DOK.ua відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки власників, клієнтів та автолюбителів
DOK.ua
1.8 5
199 відгуків / 22171 перегляд
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

отвратительное обслуживание

Проблему вирішено
Тетяна Тетяна 9 годин 3 хв тому
сделала заказ на сайте, менеджер перезвонил принял заказ, отправили реквизиты на оплату , заказ оплатила . После перезвонили что по техническим причинам не возможно связать оплату по счету и курьерскую доставку. На сайте информация не прописана.
Менеджеры не компетентные.
Не товара не денег.
Не рекомендую.
Переваги:
  1. нету
Недоліки:
  1. не компетентные менеджера
  2. мошенники

шахрайство при оплаті за доставку

Олександр Олександр вівторок, 16 вересня
Магазин знімає плату за доставку майже вдвічі більшу ніж реально сплачує відправник. Це стало відомо коли була зроблена переадресація і пошта повідомила суму яку сплатив відправник. Це схоже на шахрайство. Пояснення продавця дуже схоже на вислів "ти мене сьогодні поцілуй а я тебе колись потім якщо захочу". Але від цього це не перестало бути шахрайством.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua середа, 17 вересня
Олександре, дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Хочемо пояснити детальніше: для наших клієнтів діє фіксована вартість доставки — 69 грн. Саме для того, щоб всі клієнти одразу бачили остаточну суму доставки при оформленні замовлення й не мали непередбачуваних витрат. У випадках, коли фактична ціна у перевізника вища, різницю оплачує компанія. Якщо ж нижча-вона не змінюється, адже для всіх клієнтів діє єдина прозора фіксована сума. Таким чином, ніякого шахрайства тут немає — це стандартна практика співпраці з перевізником, і ми завжди дотримуємося умов, які публічно зазначені на сайті та у фіскальному чеку. Що ми неодноразово пояснювали Вам під час спілкування.  Ми цінуємо довіру наших клієнтів і завжди відкрито надаємо чесну інформацію. Показати 1 відповідь

Повернення товару та обмін

Сергій Сергій 26 серпня, 2025 год
Менеджер Владимир ,Обіцяв спочатку що можна товар забрати самовивіз,коли товар повернення прийшов їм на склад ,зателефонував мені зранку сказав що самовивіз товару не можливий ,бухгалтерія щось там не пропускає,це бізнес такий , тільки відправка новою поштою,потім сказав що сьогодні товар відправлять ,я запитав чому не можливо самовивіз він просто ігнорять!Зайшов на сайт моє замовлення писало що доставка прийде 27.08.вже пише... Читати відгук Менеджер Владимир ,Обіцяв спочатку що можна товар забрати самовивіз,коли товар повернення прийшов їм на склад ,зателефонував мені зранку сказав що самовивіз товару не можливий ,бухгалтерія щось там не пропускає,це бізнес такий , тільки відправка новою поштою,потім сказав що сьогодні товар відправлять ,я запитав чому не можливо самовивіз він просто ігнорять!Зайшов на сайт моє замовлення писало що доставка прийде 27.08.вже пише 28.08.Просто треш який ,Куда дивиться керівництво 😡😡😡
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 26 серпня, 2025 год
Сергію, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за телефоном 0800 339 639. Нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!

Бракована запчастина

Олександр Олександр 18 серпня, 2025 год
02.05.2025 купив наконечник рульової тяги фірми SWAG при встановленні 15.08.2025 недокінця затянувся палець наконечника-зірвалась різьба. Так як встановлював ,самостійно менеджери сказали гарантія неросповсюджується. Нерекомендую замовляти запчастини на сайті DOK.ua
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 19 серпня, 2025 год
Олександре, ми щиро шкодуємо, що у Вас виникла така ситуація з наконечником рульової тяги.
Звертаємо увагу, що гарантія на автозапчастини поширюється лише у випадку встановлення на сертифікованому СТО з відповідним підтверджуючим актом. У разі самостійного монтажу виробник, не приймає претензії, оскільки немає можливості перевірити умови встановлення.
Ми розуміємо Ваше невдоволення, однак у даній ситуації дійсно не можемо застосувати гарантійні зобов’язання.
Якщо у Вас виникатимуть будь-які питання щодо підбору чи рекомендацій по монтажу деталей — наші спеціалісти завжди готові допомогти.

Аферисти з сайту Dok.ua

Юрий Смирнов Юрий Смирнов 18 серпня, 2025 год
Купляв ремкомплект главного тормозного діаметром 22 а реально вислали непотріб на 19.Звязку немає,ніхто не відповідає.Аферисти саме так і працюють.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 19 серпня, 2025 год
Юрію, підбір запчастини до Вашого авто був виконаний правильно. Ми зв’язувались з Вами та пропонували оформити повернення, проте Ви відмовились, висловивши сумнів щодо отримання коштів і не схотіли продовжувати спілкування.
Нам прикро, що у Вас склалось таке враження, адже компанія працює з 2013 року та завжди дотримується своїх зобов’язань перед клієнтами.
Звертаємо увагу, що якщо ремкомплект головного гальмівного циліндра має товарний вигляд і непошкоджене пакування, Ви можете скористатись правом на його обмін або повернення протягом 30 днів з моменту отримання.
Ми завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань. Якщо буде потрібна допомога - зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з Пн. до Пт. (09:00 - 18:00).

Некомпетентність менеджерів

Михайло Токаренко Михайло Токаренко 1 серпня, 2025 год
Замовляв ремкомплект супорта. Бот що в тг де як мені повідомили по телефону відповідають реальні менеджери, це повна лажа взагалі не розуміють про що йде мова, не можуть перечитати чи вдумчиво прочитати текст. Добре що по телефону мене зрозумів менеджер в вайбері скинув йому він код допоміг з підбором. Пообіцяв відправку на наступний день. На наступний день ніхто нічого не... Читати відгук Замовляв ремкомплект супорта. Бот що в тг де як мені повідомили по телефону відповідають реальні менеджери, це повна лажа взагалі не розуміють про що йде мова, не можуть перечитати чи вдумчиво прочитати текст. Добре що по телефону мене зрозумів менеджер в вайбері скинув йому він код допоміг з підбором. Пообіцяв відправку на наступний день. На наступний день ніхто нічого не відправив, інший менеджер в чаті на сайті докюа розповідав про те що товар приїде до вечора, і відправка буде в цей же день. На емоціях пишу йому що займаєтеся хуйнею оскільки я спецом замовив у вас через те що пообіцяли на наступний день відправити, відмінив замовлення там де замовив до цього дешевше просто на більш пізнішу дату, так як дуже потрібно авто. І тут така підстава, присилають смс що відправки не буде сьогодні о 21:00. Дуже киданули, причому думаю що менеджер це зробив спецом тому що відповідав бидлувато з притензіями. Думаю зіграв людський фактор. Дуже розчарований профанами менеджерами, та сервісом в цілому.
Недоліки:
  1. Некомпетентність менеджерів, донесення неправдивої інформації, не виконання взятих на себе обов'язків.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 4 серпня, 2025 год
Михайле, щиро дякуємо за Ваш відгук. Після детального аналізу етапів обробки Вашого замовлення, ми дізнались, що затримка у відправці сталася через помилку в номері телефону. На вказаний номер була сформована ТТН, яка згодом була анульована, оскільки номер виявився недійсним. Затримка з боку менеджера не могла бути навмисною. Ми цінуємо кожного клієнта, тому додатково проведемо роз’яснювальну роботу з командою.
Дякуємо, що прийняли наші вибачення під час телефонної розмови. Сподіваємось, надалі Ви будете задоволені якістю нашого сервісу.

Не повертають кошти

Liudmyla Liudmyla 29 липня, 2025 год
negative Повернула Не повертають кошти за повернений товар. Дуже прикро. Не рекомендую нікому!negativenegative
Недоліки:
  1. Не поветають гроші за повернений товар.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 30 липня, 2025 год
Людмило, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо, що досвід взаємодії з нашим магазином виявився для Вас неприємним.
Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням.
Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії.
Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.

Не повертають гроші.

Liudmyla Liudmyla 29 липня, 2025 год
Замовила на цьому сайті відеореєстратор. Повернула, бо не сподобався. А гроші не повертають. Мотивують тим, що є сліди встановлення!!! Знайшли якісь мікроскопічні потертості від того, що я вмикала реєстратор. Ви серйозно? Дуже розчарована! .
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 30 липня, 2025 год
Людмило, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо, що досвід взаємодії з нашим магазином виявився для Вас неприємним.
Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням.
Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії.
Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.

Прислали прострочку

Ігорь Ігорь 24 липня, 2025 год
Замовляв багато разів на Док.юа , але тепер дуже розчарований . Замовив оливу Мітсубісі для АКПП , прислали 2017 року виготовлення , тобто їй вже дев'ятий рік пішов . Я б нічого не мав би проти (могли помилитися) , але вони навмисно заклеїти дати виготовлення своїми стікерами , отже вони знали що відправляли неліквід і на обман йшли навмисно
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 24 липня, 2025 год
Ігоре, щиро дякуємо за ваш відгук і за довіру, яку ви неодноразово виявляли, обираючи наш магазин. Нам дуже прикро, що цього разу ваше враження від замовлення виявилось негативним.

Описана вами ситуація викликає занепокоєння. Ми не практикуємо свідоме приховування інформації про товар і не маємо наміру вводити наших клієнтів в оману. Якщо дата виготовлення була заклеєна, це, ймовірно, сталося внаслідок технічної помилки під час маркування чи пакування. Перепрошуємо, якщо це викликало сумніви з вашого боку.

Будемо вдячні, якщо ви надасте номер замовлення або зв’яжетесь із нами за телефоном 0800 339 639 — нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!
Показати 1 відповідь

Жахливо не рекомендую

Николай Николай 17 липня, 2025 год
Замовив запчастину по він коду авто.Повернув тому що відправили зовсім не те. Тепер звинувачують що вона встановлювалася.Ніяких експертиз не провели не ознайомили.Не рекомендую мати з ними справу взагалі!
Недоліки:
  1. Просто жах якийсь!
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 17 липня, 2025 год
Миколо, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за телефоном 0800 339 639. Нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!

Не варто з ними мати справу

Олександр Олександр 19 червня, 2025 год
Замовив поглинач запахів Hi-Gear Pro Line HG5186 так як було вказано про наявність в магазині. Передзвонив представник за деякий час і каже,що прийшов товар з дефектом і вони сьогодні його не мають змоги відправити і відправлять завтра,а на ранок наступного дня по дзвінку повідомили,що товару нажаль на складі не має. Вже не перший раз така з ними історія. І саме... Читати відгук Замовив поглинач запахів Hi-Gear Pro Line HG5186 так як було вказано про наявність в магазині. Передзвонив представник за деякий час і каже,що прийшов товар з дефектом і вони сьогодні його не мають змоги відправити і відправлять завтра,а на ранок наступного дня по дзвінку повідомили,що товару нажаль на складі не має. Вже не перший раз така з ними історія. І саме головне,що досі висить на сайті цей поглинач з статусом в наявності.
Переваги:
  1. Не має так,як не знають,що мають в наявності і що відсутні товари взагалі.
Недоліки:
  1. Не компетентність персоналу
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 20 червня, 2025 год
Олександре, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись із повторною затримкою та некоректним відображенням залишків на сайті.

Проблема виникла через виявлення дефекту товару на складі під час фінального огляду перед відправкою, після чого з'ясувалось, що інших одиниць цієї позиції немає в наявності. На жаль, оновлення статусів на сайті відбувається з незначною затримкою, що і стало причиною непорозуміння.

Ми вже передали інформацію у відповідний відділ для коригування залишків та вдосконалення процесу відображення товарів у режимі реального часу.

Ще раз перепрошуємо за незручності й будемо вдячні за можливість виправити враження у майбутніх замовленнях.

Категорично не рекомендую

Ярослав Ярослав 9 травня, 2025 год
Купив з/ч, причому виробник вище середнього рівня. Прийшла неробоча, док.юа зістрибує на постачальників. Проблему не вирішують, всі дії направлені щоб не відшкодовувати або незаміняти запчастини. Жуліки!
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 12 травня, 2025 год
Ярославе, дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід.
Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми могли розібратись в ситуації або зв’яжіться з нами. Заздалегідь дякуємо.

Відправили неякісні запчастини.

Владислав Владислав 7 травня, 2025 год
Опорні підшипники Febi великим люфтом у всі сторони.Вкладиши стійок не комплект. Компромісів не бачать не сподівайтеся.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 9 травня, 2025 год
Владиславе, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв’яжіться з нами, щоб ми могли розібратися та допомогти вирішити ситуацію.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі.

Сайт отстой

Юля Снурникова Юля Снурникова 20 березня, 2025 год
До тех поддержки чтоб задать вопрос не допишешся, игнорят в чате, пытаются срубить с тебя бабло и к врачу можно обратиться только через них. Спросила есть ли онлайн консультация с врачом, меня тупо проигнорили
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 20 березня, 2025 год
Юліє, хочемо уточнити, що ми є інтернет-магазином автозапчастин dok.ua, а не медичним сервісом DOC.UA.

Якщо вам потрібні автозапчастини або будь-яка допомога з підбором, будемо раді допомогти!

Некачественный товар

Виталий Виталий 18 березня, 2025 год
Слил масло ,выкрутил фильтр,открыл коробку,а там такой сюрприз и ,что делать?Не проверяете товар перед отправкой? Печально очень
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 18 березня, 2025 год
Віталію, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв’яжіться з нами, щоб ми могли розібратися та допомогти вирішити ситуацію.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі.
Показати 1 відповідь

Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям.

Євген Євген 10 березня, 2025 год
Зробив замовлення 4.03.25р. до міста Харків, мені прислали треккод що замовлення відправили по Укрпошті. Але через сайт Укрпошти він не відслідковувався. Я зателефонував в магазин dok.ua 9.03.25 уточнити де моє замовлення мені відповіли що таке з Укрпоштою буває. 10.03.25 я зайшов у поштове відділення та попросив пошукати посилку по їх базам, мені відповіли що посилку у відділення не доставляли був... Читати відгук Зробив замовлення 4.03.25р. до міста Харків, мені прислали треккод що замовлення відправили по Укрпошті. Але через сайт Укрпошти він не відслідковувався. Я зателефонував в магазин dok.ua 9.03.25 уточнити де моє замовлення мені відповіли що таке з Укрпоштою буває. 10.03.25 я зайшов у поштове відділення та попросив пошукати посилку по їх базам, мені відповіли що посилку у відділення не доставляли був створений тільки треккод. Після другого звонка в магазин мені почали розказувати що винна компанія доставки, після чого з'явився треккод що посилка прийнята в місті Київ, де я і замовляв 4.03.25р. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям.
Недоліки:
  1. Забули відправити товар!
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 12 березня, 2025 год
Євгене, дякуємо за зворотний зв’язок.

Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.

У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.

Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!

Гарного дня!

Відмовились вирішувати проблему

Антон Антон 19 лютого, 2025 год
купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть... Читати відгук купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть розглянути моє звернення. Вказували на те, що в мене несправний автомобіль, та вібрація не від колес.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 11 березня, 2025 год
Євгене, дякуємо за зворотний зв’язок.

Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.

У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.

Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!

Гарного дня!

Компания запчастей dok.ua

Николай Николай 1 лютого, 2025 год
Отвратительно,гарантии не соответствуют, ещё и пересылка за свой счёт. Также детали не всегда соответствуют,а менеджеры нормально не могут объяснять
Недоліки:
  1. Только минусы
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 3 лютого, 2025 год
Миколо, будь ласка, уточніть номер замовлення та з якими саме питаннями Ви зіткнулися – ми обов’язково їх перевіримо та постараємося знайти рішення.
Ми прагнемо забезпечувати якісний товар і належне обслуговування, тому хотіли б детальніше розібратися у Вашій ситуації.
Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомагає нам ставати кращими.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 27 січня, 2025 год
Олександре, дякуємо за ваш відгук. Перевіривши ваше замовлення №6036186, хочемо пояснити, що наша компанія повертає кошти виключно за вартість товару. Витрати на доставку, згідно з нашими умовами, не компенсуються, оскільки ці послуги надаються окремо перевізником.

Для нас дуже важливий момент коректності підбору запчастин, тому ми зі свого боку додатково перевірили ще раз підбір, з упевненістю можемо сказати, що 9608602 AYD Стійку стабілізатора підібрано коректно, згідно з наданим VIN-кодом.

Ми щиро шкодуємо, що це спричинило непорозуміння, і завжди готові надати детальну консультацію щодо наших правил повернення. Якщо у вас залишились запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого відділу клієнтської підтримки за номером 0800 339 639.

Неправильний підбір

Михайло Михайло 14 січня, 2025 год
Замовив комплект шрусів на ауді а4.дома виявив що внутрішні не підходять на авто.хоча ізначально замовляв на сайті підходящі,оператор порекомендував інші,які й виявились не такими.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 15 січня, 2025 год
Михайле, просимо Вас вказати номер замовлення або зв’язатися з нами за телефоном 0800 339 639. Ми прагнемо з’ясувати, чому наші спеціалісти не змогли підібрати необхідні Вам запчастини, адже коректність підбору для нас
є пріоритетом. Нам важливо вирішити це питання та детально розібратись в ситуації. Наперед дякуємо за Ваш зворотний зв’язок!

Біда а не магазин

Valerii Reznik Valerii Reznik 10 січня, 2025 год
Доброго дня.
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював... Читати відгук
Доброго дня.
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював підігрів пише тимчасова)
Пишу на dok.ua за дві неділі тишина, тим часом є помилка P0141 вже постіна (коротше за 3 тиждні лямда здохла)дзвінок від dok.ua
Що траплялось?
Датчик здох. Пояснюючи симптоми.
Ок вам потрібно...
Заповнити папери.
Зробити діагностику єлектро обладнання авто(1680гр) комп'ютерну та вислати нам роздруківку (+250гр роздруківка)
І вислати нам датчик на провірку. ІІІІлише за місяць часу ми вам дамо результат.
200гр зняти датчик кисню і місяць чекаємо з моря погоди авто стоїть.
Датчик коштував 2000т
Маніпуляції з як би зворотом ( тому що не відомо більше як впевнений шо на той підвальних бренд заміни не буде)
Обійдуться 2130 гр
То вже більша вартість.
Бензин не рахуем(адже то копійки)))

Панове! ВИВОД з вище сказаного.
Сидять баааааригггги в тилу, на броні.
І дурять вас на рівному місті.
Цікаво скільки заробив виробник?

Та понакручували бааааариггггги?
І скільки таких як я?????
Не рекомендую потрачені нерви, час такошти.
Лохотрооон 90х
І буде написано
Нам дуже шкода... звяжіться з нами.

Та на ф.г ви бааааариггггг и потрібні знову час і нерви на вас тратити.
Видно війна та совість не про них
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Сплошний
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 13 січня, 2025 год
Валерію, нагадуємо, що відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» (стаття 8, п. 1), у разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника або у випадку фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, покупець має право:

Вимагати повернення коштів за придбаний товар;
Замінити товар на такий самий або аналогічний із доступних у продавця.
Для подання рекламації з боку магазину необхідно надати такі документи:

Акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі;
Акт рекламації (дефектації) з висновком СТО;
Для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото або сканкопія показників).
Термін розгляду рекламації становить від 14 до 30 календарних днів (згідно зі статтею 8, п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»). Після отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) покупця буде поінформовано про результат.

Наш співробітник зв’язався з вами та запропонував подати претензію на якість товару (рекламацію), однак ви відмовилися.

Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до відділу управління клієнтським досвідом за телефоном 0800 339 639 (з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00). Ми завжди раді допомогти!
Показати 1 відповідь

Поганий магазин

Євгеній Євгеній 10 січня, 2025 год
Замовив датчик распредвалу,прийшов не робочий. Кошти не повернули. Не раджу щось покупати в Doc.ua
А,ціна питання 1200 грн
Недоліки:
  1. Не повертають кошти за неробочий датчик
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 10 січня, 2025 год
Євгене, після детального розгляду вашого питання хочемо уточнити наступне:
- Придбана вами запчастина була встановлена на автомобіль, що підтверджують сліди оливи, затяжки та сліди монтажу на пінах.
- З огляду на ваше звернення та нарікання на роботу запчастини, ми повідомили, що це гарантійний випадок.
Ви отримали всі необхідні документи для подачі рекламації. Додатково зазначаємо, що для деталей електрогрупи обов'язковою умовою є проведення електродіагностики автомобіля, надавати її Ви відмовилися..

Гарантійні умови:
6 місяців або 20 000 км пробігу.
Протягом цього періоду ви можете відправити датчик на розгляд по рекламації із повним пакетом документів та електродіагностикою авто. Термін розгляду становить 14-30 днів. З більш детальною інформацією про процедуру повернення запчастин неналежної якості ви можете ознайомитися на нашому сайті.

У випадку, якщо виробником підтвердиться брак деталі, Вам будуть повернуті кошти.

Якщо у вас залишилися додаткові питання, звертайтеся до відділу Управління клієнтським досвідом за телефоном:
📞 0800 339 639 (безкоштовно по Україні)🕘 Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00
Ми завжди готові допомогти!

Чи хочете ви зламати турбіну.

Вадим Вадим 4 січня, 2025 год
Негативне ставлення DOK.UA до своєї роботи. Замовляв в dok.ua масло Castrol 5w30LL. Попросили надіслати він код ,надіслав. Відповіли що такого масла в наявності нема ,і що Castrol змінив тару. Менеджер Олександр завірив що можна підібрати другу Castrol 5a5w30 і того я запоров турбіну .Так як це масло підходить тіки для БМВ а в мене Таёта дізель турбо 2 літра
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 6 січня, 2025 год
Вадиме, просимо Вас вказати номер замовлення або зв’язатися з нами за телефоном 0800 339 639. Ми прагнемо з’ясувати, чому наші спеціалісти не змогли підібрати необхідні Вам запчастини, адже для нас коректність підбору є пріоритетом. Нам важливо вирішити це питання та детально розібратися у ситуації. Наперед дякуємо за Ваш зворотний зв’язок!

Надсилають зламані деталі

Олександр Олександр 27 листопада, 2024 год
Негативний досвід користування магазином - замовив датчик розходу повітря, на сайті вказано, що відправлять сьогодні, по факту виявилось, що відправка тільки на наступний день. Ок, почекав. Отримавши датчик виявив, що чутливий елемент розбитий, наче його навмисно терли, а на корпусі затертий виробник. Звернувшись до служби підтримки отримав відповідь, що поверненню не підлягає, так як пакунок не був оглянутий протягом 15... Читати відгук Негативний досвід користування магазином - замовив датчик розходу повітря, на сайті вказано, що відправлять сьогодні, по факту виявилось, що відправка тільки на наступний день. Ок, почекав. Отримавши датчик виявив, що чутливий елемент розбитий, наче його навмисно терли, а на корпусі затертий виробник. Звернувшись до служби підтримки отримав відповідь, що поверненню не підлягає, так як пакунок не був оглянутий протягом 15 хвилин біля поштомату!!! Де про це написано?
Прислали якусь підробку і не приймають на повернення.
Більше не замовлятиму. DOK.ua - Надсилають зламані деталі DOK.ua - Надсилають зламані деталі
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 27 листопада, 2024 год
Олександре, нам дуже прикро, що ваш досвід співпраці з нашим магазином не виправдав ваших очікувань.

Ми розуміємо, наскільки важливо отримати якісний товар у належному стані, і завжди прагнемо забезпечити максимально комфортний сервіс для наших клієнтів. Хочемо звернути вашу увагу, що наші спеціалісти завжди рекомендують перевіряти замовлення при отриманні, щоб упевнитися у його комплектності, цілісності та стані пакування. Це дозволяє вчасно зафіксувати можливі пошкодження та уникнути непорозумінь у майбутньому.

На жаль, ви звернулися до нас із питанням пошкодження товару через 5 днів після його отримання. За цей час ми не маємо можливості підтвердити, що пошкодження сталося до моменту передачі товару клієнту, оскільки гарантія на стан упаковки діє в межах перевірки на точці отримання. Саме тому, враховуючи всі фактори, вам було відмовлено в поверненні запчастини.

Ми цінуємо ваш відгук і вашу думку, адже вони допомагають нам удосконалювати нашу роботу. Якщо у вас залишилися запитання або пропозиції, будь ласка, звертайтеся до нас за телефоном 0800 339 639 з понеділка по п’ятницю (09:00 – 18:00). Ми завжди готові допомогти вирішити будь-які питання, пов’язані з нашим інтернет-магазином.

Сподіваємося, що ваші майбутні замовлення принесуть лише позитивний досвід.

Запчастина виявилась коротша за розміром а повернути кошти відмовились

Николай Федоренко Николай Федоренко 26 листопада, 2024 год
Замовив тягу рульову,а вона виявилась короткою,повернути кошти мені відмовились,бо целофанове пакування розірване,але я її не ставив навіть на авто,а дістав щоб поміряти,я навіть і не думав що таке може бути,виявляється помилка менеджера,а в мінусі я вийшло,більше не буду користуватись цим сайтом і іншим не раджу!!!!!
1 згоден
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 26 листопада, 2024 год
Миколо, нам шкода, що Ваш досвід звернення до нашого інтернет магазину виявився не таким позитивним, як би нам хотілось. Велике прохання – вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з ПН. до ПТ. (09:00 - 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок. Показати 1 відповідь

Служба підтримка дуже нагла

Артем Артем 12 листопада, 2024 год
Зателефонували підтвердити замовлення, жінка яка телефонувала ах*ревіша. Кричить, перебиває, щось хоче навʼязати, коротше, будьте від них подалі.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 12 листопада, 2024 год
Артеме, нам шкода, що Ваш досвід звернення до нашого інтернет магазину виявився не таким позитивним, як би нам хотілось. Велике прохання – вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з ПН. до ПТ. (09:00 - 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок.

мабуть їм похер на кліентів......

Олег Гончаров Олег Гончаров 25 жовтня, 2024 год
замовляв тричі !!!!!!! тормозні диски... тричі висилали те що не підходить хоча скинув фото на що саме звернути увагу....попав на доставку плюс пошкоджену упаковку хоча як дві залізяки вагою 10 кг можуть не пошкодити благеньку картонку???? та і приклеена націнка при ціні на диски 1532 грн опт і ціна продажу мені 2164грн якось не викликає будь яке бажання щось ... Читати відгук замовляв тричі !!!!!!! тормозні диски... тричі висилали те що не підходить хоча скинув фото на що саме звернути увагу....попав на доставку плюс пошкоджену упаковку хоча як дві залізяки вагою 10 кг можуть не пошкодити благеньку картонку???? та і приклеена націнка при ціні на диски 1532 грн опт і ціна продажу мені 2164грн якось не викликає будь яке бажання щось купляти...і всім не рекомендую....
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 28 жовтня, 2024 год
Олеже, нам шкода, що Ваш досвід звернення до нашого інтернет магазину виявився не таким позитивним, як би нам хотілось. Велике прохання – вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з ПН. до ПТ. (09:00 - 18:00). Наперед вдячні за зворотний зв'язок. Показати 1 відповідь

Заказ термостата KL01-15-171A

Богдан Богдан 24 жовтня, 2024 год
Даний термостат мазда KL01-15-171A, це не made in japan, як пишуть розказують, a фірма naxin made in china.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 25 жовтня, 2024 год
Богдане, нам дуже прикро, що Ваше звернення до нашого інтернет-магазину залишило негативні емоції.
В телефонній розмові, вам повідомили, що Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 30-денного терміну, якщо Вас щось не влаштовує. При цьому покупка, що повертається, має зберегти товарний вигляд: чистота, відсутність механічних пошкоджень і ознак встановлення запчастини, а також цілісність пакування. Також хочемо зазначити, що на сайті не вказано, де виготовлена деталь, потужності виробництва запчастин знаходяться в різних країнах.
Якщо у Вас залишилися питання - будь ласка, звертайтеся до нашого відділу по роботі з клієнтами - Управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639 (безкоштовно по Україні) з ПН. по ПТ. (09:00 до 18:00), ми завжди готові допомогти.

Заказ термостата KL01-15-171A

Богдан Богдан 24 жовтня, 2024 год
Заказав термостат на мазду, сказали, що оригінальна запчастина. Прийшла запчастина дуже схожа на підробку, яку зробили в підвалі. На коробці також відсутній напис про країну виробника. Прочитав в інтернеті про дану запчастину, її випускає Китай, і коштує вона по оптовій ціні 4 долари. Тепер боюсь цей термостат ставити на авто. Виходить, що магазин продає дешеві запчастини по ціні нормальних. І... Читати відгук Заказав термостат на мазду, сказали, що оригінальна запчастина. Прийшла запчастина дуже схожа на підробку, яку зробили в підвалі. На коробці також відсутній напис про країну виробника. Прочитав в інтернеті про дану запчастину, її випускає Китай, і коштує вона по оптовій ціні 4 долари. Тепер боюсь цей термостат ставити на авто. Виходить, що магазин продає дешеві запчастини по ціні нормальних. І для чого мені дешевий Китай. Колись це був нормальний магазин, а зараз я в ньому розчарувався. Тепер потрібно відправити запчастину за мої кошти на пересилку. Магазин обманює.
Переваги:
  1. Плюси відсутні.
Недоліки:
  1. Мене обманили, порекомендували дешевий Китай, видавши за оригінал.
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 25 жовтня, 2024 год
Богдане, нам дуже прикро, що Ваше звернення до нашого інтернет-магазину залишило негативні емоції.
В телефонній розмові, вам повідомили, що Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 30-денного терміну, якщо Вас щось не влаштовує. При цьому покупка, що повертається, має зберегти товарний вигляд: чистота, відсутність механічних пошкоджень і ознак встановлення запчастини, а також цілісність пакування. Також хочемо зазначити, що на сайті не вказано, де виготовлена деталь, потужності виробництва запчастин знаходяться в різних країнах.
Якщо у Вас залишилися питання - будь ласка, звертайтеся до нашого відділу по роботі з клієнтами - Управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639 (безкоштовно по Україні) з ПН. по ПТ. (09:00 до 18:00), ми завжди готові допомогти.

Второй раз заказ Помпы

Александр Кучинский Александр Кучинский 9 жовтня, 2024 год
Заказал первый раз Помпу на Хундай --Оригинал, пришла вся побитая в хлам, Отказался ,Связался с представителями ( с кинул им фото) вроде всё решили, делаю второй заказ, прошло --8 дней вообщем, Пришла якобы второя, открываю -- Опять упаковка с дырками, И ТАЖЕ -- ПОМПА, ПОЦАРАПАННАЯ, ПОБИТАЯ, РЕШИЛИ В ПАРИТЬ -- ТУЖЕ ПОМПУ ЕЩЁ РАЗ, только заменили упаковку, ТОЖЕ с дырками,... Читати відгук Заказал первый раз Помпу на Хундай --Оригинал, пришла вся побитая в хлам, Отказался ,Связался с представителями ( с кинул им фото) вроде всё решили, делаю второй заказ, прошло --8 дней вообщем, Пришла якобы второя, открываю -- Опять упаковка с дырками, И ТАЖЕ -- ПОМПА, ПОЦАРАПАННАЯ, ПОБИТАЯ, РЕШИЛИ В ПАРИТЬ -- ТУЖЕ ПОМПУ ЕЩЁ РАЗ, только заменили упаковку, ТОЖЕ с дырками, только меньше, -- ТУПО РАЗВОД НА ЛОХА
Недоліки:
  1. В паривают -- Хлам, НЕ РЕКОМЕНДУЮ
DOK.ua Відповідь представника DOK.ua 9 жовтня, 2024 год
Олександе, нам прикро, що досвід співпраці з нашим інтернет-магазином виявився негативним.
Хочемо запевнити Вас, що це інша помпа, яка замовлялась у офіційного дистрибьютора оригільнальних запчастин, саме тому її довелось очікувати стільки часу.
Також просимо звернути увагу, що помпа знаходиться в оригінальному пакуванні від виробника і саме він нічим її додатково не фіксує, що може призводити до деформації коробки під час транспортуваня.
Якщо у Вас залишилися питання - будь ласка, звертайтеся до нашого відділу по роботі з клієнтами - Управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639 (безкоштовно по Україні) з ПН. по ПТ. (09:00 до 18:00), ми завжди готові допомогти.
DOK.ua
DOK.ua
Рейтинг 1.8 з 5 на підставі 199 відгуків

Автозапчастини
Autoliga.net.ua интернет-магазин
Autoliga.net.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.7
35 відгуків
Kyivparts.com
Kyivparts.com

Рейтинг: 5
3 відгука
Renix.ua
Renix.ua

Рейтинг: 4.9
9 відгуків
turbosto.com.ua
turbosto.com.ua

Рейтинг: 3.7
1103 відгука
Bronex
Bronex

Рейтинг: 4
95 відгуків
Svedex Автозапчасти
Svedex Автозапчасти

Рейтинг: 5
2 відгука
Japan Kars
Japan Kars

Рейтинг: 1.6
10 відгуків
​Интернет-магазин DaCar
​Интернет-магазин DaCar

Рейтинг: 4.9
28 відгуків