Мала жахливий досвід з цим перевізником. Напрямок Львів-Загреб, влітку 2025. Мій основний запит їхати саме напряму і менеджери EuroClub запевнили, що саме вони й їдуть прямим рейсом. І що буде інет під час поїздки. Але-але
Перед посадкою пасажири сказали Та ні, він на Відень, на Загреб не їде точно (час і номер автобусу співпали, все ок, я бачила куди сідала)
1) водії повідомляють мені, що моооже (!) саме мооже буде пересадка. Де що і як - не кажуть. 2) митниця 11 год, бо водії їхали вперше через Словаччину, за своє життя немало переїздила з/в Україну і стільки жодного разу не стояли на кордоні. Це, звісно, не провина водіїв чи компанії проте 11 год!? Дали компенсацію на 20%. 3) вай фай в автобусі - він був лише в Україні та в Німеччині (ми туди й не їхали) 4) весь шлях Львів - Відень (45 год) я листувалася із менеджерами про подальші дії і апогеєм було те, ЩО мені запропонували. Із квитком EuroClub (по суті звичайний папірець із написом Львів-Загреб, написано укр мовою) пересісти на Відень-Загреб Фліксбас. "Вони наші партнери, все буде ок". Ще раз - їх квиток і показати водіям Фліксбас. Хто не їздив з ними - на кожному квиточку чітко є ім'я, місце, дата, час і найголовніше QR-код для поїздки. 5) і нарешті за 3 чи 4 години до прибуття у Відень мені надсилають квиток Фліксбас на моє ім'я, оплачений компанією, слава богу, але ж після стількох годин переписки і втрачених нервів. На мою думку так не має бути. Чому я мусила роз'ясняти ці проблеми, якщо чітко було мені сказано, що бус їде до Хорватії, а по факту ні?! Початок відпустки засрали. Я їздила автобусами і в Іспанію, і в Туреччину, і в Польшу, і в Німеччину, але жодного разу такого трешу не було! EuroClub точно не для поїздок у Хорватію.
Переваги:
водії норм, звісно, не їх турбота що куди я мала їхати, а саме провтик менеджерів, які раму не могли скласти що і як я мушу їхати далі, бо ж квиток саме на Хорватію столиця, аж ніяк не Австрія, мені не на шляху вона взагалі. Автобус теж норм, питань нема, було чисто і кондер працював добре.
Якщо їхати до Відня, то все ок, за винятком того, що не буде інету в дорозі
Недоліки:
Ввели в оману оцим самим "Львів-Загреб" ПРЯМИЙ РЕЙС, ніфіга не прямий. У Відень я й не мусила заїзджати, такий круг дали. Менеджери тримали за дуру оцим "покажіть їм наш квиток" ну камон
Нам щиро прикро, що Ваша подорож не відповіла очікуванням. Для того, щоб ми могли розглянути ситуацію з квитком та маршрутом та менеджерами, аби уникнути подібних непорозумінь у майбутньому, будь ласка, повідомте, дату поїздки, ім'я та прізвище пасажирів, номер телефону, електронну адресу та номер замовлення?
Ніколи знову EuroClub - Відгуки про Компания Euroclub
Перед посадкою пасажири сказали Та ні, він на Відень, на Загреб не їде точно (час і номер автобусу співпали, все ок, я бачила куди сідала)
1) водії повідомляють мені, що моооже (!) саме мооже буде пересадка. Де що і як - не кажуть.
2) митниця 11 год, бо водії їхали вперше через Словаччину, за своє життя немало переїздила з/в Україну і стільки жодного разу не стояли на кордоні. Це, звісно, не провина водіїв чи компанії проте 11 год!? Дали компенсацію на 20%.
3) вай фай в автобусі - він був лише в Україні та в Німеччині (ми туди й не їхали)
4) весь шлях Львів - Відень (45 год) я листувалася із менеджерами про подальші дії і апогеєм було те, ЩО мені запропонували. Із квитком EuroClub (по суті звичайний папірець із написом Львів-Загреб, написано укр мовою) пересісти на Відень-Загреб Фліксбас. "Вони наші партнери, все буде ок". Ще раз - їх квиток і показати водіям Фліксбас. Хто не їздив з ними - на кожному квиточку чітко є ім'я, місце, дата, час і найголовніше QR-код для поїздки.
5) і нарешті за 3 чи 4 години до прибуття у Відень мені надсилають квиток Фліксбас на моє ім'я, оплачений компанією, слава богу, але ж після стількох годин переписки і втрачених нервів. На мою думку так не має бути. Чому я мусила роз'ясняти ці проблеми, якщо чітко було мені сказано, що бус їде до Хорватії, а по факту ні?! Початок відпустки засрали.
Я їздила автобусами і в Іспанію, і в Туреччину, і в Польшу, і в Німеччину, але жодного разу такого трешу не було! EuroClub точно не для поїздок у Хорватію.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро прикро, що Ваша подорож не відповіла очікуванням. Для того, щоб ми могли розглянути ситуацію з квитком та маршрутом та менеджерами, аби уникнути подібних непорозумінь у майбутньому, будь ласка, повідомте, дату поїздки, ім'я та прізвище пасажирів, номер телефону, електронну адресу та номер замовлення?