сделала заказ на сайте, менеджер перезвонил принял заказ, отправили реквизиты на оплату , заказ оплатила . После перезвонили что по техническим причинам не возможно связать оплату по счету и курьерскую доставку. На сайте информация не прописана. Менеджеры не компетентные. Не товара не денег. Не рекомендую.
Сайт дуже зручний у навігації, знайшов необхідні запчастини швидко. Ціни здаються адекватними, а асортимент досить широкий. Замовлення прийшло на наступний день, що було приємним сюрпризом.
Олеже, щиро дякуємо за Ваш відгук. Нам приємно, що Вам було зручно користуватись нашим сайтом і швидкість доставки перевершила очікування. Будемо раді бачити Вас знову та зробимо все можливе, щоб і надалі радувати Вас широким асортиментом, а подальші покупки були такими ж зручними та приємними.
Бажаю здоров"я! На Док.юа замовляю запчастини вже не перший рік. З початку повномасштабноі працюємо дуже плідно!Так як я військовий і в нас завжди є авто,які треба ремонтувати(самі розумієте по яким дорогам вони їздять та які завдання виконують)! В нас замало часу сидіти на сайтах,та вибирати запчастини та розхідники. Я,та мої побратими,просто пишемо на вайбер менеджеру Дмитру що нам... Читати відгук Бажаю здоров"я! На Док.юа замовляю запчастини вже не перший рік. З початку повномасштабноі працюємо дуже плідно!Так як я військовий і в нас завжди є авто,які треба ремонтувати(самі розумієте по яким дорогам вони їздять та які завдання виконують)! В нас замало часу сидіти на сайтах,та вибирати запчастини та розхідники. Я,та мої побратими,просто пишемо на вайбер менеджеру Дмитру що нам потрібно! Він закриває всі питання на раз! Сам підбирає запчастини та розхідники! Завжди приходить те що треба! Дмитро як завжди на висоті! І ще,в мене та моїх побратимів ніколи не було претензій до роботи Дмитра, він просто робить свою справу на відмінно! Щира подяка таким постачальникам! Дякую за щиру українську! Рідна ненька понад усе!
Дуже дякуємо, пане Олеже, за довіру і щирі слова! 🙏 Нам надзвичайно приємно читати такі відгуки, особливо від військових, які щодня роблять неймовірно важливу справу.
Окрема подяка за високу оцінку роботи нашого менеджера Дмитра — передамо йому ваші слова, це найкраща нагорода для нього. Раді, що можемо бути корисними вам і вашим побратимам, і завжди готові допомагати швидко, чітко й без зайвого клопоту.
Магазин знімає плату за доставку майже вдвічі більшу ніж реально сплачує відправник. Це стало відомо коли була зроблена переадресація і пошта повідомила суму яку сплатив відправник. Це схоже на шахрайство. Пояснення продавця дуже схоже на вислів "ти мене сьогодні поцілуй а я тебе колись потім якщо захочу". Але від цього це не перестало бути шахрайством.
Олександре, дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Хочемо пояснити детальніше: для наших клієнтів діє фіксована вартість доставки — 69 грн. Саме для того, щоб всі клієнти одразу бачили остаточну суму доставки при оформленні замовлення й не мали непередбачуваних витрат. У випадках, коли фактична ціна у перевізника вища, різницю оплачує компанія. Якщо ж нижча-вона не змінюється, адже для всіх клієнтів діє єдина прозора фіксована сума. Таким чином, ніякого шахрайства тут немає — це стандартна практика співпраці з перевізником, і ми завжди дотримуємося умов, які публічно зазначені на сайті та у фіскальному чеку. Що ми неодноразово пояснювали Вам під час спілкування. Ми цінуємо довіру наших клієнтів і завжди відкрито надаємо чесну інформацію. Показати 1 відповідь
Менеджер Владимир ,Обіцяв спочатку що можна товар забрати самовивіз,коли товар повернення прийшов їм на склад ,зателефонував мені зранку сказав що самовивіз товару не можливий ,бухгалтерія щось там не пропускає,це бізнес такий , тільки відправка новою поштою,потім сказав що сьогодні товар відправлять ,я запитав чому не можливо самовивіз він просто ігнорять!Зайшов на сайт моє замовлення писало що доставка прийде 27.08.вже пише... Читати відгук Менеджер Владимир ,Обіцяв спочатку що можна товар забрати самовивіз,коли товар повернення прийшов їм на склад ,зателефонував мені зранку сказав що самовивіз товару не можливий ,бухгалтерія щось там не пропускає,це бізнес такий , тільки відправка новою поштою,потім сказав що сьогодні товар відправлять ,я запитав чому не можливо самовивіз він просто ігнорять!Зайшов на сайт моє замовлення писало що доставка прийде 27.08.вже пише 28.08.Просто треш який ,Куда дивиться керівництво 😡😡😡
Сергію, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за телефоном 0800 339 639. Нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!
Олександре, ми щиро шкодуємо, що у Вас виникла така ситуація з наконечником рульової тяги. Звертаємо увагу, що гарантія на автозапчастини поширюється лише у випадку встановлення на сертифікованому СТО з відповідним підтверджуючим актом. У разі самостійного монтажу виробник, не приймає претензії, оскільки немає можливості перевірити умови встановлення. Ми розуміємо Ваше невдоволення, однак у даній ситуації дійсно не можемо застосувати гарантійні зобов’язання. Якщо у Вас виникатимуть будь-які питання щодо підбору чи рекомендацій по монтажу деталей — наші спеціалісти завжди готові допомогти.
Юрію, підбір запчастини до Вашого авто був виконаний правильно. Ми зв’язувались з Вами та пропонували оформити повернення, проте Ви відмовились, висловивши сумнів щодо отримання коштів і не схотіли продовжувати спілкування. Нам прикро, що у Вас склалось таке враження, адже компанія працює з 2013 року та завжди дотримується своїх зобов’язань перед клієнтами. Звертаємо увагу, що якщо ремкомплект головного гальмівного циліндра має товарний вигляд і непошкоджене пакування, Ви можете скористатись правом на його обмін або повернення протягом 30 днів з моменту отримання. Ми завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань. Якщо буде потрібна допомога - зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з Пн. до Пт. (09:00 - 18:00).
Замовляв ремкомплект супорта. Бот що в тг де як мені повідомили по телефону відповідають реальні менеджери, це повна лажа взагалі не розуміють про що йде мова, не можуть перечитати чи вдумчиво прочитати текст. Добре що по телефону мене зрозумів менеджер в вайбері скинув йому він код допоміг з підбором. Пообіцяв відправку на наступний день. На наступний день ніхто нічого не... Читати відгук Замовляв ремкомплект супорта. Бот що в тг де як мені повідомили по телефону відповідають реальні менеджери, це повна лажа взагалі не розуміють про що йде мова, не можуть перечитати чи вдумчиво прочитати текст. Добре що по телефону мене зрозумів менеджер в вайбері скинув йому він код допоміг з підбором. Пообіцяв відправку на наступний день. На наступний день ніхто нічого не відправив, інший менеджер в чаті на сайті докюа розповідав про те що товар приїде до вечора, і відправка буде в цей же день. На емоціях пишу йому що займаєтеся хуйнею оскільки я спецом замовив у вас через те що пообіцяли на наступний день відправити, відмінив замовлення там де замовив до цього дешевше просто на більш пізнішу дату, так як дуже потрібно авто. І тут така підстава, присилають смс що відправки не буде сьогодні о 21:00. Дуже киданули, причому думаю що менеджер це зробив спецом тому що відповідав бидлувато з притензіями. Думаю зіграв людський фактор. Дуже розчарований профанами менеджерами, та сервісом в цілому.
Недоліки:
Некомпетентність менеджерів, донесення неправдивої інформації, не виконання взятих на себе обов'язків.
Михайле, щиро дякуємо за Ваш відгук. Після детального аналізу етапів обробки Вашого замовлення, ми дізнались, що затримка у відправці сталася через помилку в номері телефону. На вказаний номер була сформована ТТН, яка згодом була анульована, оскільки номер виявився недійсним. Затримка з боку менеджера не могла бути навмисною. Ми цінуємо кожного клієнта, тому додатково проведемо роз’яснювальну роботу з командою. Дякуємо, що прийняли наші вибачення під час телефонної розмови. Сподіваємось, надалі Ви будете задоволені якістю нашого сервісу.
Людмило, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо, що досвід взаємодії з нашим магазином виявився для Вас неприємним. Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням. Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії. Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.
Замовила на цьому сайті відеореєстратор. Повернула, бо не сподобався. А гроші не повертають. Мотивують тим, що є сліди встановлення!!! Знайшли якісь мікроскопічні потертості від того, що я вмикала реєстратор. Ви серйозно? Дуже розчарована! .
Людмило, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо, що досвід взаємодії з нашим магазином виявився для Вас неприємним. Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням. Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії. Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.
Замовляв багато разів на Док.юа , але тепер дуже розчарований . Замовив оливу Мітсубісі для АКПП , прислали 2017 року виготовлення , тобто їй вже дев'ятий рік пішов . Я б нічого не мав би проти (могли помилитися) , але вони навмисно заклеїти дати виготовлення своїми стікерами , отже вони знали що відправляли неліквід і на обман йшли навмисно
Ігоре, щиро дякуємо за ваш відгук і за довіру, яку ви неодноразово виявляли, обираючи наш магазин. Нам дуже прикро, що цього разу ваше враження від замовлення виявилось негативним.
Описана вами ситуація викликає занепокоєння. Ми не практикуємо свідоме приховування інформації про товар і не маємо наміру вводити наших клієнтів в оману. Якщо дата виготовлення була заклеєна, це, ймовірно, сталося внаслідок технічної помилки під час маркування чи пакування. Перепрошуємо, якщо це викликало сумніви з вашого боку.
Будемо вдячні, якщо ви надасте номер замовлення або зв’яжетесь із нами за телефоном 0800 339 639 — нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок! Показати 1 відповідь
Замовив запчастину по він коду авто.Повернув тому що відправили зовсім не те. Тепер звинувачують що вона встановлювалася.Ніяких експертиз не провели не ознайомили.Не рекомендую мати з ними справу взагалі!
Миколо, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за телефоном 0800 339 639. Нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!
Неодноразово купував запчастини для свого автомобіля через сайт DOK.ua. Ціни здаються конкурентоспроможними, а асортимент досить широкий. Доставка завжди вчасна, проте одного разу довелося повертати деталь через невідповідність. Вирішили питання швидко і без зайвих проблем.
Олександре, щиро дякуємо за ваш відгук! Раді, що ви з нами і задоволені сервісом, цінами та доставкою. Приємно, що навіть питання з поверненням вдалося вирішити швидко й без зайвого клопоту 😊 Завжди раді новим замовленням — звертайтесь!
Замовив поглинач запахів Hi-Gear Pro Line HG5186 так як було вказано про наявність в магазині. Передзвонив представник за деякий час і каже,що прийшов товар з дефектом і вони сьогодні його не мають змоги відправити і відправлять завтра,а на ранок наступного дня по дзвінку повідомили,що товару нажаль на складі не має. Вже не перший раз така з ними історія. І саме... Читати відгук Замовив поглинач запахів Hi-Gear Pro Line HG5186 так як було вказано про наявність в магазині. Передзвонив представник за деякий час і каже,що прийшов товар з дефектом і вони сьогодні його не мають змоги відправити і відправлять завтра,а на ранок наступного дня по дзвінку повідомили,що товару нажаль на складі не має. Вже не перший раз така з ними історія. І саме головне,що досі висить на сайті цей поглинач з статусом в наявності.
Переваги:
Не має так,як не знають,що мають в наявності і що відсутні товари взагалі.
Олександре, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись із повторною затримкою та некоректним відображенням залишків на сайті.
Проблема виникла через виявлення дефекту товару на складі під час фінального огляду перед відправкою, після чого з'ясувалось, що інших одиниць цієї позиції немає в наявності. На жаль, оновлення статусів на сайті відбувається з незначною затримкою, що і стало причиною непорозуміння.
Ми вже передали інформацію у відповідний відділ для коригування залишків та вдосконалення процесу відображення товарів у режимі реального часу.
Ще раз перепрошуємо за незручності й будемо вдячні за можливість виправити враження у майбутніх замовленнях.
Для перевірки порядності DOK.UA замовив інструмент на суму 306грн. В тому числі наліпку за 200грн за донати. Інструмент виявився не підходящим, довелося повернути. Після повернення ніякої реакції від DOK.UA нема. Гроші не повертають,СМС не приймають, Вайбер "тимчасово" не працює номер телефону не для зв'язку!? Сума незначна, але факт підозрілий. Зв'язуватись з ними не рекомендую!
Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером телефону 0800 339 639 або напишіть у viber 068 552 03 93 - відділ Управління Клієнтським Досвідом, щоб ми могли оперативно вирішити Ваше питання. Також Ви можете написати нам на нашому сайті у вікні «Маєте питання?» Ми завжди повертаємо кошти за товари в належному товарному вигляді. Після отримання товару клієнту автоматично надходить СМС, в якому є посилання для заповнення реквізитів на повернення коштів. На сайті у нас вказані діючі номери телефонів 0 (800) 330-707 (050) 315-38-07 (067) 484-63-84 (093) 622-33-94 , які завджи доступні для зв’язку з 08:00 до 21:00.
Ми дуже серйозно ставимося до подібних звинувачень. З боку компанії діють чіткі правила прозорості щодо донатів та формування вартості замовлень. Усі операції фіксуються в системі, а звітність по донатах ведеться відкрито.
Уся інформація про донати, включно з цілями, сумами та звітами, доступна на нашому офіційному сайті. Ми готові надати підтвердження при необхідності.
Дякуємо за зворотний зв’язок — саме завдяки Вам ми можемо швидко реагувати та вдосконалювати нашу роботу.
Зверталась з питанням повенення та відшкодування товару, проте зіткнулась з доволі зухвалим ставленням онлайн-консультантів. Відповіді були поверхневими, іноді не по суті, що створює враження, ніби моє звернення небажане. Очікувала професійної поведінки, особливо коли мова йде про сервісну підтримку. Сподіваюсь, що ви звернете увагу на цей момент та будуть відповідні навчання персоналу. Подібна поведінка псує репутацію компанії, що відштовхує від подальшого... Читати відгук Зверталась з питанням повенення та відшкодування товару, проте зіткнулась з доволі зухвалим ставленням онлайн-консультантів. Відповіді були поверхневими, іноді не по суті, що створює враження, ніби моє звернення небажане. Очікувала професійної поведінки, особливо коли мова йде про сервісну підтримку. Сподіваюсь, що ви звернете увагу на цей момент та будуть відповідні навчання персоналу. Подібна поведінка псує репутацію компанії, що відштовхує від подальшого звернення до вашого магазину!
Переваги:
після 10 днів постійного нагадування, відшкодували вартість товару.
Недоліки:
Зіпсований настрій, нема бажання купувати повторно на DOK.ua
Олено, велике прохання вказати номер замовлення, або зв’язатись з нами за номером телефону 0800 339 639 - відділ Управління Клієнтським Досвідом, щоб ми могли розібратись в ситуації. Ми завжди працюємо над покращенням якості нашого сервісу, тому нам дуже прикро, що у Вас виник негативний досвід від співпраці з нами.
Купив з/ч, причому виробник вище середнього рівня. Прийшла неробоча, док.юа зістрибує на постачальників. Проблему не вирішують, всі дії направлені щоб не відшкодовувати або незаміняти запчастини. Жуліки!
Ярославе, дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми могли розібратись в ситуації або зв’яжіться з нами. Заздалегідь дякуємо.
Владиславе, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв’яжіться з нами, щоб ми могли розібратися та допомогти вирішити ситуацію. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі.
хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників). люди явно не читали закон прав споживачів. 17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок... Читати відгук хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників).
люди явно не читали закон прав споживачів. 17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку. понапридумували самі собі правил!!! ще раз попробую по хорошому якщо не прийтуть то подам до суду чисто з принципа .
До тех поддержки чтоб задать вопрос не допишешся, игнорят в чате, пытаются срубить с тебя бабло и к врачу можно обратиться только через них. Спросила есть ли онлайн консультация с врачом, меня тупо проигнорили
Бажаю здоров'я. Магазин ваш загалом непоганий та зручний, але: 1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так! 2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з... Читати відгук Бажаю здоров'я. Магазин ваш загалом непоганий та зручний, але: 1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так! 2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з моїм автомобілем (витрачен час на пошук наявності запчастини та порівняння цін), а потім менеджер каже, що "програма йому нічого не показує, воно не підходить"! Як таке може бути?? Іноді не можу придбати у вам якусь запчастину тільки чере некомпетентність менеджерів, хоча та запчастина насправді є в наявності. Як було наприклад з сайленьблоками переднього підрамника на мою Ауді П6 С4 універсал 2.8 АСК quattro 1997 року, а потім передзвонили і виявилось що вони є. Якщо усунути ці пару моментів - то загалом магазин шикарний.
Переваги:
Дуже зручно находити запчастини
Недоліки:
Включення вартості доставки в вартість товару без мого дозволу.
Вахтанге, дякуємо вам за відгук і за те, що поділилися своїми зауваженнями!
🔹 Щодо вартості доставки. Хочемо уточнити, що ми не додаємо її вартість у ціну товару – доставка має фіксовану вартість і вказується окремо у товарному чеку.
🔹 Щодо підбору запчастин. Функція підбору на нашому сайті створена для зручності клієнтів і допомагає швидше знайти запчастини, які можуть підходити до вашого автомобіля. Але сайт може давати певну похибку, оскільки не може врахувати усі особливості комплектації авто, саме тому менеджер робить перевірку за VIN-кодом авто, щоб уникнути можливих неточностей.
В телефонному режимі наш співробітник з вами зв'язався та відповів на ваші питання.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, щоб зробити ваш досвід покупок ще комфортнішим.
Якщо у вас залишилися питання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639 – будемо раді допомогти!
Віталію, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв’яжіться з нами, щоб ми могли розібратися та допомогти вирішити ситуацію. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі. Показати 1 відповідь
Зробив замовлення 4.03.25р. до міста Харків, мені прислали треккод що замовлення відправили по Укрпошті. Але через сайт Укрпошти він не відслідковувався. Я зателефонував в магазин dok.ua 9.03.25 уточнити де моє замовлення мені відповіли що таке з Укрпоштою буває. 10.03.25 я зайшов у поштове відділення та попросив пошукати посилку по їх базам, мені відповіли що посилку у відділення не доставляли був... Читати відгук Зробив замовлення 4.03.25р. до міста Харків, мені прислали треккод що замовлення відправили по Укрпошті. Але через сайт Укрпошти він не відслідковувався. Я зателефонував в магазин dok.ua 9.03.25 уточнити де моє замовлення мені відповіли що таке з Укрпоштою буває. 10.03.25 я зайшов у поштове відділення та попросив пошукати посилку по їх базам, мені відповіли що посилку у відділення не доставляли був створений тільки треккод. Після другого звонка в магазин мені почали розказувати що винна компанія доставки, після чого з'явився треккод що посилка прийнята в місті Київ, де я і замовляв 4.03.25р.
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.
У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.
Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!
купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть... Читати відгук купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть розглянути моє звернення. Вказували на те, що в мене несправний автомобіль, та вібрація не від колес.
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.
У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.
Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!
Миколо, будь ласка, уточніть номер замовлення та з якими саме питаннями Ви зіткнулися – ми обов’язково їх перевіримо та постараємося знайти рішення. Ми прагнемо забезпечувати якісний товар і належне обслуговування, тому хотіли б детальніше розібратися у Вашій ситуації. Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомагає нам ставати кращими.
Олександре, дякуємо за ваш відгук. Перевіривши ваше замовлення №6036186, хочемо пояснити, що наша компанія повертає кошти виключно за вартість товару. Витрати на доставку, згідно з нашими умовами, не компенсуються, оскільки ці послуги надаються окремо перевізником.
Для нас дуже важливий момент коректності підбору запчастин, тому ми зі свого боку додатково перевірили ще раз підбір, з упевненістю можемо сказати, що 9608602 AYD Стійку стабілізатора підібрано коректно, згідно з наданим VIN-кодом.
Ми щиро шкодуємо, що це спричинило непорозуміння, і завжди готові надати детальну консультацію щодо наших правил повернення. Якщо у вас залишились запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого відділу клієнтської підтримки за номером 0800 339 639.
Замовив комплект шрусів на ауді а4.дома виявив що внутрішні не підходять на авто.хоча ізначально замовляв на сайті підходящі,оператор порекомендував інші,які й виявились не такими.
Михайле, просимо Вас вказати номер замовлення або зв’язатися з нами за телефоном 0800 339 639. Ми прагнемо з’ясувати, чому наші спеціалісти не змогли підібрати необхідні Вам запчастини, адже коректність підбору для нас є пріоритетом. Нам важливо вирішити це питання та детально розібратись в ситуації. Наперед дякуємо за Ваш зворотний зв’язок!
Доброго дня. Не рекомендував компанію від слова зовсім. Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу. Ок влаштовуе. Получив пропустив. Поставив все ок. За неділю є чек помилкаP0136(не працював... Читати відгук Доброго дня. Не рекомендував компанію від слова зовсім. Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу. Ок влаштовуе. Получив пропустив. Поставив все ок. За неділю є чек помилкаP0136(не працював підігрів пише тимчасова) Пишу на dok.ua за дві неділі тишина, тим часом є помилка P0141 вже постіна (коротше за 3 тиждні лямда здохла)дзвінок від dok.ua Що траплялось? Датчик здох. Пояснюючи симптоми. Ок вам потрібно... Заповнити папери. Зробити діагностику єлектро обладнання авто(1680гр) комп'ютерну та вислати нам роздруківку (+250гр роздруківка) І вислати нам датчик на провірку. ІІІІлише за місяць часу ми вам дамо результат. 200гр зняти датчик кисню і місяць чекаємо з моря погоди авто стоїть. Датчик коштував 2000т Маніпуляції з як би зворотом ( тому що не відомо більше як впевнений шо на той підвальних бренд заміни не буде) Обійдуться 2130 гр То вже більша вартість. Бензин не рахуем(адже то копійки)))
Панове! ВИВОД з вище сказаного. Сидять баааааригггги в тилу, на броні. І дурять вас на рівному місті. Цікаво скільки заробив виробник?
Та понакручували бааааариггггги? І скільки таких як я????? Не рекомендую потрачені нерви, час такошти. Лохотрооон 90х І буде написано Нам дуже шкода... звяжіться з нами.
Та на ф.г ви бааааариггггг и потрібні знову час і нерви на вас тратити. Видно війна та совість не про них
Валерію, нагадуємо, що відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» (стаття 8, п. 1), у разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника або у випадку фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, покупець має право:
Вимагати повернення коштів за придбаний товар; Замінити товар на такий самий або аналогічний із доступних у продавця. Для подання рекламації з боку магазину необхідно надати такі документи:
Акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі; Акт рекламації (дефектації) з висновком СТО; Для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото або сканкопія показників). Термін розгляду рекламації становить від 14 до 30 календарних днів (згідно зі статтею 8, п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»). Після отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) покупця буде поінформовано про результат.
Наш співробітник зв’язався з вами та запропонував подати претензію на якість товару (рекламацію), однак ви відмовилися.
Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до відділу управління клієнтським досвідом за телефоном 0800 339 639 (з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00). Ми завжди раді допомогти! Показати 1 відповідь
Євгене, після детального розгляду вашого питання хочемо уточнити наступне: - Придбана вами запчастина була встановлена на автомобіль, що підтверджують сліди оливи, затяжки та сліди монтажу на пінах. - З огляду на ваше звернення та нарікання на роботу запчастини, ми повідомили, що це гарантійний випадок. Ви отримали всі необхідні документи для подачі рекламації. Додатково зазначаємо, що для деталей електрогрупи обов'язковою умовою є проведення електродіагностики автомобіля, надавати її Ви відмовилися..
Гарантійні умови: 6 місяців або 20 000 км пробігу. Протягом цього періоду ви можете відправити датчик на розгляд по рекламації із повним пакетом документів та електродіагностикою авто. Термін розгляду становить 14-30 днів. З більш детальною інформацією про процедуру повернення запчастин неналежної якості ви можете ознайомитися на нашому сайті.
У випадку, якщо виробником підтвердиться брак деталі, Вам будуть повернуті кошти.
Якщо у вас залишилися додаткові питання, звертайтеся до відділу Управління клієнтським досвідом за телефоном: 📞 0800 339 639 (безкоштовно по Україні)🕘 Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00 Ми завжди готові допомогти!
отвратительное обслуживание
Менеджеры не компетентные.
Не товара не денег.
Не рекомендую.
Зручний вибір та покупка автозапчастин
Mitsubishi l200
На Док.юа замовляю запчастини вже не перший рік.
З початку повномасштабноі працюємо дуже плідно!Так як я військовий і в нас завжди є авто,які треба ремонтувати(самі розумієте по яким дорогам вони їздять та які завдання виконують)!
В нас замало часу сидіти на сайтах,та вибирати запчастини та розхідники.
Я,та мої побратими,просто пишемо на вайбер менеджеру Дмитру що нам... Читати відгук Бажаю здоров"я!
На Док.юа замовляю запчастини вже не перший рік.
З початку повномасштабноі працюємо дуже плідно!Так як я військовий і в нас завжди є авто,які треба ремонтувати(самі розумієте по яким дорогам вони їздять та які завдання виконують)!
В нас замало часу сидіти на сайтах,та вибирати запчастини та розхідники.
Я,та мої побратими,просто пишемо на вайбер менеджеру Дмитру що нам потрібно!
Він закриває всі питання на раз!
Сам підбирає запчастини та розхідники!
Завжди приходить те що треба!
Дмитро як завжди на висоті!
І ще,в мене та моїх побратимів ніколи не було претензій до роботи Дмитра,
він просто робить свою справу на відмінно!
Щира подяка таким постачальникам!
Дякую за щиру українську!
Рідна ненька понад усе!
Нам надзвичайно приємно читати такі відгуки, особливо від військових, які щодня роблять неймовірно важливу справу.
Окрема подяка за високу оцінку роботи нашого менеджера Дмитра — передамо йому ваші слова, це найкраща нагорода для нього. Раді, що можемо бути корисними вам і вашим побратимам, і завжди готові допомагати швидко, чітко й без зайвого клопоту.
Дякуємо за вашу службу!
шахрайство при оплаті за доставку
Повернення товару та обмін
Бракована запчастина
Звертаємо увагу, що гарантія на автозапчастини поширюється лише у випадку встановлення на сертифікованому СТО з відповідним підтверджуючим актом. У разі самостійного монтажу виробник, не приймає претензії, оскільки немає можливості перевірити умови встановлення.
Ми розуміємо Ваше невдоволення, однак у даній ситуації дійсно не можемо застосувати гарантійні зобов’язання.
Якщо у Вас виникатимуть будь-які питання щодо підбору чи рекомендацій по монтажу деталей — наші спеціалісти завжди готові допомогти.
Аферисти з сайту Dok.ua
Нам прикро, що у Вас склалось таке враження, адже компанія працює з 2013 року та завжди дотримується своїх зобов’язань перед клієнтами.
Звертаємо увагу, що якщо ремкомплект головного гальмівного циліндра має товарний вигляд і непошкоджене пакування, Ви можете скористатись правом на його обмін або повернення протягом 30 днів з моменту отримання.
Ми завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань. Якщо буде потрібна допомога - зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з Пн. до Пт. (09:00 - 18:00).
Некомпетентність менеджерів
Дякуємо, що прийняли наші вибачення під час телефонної розмови. Сподіваємось, надалі Ви будете задоволені якістю нашого сервісу.
Не повертають кошти
Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням.
Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії.
Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.
Не повертають гроші.
Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням.
Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії.
Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.
Прислали прострочку
Описана вами ситуація викликає занепокоєння. Ми не практикуємо свідоме приховування інформації про товар і не маємо наміру вводити наших клієнтів в оману. Якщо дата виготовлення була заклеєна, це, ймовірно, сталося внаслідок технічної помилки під час маркування чи пакування. Перепрошуємо, якщо це викликало сумніви з вашого боку.
Будемо вдячні, якщо ви надасте номер замовлення або зв’яжетесь із нами за телефоном 0800 339 639 — нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок! Показати 1 відповідь
Жахливо не рекомендую
Задоволений покупками в DOK.ua
Раді, що ви з нами і задоволені сервісом, цінами та доставкою.
Приємно, що навіть питання з поверненням вдалося вирішити швидко й без зайвого клопоту 😊
Завжди раді новим замовленням — звертайтесь!
Не варто з ними мати справу
Проблема виникла через виявлення дефекту товару на складі під час фінального огляду перед відправкою, після чого з'ясувалось, що інших одиниць цієї позиції немає в наявності. На жаль, оновлення статусів на сайті відбувається з незначною затримкою, що і стало причиною непорозуміння.
Ми вже передали інформацію у відповідний відділ для коригування залишків та вдосконалення процесу відображення товарів у режимі реального часу.
Ще раз перепрошуємо за незручності й будемо вдячні за можливість виправити враження у майбутніх замовленнях.
Повернення товару
Після повернення ніякої реакції від DOK.UA нема. Гроші не повертають,СМС не приймають, Вайбер "тимчасово" не працює номер телефону не для зв'язку!?
Сума незначна, але факт підозрілий.
Зв'язуватись з ними не рекомендую!
Ми завжди повертаємо кошти за товари в належному товарному вигляді. Після отримання товару клієнту автоматично надходить СМС, в якому є посилання для заповнення реквізитів на повернення коштів. На сайті у нас вказані діючі номери телефонів 0 (800) 330-707 (050) 315-38-07 (067) 484-63-84 (093) 622-33-94 , які завджи доступні для зв’язку з 08:00 до 21:00.
Відкуг про замовлення товару, а точніше про консультантів
Ми дуже серйозно ставимося до подібних звинувачень. З боку компанії діють чіткі правила прозорості щодо донатів та формування вартості замовлень. Усі операції фіксуються в системі, а звітність по донатах ведеться відкрито.
Уся інформація про донати, включно з цілями, сумами та звітами, доступна на нашому офіційному сайті. Ми готові надати підтвердження при необхідності.
Дякуємо за зворотний зв’язок — саме завдяки Вам ми можемо швидко реагувати та вдосконалювати нашу роботу.
Відшкодують вартість, але зіпсують настрій.
Ми завжди працюємо над покращенням якості нашого сервісу, тому нам дуже прикро, що у Вас виник негативний досвід від співпраці з нами.
Категорично не рекомендую
Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми могли розібратись в ситуації або зв’яжіться з нами. Заздалегідь дякуємо.
Відправили неякісні запчастини.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі.
поверненя товару який не підійшов
люди явно не читали закон прав споживачів.
17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок... Читати відгук хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників).
люди явно не читали закон прав споживачів.
17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
понапридумували самі собі правил!!!
ще раз попробую по хорошому якщо не прийтуть то подам до суду чисто з принципа .
Сайт отстой
Якщо вам потрібні автозапчастини або будь-яка допомога з підбором, будемо раді допомогти!
Загалом непогано, але є деякі питання
1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так!
2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з... Читати відгук Бажаю здоров'я. Магазин ваш загалом непоганий та зручний, але:
1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так!
2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з моїм автомобілем (витрачен час на пошук наявності запчастини та порівняння цін), а потім менеджер каже, що "програма йому нічого не показує, воно не підходить"! Як таке може бути?? Іноді не можу придбати у вам якусь запчастину тільки чере некомпетентність менеджерів, хоча та запчастина насправді є в наявності. Як було наприклад з сайленьблоками переднього підрамника на мою Ауді П6 С4 універсал 2.8 АСК quattro 1997 року, а потім передзвонили і виявилось що вони є.
Якщо усунути ці пару моментів - то загалом магазин шикарний.
🔹 Щодо вартості доставки. Хочемо уточнити, що ми не додаємо її вартість у ціну товару – доставка має фіксовану вартість і вказується окремо у товарному чеку.
🔹 Щодо підбору запчастин. Функція підбору на нашому сайті створена для зручності клієнтів і допомагає швидше знайти запчастини, які можуть підходити до вашого автомобіля. Але сайт може давати певну похибку, оскільки не може врахувати усі особливості комплектації авто, саме тому менеджер робить перевірку за VIN-кодом авто, щоб уникнути можливих неточностей.
В телефонному режимі наш співробітник з вами зв'язався та відповів на ваші питання.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, щоб зробити ваш досвід покупок ще комфортнішим.
Якщо у вас залишилися питання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639 – будемо раді допомогти!
Некачественный товар
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі. Показати 1 відповідь
Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям.
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.
У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.
Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!
Гарного дня!
Відмовились вирішувати проблему
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.
У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.
Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!
Гарного дня!
Компания запчастей dok.ua
Ми прагнемо забезпечувати якісний товар і належне обслуговування, тому хотіли б детальніше розібратися у Вашій ситуації.
Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомагає нам ставати кращими.
Запчастина не підходить до мого авта замов до фаєтона прислали ауді
Для нас дуже важливий момент коректності підбору запчастин, тому ми зі свого боку додатково перевірили ще раз підбір, з упевненістю можемо сказати, що 9608602 AYD Стійку стабілізатора підібрано коректно, згідно з наданим VIN-кодом.
Ми щиро шкодуємо, що це спричинило непорозуміння, і завжди готові надати детальну консультацію щодо наших правил повернення. Якщо у вас залишились запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого відділу клієнтської підтримки за номером 0800 339 639.
Неправильний підбір
є пріоритетом. Нам важливо вирішити це питання та детально розібратись в ситуації. Наперед дякуємо за Ваш зворотний зв’язок!
Біда а не магазин
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював... Читати відгук Доброго дня.
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював підігрів пише тимчасова)
Пишу на dok.ua за дві неділі тишина, тим часом є помилка P0141 вже постіна (коротше за 3 тиждні лямда здохла)дзвінок від dok.ua
Що траплялось?
Датчик здох. Пояснюючи симптоми.
Ок вам потрібно...
Заповнити папери.
Зробити діагностику єлектро обладнання авто(1680гр) комп'ютерну та вислати нам роздруківку (+250гр роздруківка)
І вислати нам датчик на провірку. ІІІІлише за місяць часу ми вам дамо результат.
200гр зняти датчик кисню і місяць чекаємо з моря погоди авто стоїть.
Датчик коштував 2000т
Маніпуляції з як би зворотом ( тому що не відомо більше як впевнений шо на той підвальних бренд заміни не буде)
Обійдуться 2130 гр
То вже більша вартість.
Бензин не рахуем(адже то копійки)))
Панове! ВИВОД з вище сказаного.
Сидять баааааригггги в тилу, на броні.
І дурять вас на рівному місті.
Цікаво скільки заробив виробник?
Та понакручували бааааариггггги?
І скільки таких як я?????
Не рекомендую потрачені нерви, час такошти.
Лохотрооон 90х
І буде написано
Нам дуже шкода... звяжіться з нами.
Та на ф.г ви бааааариггггг и потрібні знову час і нерви на вас тратити.
Видно війна та совість не про них
Вимагати повернення коштів за придбаний товар;
Замінити товар на такий самий або аналогічний із доступних у продавця.
Для подання рекламації з боку магазину необхідно надати такі документи:
Акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі;
Акт рекламації (дефектації) з висновком СТО;
Для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото або сканкопія показників).
Термін розгляду рекламації становить від 14 до 30 календарних днів (згідно зі статтею 8, п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»). Після отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) покупця буде поінформовано про результат.
Наш співробітник зв’язався з вами та запропонував подати претензію на якість товару (рекламацію), однак ви відмовилися.
Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до відділу управління клієнтським досвідом за телефоном 0800 339 639 (з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00). Ми завжди раді допомогти! Показати 1 відповідь
Поганий магазин
А,ціна питання 1200 грн
- Придбана вами запчастина була встановлена на автомобіль, що підтверджують сліди оливи, затяжки та сліди монтажу на пінах.
- З огляду на ваше звернення та нарікання на роботу запчастини, ми повідомили, що це гарантійний випадок.
Ви отримали всі необхідні документи для подачі рекламації. Додатково зазначаємо, що для деталей електрогрупи обов'язковою умовою є проведення електродіагностики автомобіля, надавати її Ви відмовилися..
Гарантійні умови:
6 місяців або 20 000 км пробігу.
Протягом цього періоду ви можете відправити датчик на розгляд по рекламації із повним пакетом документів та електродіагностикою авто. Термін розгляду становить 14-30 днів. З більш детальною інформацією про процедуру повернення запчастин неналежної якості ви можете ознайомитися на нашому сайті.
У випадку, якщо виробником підтвердиться брак деталі, Вам будуть повернуті кошти.
Якщо у вас залишилися додаткові питання, звертайтеся до відділу Управління клієнтським досвідом за телефоном:
📞 0800 339 639 (безкоштовно по Україні)🕘 Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00
Ми завжди готові допомогти!