Для перевірки порядності DOK.UA замовив інструмент на суму 306грн. В тому числі наліпку за 200грн за донати. Інструмент виявився не підходящим, довелося повернути. Після повернення ніякої реакції від DOK.UA нема. Гроші не повертають,СМС не приймають, Вайбер "тимчасово" не працює номер телефону не для зв'язку!? Сума незначна, але факт підозрілий. Зв'язуватись з ними не рекомендую!
Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером телефону 0800 339 639 або напишіть у viber 068 552 03 93 - відділ Управління Клієнтським Досвідом, щоб ми могли оперативно вирішити Ваше питання. Також Ви можете написати нам на нашому сайті у вікні «Маєте питання?» Ми завжди повертаємо кошти за товари в належному товарному вигляді. Після отримання товару клієнту автоматично надходить СМС, в якому є посилання для заповнення реквізитів на повернення коштів. На сайті у нас вказані діючі номери телефонів 0 (800) 330-707 (050) 315-38-07 (067) 484-63-84 (093) 622-33-94 , які завджи доступні для зв’язку з 08:00 до 21:00.
Зверталась з питанням повенення та відшкодування товару, проте зіткнулась з доволі зухвалим ставленням онлайн-консультантів. Відповіді були поверхневими, іноді не по суті, що створює враження, ніби моє звернення небажане. Очікувала професійної поведінки, особливо коли мова йде про сервісну підтримку. Сподіваюсь, що ви звернете увагу на цей момент та будуть відповідні навчання персоналу. Подібна поведінка псує репутацію компанії, що відштовхує від подальшого... Читати відгук Зверталась з питанням повенення та відшкодування товару, проте зіткнулась з доволі зухвалим ставленням онлайн-консультантів. Відповіді були поверхневими, іноді не по суті, що створює враження, ніби моє звернення небажане. Очікувала професійної поведінки, особливо коли мова йде про сервісну підтримку. Сподіваюсь, що ви звернете увагу на цей момент та будуть відповідні навчання персоналу. Подібна поведінка псує репутацію компанії, що відштовхує від подальшого звернення до вашого магазину!
Переваги:
після 10 днів постійного нагадування, відшкодували вартість товару.
Недоліки:
Зіпсований настрій, нема бажання купувати повторно на DOK.ua
Олено, велике прохання вказати номер замовлення, або зв’язатись з нами за номером телефону 0800 339 639 - відділ Управління Клієнтським Досвідом, щоб ми могли розібратись в ситуації. Ми завжди працюємо над покращенням якості нашого сервісу, тому нам дуже прикро, що у Вас виник негативний досвід від співпраці з нами.
хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників). люди явно не читали закон прав споживачів. 17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок... Читати відгук хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників).
люди явно не читали закон прав споживачів. 17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку. понапридумували самі собі правил!!! ще раз попробую по хорошому якщо не прийтуть то подам до суду чисто з принципа .
Поділюся враженнями від взаємодії з компанією Doc.ua. Необхідно було придбати акумулятор на авто,вибрала марку Westa,замовила у цієї компанії з доставкою додому. Як виявилося після отримання та детального огляду товару та документації до нього, документи від виробника та будь-яка гарантія від нього були відсутні,мені було надано тільки видаткову накладну та гарантію від продавця Doc.ua, в якій було зазначено, що вона дійсна... Читати відгук Поділюся враженнями від взаємодії з компанією Doc.ua. Необхідно було придбати акумулятор на авто,вибрала марку Westa,замовила у цієї компанії з доставкою додому. Як виявилося після отримання та детального огляду товару та документації до нього, документи від виробника та будь-яка гарантія від нього були відсутні,мені було надано тільки видаткову накладну та гарантію від продавця Doc.ua, в якій було зазначено, що вона дійсна лише після огляду та встановлення акумулятора на їхньому сервісному центрі, адресу якого вказано не було.Сама ж гарантія була заповнена не в повному обсязі, що в сукупності з невиконанням наведених у ній вимог ставило під сумнів в цілому її отримання в подальшому. Крім того, під час розшифрування вибитої на акумуляторі дати виготовлення виявилося,що його було виготовлено лише за тиждень-два до моменту його отримання мною, тобто приблизно у день його замовлення, при цьому, як повідомляв представник компанії-продавця в телефонному режимі, не виключена взагалі будь-яка відсутність цих видів акумуляторів на складі, проте згодом ним ніби-то було з'ясовано, що вони є. Візуально під час огляду дати виробництва складається враження, що кілька цифр були підроблені, або це просто неякісне нанесення дати.Вирішила нічого не вигадувати та просто повернула в 14-денний термін вказаний акумулятор продавцю.Купуйте уважніше!)))
Ілоно, нам шкода, що Ваш досвід звернення до нашого інтернет магазину виявився не таким позитивним, як би нам хотілось. Велике прохання – вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з ПН. до ПТ. (09:00 - 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок.
Замовлення 5531838 від 01.08.24. Зробив замовлення на сайті комплекту Грм + помпа. Передзвонили сказали, що даного комплекту нема, а є повністю те ж саме але окремо ще й трохи дешевше. Ок погоджуюсь. 08.08 прибула посилка. Попросив брата забрати, оскільки не було можливості забрати самому. 19.08 розпаковую посилку і відкривши коробку з помпою бачу, що на крильчатці поломана одна лопасть. Зателефонував... Читати відгук Замовлення 5531838 від 01.08.24. Зробив замовлення на сайті комплекту Грм + помпа. Передзвонили сказали, що даного комплекту нема, а є повністю те ж саме але окремо ще й трохи дешевше. Ок погоджуюсь. 08.08 прибула посилка. Попросив брата забрати, оскільки не було можливості забрати самому. 19.08 розпаковую посилку і відкривши коробку з помпою бачу, що на крильчатці поломана одна лопасть. Зателефонував в магазин і розповів працівнику про ситуацію. Він сказав, що в такому разі висилайте помпу нам, ми її оглянемо і якщо не буде слідів установки чи якогось шахрайства з мого боку, то мені зроблять заміну. Ок відправляю. Наступного дня мені передзвонює менеджер і говорить ми не можемо поміняти вам товар оскільки пройшло багато часу 11днів, а на почті їм сказали, що клієнт підписав папірець, що робив огляд посилки. Але посилка на почті не розпаковувалась. Отже менеджер відправляє мені назад цю помпу, цей товар неналежної якості. І питає чи робити, ще одне замовлення на помпу. Звичайно ж ні, краще тепер я оберу інший магазин. Адже моя провина в тому, що я не забрав товар сам і не розпакував на почті мені обійдеться в кругленьку суму 2015 грн. Так пройшло лише 11 днів і товар неналежної якості. Я навіть не розумію, як крильчатка помпи могла відноситись, адже окрім того що вона була в своїй корробці, так ще й у загальній коробці. Тобто крильчатка зломилась об папір коробки, або цю помпу вже поломаною відправляли. Розчарувався в магазині і в майбутньому тут певно вже купувати не буду.
Сергію, ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід співпраці з нашим магазином не виправдав Ваших очікувань. Ми завжди прагнемо вирішити будь-які питання, пов'язані з обслуговуванням у нашому магазині. Тому ми попросили Вас надіслати помпу для перевірки її цілісності та стану пакування. Ми переглянули записи з камер збору товару та можемо гарантувати, що запчастина була у належному стані.
Ви зазначили, що при отриманні замовлення на Укрпошті товар не оглядався, оскільки його забирав Ваш брат. Ви виявили пошкодження лише через 11 днів після отримання товару і ймовірно, воно сталося під час транспортування. У такому випадку слід було скласти претензію до перевізника.
Зі свого боку ми зробили додатковий запит до відділення Укрпошти та отримали підтвердження, що огляд товару таки був проведений. Хочемо нагадати, що наші спеціалісти завжди рекомендують перевіряти замовлення при отриманні, щоб упевнитися у його комплектності, цілісності та стані пакування. Враховуючи всі фактори Вам було відмовлено в повернені запчастини.
Якщо у Вас залишилися питання або пропозиції, будь ласка, звертайтеся до нас за телефоном 0800 339 639 з Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові оперативно допомогти у вирішенні будь-яких питань, що стосуються нашого інтернет-магазину. Показати 1 відповідь
Мабуть краще не звертатися до dok.ua. Чому? Втрата часу. Чому? Слабкий персонал. Наприклад, звернувся на dok.ua завдяки доброму сайту та гарному асортименту товарів для авто. Сайт дозволяє швиденько підібрати запчастину за маркою, моделлю та рік випуску авто. На цьому переваги dok.ua закінчуються. Наприклад, заказав газові упори на кришку багажника Вольво хс90 2002-2014 рв. Прийшли газові упори на Вольво 850... Читати відгук Мабуть краще не звертатися до dok.ua. Чому? Втрата часу. Чому? Слабкий персонал. Наприклад, звернувся на dok.ua завдяки доброму сайту та гарному асортименту товарів для авто. Сайт дозволяє швиденько підібрати запчастину за маркою, моделлю та рік випуску авто. На цьому переваги dok.ua закінчуються. Наприклад, заказав газові упори на кришку багажника Вольво хс90 2002-2014 рв. Прийшли газові упори на Вольво 850 91-97 рв. Хто винний? Сам винний, звернувся на dok.ua
Олексію, нам шкода, що досвід співпраці з нашим інтернет-магазином виявився негативним. Для нас дуже важливий момент коректності підбору запчастин, тому менеджер просив VIN-код для перевірки, але Ви не надали.
Щодо сумісності запчастин з Вашим авто, зазначимо - наш сайт не являться універсальним засобом для підбору, підбір який присутній на сайті створений, щоб зробити простішу навігацію по сайту та структурувати запчастини, які підходять під обрану модель. Саме тому, наші спеціалісти завжди додатково перевіряють підбір і надають повну консультацію за необхідності.
Ми раді, що прийшли до взаєморозуміння і вирішили це питання, сподіваємося на Вашу лояльність і подальшу співпрацю.
Якщо у Вас залишилися питання чи пропозиції, зауваження – будь ласка, звертайтесь до нас за тел. 0800 339 639 (безкоштовно по Україні) з ПН по ПТ (09:00 до 18:00), завжди раді допомогти. Показати 1 відповідь
Заказали товар Вентилятор системы охлаждения двигателя Nissens артикул 85672, на СТО мастером был установлен в автомобиль, оказался неисправным. Товар был возвращен продавцу, предварительно связывались с контакт центром. Купили на другом сайте новый вентилятор, установили на том же СТО, все работает. Товар с сайта DOC.ua в итоге нам прислали обратно во второй раз тот же самый, деньги вернуть отказываются. Мне... Читати відгук Заказали товар Вентилятор системы охлаждения двигателя Nissens артикул 85672, на СТО мастером был установлен в автомобиль, оказался неисправным. Товар был возвращен продавцу, предварительно связывались с контакт центром. Купили на другом сайте новый вентилятор, установили на том же СТО, все работает. Товар с сайта DOC.ua в итоге нам прислали обратно во второй раз тот же самый, деньги вернуть отказываются. Мне не нужен неисправный вентилятор, мне нужны деньги за мой заказ. Фото документов прилагаются.
Oksana Beglarian, нам искренне жаль, что опыт сотрудничества с нашим магазином оказался не таким позитивным, как нам хотелось бы. Да, действительно, Вам было отказано в принятии на возврат по причине выявления следов установки/примерки на детали, что противоречит п.1, ст. 9 Закону Украины «О защите прав потребителей» при возврате товара. Мы всегда стремимся к тому, чтоб наши покупатели получали качественный товар, а если и произошла ситуация с выявлением брака (дефекта) запчасти, то прилагаем максимум усилий для решения всех вопросов, связанных с обслуживанием в нашем интернет-магазине. Отметим, если в течение гарантийного срока обнаружен дефект или недостатки, возникшие по вине производителя, подтвержденные заключением сотрудника СТО, Вы имеете право подать претензию на качество товара – рекламацию. С нашей стороны подается запрос на рассмотрение рекламации производителю и срок его рассмотрения составляет от 14 до 30 календарных дней (согласно закону Украины «О защите прав потребителей» статья 8, п. 6). Если при экспертизе подтверждены брак/дефект или фальсификация детали, покупателю либо возвращаются деньги за товар, либо производится замена этого товара на такой же / аналогичный товар (по желанию клиента). Если у Вас возникнут какие-либо вопросы, замечания или предложения – обращайтесь в отдел по работе с клиентами Управление клиентским опытом по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн по Пт (09:00 до 18:00), всегда рады помочь.
Купил вкладыши , прислали, оплатил /упаковка была надрезана , но сейчас не об этом/ Приехал визуально посмотрел вроде они. На след день механик более детально начал рассматривать вытащил их из упаковки промерял штангенциркулем и выяснил что они не подходят на 0,5 мм они оказались первого ремонта. обратился к ребятам на замену если есть в оригинальном размере они сказали что у... Читати відгук Купил вкладыши , прислали, оплатил /упаковка была надрезана , но сейчас не об этом/ Приехал визуально посмотрел вроде они. На след день механик более детально начал рассматривать вытащил их из упаковки промерял штангенциркулем и выяснил что они не подходят на 0,5 мм они оказались первого ремонта. обратился к ребятам на замену если есть в оригинальном размере они сказали что у них нет такого , попросил о возврате средств , получил отказ и как причина была указана что коробка открыта хотя с закрытой пачкой, либо на глаз определить несоответствие в 0,5 мм невозможно!!! Как итог подана жалоба в защиту прав потребителей. Перед тем как заказывать у ребят что либо 10 раз подумайте. Крайне не рекомендую
Переваги:
вроде было всегда все хорошо, но в этот раз что то пошло не так.
Недоліки:
общение с менеджерами напоминает рынок , что то говоришь обьясняешь тебя перебивают не слушают, возврата товара нет . Соблюдение закона тоже нет. Вообщем негатив один. 2 звезды а не одна только из за того что раньше претензий не было. Сейчас вопрос стал в 600 грн , странная конечно клиенториентированность
Александр, для нас важно разобраться в ситуации, которая произошла. Большая просьба – укажите номер заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 с Пн в Пт (09:00 - 18:00). Заранее благодарны за обратную связь. Показати 1 відповідь
Зарекались больше не покупать ни чего в этом магазине,но привлекла цена + обещанная скидка-компенсация за предыдущие неудачные покупки в этом магазине.Заказали аккумулятор Bosch 6 CT-61-R S5 Silver Plus.Очень понравилось общение с мененджером.Девушка очень вежливая,образец для всех продавцов!.Доставка быстрая.Но сам товар ,к сожалению как и в прошлые разы,трудно назвать новым.На аккумуляторе были затёртые клемы,и отсутсвовала пластиковая защита.Такое впечатление что его кто-то... Читати відгук Зарекались больше не покупать ни чего в этом магазине,но привлекла цена + обещанная скидка-компенсация за предыдущие неудачные покупки в этом магазине.Заказали аккумулятор Bosch 6 CT-61-R S5 Silver Plus.Очень понравилось общение с мененджером.Девушка очень вежливая,образец для всех продавцов!.Доставка быстрая.Но сам товар ,к сожалению как и в прошлые разы,трудно назвать новым.На аккумуляторе были затёртые клемы,и отсутсвовала пластиковая защита.Такое впечатление что его кто-то снял со своей машины и нам отправил.
Светлана, нам очень жаль, что Ваш опыт обращения в наш магазин оставил негативные эмоции, нам важно разобраться в ситуации, что Вы описали. Большая просьба - укажите, пожалуйста, номер Вашего заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн. по Пт. (09:00 до 18:00), это поможет максимально оперативно разобраться в ситуации и решить вопрос. Будем благодарны за обратную связь. Показати 2 відповіді
Замовлення #4044898 було "прийняте до роботи" 11.03.23. Пообіцяли 13 або 14 відправлять -немає. 16.03.23 телефоную на гарячу лінію - слухаю розповідь про повітряні тривоги.......і про те що замовлення вже на пункті відправки. Добре. 18.03.23 - знову на гарячу лінію і виявляється, що я відмовився від запчастин на новій пошті)))…я не в курсі бо ні смс ні дзвінків про рух... Читати відгук Замовлення #4044898 було "прийняте до роботи" 11.03.23. Пообіцяли 13 або 14 відправлять -немає. 16.03.23 телефоную на гарячу лінію - слухаю розповідь про повітряні тривоги.......і про те що замовлення вже на пункті відправки. Добре. 18.03.23 - знову на гарячу лінію і виявляється, що я відмовився від запчастин на новій пошті)))…я не в курсі бо ні смс ні дзвінків про рух замовлення, тим більше про прибуття на відділення НП не надходило.
Руслане, нам прикро, що Ваше звернення до нашого інтернет-магазину залишило негативні емоції. З`ясувалося, що від нас замовлення було відправлене 11.03.2023 та доставлено Вам 12.03.2023, згідно інформації на сайті Нової Пошти. Також перевіривши, вияснили, що смс - повідомлення від нашого магазину було надіслано 11.03.2023 о 16:30 з номером ТТН у додаток Viber, а з Нової Пошти 11.03 об 17:10, 12.03 об 11:22, 16.03 об 08:41. Всі повідомлення отримувачу були відправлені зі статусом «доставлено». Звертаємо Вашу увагу, що клієнт може самостійно відслідковувати рух вантажу за допомогою додатку НП. Також інформацію можна переглянути на сайті компанії. В телефонній розмові Вам було запропоновано зв’язатися із оператором мобільного зв’язку та дізнатися причину, чому повідомлення не надійшли. Сьогодні ми намагалися з Вами повторно зв’язатися, але вхідні заблоковано. Якщо виникнуть додаткові питання, зауваження та пропозиції - будь ласка, звертайтесь до відділу Управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639, завжди раді допомогти.
В п'ятницю заказав дзеркало в авто. Мав необережність сплатити одразу. До обіду понеділка ніякого руху по заказу не було. У вівторок заказав масло. Також сплатив відразу. В розмові з менеджером попросив щоб ці два заказа об'єднали в один. Мені пояснили, що щоб їх об'єднати, вони відмінять заказ на масло, а гроші за нього повернуть. А я потім ці гроші доплачу... Читати відгук В п'ятницю заказав дзеркало в авто. Мав необережність сплатити одразу. До обіду понеділка ніякого руху по заказу не було. У вівторок заказав масло. Також сплатив відразу. В розмові з менеджером попросив щоб ці два заказа об'єднали в один. Мені пояснили, що щоб їх об'єднати, вони відмінять заказ на масло, а гроші за нього повернуть. А я потім ці гроші доплачу до оновленого заказу. Я погодився. Оплатив знов за масло. Але кошти мені так і не повернули. Сума не велика. Я не збіднію, але і купляти в цьому магазині більше нічого не буду.
Артеме, для нас важливо розібратись в ситуації, що сталася. Велике прохання – вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з Пн до Пт (09:00 - 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок.
Сьогодні о 15:44 телефонував на номер 0800330707, щоб замовити товаришу клапан егр (самому знайти не вдалося), слухавку підняли відразу, після назви він коду, він знайшов, підказати як мені знайти, сказав що не знає як! Попросив відправити мені фото запчастин, він погодився. Зараз 18:00, "поштовий голуб", ще не долетів!
Дмитро, для нас важливо розібратись в ситуації, що сталася. Велике прохання – вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з Пн до Пт (09:00 - 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок.
Оплатил детали подвески картой через LiqPa . Детали пришли на Новую Почту накожным платежом. Деньги на карте заморожены обещают их вернуть или сегодня или в понедельник.Товар предлагают забрать оплатив его стоимость на Новой Почте буду ждать возврата денег тогда заберу товар. Причина произошедшего оплатил раньше чем мне перезвонил продавец в разговоре не расслышал что заказ оплачен.
Анатолий, для нас важно разобраться в ситуации, которая произошла. Большая просьба – укажите номер заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 с Пн. в Пт. (09:00 - 18:00). Заранее благодарны за обратную связь. Показати 1 відповідь
Я в шоці, Зробив замовлення на шини 1 оператора каже комісії за наложку немає, другий каже є. Я замовив курєрську доставку оператор позвонив підтвердив. Потім я телефоную щоб всетаки визначити чи є комісія і новий оператор мені каже ще новий прикол - курєрської доставки шин немає, Я кажу але ж перший оператор підтвердив замовлення, він каже я нічого... Читати відгук Я в шоці, Зробив замовлення на шини 1 оператора каже комісії за наложку немає, другий каже є. Я замовив курєрську доставку оператор позвонив підтвердив. Потім я телефоную щоб всетаки визначити чи є комісія і новий оператор мені каже ще новий прикол - курєрської доставки шин немає, Я кажу але ж перший оператор підтвердив замовлення, він каже я нічого не знаю тільки на відділення, Всі оператори суперечать один одному незнають самих базових речей. Я питаю якщо я сплачу товар на перед, значить я не буду платити комісію за наложку , вірно - оператор каже це складний момент, його треба уточнити))))))))))) блін я в шоці
Львів Політехніка, нам щиро шкода, що досвід співпраці з нашим магазином виявився не таким позитивним, як хотілося б. Для нас важливо розібратися в ситуації, що відбулася, тому велике прохання - вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 (безкоштовно по Україні) з Пн. за Пт. (09:00 до 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок.
Замовив стійки стабілізатора почалися з ними проблеми почали стукати звернувся в магазин сказали вислати на рекламацію вислав чекав місяць як мені обяснили оператори звоню через місяць говорять невистачає документів вислав всі документи сказали ще чекать теперки місяць я нерозумію що за місяць неможна було повідомить що не всі документи вислані і тепеики ще місяці два будуть варити воду нерекомендую даного... Читати відгук Замовив стійки стабілізатора почалися з ними проблеми почали стукати звернувся в магазин сказали вислати на рекламацію вислав чекав місяць як мені обяснили оператори звоню через місяць говорять невистачає документів вислав всі документи сказали ще чекать теперки місяць я нерозумію що за місяць неможна було повідомить що не всі документи вислані і тепеики ще місяці два будуть варити воду нерекомендую даного продавця немає ніякої відповідальності до клієнта потрібно самому все визванювать випрашувать
Переваги:
Бистро висилають звонять
Недоліки:
Рекламація по 2 -3 місяці і неясно чим це все завершиця тягнуть резину щоб неповертати кошти швидше стравилисяб заграничні фірми чим док юа я дуже розчарувався оцією покупкою і таким відношенням персоналу до клієнта
Олександре, для нас дуже важливо розібратися в ситуації, що сталася. Велике прохання – вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з Пн до Пт (09:00 - 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок.
Олександре, нам шкода, що Ваш досвід співробітництва з нашим магазином не такий позитивний, як нам хотілося б. Приносимо свої найщиріші вибачення за завдані незручності. Для нас важливо, щоб наші клієнти завжди отримували якісний товар відповідно до свого запиту. Як з'ясували, дійсно, трансмісійна олива Shell Spirax S6 GXME GL-4 MT-1 75W-80 була знята з виробництва та в наявності залишились каністри лише 2017 року. З нашого боку вже була проведена робота для усунення подібних ситуацій у майбутньому. Раді, що при спілкуванні в телефонному режимі ми з Вами дійшли порозуміння та домовились стосовно обмінного замовлення на іншу трансмісійну оливу. Дякуємо Вам за сигнал та виявлену лояльність. Сподіваємося, що всі наступні покупки принесуть Вам лише позитивні емоції і Ви залишитеся задоволені як товаром, так і обслуговуванням. Показати 1 відповідь
30.11. заказал поперечные рычаги задней подвески гольф 5 по сваг. Продавец утверждал что они семетричнные. Прислали два левых.означает одно что люди работают те которые до техники вообще отношения не имеют.
Роман, нам искренне жаль, что опыт сотрудничества с нашим магазином оказался не таким позитивным, как нам хотелось бы. Для нас важно разобраться в произошедшей ситуации, поэтому большая просьба - укажите, пожалуйста, номер Вашего заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн. по Пт. (09:00 до 18:00). Заранее благодарны за обратную связь. Показати 1 відповідь
Нагрели на каждой позиции по 30 грв. Заказывал по телефону, общаясь с консультантом по имени Дмитрий. Когда пришел товар , сравнил цены в накладной и на сайте. Разница удивила.
Уважаемый клиент, для нас важно разобраться в ситуации, которую Вы описали в данном отзыве. Большая просьба - укажите, пожалуйста, номер Вашего заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн. по Пт. (09:00 до 18:00), это поможет нам максимально оперативно разобраться в ситуации и решить вопрос.
Заказал масло ЛУКОЙЛ GENESIS ARMORTECH 5W-40 4л через несколько дней перезвонили и уточнили заказ. Ещё через пару дней отправили. В итоге, прислали вместо 4л канистры 4 бутылки по литру.
Переваги:
Прислали нужное масло
Недоліки:
Долго, дорого (обошлось дороже заявленного) и не качественно.
Нам очень жаль, что Ваш опыт обращения к нам оставил негативные эмоции, нам важно разобраться в ситуации, что Вы описали. Большая просьба - укажите, пожалуйста, номер Вашего заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн. по Пт. (09:00 до 18:00), это поможет нам максимально оперативно разобраться в ситуации и решить вопрос. Будем благодарны за обратную связь.
Заказал клапан ЕГР на форд транзит в орегигале. Предложили Итальянский за 4600 грн. Заказал, но выслали самый худший китайский по цене 1900 грн Это не единственный случай в этом магазине. Советую не производить заказы и закупки. Сплошной обман
Сергей, нам очень жаль, что Ваш опыт обращения к нам оставил негативные эмоции. Большая просьба - укажите, пожалуйста, номер Вашего заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн. по Пт. (09:00 до 18:00), это поможет нам максимально оперативно разобраться в ситуации и решить вопрос. Будем благодарны за обратную связь.
Заказал колпаки с логотипом форд 06.10.21 сказали 08.10 отправят(проблемы с поставкой) 08.10 тишина 09.10 суббота перезвонил - отправляем, 12.10 получил и... колпаки без логотипа,бардак,вот такое неприятное знакомство с doc. ua замовлення № 2867116
Александр, мы понимаем Ваши эмоции и нам жаль, что наше сотрудничество было не столь позитивным, как нам хотелось бы. Действительно ситуация неприятная и неприемлемая, мы со своей стороны уже приняли меры для устранения таких ошибок в будущем. Рады, что пришли к взаимопониманию, надеемся на понимание и лояльность с Вашей стороны. Благодарим Вас и надеемся на дальнейшее сотрудничество. Если будут вопросы – пожалуйста, обращайтесь в отдел Управления клиентским опытом по тел. 0800 339 639 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00), всегда готовы помочь по всем вопросам, связанным с обслуживанием в нашем интернет-магазине.
Заказывал фильтра на BMW и оплатил сразу ,так как не впервые заказываю в этом магазине.Но при получении.окащался лишний фильтр.Я в этот же день отправил его обратно.Только после того.как я обратился на горячую линию,менеджеры магазина зашевелились.И вот уже как 6дней меня кормят завтраками по возврату.Ув,работники магазина,не отпугивайте клиентов,работайте правильно,ведь по вашей вине я оплатил за лишний фильтр .Вывод,ВСЕГДА БРАТЬ НАЛОЖЕНЫМ ПЛАТЕЖЕМ.ДАЖЕ... Читати відгук Заказывал фильтра на BMW и оплатил сразу ,так как не впервые заказываю в этом магазине.Но при получении.окащался лишний фильтр.Я в этот же день отправил его обратно.Только после того.как я обратился на горячую линию,менеджеры магазина зашевелились.И вот уже как 6дней меня кормят завтраками по возврату.Ув,работники магазина,не отпугивайте клиентов,работайте правильно,ведь по вашей вине я оплатил за лишний фильтр .Вывод,ВСЕГДА БРАТЬ НАЛОЖЕНЫМ ПЛАТЕЖЕМ.ДАЖЕ ЕСЛИ И МАГАЗИН ПРОВЕРЕНЫЙ
Уважаемый клиент, нам очень жаль, что Ваш опыт обращения к нам оставил негативные эмоции. Большая просьба - укажите, пожалуйста, номер Вашего заказа или свяжитесь с нами по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн. по Пт. (09:00 до 18:00), это поможет нам максимально оперативно разобраться в ситуации и решить вопрос. Будем благодарны за обратную связь. Показати 1 відповідь
Не раджу у них замовляти товари на велику суму, завжди якісь проблеми! На маленькі суми проблем нема! Є гіркий опит. Замовив піввісь тільки із за того що обіцяли відправити в суботу,а відправили в понеділок,прийшов не комплект!? На фото було з болтами кріплення по факту не було їх,не хватало 2 хамути на пильниках,це звісно не суттєво(хомути),але якщо на дачі і найближчий... Читати відгук Не раджу у них замовляти товари на велику суму, завжди якісь проблеми! На маленькі суми проблем нема! Є гіркий опит. Замовив піввісь тільки із за того що обіцяли відправити в суботу,а відправили в понеділок,прийшов не комплект!? На фото було з болтами кріплення по факту не було їх,не хватало 2 хамути на пильниках,це звісно не суттєво(хомути),але якщо на дачі і найближчий магазин автотоварів за 20 км, то проблемка! Також був гіркий опит з радіатором і акумулятором. Тож не раджу з ними зв'язуватись!!!
Вадиме, нам прикро, що Ви отримали негативний досвід при співпраці з нашим інтернет-магазином і в той же час щиро вдячні Вам за сигнал. Ми зі своєї сторони вже налагоджуємо співпрацю з логістичною службою, тому як з замовлення було передано для відправлення логістичною службою саме 14.08.2021, як і обіцяв менеджер при оформленні замовлення. Також, хочемо подякувати, що звернули увагу стосовно вказаної комплектації на фото нашого сайту Полуосі BGA. Ми додатково перевірили інформацію на сайті виробника та з'ясували, що комплектацію Полуосі BGA було змінено, і дійсно на сьогоднішній день Полуось BGA не комплектується гвинтами. Фото на нашому сайті відразу ж виправили, щоб в майбутньому не повторювалися подібні ситуації. Ще раз перепрошуємо за спричинені незручності, ми обов'язково врахуємо всі Ваші зауваження та побажання. Сподіваємося на Ваше розуміння і лояльність, завжди раді бачити Вас знову, щоб порадувати новою покупкою.
30.07.2021 Сделал заказ расширительный бачек и крышка бачка. Ожидал 31.07.2021 со слов менеджера Ярослава доставка должна быть с 10 до 14 часов. В 15 часов набираю ДОК ЮА и в результате они говорят что этим заказом занимаются только Ярослав и там стоит оплата частями. Какого хрена поставили оплату частями не понимаю ! По поводу оплаты частями был только вопрос, а... Читати відгук 30.07.2021 Сделал заказ расширительный бачек и крышка бачка. Ожидал 31.07.2021 со слов менеджера Ярослава доставка должна быть с 10 до 14 часов. В 15 часов набираю ДОК ЮА и в результате они говорят что этим заказом занимаются только Ярослав и там стоит оплата частями. Какого хрена поставили оплату частями не понимаю ! По поводу оплаты частями был только вопрос, а договор был на оплату наличными при получении. Менеджер сказал что мол сейчас с вами свяжется менеджер Ярослав и мы решим все вопросы. Прождал ещё 2 часа и связи нет ! Опять звоню на Док Юа, спрашиваю: как связаться с менеджером Ярославом и на что получаю ответ: Так он сегодня выходной, звоните с Понедельника! На вопрос а может ли другой менеджер перенести заказ 2688065 получаю ответ: Да может ! Но ваш бачек был последним и его уже забрали ) Вы можете подождать до Вторника 03.08.2021 Вопрос: что вы там курите ? Почему сразу не перенести человеку заказ как ему надо, при том что эму необходимо срочно и он говорит об этом и просит. Ранее я выбирал и покупал все в док юа именно из за классного сервиса, более того я ещё и друзьям рекомендовал там заказывать. Теперь же хрен что там буду покупать. Рекомендую обращаться в другие магазины, док юа потерял репутацию в моих глазах как качественный магазин.
Сергей, примите наши искренние извинения за недоразумение с оформлением заказа. Наш сотрудник уже связался с Вами в телефонном режиме для решения вопроса и мы рады, что Вам успешно оформили заказ. Благодарим Вас за понимание и надеемся на дальнейшее сотрудничество. Мы же со своей стороны приложим максимум усилий, чтобы последующие покупки приносили Вам только положительные эмоции.
Добрый день ,заказал стойки СтарЛайн на пассат 10.07.2021,написали смс вечером 13.07.что завтра вышлют ,завтра ничего не выслали ,позвонил сам на следущий день утром 15.07 сказали наверное не успели ,в обед звонят и говорят что стойки без упаковки,хотя должны быть в упаковке,решили какие-то подвальные в парить за те самые деньги или какие-то другие закажите,хотя деньги уже были оплачены,менеджеры не компетентны,... Читати відгук Добрый день ,заказал стойки СтарЛайн на пассат 10.07.2021,написали смс вечером 13.07.что завтра вышлют ,завтра ничего не выслали ,позвонил сам на следущий день утром 15.07 сказали наверное не успели ,в обед звонят и говорят что стойки без упаковки,хотя должны быть в упаковке,решили какие-то подвальные в парить за те самые деньги или какие-то другие закажите,хотя деньги уже были оплачены,менеджеры не компетентны, сильно разочаровался в этом интернет магазине
Переваги:
Деньги очень быстро вернули ,но это плюс бухгалтерии
Александр, примите наши искренние извинения за причиненные неудобства. Нам очень жаль, что Вы потратили своё время, ведь это очень важный ресурс на сегодняшний день, приносим свои извинения за то, что не смогли предоставить Вам товар в оговоренные сроки. Для нас очень важно разобраться в данной ситуации, большая просьба - перезвоните в отдел по работе с клиентами - Управление клиентским опытом по тел. (068) 552-03-93 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00), всегда готовы максимально оперативно помочь в решении вопроса, связанного с обслуживанием в нашем интернет-магазине.
Заказывал амортизаторы, на шкоду тур газамасляные пакет плохие дороги. Все хорошо оформили приехал на СТО, и мне говорят - вы точно те заказали?? Я смотрю и пришли просто масляные. Круть, отдал деньги за разбор, за подъёмник и ещё доставку сам оплачивал.
Алексей, нам жаль, что Вам пришлось испытать негативные эмоции при обращении в наш магазин. Для нас очень важно разобраться в данной ситуации, большая просьба - перезвоните нам по тел. 068 552 03 93 с Пн. по Пт. (с 09:00 до 18:00), мы всегда готовы максимально оперативно помочь в решении вопроса, связанного с обслуживанием в нашем интернет-магазине.
Заказывал время от времени, магазин как магазин, как и все интернет магазины, особенно всегда ржу когда говорят запчасть на "дальнем складе", только никаких дальних складов нету, Док обычный перекуп у оптовиков Омега, Елит, Автотехникс, ASG, Автолидер, Автонова, Автотрейд и так до бесконечности, не удивлюсь если на авто.про у барыг перекупают но не суть в целом это не важно просто ору... Читати відгук Заказывал время от времени, магазин как магазин, как и все интернет магазины, особенно всегда ржу когда говорят запчасть на "дальнем складе", только никаких дальних складов нету, Док обычный перекуп у оптовиков Омега, Елит, Автотехникс, ASG, Автолидер, Автонова, Автотрейд и так до бесконечности, не удивлюсь если на авто.про у барыг перекупают но не суть в целом это не важно просто ору с "дальнего склада". А вот что чертовски бесит их назойливая реклама контекстная, при поиске в гугле какой либо не особо ходовой детали, например трапеции стеклоочистителя первым вылазит док с запчастью на какой либо VW Jetta бородатых годов, совершенно не то что нужно, тупая замануха!
Уважаемый клиент, благодарим Вас за то, что нашли время и поделились своим мнением. Хотим отметить, что мы являемся интернет-магазином, что подразумевает продажу и продвижение как товаров, так и услуг через интернет, в.т. и реклама. Интернет магазин dok.ua работает только с официальными дистрибьюторами и являемся официальной точкой продажи как автозапчастей определенных брендов и категорий, так и автотоваров. Подтверждением этого являются сертификаты, представленные как на странице товара нашего сайта, так и в пункте обслуживания клиентов (г. Киев, ул. Победы-9а), с которыми каждый покупатель при желании может ознакомиться. Да, действительно определение «удаленный склад» присутствует в нашем лексиконе и это всего лишь подтверждение того, что некоторые товары могут перемещаться с дальних складов дистрибьюторов или наших, что является нормальной практикой на рынке e-commerce, собственно также, как и реклама в Google. В случае, если Вы осуществляете поиск запчасти по названию категории и при этом не конкретизируете, например, брендом или артикулом, то контекстная реклама Google Shopping будет отображать для Вас самую популярную запчасть, на которую кликали пользователи, вбивая типовой запрос. На скрине Вы можете увидеть, где мы на один запрос предлагаем 3 запчасти http://prntscr.com/15lccll Информация о запчасти, которая отображается для покупателя в предварительном просмотре содержит - название товара, бренд, артикул и цена, это минимальная информация, которой достаточно для принятия решения пользователем о переходе на сайт. Информация о применимости запчасти к определенной марке/модели отсутствует. После перехода на сайт dok.ua Вы можете заполнить гараж и внести данные о машине, чтоб убедится в том, что запчасть подходит. Если нет. то перейти в блок аналоги или обратится за консультацией менеджера.
в компании очень заносчивые самовлюбленные менеджеры. Даже при крайне вежливом общении грубят и хамят. Был очень удивлен. Помогать в выборе запчастей отказались. Считаю есть очень много других магазинов запчастей где подобного нет
Сергей, нам искренне жаль, что Вы получили негативный опыт при сотрудничестве с нашим магазином. Для нас очень важно разобраться в данной ситуации, большая просьба - перезвоните нам по тел. 068 552 03 93 с Пн. по Пт. (с 09:00 до 18:00), мы всегда готовы максимально оперативно помочь в решении сложных ситуаций. Показати 1 відповідь
Олег, нам искренне жаль, что Вам пришлось испытать негативные эмоции при обращении в наш магазин. Для нас очень важно разобраться в данной ситуации, большая просьба - перезвоните в отдел по работе с клиентами - Управление клиентским опытом по тел. (068) 552-03-93 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00), всегда готовы максимально оперативно помочь в решении вопроса, связанного с обслуживанием в нашем интернет-магазине.
Купив катушки зажигання на лансер 9 поставив сам машина не завилася. Поставив старі все працює, в питані замінити товар відхилили сказали що потрібно зробити діагностику катушок і що самостіїно їх встановлювати неможна. Запитання чого ні хто не попередив і чого я маю сам робити діагностику новару чого неможна відправити вам товар на підтвердження несправності? Це бред.
Артуре, нам дуже шкода, що Ваш досвід звернення до нашого інтернет-магазину виявився не таким позитивним, як нам хотілося б. Гарантія на всі запчастини, придбані у нашому магазині, становить 6 місяців у разі пробігу до 20 000. Тому в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи*, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8 , п. 1): повернення грошей за придбаний товар; заміну цього товару на такий самий / аналогічний товар з числа наявних у продавця. *підтверджених висновком експертизи – висновком працівника СТО, виданим під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО), на підставі якого магазин подає на експертизу, або висновком незалежної експертизи на підставі документа, завіреного відповідним органом. З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику, термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщується покупець. Якщо під час експертизи підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або цей товар замінюється на такий самий / аналогічний товар (за бажанням клієнта). Якщо ж у Вас виникнуть питання, сумніви, зауваження чи пропозиції, будь ласка, звертайтесь в наш відділ по роботі з клієнтами – Управління клієнтським досвідом за тел. (068) 552-03-93 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові максимально оперативно допомогти.
Повернення товару
Після повернення ніякої реакції від DOK.UA нема. Гроші не повертають,СМС не приймають, Вайбер "тимчасово" не працює номер телефону не для зв'язку!?
Сума незначна, але факт підозрілий.
Зв'язуватись з ними не рекомендую!
Ми завжди повертаємо кошти за товари в належному товарному вигляді. Після отримання товару клієнту автоматично надходить СМС, в якому є посилання для заповнення реквізитів на повернення коштів. На сайті у нас вказані діючі номери телефонів 0 (800) 330-707 (050) 315-38-07 (067) 484-63-84 (093) 622-33-94 , які завджи доступні для зв’язку з 08:00 до 21:00.
Відшкодують вартість, але зіпсують настрій.
Ми завжди працюємо над покращенням якості нашого сервісу, тому нам дуже прикро, що у Вас виник негативний досвід від співпраці з нами.
поверненя товару який не підійшов
люди явно не читали закон прав споживачів.
17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок... Читати відгук хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників).
люди явно не читали закон прав споживачів.
17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
понапридумували самі собі правил!!!
ще раз попробую по хорошому якщо не прийтуть то подам до суду чисто з принципа .
Гарна на вигляд компанія,але...
Необхідно було придбати акумулятор на авто,вибрала марку Westa,замовила у цієї компанії з доставкою додому.
Як виявилося після отримання та детального огляду товару та документації до нього, документи від виробника та будь-яка гарантія від нього були відсутні,мені було надано тільки видаткову накладну та гарантію від продавця Doc.ua, в якій було зазначено, що вона дійсна... Читати відгук Поділюся враженнями від взаємодії з компанією Doc.ua.
Необхідно було придбати акумулятор на авто,вибрала марку Westa,замовила у цієї компанії з доставкою додому.
Як виявилося після отримання та детального огляду товару та документації до нього, документи від виробника та будь-яка гарантія від нього були відсутні,мені було надано тільки видаткову накладну та гарантію від продавця Doc.ua, в якій було зазначено, що вона дійсна лише після огляду та встановлення акумулятора на їхньому сервісному центрі, адресу якого вказано не було.Сама ж гарантія була заповнена не в повному обсязі, що в сукупності з невиконанням наведених у ній вимог ставило під сумнів в цілому її отримання в подальшому. Крім того, під час розшифрування вибитої на акумуляторі дати виготовлення виявилося,що його було виготовлено лише за тиждень-два до моменту його отримання мною, тобто приблизно у день його замовлення, при цьому, як повідомляв представник компанії-продавця в телефонному режимі, не виключена взагалі будь-яка відсутність цих видів акумуляторів на складі, проте згодом ним ніби-то було з'ясовано, що вони є. Візуально під час огляду дати виробництва складається враження, що кілька цифр були підроблені, або це просто неякісне нанесення дати
Замовлення 5531838 зламана помпа
Зробив замовлення на сайті комплекту Грм + помпа. Передзвонили сказали, що даного комплекту нема, а є повністю те ж саме але окремо ще й трохи дешевше. Ок погоджуюсь. 08.08 прибула посилка. Попросив брата забрати, оскільки не було можливості забрати самому. 19.08 розпаковую посилку і відкривши коробку з помпою бачу, що на крильчатці поломана одна лопасть. Зателефонував... Читати відгук Замовлення 5531838 від 01.08.24.
Зробив замовлення на сайті комплекту Грм + помпа. Передзвонили сказали, що даного комплекту нема, а є повністю те ж саме але окремо ще й трохи дешевше. Ок погоджуюсь. 08.08 прибула посилка. Попросив брата забрати, оскільки не було можливості забрати самому. 19.08 розпаковую посилку і відкривши коробку з помпою бачу, що на крильчатці поломана одна лопасть. Зателефонував в магазин і розповів працівнику про ситуацію. Він сказав, що в такому разі висилайте помпу нам, ми її оглянемо і якщо не буде слідів установки чи якогось шахрайства з мого боку, то мені зроблять заміну. Ок відправляю. Наступного дня мені передзвонює менеджер і говорить ми не можемо поміняти вам товар оскільки пройшло багато часу 11днів, а на почті їм сказали, що клієнт підписав папірець, що робив огляд посилки. Але посилка на почті не розпаковувалась. Отже менеджер відправляє мені назад цю помпу, цей товар неналежної якості. І питає чи робити, ще одне замовлення на помпу. Звичайно ж ні, краще тепер я оберу інший магазин. Адже моя провина в тому, що я не забрав товар сам і не розпакував на почті мені обійдеться в кругленьку суму 2015 грн. Так пройшло лише 11 днів і товар неналежної якості. Я навіть не розумію, як крильчатка помпи могла відноситись, адже окрім того що вона була в своїй корробці, так ще й у загальній коробці. Тобто крильчатка зломилась об папір коробки, або цю помпу вже поломаною відправляли. Розчарувався в магазині і в майбутньому тут певно вже купувати не буду.
Ви зазначили, що при отриманні замовлення на Укрпошті товар не оглядався, оскільки його забирав Ваш брат. Ви виявили пошкодження лише через 11 днів після отримання товару і ймовірно, воно сталося під час транспортування. У такому випадку слід було скласти претензію до перевізника.
Зі свого боку ми зробили додатковий запит до відділення Укрпошти та отримали підтвердження, що огляд товару таки був проведений. Хочемо нагадати, що наші спеціалісти завжди рекомендують перевіряти замовлення при отриманні, щоб упевнитися у його комплектності, цілісності та стані пакування. Враховуючи всі фактори Вам було відмовлено в повернені запчастини.
Якщо у Вас залишилися питання або пропозиції, будь ласка, звертайтеся до нас за телефоном 0800 339 639 з Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові оперативно допомогти у вирішенні будь-яких питань, що стосуються нашого інтернет-магазину. Показати 1 відповідь
Мабуть краще не звертатися до dok.ua
Хто винний? Сам винний, звернувся на dok.ua
Щодо сумісності запчастин з Вашим авто, зазначимо - наш сайт не являться універсальним засобом для підбору, підбір який присутній на сайті створений, щоб зробити простішу навігацію по сайту та структурувати запчастини, які підходять під обрану модель. Саме тому, наші спеціалісти завжди додатково перевіряють підбір і надають повну консультацію за необхідності.
Ми раді, що прийшли до взаєморозуміння і вирішили це питання, сподіваємося на Вашу лояльність і подальшу співпрацю.
Якщо у Вас залишилися питання чи пропозиції, зауваження – будь ласка, звертайтесь до нас за тел. 0800 339 639 (безкоштовно по Україні) з ПН по ПТ (09:00 до 18:00), завжди раді допомогти. Показати 1 відповідь
Отказались вернуть деньги за неиспоавный товар
Да, действительно, Вам было отказано в принятии на возврат по причине выявления следов установки/примерки на детали, что противоречит п.1, ст. 9 Закону Украины «О защите прав потребителей» при возврате товара.
Мы всегда стремимся к тому, чтоб наши покупатели получали качественный товар, а если и произошла ситуация с выявлением брака (дефекта) запчасти, то прилагаем максимум усилий для решения всех вопросов, связанных с обслуживанием в нашем интернет-магазине.
Отметим, если в течение гарантийного срока обнаружен дефект или недостатки, возникшие по вине производителя, подтвержденные заключением сотрудника СТО, Вы имеете право подать претензию на качество товара – рекламацию. С нашей стороны подается запрос на рассмотрение рекламации производителю и срок его рассмотрения составляет от 14 до 30 календарных дней (согласно закону Украины «О защите прав потребителей» статья 8, п. 6).
Если при экспертизе подтверждены брак/дефект или фальсификация детали, покупателю либо возвращаются деньги за товар, либо производится замена этого товара на такой же / аналогичный товар (по желанию клиента).
Если у Вас возникнут какие-либо вопросы, замечания или предложения – обращайтесь в отдел по работе с клиентами Управление клиентским опытом по тел. 0800 339 639 (бесплатно по Украине) с Пн по Пт (09:00 до 18:00), всегда рады помочь.
Не хотят менять товар хотя еще не прошло 14 дней
Как итог подана жалоба в защиту прав потребителей.
Перед тем как заказывать у ребят что либо 10 раз подумайте. Крайне не рекомендую
И снова здравствуйте
Ваше замовлення прийняте до роботи і всьооо
18.03.23 - знову на гарячу лінію і виявляється, що я відмовився від запчастин на новій пошті)))…я не в курсі бо ні смс ні дзвінків про рух... Читати відгук Замовлення #4044898 було "прийняте до роботи" 11.03.23. Пообіцяли 13 або 14 відправлять -немає. 16.03.23 телефоную на гарячу лінію - слухаю розповідь про повітряні тривоги.......і про те що замовлення вже на пункті відправки. Добре.
18.03.23 - знову на гарячу лінію і виявляється, що я відмовився від запчастин на новій пошті)))…я не в курсі бо ні смс ні дзвінків про рух замовлення, тим більше про прибуття на відділення НП не надходило.
З`ясувалося, що від нас замовлення було відправлене 11.03.2023 та доставлено Вам 12.03.2023, згідно інформації на сайті Нової Пошти.
Також перевіривши, вияснили, що смс - повідомлення від нашого магазину було надіслано 11.03.2023 о 16:30 з номером ТТН у додаток Viber, а з Нової Пошти 11.03 об 17:10, 12.03 об 11:22, 16.03 об 08:41. Всі повідомлення отримувачу були відправлені зі статусом «доставлено».
Звертаємо Вашу увагу, що клієнт може самостійно відслідковувати рух вантажу за допомогою додатку НП. Також інформацію можна переглянути на сайті компанії.
В телефонній розмові Вам було запропоновано зв’язатися із оператором мобільного зв’язку та дізнатися причину, чому повідомлення не надійшли. Сьогодні ми намагалися з Вами повторно зв’язатися, але вхідні заблоковано.
Якщо виникнуть додаткові питання, зауваження та пропозиції - будь ласка, звертайтесь до відділу Управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639, завжди раді допомогти.
Відношення.
Замовлення запчастин
Не платите картой
Причина произошедшего оплатил раньше чем мне перезвонил продавец в разговоре не расслышал что заказ оплачен.
Заранее благодарны за обратную связь. Показати 1 відповідь
Не компетентні консультанти
Наперед вдячні за зворотний зв'язок.
Стійки стабілізатора
Наперед вдячні за зворотний зв'язок.
прислали протерміновану оливу
Трансмісійна олива Spirax S6 GXME GL-4 MT-1 75W-80
Раді, що при спілкуванні в телефонному режимі ми з Вами дійшли порозуміння та домовились стосовно обмінного замовлення на іншу трансмісійну оливу. Дякуємо Вам за сигнал та виявлену лояльність. Сподіваємося, що всі наступні покупки принесуть Вам лише позитивні емоції і Ви залишитеся задоволені як товаром, так і обслуговуванням. Показати 1 відповідь
Здравствуйте !
Заранее благодарны за обратную связь. Показати 1 відповідь
Осторожно!!!
Долго, дорого мне вкусно
Полный обман
Это не единственный случай в этом магазине. Советую не производить заказы и закупки. Сплошной обман
Колпаки без логотипа
Действительно ситуация неприятная и неприемлемая, мы со своей стороны уже приняли меры для устранения таких ошибок в будущем.
Рады, что пришли к взаимопониманию, надеемся на понимание и лояльность с Вашей стороны.
Благодарим Вас и надеемся на дальнейшее сотрудничество. Если будут вопросы – пожалуйста, обращайтесь в отдел Управления клиентским опытом по тел. 0800 339 639 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00), всегда готовы помочь по всем вопросам, связанным с обслуживанием в нашем интернет-магазине.
Возврат денег
Не раджу,з ними проблеми!
Ми зі своєї сторони вже налагоджуємо співпрацю з логістичною службою, тому як з замовлення було передано для відправлення логістичною службою саме 14.08.2021, як і обіцяв менеджер при оформленні замовлення.
Також, хочемо подякувати, що звернули увагу стосовно вказаної комплектації на фото нашого сайту Полуосі BGA. Ми додатково перевірили інформацію на сайті виробника та з'ясували, що комплектацію Полуосі BGA було змінено, і дійсно на сьогоднішній день Полуось BGA не комплектується гвинтами. Фото на нашому сайті відразу ж виправили, щоб в майбутньому не повторювалися подібні ситуації.
Ще раз перепрошуємо за спричинені незручності, ми обов'язково врахуємо всі Ваші зауваження та побажання.
Сподіваємося на Ваше розуміння і лояльність, завжди раді бачити Вас знову, щоб порадувати новою покупкою.
Не получил товар в нужное время
Менеджер сказал что мол сейчас с вами свяжется менеджер Ярослав и мы решим все вопросы. Прождал ещё 2 часа и связи нет !
Опять звоню на Док Юа, спрашиваю: как связаться с менеджером Ярославом и на что получаю ответ: Так он сегодня выходной, звоните с Понедельника!
На вопрос а может ли другой менеджер перенести заказ 2688065 получаю ответ: Да может !
Но ваш бачек был последним и его уже забрали )
Вы можете подождать до Вторника 03.08.2021
Вопрос: что вы там курите ?
Почему сразу не перенести человеку заказ как ему надо, при том что эму необходимо срочно и он говорит об этом и просит.
Ранее я выбирал и покупал все в док юа именно из за классного сервиса, более того я ещё и друзьям рекомендовал там заказывать. Теперь же хрен что там буду покупать.
Рекомендую обращаться в другие магазины, док юа потерял репутацию в моих глазах как качественный магазин.
Менеджеры и стойки
Заказ запчасти
Все хорошо оформили приехал на СТО, и мне говорят - вы точно те заказали??
Я смотрю и пришли просто масляные. Круть, отдал деньги за разбор, за подъёмник и ещё доставку сам оплачивал.
Страшно бесит док в гугле
Хотим отметить, что мы являемся интернет-магазином, что подразумевает продажу и продвижение как товаров, так и услуг через интернет, в.т. и реклама.
Интернет магазин dok.ua работает только с официальными дистрибьюторами и являемся официальной точкой продажи как автозапчастей определенных брендов и категорий, так и автотоваров. Подтверждением этого являются сертификаты, представленные как на странице товара нашего сайта, так и в пункте обслуживания клиентов (г. Киев, ул. Победы-9а), с которыми каждый покупатель при желании может ознакомиться. Да, действительно определение «удаленный склад» присутствует в нашем лексиконе и это всего лишь подтверждение того, что некоторые товары могут перемещаться с дальних складов дистрибьюторов или наших, что является нормальной практикой на рынке e-commerce, собственно также, как и реклама в Google.
В случае, если Вы осуществляете поиск запчасти по названию категории и при этом не конкретизируете, например, брендом или артикулом, то контекстная реклама Google Shopping будет отображать для Вас самую популярную запчасть, на которую кликали пользователи, вбивая типовой запрос. На скрине Вы можете увидеть, где мы на один запрос предлагаем 3 запчасти http://prntscr.com/15lccll
Информация о запчасти, которая отображается для покупателя в предварительном просмотре содержит - название товара, бренд, артикул и цена, это минимальная информация, которой достаточно для принятия решения пользователем о переходе на сайт.
Информация о применимости запчасти к определенной марке/модели отсутствует. После перехода на сайт dok.ua Вы можете заполнить гараж и внести данные о машине, чтоб убедится в том, что запчасть подходит. Если нет. то перейти в блок аналоги или обратится за консультацией менеджера.
Менеджеры DOK ua
Считаю есть очень много других магазинов запчастей где подобного нет
стартер прислали не тот
Не справний товар.
повернення грошей за придбаний товар;
заміну цього товару на такий самий / аналогічний товар з числа наявних у продавця.
*підтверджених висновком експертизи – висновком працівника СТО, виданим під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО), на підставі якого магазин подає на експертизу, або висновком незалежної експертизи на підставі документа, завіреного відповідним органом.
З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику, термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщується покупець.
Якщо під час експертизи підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або цей товар замінюється на такий самий / аналогічний товар (за бажанням клієнта).
Якщо ж у Вас виникнуть питання, сумніви, зауваження чи пропозиції, будь ласка, звертайтесь в наш відділ по роботі з клієнтами – Управління клієнтським досвідом за тел. (068) 552-03-93 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові максимально оперативно допомогти.