Компанія Київ Стар запропонувала знижку на місячний пакет послуг мінус 30 відсотків за умов вчасного поповнення рахунку. Третій місяць поспіль поповнення роблю вчасно, однак після нуля годин перед нарахуванням пакета послуг компанія списує абонплату за денний обсяг після чого, мотивуючи технічними налаштуваннями вимагає знову поповнити рахунок на більш ніж 30 відсотків від суми місячної абонплати для продовження користування послугами
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Як КиївСтар знижки "нараховує" - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку