Київстар (Kyivstar)
Опубліковано 15 лютого, 2010 год
1.2 12 921 відгук / 2 090 642 перегляда
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін.
Київстар допомагає абонентам, суспільству та країні долати складнощі воєнного часу. Від початку повномасштабної війни росії проти України компанія надала суспільству, абонентам, ЗСУ гуманітарної допомоги на суму понад 1,1 млрд грн.
Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).
Київстар 26 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.
Не цінують своїх клієнтів!!!
Відсутність якості
Засцаний київстар
Ужас просто позор
Це треш якщо закінчуются мгб треба робити так щоб обновило пакет а не просто жерло деньги
це обсурт навіщо так робити
Вам може и плюс а іншим ні ....
В мене вай фай вдома... Читати відгук Я спеціально поповнила счет заранее щоб коли закінчується таріф щоб списало а ви зробили так щоб списало деньги вместо того щоб обновити пакеть
Це треш якщо закінчуются мгб треба робити так щоб обновило пакет а не просто жерло деньги
це обсурт навіщо так робити
Вам може и плюс а іншим ні ....
В мене вай фай вдома стоит там є на счету и я подовала заявку и вже 3 день мовчать нифіга не делают деньги згорають так ще блін на телефоне так же деньги жрут а тольку немає
Київстар: монополіст, що живе на вашій крові, донатах і блекаутах
1. Мільярд доларів — є. Модернізації мережі — нема.
VEON хизується $1 млрд інвестицій в Україну (2023–2027). Куди пішли? У вежі? У Uklon? У зарплати топ-менеджерам? А мережа падає... Читати відгук Думали, що платите за зв’язок? Ні. Ви платите за PR-машину, яка збирає мільярди донатів, ховає їх у чорну діру "соціальних інвестицій" і при цьому не може забезпечити елементарний VoLTE без "вайт-листа".
1. Мільярд доларів — є. Модернізації мережі — нема.
VEON хизується $1 млрд інвестицій в Україну (2023–2027). Куди пішли? У вежі? У Uklon? У зарплати топ-менеджерам? А мережа падає при першому блекауті, як стара хата. Інші оператори тримаються — Київстар тонуть. І це не "перегруз", це системний саботаж.
2. Донати — чорна діра без звітності
Зібрали понад 200 млн від абонентів + 3.7 млрд "від себе"? Де офіційний аудит? Де чеки? Де незалежна ревізія? Є лише прес-релізи і фото дронів від "Повернись живим".
Підозра реальна: частина донатів іде на внутрішні потреби — маркетинг, лобі, монополізацію ринку. Бо коли ти єдиний, хто "дозволяє" VoLTE лише на 50 моделях з 5000 — це не технічна проблема. Це злочинна змова з вендорами.
3. VoLTE — 10 років у світі, у Київстар — "тільки по білому списку"
Мільйони телефонів з VoLTE — не працюють.
Тисячі моделей — заблоковані.
У Vodafone, Lifecell — запит → підключили.
У Київстар — "йдіть на сайт, може пощастить".
Це не техніка. Це умисне стримування конкуренції. Це стаття Кримінального кодексу.
4. Блекаути = Київстар у комі
НКЕК купу разів штрафував за невідповідність якості.
Виділяли кошти. Робили "модернізацію".
А при першому відключенні — ні дзвінків, ні інтернету, ні SMS.
Інші оператори — є проблеми, але не в такому масштабі.
Київстар системно протидіє українській незламності. Це не випадковість. Це політика.
5. Є два Київстари
Публічний: "Разом ми сила 💪🏻", "допомога ЗСУ", "ми з вами".
Реальний: для тих, хто щодня бореться з мережею, техпідтримкою і брехнею.
Це дві різні компанії. І друга — токсична.
Нічого не зміниться.
Технарі — молодці, тягнуть на собі.
Але коли керівництво саботує, блокує, ховає, монополізує — неможливо чекати добра.
Слава богу, Європейці купили іншого оператора.
Скоро вони приколяться, побачивши, як "лідер ринку" збирає донати, а віддає — тільки PR.
Не ведіться. Міняйте СІМ-ку. Поки є куди.
Змішані почуття.
2. Якість коли є світло - нормально. Бо навантаження на мережу майже немає, або мале. Швидкості нормальні. Часті проблеми з покриттями через поміхи від інших людей які ставлять антени, тощо. Це нормально. Можно побачити і 20 і 40 мбіт\с на 4г. Це гуд.
3. Якість коли відрубають світло через русняві терористичні атаки - дно.
Причому це дно таке, що усі все це знають та розуміють. Що навіть рада вже законом забов'язує підтримувати якість на рівні. Бо це не є ядерне енергетика. Це потрібно суттєво більше обладнання та встановити його на точках. А це гроші які київстару десь потрібно взяти.
4. Гроші вони беруть не через розширення, вони дотаційні від держави. Але зроблено дуже розумно, документів немає. Але хто контролює звітність донатів?) Наче і допомогає ЗСУ, а наче і немає звітності. При тому є суттєві вливання коштів тощо які з'явились "з повітрня" і контракти та наміри на 40 млрд гривеьн купувати провайдерів з усім документооборотом дії (Гіганет).
Тобто хто не зрозумів: можливо частина донатів яка ніяк не звітується фінансово (можете перевірити) - пішла на подушку безпеки для захоплення усього ринку телекомунікацій та держ таємниці та данних.
Тому чхати вони хотіли на накази НКЕК та масові порушення зобов'язань.
Поки їх не вичистять від русні - нічого не буде гарного. Інші провайдери в той час стараються як можуть та якість суттєво краща у блекаут.
Ось так буває коли немає руснявих п'ятаків та копит в керівництві корпорації.
Хотите остаться без связи? Киевстар Вам поможет
Где интернет, где связь
ненадання послуг
Киевстар не достоен клиентов
Киевстар не достоен клиентов
Там все в поряде? А деньги берут.
Відношення до військових
Вкрали мої гроші
Постійно немає покриття звязку
вдома взагалі ніхто ніколи не може додзвонитись ніби авіарежим ввімкнено
телефон швидко розряджається бо постійно в пошуку зввязку
Дуже поганий зв'язок та сервіс
Зіткнувся з такою проблемою.
За дев'ятнадцять років користування мобільним зв'язком від Київстар,за останні три з половиною роки найгіршого сервісу не було.
По-перше: якість зв'язку нікудишня.
По друге: сервіс працівників які відповідають на телефонній дзвінок за номером 466, та на представництвах ( магазин Київстар) дуже поганий, не вміють спілкуватися, проблемні питання не вирішують ссилаючись на кампанію в... Читати відгук Доброго часу доби!
Зіткнувся з такою проблемою.
За дев'ятнадцять років користування мобільним зв'язком від Київстар,за останні три з половиною роки найгіршого сервісу не було.
По-перше: якість зв'язку нікудишня.
По друге: сервіс працівників які відповідають на телефонній дзвінок за номером 466, та на представництвах ( магазин Київстар) дуже поганий, не вміють спілкуватися, проблемні питання не вирішують ссилаючись на кампанію в цілому, мол ми тут не довго, це все кампанія винна.
Скажу відверто, раніше хвалив ,а на сьогодні мені просто огидно користуватися таким сервісом мобільного зв'язку, в який кацапська олігархи інвестували свої брудні гроші.
Перед тим як перенести свій номер телефону на іншого оператора мобільного зв'язку,мене тричі перепитати, чому вирішив перенести номер, відповів дуже погана якість зв'язку,мене спитали, а де ви зараз знаходитесь,нам треба перевірити покриття,навіщо перевіряти,ви повинні зробити, покриття доступним ц любому куточку України.
На сьогодні не раджу користуватися таким сервісом.
Вы что совсем больные???
Крадії, шахраї
2G інтернет
Київстар краде гроші за мобільний інтернет
Це шахрайство в чистому вигляді, оскільки я... Читати відгук Цього місяця достроково вичерпався обсяг гігабайтів, хоча нічим особливо не користувався. Після цього Київстар почав знімати по 20 грн за моб. інтернет на добу, хоча я вимкнув мобільний інтернет на телефоні і користувався виключно вай-фай. Першого разу після звернення до служби підтримки гроші повернули. Але наступного дня зняли знову і повертати відмовилися.
Це шахрайство в чистому вигляді, оскільки я не можу заблокувати послугу і відмовитися від неї.
Навіть якщо повірити в їхні тупі відмазки, що телефон сам підключає пакети мобільного інтернету. Правильно було би пропонувати купити обсяг перед підключенням, щоб користувач вирішував, чи потрібно воно йому. А так Київстар системно ошукує клієнтів, і навіть 0 на рахунку його не зупиняє, бо якщо абонент на котракті, то йому списує кошти в мінус.
Десь у цивілізованому світі проти негідників би подали колективний позов і отримали би від них величезні компенсації, а топ-менеджмент, який придумав подібні схеми, пішов би під суд. Бо це саме організоване і систематичне ошукування абонентів на мільйони гривень, а не якісь поодинокі випадки. Але в Україні Київстар роками ставиться до клієнтів, як для бидла і безсоромно краде в них гроші під час війни.
КИЕВСТАР- ЖЕСТЬ