18 жовтня, 2024 год
Не работал вайфай. Водители знали об этом (говорили что и на предыдущем рейсе не работал) и ничего не предприняли. Германия - не работал инет, в Польше вообще недоступен. Итого около суток без интернета и связи.В цену билета входит подключение инета. Услуга не предоставлена. Вы просто обворовывает клиентов.
PS
Цена безлима на интернет +-30 евро в месяц. Нет возможности потратить 1... Читати відгук
Не работал вайфай. Водители знали об этом (говорили что и на предыдущем рейсе не работал) и ничего не предприняли. Германия - не работал инет, в Польше вообще недоступен. Итого около суток без интернета и связи.В цену билета входит подключение инета. Услуга не предоставлена. Вы просто обворовывает клиентов.
PS
Цена безлима на интернет +-30 евро в месяц. Нет возможности потратить 1 евро в день?
Переваги:
  1. Водители вежливые, автобус чистый.
Недоліки:
  1. Не работал вайфай. Водители знали об этом (говорили что и на предыдущем рейсе не работал) и ничего не предприняли. Германия - не работал инет, в Польше вообще недоступен. Итого около суток без интернета и связи.В цену билета входит подключение инета. Услуга не предоставлена. Вы просто обворовывает клиентов.

Причини і наслідки . У негативних відгуках винні здебільшого ми самі і

Sergey Skif Sergey Skif 28 квітня, 2024 год
Дорога є дорога . І ніде від цього не сховатись , думаю що непередбачувані ситуації : ремонт доріг і таке інше частково закладено у графік руху
Але є і людський фактор : пасажири , водії , різі мітингувальники і звичайно митники .
Людоньки я розумію що є потреби організму. Але до них не відноситься ні цигарка чи вайпер ні... Читати відгук
Дорога є дорога . І ніде від цього не сховатись , думаю що непередбачувані ситуації : ремонт доріг і таке інше частково закладено у графік руху
Але є і людський фактор : пасажири , водії , різі мітингувальники і звичайно митники .
Людоньки я розумію що є потреби організму. Але до них не відноситься ні цигарка чи вайпер ні кава з автомату і таке інше . Якщо ви летите літаком чи подорожуєте потягом у якому відсутні місця для паління у вас у всіх вистачає терпіння щоб не палити .
Чому ж те саме не робите в автобусах і свої слабкості змушуєте терпіти інших . Для людини яка не палить сморід від цигарки на рівні запаху з туалета .
Не плутайте з ароматом листя табака .
Трохи відійшов від теми .
Не примушуйте інших чекати вас .
Вони теж люди . Попісяли і швидко в автобус .
Повірте якщо є можливість, час і місце водії самі дадуть вам можливість розім'яти ноги і задовольнити потреби спинившись додатково на заправці чи паркінгу.
Цінуйте час свій і особливо інших .
Бо до кожного пасажира можна сміливо додати 3-4 людини які зустрічають .
Відгук у більшості не про перевізника . А чинники які призводять до негативного ставлення до перевізника .
Сам жодного разу не їздив тільки дружина і теща .
Тому така думка сформувалася на основі їх розповідей і власного досвіду подорожей з іншими перевізниками .

затримка автобуса

Євген Євген 27 листопада, 2023 год
2023 рік на дворі - сповіщення про затримку не має - смішно, але не дуже. Не вже так важко, зробити сповіщення в вайбер або телеграм?

Тим, хто їде до Ашаффенбургу

Оксана Оксана 18 грудня, 2022 год
Друзі, хто їде до Ашаффенбургу зверніть увагу на місце зупинки і помідомте тим, хто буде вас зістрічать. Автобус від цієї компанії зупиняється не на автостанції в місті, а на парковці, там нема жодного автобусу і взагалі нічого, Ми вибрались тільки завдяки волонтерам, а не дай Бог ніч чи ще кудись їхати, будь уважні в дорозі!

Не має повного спектру заявленого сервісу.

Пасажир Кельн-Київ Пасажир Кельн-Київ 12 грудня, 2022 год
Інтернет не працює, туалет теж. Зупинялися на заправках всю поїздку без питань, по Німеччині туалет 50 центів- 1 євро. Розетки працювали, водії робили все що могли для пасажирів. Із заявлених 32 годин маршрут Кельн-Київ вийшов 36, будьте готові якщо плануєте їхати далі. Затримка через митницю та погодні умови. Із плюсів водії, із мінусів автобус без заявленого комфорту.

Туалет не працював

Анна Анна 3 листопада, 2022 год
Їхала 25.10.22 з Дармштадт до Київа. В цілому норм, доїхали вчасно, навіть швидше на 30 хв. Але ж туалет був не залитий, воняло і нам заборонили користуватись. Сказали що в Німеччині злити не можна, тільки в Польщі, але і там не злили і нам довелося терпіти далі.
Водіі попереджали про наступний туалет, но інколи перерва була більше 5 годин,... Читати відгук
Їхала 25.10.22 з Дармштадт до Київа. В цілому норм, доїхали вчасно, навіть швидше на 30 хв. Але ж туалет був не залитий, воняло і нам заборонили користуватись. Сказали що в Німеччині злити не можна, тільки в Польщі, але і там не злили і нам довелося терпіти далі.
Водіі попереджали про наступний туалет, но інколи перерва була більше 5 годин, інколи туалети були платні. Добре, що мало дітей їхало, а то не знаю як би це було.
WiFi по Німеччині працював, а по Україні ні, сказали, що ліміт вичерпано.

всі зірки водіям

Відгук за поїздку Відгук за поїздку 3 жовтня, 2022 год
Їхали 01.10.22. Дортмунд -Київ, АА7474МХ
ВЕЛИКА ПОДЯКА ВОДІЯМ!!!
Вічливі, професіонали, дуже уважні до всіх питань. Дякуємо.
Вайфай, туалет працювали.
Зауваження власникам:
Продають білети з однаковими місцями, навіть був білет з місцем якого в автобусі взагалі не було.....
Білети не дешеві, відсутні напої. Автобус на таку дальню дорогу має бути новішим.
Переваги:
  1. Водії
Недоліки:
  1. Автобус для такої відстані повинен бути новіше.
  2. Організація продажу білетів
  3. Відсутні напої

Так собі поїздка

Олена Олена 29 серпня, 2022 год
Їхали з Відня до Києва 7 серпня. З одного боку - наче все добре. А з іншого боку хамовиті водії. Ввічливістю тут не пахло. Не уважні. Поспішали, у Львові чуть не забули пасажирку. На жаль, знаю ім'я тількі одного водія Константин.

Произвол офиса

Гость Гость 24 серпня, 2022 год
Офис компании , самовольно поменял посадочное место, при покупке электронного билета у меня было 2 место при посадке меня поставили перед фактом и предложили 6 место; при этом свободное место держали до Львова( я ехала из Киева). На мой вопрос почему так, водитель ответил, что так решил Офис во Львове… т.е. получаеться Львов в приоритете, а Киев пусть умоется,... Читати відгук Офис компании , самовольно поменял посадочное место, при покупке электронного билета у меня было 2 место при посадке меня поставили перед фактом и предложили 6 место; при этом свободное место держали до Львова( я ехала из Киева). На мой вопрос почему так, водитель ответил, что так решил Офис во Львове… т.е. получаеться Львов в приоритете, а Киев пусть умоется, кто дал право нарушать мои права, как потребителя и гражданина? Если билет уже оплачен, мое место сохраняетьься за мной

Жаль,что на этом рейсе нет Ecoline...

Людмила Людмила 6 травня, 2022 год
Здравствуйте!Рейс Львов-Франкфурт09.04.22,выехал в 12.00,автобус VDL AA 1108 XP.Старенький автобус,очень узкие сиденья,проход не шире,чем у маршрутки.Сгорел кипятильник(со слов водителей),и мы довольствовались едва теплыми напитками.Уже в Германии пересели на шикарный,просторный автобус,когда оставалось ехать всего несколько часов.Водители не обьявляли названия пунктов прибытия,хотя имели микрофон.А мы ведь опаздывали на несколько часов из-за таможни,и пассажиры постоянно бегали к водителям уточнять маршрут.На протяжении рейса тулет... Читати відгук Здравствуйте!Рейс Львов-Франкфурт09.04.22,выехал в 12.00,автобус VDL AA 1108 XP.Старенький автобус,очень узкие сиденья,проход не шире,чем у маршрутки.Сгорел кипятильник(со слов водителей),и мы довольствовались едва теплыми напитками.Уже в Германии пересели на шикарный,просторный автобус,когда оставалось ехать всего несколько часов.Водители не обьявляли названия пунктов прибытия,хотя имели микрофон.А мы ведь опаздывали на несколько часов из-за таможни,и пассажиры постоянно бегали к водителям уточнять маршрут.На протяжении рейса тулет ни разу не убирался,мусор просто вываливался из емкости.Наверное,никто не работает с водителями,не проводит инструктаж,они не имеют понятия о своих обязанностях.А может быть,не хотят и не умеют работать? Либо мне не повезло с этим рейсом...
Переваги:
  1. Не повезло с плюсами
Недоліки:
  1. Не обьявлялись остановки,испорченный кипятильник,грязный туалет .

Нормальна поїздка з недоліками

Alexandra Alexandra 15 квітня, 2022 год
Їхала з Німеччини в Україну. Сподобалося все крім 3 речей.
1. Немає розеток чи USB, поклали б уже якусь переноску кудись щось заряджати телефони. І не світличь ліхтарики і тд.
2. Музику вночі хотілося б тихіше
3. Водії в принципі нормальні, але не виховані і не клієнто орієнтовані. Спілкуються з пасажирами так, ніби люди - їх дальні родичі яких... Читати відгук
Їхала з Німеччини в Україну. Сподобалося все крім 3 речей.
1. Немає розеток чи USB, поклали б уже якусь переноску кудись щось заряджати телефони. І не світличь ліхтарики і тд.
2. Музику вночі хотілося б тихіше
3. Водії в принципі нормальні, але не виховані і не клієнто орієнтовані. Спілкуються з пасажирами так, ніби люди - їх дальні родичі яких доводиться терпіти. Читають нотації, хамлять і насміхаються. Це звісно неприємно.

Думайте самі,чи ви на це згідні!

Гість Гість 16 лютого, 2022 год
Вперше скористалася послугою цієї компанії,придбала білет з України в Німеччину і назад.Поїздка була з пересадкою,про що мені люб'язно проінформували заздалегідь...але коли я з'явилася туди,мене у списках не було ,а автобус відправився на 20хв швидше,ніж було заявлено у білеті!Тобто,якби я не приїхала(випадково!)майже на годину швидше,автобус поїхав би без мене,так як водії навіть не здогадувалися про існування ще одного пасажира!
Пересадка на... Читати відгук
Вперше скористалася послугою цієї компанії,придбала білет з України в Німеччину і назад.Поїздка була з пересадкою,про що мені люб'язно проінформували заздалегідь...але коли я з'явилася туди,мене у списках не було ,а автобус відправився на 20хв швидше,ніж було заявлено у білеті!Тобто,якби я не приїхала(випадково!)майже на годину швидше,автобус поїхав би без мене,так як водії навіть не здогадувалися про існування ще одного пасажира!
Пересадка на інший автобус тривала 3.5години!Це виснажливо стояти зимою з чемоданами стільки часу!
До водіїв претензій немає,автобус чистий!
На звороті теж не приємна ситуація була з організацією пересадки!Фірма,продавши квитки до кінцевого пункту не потурбувалася про інший автобус!Ми приїхали у Львів,а автобусу для пересадки немає!Водії намагалися дотелефонуватися на фірму,але марно!Велике спасибі водіям,що при такій безвідповідальності фірми,вони зробили все,що від них залежало!Водій Олексій особисто придбав у касі нам квитки на найближчі рейси!Але на цьому неприємності не закінчилися!Через 2.5години очікування,приїхав бус,на який ми отримали квиток,не розрахований для пасажирів з багажем!Водій лаявся на пасажирів,а вина у всьому лише на організаторах!
Також у автобусі ,під час поїздки,перестала працювати пічка,люди скаржилися,що мерзнуть!Водії весь час пробували "реанімувати" її,але вона вимикалася(
Переваги:
  1. Хороші водії!Їм просто не пощастило з фірмою,на якій вони працюють!
Недоліки:
  1. Жахлива організація поїздок!Безвідповідальна фірма!

Непонятно, почему менеджера не разъясняют пассажирам правила въезда в

Pliskayaroslava@gmail.com [email protected] 4 серпня, 2021 год
Пишу как есть, так как очень жаль тех людей которые сняли с автобуса на Польской границе. И очень удивлена, что перевозчик не предупредил людей о том, что если едешь через Польшу транзитом (ПО БИОМЕТРИИ) людей не пропускают. ((То есть если нет карты побуту,или у вас нет европейскийх документов, или если вы не едите на роботу)) При этом никто не возвращает... Читати відгук Пишу как есть, так как очень жаль тех людей которые сняли с автобуса на Польской границе. И очень удивлена, что перевозчик не предупредил людей о том, что если едешь через Польшу транзитом (ПО БИОМЕТРИИ) людей не пропускают. ((То есть если нет карты побуту,или у вас нет европейскийх документов, или если вы не едите на роботу)) При этом никто не возвращает средства, я в шоке (не предупредили, деньги не вернули)
Переваги:
  1. Приветливые водители, автобус приехал вовремя
Недоліки:
  1. Покупала билет с Киева до Берлина за 2100, причём другие пассажиры купили 1800..непонятно мне. Кофе в автобусе не предложили ни разу. Людям продают билеты, не предупредив о правилах въезда в другую страну. Думаю сегодня не был первый случай когда снимают людей с рейса, только потому, что их не проинформовали. Если,...

Цена+, время -

Пассажир Пассажир 7 березня, 2021 год
Сразу скажу что цена адекватная, поэтому тут хорошо, водители тоже без замечаний что касается вождения, но на каждой остановке в Германии брали передачи, упаковывали по часу полтора, при том что объявлялось перерыв 10-15 мин, в итоге вместо 15:30, приехали в Киев в19:00, пускай час это граница забирает, даже полтора, но все остальное упаковка передач, ничего против не имею, зарабатывать нужно,... Читати відгук Сразу скажу что цена адекватная, поэтому тут хорошо, водители тоже без замечаний что касается вождения, но на каждой остановке в Германии брали передачи, упаковывали по часу полтора, при том что объявлялось перерыв 10-15 мин, в итоге вместо 15:30, приехали в Киев в19:00, пускай час это граница забирает, даже полтора, но все остальное упаковка передач, ничего против не имею, зарабатывать нужно, но блин, в темпе, +4 часа к 32 часовой поездке это слишком.

Желает лучшего

Гость Гость 14 січня, 2019 год
Автобусы в этой компании разные,есть удобные и нет.....в общем была довольна и по этому советовала всем своим близким но к сожалению что заметила и не понравилось в Euroclub часто на сайте указывают разную информацию (к примеру когда смотрела цену на сайте и потом при покупке билета в их офисе цена совсем отличалась 300гр как по... Читати відгук Автобусы в этой компании разные,есть удобные и нет.....в общем была довольна и по этому советовала всем своим близким но к сожалению что заметила и не понравилось в Euroclub часто на сайте указывают разную информацию (к примеру когда смотрела цену на сайте и потом при покупке билета в их офисе цена совсем отличалась 300гр как по мне это значимая сума,первый раз думаю лад может действительно так и есть тип ошибка но потом же такая ситуация когда билет покупала подруге решила в этот раз буквально при входе в офис зайти посмотреть цену на билет в интернете,а потом к ним но в этот раз настаивала на своём и продали билет со скидкой хотя говорили ошибка на сайте, так же они ошибочно вот недавно выложили информацию по поводу билетов на январь не правильно указали месяц но сразу исправили после звонка:)и так же не понравилось про свою так зваемую «акцию» зачем писать если это не так,что не нравится при звонке администратор говорит у нас такая Акция была до конца 2018 года когда я говорю у вас чётко указано акция до 11.01.2019 на что она ответила а ну тогда у нас подарки закончились, кто у вас там в офисе ?кто смотрит за сайтом? Ваша компания не плохая но к сожалению после таких случаев не хочется советовать вашу компанию
Или пишите как есть ,а не заманиваете низкими ценами,а потом выходит по другому! Компания Euroclub - Желает лучшего
Компания Euroclub
Компания Euroclub
Рейтинг 3.6 з 5 на підставі 21 відгука

Пасажирські перевезення
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 відгуків
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 відгука
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1081 відгук
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 відгуків
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 відгуків
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків