Олександр Відгук додано 26 травня, 2024 год15 переглядів
Недоліки по факту користування: 1) Під час повітряних тривог значно знижується якість зв'язку і інтернету, в декілька раз падає швидкість і сила сигналу. 2) Особисто мені по моєму тарифу за 1 місяць по трьом пунктам підняли абонплату, а саме : основний тариф в 1.5рази, послуга "Гігабіт" в 1.4рази, послуга "сім для планшета" в 1.4рази 3) Немає обіцяної швидкості "1Гбіт" , Приходили майстри і нічого не зробили, швидкість як була від 300 до 600мбіт, так і залишилася, заявку просто закрили нічого не змінивши. КОМЕНТАР ОПЕРАТОРА КИЇВСТАР: у послузі 1гбіт— навіть 200мбіт -це нормальна швидкість.
І це все після 14 років користування Київстар! Буду відмовлятися від таких неякісних послуг.
Переваги:
зв'язок і моб.інтернет+домашній інтернет в одном пакеті
Недоліки:
-питання по факту не вирішуються; просто закривають заявку, на скарги не реагують.
-швидкість інтернету відрізняється від заявленої в 2-3 рази менше(саме мій випадок)
По сути указана на сайте до гигабита. То бишь, к ним даже с юридической точки зрения нельзя что-то предъявить.
Явно оператору 466 и монтажникам глубоко пофиг на "досвід клієнта". Им же за другой функционал деньги платят. Реальный гиг от Киевстара получают только бизнес клиенты, которым оптику тянут прямо к их зданию. Но они и платят за это другие деньги, там около 6к гривен в месяц, это если без скидок.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Фактичні недоліки Київстар з досвіду використання - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1) Під час повітряних тривог значно знижується якість зв'язку і інтернету, в декілька раз падає швидкість і сила сигналу.
2) Особисто мені по моєму тарифу за 1 місяць по трьом пунктам підняли абонплату, а саме : основний тариф в 1.5рази, послуга "Гігабіт" в 1.4рази, послуга "сім для планшета" в 1.4рази
3) Немає обіцяної швидкості "1Гбіт" ,
Приходили майстри і нічого не зробили, швидкість як була від 300 до 600мбіт, так і залишилася, заявку просто закрили нічого не змінивши.
КОМЕНТАР ОПЕРАТОРА КИЇВСТАР: у послузі 1гбіт— навіть 200мбіт -це нормальна швидкість.
І це все після 14 років користування Київстар!
Буду відмовлятися від таких неякісних послуг.
відгук
Коментарі до відгуку
Явно оператору 466 и монтажникам глубоко пофиг на "досвід клієнта". Им же за другой функционал деньги платят. Реальный гиг от Киевстара получают только бизнес клиенты, которым оптику тянут прямо к их зданию. Но они и платят за это другие деньги, там около 6к гривен в месяц, это если без скидок.