Їхали з України до Німеччини,я замовила квиток,після чого мені відправили чужий квиток,видалили повідомленн,я писала на ел.пошту,потім в телеграм та вайбер,ніхто не міг знайти квиток,хоча оплата пройшла,при тому,що квиток не з дешевого сигменту від зазначеного перевізника. Уточнили,що без пересадок,виявилося ,що є пересадка в Києві,де треба чекати не зрозуміло де і на кого,у водіїв запитали,вони не знали,просто приїхали до точки і сказали виходити,бо потрібно пересідати! Я писала та телефонувала до працівників,лише єдина з них надала нормальну інформацію.
Відправили номер автобуса ,його не було,написала їм,вони відповіли,що помінявся ,не повідомивши про це.
Тобто,якщо ви їдете ,ви повністю повинні бути готові ,щоб випросити номер автобуса ,бо він змінився і вас забули попередити.
Водії в наступному автобусі були хороші,чемні ,автобус посередній ,мало місця для ніг,при зрості 1,62.
Квиток все ж таки знайшли,але стрес отримала серйозний,бо квиток оплачений,а його немає.
Дуже часто їжджу з іншими перевізниками,але з такою безвідповідальністю я зіткнулася вперше.
Дякуємо Вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що Ваша поїздка супроводжувалась непорозуміннями та викликала додатковий стрес.
Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження щодо:
- коректності надання квитків і номерів автобусів
- чіткої комунікації з пасажирами під час пересадок
- роботи наших працівників
Нам дуже важливо, щоб кожен пасажир відчував себе в дорозі спокійно та комфортно. Ми вдячні Вам за відзначення роботи водіїв і сподіваємось, що наступна поїздка з нами залишить у Вас тільки позитивні враження.
Якщо Ви матимете подібні труднощі чи запитання - просимо звертатися безпосередньо на нашу горячу лінію, щоб ми могли оперативно допомогти:
З самого початку було зрозуміло,що не варто їхати з Euroclub - Відгуки про Компания Euroclub
Уточнили,що без пересадок,виявилося ,що є пересадка в Києві,де треба чекати не зрозуміло де і на кого,у водіїв запитали,вони не знали,просто приїхали до точки і сказали виходити,бо потрібно пересідати!
Я писала та телефонувала до працівників,лише єдина з них надала нормальну інформацію.
Відправили номер автобуса ,його не було,написала їм,вони відповіли,що помінявся ,не повідомивши про це.
Тобто,якщо ви їдете ,ви повністю повинні бути готові ,щоб випросити номер автобуса ,бо він змінився і вас забули попередити.
Водії в наступному автобусі були хороші,чемні ,автобус посередній ,мало місця для ніг,при зрості 1,62.
Квиток все ж таки знайшли,але стрес отримала серйозний,бо квиток оплачений,а його немає.
Дуже часто їжджу з іншими перевізниками,але з такою безвідповідальністю я зіткнулася вперше.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що Ваша поїздка супроводжувалась непорозуміннями та викликала додатковий стрес.
Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження щодо:
- коректності надання квитків і номерів автобусів
- чіткої комунікації з пасажирами під час пересадок
- роботи наших працівників
Нам дуже важливо, щоб кожен пасажир відчував себе в дорозі спокійно та комфортно. Ми вдячні Вам за відзначення роботи водіїв і сподіваємось, що наступна поїздка з нами залишить у Вас тільки позитивні враження.
Якщо Ви матимете подібні труднощі чи запитання - просимо звертатися безпосередньо на нашу горячу лінію, щоб ми могли оперативно допомогти:
+38 067 240 25 31
+38 067 885 10 30
+38 067 386 35 73
+38 067 535 11 51
З повагою,
Команда Euroclub