Доброго дня! Зародилося бажання написати відгук. Особливо про скота-Demona, котрий всіх нищебродами та скотами обзиває. Ти "х..до! Не вмієш писали і ллєш своє лайно, ужрися своїми хамськими словами та вдавися грішми. Люди пишуть про недоотримані послуги кидалово та нав'язування послуг . Загальна зрівнялівка та відсутність механізму повернення коштів, відсутність способу подати скаргу або заявити суперечку. Кидалово-повне! Якщо платиш за послугу зв'язку а послуга не надається або надається "умовно" але АК як зв'язку немає - послуга не отримана! То ж тут кілька складників - клієнт, компанія надавач послуг та сам продукт - послуга за"язку. Нехай ходять вимірюють рівень сигнала визначають є той зв'язок скільки часу він присутній ? 1 годину раз на місяць чи кожного дня по 10-15 хвилин..!? Люди, відстоюйте свої права і вимагайте послуг якщо внесли-сплатили за послуги гроші. Й не слухайте не читайте піарників хвалунів смердів- як "Demon"!!!!!
Переваги:
Є можливість позбутися зайвих власних коштів на невідомо що - внікуди!
Недоліки:
Мінусів не вирізнив бо плюсів немає, лише один жирний "мінус"!!!!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Про Київстар та скота-Demona - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку