Ольга Відгук додано 21 жовтня, 2020 год69 переглядів
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Доброго дня! Обуренню немає меж!!! Купувала телефон, консультант ввічливо запропонував скористатися сираховкою даного товару, у разі не використання послуги, оплаченні кошти модна повернути. Сьогодні настав той день коли виявила бажання скористатися сираховкою, так як сума 850 грн, цілком прийнятна для покупки того товару, який потрібний. Відповідь консультанта шоковала : " Ваші кошти згоріли, так як пройшов термін повернення коштів!" ☝️️ Питання!!! Чому ж про ці терміни не попередили при покупці страховки?! Відповівши, що у країні карантин і згідно чинного законодавства це є форс - мажорними обставинами! Відповідь шоковала :"Це не є причина "! Серйозно? Оголошений карантин для Comfy не є форс - мажорними обставинами!? Це як? Потрібні більш серйозні обставини? Ок. Будуть Вам підтверджуючі документи! Витяг із рішення Торго - Промислової палати, Вас, влаштує? Як можна таким чином будувати бізнес? 1 згоден
Доброго дня! Ольга, напишіть, будь ласка, дані про покупку на нашу пошту: [email protected] з номером відгуку: 1281563, ми обов’язково перевіримо яку саме послугу ви придбали та одразу вам відповімо. У нас є захист смартфону від розбиття дисплею, він діє 1 рік, якщо послугою не скористаєтесь протягом цього часу, то в строк 90 днів з моменту закінчення її дії необхідно з чеком звернутись в будь-який зручний для вас магазин, де ми зможемо повернути кошти у вигляді бонусів. Ми повністю згодні, що у зв’язку з форс-мажорними ситуаціями не завжди є час одразу прийти в магазин, саме тому надали строк в 90 днів, щоб наші покупці змогли розрахувати свій час та звернутись в магазин протягом цього періоду та отримати бонуси, на які можна буде придбати товари.
Відсутнє повернення страховки - Відгуки про Comfy
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку