Олександр Отзыв написан 27 октября, 2025 год90 просмотров
Раніше не було проблем з доставкою і достатньо часто користувався послугами нп шопінг, але в це раз виникла якась біда, посилку отримали на складі США Delaware та доставили на сортувальний склад і на цьому оновлення завершилось. Це було ще 14 жовтня. До сьогодні служба підтримки говорить очікувати невідомо скільки і створили звернення crm:0879368, але там подарунок який я сподівався що приїде вчасно.
З власного досвіду - якщо щось треба на якусь дату, то це має бути замовлено за 4+ місяці. Я за два місяці до НР року робив замовлення саме до НР. НПШ доставила цю річ в кінці лютого!
Для перевірки потрібен додатковий час, при цьому ми постійно тримаємо це питання на контролі. Як тільки з’явиться інформація - обов’язково повернемося до вас.
На жаль, вантаж не вдалося віднайти. Для отримання відшкодування зафіксуйте, будь ласка, претензію у будь-якому зручному відділенні. Для цього потрібно мати із собою паспорт та ідентифікаційний код.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Не оновлюється статус - Отзывы о NP Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву
Неперевершена майстерність!!!
Щиро перепрошуємо за незручності з якими вам довелось зіштовхнутись, надайте, будь ласка, номер вашого відправлення, що ми могли все перевірити 🙏
Долучаємось до вирішення й обов’язково повернемось до вас, щойно з’явиться інформація 💬
Перепрошуємо за тривале очікування 🙏
Для перевірки потрібен додатковий час, при цьому ми постійно тримаємо це питання на контролі. Як тільки з’явиться інформація - обов’язково повернемося до вас.
Ми обов’язково надамо вам оновлену інформацію, щойно перевірка буде завершена.
Перепрошуємо за ситуацію, що склалася 🙏
На жаль, вантаж не вдалося віднайти. Для отримання відшкодування зафіксуйте, будь ласка, претензію у будь-якому зручному відділенні. Для цього потрібно мати із собою паспорт та ідентифікаційний код.
Пройшов вже місяць з моменту замовлення товару і вже навряд чи встигну знайти заміну подарунку.
Нам дуже шкода, що подарунок так і не зміг потрапити до вас 😔
Вибачте за незручності. Будемо очікувати на претензію для відшкодування 🙏
Додатково уточнимо та найближчим часом повернемось до вас.
Уточнимо та сьогодні повернемось з інформацією.
А за звичай треба працювати і виконувати свою роботу, а не чекати поки щось з'явиться.
Але кому я це кажу...