С 2005 года был клиентом киевстар, год назад они сделали еще меньше уровень сигнала в г. Подгородном, Днепропетровской обл., в доме перестал вообще работать, перед войной был уровень на полную, частный дом, видимо далеко от вышки-антенны, теперь нормальный только Lifecell, антенна на полную, благо ее видно с окна, Vodafon был изначально слабый сигнал еле берет.
НЕМАЄ СТАБІЛЬНОГО З'ЄДНАННЯ!!! Находжуся в одній кімнаті, нікуди не переміщаюсь, м. Київ, світло і електрика є і не вимикали, телефон використовує лише одну програму, кеш телефону очищено, апарат не допотопний, а мобільний інтернет "плаває". Після перезавантаження телефону десь 10 хвилин все добре (4G+), а потім починається Н+, Н, Е, Н, 4G, E - це якийсь треш. Неможливо користуватись мобільним інтернетом!!!... Читати відгук НЕМАЄ СТАБІЛЬНОГО З'ЄДНАННЯ!!! Находжуся в одній кімнаті, нікуди не переміщаюсь, м. Київ, світло і електрика є і не вимикали, телефон використовує лише одну програму, кеш телефону очищено, апарат не допотопний, а мобільний інтернет "плаває". Після перезавантаження телефону десь 10 хвилин все добре (4G+), а потім починається Н+, Н, Е, Н, 4G, E - це якийсь треш. Неможливо користуватись мобільним інтернетом!!! Залишок ГБ достатній (16Гб з 20), використання за добу максимум 1,5-2Гб, до зняття абонплати ще 3 тижня. І така х... непотріб майже кожен день (тількі деякі дні без глюків) за останні два місяця дуже "плаває“. Мабуть час переходити на іншого оператора, не дивлячись на незручності зі зміною номеру, до якого прив'язані картки та знижки. При використанні WiFi незручностей не помічено, тільки мобільний інтернет від КуевСтар нерви мотає!!! Накипіло!!!
Киевстар, вы совсем охринели? Ни с того, ни с сего изменили в моем тарифе безлимитный интернет на лимитные 25 ГБ, меня никакими СМСками не уведомили. Естественно у меня закончились ГБ и мне пришлось каждый день, 7 дней подряд вносить по 30 грн и активировать услугу "День Онлайн", которая ещё и активируется через 2-3 часа. А сейчас так вообще изменили дату... Читати відгук Киевстар, вы совсем охринели? Ни с того, ни с сего изменили в моем тарифе безлимитный интернет на лимитные 25 ГБ, меня никакими СМСками не уведомили. Естественно у меня закончились ГБ и мне пришлось каждый день, 7 дней подряд вносить по 30 грн и активировать услугу "День Онлайн", которая ещё и активируется через 2-3 часа. А сейчас так вообще изменили дату абонплаты с 1го числа на 9е, тоже не уведомив меня. Естественно я не знал и с меня 9 дней списывали деньги по вне тарифной стоимости. По итогу за 2 недели они сняли с меня 500 грн на ровном месте
Переваги:
Работает стабильно, мобильный интернет также, 4G везде где я бываю в Киеве и области
Вчера думал поставить поддержке оценку "полные кретины!!!", но после 4-го запроса и 2-х часов на переписку все же удалось получить полезный ответ. То есть кретинизм и тупость безусловно высокого уровня, но при терпении и настойчивости можно добиться результата.
Акція поповни рахунок на 900 грн. та отримай знижку на 3 місяця -25%, при тарифі 300 грн. в місяць. Довго не міг второпати, як це можливо поповнити рахунок на 900 грн (суму плати 3-х місяців), і при цьому отримати знижку -25%.., але вирішив спробувати. Виявляється, що К-р знімає кошти 3 місяці з урахуванням знижки -25% (225 грн х... Читати відгук Акція поповни рахунок на 900 грн. та отримай знижку на 3 місяця -25%, при тарифі 300 грн. в місяць.
Довго не міг второпати, як це можливо поповнити рахунок на 900 грн (суму плати 3-х місяців), і при цьому отримати знижку -25%.., але вирішив спробувати.
Виявляється, що К-р знімає кошти 3 місяці з урахуванням знижки -25% (225 грн х 3 = 775 грн.), а решту (225 грн.) залишає на 4 місяць. І треба не забути, та поповнити рахунок до суми тарифу, бо, почне знімати кожен день по 20 грн.
Тому, рахую, доцільно вважати "акцію" - ШАХРАЙСЬКОЮ, а "математика" вигадавшого її і інші подібні, потенційно хворою людиною.
Жадібність компанії загубить Київстар. Звернення до оператора з питанням про надлишкове списання коштів не дає ефекту. Оператор ні на що не впливає і пробує вам "напарити" додаткові послуги. Не даремно абоненти переходять на інші оператори, з більш лояльними програмами обслуговування
Недоліки:
Тотальна запрограмована жадібність компанії Київстар.
Компанія Київ Стар запропонувала знижку на місячний пакет послуг мінус 30 відсотків за умов вчасного поповнення рахунку. Третій місяць поспіль поповнення роблю вчасно, однак після нуля годин перед нарахуванням пакета послуг компанія списує абонплату за денний обсяг після чого, мотивуючи технічними налаштуваннями вимагає знову поповнити рахунок на більш ніж 30 відсотків від суми місячної абонплати для продовження користування послугами
Про такие вещи как покрытие, поддержка, тарифы я молчу. Здесь отсутствует элементарное уважение к клиенту. Я обратилась по телефону 466 для консультации. Этой же ночью позвонил автомат, чтобы узнать моё мнение о голосовом меню. Оказывается, такие "опросы" они официально проводят до 22 часов. То есть после воздушных тревог, новостей и домашних проблем они позволяют себе в ночное время совершать такие... Читати відгук Про такие вещи как покрытие, поддержка, тарифы я молчу. Здесь отсутствует элементарное уважение к клиенту. Я обратилась по телефону 466 для консультации. Этой же ночью позвонил автомат, чтобы узнать моё мнение о голосовом меню. Оказывается, такие "опросы" они официально проводят до 22 часов. То есть после воздушных тревог, новостей и домашних проблем они позволяют себе в ночное время совершать такие звонки. Киевстар пробивает очередное дно.....
Доброго дня! Зародилося бажання написати відгук. Особливо про скота-Demona, котрий всіх нищебродами та скотами обзиває. Ти "х..до! Не вмієш писали і ллєш своє лайно, ужрися своїми хамськими словами та вдавися грішми. Люди пишуть про недоотримані послуги кидалово та нав'язування послуг . Загальна зрівнялівка та відсутність механізму повернення коштів, відсутність способу подати скаргу або заявити суперечку. Кидалово-повне! Якщо платиш за послугу... Читати відгук Доброго дня! Зародилося бажання написати відгук. Особливо про скота-Demona, котрий всіх нищебродами та скотами обзиває. Ти "х..до! Не вмієш писали і ллєш своє лайно, ужрися своїми хамськими словами та вдавися грішми. Люди пишуть про недоотримані послуги кидалово та нав'язування послуг . Загальна зрівнялівка та відсутність механізму повернення коштів, відсутність способу подати скаргу або заявити суперечку. Кидалово-повне! Якщо платиш за послугу зв'язку а послуга не надається або надається "умовно" але АК як зв'язку немає - послуга не отримана! То ж тут кілька складників - клієнт, компанія надавач послуг та сам продукт - послуга за"язку. Нехай ходять вимірюють рівень сигнала визначають є той зв'язок скільки часу він присутній ? 1 годину раз на місяць чи кожного дня по 10-15 хвилин..!? Люди, відстоюйте свої права і вимагайте послуг якщо внесли-сплатили за послуги гроші. Й не слухайте не читайте піарників хвалунів смердів- як "Demon"!!!!!
Переваги:
Є можливість позбутися зайвих власних коштів на невідомо що - внікуди!
Недоліки:
Мінусів не вирізнив бо плюсів немає, лише один жирний "мінус"!!!!
Что случилось с Киевстаром?! За пол-года поднимает тариф 2-й раз не занадто-ли? Хочется уже перейти на адекватный,но(!)5 дней нереально их посмотреть ни в кабинете,ни на сайте,вырубает почти мгновенно,говорит ошибка.В общем выбрать не получается,подозреваю уже,что сайты заработают когда переведёте принудительно,т.е.выбор без выбора,печально!....
От скажіть, невже важко записати ціну тарифу з урахуванням всіх податків....написано на рахунку має бути 330 грн....я поповнила, так щоб було 330( вже принципово), адже не вперше ці виходки...вночі знімається плата за тариф 20 грн на добу???🤯😡. Чому? Ніяких додаткових платежів не маю...минулі рази знімалося за ТБ, яке не дивляться...і від якого відписувалася сотні разів....вже ніби остаточно відписалася через оператора....так... Читати відгук От скажіть, невже важко записати ціну тарифу з урахуванням всіх податків....написано на рахунку має бути 330 грн....я поповнила, так щоб було 330( вже принципово), адже не вперше ці виходки...вночі знімається плата за тариф 20 грн на добу???🤯😡. Чому? Ніяких додаткових платежів не маю...минулі рази знімалося за ТБ, яке не дивляться...і від якого відписувалася сотні разів....вже ніби остаточно відписалася через оператора....так цього разу вони ще щось придумали....ну дуже драконять такі дії...скину фото, але в додатку пише суму поповнення, а що до цього там було 25 грн+ я закинула 305, в чому проблема підключити тариф за який написано 330 грн? Ви дуже собі псуєте такими дрібницями репутацію. Це дуже неприємні дрібниці. Зв'язок у роумінгу хороший. Тут нічого сказати....але ж скільки можна вже з цими сплатами за тариф...вже мовчу за термін 4 тижні...але нехай, то ваша система...нехай так, хоч і не зручно нам...
Інтернет повільний та примхливий, як тільки відключають світло відразу пропадає, так мюсамо як і Зв'язок. Ціни на тарифи у порівнянні з якістю та кількістю хвилин і гігабайт в інших операторах просто космічні. І з оператором неможливо зв'язатися!!!
Переваги:
Якщо ви не великий юзер інтернету і не маєте багато знайомих на інших операторах можна підібрати не дорогий тариф
Замовляла послугу "Щасливий день" - безлімітний інтернет повинен був бутиз 30.08.2024 по 23.59 31.08.2024. О 23.45 31. зняли 5грн, як за інтернет додатково, що не мали робити. Зверталася до оператора через фб, не надавши відповіді перестають відповідати і чат автоматично завершується. Зверталася через ел адресу - 3 рази прийшла відписка без пояснення, що вони все правельно познімали. Дуже не порядні.... Читати відгук Замовляла послугу "Щасливий день" - безлімітний інтернет повинен був бутиз 30.08.2024 по 23.59 31.08.2024. О 23.45 31. зняли 5грн, як за інтернет додатково, що не мали робити. Зверталася до оператора через фб, не надавши відповіді перестають відповідати і чат автоматично завершується. Зверталася через ел адресу - 3 рази прийшла відписка без пояснення, що вони все правельно познімали. Дуже не порядні. Буду тепер старатися,як можна меньше платити їм і користуватися їх послугами.
Переваги:
Зв'язок кращій ніж у водафон
Недоліки:
Обманують людей, не відповідають за свої шахрайські дії.
Обрати дешевший тариф немає можливості. Деруть за тарифи максимум, постійне подорожання, яке мотивують збільшенням обсягів ГБ і т.п., які не потрібні і які нереально використати. Навіщо мені їхні 20 ГБ, якщо при повному сигналі і 4G я не можу нормально подивитись телеграм. При такій швидкості інтернету я цих 20гб може не використаю і через пів року щоденного користування.
НА 50% подняли тариф добровольно-принудительно, качество связи/интернета всё хуже и хуже, после отключения света еще 10-15 минут ест ьсвязь и дальше всё. Зато не забывают разослать смс, чтоб купили бесперебойник на дом. Все проблемы потребитель должен решать сам. Оптоволокна нет, переходим на другого оператора. г. Днепродзержинск
Компанія Київстар неодноразово самовільно змінює тарифи із підвищенням вартості послуг. Поступило попередження про чергове підвищення вартості (саме попередження, а не пропозиція). Оператори не в змозі пояснити, чому без згоди клієнта змінюється тариф, а також не розуміють, що вартість набору послуг - це і є тариф. Єдине їх пояснення: збільшення лімітів ГБ, при цьому я навіть надані обсяги не використовую. Таким... Читати відгук Компанія Київстар неодноразово самовільно змінює тарифи із підвищенням вартості послуг. Поступило попередження про чергове підвищення вартості (саме попередження, а не пропозиція). Оператори не в змозі пояснити, чому без згоди клієнта змінюється тариф, а також не розуміють, що вартість набору послуг - це і є тариф. Єдине їх пояснення: збільшення лімітів ГБ, при цьому я навіть надані обсяги не використовую. Таким чином примусова оплата ненаданих послуг - це не що інше, як шахрайство! Якість послуг також тільки погіршується: зникає звязок, вимикається інтернет або має надто низьку якість. Також вбачаю ознаки монопольної змови: основні оператори мають аналогічні "пакети" та поведінка їх аналогічна.
Переваги:
Звязок не завжди, але присутній.
Інтернет іноді працює нормально.
Недоліки:
- порушення умов договору (самовільна зміна тарифів);
- шахрайство ("пакетні" послуги, які оплачуються, але не використовуються);
- низька якість послуг (нестабільний звязок, повільний або відсутній інтернет);
Много минусов,но сейчас не об этом,они даже свою работу не делают,ложно присылают абонент в сети,а его нет в сети,а когда я не в сети и комне, кто-то звонил не присылают,хотя услуги подключенны,Они там спят,круглые сутки спят,не исполняют свою работу и не дают писать правду!!!!
Розчарована відношенням до клієнтів і виконанням оператором (операторами) своїх зобов'язань. Вже декілька років проблеми зі світлом в країні, люди справно платять за користування послугами, куди йдуть ці гроші? Конкретно в Вінниці: вишки не модифікуються: немає світла годин по 8-10,стільки ж немає інтернету, бо операторам начхать на нас. За ці декілька років можна було поставити генератори чи устаткування з сонячними батареями... Читати відгук Розчарована відношенням до клієнтів і виконанням оператором (операторами) своїх зобов'язань. Вже декілька років проблеми зі світлом в країні, люди справно платять за користування послугами, куди йдуть ці гроші? Конкретно в Вінниці: вишки не модифікуються: немає світла годин по 8-10,стільки ж немає інтернету, бо операторам начхать на нас. За ці декілька років можна було поставити генератори чи устаткування з сонячними батареями на вишки, щоб, якщо без світла сидимо, хоча б знати що і куди летить... але, мабуть, клієнти не варті витрат, головне – платіть за інтернет... якими по пів дня не можете користуватися. Інший момент: акційний безліміт, на який вже з неділю урізали швидкість, що навіть в Тг відео не загрузиш. Про торент: швидкість 30кб/с)) Навіщо мені такий «безлім», якщо навіть картинку на сайті не завжди грузить?) Гарно на папері, а на ділі – лохотрон. При цьому закидають смс, мол, переходьте на дорожчий тариф, там не 6 тарифних Гб інтернету, а аж 12...якими ви, всеодно, не зможете скористатися, бо протягом лише дня світла не буває по 6-8 годин (вночі своя тусовка, там 2-4). Так що, я розчарована дуже, турботи про клієнтів я не помітила і ми платимо за послуг, які не отримуємо.
Багато років користуюсь послугами звʼязку і інтернету Київстар задоволена оператором. В Харкові працює за будь-яких умов ( навіть коли не має світла є звʼязок і інтернет ) і в метро постійно все ловить . Но в Хмельницькому чомусь нажаль інша ситуація ((( В домі не ловить звʼязок і інтернет навіть коли є світло ( і така... Читати відгук Багато років користуюсь послугами звʼязку і інтернету Київстар задоволена оператором. В Харкові працює за будь-яких умов ( навіть коли не має світла є звʼязок і інтернет ) і в метро постійно все ловить . Но в Хмельницькому чомусь нажаль інша ситуація ((( В домі не ловить звʼязок і інтернет навіть коли є світло ( і така ситуація у багатьох жителів міста) . А коли не має світла взагалі нічого не працює , потрібно виходити на вулицю і ловити мережу ((( Працівники Київстара аргументують це тим , що далеко знаходяться вишки звʼязку їх не достатньо. Хочу звернути увагу керівників мережі на цю проблему , який смисл тоді використовувати Київстар в Хмельницькому , якщо він не працює (
Недоліки по факту користування: 1) Під час повітряних тривог значно знижується якість зв'язку і інтернету, в декілька раз падає швидкість і сила сигналу. 2) Особисто мені по моєму тарифу за 1 місяць по трьом пунктам підняли абонплату, а саме : основний тариф в 1.5рази, послуга "Гігабіт" в 1.4рази, послуга "сім для планшета" в 1.4рази 3) Немає обіцяної... Читати відгук Недоліки по факту користування: 1) Під час повітряних тривог значно знижується якість зв'язку і інтернету, в декілька раз падає швидкість і сила сигналу. 2) Особисто мені по моєму тарифу за 1 місяць по трьом пунктам підняли абонплату, а саме : основний тариф в 1.5рази, послуга "Гігабіт" в 1.4рази, послуга "сім для планшета" в 1.4рази 3) Немає обіцяної швидкості "1Гбіт" , Приходили майстри і нічого не зробили, швидкість як була від 300 до 600мбіт, так і залишилася, заявку просто закрили нічого не змінивши. КОМЕНТАР ОПЕРАТОРА КИЇВСТАР: у послузі 1гбіт— навіть 200мбіт -це нормальна швидкість.
І це все після 14 років користування Київстар! Буду відмовлятися від таких неякісних послуг.
Переваги:
зв'язок і моб.інтернет+домашній інтернет в одном пакеті
Недоліки:
-питання по факту не вирішуються; просто закривають заявку, на скарги не реагують.
-швидкість інтернету відрізняється від заявленої в 2-3 рази менше(саме мій випадок)
Доречі, щоб заманити на контракт присилають смс з АКЦІЄЮ) Ось одна з них: Більше можливостей та корисних послуг при підключенні на контракт! В тарифі LOVE UA. База діє знижка: перша оплата всього 1 грн/міс, далі стандартна вартість — 75 грн/міс. Щомісяця надається: безлімітні дзвінки на Київстар, 6 ГБ, 75 хв на інші українські мережі, 50 SMS по Україні. Підключайте запропонований... Читати відгук Доречі, щоб заманити на контракт присилають смс з АКЦІЄЮ) Ось одна з них: Більше можливостей та корисних послуг при підключенні на контракт! В тарифі LOVE UA. База діє знижка: перша оплата всього 1 грн/міс, далі стандартна вартість — 75 грн/міс. Щомісяця надається: безлімітні дзвінки на Київстар, 6 ГБ, 75 хв на інші українські мережі, 50 SMS по Україні. Підключайте запропонований тариф до 11/03/2024
На слові тариф і підключення треба або видаляти смс, або перевіряти через браузер, чи це не контракт.
Ось вже заробили на своїх схемах 150-200 грн, а писали 1грн XD
Ненавиджу їх через те, що деталі контакту не пишуть у самому тарифі. І про мінус баланс. Напевно це не важливо
кожен день після 20:00 інтернет становиться дуже слабким, та іноді сам по собі перезавантажується за що я даю 300 грн щоб у мене інтернет грузив сторінку довго чи щоб після каждої тривоги перезавантажувати роутер?
Поміняв адресу проживання, в тому ж самому місті (м. Рівне). Попросив перенести домашній інтернет, як обіцяно було з їх сторони. Проходили фіхівці сказали що треба доставити свіч або щось там почистити, я не фіхівець в технічних питаннях, пройшло вже більше 2 тижнів так ні чого і не зроблено, неоднократно дзвонив їм, нагадував постійно операторам, але крім СМС що "Ваша заявка... Читати відгук Поміняв адресу проживання, в тому ж самому місті (м. Рівне). Попросив перенести домашній інтернет, як обіцяно було з їх сторони. Проходили фіхівці сказали що треба доставити свіч або щось там почистити, я не фіхівець в технічних питаннях, пройшло вже більше 2 тижнів так ні чого і не зроблено, неоднократно дзвонив їм, нагадував постійно операторам, але крім СМС що "Ваша заявка продовжена" - реакції ні якої. Виходить що я отримаю тільки половину проплачених мною послуг два тижня і ні якого результату немає. По зв'язку питань до компанії немає, але робота данного підрозділу (філіалу) незадовільна. Я проплачую все як пологається і вчасно, а вони просто ігнорують клієнта, хоча самі ж пропонують послугу яку не виконують. Раніше проблем не було але особисто я дуже не задоволений роботою даного регіонального підрозділу (філіалу) Київстар!!!
Переваги:
Зв'язок, спілкування з київським оператором.
Недоліки:
Не повага до клієнтів і ігнорування їх проблем вказаного регіонального підрозділу.
Я вчора поповнила рахунок на 200 гривень, хотіла собі докупити 5 ГБ мобільного інтернету в роумінгу. Одразу після того, як я поповнила рахунок в мене зняло кошти за Київстар ТБ. За послугу, яку я ніколи не просила мені підключати! З оператором домовитись не вийшло і, звичайно ж, кошти вам ніхто не поверне. Бачила, що багато людей в коментарях стикались... Читати відгук Я вчора поповнила рахунок на 200 гривень, хотіла собі докупити 5 ГБ мобільного інтернету в роумінгу. Одразу після того, як я поповнила рахунок в мене зняло кошти за Київстар ТБ. За послугу, яку я ніколи не просила мені підключати! З оператором домовитись не вийшло і, звичайно ж, кошти вам ніхто не поверне. Бачила, що багато людей в коментарях стикались з такою самою проблемою, але, нажаль, Київстарові байдуже на всі ці, в основному, погані відгуки від споживачів їхніх послуг. Єдине, що хотілося б, аби ці кошти, які вони зняли за Киїстар ТБ пішли на Збройні Сили, а не осіли десь у кишені якогось багатого дядька, пов'язаного з росією - країною-терористкою. Не хочу, щоб мої гроші оберталися проти мене та всіх тих, хто на пердовій захищає мене і мою сім'ю, всіх українців загалом!!!
Компания Киевстар зажралась,мало того ,что интернет никакой, постоянно списывают деньги под разным предлогом, держать на счету не советую, обещанный бесплатный в январе месяц так и не дали- деньги списали.
Що трапилось з колишньою успішною компанією?! Чому ви знімаєте кошти за послуги максимально неякісні? Грабунок кожен раз по об'єму інтернет послуг. Чому у пакеті Соцмережі без обмежень всеж-таки ці Мб знімає?! Трафік жахливий, таке враження, що ти не в Україні, а десь у Нігерії живеш. Послуги, які користувачам не потрібні частіше нав'язані автоматично і відмовитися немає можливості. Спілкування з оператором... Читати відгук Що трапилось з колишньою успішною компанією?! Чому ви знімаєте кошти за послуги максимально неякісні? Грабунок кожен раз по об'єму інтернет послуг. Чому у пакеті Соцмережі без обмежень всеж-таки ці Мб знімає?! Трафік жахливий, таке враження, що ти не в Україні, а десь у Нігерії живеш. Послуги, які користувачам не потрібні частіше нав'язані автоматично і відмовитися немає можливості. Спілкування з оператором неможливе, бо їх просто немає. Робіть щось, бо так втратите довіру і клієнтів. Компаній, послуг і вигідніших тариф наразі безліч.
Хватает наглости, впаривать повышение тарифа до 500 гривен, НИ ЗА ШО!!! Вы связь сначала сделайте нормально, а потом что-то предлагайте. Нахх мне ваше киевстар тб? 🤮
Інтернет у цього оператора для мого тарифу і картки вказаний 4G, але постійно пише E, швидкість нульова. Також пропонують послуги, наприклад соцмережі без обмежень, а насправді вистачить хвилин на 15-20, не виконуються умови, які вказані. Ще постійно дорожчають тарифи, а послуг у пакеті стає менше. Не рекомендую, хоча користуюся, бо немає покриття іншого оператора у тому населеному пункті, де зараз... Читати відгук Інтернет у цього оператора для мого тарифу і картки вказаний 4G, але постійно пише E, швидкість нульова. Також пропонують послуги, наприклад соцмережі без обмежень, а насправді вистачить хвилин на 15-20, не виконуються умови, які вказані. Ще постійно дорожчають тарифи, а послуг у пакеті стає менше. Не рекомендую, хоча користуюся, бо немає покриття іншого оператора у тому населеному пункті, де зараз доводиться проживати
Недоліки:
немає інтернету, хоча мегабайти постійно знімає, а у мене навіть текстові повідомлення не грузяться
ДНЕПР, КИЕВСТАР (ТЦ КАРАВАН, 1-й этаж) Неполный и крайне неквалифицированный сервис, невозможно вообще что-то узнать в полной степени, а буквально всё приходится выспрашивать самому, реально в большинстве своём молодёжь ведёт себя крайне пофигистически, особенно к пенсионерам, просто нет слов, куда смотрит руководство компанией, абсолютно непонятно!?! В книге "продолжений", за 21 октября, отражена вся суть недовольства, читайте, исправляйтесь!!!
Переваги:
Есть неплохие наборы, вполне доступных для большинства пользователей, а главное понятных услуг.
Недоліки:
Врут, недоговаривают, пытаются всеми силами всунуть др., подороже, пакет услуг. А вот за хамство и пофигистическое отношение молодёжи к клиентам, особенно пожилого возраста, вообще нет слов, как такое можно вообще допускать, даже при сегодняшней "конкуренции", как?!!
Сам по себе у провайдера домашний интернет хороший, но "обслуживание" - ужасное. Тех. поддержка на линии постоянно расходится в ответах. Один оператор говорит одно, второй - уже совершенно другое. Сроки максимально затягиваются. Постоянные сбои в системе. Подключаешь гигабит - отдельная история. Услуга "домашний + мобильный интернет" - провозитесь долго. Моя история такова. Подключил услугу Гигабит, перейдя на тариф "домашний +... Читати відгук Сам по себе у провайдера домашний интернет хороший, но "обслуживание" - ужасное. Тех. поддержка на линии постоянно расходится в ответах. Один оператор говорит одно, второй - уже совершенно другое. Сроки максимально затягиваются. Постоянные сбои в системе. Подключаешь гигабит - отдельная история. Услуга "домашний + мобильный интернет" - провозитесь долго. Моя история такова. Подключил услугу Гигабит, перейдя на тариф "домашний + мобильный интернет", оборудование в доме уже было. Сначала они неделю не могли корректно подвязать номер телефона к номеру договора, одни в поддержке говорят всё ок, звоню узнать за интернет - говорят, что в базе не подтянулся ещё номер договора... Кое как со звонками и давкой - связали. Сейчас сменил адрес проживания, правды ради - кабельщик сделал всё ок, только вот в системе уже неделю новый адрес подвязать не могут, а из-за этого нет возможности оставить заявку на смену оборудования на гигабитное. (которая, к слову, если нет оборудования - рассматривается до 30 дней). И такие сбои практически при каждом моём обращении в тех. поддержку.
Переваги:
Качественный домашний интернет, малая цена в сравнении с конкурентами, хорошие условия мобильного тарифа.
Недоліки:
Ужасная тех. поддержка, необученные или ленивые (тут уж как решит компания) сотрудники технической поддержки, ужасно долгие сроки решения любой проблемы.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Уровень сигнала год как упал
Мобільний інтернет
Меняют правила тарифа и не уведомляют
поддержке оценка "полные кретины!!!
Чергове виманювання грошей під виглядом "акцій"
Довго не міг второпати, як це можливо поповнити рахунок на 900 грн (суму плати 3-х місяців), і при цьому отримати знижку -25%.., але вирішив спробувати.
Виявляється, що К-р знімає кошти 3 місяці з урахуванням знижки -25% (225 грн х... Читати відгук Акція поповни рахунок на 900 грн. та отримай знижку на 3 місяця -25%, при тарифі 300 грн. в місяць.
Довго не міг второпати, як це можливо поповнити рахунок на 900 грн (суму плати 3-х місяців), і при цьому отримати знижку -25%.., але вирішив спробувати.
Виявляється, що К-р знімає кошти 3 місяці з урахуванням знижки -25% (225 грн х 3 = 775 грн.), а решту (225 грн.) залишає на 4 місяць. І треба не забути, та поповнити рахунок до суми тарифу, бо, почне знімати кожен день по 20 грн.
Тому, рахую, доцільно вважати "акцію" - ШАХРАЙСЬКОЮ, а "математика" вигадавшого її і інші подібні, потенційно хворою людиною.
Жадібність компанії губить Київстар
Як КиївСтар знижки "нараховує"
Полнейшее неуважение к клиенту.
Про Київстар та скота-Demona
Качество нормальное,но
Плата за тариф
Зв'язок у роумінгу хороший. Тут нічого сказати....але ж скільки можна вже з цими сплатами за тариф...вже мовчу за термін 4 тижні...але нехай, то ваша система...нехай так, хоч і не зручно нам...
Це просто дно
Знімає кошти незаконно , при зверненні не пояснюючи бреше, що все коректно
Гасло Київстару - викачати з клієнта побільше коштів.
Всё хуже и хуже
Зато не забывают разослать смс, чтоб купили бесперебойник на дом. Все проблемы потребитель должен решать сам. Оптоволокна нет, переходим на другого оператора. г. Днепродзержинск
Самовільна зміна тарифних планів
Оператори не в змозі пояснити, чому без згоди клієнта змінюється тариф, а також не розуміють, що вартість набору послуг - це і є тариф.
Єдине їх пояснення: збільшення лімітів ГБ, при цьому я навіть надані обсяги не використовую.
Таким... Читати відгук Компанія Київстар неодноразово самовільно змінює тарифи із підвищенням вартості послуг. Поступило попередження про чергове підвищення вартості (саме попередження, а не пропозиція).
Оператори не в змозі пояснити, чому без згоди клієнта змінюється тариф, а також не розуміють, що вартість набору послуг - це і є тариф.
Єдине їх пояснення: збільшення лімітів ГБ, при цьому я навіть надані обсяги не використовую.
Таким чином примусова оплата ненаданих послуг - це не що інше, як шахрайство!
Якість послуг також тільки погіршується: зникає звязок, вимикається інтернет або має надто низьку якість.
Також вбачаю ознаки монопольної змови: основні оператори мають аналогічні "пакети" та поведінка їх аналогічна.
Плохо работают
Розчарована
Інший момент: акційний безліміт, на який вже з неділю урізали швидкість, що навіть в Тг відео не загрузиш. Про торент: швидкість 30кб/с)) Навіщо мені такий «безлім», якщо навіть картинку на сайті не завжди грузить?)
Гарно на папері, а на ділі – лохотрон.
При цьому закидають смс, мол, переходьте на дорожчий тариф, там не 6 тарифних Гб інтернету, а аж 12...якими ви, всеодно, не зможете скористатися, бо протягом лише дня світла не буває по 6-8 годин (вночі своя тусовка, там 2-4). Так що, я розчарована дуже, турботи про клієнтів я не помітила і ми платимо за послуг, які не отримуємо.
Погане обслуговування в Хмельницькому
В Харкові працює за будь-яких умов ( навіть коли не має світла є звʼязок і інтернет ) і в метро постійно все ловить .
Но в Хмельницькому чомусь нажаль інша ситуація (((
В домі не ловить звʼязок і інтернет навіть коли є світло ( і така... Читати відгук Багато років користуюсь послугами звʼязку і інтернету Київстар задоволена оператором.
В Харкові працює за будь-яких умов ( навіть коли не має світла є звʼязок і інтернет ) і в метро постійно все ловить .
Но в Хмельницькому чомусь нажаль інша ситуація (((
В домі не ловить звʼязок і інтернет навіть коли є світло ( і така ситуація у багатьох жителів міста) . А коли не має світла взагалі нічого не працює , потрібно виходити на вулицю і ловити мережу (((
Працівники Київстара аргументують це тим , що далеко знаходяться вишки звʼязку їх не достатньо.
Хочу звернути увагу керівників мережі на цю проблему , який смисл тоді використовувати Київстар в Хмельницькому , якщо він не працює (
Фактичні недоліки Київстар з досвіду використання
1) Під час повітряних тривог значно знижується якість зв'язку і інтернету, в декілька раз падає швидкість і сила сигналу.
2) Особисто мені по моєму тарифу за 1 місяць по трьом пунктам підняли абонплату, а саме : основний тариф в 1.5рази, послуга "Гігабіт" в 1.4рази, послуга "сім для планшета" в 1.4рази
3) Немає обіцяної... Читати відгук Недоліки по факту користування:
1) Під час повітряних тривог значно знижується якість зв'язку і інтернету, в декілька раз падає швидкість і сила сигналу.
2) Особисто мені по моєму тарифу за 1 місяць по трьом пунктам підняли абонплату, а саме : основний тариф в 1.5рази, послуга "Гігабіт" в 1.4рази, послуга "сім для планшета" в 1.4рази
3) Немає обіцяної швидкості "1Гбіт" ,
Приходили майстри і нічого не зробили, швидкість як була від 300 до 600мбіт, так і залишилася, заявку просто закрили нічого не змінивши.
КОМЕНТАР ОПЕРАТОРА КИЇВСТАР: у послузі 1гбіт— навіть 200мбіт -це нормальна швидкість.
І це все після 14 років користування Київстар!
Буду відмовлятися від таких неякісних послуг.
LOVE UA LOVE UA
Ось одна з них:
Більше можливостей та корисних послуг при підключенні на контракт! В тарифі LOVE UA. База діє знижка: перша оплата всього 1 грн/міс, далі стандартна вартість — 75 грн/міс. Щомісяця надається: безлімітні дзвінки на Київстар, 6 ГБ, 75 хв на інші українські мережі, 50 SMS по Україні. Підключайте запропонований... Читати відгук Доречі, щоб заманити на контракт присилають смс з АКЦІЄЮ)
Ось одна з них:
Більше можливостей та корисних послуг при підключенні на контракт! В тарифі LOVE UA. База діє знижка: перша оплата всього 1 грн/міс, далі стандартна вартість — 75 грн/міс. Щомісяця надається: безлімітні дзвінки на Київстар, 6 ГБ, 75 хв на інші українські мережі, 50 SMS по Україні. Підключайте запропонований тариф до 11/03/2024
На слові тариф і підключення треба або видаляти смс, або перевіряти через браузер, чи це не контракт.
Ось вже заробили на своїх схемах 150-200 грн, а писали 1грн XD
Ненавиджу їх через те, що деталі контакту не пишуть у самому тарифі. І про мінус баланс. Напевно це не важливо
Занижают швідкість інтернету
не виконання умов
По зв'язку питань до компанії немає, але робота данного підрозділу (філіалу) незадовільна.
Я проплачую все як пологається і вчасно, а вони просто ігнорують клієнта, хоча самі ж пропонують послугу яку не виконують.
Раніше проблем не було але особисто я дуже не задоволений роботою даного регіонального підрозділу (філіалу) Київстар!!!
Київстар мобільний інтернет
Киевстар компания
Що трапилось?!
Опять разводят
Вы связь сначала сделайте нормально, а потом что-то предлагайте.
Нахх мне ваше киевстар тб? 🤮
поганий інтернет
ДНЕПР, КИЕВСТАР (ТЦ КАРАВАН, 1-й этаж)
Неполный и крайне неквалифицированный сервис, невозможно вообще что-то узнать в полной степени, а буквально всё приходится выспрашивать самому, реально в большинстве своём молодёжь ведёт себя крайне пофигистически, особенно к пенсионерам, просто нет слов, куда смотрит руководство компанией, абсолютно непонятно!?! В книге "продолжений", за 21 октября, отражена вся суть недовольства, читайте, исправляйтесь!!!
Крайне проблемный при подключении.