Анатолий Украина, Вінниця Відгук додано 19 березня, 2017 год943 перегляда
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Як би раніше, зайшов на цей сайт, нічого б не купував у цьому магазині. 19.11.2016 р. в магазині у м.Вінниці, по вул. 600-річчя 17Е, купив міксер Simens, до нього страховку, програму розширеного сервісу. Відомий бренд, гарантія 2 роки. Проте, після 2-х разового виористання, виявилося, що пластмасовий кінчик вінчика поламаний. 21.12.2016 р. передав міксер до магазину, було складено відповідний акт, в якому було вказано, що термін гарантійного ремонту не може перевищувати 14 днів. Мої надії на повагу до клієнта не виправдались. Після дзвінка на пряму лінію та неодноразових відвідувань магазину СМС-повідомлення надійшло 16 лютого (через 60 днів, замість 14). В магазині мені повідомили, що випадок поломки вінчики виконавцем визнано не гарантійним. Це що 2 місяці проводили випробування вінчиків. 20.02.2016 р. написав заяву, з проханням врегулювати цю проблему, на імя керуючого магазину «Comfy» Білодідова О.В., працівники магазину запевнили мене, що протягом 14 днів питання буде розглянуто. Пройшло ще 30 днів (знову ж замість 14), "випробування" міксера і мого терпіння продовжується. Не дотримуватись термінів, та забувати про клієнтів це напевно кредо магазину. Готую лист у відповідні інстанції.
Доброго дня, Анатолій! Описана вами ситуація шалено неприємна. Приносимо найщиріші вибачення за подібне обслуговування і неймовірно довгі терміни ремонту техніки. Для нас вкрай важливо розібратися в цьому випадку, тому дуже просимо вас відправити на нашу електронну адресу [email protected] інформацію, яку ви вказали тут, номер вашого сертифіката розширеного сервісу та контактну інформацію (ПІБ та номер телефону). Запевняємо вас, що за допомогою цих даних зможемо в найкоротші терміни з'ясувати подробиці і докладемо всіх зусиль для вирішення вашого питання. Розуміємо, що зараз довіра до нашої компанії остаточно підірвана, але дуже просимо надати нам останній шанс. Ще раз хочемо принести вибачення за всі незручності, з якими ви зіткнулися, чекаємо зворотного зв'язку.
Уже майже 3 місяці без міксера. "Дякую" працівникам магазину - Відгуки про Comfy
19.11.2016 р. в магазині у м.Вінниці, по вул. 600-річчя 17Е, купив міксер Simens, до нього страховку, програму розширеного сервісу. Відомий бренд, гарантія 2 роки. Проте, після 2-х разового виористання, виявилося, що пластмасовий кінчик вінчика поламаний. 21.12.2016 р. передав міксер до магазину, було складено відповідний акт, в якому було вказано, що термін гарантійного ремонту не може перевищувати 14 днів. Мої надії на повагу до клієнта не виправдались. Після дзвінка на пряму лінію та неодноразових відвідувань магазину СМС-повідомлення надійшло 16 лютого (через 60 днів, замість 14). В магазині мені повідомили, що випадок поломки вінчики виконавцем визнано не гарантійним.
Це що 2 місяці проводили випробування вінчиків. 20.02.2016 р. написав заяву, з проханням врегулювати цю проблему, на імя керуючого магазину «Comfy» Білодідова О.В., працівники магазину запевнили мене, що протягом 14 днів питання буде розглянуто. Пройшло ще 30 днів (знову ж замість 14), "випробування" міксера і мого терпіння продовжується. Не дотримуватись термінів, та забувати про клієнтів це напевно кредо магазину. Готую лист у відповідні інстанції.
відгук
Коментарі до відгуку