У мене не зняли абонплату. Гроші на рахунку є. Цілий день спілкувалася з техпідтримкою. Пропонували різні варіанти: поповнити рахунок, використати мобільний інтернет, перезавантажити пристрій і т. п. — способи відібрати мій час і гроші. Абонплату так і не зняли. Мабуть, комусь дуже потрібно стягувати по 3 грн за хвилину й 20 грн на день за інтернет.
Тарифы очень дорогие, и как правило не соответствуют качеву. А деньги конечно берут как за нормальную связь. И им всё равно, что Запорожье, прифронтовой город, достань и положь за абонплату, в то время, как в пригород на киевстар не дозвониться. А деньги снимут по полной. Больше всего раздражает, что ещё смс надоедают, чтобы впарить тариф подороже, но куда ещё дороже. Читати відгук Тарифы очень дорогие, и как правило не соответствуют качеву. А деньги конечно берут как за нормальную связь. И им всё равно, что Запорожье, прифронтовой город, достань и положь за абонплату, в то время, как в пригород на киевстар не дозвониться. А деньги снимут по полной. Больше всего раздражает, что ещё смс надоедают, чтобы впарить тариф подороже, но куда ещё дороже. И киевстар тв бестолковое дорогущее впаривают.
01.10.2025 була заборгованість по номеру телефона, вчора о 16.53 ця заборгованність була погашена. Оператори вчора казали, що кошти на рахунок зайдуть до 15 хв. Наразі вже 02.10.2025 12:27, оператори кажуть, що кошти не надійшли їм і взагалі їх бухгалтерія вчора мала вихідний. Вчора була середа!. Оператор, сам вибив , не дочекавшись завершення розмови. Оплата пройшла точно, дзвонили... Читати відгук 01.10.2025 була заборгованість по номеру телефона, вчора о 16.53 ця заборгованність була погашена. Оператори вчора казали, що кошти на рахунок зайдуть до 15 хв. Наразі вже 02.10.2025 12:27, оператори кажуть, що кошти не надійшли їм і взагалі їх бухгалтерія вчора мала вихідний. Вчора була середа!. Оператор, сам вибив , не дочекавшись завершення розмови. Оплата пройшла точно, дзвонили на гарячу лінію в приват банк, вони підтвердили що оплата є. Оператор Владислав не може відповісти на ряд питань, некоректно спілкувався. і не зміг допомогти в вирішенні питання. ПОслугу так і не отримала.
компанія київстар знущається над інвалидом...номер 0671594301 можна викинути в смітник..я після інсульту..випадково натиснув не той запит..нарахували без моєї згоди 125 грн. екстра гроші...вже 50 списали..я зразу повідомив через чат про помилку..реакція 0.. ..
Просто найгірший оператор який може бути наскільки крадіїв не бачила ще постійно на сімкарті мінуси хоч по тарифу ще є все зазвичай безлім на місяць кожного разу то інтернет зникає то додзвонитись не можливо заходжу хвилин інтернету вистачає майже не витратила анулюється через пів місяця а уже мінуси пішли в всіх моїх рідних з цим київстаром проблеми люди не користуйтесь... Читати відгук Просто найгірший оператор який може бути наскільки крадіїв не бачила ще постійно на сімкарті мінуси хоч по тарифу ще є все зазвичай безлім на місяць кожного разу то інтернет зникає то додзвонитись не можливо заходжу хвилин інтернету вистачає майже не витратила анулюється через пів місяця а уже мінуси пішли в всіх моїх рідних з цим київстаром проблеми люди не користуйтесь цією х@йнею
0963965240 не виконують свої зобовязання..бонуси за поповнення аферта..крім того крадуть кошти...20 гривень нарахували в кінці дня за неіснуючою послугою..мобільні дані вимкнені..обходьте стороною цих афферистів.
Киевстар прослушивает разговоры своих абонентов и не просто прослушивает, а может даже рассоединить во время разговора если посчитает нужным. У сестры у же неоднократно возникали с этим проблема когда во время разговора были слышны голоса работников компании, маты и смех. Они не только прослушивают, но и нарочно рассоединяют абонентов делая невозможность перенобрать номер.
Переваги:
Их нет
Недоліки:
Прослушивают разговоры, рассоединяют во время разговора, в трубке слышны голоса работников.
Це просто жах. Інтернет не відповідає бажаного. Зв'язок це просто треш. Знімають кошти коли заманеться і ккщо на рахунку не вистачає коштів для підключення тарифу, то при поповнені знімають кошти в той же час і кожного дня різні суми. Дуже розачарована в цьому провайдері. Треба переходити на інші мобільні. Бо це шахрайство вже достало. Не рекомендую.
Переніс свій номер з мережі Лайф до Київстар на умовах тарифного плану «Все разом легкий» за ціною 220 грн (ціна і зараз актуальна, скрін з сайту додаю). В умовах тарифу передбачений домашній інтернет, тому в той же день прийшов майстер та підключив послугу, тому я здійснив дзвінок після проведення інтернету до оператора за номером 466, потрібно було обʼєднати номер... Читати відгук Переніс свій номер з мережі Лайф до Київстар на умовах тарифного плану «Все разом легкий» за ціною 220 грн (ціна і зараз актуальна, скрін з сайту додаю). В умовах тарифу передбачений домашній інтернет, тому в той же день прийшов майстер та підключив послугу, тому я здійснив дзвінок після проведення інтернету до оператора за номером 466, потрібно було обʼєднати номер з домашнім інтернетом, оператор питає в мене підключаємо тариф «Все разом легкий»? Ну я без зайвої думки підтвердив, але як виявилось мені його підключили за 350 грн ну і відповідно наповнення послуг інше. При цьому, згоду на збільшення я не надавав і не був попереджений, що мій тариф стане в 1.5 рази дорожче. Тобто, розумієте схему? 1. Оператор заманює нових абонентів створюючи картинку дешевих тарифів. 2. Називає тариф однаково «Все разом легкий», але з різними цінами про які не попереджує (вводить в оману) 3. В день перенесення номеру під соусом обʼєднання послуг збільшує на + 130 грн. Чудова шахрайська схема. Ба більше, після скарги в той же день до оператора, надіслали відповідь, (Ваше звернення розглянуто. Дякуємо за інформацію, вона буде використана для покращення якості обслуговування. З повагою, Київстар!) Яка ж цинічність ситуації, навіть не повернули тариф який було підключеного одразу. Вони обґрунтували, ну вам же оператор спитав підключаємо «Всеразом легкий?» але різниця в ціні яку всі чудово приховали. Ось таким шахрайством займається Київстар.
Це просто шахраї, які постійно крадуть гроші з рахунку!!! Оплатила за тариф за 4 тижні, а через тиждень дитина щось на клацала і вони змінили тариф і всі гроші зникли!!! І потрібно знову оплачувати за тариф. А якщо знову щось не те випадково натиснеш в меню? Що кожного дня по 200 гривень за тариф оплачувати??? Я вже мовчу за те,... Читати відгук Це просто шахраї, які постійно крадуть гроші з рахунку!!! Оплатила за тариф за 4 тижні, а через тиждень дитина щось на клацала і вони змінили тариф і всі гроші зникли!!! І потрібно знову оплачувати за тариф. А якщо знову щось не те випадково натиснеш в меню? Що кожного дня по 200 гривень за тариф оплачувати??? Я вже мовчу за те, що коли на рахунку є якісь кошти, вони зникають на оплату якихось смс за кордон!! І якість звʼязку жахлива, постійно переходжу на іншого оператора, щоб працював мобільний інтернет, Kyivstar використовую тільки для дзвінків
Днепр. Большую часть дня скорость мобильного интернета низкая, пинг без видимых причин может проваливаться до 800мс, внутри помещения почти не ловит и ходишь с телефоном по комнате в надежде поймать сигнал. Соединение часто зависает и нужно включать-выключать режим полёта для переподключения. Уже несколько раз пожалел, что перешел на киевстар с другого оператора
Це інфоцигани, а Не мобільний оператор. А гаряча лінія, то взагалі боти, які завчили пару фраз і не мають здібностей аргументовано пояснити дії цього НЕДОоператора...
Унікальний відгук! Замовлення майстера на усунення несправностей кабелю домашнього інтернету аж неділя! Передзвонив майстер та сказав що ще неділя!? Гарна праця!
Переваги:
Немає
Недоліки:
В городе миллионике, моб.сеть не стабильна ни где, домашний интернет абсолютно бесполезный
Розчарована. Жахливий оператор мобільного звʼязку. Досі робите так щоб переходили на більш дорожчий тариф та ще знімаєте гроші за те що не потрібно. Закінчується акція закинула кошти щоб опівночі за неї зняло, та ви зняли 70 грн за додаткові 15 гб які мені не потрібні. Просто жах. З кожним місяцем все гірше і гірше. Буду міняти оператора.
Тарифи весь час ростуть, якість весь час падає. Інтернет пропадає кожні 15 хв на 1-2хв, швидкість жахлива. Кожен місяць при поповненні абонентської плати, спочатку знімають 20 грн на добу інтернету, після чого потрібно доплачувати 20ку шоб зняли місячну плату. Виходить не 380/ місяць , а 400 За тиждень довіри взагалі мовчу, на ньому швидкості немає взагалі, інтернетом не покористуєшся! Кантора... Читати відгук Тарифи весь час ростуть, якість весь час падає. Інтернет пропадає кожні 15 хв на 1-2хв, швидкість жахлива. Кожен місяць при поповненні абонентської плати, спочатку знімають 20 грн на добу інтернету, після чого потрібно доплачувати 20ку шоб зняли місячну плату. Виходить не 380/ місяць , а 400 За тиждень довіри взагалі мовчу, на ньому швидкості немає взагалі, інтернетом не покористуєшся! Кантора шахраїв! Дістали, міняю провайдера!!
Як абонент із більш ніж 20 річним стажем скажу лише те, що на даний час Київстар це контора легалізованих шахраїв, яка ще й до того ж неконкурентоспроможна. Все що було позитивного - вже давно зникло. А усі їх шахрайські схеми, яким би позаздрив Остап Бендер, по видурюванню грошей з абонентів - просто вкрай набридли. Як і їх жалюгідні виправдання... Читати відгук Як абонент із більш ніж 20 річним стажем скажу лише те, що на даний час Київстар це контора легалізованих шахраїв, яка ще й до того ж неконкурентоспроможна. Все що було позитивного - вже давно зникло. А усі їх шахрайські схеми, яким би позаздрив Остап Бендер, по видурюванню грошей з абонентів - просто вкрай набридли. Як і їх жалюгідні виправдання за логікою "сам дурень, що наш абонент". Є гроші на рахунку? Тільки і роби що контролюй аби Київстар їх не поцупив під будь-яким приводом!
З мене досить цього паскудства під назвою Київстар!
Київстаром користуюся вже років 20. З найнадійнішого зв'язку, він перетворився на шахрая який постійно вимагає гроші та не надає послугу. Останній випадок став останньою краплею. Із-за того, що застосунок працює некоректно було списані гроші та не надано послугу. А ще мегабайте мають властивість просто випаровуватися, щоб ти замовляв додаткові послуги. Спілкування з операторами проблему не вирішує, тому що правила... Читати відгук Київстаром користуюся вже років 20. З найнадійнішого зв'язку, він перетворився на шахрая який постійно вимагає гроші та не надає послугу. Останній випадок став останньою краплею. Із-за того, що застосунок працює некоректно було списані гроші та не надано послугу. А ще мегабайте мають властивість просто випаровуватися, щоб ти замовляв додаткові послуги. Спілкування з операторами проблему не вирішує, тому що правила зв'язку не на боці клієнта. Кожного разу коли ти хочеш підключити свій тариф, то повинен покласти більше грошей, а то " в них так працює система". А ще коли ти в Україні, їх система каже що ти у роумінгу... ну їй мабуть видніше. На цьому мої відносити з цим зв'язком підійшли до завершення. Побажання Київстару, завершить свою діяльність, ви давно же не відповідаєте стандартам якості.
Сьогодні поповнила рахунок на 250 грн для поповнення тарифу, зразу після поповнення 200 грн списало за незрозумілу мені послугу. Я її відразу відключила, але гроші ніхто повертати не збирається. Підтримка Київстару просто виставляє мене дурепою, саму послугу мені не надали, і кошти ніхто повертати не збирається.Не рекомендую, деруть як тільки можуть. Шахраї!!!
мега жахливо!!!!! адміни несуть таке, що на голову не натягнеш!!! "для того щоб зайти на головну сторінку сайту потрібно звязатись з підтримкою, щоб вияснити чому вас не пускає" - ото проф. відповідь..... З трьох різних провайдерів не потрібно тех підтримку сайту, а з інтернету "гавностар" потрібно!!!!!! місяць логи їм відправляю, а у відповідь "у нас все нормально працює..." с***ка у... Читати відгук мега жахливо!!!!! адміни несуть таке, що на голову не натягнеш!!! "для того щоб зайти на головну сторінку сайту потрібно звязатись з підтримкою, щоб вияснити чому вас не пускає" - ото проф. відповідь..... З трьох різних провайдерів не потрібно тех підтримку сайту, а з інтернету "гавностар" потрібно!!!!!! місяць логи їм відправляю, а у відповідь "у нас все нормально працює..." с***ка у вас працює а у мене через вас не працює і за що я гроші віддаю???? перевірте чи всі сайти *.gov.ua працюють і побачите урядові портали працюють через 1.... вИ ще GOOGLE.COM в black list закиньте, д****и......
Не раджу Київстар . Я у відрядженні в Миколаївській області . Довелося перейти на іншого оператора поповнити рахунок на час перебування тут. Питання навіщо користуватися Київстар якщо доводиться час від часу переходити на іншого оператора? Може раз змінити оператора і забути про цю проблему Мої збитки які надала мені компанія Київстар . Плата за тарифним планом Київстар яким я... Читати відгук Не раджу Київстар . Я у відрядженні в Миколаївській області . Довелося перейти на іншого оператора поповнити рахунок на час перебування тут. Питання навіщо користуватися Київстар якщо доводиться час від часу переходити на іншого оператора? Може раз змінити оператора і забути про цю проблему Мої збитки які надала мені компанія Київстар . Плата за тарифним планом Київстар яким я не користувався а кошти списалися + придбання стартового пакету водафон + поповнення рахунку .а тепер подумайте хто ці збитки мені поверне?
Вчора поповнила рахунок на 250 грн для поповнення тарифу, сьогодні 65 грн списало за незрозумілу мені послугу. Я її відразу відключила, але гроші ніхто повертати не збирається. Підтримка Київстару просто виставляє мене дурепою, саму послугу мені не надали, і кошти ніхто повертати не збирається. Не рекомендую, деруть як тільки можуть. Жах.
Хочу залишити відгук про роботу тех підтримки Київстар Якщо ви коли-небудь захочете перенести номер з іншого оператора на Київстар, забудьте про цю ідею. На сайті написано що перенесення триває 3 години. Сьогодні 5 день як у мене немає сотового зв'язку, інтернету, навігації, немає доступу до облікових записів, так як мого номера більше не існує, я навіть не можу... Читати відгук Хочу залишити відгук про роботу тех підтримки Київстар Якщо ви коли-небудь захочете перенести номер з іншого оператора на Київстар, забудьте про цю ідею. На сайті написано що перенесення триває 3 години. Сьогодні 5 день як у мене немає сотового зв'язку, інтернету, навігації, немає доступу до облікових записів, так як мого номера більше не існує, я навіть не можу поповнити банківську картку і тех підтримка Київстар розводить руками, спочатку кажуть що за добу вирішимо, потім за тиждень, тепер взагалі термінів назвати не можуть. Ще кажуть що у тех підтримки немає зв'язку з технічним відділом, тобто всі ваші проблеми йдуть у тех відділ і ніхто не знає що вони там роблять, вирішують вони ваші проблеми чи ні, невідомо. Над головою щодня літають шахеди, а мої родичі ловлять інфаркти, бо не можуть до мене додзвонитися 5 днів. Прекрасний початок співпраці з Київстар.
1. Самовільне підключення послуги мобільного інтернету за 75 грн. за добу, за місяць треба сплатити 2250 грн. додатково крім абонплати. 2. Я маю доступ до wi-fi та інтернету від іншого провайдера, мені ця послуга від Київстару категорично не потрібна. 3.До операторів дзвонила 2 рази. Перший раз оператор сказала, що в мене включена опція "мобільний трафік" і значить тому маю... Читати відгук 1. Самовільне підключення послуги мобільного інтернету за 75 грн. за добу, за місяць треба сплатити 2250 грн. додатково крім абонплати. 2. Я маю доступ до wi-fi та інтернету від іншого провайдера, мені ця послуга від Київстару категорично не потрібна. 3.До операторів дзвонила 2 рази. Перший раз оператор сказала, що в мене включена опція "мобільний трафік" і значить тому маю платити за непотрібну мені послугу, хоча опція була постійно включена, але почали пропадати гроші з початку серпня 2025 року.. За другим разом оператор ніби відключила цю послугу. Але за 7 днів серпня встигли вкрасти з мого рахунку більше 500 грн. 4.На їхньому сайті залишила два звернення, але відповіді ще не отримала. 5.Чекаю на повернення мені вкраденої суми.
Переваги:
Велике покриття мережі
Недоліки:
1.Нав'язують непотрібні послуги без попередження та моєї згоди
Дуже неприємні оператори , поганий зв'язок і інтернет. Дуже приставучі оператори коли потрібно їм підключити акції . Коли мені потрібна поміч, Дуже неприємно зі мною розмовляв. Вважаю їх не професійним здирниками. Перейти на дешевший тариф не дали змоги перейти. Спочатку плати найдорожчий, а через місяць переведемо .... я в шоці
Дуже не люблю писати відгуки, так як можуть бути різні ситуації і сприйняття, але є системні порушення, які дозволяє собі оператор Київстар. Перше і головне: оператор майже ніколи не визнає своєї провини при порушенні наданні послуг, заявки операторами колцентра створюються, як правило, з помилками, потім переносяться в розгляді в термінах по декілька разів, в подальшому вони забувають про них, а... Читати відгук Дуже не люблю писати відгуки, так як можуть бути різні ситуації і сприйняття, але є системні порушення, які дозволяє собі оператор Київстар. Перше і головне: оператор майже ніколи не визнає своєї провини при порушенні наданні послуг, заявки операторами колцентра створюються, як правило, з помилками, потім переносяться в розгляді в термінах по декілька разів, в подальшому вони забувають про них, а згодом взагалі закривають без вирішення та оповіщення. Приклад: «розпіарена» акція «Оце від серця», в якій запропоновано було отримати 50 грн. на бонусний рахунок або подарувати на інший номер. Після прийняття участі в ній, надійшло привітальне смс, що подарунок вже надійшов і можливо в цьому переконатися, але вже 30 діб його так і немає. Терміни вирішення постійно переносяться, ніхто ні за що не відповідає, інформація взагалі відсутня. Другий приклад: На другому номері пропонувалася акція «Додай безлім» за 1 грн./день. Термін дії ії спливав тільки через 8 діб. При замовленні ії в зазначений термін вона стала не доступною, тобто зовсім зникла в пропозиції. Оператор колцентру не зміг побачити і переконатися в термінах її проведення і запросив надіслати скриншоти, які мною заздалегідь були передбачені, знаючи стиль роботи Київстару. Надіслані скриншоти з зазначеною датою замовлення даної акції, не дали жодного результату! Після надсилання 4 звернень до техпідтримки не надійшло ЖОДНОЇ відповіді, заявка відкрита і термін вирішення не відомий, ні техвідділу, ні операторам техпідтримки! Але, для «замилювання очей» з’явилася ця ж акція, вже терміном не на 180 діб, а тільки на 90 діб! Дуже цікаво, чи знає за все це і не тільки, президент Київстару, пане Комаров?
Переваги:
Плюсов не відчуваю.
Недоліки:
Безвідповідальність, непрофесіоналізм, невиконання своїх забов'язань перед споживачем послуг, маніпуляції з проведенням акцій.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Шахраї техпідтримки
Связь никудышняя
Никакой лочльности..
Очень несправедливо дорого
И им всё равно, что Запорожье, прифронтовой город, достань и положь за абонплату, в то время, как в пригород на киевстар не дозвониться. А деньги снимут по полной.
Больше всего раздражает, что ещё смс надоедают, чтобы впарить тариф подороже, но куда ещё дороже.
Читати відгук Тарифы очень дорогие, и как правило не соответствуют качеву. А деньги конечно берут как за нормальную связь.
И им всё равно, что Запорожье, прифронтовой город, достань и положь за абонплату, в то время, как в пригород на киевстар не дозвониться. А деньги снимут по полной.
Больше всего раздражает, что ещё смс надоедают, чтобы впарить тариф подороже, но куда ещё дороже.
И киевстар тв бестолковое дорогущее впаривают.
некоректна поведінка оператора Київстар
Оператор, сам вибив , не дочекавшись завершення розмови.
Оплата пройшла точно, дзвонили... Читати відгук 01.10.2025 була заборгованість по номеру телефона, вчора о 16.53 ця заборгованність була погашена. Оператори вчора казали, що кошти на рахунок зайдуть до 15 хв. Наразі вже 02.10.2025 12:27, оператори кажуть, що кошти не надійшли їм і взагалі їх бухгалтерія вчора мала вихідний. Вчора була середа!.
Оператор, сам вибив , не дочекавшись завершення розмови.
Оплата пройшла точно, дзвонили на гарячу лінію в приват банк, вони підтвердили що оплата є.
Оператор Владислав не може відповісти на ряд питань, некоректно спілкувався. і не зміг допомогти в вирішенні питання.
ПОслугу так і не отримала.
компания Киевстар издевается над инвалидом
..
Київстаррр
афферисти киевстар
Компания которая нарушает границы дозволенного
У сестры у же неоднократно возникали с этим проблема когда во время разговора были слышны голоса работников компании, маты и смех. Они не только прослушивают, но и нарочно рассоединяют абонентов делая невозможность перенобрать номер.
Не вдоволений клієнт
Бажаєте перенести номер до мережі Київстар? Готуйтесь до шахрайства!
В умовах тарифу передбачений домашній інтернет, тому в той же день прийшов майстер та підключив послугу, тому я здійснив дзвінок після проведення інтернету до оператора за номером 466, потрібно було обʼєднати номер... Читати відгук Переніс свій номер з мережі Лайф до Київстар на умовах тарифного плану «Все разом легкий» за ціною 220 грн (ціна і зараз актуальна, скрін з сайту додаю).
В умовах тарифу передбачений домашній інтернет, тому в той же день прийшов майстер та підключив послугу, тому я здійснив дзвінок після проведення інтернету до оператора за номером 466, потрібно було обʼєднати номер з домашнім інтернетом, оператор питає в мене підключаємо тариф «Все разом легкий»? Ну я без зайвої думки підтвердив, але як виявилось мені його підключили за 350 грн ну і відповідно наповнення послуг інше. При цьому, згоду на збільшення я не надавав і не був попереджений, що мій тариф стане в 1.5 рази дорожче.
Тобто, розумієте схему?
1. Оператор заманює нових абонентів створюючи картинку дешевих тарифів.
2. Називає тариф однаково «Все разом легкий», але з різними цінами про які не попереджує (вводить в оману)
3. В день перенесення номеру під соусом обʼєднання послуг збільшує на + 130 грн.
Чудова шахрайська схема.
Ба більше, після скарги в той же день до оператора, надіслали відповідь, (Ваше звернення розглянуто. Дякуємо за інформацію, вона буде використана для покращення якості обслуговування. З повагою, Київстар!)
Яка ж цинічність ситуації, навіть не повернули тариф який було підключеного одразу. Вони обґрунтували, ну вам же оператор спитав підключаємо «Всеразом легкий?» але різниця в ціні яку всі чудово приховали. Ось таким шахрайством займається Київстар.
постійно крадуть гроші з рахунку
Оплатила за тариф за 4 тижні, а через тиждень дитина щось на клацала і вони змінили тариф і всі гроші зникли!!! І потрібно знову оплачувати за тариф. А якщо знову щось не те випадково натиснеш в меню? Що кожного дня по 200 гривень за тариф оплачувати???
Я вже мовчу за те,... Читати відгук Це просто шахраї, які постійно крадуть гроші з рахунку!!!
Оплатила за тариф за 4 тижні, а через тиждень дитина щось на клацала і вони змінили тариф і всі гроші зникли!!! І потрібно знову оплачувати за тариф. А якщо знову щось не те випадково натиснеш в меню? Що кожного дня по 200 гривень за тариф оплачувати???
Я вже мовчу за те, що коли на рахунку є якісь кошти, вони зникають на оплату якихось смс за кордон!!
І якість звʼязку жахлива, постійно переходжу на іншого оператора, щоб працював мобільний інтернет, Kyivstar використовую тільки для дзвінків
Ужасное качество мобильного интернета
Зняття грошей за повітря
Позор Украины , Киевстар!
Жахливе обслуговування
Найгірший провайдер України
Інтернет пропадає кожні 15 хв на 1-2хв, швидкість жахлива.
Кожен місяць при поповненні абонентської плати, спочатку знімають 20 грн на добу інтернету, після чого потрібно доплачувати 20ку шоб зняли місячну плату.
Виходить не 380/ місяць , а 400
За тиждень довіри взагалі мовчу, на ньому швидкості немає взагалі, інтернетом не покористуєшся!
Кантора... Читати відгук Тарифи весь час ростуть, якість весь час падає.
Інтернет пропадає кожні 15 хв на 1-2хв, швидкість жахлива.
Кожен місяць при поповненні абонентської плати, спочатку знімають 20 грн на добу інтернету, після чого потрібно доплачувати 20ку шоб зняли місячну плату.
Виходить не 380/ місяць , а 400
За тиждень довіри взагалі мовчу, на ньому швидкості немає взагалі, інтернетом не покористуєшся!
Кантора шахраїв!
Дістали, міняю провайдера!!
Легалізоване шахрайство
Все що було позитивного - вже давно зникло. А усі їх шахрайські схеми, яким би позаздрив Остап Бендер, по видурюванню грошей з абонентів - просто вкрай набридли. Як і їх жалюгідні виправдання... Читати відгук Як абонент із більш ніж 20 річним стажем скажу лише те, що на даний час Київстар це контора легалізованих шахраїв, яка ще й до того ж неконкурентоспроможна.
Все що було позитивного - вже давно зникло. А усі їх шахрайські схеми, яким би позаздрив Остап Бендер, по видурюванню грошей з абонентів - просто вкрай набридли. Як і їх жалюгідні виправдання за логікою "сам дурень, що наш абонент".
Є гроші на рахунку? Тільки і роби що контролюй аби Київстар їх не поцупив під будь-яким приводом!
З мене досить цього паскудства під назвою Київстар!
Самий кончений оператор зв'язку.
Київстар "національні" шахраї
З найнадійнішого зв'язку, він перетворився на шахрая який постійно вимагає гроші та не надає послугу. Останній випадок став останньою краплею. Із-за того, що застосунок працює некоректно було списані гроші та не надано послугу.
А ще мегабайте мають властивість просто випаровуватися, щоб ти замовляв додаткові послуги.
Спілкування з операторами проблему не вирішує, тому що правила... Читати відгук Київстаром користуюся вже років 20.
З найнадійнішого зв'язку, він перетворився на шахрая який постійно вимагає гроші та не надає послугу. Останній випадок став останньою краплею. Із-за того, що застосунок працює некоректно було списані гроші та не надано послугу.
А ще мегабайте мають властивість просто випаровуватися, щоб ти замовляв додаткові послуги.
Спілкування з операторами проблему не вирішує, тому що правила зв'язку не на боці клієнта.
Кожного разу коли ти хочеш підключити свій тариф, то повинен покласти більше грошей, а то " в них так працює система".
А ще коли ти в Україні, їх система каже що ти у роумінгу... ну їй мабуть видніше.
На цьому мої відносити з цим зв'язком підійшли до завершення.
Побажання Київстару, завершить свою діяльність, ви давно же не відповідаєте стандартам якості.
Київстар шахраї
домашній інтернет
адміни несуть таке, що на голову не натягнеш!!!
"для того щоб зайти на головну сторінку сайту потрібно звязатись з підтримкою, щоб вияснити чому вас не пускає" - ото проф. відповідь.....
З трьох різних провайдерів не потрібно тех підтримку сайту, а з інтернету "гавностар" потрібно!!!!!!
місяць логи їм відправляю, а у відповідь "у нас все нормально працює..."
с***ка у... Читати відгук мега жахливо!!!!!
адміни несуть таке, що на голову не натягнеш!!!
"для того щоб зайти на головну сторінку сайту потрібно звязатись з підтримкою, щоб вияснити чому вас не пускає" - ото проф. відповідь.....
З трьох різних провайдерів не потрібно тех підтримку сайту, а з інтернету "гавностар" потрібно!!!!!!
місяць логи їм відправляю, а у відповідь "у нас все нормально працює..."
с***ка у вас працює а у мене через вас не працює і за що я гроші віддаю????
перевірте чи всі сайти *.gov.ua працюють і побачите урядові портали працюють через 1....
вИ ще GOOGLE.COM в black list закиньте, д****и......
Тут і одної зірочки забагато
Не рекомендую!!!
Поганий зв'язок
Я у відрядженні в Миколаївській області .
Довелося перейти на іншого оператора поповнити рахунок на час перебування тут.
Питання навіщо користуватися Київстар якщо доводиться час від часу переходити на іншого оператора?
Може раз змінити оператора і забути про цю проблему
Мої збитки які надала мені компанія Київстар .
Плата за тарифним планом Київстар яким я... Читати відгук Не раджу Київстар .
Я у відрядженні в Миколаївській області .
Довелося перейти на іншого оператора поповнити рахунок на час перебування тут.
Питання навіщо користуватися Київстар якщо доводиться час від часу переходити на іншого оператора?
Може раз змінити оператора і забути про цю проблему
Мої збитки які надала мені компанія Київстар .
Плата за тарифним планом Київстар яким я не користувався а кошти списалися + придбання стартового пакету водафон + поповнення рахунку .а тепер подумайте хто ці збитки мені поверне?
Не рекомендую!
Не рекомендую, деруть як тільки можуть. Жах.
Тех підтримка Київстар
Якщо ви коли-небудь захочете перенести номер з іншого оператора на Київстар, забудьте про цю ідею.
На сайті написано що перенесення триває 3 години. Сьогодні 5 день як у мене немає сотового зв'язку, інтернету, навігації, немає доступу до облікових записів, так як мого номера більше не існує, я навіть не можу... Читати відгук Хочу залишити відгук про роботу тех підтримки Київстар
Якщо ви коли-небудь захочете перенести номер з іншого оператора на Київстар, забудьте про цю ідею.
На сайті написано що перенесення триває 3 години. Сьогодні 5 день як у мене немає сотового зв'язку, інтернету, навігації, немає доступу до облікових записів, так як мого номера більше не існує, я навіть не можу поповнити банківську картку і тех підтримка Київстар розводить руками, спочатку кажуть що за добу вирішимо, потім за тиждень, тепер взагалі термінів назвати не можуть. Ще кажуть що у тех підтримки немає зв'язку з технічним відділом, тобто всі ваші проблеми йдуть у тех відділ і ніхто не знає що вони там роблять, вирішують вони ваші проблеми чи ні, невідомо.
Над головою щодня літають шахеди, а мої родичі ловлять інфаркти, бо не можуть до мене додзвонитися 5 днів. Прекрасний початок співпраці з Київстар.
Нав'язування непотрібної послуги Київстаром
2. Я маю доступ до wi-fi та інтернету від іншого провайдера, мені ця послуга від Київстару категорично не потрібна.
3.До операторів дзвонила 2 рази. Перший раз оператор сказала, що в мене включена опція "мобільний трафік" і значить тому маю... Читати відгук 1. Самовільне підключення послуги мобільного інтернету за 75 грн. за добу, за місяць треба сплатити 2250 грн. додатково крім абонплати.
2. Я маю доступ до wi-fi та інтернету від іншого провайдера, мені ця послуга від Київстару категорично не потрібна.
3.До операторів дзвонила 2 рази. Перший раз оператор сказала, що в мене включена опція "мобільний трафік" і значить тому маю платити за непотрібну мені послугу, хоча опція була постійно включена, але почали пропадати гроші з початку серпня 2025 року.. За другим разом оператор ніби відключила цю послугу. Але за 7 днів серпня встигли вкрасти з мого рахунку більше 500 грн.
4.На їхньому сайті залишила два звернення, але відповіді ще не отримала.
5.Чекаю на повернення мені вкраденої суми.
київстар інтернет
Нахабні та не професійні
Жахливе обслуговування оператором мобільного зв"язку Київстар
Перше і головне: оператор майже ніколи не визнає своєї провини при порушенні наданні послуг, заявки операторами колцентра створюються, як правило, з помилками, потім переносяться в розгляді в термінах по декілька разів, в подальшому вони забувають про них, а... Читати відгук Дуже не люблю писати відгуки, так як можуть бути різні ситуації і сприйняття, але є системні порушення, які дозволяє собі оператор Київстар.
Перше і головне: оператор майже ніколи не визнає своєї провини при порушенні наданні послуг, заявки операторами колцентра створюються, як правило, з помилками, потім переносяться в розгляді в термінах по декілька разів, в подальшому вони забувають про них, а згодом взагалі закривають без вирішення та оповіщення. Приклад: «розпіарена» акція «Оце від серця», в якій запропоновано було отримати 50 грн. на бонусний рахунок або подарувати на інший номер. Після прийняття участі в ній, надійшло привітальне смс, що подарунок вже надійшов і можливо в цьому переконатися, але вже 30 діб його так і немає. Терміни вирішення постійно переносяться, ніхто ні за що не відповідає, інформація взагалі відсутня.
Другий приклад: На другому номері пропонувалася акція «Додай безлім» за 1 грн./день. Термін дії ії спливав тільки через 8 діб. При замовленні ії в зазначений термін вона стала не доступною, тобто зовсім зникла в пропозиції. Оператор колцентру не зміг побачити і переконатися в термінах її проведення і запросив надіслати скриншоти, які мною заздалегідь були передбачені, знаючи стиль роботи Київстару. Надіслані скриншоти з зазначеною датою замовлення даної акції, не дали жодного результату! Після надсилання 4 звернень до техпідтримки не надійшло ЖОДНОЇ відповіді, заявка відкрита і термін вирішення не відомий, ні техвідділу, ні операторам техпідтримки! Але, для «замилювання очей» з’явилася ця ж акція, вже терміном не на 180 діб, а тільки на 90 діб!
Дуже цікаво, чи знає за все це і не тільки, президент Київстару, пане Комаров?