Андрей Отзыв написан 10 ноября, 2024 год11 просмотров
Замовляв навушники з США, доставка зайняла 25 днів. В додатку прогнозована доставка була за 12 днів, що трохи так би мовити не співпало). Основні затримки були на складі в США, та на митниці. Від себе рекомендував би орієнтовну дату доставки прописати або "від", або "від" - "до". Також в процесі відстежування, трекав посилку стороннім додатком, бо в ньому було більше інформації в плані статусів, про рух посилки. Якщо врахуєте ці два моменти, буде як мінімум менше звернень до підтримки. Бо все що по суті потрібно мені як замовнику, це розуміння, що відбувається з посилкою. Також, варто додати інформацію, що в разі оплати товару з послугою викупу, з кредитної карти не стягнеться комісія за використання кредитних коштів, бо не буде рахуватись як переказ (оператор не знав цього). І останній момент, оскільки вартість товару перевищувала 150€, ще до потрапляння на митницю, я отримав імейл від менеджера, та надав необхідні документи, що мало би пришвидшити проходження на митниці, бо відправлення би було вже з документами. Але в день, коли посилка потрапила на митницю, я отримав імейл з брокерського відділу, з запитом про надання документів вдруге. Додзвонитись не зміг, щоб уточнити ситуацію (бо я ж вже надав їх раніше), тому відправив знову. Цей би момент також було б добре врегулювати.
У мобільному застосунку вказується орієнтовна дата доставки, при розрахунку якої, на жаль, відсутня можливість врахувати певні фактори, що негативно впливають на терміни транспортування. Наприклад, затримки на кордоні або митниці. Ми обов'язково врахуємо всі ваші зауваження, аби надалі наша співпраця приносила лише позитивні враження ❤️
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Замовляв товар з США - Отзывы о NP Shopping
Від себе рекомендував би орієнтовну дату доставки прописати або "від", або "від" - "до". Також в процесі відстежування, трекав посилку стороннім додатком, бо в ньому було більше інформації в плані статусів, про рух посилки. Якщо врахуєте ці два моменти, буде як мінімум менше звернень до підтримки. Бо все що по суті потрібно мені як замовнику, це розуміння, що відбувається з посилкою. Також, варто додати інформацію, що в разі оплати товару з послугою викупу, з кредитної карти не стягнеться комісія за використання кредитних коштів, бо не буде рахуватись як переказ (оператор не знав цього).
І останній момент, оскільки вартість товару перевищувала 150€, ще до потрапляння на митницю, я отримав імейл від менеджера, та надав необхідні документи, що мало би пришвидшити проходження на митниці, бо відправлення би було вже з документами. Але в день, коли посилка потрапила на митницю, я отримав імейл з брокерського відділу, з запитом про надання документів вдруге. Додзвонитись не зміг, щоб уточнити ситуацію (бо я ж вже надав їх раніше), тому відправив знову. Цей би момент також було б добре врегулювати.
отзыв
Комментарии к отзыву
У мобільному застосунку вказується орієнтовна дата доставки, при розрахунку якої, на жаль, відсутня можливість врахувати певні фактори, що негативно впливають на терміни транспортування. Наприклад, затримки на кордоні або митниці. Ми обов'язково врахуємо всі ваші зауваження, аби надалі наша співпраця приносила лише позитивні враження ❤️