Валерій Відгук додано 19 березня, 2025 год8 переглядів
Жадібність компанії загубить Київстар. Звернення до оператора з питанням про надлишкове списання коштів не дає ефекту. Оператор ні на що не впливає і пробує вам "напарити" додаткові послуги. Не даремно абоненти переходять на інші оператори, з більш лояльними програмами обслуговування
Недоліки:
Тотальна запрограмована жадібність компанії Київстар.
Ваше право відмовитись від послуг. Вас ніхто не змушує.
Інші лояльні оператори? Ви серйозно? Далеко ходити не треба. Перенести сім лайфцел на eSim - 100 грн я платила. Інші сімкарту переносили з київстар на лайф - 50 грн пластик. Нову сімкарту купиш - заблоковані смс і дзвінки, аж поки не оплати тариф. Навіть до оператора подзвонити неможливо, якщо тариф на новій сім не сплачено. Лояльний в нас тільки київстар.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жадібність компанії губить Київстар - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку
Інші лояльні оператори? Ви серйозно? Далеко ходити не треба. Перенести сім лайфцел на eSim - 100 грн я платила. Інші сімкарту переносили з київстар на лайф - 50 грн пластик. Нову сімкарту купиш - заблоковані смс і дзвінки, аж поки не оплати тариф. Навіть до оператора подзвонити неможливо, якщо тариф на новій сім не сплачено. Лояльний в нас тільки київстар.