Компания Euroclub відгуки клієнтів

Компания Euroclub відгуки клієнтів
Компания Euroclub
3.6 5
615 відгуків / 37552 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

З самого початку було зрозуміло,що не варто їхати з Euroclub

Alina Alina вівторок, 30 вересня
Їхали з України до Німеччини,я замовила квиток,після чого мені відправили чужий квиток,видалили повідомленн,я писала на ел.пошту,потім в телеграм та вайбер,ніхто не міг знайти квиток,хоча оплата пройшла,при тому,що квиток не з дешевого сигменту від зазначеного перевізника.
Уточнили,що без пересадок,виявилося ,що є пересадка в Києві,де треба чекати не зрозуміло де і на кого,у водіїв запитали,вони не знали,просто приїхали до точки і сказали... Читати відгук
Їхали з України до Німеччини,я замовила квиток,після чого мені відправили чужий квиток,видалили повідомленн,я писала на ел.пошту,потім в телеграм та вайбер,ніхто не міг знайти квиток,хоча оплата пройшла,при тому,що квиток не з дешевого сигменту від зазначеного перевізника.
Уточнили,що без пересадок,виявилося ,що є пересадка в Києві,де треба чекати не зрозуміло де і на кого,у водіїв запитали,вони не знали,просто приїхали до точки і сказали виходити,бо потрібно пересідати!
Я писала та телефонувала до працівників,лише єдина з них надала нормальну інформацію.

Відправили номер автобуса ,його не було,написала їм,вони відповіли,що помінявся ,не повідомивши про це.

Тобто,якщо ви їдете ,ви повністю повинні бути готові ,щоб випросити номер автобуса ,бо він змінився і вас забули попередити.

Водії в наступному автобусі були хороші,чемні ,автобус посередній ,мало місця для ніг,при зрості 1,62.

Квиток все ж таки знайшли,але стрес отримала серйозний,бо квиток оплачений,а його немає.

Дуже часто їжджу з іншими перевізниками,але з такою безвідповідальністю я зіткнулася вперше.
Переваги:
  1. Водії
Недоліки:
  1. -Мало місця в автобусі
  2. -Некомпетентні працівники,не можуть знайти квиток
  3. - безвідповідальний перевізник
  4. - дорогий квиток,порівняно з іншими перевізниками
  5. Не рекомендую!
  6. Будьте уважні.
Euroclub Відповідь представника Euroclub п'ятниця, 3 жовтня
Шановна, Аліно!

Дякуємо Вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що Ваша поїздка супроводжувалась непорозуміннями та викликала додатковий стрес.

Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження щодо:

- коректності надання квитків і номерів автобусів

- чіткої комунікації з пасажирами під час пересадок

- роботи наших працівників

Нам дуже важливо, щоб кожен пасажир відчував себе в дорозі спокійно та комфортно. Ми вдячні Вам за відзначення роботи водіїв і сподіваємось, що наступна поїздка з нами залишить у Вас тільки позитивні враження.

Якщо Ви матимете подібні труднощі чи запитання - просимо звертатися безпосередньо на нашу горячу лінію, щоб ми могли оперативно допомогти:

+38 067 240 25 31
+38 067 885 10 30
+38 067 386 35 73
+38 067 535 11 51

З повагою,

Команда Euroclub

Не дуже приємна поїздка

Олександр Олександр п'ятниця, 26 вересня
Їхав 26.09 зі Львова на Ужгород, маршрут мав бути 15:00-19:00(як і вказано у квитках). По прибутті на станцію, та поспілкувавшись з пасажирами, виявилось, що час прибуття у їхніх квитках на той же маршрут інший - 19:20. Що вже доволі дивно, та не підходило мені, так як я мав в Ужгороді ще один автобус на 19:30, якби це писало у моєму... Читати відгук Їхав 26.09 зі Львова на Ужгород, маршрут мав бути 15:00-19:00(як і вказано у квитках). По прибутті на станцію, та поспілкувавшись з пасажирами, виявилось, що час прибуття у їхніх квитках на той же маршрут інший - 19:20. Що вже доволі дивно, та не підходило мені, так як я мав в Ужгороді ще один автобус на 19:30, якби це писало у моєму квитку, імовірніше за все, що на цей маршрут, я обирав би інший автобус, проте це пів біди. Сам автобус, номера KA4317OT, прибув об 15:46, і до Ужгорода ми дібралися об 20:23. Коли намагався комунікувати з персоналом автобусу, щодо даної ситуації, один з них просто посміявся, сказав "ну ти великий хлопчик, маєш розуміти, що не все так гладко". Насправді, радий що хоча б приїхали, проте наступний автобус поїхав без мене, і кошти за квитки повернути не вдалось. Також знаю, була дівчинка позаду мене, яка таким же чином не встигла на єдиний потяг додому.
Переваги:
  1. Хороший вайфай
Недоліки:
  1. Між сидіннями місця мало
  2. В салоні дуже душно
  3. Самі дуйчики не працювали належним чином
  4. Довга поїздка
Euroclub Відповідь представника Euroclub неділя, 28 вересня
Шановний Олександре, дякуємо за Ваш відгук.

Нам щиро шкода, що Ваша поїздка виявилася некомфортною і принесла неприємний досвід. Маємо повідомити, що компанія залишає за собою право вносити зміни та доповнення до графіку руху автобусів у відповідності з чинним законодавством. З даною інформацією можна ознайомитись в умовах подорожей: https://eclub.com.ua/ua/travel/.

Дякуємо за зауваження стосовно роботи кондиціонування та зручності в салоні автобусу KA4317OT, а також за некоректну поведінку персоналу. Ми обов'язково передамо цю інформацію, адже саме Ваші відгуки допомагають покращувати сервіс.

Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів і сподіваємось, що наступна подорож буде значно приємнішою.

З повагою,

Команда Euroclub

Чудовий перевізник!

Анастасія Анастасія п'ятниця, 26 вересня
25.09.2025 їхала до Франкфурту з компанією Euroclub. Дуже сильно хвилювалась , тому що це перша моя така довго поїздка. Але все пройшло просто чудово завдяки нашим водіям:
Сергію
Андрію
та Валері
Хлопці чудово виконують свою роботу, дуже спокійні, врівноважені та чемні! Дуже дякую , що навіть на дуже дурні питання від мене відповідали нормально та заспокоювали мене.... Читати відгук
25.09.2025 їхала до Франкфурту з компанією Euroclub. Дуже сильно хвилювалась , тому що це перша моя така довго поїздка. Але все пройшло просто чудово завдяки нашим водіям:
Сергію
Андрію
та Валері
Хлопці чудово виконують свою роботу, дуже спокійні, врівноважені та чемні! Дуже дякую , що навіть на дуже дурні питання від мене відповідали нормально та заспокоювали мене. В автобусі хлопці підтримували порядок та чистоту всю поїздку.
Окремо хочу зазначити , що вони не тільки професіонали своєї справи , а ще й дуже гарні люди , з якими приємно поспілкуватись.
Автобус комфортний , туалет працював всю дорого.
Дякую компанії за таку приємну подорож, все ж таки подорож починається ще в дорозі
Euroclub Відповідь представника Euroclub неділя, 28 вересня
Анастасія, щиро дякуємо за такі теплі слова!

Нам дуже приємно, що Ваша перша довга подорож пройшла комфортно та спокійно. Обов'язково передамо вдячність нашим водіям Сергію, Андрію та Валерію - їм буде дуже приємно почути, що їхня робота зробила Вашу подорож легкою.

Ми завжди стараємось, щоб наші автобуси були затишними та чистими, а кожен пасажир відчував турботу й безпеку. Будемо раді Вас бачити знову у наших рейсах!

З повагою,

Команда Euroclub

Водії даного перевізника

Oksana Oksana вівторок, 9 вересня
Добрий день. Хочу поділитися своїм враженням про перевізника Євроклуб.
1. Сама компанія не погана, не можу сказати що найкраща, але з 10 балів 8 заслуговує.
2. Автобуси не завжди відповідають європейським стандартам.
3. І саме головне це ВОДІЇ. Я їжджу цим перевізником з 2022р., раз на рік або два рази на рік напрямок один Київ-Ганновер, і за весь цей... Читати відгук
Добрий день. Хочу поділитися своїм враженням про перевізника Євроклуб.
1. Сама компанія не погана, не можу сказати що найкраща, але з 10 балів 8 заслуговує.
2. Автобуси не завжди відповідають європейським стандартам.
3. І саме головне це ВОДІЇ. Я їжджу цим перевізником з 2022р., раз на рік або два рази на рік напрямок один Київ-Ганновер, і за весь цей час було тільки три екіпажі які були привітні та допомагали пасажирам, навіть коли були проблеми на митниці вони не кидали, а навпаки допомагали розв'язати питання і їхали всі далі, це дійсно поїздки були приємними не зважаючі навіть на поганий стан автобуса. Під час останньої подорожі була пошкоджена валіза, я запитала хто мені відшкодує пошкодження на що водій відповів що у них мало місця в багажному відділенні, хоча автобус був не повністю укомплектований людьми і у більшості пасажирів було тільки по одній валізі, і валіза мала вигляд наче вона побувала на будівництві вся в білому нальоті /фото підкріпила/, також не об'являли зупинки ніякої інформації не надавали.
Рейс Відправлення: 07.09.2025 12:20 > Ганновер (Центральний автовокзал (Рундештрассе, 12))Автобус: Mersedes AI5121TA. ( +380678294331 //+491728570185 )
Сподіваюся ви відреагуєте на моє звернення і проведете інструктаж з водіями. Дякую.
Але хочу висловити слова подяки водіям з якими їхали в Ганновер, дуже ввічливі допомагали з валізами і пропонували чай, каву, але якраз автобус був жахливий дві розетки і туалет такий що запахи що сам стан убогий /бо старий/
Рейс Відправлення: 31.08.2025 07:50 > Київ (А/c «Київ», біля залізничного вокзалу (С. Петлюри, 32) платф 11-17) Автобус: VDL КЕВ 5000. ( UA: +380673095530 | DE: 491728891418 )
Переваги:
  1. Квитки завжди доступні і цінова політика гарна автопарк 50 на 50
Недоліки:
  1. Водії
Euroclub Відповідь представника Euroclub п'ятниця, 12 вересня
Шановна Oksana, дякуємо за розгорнутий відгук і за те, що користуєтеся послугами нашої компанії вже кілька років. Нам приємно, що Ви відзначили роботу окремих наших водіїв, але водночас щиро шкодуємо, що під час останньої поїздки Ви зіткнулися з нерпиємними ситуаціями.

Щоб ми могли детальніше розглянути випадок з пошкодженим багажем та вжити необхідних заходів, просимо Вас надіслати офіційний запит на електронну адресу: [email protected]. Будь ласка, прикріпіть, фото валізи та короткий опис ситуації (дату рейсу, номер автобуса, напрямок). Це допоможе нам швидше провести перевірку та надати Вам відповідь.

Ми цінуємо Ваш відгук і зробимо все можливе, аби подібні випадки більше не повторювалися.

Рашистська мова водіїв

Євген Євген субота, 6 вересня
Автобус АІ5123ТА комфортний.
Але прибув на вокзал в Нюрнбергу із запізненням у 40 хвилин.
Український автобус, але водії подають оголошення та розмовляють з пасажирами мовою окупантів. Це чути дуже неприємно, особливо під час війни з рашизмом.
Переваги:
  1. Комфорт
Недоліки:
  1. Водії подають оголошення ворожою мовою, рашистською.
Euroclub Відповідь представника Euroclub вівторок, 9 вересня
Дякуємо за Ваш відгук, Євгене.
Просимо вибачення за запізнення рейсу. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх не можливо. Щодо мови спілкування:
всі оголошення були українською мовою, так як один з водіїв завжди розмовляє українською мовою. Щодо інших- передамо Ваше зауваження керівництву та водіям, щоб уникнути подібних непорозумінь у майбутньому. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!

Шокова терапія від Євроклуб

Людмила Людмила 4 вересня, 2025 год
Іду цим перевізником перший і останній раз! казати, що я в шоці не сказати нічого!!! Перший шок це відсутність мого місця в Бучі, взагалі стільки місць не передбачено, знайшли мені місце на задньому ряді в номераціі саме останню! Автобус старезний, одна зарядка на всіх, сидіння брудні тверді і вузьки! Зупиняється біля кожного пенька! Трясе наче в пазіку! Люди обурені,... Читати відгук Іду цим перевізником перший і останній раз! казати, що я в шоці не сказати нічого!!! Перший шок це відсутність мого місця в Бучі, взагалі стільки місць не передбачено, знайшли мені місце на задньому ряді в номераціі саме останню! Автобус старезний, одна зарядка на всіх, сидіння брудні тверді і вузьки! Зупиняється біля кожного пенька! Трясе наче в пазіку! Люди обурені, на запитання що це таке одна мадам почала кричати, що квитки в дефіциті і , якщо не подобається здайте його куплять відразу! Щось мені це нагадує!!! Ще забула про батарею, яка літом працює, як зимою!
Переваги:
  1. Їх немає
Недоліки:
  1. Вся поіздка
Euroclub Відповідь представника Euroclub 4 вересня, 2025 год
Добрий день, напишыть, будь-ласка, в якому автобусы (Марка та номерний знак) ви їдете, що б ми могли ідентифікувати ваш відгук як відгук реального пасажира та розібратися в ситкації, якщо така має місце.

Никогда !! только не euroclub !

Александр Александр 26 серпня, 2025 год
Жена ехала из Германии в Украину . Взяли билет из Берлина до Одессы на "прямой рейс" типа без пересадок . Ни хрена не без пересадок .. В Киеве пересадка .. Водитель неадекват . Спрашиваешь как дальше ехать до Одессы ,на что оно ответило - чем хочешь тем и едь , хоть поездом хоть автобусом . Выгрузили как щенка с... Читати відгук Жена ехала из Германии в Украину . Взяли билет из Берлина до Одессы на "прямой рейс" типа без пересадок . Ни хрена не без пересадок .. В Киеве пересадка .. Водитель неадекват . Спрашиваешь как дальше ехать до Одессы ,на что оно ответило - чем хочешь тем и едь , хоть поездом хоть автобусом . Выгрузили как щенка с двуми тяжёлыми сумками и с рюкзаком примерно в 16,00 , а рейс до Одессы в 20,30 (что узнали от кассира). Кассирша кстати девочка очень приятная помогла разрулить эту ситуацию, и была "удивлена" что выбрали этот евроклуб (сказала что ку этой"компании" всегда проблемы). Кассирше - РЕСПЕКТ !! евроклубу - бан ...
Переваги:
  1. "красиво" рассказали при оформлении билета . Умелые психологи
Недоліки:
  1. только не euroclub ..
Euroclub Відповідь представника Euroclub 26 серпня, 2025 год
Шановний Олександре, дякуємо за Ваш відгук.

Нам щиро прикро, що Ваша дружина зіткнулася з такими труднощами під час поїздки. Ми перепрошуємо за неприпустиму поведінку водія. Інформація вже передана керівництву на перевірку. Будемо вживати заходів, щоб подібне ставлення до пасажирів більше не повторювалося.

Щодо інформації про пересадку, інформуємо, що на нашому офіційному сайті "Євроклуб": https://eclub.com.ua/ua/bilety-na-avtobus-berlin-odessa_25-09-2025/
Ви можете бачити чітку інформацію про пересадку:

На рейсах до м.Одеси пересадка відбувається у м.Київ

Час очікування – 4 годин 20 хвилин.
Час прибуття автобуса у м.Київ ""Автостація Київ", вул. С. Петлюри 32") – 15:40
Час коли пасажир повинен прибути на посадку – не пізніше ніж -20:30
Час відправлення автобуса з м.Київ далі по маршруту - 21:00.

Купуйте квитки напряму з компанією "Євроклуб".

Не рекомендую перевозчика EVROCLAB

Оксана Оксана 22 серпня, 2025 год
Не рекомендую перевозчика EvroCluв
В Ужгород прибыл 21.08.25 в 22:45. С опозданием на 45 мин, по маршруту Ужгород Братислава
В Братиславу прибыл 14-30 ( по расписанию 8:30) опоздал на 6 часов
При таком стрессе … кофе на борту по 50 грн
Переваги:
  1. Доехали
Недоліки:
  1. Задержка на 6 часов
  2. Кофе 50 грн
Euroclub Відповідь представника Euroclub 26 серпня, 2025 год
Шановна Оксано, дякуємо за Ваш відгук.

Перепрошуємо за затримку в дорозі та незручності, які Ви відчули під час поїздки.

На жаль, тривалість маршруту може змінюватися через ситуацію на кордоні. Час прибуття у кінцеву точку зазначається орієнтовно. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх неможливо. У розклад руху автобуса закладено 2 години на проходження митнопаспортного контролю.

Дякуємо. що поділилися досвідом.

Сподіваємося, що наступна поїздка з Euroclub буде для Вас комфортною та приємною.

Обманывают

Екатерина Екатерина 21 серпня, 2025 год
Заказала билет Вена Днепр, фирма официально работает и в Австрии. На их сайте нажала кнопку "оплатить", на e-mail пришло письмо с номером заказа, потом билет. Потом я проверила счёт. Они сняли двойную оплату. Звонила на их австрийский номер, весь вечер сбрасывали. Написала в Вайбер и на e-mail, что в Австрии это называется мошенничество, и что я найду номер, где не... Читати відгук Заказала билет Вена Днепр, фирма официально работает и в Австрии. На их сайте нажала кнопку "оплатить", на e-mail пришло письмо с номером заказа, потом билет. Потом я проверила счёт. Они сняли двойную оплату. Звонила на их австрийский номер, весь вечер сбрасывали. Написала в Вайбер и на e-mail, что в Австрии это называется мошенничество, и что я найду номер, где не сбрасывают и где дадут квалифицированную оценку их действиям. Они писали, что видят только одну оплату. Я отправила им квитанции из банка. Они ответили, что сняли не они, что это банк снял. Я написала, что была в банке и знаю, куда обратиться, чтобы разобрались кто что снял. Эта переписка длилась дней 5. Мне выслали форму, чтобы я заполнила для возврата: " прошу вернуть мне деньги за неиспользованный билет согласно вашим правилам ". Понятно, что согласно их правилам, задним числом возврата не будет, и какой билет? Я написала, что эта форма не соответствует ситуации. Уже было впечатление, что там малолетки так развлекаются. Решила вернуться в Вену и обратиться "куда следует". Но потом решила не развивать конфликт и сказала им, что согласна на билет обратно, Днепр Вена, думаю, ладно уже. В Вайбере менеджер обрадовалась и сказала, что вышлют мне билет, что так лучше. Предварительно я проверила, цеа билета на их сайте в обе стороны была одинаковая. Билет выслали, но с доплатой примерно 15 евро. Я спросила что за доплата, они сказали, что считают евро не по 48, а по 45. Я сказала, что не продавала им евро и что вернёмся к возврату. Я написала, что, если они думают, что я от этих переписок устала, то нет не устала. Выслали новую форму для возврата, где снова "номер билета, дата", я это не заполняла, сама указала сумму возврата, в итоге деньги вернули примерно через неделю.Это только факты без эмоций.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 22 серпня, 2025 год
Шановна Катерино,

Дякуємо за Ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам шкода, що Ви зіткнулися з труднощами під час оформлення квитка та оплатою.
Подвійне списання коштів може бути пов'язане з банківською системою авторизації платежів. Щодо процедури повернення квитків: вона здійснюється виключно відповідно до чинних правил, з якими можна ознайомитися на нашому сайті: https://eclub.com.ua/ua/travel/.

Просимо вибачення за неприємні враження. Ми вдячні за Ваш відгук, адже саме завдяки таким зверненням можемо покращувати якість сервісу.

З повагою,

Команда Euroclub

Гарні автобуси,але поведінка водіїв залишає бажати кращого

Тетяна Тетяна 12 серпня, 2025 год
Користуюся послугами цього перевізника вже два роки, їжджу з України до Німеччини. Загалом враження були більш-менш нормальні. Автобуси переважно траплялися у хорошому стані, комфортні. Був випадок, коли автобус зламався буквально за кілька кілометрів до українсько-польського кордону. Дякуючи водіям, за дві години його полагодили, і ми змогли продовжити поїздку.
Є певні незручності: у деяких автобусах немає USB-зарядки біля місця, доводилося залишати... Читати відгук
Користуюся послугами цього перевізника вже два роки, їжджу з України до Німеччини. Загалом враження були більш-менш нормальні. Автобуси переважно траплялися у хорошому стані, комфортні. Був випадок, коли автобус зламався буквально за кілька кілометрів до українсько-польського кордону. Дякуючи водіям, за дві години його полагодили, і ми змогли продовжити поїздку.
Є певні незручності: у деяких автобусах немає USB-зарядки біля місця, доводилося залишати телефон біля санвузла для зарядки, що, звісно, не дуже зручно.
Найбільше розчарування принесла поїздка 30.07.2025 автобусом MAN AA9397HH Сам транспорт був комфортний, але поведінка водіїв залишила неприємне враження. Вони були грубі, занадто фамільярні, не ввічливі з пасажирами. Вже на території Німеччини я запитала у одного з водіїв (який на той момент не керував автобусом), коли орієнтовно прибудемо до Берліна. У відповідь почула грубе зауваження про те, чи вмію я користуватися телефоном і навігацією.
Після двох років користування послугами Euroclub наступного разу планую спробувати іншого перевізника. Автобуси у них в цілому хороші, але водії, на жаль, часто псують враження.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 12 серпня, 2025 год
Шановна Тетяно,

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом та враженнями від поїздки. Нам прикро, що поведінка водіїв у зазначеній поїздці залишила у Вас неприємне враження. Нам важливо, щоб кожна поїздка була комфортною та приємною. Будемо вдячні, якщо для детального розгляду ситуації Ви зможете надіслати інформацію про рейс, номер замовлення та свої контакти на нашу офіційну електронну адресу: [email protected].

З повагою,

Euroclub

Бронь нічого не гарантує

SERAFIM SERAFIM 11 серпня, 2025 год
Автобус KA5477PC. За кілька тижнів забронювали з Києва до Львова 2 квитки, очевидно що коли люди купують два квитки то і їхати планують разом. Спочатку посадка була вільна, по приїзду до автобуса сказали що наші місця 9 та 10. Через деякий час, ще до відправки автобуса прийшла інша людина, у якої теж куплене саме 10 місце. В результаті з 9... Читати відгук Автобус KA5477PC. За кілька тижнів забронювали з Києва до Львова 2 квитки, очевидно що коли люди купують два квитки то і їхати планують разом. Спочатку посадка була вільна, по приїзду до автобуса сказали що наші місця 9 та 10. Через деякий час, ще до відправки автобуса прийшла інша людина, у якої теж куплене саме 10 місце. В результаті з 9 та 10 розсадили на 9 та 26. Поїздка гарантована, окей, але де те за що заплатили? Де комфорт і як мінімум людяність. Не має провини у людей які купили квитки, а тільки у тих хто їх таким чином продав. З натяжечкою одна зірка.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 11 серпня, 2025 год
Доброго дня, Serafim!

Дякуємо, що поділися своїм досвідом.

Нам щиро прикро, що під час Вашої поїздки виникла ситуація з пересадкою на інші місця. Ми розуміємо, наскільки важливим є комфорт, особливо коли квитки купуються заздалегідь разом.

В той час хочемо проінформувати Вас, що автобус KA5477РС здійснює міжнародні рейси до Німеччини. Якщо на посадку з'явився пасажир з конкретно зазначеним місцем це означає, що він їде до Німеччини і місця на такі рейси бронюються заздалегідь на відміну від внутрішніх рейсів по Україні, де відбувається вільна посадка.

Сподіваємось, що наступна Ваша поїздка буде з нами комфортною та приємною.

З повагою,

Євроклуб

Несправний ремінь безпеки

Алина Артюх Алина Артюх 9 серпня, 2025 год
Користуюся перевізником більше 2.5 роки.Всім задоволена.Водії найкращі.Але хочу залишити відгук про несправний ремінь безпеки і хочу бачити тут відповідь компанії.Вдруге потрапляю на місце де не справний ремінь безпеки.Розумію що ними ніхто не користується ,але Я КОРИСТУЮСЯ ременем безпеки завжди!Минулого разу водій автобуса сказав мені пересісти на інше місце ,але на моє питання:"Чому ремінь не справний"не відповів😡Як часто ваші автобуси проходять... Читати відгук Користуюся перевізником більше 2.5 роки.Всім задоволена.Водії найкращі.Але хочу залишити відгук про несправний ремінь безпеки і хочу бачити тут відповідь компанії.Вдруге потрапляю на місце де не справний ремінь безпеки.Розумію що ними ніхто не користується ,але Я КОРИСТУЮСЯ ременем безпеки завжди!Минулого разу водій автобуса сказав мені пересісти на інше місце ,але на моє питання:"Чому ремінь не справний"не відповів😡Як часто ваші автобуси проходять контроль і чому в вашому автобусі не працює ремінь безпеки??
Рейс Франкфурт-Київ..
4 серпня
Автобус ,якщо не помиляюся 1001
Euroclub Відповідь представника Euroclub 11 серпня, 2025 год
Доброго дня, Аліно!

Дякуємо за Ваш відгук і вибачаємося за ситуацію з ремнем безпеки. Для проведення перевірки та вжиття необхідних заходів, просимо Вас надіслати деталі поїздки (номер рейсу, місце, фото за можливості) на нашу офіційну електронну адресу: [email protected].

Безпека пасажирів для нас - пріорітет, і ми обов'язково розберемося в ситуації.

Щира подяка

Tatjana Mikhaylova Tatjana Mikhaylova 31 липня, 2025 год
Хочу висловити щиру подяку водіям автобуса Відень-Київ, рейс 26.07.2025 з Київа. Попри свавілля на українській таможні, водії автобуса зробили неможливе і привезли до Будапешту вчасно, завдяки їх професійності 4 людини встигли на літак. Водії чемні, професійні, в автобусі чисто, працював інтернет і кондиціонер, на коливання температури реагували відразу. Жодних претензій, наскільки це можливо і залежало від водіїв, поїздка була... Читати відгук Хочу висловити щиру подяку водіям автобуса Відень-Київ, рейс 26.07.2025 з Київа. Попри свавілля на українській таможні, водії автобуса зробили неможливе і привезли до Будапешту вчасно, завдяки їх професійності 4 людини встигли на літак. Водії чемні, професійні, в автобусі чисто, працював інтернет і кондиціонер, на коливання температури реагували відразу. Жодних претензій, наскільки це можливо і залежало від водіїв, поїздка була комфортною. На жаль, не знаю імен. Ви кращі.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 1 серпня, 2025 год
Щиро дякуємо, пані Тетяно, за такі теплі слова!

Ми раді, що поїздка була комфортною, а наші водії змогли допомогти в непростій ситуації. Передамо їм вашу подяку - такі відгуки надихають працювати ще краще!

До нових зустрічей із Euroclub!

Будьте уважні при купівлі квитків EUROCLUB - повернути їх неможливо!

Алексей Алексей 28 липня, 2025 год
Негативний відгук про EUROCLUB ще до поїздки.
Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо!
Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки... Читати відгук
Негативний відгук про EUROCLUB ще до поїздки.
Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо!
Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки перенести дату відправлення (з доплатою 10 євро). Тобто виходить так, що купивши квиток (послугу з перевезення), ви вже не маєте права відмовитися від неї... Адже з людиною може статися що завгодно, тим більше в наш жахливий час...
Я не знаю, як в інших автобусних компаніях, але на мою думку це не є нормальною практикою...
Якби знав про це заздалегідь, не купував би квитки.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 29 липня, 2025 год
Доброго дня, пане Олексію!

Дякуємо за відгук і що поділились ситуацією.

Нам дуже шкода, що склалась така ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що
правила повернення детально прописані на нашому офіційному сайті у відкритому доступі: https://eclub.com.ua/ua/travel/. Перед придбанням квитка кожен пасажир має змогу ознайомитись з цими умовами.

Згідно з нашими правилами, повернення коштів за невикористані квитки не передбачене, проте ми завжди надаємо можливість змінити дату поїздки (за умови наявності місць) з фіксованою доплатою.

Ми щиро розуміємо, що обставини можуть змінитися, і завжди намагаємось бути гнучкими в рамках встановлених умов.

Сподіваємось, що в майбутньому ми зможемо залишити у Вас лише приємні враження від нашої компанії.

Гарного Вам дня!

З повагою,

Команда Euroclub

Просто жах. Якісь дилетанти.

Виктория Харламова Виктория Харламова 28 липня, 2025 год
Їхали з Одеси до Каселя 26.07.
В білеті було вказано що рейс без пересадок, але пересадка в інший автобус відбулася в Києві і нас весь час підганяли тому що ми запізднювались на цю "стиковку". У другому автобусі водії також поспішали бо вже затримувались на 1,5 години в інші міста. І ще склалося враження що вони не... Читати відгук
Їхали з Одеси до Каселя 26.07.
В білеті було вказано що рейс без пересадок, але пересадка в інший автобус відбулася в Києві і нас весь час підганяли тому що ми запізднювались на цю "стиковку". У другому автобусі водії також поспішали бо вже затримувались на 1,5 години в інші міста. І ще склалося враження що вони не знають куди їхати, ми іхали вперед, потім поверталися і так усю дорогу. Поїхали на один кордон, не доїхали, повернули на інший, втратили ще декілька годин. На кордоні простояли 10 годин. Від Польщі їхали взагалі без зупинок бо запізднення складало вже більше 14 годин! У білеті орієнтовний час прибуття у Кассель був зазначений 27.07., 13:35, водій сказав що прибудемо о 22.30-23.00 але по факту були о 01.15. вже 28.08.!!! Замість зазначених в білеті 31 години ми їхали 44!!!
Як у професіоналів з 25 річним досвідом, як вони позіціонують свою кампанію може бути відсутня логістика? Маршрут взагалі не вивірений за часом!
Через дії цих аматорів я залишилась серед ночі з дитиною у чужому місті - мені до дому залишилось ще 150 км на потязі який починає ходити тільки з 5.00!
Компанія відповіла на мою скаргу: це форсмажор, таке буває і ВСЕ!
А мені довелося заплатити ще 120 Евро щоб дістатися серед ночі додому!
Як можна так ставитись до клієнтів? Як можна давати не перевірену інформацію та вводити людей в оману з часом прибуття вже не кажучі про бесперезадковий рейс?
Нікому цих перевізників не раджу!!!
Euroclub Відповідь представника Euroclub 1 серпня, 2025 год
Шановна пані Вікторіє, дякуємо за ваш зворотній зв'язок.

Ми щиро шкодуємо, що ваша поїздка не виправдала очікувань. Приносимо вибачення за спричинені незручності та затримки. На жаль, час прибуття у кінцеву точку зазначається орієнтовно. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх не можливо. У розклад руху автобуса закладено 2 години на проходження митнопаспортного контролю. На рахунок зміни транспортного засобу, перевізник має право на технічну зміну транспортного засобу у любій точці маршруту.

Нам дуже прикро, що ви залишилися розчаровані, але щиро сподіваємось, що у вас буде нагода переконатись у нашій турботі за пасажирів під час майбутніх поїздок.

Ніколи знову EuroClub

Karyna Karyna 20 липня, 2025 год
Мала жахливий досвід з цим перевізником. Напрямок Львів-Загреб, влітку 2025. Мій основний запит їхати саме напряму і менеджери EuroClub запевнили, що саме вони й їдуть прямим рейсом. І що буде інет під час поїздки. Але-але
Перед посадкою пасажири сказали Та ні, він на Відень, на Загреб не їде точно (час і номер автобусу співпали, все ок, я бачила куди сідала)
Читати відгук
Мала жахливий досвід з цим перевізником. Напрямок Львів-Загреб, влітку 2025. Мій основний запит їхати саме напряму і менеджери EuroClub запевнили, що саме вони й їдуть прямим рейсом. І що буде інет під час поїздки. Але-але

Перед посадкою пасажири сказали Та ні, він на Відень, на Загреб не їде точно (час і номер автобусу співпали, все ок, я бачила куди сідала)

1) водії повідомляють мені, що моооже (!) саме мооже буде пересадка. Де що і як - не кажуть.
2) митниця 11 год, бо водії їхали вперше через Словаччину, за своє життя немало переїздила з/в Україну і стільки жодного разу не стояли на кордоні. Це, звісно, не провина водіїв чи компанії проте 11 год!? Дали компенсацію на 20%.
3) вай фай в автобусі - він був лише в Україні та в Німеччині (ми туди й не їхали)
4) весь шлях Львів - Відень (45 год) я листувалася із менеджерами про подальші дії і апогеєм було те, ЩО мені запропонували. Із квитком EuroClub (по суті звичайний папірець із написом Львів-Загреб, написано укр мовою) пересісти на Відень-Загреб Фліксбас. "Вони наші партнери, все буде ок". Ще раз - їх квиток і показати водіям Фліксбас. Хто не їздив з ними - на кожному квиточку чітко є ім'я, місце, дата, час і найголовніше QR-код для поїздки.
5) і нарешті за 3 чи 4 години до прибуття у Відень мені надсилають квиток Фліксбас на моє ім'я, оплачений компанією, слава богу, але ж після стількох годин переписки і втрачених нервів. На мою думку так не має бути. Чому я мусила роз'ясняти ці проблеми, якщо чітко було мені сказано, що бус їде до Хорватії, а по факту ні?! Початок відпустки засрали.
Я їздила автобусами і в Іспанію, і в Туреччину, і в Польшу, і в Німеччину, але жодного разу такого трешу не було! EuroClub точно не для поїздок у Хорватію.
Переваги:
  1. водії норм, звісно, не їх турбота що куди я мала їхати, а саме провтик менеджерів, які раму не могли скласти що і як я мушу їхати далі, бо ж квиток саме на Хорватію столиця, аж ніяк не Австрія, мені не на шляху вона взагалі. Автобус теж норм, питань нема, було...
  2. Якщо їхати до Відня, то все ок, за винятком того, що не буде інету в дорозі
Недоліки:
  1. Ввели в оману оцим самим "Львів-Загреб" ПРЯМИЙ РЕЙС, ніфіга не прямий. У Відень я й не мусила заїзджати, такий круг дали. Менеджери тримали за дуру оцим "покажіть їм наш квиток" ну камон
  2. Всю дорогу голову морочили цим квитком
  3. Нема вай фаю
1 згоден
Euroclub Відповідь представника Euroclub 22 липня, 2025 год
Шановна Катерина, дякуємо за Ваш відгук.
Нам щиро прикро, що Ваша подорож не відповіла очікуванням. Для того, щоб ми могли розглянути ситуацію з квитком та маршрутом та менеджерами, аби уникнути подібних непорозумінь у майбутньому, будь ласка, повідомте, дату поїздки, ім'я та прізвище пасажирів, номер телефону, електронну адресу та номер замовлення?
Показати 1 відповідь

Не рекомендую через стан автобусу.

Лариса Лариса 19 липня, 2025 год
Подорожувала з Нюрнбергу в Київ. Стан автобусу відверто поганий. Все скрипить-рипить, кондиціонер свистить. Позаду автобусу гул такий, що ти себе не чуєш. Лише вдячність водіям,які на такому ще намагаються перевозити пасажирів. Водії непогані, ввічливі. Хоча запізнення на шляху з самої Німеччини не наздогнали. Година запізнення в Київ для когось може бути критичною,хто подорожує далі.
Переваги:
  1. Команда водіїв
Недоліки:
  1. Стан автобусу
Euroclub Відповідь представника Euroclub 22 липня, 2025 год
Шановна Ларисо, доброго дня!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом подорожі. Нам щиро прикро, що технічний стан автобуса не відповідав Вашим очікуванням та спричинив дискомфорт під час поїздки. Для того, щоб ми могли передати іноформацію до відповідального технічного відділу, повідомте дату поїзки, ім'я та прізвище пасажирів, номер телефону, електронну адресу та номер замовлення?
Показати 1 відповідь

Зручно та без затримок

Олександр Олександр 17 липня, 2025 год
Користувався послугами Euroclub для поїздки до Європи. Автобус був комфортним та чистим, водій професійний. Подорож пройшла гладко і без затримок.
Euroclub Відповідь представника Euroclub 18 липня, 2025 год
Дякуємо, Олександре, за високу оцінку! Нам дуже приємно, що поїздка була комфортною та без затримок. Завжди раді бачити Вас знову в наших рейсах!

Жахливо і дуже не дотягує до заявленої якості

Валерій Валерій 12 липня, 2025 год
Не рекомендую. Ніякої впевності в часі та умовах подорожі. Якість транспортного засобу дуже низька. Проїхали пів Німеччини збираючи пасажирів. До Дрездена запізнилися на 4 години, до митниці на 6-ть. До Києва на 10.
Переваги:
  1. Терплячі водії до негативу пасажирів
Недоліки:
  1. Якість автобусу, відсутність розеток, повільна швидкість
Euroclub Відповідь представника Euroclub 15 липня, 2025 год
На жаль, відгуки від неідентифікованих пасажирів ми не можемо вважати об'єктивними та правдивими

Грубі водії

Анастасія Анастасія 1 липня, 2025 год
Якщо поануєте їхати цим перевізником, враховуйте, що водії можуть підвищувати на вас голос і звинувачувати у дивних речах. Просто не вистачає ввічливості.
Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос,... Читати відгук
Якщо поануєте їхати цим перевізником, враховуйте, що водії можуть підвищувати на вас голос і звинувачувати у дивних речах. Просто не вистачає ввічливості.

Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос, почав погрожувати, що якщо я сиджу в ванні , то автобус поїде без мене і ніхто чекати не буде. я так розумію він почув, що в мене плескається пляшка води, але на мої виправдовування він мене перебивав, і просто постійно повторював щоб я мала відповідальність, що ніхто мені квитки вертати не буде, що я буду сама наздоганяти автобус і т.п.. Також під час самої поїздки, жінка питала у водія на кордоні коли приблизно ми зможемо приїхати до міст Німеччини. Замість того щоб спокійно відповісти, що водій точно не знає, він почав її перебивати і підвищувати голос і звинувачувати в тому що жінка задає багато питань і могла б сама зрозуміти що він нічого відповісти не може. Відсутність людяності, ось в чому проблема. Всі в них винуваті і всі пасажири «тупі».
Переваги:
  1. Швидко дістались кордону тому що не робили постійно зупинки на покурити/погуляти.
  2. Комфортно в автобусі, чисто.
Недоліки:
  1. Неввічливі водії, неадекватне відношення

Не реагують на скарги

Maria Lada Maria Lada 30 червня, 2025 год
Їхали із Німеччини, автобус зламався через дві години після від'їзду з Берліна, добре, що на заправці посеред польського лісу. Керівництво сподівалось лише на страховку автобусу, не робило ніяких спроб людей пересадити на інші автобуси чи, можливо, відправити другий автобус. Ночували на заправці, на ранок ситуація не пояснювалася, все чекали і чекали загадкових ремонтників. У людей пропали усі білети на подальші... Читати відгук Їхали із Німеччини, автобус зламався через дві години після від'їзду з Берліна, добре, що на заправці посеред польського лісу. Керівництво сподівалось лише на страховку автобусу, не робило ніяких спроб людей пересадити на інші автобуси чи, можливо, відправити другий автобус. Ночували на заправці, на ранок ситуація не пояснювалася, все чекали і чекали загадкових ремонтників. У людей пропали усі білети на подальші пересадки та т.п.
Якимось дивом ми з частиною інших пасажирів змогли купити місце в автобусі, що проходив повз. Намагались отримати хоча би часткову компенсацію грошову, так как їхали по вимогу більше 40 годин та заплатили два рази, але по телефону відправляють на сайт писати скарги, а на скарги через сайт чи по пошті просто не відповідають.

Якщо ви доїхали по вашому з цим перевізником маршруту без проблем, то все буде добре, але якщо станеться якась проблема, то вони не будуть її вирішувати, і не будуть вважати себе хоть якось винними, чи намагатись щось компенсувати. Просто будуть ігнорувати всі дзвінки та листи, клієнтів багато, втрачати їх не шкода. Коли весь автобус дзвонив із польського лісу, то служба підтримка навіть блокувала номери, щоб люди, що с дітьми застрягли невідомо де не діставали своїми проблемами.

Халатність працівників!!! Не відповідальні!

Виктория Лавриненко Виктория Лавриненко 29 червня, 2025 год
Люди будьте обачні коли купуєте квитки у перевізника а саме " EuroClub". У даного перевізника придбада за місяць до поїздки квитки для себе та своєї дитини на зазначені місця, в результаті нам змінили квитки і навіть нас не повідомили про це!!! Питання, сенс того, що я придбала їх за місяць раніше. Люди будьте обачні коли вибираєте перевізника.

Вдячність команді водіїв автобуса Євро Клуб

Любов Любов 25 червня, 2025 год
Слова подяки водіям автобуса Євро Клуб (номер АІ5122ТА)
Хочу висловити щиру подяку та підтримку команді водіїв автобуса Євро Клуб, з якими ми їхали 23 червня разом із мамою. Під час поїздки сталася невелика аварійна ситуація — на дорозі стояв автомобіль без жодних розпізнавальних знаків, а погодні умови були складні: дощ, мокра дорога. На щастя, ніхто не постраждав, але те, як... Читати відгук
Слова подяки водіям автобуса Євро Клуб (номер АІ5122ТА)

Хочу висловити щиру подяку та підтримку команді водіїв автобуса Євро Клуб, з якими ми їхали 23 червня разом із мамою. Під час поїздки сталася невелика аварійна ситуація — на дорозі стояв автомобіль без жодних розпізнавальних знаків, а погодні умови були складні: дощ, мокра дорога. На щастя, ніхто не постраждав, але те, як зреагували водії, заслуговує особливої подяки.

Вони оперативно,чітко та спокійно організували пересадку в інший автобус, власноруч допомогли з перенесенням речей, зробивши все максимально швидко та професійно. Жодної паніки, лише турбота та відповідальність.

Я їжджу з Євро Клубом вже три роки й не вперше маю справу з цією командою — Петром, Володимиром і Сергієм. Це справжні професіонали, які не просто виконують свою роботу, а дбають про пасажирів як про рідних. У будь-якій ситуації — з ними спокійно та безпечно.

Ще раз дякую компанії Євро Клуб і особисто цим чудовим водіям. Ви — найкращі!

З повагою та вдячністю.

Штутгарт, Німеччина-Київ

Ангеліна Ангеліна 25 червня, 2025 год
Їхала 21.06.2025 зі Штутгарту, Німеччина до Києва, Автобус: VDL AI5125TA. Сам автобус не новий, відчувалася вібрація під час поїздки (їздила на новішому автобусі там амортизація набагато краща). Сидіння бували більше і комфортніше, але й ці більш-менш нормальні. Водії уважні до пасажирів, регулювали кондиціонер щоб не було душно, і в той же час пасажири не мерзли. Це плюс. Із мінусів: величезний... Читати відгук Їхала 21.06.2025 зі Штутгарту, Німеччина до Києва, Автобус: VDL AI5125TA. Сам автобус не новий, відчувалася вібрація під час поїздки (їздила на новішому автобусі там амортизація набагато краща). Сидіння бували більше і комфортніше, але й ці більш-менш нормальні. Водії уважні до пасажирів, регулювали кондиціонер щоб не було душно, і в той же час пасажири не мерзли. Це плюс. Із мінусів: величезний мінус відсутність належного обслуговування туалету в автобусі. Не зрозуміло як за всю поїздку (майже 30 годин) його ні разу не зливали на санітарних зупинках. Іноді щось там протирали. Але ж вже в Польщі в салоні автобусу, особливо посередині де туалет, стояв стійкий різкий запах сечі. В самому туалеті теж звичайно, а зупинок не багато було зрозуміло, тому доводилося ним користуватися. Вийшовши вже в Києві я зрозуміла що запах стоїть в носі і речі на мені ніби теж мали запах цей. Я вважаю, що це неприпустимо! Водії мають слідкувати за своєчасністю обслуговування туалету в салоні. Ще один мінус це несправний старий замок в туалеті - він замикався через раз, тому доводилося просити інших пасажирів слідкувати щоб ніхто не зайшов. Іноді навіть доводилося тримати двері зсередини бо на поворотах двері могли відкритися.
Переваги:
  1. Водії уважні до пасажирів, регулювали кондиціонер щоб не було душно, і в той же час пасажири не мерзли.
Недоліки:
  1. Відсутність належного обслуговування туалету в автобусі, із-за чого в салоні стояв різкий запах сечі, і в самому туалеті теж. Несправний замок в туалеті

Київ-Штутгарт, Німеччина

Ангеліна Ангеліна 25 червня, 2025 год
Їхала 09.06.2025 автобусом Setra AI8857OP з Києва до Штутгарту. Автобус дуже в хорошому стані, доглянутий, чистий. Їхати було комфортно, за виключенням одного нюансу. Водії взагалі не реагували на прохання відрегулювати кондиціонер, адже в салоні було дуже холодно. Я буквально відчувала потік холодного повітря зверху на голову. Особливо вночі. Із-за цього доводилося вкриватися пледом з головою. Доречі плед хоч і флісовий... Читати відгук Їхала 09.06.2025 автобусом Setra AI8857OP з Києва до Штутгарту. Автобус дуже в хорошому стані, доглянутий, чистий. Їхати було комфортно, за виключенням одного нюансу. Водії взагалі не реагували на прохання відрегулювати кондиціонер, адже в салоні було дуже холодно. Я буквально відчувала потік холодного повітря зверху на голову. Особливо вночі. Із-за цього доводилося вкриватися пледом з головою. Доречі плед хоч і флісовий (теплий), та і він ледве міг зігрити. Водії якось дивно себе поводили, казали якщо вимкнуть то буде душно. Але ж можна було або зробити трохи більше температуру, або відредагувати силу вентиляції. Щодо зупинок - враховуйте, що їх не багато і по 10хв, іноді в місцях з біотуалетом. Їжу краще брати з собою, бо як таких зупинок поїсти чи навіть купити щось не було. Із плюсів: всю дорогу пропонували чай/каву (ціна 1€ або 50грн). Туалет зливали на санітарних зупинках, постійно мили. Запаху не було. Також великий плюс перевізнику за можливість обрати додаткове місце біля себе з 50% знижкою, дуже зручно сидіти на 2х сидіннях.
Переваги:
  1. всю дорогу пропонували чай/каву (ціна 1€ або 50грн). Туалет зливали на санітарних зупинках, постійно мили. Запаху не було. Також великий плюс перевізнику за можливість обрати додаткове місце біля себе з 50% знижкою, дуже зручно сидіти на 2х сидіннях.
Недоліки:
  1. Водії взагалі не реагували на прохання відрегулювати кондиціонер, адже в салоні було дуже холодно

Маршрут Карлсруе - Київ, АІ8857ОР

Ксенія Ксенія 24 червня, 2025 год
Хочу подякувати водіям автобуса АІ8857ОР, рейс Карлсруе -Київ, 23.06.25 за комфортну і чудову поїздку. Чистий і охайний автобус, відчинений туалет, вайфай, чай і кава, ідеальна температура. Все було швидко, професійно і надійно. А також дуже гарно спалося) ще раз дякую

Чудова поїздка

Оксана Оксана 22 червня, 2025 год
20 червня 2025р. я їхала зі Львова до Відня.Поїздкою задоволена.Професійні і максимально ввічливі водії. Автобус чистий, туалет відкритий всю дорогу, є кондиціонер і USB зарядка, чай і кава. Єдиний недолік- це вузько між сидіннями, що не дає можливості опустити сидіння. При необхідності знову буду користуватися послугами даного перевізника і буду радити його своїм знайомим.

Дивовижна подорож

Майя Майя 20 червня, 2025 год
Добрий день! Хочу висловити щиру вдячність водіям компанії Euroclub Сергію та Миколі За дивовижну подорож до Будапешта! Дякую за їх професіоналізм, витримку, тактовність та увагу! Кращих за них, за 30 років поїздок автобусами, я не зустрічала! Також нам пощастило ще й у тому, що ми з ними їхали зі Львова до Будапешта й поверталися назад до Львова!
У цій подорожі... Читати відгук
Добрий день! Хочу висловити щиру вдячність водіям компанії Euroclub Сергію та Миколі За дивовижну подорож до Будапешта! Дякую за їх професіоналізм, витримку, тактовність та увагу! Кращих за них, за 30 років поїздок автобусами, я не зустрічала! Також нам пощастило ще й у тому, що ми з ними їхали зі Львова до Будапешта й поверталися назад до Львова!
У цій подорожі кращими були гурт Imagine Dragons і наші водії!!!
Дякуємо!

Київ - Котбус

Світлана Світлана 12 червня, 2025 год
6.06.2025 їхала з Києва в Котбус.
Все дуже сподобалося.
Водії супер, гарне та уважне ставлення до пасажирів. Швидко та без проблем доїхали.
Автобус 5122, Водії - Вова , Петро Сергій - чудові.
РЕКОМЕНДУЮ !

Жахливі умови.

Наталія Наталія 4 червня, 2025 год
Їду 4.06.2025 автобусом Євроклуб КЕВ1003 Київ -Свістталь.
Умови жахливі.
Кондиціонер не працює. В автобусі мабуть 30 градусів тепла.
Людині стало погано від жари і викликали швидку допомогу.
Завжди їздила цією компанією і була задоволена.
Ця поїздка жахлива.
Компания Euroclub
Компания Euroclub
Рейтинг 3.6 з 5 на підставі 615 відгуків

Пасажирські перевезення
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 відгуків
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 відгука
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1081 відгук
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 відгуків
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 відгуків
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків