Негативний відгук про EUROCLUB ще до поїздки. Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо! Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки... Читати відгук Негативний відгук про EUROCLUB ще до поїздки. Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо! Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки перенести дату відправлення (з доплатою 10 євро). Тобто виходить так, що купивши квиток (послугу з перевезення), ви вже не маєте права відмовитися від неї... Адже з людиною може статися що завгодно, тим більше в наш жахливий час... Я не знаю, як в інших автобусних компаніях, але на мою думку це не є нормальною практикою... Якби знав про це заздалегідь, не купував би квитки.
Нам дуже шкода, що склалась така ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що правила повернення детально прописані на нашому офіційному сайті у відкритому доступі: https://eclub.com.ua/ua/travel/. Перед придбанням квитка кожен пасажир має змогу ознайомитись з цими умовами.
Згідно з нашими правилами, повернення коштів за невикористані квитки не передбачене, проте ми завжди надаємо можливість змінити дату поїздки (за умови наявності місць) з фіксованою доплатою.
Ми щиро розуміємо, що обставини можуть змінитися, і завжди намагаємось бути гнучкими в рамках встановлених умов.
Сподіваємось, що в майбутньому ми зможемо залишити у Вас лише приємні враження від нашої компанії.
Якщо поануєте їхати цим перевізником, враховуйте, що водії можуть підвищувати на вас голос і звинувачувати у дивних речах. Просто не вистачає ввічливості. Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос,... Читати відгук Якщо поануєте їхати цим перевізником, враховуйте, що водії можуть підвищувати на вас голос і звинувачувати у дивних речах. Просто не вистачає ввічливості.
Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос, почав погрожувати, що якщо я сиджу в ванні , то автобус поїде без мене і ніхто чекати не буде. я так розумію він почув, що в мене плескається пляшка води, але на мої виправдовування він мене перебивав, і просто постійно повторював щоб я мала відповідальність, що ніхто мені квитки вертати не буде, що я буду сама наздоганяти автобус і т.п.. Також під час самої поїздки, жінка питала у водія на кордоні коли приблизно ми зможемо приїхати до міст Німеччини. Замість того щоб спокійно відповісти, що водій точно не знає, він почав її перебивати і підвищувати голос і звинувачувати в тому що жінка задає багато питань і могла б сама зрозуміти що він нічого відповісти не може. Відсутність людяності, ось в чому проблема. Всі в них винуваті і всі пасажири «тупі».
Переваги:
Швидко дістались кордону тому що не робили постійно зупинки на покурити/погуляти.
Останнім часом компанія взяла собі за правило додавати місця в салоні (розмови про те, що це більший автобус - це розмови, сидіння стоять на спеціальних напрямних, по яких їх можна рухати, якось водій обмовився, що вони так і роблять). Раніше такого не було(
Автобус Vanhool AA 9195 KP, рейс Київ-Мюнхен 5.09.2023 — це справжній жах. Можна змиритися з тим, що автобус старий, що під час руху в ньому чути сторонні звуки, які після 34 годин їзди стають дратівливими. Навіть те, що вночі водій ігнорує скарги пасажирів стосовно температури в салоні, можна якось пережити. Але все це — дрібниці в порівнянні з жахливим запахом... Читати відгук Автобус Vanhool AA 9195 KP, рейс Київ-Мюнхен 5.09.2023 — це справжній жах. Можна змиритися з тим, що автобус старий, що під час руху в ньому чути сторонні звуки, які після 34 годин їзди стають дратівливими. Навіть те, що вночі водій ігнорує скарги пасажирів стосовно температури в салоні, можна якось пережити. Але все це — дрібниці в порівнянні з жахливим запахом і станом туалету, який довелося терпіти половині салону протягом усієї подорожі. Такий стан вбиральні — це не просто відсутність поваги до пасажирів, це знущання над ними. Звернення до оператора зі скаргою не дало жодного результату: зворотній зв'язок, на жаль, відсутній. Тож, на жаль, хтось і надалі буде змушений користуватися цим автобусом.
Выехала с Кривого Рога в Германию купила билет онлайн, заранее. А можно было оказывается, не переплачивать и заплатить водителю, ещё и сесть по козырному. А меня с больной спиной посадили в самый угол автобуса (хотя я купила билет с местом 17) на руки к бабушке какой то. Как сказал водитель места распределяет диспетчер! Жопа какая-то, людям совсем похер, человек... Читати відгук Выехала с Кривого Рога в Германию купила билет онлайн, заранее. А можно было оказывается, не переплачивать и заплатить водителю, ещё и сесть по козырному. А меня с больной спиной посадили в самый угол автобуса (хотя я купила билет с местом 17) на руки к бабушке какой то. Как сказал водитель места распределяет диспетчер! Жопа какая-то, людям совсем похер, человек покупает кота в мешке, лишь бы бабки сбрить в карман.
До водіїв претензій не маю. Лише раз один з водії поділив українців на "сорти", і досі неясно, навіщо він штовхав перед нами якусь промову та ще й примусив із валізами проходити через український паспортний контроль. Але особисто я вдруге стикаюся з ситуацією, коли бронюю місце з конкретним розташуванням, а перевізник додає 8 місць і моє місце зміщується. Мої коментарі й... Читати відгук До водіїв претензій не маю. Лише раз один з водії поділив українців на "сорти", і досі неясно, навіщо він штовхав перед нами якусь промову та ще й примусив із валізами проходити через український паспортний контроль. Але особисто я вдруге стикаюся з ситуацією, коли бронюю місце з конкретним розташуванням, а перевізник додає 8 місць і моє місце зміщується. Мої коментарі й побажанні ігноруються, "ваш коментар не зберігся". Уявіть собі поїздку в автобусі на 61 місце (автобуси однакові, крісла можна зняти чи додати) - відстань між твоїм і попереднім кріслом десь 15 см, нема як повернутися. Маєте можливість - обирайте іншого перевізника.
Рейс українського перевізника,,28.02.2024 буде відбуватися автобусом Mercedes з номерним знаком KEB 1001 Номери екіпажу: +380674531138 +4915143120472: постійно супроводжують пісні російських виконавців в перемішку з іноземною музикою. Українського контенту нема.Водії також російськомовні..
Вже не раз користувались послугами Євроклаб, але цього разу неможливо не залишити відгук. Навіщо давати можливість вибору місця, якщо нумерація і розположення змінюється в залежності від моделі автобусу?! Люди, які ідуть, хоч трошки поваги майте один до одного. Курити в туалеті автобусу - це нормально? І водії кажуть, що розберуться і просто ігнорують. Рейс Київ - Карлсруе, 08.08.2023, АА0929ТХ Читати відгук Вже не раз користувались послугами Євроклаб, але цього разу неможливо не залишити відгук. Навіщо давати можливість вибору місця, якщо нумерація і розположення змінюється в залежності від моделі автобусу?! Люди, які ідуть, хоч трошки поваги майте один до одного. Курити в туалеті автобусу - це нормально? І водії кажуть, що розберуться і просто ігнорують. Рейс Київ - Карлсруе, 08.08.2023, АА0929ТХ Це найжахливіша подорож !
Завжди користувалися послугами Евроклуб перевізник. 4 серпня їхали зі Львова до Німеччини, Автобус з номерами 9948 взагалі не зручний до міжнародних перевезеннь. Крісла з жорсткою поверхнею на яких сидіти тривалий час взагалі неможливо. Персонал не ввічливий, нічого не роз'яснюють. Відчуття, що " хазяїва везуть рабів". Навіть, коли 8 годин чекали на кордоні, не вімкнули кондіціонер. Якщо проблеми з серцем, малі... Читати відгук Завжди користувалися послугами Евроклуб перевізник. 4 серпня їхали зі Львова до Німеччини, Автобус з номерами 9948 взагалі не зручний до міжнародних перевезеннь. Крісла з жорсткою поверхнею на яких сидіти тривалий час взагалі неможливо. Персонал не ввічливий, нічого не роз'яснюють. Відчуття, що " хазяїва везуть рабів". Навіть, коли 8 годин чекали на кордоні, не вімкнули кондіціонер. Якщо проблеми з серцем, малі діти або порушення органів дихання, взагалі їхати не можна. З плюсів що взагалі довезли.
Переваги:
Довезли до міста призначення
Недоліки:
Авто не до міжнародних перевезеннь. Не можна їхати з малими дітми, людям похилого віку та людям з проблемами сердечно- сосудістої та дихальної систем.
Ехала 18 05 2023 киев нюренберг.водители Степан, Сергей и Андрей,кто есть кто непонятно,уже были уставшие от пассажиров и жаловались ,что им испортили настроение.в туалет нельзя,ну не рекомендуется,остановки делать не будем,бо надо успеть ,чтобы не стоять на границе.крики ,что будете догонять на такси .вот все наше общение.сервис !!! Единственный плюс,чистый автобус.
Попался грубый и неадекватный водитель. Непонятная агрессия к детям, грубит, кричит, шторы закрывать нельзя потому, что "совести у вас нет". Как жизнью обиженный всю дорогу делает нервы. Спасибо Марселю за помощь и адекватность.
Всегда выбирала эту компанию за хорошие и комфортные автобусы с интернетом.В автобусе Львов - Дортмунд рейс 08.04.23 с номером AI0903PA интернет отсутствует и автобус пришёл не перевозчика euroclub. На вопрос почему водитель ответил что тот автобус который должен был выйти в рейс поломался. Ок, может и поломался но разве компания не должна была позаботится о комфорте своих пассажиров? Ведь... Читати відгук Всегда выбирала эту компанию за хорошие и комфортные автобусы с интернетом.В автобусе Львов - Дортмунд рейс 08.04.23 с номером AI0903PA интернет отсутствует и автобус пришёл не перевозчика euroclub. На вопрос почему водитель ответил что тот автобус который должен был выйти в рейс поломался. Ок, может и поломался но разве компания не должна была позаботится о комфорте своих пассажиров? Ведь они предлагают свои автобусы как автобусы с туалетом и интернетом. Я разочарована в компании. Больше не выберу и не рекомендую. А на рейсе 28.03 Дортмунд -Львов AI9956OP отсутствовало мыло, помыть руки была возможность только в Польше на заправке и автобус опоздал в Дортмунд на целый час. Не рекомендую. К водителям претензий нет. Почему то ехали через Шегини (я ездила через Медыку и Рава-Рус., пункты пропуска всегда проезжали очень быстро)было очень много автобусов, на границе очень долго стояли.
Я ехала на автобусе Мерседес (немецкий номер К 1001) из Киева во Франкфурт на Майне 21-22.02.2023 года. Это была самая ужасная поездка в моей жизни. Водители не сделали достаточного количества объявлений о предстоящих остановках, поэтому приходилось проходить через весь автобус и выяснять у них информацию. Никто не объяснял причину непредвиденных остановок, даже если это было из-за полиции, например. Просто остановливались... Читати відгук Я ехала на автобусе Мерседес (немецкий номер К 1001) из Киева во Франкфурт на Майне 21-22.02.2023 года. Это была самая ужасная поездка в моей жизни. Водители не сделали достаточного количества объявлений о предстоящих остановках, поэтому приходилось проходить через весь автобус и выяснять у них информацию. Никто не объяснял причину непредвиденных остановок, даже если это было из-за полиции, например. Просто остановливались и стояли, не сказав нам ни слова об этом. Неужели сложно было предупредить: "Пассажиры, возникли трудности, от нас независящие. Пожалуйста, не волнуйтесь, мы скоро продолжим движение"! Водители не знают слов "пожалуйста" или "спасибо". Любой вопрос вызывал ответ через зубы, а водитель Андрей Вакулко отличался особенной грубостью и хамством. Он очень грубо говорил людям, которые стояли и наблюдали за тем, как их багаж будет загружен в багажное отделение. Он требовал, чтобы они отошли в недопустимой форме. Водители иногда общались между собой, используя нецензурные выражения. Зарядки у каждого кресла не было, были только общие возле туалета, что очень неудобно. Водитель нарушил ПДД, подрезав фуру, когда мы уже ехали по территории Германии. В общем и целом, вождение было не всегда профессиональным, а водители были грубыми и хамоватыми; не было удобных зарядок. Я никому не рекомендую ехать на этом автобусе.
Рейс Німеччина-Україна і в зворотньому напрямку автобус був старенький Mercedes, а не той що заявлений на сайті.Коли купували білети -вибрали одні місця,а по факту не співпадають з цим автобусом,бо він інший. Майте на увазі білети не дешеві,Wi-Fi відсутній. Відстань між сідіннями маленька. Якщо ваш сусід відкине сидіння-він буде у вас на колінах. Не задоволена компанією. В офісі пояснень не надають,чому... Читати відгук Рейс Німеччина-Україна і в зворотньому напрямку автобус був старенький Mercedes, а не той що заявлений на сайті.Коли купували білети -вибрали одні місця,а по факту не співпадають з цим автобусом,бо він інший. Майте на увазі білети не дешеві,Wi-Fi відсутній. Відстань між сідіннями маленька. Якщо ваш сусід відкине сидіння-він буде у вас на колінах. Не задоволена компанією. В офісі пояснень не надають,чому такі автобуси у них на рейс виходять.((
Добрий день. Поїздка була нормальна. За багаж, якщо є третя сумка треба доплатити.Все б було нормально,але вже настільки переважувати багаж-це жах. Сумка важила 18 кг, водій показав на вазі 38 кг. От і всі висновки. Але це не всі водії такі. Просто треба бути уважним і не всьому довіряти.
Добрий вечір. На рахунок поїздки, яка була 5.11. Карлсруе-Львів все нормально. А от на рахунок доплати за третю сумку, яка важила 18 кг ,а водіїї наважили аж 38 кг потрібно було доплатити. Раджу переважувати сумки,щоб потім не доплачувати лишніх 20 євро. Можливо не всі водії такі , але тут поганий осад від цього.
Доброго времени суток. 1) Первый минус этой компании то, что вернуть деньги за билеты нельзя. В жизни всякое может случиться и даже если Вы не планируете вначале возвращать билеты, всё равно стоит задуматься, что возврат денег за билеты обязан быть. Хоть частично и зависеть от того на сколько заранее Вы сдали билеты. 2) Напишу о конкретном автобусе с водителями... Читати відгук Доброго времени суток. 1) Первый минус этой компании то, что вернуть деньги за билеты нельзя. В жизни всякое может случиться и даже если Вы не планируете вначале возвращать билеты, всё равно стоит задуматься, что возврат денег за билеты обязан быть. Хоть частично и зависеть от того на сколько заранее Вы сдали билеты. 2) Напишу о конкретном автобусе с водителями Александр и Александр. Автобус был: Vanhool AA9195KР. Сначала всё было нормально: автобус стоял вовремя для посадки, отправились на 20 минут позже, потому что ждали ещё некоторых пассажиров, которые опаздывали на автобус. Всё начиналось вроде нормально, один из водителей объяснил, что во время поездки особо останавливаться не будем потому что нужно максимально быстрее доехать до границы, чтобы быстро её пройти. Но туалет био, поэтому, пожалуйста, особо не ходите туда😂 (я не просто так делаю на это акцент). Пока собирали пассажиров мы сделали огромный ненужный крюк по Германии. Мы колесили по ней 500 лишних км. Но пока собирали пассажиров, были остановки. Потом всё. Вся Польша, все 8 часов ехали без остановок. На границе другие автобусы выпускали людей, наши водители нет. Аргументируя, что нельзя выходить с автобуса на границе. 🤦♀️ Стояли на границе 3 часа. Можно было и выпустить. Ну ладно, я всё понимаю, чтобы быстрее доехать. НО! Люди уже начали возмущаться на границе почему другие ходят , а нам типа нельзя, водитель пообещал остановить сразу после границы на заправке. Потом не на первой заправке от границы(потому что там уже был автобус, а туалет один), а на следующей и так мы доехали ПОЧТИ ДО САМОГО ЛЬВОВА. И когда ДО ОСТАНОВКИ ЛЬВОВ ОСТАВАЛОСЬ 6 КМ, он решил остановить автобус на заправке. ЗАЧЕМ???? ПОЧЕМУ??? Почему не доехать до самой остановки и там люди выйдут, кому нужно во Львове, и за то время все смогут пойти в туалет. Итог: стоим пол часа, пока все сходят в туалет, проезжает 5 минут, и снова остановка на 20 минут....... Ещё больше всего бесило, когда водитель говорил, что он прав, а все идиоты. (Когда человек 5 ему говорит, что уже б доехали до остановки Львов и там остановились бы, на что он говорил, что он вынужден был остановиться, потому что люди возмущаться,что без туалета). Благо дальше я не знаю чем закончилась эта адская поездка, потому что я сошла во Львове
Неприятно очень было, когда при указанной цене туда и обратно сняло не 190, а 200 евро. Еду впервые с этой компанией, брала себе и дочке билеты туда и обратно и сразу разочарование. Пока не могу сказать ничего о перевозчике, но начало неприятное
Кондиционер не работает, на улице 15, в салоне 29-30…WI FI не работает, розетки не работают, место51-52, туалет не работает, При такой стоимости ноль сервиса, это свинство
Переваги:
Не заметил
Недоліки:
Не инструктировали по правилам пользования туалетом, перестал работать от Нюрнберга, кондиционер не работает, духота дикая при полном салоне, WI FI не работает, цена за такую комфортную поездку, ни воды ни чая…
На каждом автобусе написано наличие вайфая , но это неправда. К водителям претензий нет. Это вопрос к хозяину Евроклуба. Люди платят нормальные деньги, автобусы забиты, контора не первый день на рынке перевозок, вопрос "жаба давит?" Если появится фирма я узнаю, что естьво всех автобусах вайфай я в вами с лёгкостью... Читати відгук На каждом автобусе написано наличие вайфая , но это неправда. К водителям претензий нет. Это вопрос к хозяину Евроклуба. Люди платят нормальные деньги, автобусы забиты, контора не первый день на рынке перевозок, вопрос "жаба давит?" Если появится фирма я узнаю, что естьво всех автобусах вайфай я в вами с лёгкостью растанусь, вы же за деньги взите, а не бесплатно. И таких как я много, в пути 30 часов, а обратно в Германию ещё больше. Ждём конкурента. Делайте выводы
5.06. 1.Виїжджали з Рівного у 12.20, а мали у 13.00.Добре,що я глянула на сайт, що рейс змінив рух, бо водій зателефонував у 12.20.(їм всерівно, ніхто нікого попереджувати не буде). 2.Була знята з рейса заброньованого у Ганновері 12.06, і не повідомили мене, зато ненужні емейли шлють постійно. У автобусі двоє громадян проплатили квитки перед моїми очима, а мене зняли з рейсу,... Читати відгук 5.06. 1.Виїжджали з Рівного у 12.20, а мали у 13.00.Добре,що я глянула на сайт, що рейс змінив рух, бо водій зателефонував у 12.20.(їм всерівно, ніхто нікого попереджувати не буде). 2.Була знята з рейса заброньованого у Ганновері 12.06, і не повідомили мене, зато ненужні емейли шлють постійно. У автобусі двоє громадян проплатили квитки перед моїми очима, а мене зняли з рейсу, навіть не попросили людського вибачення. 3.Автобуси старі, ломаються. Забирали по дорозі пасажирів з попереднього рейсу. 4. Йде накладка квитків від Флікбуксу, номери машин міняються і ніхто вам не повідомить про це. Просто сидіть і чекайте. 5. 12.06 Водій нервовий, тому за рулем це самі знаєте що це. 6.Єдиний плюс, є мерседес новий, ним просто повезло їхати мені до Ганновера 5.06.Їхали дуже комфортно, легко.
Дружина та двоє дітей поверталися додому автобусом з Карлсрує до Києва. Так як довга дорога підшукував автобус прямий, без пересадок. При купівлі квитків на сайті було вказано "без пересадок", але у результаті до Києва змінили 3 автобуса. При цьому жодного разу не допомогли з сумками!!!
14.08.2021 водій автобуса висадив у центрі Франкфурта замість вокзалу, попередньо не попередивши. Це зайвий стрес. Місце змінили навіть при напівпорожньому автобусі. Про такі всі речі варто попереджати. Скільки їздила автобусами цієї компанії, таке трапилося вперше.
Якщо ви збираєтеся їхати «Євроклубом», то будьте готові, що пообіцяють одне, а на ділі буде зовсім інше: автобус, умови. Коли я говорила перед виїздом в Німеччину з представниками Євпюроклубу (неодноразово), мені сказали, що буде автобус з вай фаєм, зарядками і туалетом. Приїхав взагалі не той автобус! Не той водій! Не було ні туалетів! Ні зарядок, вже мовчу за вай... Читати відгук Якщо ви збираєтеся їхати «Євроклубом», то будьте готові, що пообіцяють одне, а на ділі буде зовсім інше: автобус, умови. Коли я говорила перед виїздом в Німеччину з представниками Євпюроклубу (неодноразово), мені сказали, що буде автобус з вай фаєм, зарядками і туалетом. Приїхав взагалі не той автобус! Не той водій! Не було ні туалетів! Ні зарядок, вже мовчу за вай фай Через всі ці і багато інших факторів, нас довезли до Берліну в 3 ночі, і хотіли висадити не на автовокзалі, як було домовлено. І довезли нас до автовокзалу, тільки, коли 10 людей просило!
Ехал с Ганновера в Киев и обратно в Ганновер 21.07-04.08. Из Германии ехали 32 часа вместо заявленных 27.Водители изменили маршрут и поехали с Ганновера на Магдебург и на границу через Гамбург ( это 6 часов лишних).Ни ТВ,ни кофе,ни чая ничего из обещанного менеджером.Где то в Кракове,когда все спали,((3 часа ночи ) водители заехали за какими-то пакетами и вырубили яркий свет... Читати відгук Ехал с Ганновера в Киев и обратно в Ганновер 21.07-04.08. Из Германии ехали 32 часа вместо заявленных 27.Водители изменили маршрут и поехали с Ганновера на Магдебург и на границу через Гамбург ( это 6 часов лишних).Ни ТВ,ни кофе,ни чая ничего из обещанного менеджером.Где то в Кракове,когда все спали,((3 часа ночи ) водители заехали за какими-то пакетами и вырубили яркий свет (им насрать на людей,у них передачи.На обратном пути также ни какого сервиса и ещё на Польской границе не пустили 4 людей и водители уехали не оказав помощь.
Ехал 23.01.21.Автобус и сервис все ок.Но здесь возять не людей а посилки водителям важно било успеть на смену которая пропустити посилки на которих они заработают.А люди у которих ВНж в Германия,Литви,руминии не змогли проехать и били висажен на польской границе денег нам никто не вернул хотя заранее спрашивали не будет ли проблем с пересечением пол.граници насуверили что все будет ок.В... Читати відгук Ехал 23.01.21.Автобус и сервис все ок.Но здесь возять не людей а посилки водителям важно било успеть на смену которая пропустити посилки на которих они заработают.А люди у которих ВНж в Германия,Литви,руминии не змогли проехать и били висажен на польской границе денег нам никто не вернул хотя заранее спрашивали не будет ли проблем с пересечением пол.граници насуверили что все будет ок.В итоге посилки в Германия а 8 человек пошли в 20.00 в Україну.На фирме бордак водителям платят мало и на пасажиров мм наплевать они зарабатуют на посилках .Не рекомендую никому ехать с єтими аферистами.
Билеты заказывали заранее на сайте infobus (ещё 17.06.20) на автобус Одесса-> Киев 29.06.20. В билете указано, что места указывает персонал автобуса. При посадке нам места указывают #49 #50. Вопрос: почему людей, которые заказывали билеты в день отправки- им указывают места # с 3 по 18, а нас на 49-50? По какому принципу указывают места пассажирам??? P.S: на "галёрке" сидеть можно,... Читати відгук Билеты заказывали заранее на сайте infobus (ещё 17.06.20) на автобус Одесса-> Киев 29.06.20. В билете указано, что места указывает персонал автобуса. При посадке нам места указывают #49 #50. Вопрос: почему людей, которые заказывали билеты в день отправки- им указывают места # с 3 по 18, а нас на 49-50? По какому принципу указывают места пассажирам??? P.S: на "галёрке" сидеть можно, но спать - нет!!!
Моя сестра їхала з Києва до Нюрнберга в кінці серпня. КВИТКИ були оплочені на початку квітня. За тиждень до від'їзду Нам зателефонували з офісу і повідомили, що наш автобус зламався.І наші місця тепер в середині автобуса. Сестра їхала з маленькою дитиною, яка укачується. Не дивлячись ні на які наші умовляння співробітники не збиралися йти нам назустріч. Я змушена була... Читати відгук Моя сестра їхала з Києва до Нюрнберга в кінці серпня. КВИТКИ були оплочені на початку квітня. За тиждень до від'їзду Нам зателефонували з офісу і повідомили, що наш автобус зламався.І наші місця тепер в середині автобуса. Сестра їхала з маленькою дитиною, яка укачується. Не дивлячись ні на які наші умовляння співробітники не збиралися йти нам назустріч. Я змушена була звернутися до знайомого адвоката. Коли моя знайома адвокат зателефонувала до офісу, пояснила працівникам, що своїми діями вони порушують права дитини, СТАЛОСЯ ЧУДО! НАШ АВТОБУС БУЛО ВІДРЕМОНТОВАНО І НАМ ПОВЕРНУЛИ НАШІ МІСЦЯ! ЦЕ відбувалося протягом однієї доби. НА днях передавала ПЕРЕДАЧУ. І ЯКБИ НЕ ХАМСТВО ВОДІЇВ про попередній випадок я б і не згадала. У мене багато знайомих їздять за кордон. Я ОБОВ'ЯЗКОВО РОЗКАЖУ ЇМ послугами якої компанії НЕ ВАРТО КОРИСТУВАТИСЯ, щоб їх поїздка була сповнену приємних вражень.
Доброго дня Просимо надати на нашу офіційну пошту: [email protected] інформацію: дату рейсу, ПІБ пасажирів. Таких випадків в нашій компанії не було Якщо інформація надіслана не буде, будемо вимушені по IP адресі розшукати автора заказного посту. З повагою, Євроклуб Показати 1 відповідь
Будьте уважні при купівлі квитків EUROCLUB - повернути їх неможливо!
Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо!
Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки... Читати відгук Негативний відгук про EUROCLUB ще до поїздки.
Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо!
Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки перенести дату відправлення (з доплатою 10 євро). Тобто виходить так, що купивши квиток (послугу з перевезення), ви вже не маєте права відмовитися від неї... Адже з людиною може статися що завгодно, тим більше в наш жахливий час...
Я не знаю, як в інших автобусних компаніях, але на мою думку це не є нормальною практикою...
Якби знав про це заздалегідь, не купував би квитки.
Дякуємо за відгук і що поділились ситуацією.
Нам дуже шкода, що склалась така ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що
правила повернення детально прописані на нашому офіційному сайті у відкритому доступі: https://eclub.com.ua/ua/travel/. Перед придбанням квитка кожен пасажир має змогу ознайомитись з цими умовами.
Згідно з нашими правилами, повернення коштів за невикористані квитки не передбачене, проте ми завжди надаємо можливість змінити дату поїздки (за умови наявності місць) з фіксованою доплатою.
Ми щиро розуміємо, що обставини можуть змінитися, і завжди намагаємось бути гнучкими в рамках встановлених умов.
Сподіваємось, що в майбутньому ми зможемо залишити у Вас лише приємні враження від нашої компанії.
Гарного Вам дня!
З повагою,
Команда Euroclub
Грубі водії
Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос,... Читати відгук Якщо поануєте їхати цим перевізником, враховуйте, що водії можуть підвищувати на вас голос і звинувачувати у дивних речах. Просто не вистачає ввічливості.
Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос, почав погрожувати, що якщо я сиджу в ванні , то автобус поїде без мене і ніхто чекати не буде. я так розумію він почув, що в мене плескається пляшка води, але на мої виправдовування він мене перебивав, і просто постійно повторював щоб я мала відповідальність, що ніхто мені квитки вертати не буде, що я буду сама наздоганяти автобус і т.п.. Також під час самої поїздки, жінка питала у водія на кордоні коли приблизно ми зможемо приїхати до міст Німеччини. Замість того щоб спокійно відповісти, що водій точно не знає, він почав її перебивати і підвищувати голос і звинувачувати в тому що жінка задає багато питань і могла б сама зрозуміти що він нічого відповісти не може. Відсутність людяності, ось в чому проблема. Всі в них винуваті і всі пасажири «тупі».
Додаткові місця в салоні
Якісь автобусу.
Забитый под завязку автобус
Неповага до пасажирів
Рейс з Мюнхена до Львова
Mercedes з номерним знаком KEB 1001
Номери екіпажу:
+380674531138
+4915143120472: постійно супроводжують пісні російських виконавців в перемішку з іноземною музикою.
Українського контенту нема.Водії також російськомовні..
Не работает usb
Лотерея Євроклаб
Навіщо давати можливість вибору місця, якщо нумерація і розположення змінюється в залежності від моделі автобусу?!
Люди, які ідуть, хоч трошки поваги майте один до одного. Курити в туалеті автобусу - це нормально? І водії кажуть, що розберуться і просто ігнорують.
Рейс Київ - Карлсруе, 08.08.2023, АА0929ТХ
Читати відгук Вже не раз користувались послугами Євроклаб, але цього разу неможливо не залишити відгук.
Навіщо давати можливість вибору місця, якщо нумерація і розположення змінюється в залежності від моделі автобусу?!
Люди, які ідуть, хоч трошки поваги майте один до одного. Курити в туалеті автобусу - це нормально? І водії кажуть, що розберуться і просто ігнорують.
Рейс Київ - Карлсруе, 08.08.2023, АА0929ТХ
Це найжахливіша подорож !
Поганий сервіс
Навіть, коли 8 годин чекали на кордоні, не вімкнули кондіціонер. Якщо проблеми з серцем, малі... Читати відгук Завжди користувалися послугами Евроклуб перевізник. 4 серпня їхали зі Львова до Німеччини, Автобус з номерами 9948 взагалі не зручний до міжнародних перевезеннь. Крісла з жорсткою поверхнею на яких сидіти тривалий час взагалі неможливо. Персонал не ввічливий, нічого не роз'яснюють. Відчуття, що " хазяїва везуть рабів".
Навіть, коли 8 годин чекали на кордоні, не вімкнули кондіціонер. Якщо проблеми з серцем, малі діти або порушення органів дихання, взагалі їхати не можна.
З плюсів що взагалі довезли.
Впечатление
Не для поездок с детьми
Как жизнью обиженный всю дорогу делает нервы.
Спасибо Марселю за помощь и адекватность.
Описание автобуса не соответствует действительности.
AI0903PA интернет отсутствует и автобус пришёл не перевозчика euroclub. На вопрос почему водитель ответил что тот автобус который должен был выйти в рейс поломался. Ок, может и поломался но разве компания не должна была позаботится о комфорте своих пассажиров? Ведь... Читати відгук Всегда выбирала эту компанию за хорошие и комфортные автобусы с интернетом.В автобусе Львов - Дортмунд рейс 08.04.23 с номером
AI0903PA интернет отсутствует и автобус пришёл не перевозчика euroclub. На вопрос почему водитель ответил что тот автобус который должен был выйти в рейс поломался. Ок, может и поломался но разве компания не должна была позаботится о комфорте своих пассажиров? Ведь они предлагают свои автобусы как автобусы с туалетом и интернетом. Я разочарована в компании. Больше не выберу и не рекомендую. А на рейсе 28.03 Дортмунд -Львов AI9956OP отсутствовало мыло, помыть руки была возможность только в Польше на заправке и автобус опоздал в Дортмунд на целый час. Не рекомендую. К водителям претензий нет. Почему то ехали через Шегини (я ездила через Медыку и Рава-Рус., пункты пропуска всегда проезжали очень быстро)было очень много автобусов, на границе очень долго стояли.
На 2 балла из 10
Водители не знают слов "пожалуйста" или "спасибо". Любой вопрос вызывал ответ через зубы, а водитель Андрей Вакулко отличался особенной грубостью и хамством. Он очень грубо говорил людям, которые стояли и наблюдали за тем, как их багаж будет загружен в багажное отделение. Он требовал, чтобы они отошли в недопустимой форме.
Водители иногда общались между собой, используя нецензурные выражения. Зарядки у каждого кресла не было, были только общие возле туалета, что очень неудобно. Водитель нарушил ПДД, подрезав фуру, когда мы уже ехали по территории Германии.
В общем и целом, вождение было не всегда профессиональным, а водители были грубыми и хамоватыми; не было удобных зарядок. Я никому не рекомендую ехать на этом автобусе.
Старые и не комфортные автобусы
Дорога і багаж
За багаж, якщо є третя сумка треба доплатити.Все б було нормально,але вже настільки переважувати багаж-це жах. Сумка важила 18 кг, водій показав на вазі 38 кг. От і всі висновки. Але це не всі водії такі. Просто треба бути уважним і не всьому довіряти.
Багаж і поїздка
Адская поездка
1) Первый минус этой компании то, что вернуть деньги за билеты нельзя. В жизни всякое может случиться и даже если Вы не планируете вначале возвращать билеты, всё равно стоит задуматься, что возврат денег за билеты обязан быть. Хоть частично и зависеть от того на сколько заранее Вы сдали билеты.
2) Напишу о конкретном автобусе с водителями... Читати відгук Доброго времени суток.
1) Первый минус этой компании то, что вернуть деньги за билеты нельзя. В жизни всякое может случиться и даже если Вы не планируете вначале возвращать билеты, всё равно стоит задуматься, что возврат денег за билеты обязан быть. Хоть частично и зависеть от того на сколько заранее Вы сдали билеты.
2) Напишу о конкретном автобусе с водителями Александр и Александр. Автобус был: Vanhool AA9195KР.
Сначала всё было нормально: автобус стоял вовремя для посадки, отправились на 20 минут позже, потому что ждали ещё некоторых пассажиров, которые опаздывали на автобус. Всё начиналось вроде нормально, один из водителей объяснил, что во время поездки особо останавливаться не будем потому что нужно максимально быстрее доехать до границы, чтобы быстро её пройти. Но туалет био, поэтому, пожалуйста, особо не ходите туда😂 (я не просто так делаю на это акцент). Пока собирали пассажиров мы сделали огромный ненужный крюк по Германии. Мы колесили по ней 500 лишних км. Но пока собирали пассажиров, были остановки. Потом всё. Вся Польша, все 8 часов ехали без остановок. На границе другие автобусы выпускали людей, наши водители нет. Аргументируя, что нельзя выходить с автобуса на границе. 🤦♀️ Стояли на границе 3 часа. Можно было и выпустить. Ну ладно, я всё понимаю, чтобы быстрее доехать. НО! Люди уже начали возмущаться на границе почему другие ходят , а нам типа нельзя, водитель пообещал остановить сразу после границы на заправке. Потом не на первой заправке от границы(потому что там уже был автобус, а туалет один), а на следующей и так мы доехали ПОЧТИ ДО САМОГО ЛЬВОВА. И когда ДО ОСТАНОВКИ ЛЬВОВ ОСТАВАЛОСЬ 6 КМ, он решил остановить автобус на заправке. ЗАЧЕМ???? ПОЧЕМУ??? Почему не доехать до самой остановки и там люди выйдут, кому нужно во Львове, и за то время все смогут пойти в туалет. Итог: стоим пол часа, пока все сходят в туалет, проезжает 5 минут, и снова остановка на 20 минут.......
Ещё больше всего бесило, когда водитель говорил, что он прав, а все идиоты. (Когда человек 5 ему говорит, что уже б доехали до остановки Львов и там остановились бы, на что он говорил, что он вынужден был остановиться, потому что люди возмущаться,что без туалета). Благо дальше я не знаю чем закончилась эта адская поездка, потому что я сошла во Львове
Оплата за проезд
Евроклуб Франкфурт Киев 1 сентября
Нет интернета
К водителям претензий нет. Это вопрос к хозяину Евроклуба. Люди платят нормальные деньги, автобусы забиты, контора не первый день на рынке перевозок, вопрос "жаба давит?" Если появится фирма я узнаю, что естьво всех автобусах вайфай я в вами с лёгкостью... Читати відгук На каждом автобусе написано наличие вайфая , но это неправда.
К водителям претензий нет. Это вопрос к хозяину Евроклуба. Люди платят нормальные деньги, автобусы забиты, контора не первый день на рынке перевозок, вопрос "жаба давит?" Если появится фирма я узнаю, что естьво всех автобусах вайфай я в вами с лёгкостью растанусь, вы же за деньги взите, а не бесплатно. И таких как я много, в пути 30 часов, а обратно в Германию ещё больше. Ждём конкурента. Делайте выводы
Не рекомендую!
3.Автобуси старі, ломаються. Забирали по дорозі пасажирів з попереднього рейсу.
4. Йде накладка квитків від Флікбуксу, номери машин міняються і ніхто вам не повідомить про це. Просто сидіть і чекайте.
5. 12.06 Водій нервовий, тому за рулем це самі знаєте що це.
6.Єдиний плюс, є мерседес новий, ним просто повезло їхати мені до Ганновера 5.06.Їхали дуже комфортно, легко.
Водії жахливі
Таке собі((((
Висадили не в запланованому місці
Як я їхала в Німеччину з України
Через всі ці і багато інших факторів, нас довезли до Берліну в 3 ночі, і хотіли висадити не на автовокзалі, як було домовлено. І довезли нас до автовокзалу, тільки, коли 10 людей просило!
Не соответствует рекламе.
Из Германии ехали 32 часа вместо заявленных 27.Водители изменили маршрут и поехали с Ганновера на Магдебург и на границу через Гамбург ( это 6 часов лишних).Ни ТВ,ни кофе,ни чая ничего из обещанного менеджером.Где то в Кракове,когда все спали,((3 часа ночи ) водители заехали за какими-то пакетами и вырубили яркий свет... Читати відгук Ехал с Ганновера в Киев и обратно в Ганновер 21.07-04.08.
Из Германии ехали 32 часа вместо заявленных 27.Водители изменили маршрут и поехали с Ганновера на Магдебург и на границу через Гамбург ( это 6 часов лишних).Ни ТВ,ни кофе,ни чая ничего из обещанного менеджером.Где то в Кракове,когда все спали,((3 часа ночи ) водители заехали за какими-то пакетами и вырубили яркий свет (им насрать на людей,у них передачи.На обратном пути также ни какого сервиса и ещё на Польской границе не пустили 4 людей и водители уехали не оказав помощь.
Водители евроклуба наплевать на пасажиров
Жалоба на тех, кто распределяет места в автобусе
P.S: на "галёрке" сидеть можно,... Читати відгук Билеты заказывали заранее на сайте infobus (ещё 17.06.20) на автобус Одесса-> Киев 29.06.20. В билете указано, что места указывает персонал автобуса. При посадке нам места указывают #49 #50. Вопрос: почему людей, которые заказывали билеты в день отправки- им указывают места # с 3 по 18, а нас на 49-50? По какому принципу указывают места пассажирам???
P.S: на "галёрке" сидеть можно, но спать - нет!!!
БРЕХЛИВІСТЬ І ХАМСТВО В КОМПАНІЇ ЄВРОКЛУБ
НА днях передавала ПЕРЕДАЧУ. І ЯКБИ НЕ ХАМСТВО ВОДІЇВ про попередній випадок я б і не згадала. У мене багато знайомих їздять за кордон. Я ОБОВ'ЯЗКОВО РОЗКАЖУ ЇМ послугами якої компанії НЕ ВАРТО КОРИСТУВАТИСЯ, щоб їх поїздка була сповнену приємних вражень.
Просимо надати на нашу офіційну пошту: [email protected]
інформацію: дату рейсу, ПІБ пасажирів.
Таких випадків в нашій компанії не було
Якщо інформація надіслана не буде, будемо вимушені по IP адресі розшукати автора заказного посту.
З повагою, Євроклуб Показати 1 відповідь