Нещодавно придбала товар, зазвичай все купую онлайн, але наразі потрібно було побачити і пощупати як то кажуть. І була неприємно вражена непрофесійністю продавчині - ні характеристики по товару, ні порад повний нуль, а ще на якісь питання чи прохання показати ще якийсь товар закочувала очі (молода дівчина з великими нарощеними віями). Чому мене це обурило, я працювала колись в схожій... Читати відгук Нещодавно придбала товар, зазвичай все купую онлайн, але наразі потрібно було побачити і пощупати як то кажуть. І була неприємно вражена непрофесійністю продавчині - ні характеристики по товару, ні порад повний нуль, а ще на якісь питання чи прохання показати ще якийсь товар закочувала очі (молода дівчина з великими нарощеними віями). Чому мене це обурило, я працювала колись в схожій мережі (без назв) і ми бились за покупця, товар ми знали від А до Я і дійсно хотіли продати, а тут було враження ніби мені одолженіє зробили, що продали… короче треш повний, якби це був таємний покупець, то дівчина завалила б по всім пунктам! Алло люблю як магазин, не дарма він в місті один з найбільших, але з такими чудо продавцями виручки не буде! Якби мені не терміново було б то я і не купила товар … Ситуація в місті Берегово, Закарпатська область! Відправте продавців терміново на тренінги з продаж, якщо ще таке практикують і хай вчать товар, що є на вітринах хоча б….
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Зробила замовлення рюкзака дитині в четвер. Звязалися аж у понеділок і повідомили, що немає у наявності…Чому не слідкуєте за наявністю товару і витрачаєте час людей ?На Prom замовила отримала товар на наступний день
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону та номер замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Перший раз зробила онлайн замовлення з доставкою в магазин алло, і поки враження зовсім не приємні( Оплачене замовлення,(305598948) дата доставки 19.01, сьогодні 22.01, замовлення немає, коли воно буде?
Вітаю, Юлія. Дякуємо Вам за відгук. Бачимо, що наразі замовлення вже отримано, однак затримка доставки мала місце бути. Це неприйнятно для нас, і ми докладемо зусиль, щоб такі ситуації не повторювалися. Додатково, зафіксуємо інформацію і пропрацюємо з продавцем даного товару. З повагою, Георгій, Департамент турботи про Клієнтів
Купил на алло акамуляторную лед лампу. Проработала ровно 15 дней после чего перестала работать. Обратился к продавцу. Сначала игнорировали, потом через сутки перезвонили и сказали что нечем помоч не могут так как срок гарантии 14 дней прошёл. Очень недоволен остался. Рекомендую 10 дорогой обходить этих продавцов
Добрий день. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук було передано нашим фахівцям для ретельного аналізу з метою поліпшення якості наших послуг. Інформацію обов'язково перевіримо і вживемо заходів. Дякуємо за відгук. З повагою Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
Чув про товар з вітрини в Алло і тепер зіткнувся сам(( Дуже прикро за Алло, бо досить часто тут купував, але потрібно бути чесним, і перед усім з собою. Чи не можна вказувати що товар з вітрини перед купівлею, а не ставити клієнтів перед фактом, що товар з вітрини. Робіть додаткові знижки тощо і у вас його куплять, кому для... Читати відгук Чув про товар з вітрини в Алло і тепер зіткнувся сам(( Дуже прикро за Алло, бо досить часто тут купував, але потрібно бути чесним, і перед усім з собою. Чи не можна вказувати що товар з вітрини перед купівлею, а не ставити клієнтів перед фактом, що товар з вітрини. Робіть додаткові знижки тощо і у вас його куплять, кому для себе. Виникло розчарування даною мережею. Тому при купівлі і отриманні повідомлень від магазину. Замовлення 401451819 на Смарт-годинник Redmi Watch 5 Lite Black (Чорний) BHR8789GL.
Добрий день. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук було передано нашим фахівцям для ретельного аналізу з метою поліпшення якості наших послуг. Інформацію обов'язково перевіримо і вживемо заходів. Дякуємо за відгук. З повагою Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
Нарахували алло гроші в розмірі 300 гривень. В понеділок придбав навушники (код товару 1052469) в магазині на площі Шандора Петефі в Ужгороді, як виявилося криворукий, китайський інженер придумав собі, що овальна форма амбрюшур буде зручно стояти у вухах. Насправді в даних навушниках відчуваєш дискомфорт вже через 5-10 хвилин. Навушники мають зручно сидіти і не давити та не гризти вас. Не... Читати відгук Нарахували алло гроші в розмірі 300 гривень. В понеділок придбав навушники (код товару 1052469) в магазині на площі Шандора Петефі в Ужгороді, як виявилося криворукий, китайський інженер придумав собі, що овальна форма амбрюшур буде зручно стояти у вухах. Насправді в даних навушниках відчуваєш дискомфорт вже через 5-10 хвилин. Навушники мають зручно сидіти і не давити та не гризти вас. Не всім вони підійдуть, тому дивіться відразу в магазині їх. Хотів їх повернути в той же день, коли придбав але як мені сказали в них була якась проблема з терміналом і повернення коштів буде доступне тільки завтра. Довелося йти з магазину і прийти на наступний день у вівторок. По даній акції з навушниками є можливість придбати лише ті, які вони пропонують. На мою думку пропонують якраз ті, які ніякі і які важко продаються. Дзвонив на гарячу лінію і питав чи можна додати до акції навушники з кодом 851915, бо вони якраз круглої форми але сказали, що така можливість відсутня. Самі дешеві навушники за даною акцією, які ви можете придбати це від 899 гривень але так, як я не користуюся останнім часом часто навушниками, то хотів придбати саме за такою ціною і взагалі я б краще придбав навушники з кодом 121824, вони в мене з літа 2023 року і до тепер працюють без проблем але вони не беруть участі в акції. На рахунок продавців, той хлопець, що продав і та дівчина, що зробила повернення обслуговування було на професійному рівні, а ось той хлопець, коли я увійшов в день повернення і привітався з ним, то він у відповідь мовчки стояв біля входу, трохи навчіть його манерам він там працює продавцем, а не охороною в якомусь нічному клубі. Коротше, до двох продавців, які мене обслуговували претензій немає, а ось до самого магазину є багато. За захисну плівку до тепер вам не можу пробачати, що продаєте її без набору для поклейки її на екран смартфону, бо втратив не тільки плівку, а й 200 алло грошей та 60 гривень кешбеку з купівлі смартфону. До речі, скоро в мене день народження, залиште собі ті нещасні алло гроші в розмірі 300 гривень, бо при умовах їх використання придбати від 1000 гривень, я не збираюся у вас нічого купувати з принципу. Якщо вже даруєте 300 гривень алло грошей на д.н. то вже даруйте на сприятливих умовах. І взагалі в мене немає бажання купувати у вас товари, виняток Motorola G32, яку я придбав виключно із за наявності товару. Скажу так, смартфон куди гірше за Tecno Pova 3, особливо зв'язок та камера. Віддам його потім мамі, а собі придбаю, щось краще але в іншому магазині. Motorola - це насправді Lenovo. Motorola, вже давно китайська і все, що залишилося від неї - це лише назва.
Переваги:
Продавець, який продав та яка зробила повернення.
Недоліки:
Повернення товару, проблема з терміналом. Один не ввічливий продавець при вході, який не привітався у відповідь в день повернення товару.
Добрий день, Руслан. Вибачте за незручності. Ми вже передали ваш відгук нашим фахівцям для уважного розгляду та прийняття заходів з покращення якості наших послуг. Інформацію буде перевірено. Дякуємо за Ваш відгук. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.
Вчора оставив заявку на обмін мобільного телефона. Ні хто не передзонив і не написав на емайл. Сьогодні знову відправив заявку, але передзвонив. Дівчина спочатку не дала відповідь, з часом передзвонила і повідомила, що ця функція не працює.
Добрий день . Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та номер телефону, для того щоб ми змогли допомогти і надати потрібну вам інформацію .З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Всім доброго дня. Купив для організації два SSD безпосередньо у "АЛЛО" (код ЄДРПОУ юридичної особи: 30012848). До товару претензій не маю, але не можу добитися від ТОВ "АЛЛО" видаткових накладних на товар. Після недовгої переписки через Е-Мейл мені прислали якийсь лист, зі змісту якого мені пояснюється, чому я, як покупець - юридична особа - не маю вимагати від продавця... Читати відгук Всім доброго дня. Купив для організації два SSD безпосередньо у "АЛЛО" (код ЄДРПОУ юридичної особи: 30012848). До товару претензій не маю, але не можу добитися від ТОВ "АЛЛО" видаткових накладних на товар. Після недовгої переписки через Е-Мейл мені прислали якийсь лист, зі змісту якого мені пояснюється, чому я, як покупець - юридична особа - не маю вимагати від продавця ТОВ "АЛЛО" стандартного підписаного і проштампованого печаткою видаткового документа. Майте на увазі ці обставини, перед тим, як купуватимете щось в "АЛЛО" по безготівковому розрахунку. P.S. Доречі - відгуки зі свого сайту вони видаляють.
Переваги:
Особливих "плюсів" не знайшов. Магазин - як магазин.
Недоліки:
По "безготівковому" розрахунку покупець видаткових документів від продавця не матиме. Його відгук на сайті "АЛЛО" буде видалений, як той, що не пройшов модерацію.
Інформація отримана від вас була передана нашим фахівцям і отримала підтвердження, що документи відправлять сьогодні.З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Когда-то покупал в магазине телефон, потом тут же брал ноутбук. Оба гаджета - восторг. Сейчас же зашел, цены высокие, персонал неприветливый, даже покупать не хочется.
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] більш детальніше а саме ваш номер телефону, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
Відсутня можливість на час гарантійного ремонту, отримати аналогічний товар на заміну з обмінного фонду, що суперечить пункту 9 статті 8 Закону України Про захист прав споживачів.
Переваги:
Чудовий сервіс підтримки в чат боті в Телеграм
Чудовий застосунок
Недоліки:
Порушення закону
Частина консультантів не компетентні
Відсутня можливість дистанційного зворотнього зв'язку з магазином(приходиться бігати по 10 разів)
Добрий день . Приносимо вибачення за створені незручності. Просимо Вас надати номер вашого замовлення , контактний номер телефону та адресу магазину куди ви зверталися щоб ми змогли розглянути дану ситуацію та допомогти розібратися. З повагою Департамент Турботи про Клієнтів Показати 1 відповідь
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, пр-т Победы, д. 47-а 14 липня купив портативний монітор DELL до ноутбука. Забрав в магазині (самовивіз) біля шулявського моста в Києві. 15-го приніс назад на заміну або повернення, тому що він постійно відключався після підключення. При чому це при покупці виявити не змогли тому що він починає відключатися і підключатися десь після хвилини роботи. Тестували на декількох ноутбуках, при поверненні, навіть у... Читати відгук 14 липня купив портативний монітор DELL до ноутбука. Забрав в магазині (самовивіз) біля шулявського моста в Києві. 15-го приніс назад на заміну або повернення, тому що він постійно відключався після підключення. При чому це при покупці виявити не змогли тому що він починає відключатися і підключатися десь після хвилини роботи. Тестували на декількох ноутбуках, при поверненні, навіть у магазині. Його передали в СЦ для діагностики, як мені сказали ( номер заявки - 3075-000234 ). Але досі на 01 серпня зі мною ніхто так не звязався з цього приводу. На сайті бачу що таких моніторів вже немає в наявності (хоча модель обирав дуже довго). Тоб то навряд його мені замінять. Але і повертати гроші або ремонтувати його теж ніхто не поспішає. Намагався телефонувати на гарячу лінію, але там окрім того що він 17 липня потрапив до СЦ нічого не можуть сказати. До магазину де мені видавали товар та потім приймали назад - взагалі немає ніяких претензій. Але ж процедурую діагностіки нового товару - та отримання зворотнього звязку - якась біда. Скільки це ще може тривати?
Добрий день, Дмитро. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. А саме номер телефон та номер замовлення. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 2 відповіді
Заказал ребенку велосипед к 8 Марта. Заказ выполнен в сроки, а сам велосипед приехал б.у. Кто на нем катался и откуда его переместили я уже не скажу. По итогу сколы, царапины, грязные покрышки, согнутая тормозная колодка, надо покупать новую и менять. Такое состояние с коробки. Администрация проблему видела, хотела макс помочь поменять на новый, но такого цвета не... Читати відгук Заказал ребенку велосипед к 8 Марта. Заказ выполнен в сроки, а сам велосипед приехал б.у. Кто на нем катался и откуда его переместили я уже не скажу. По итогу сколы, царапины, грязные покрышки, согнутая тормозная колодка, надо покупать новую и менять. Такое состояние с коробки. Администрация проблему видела, хотела макс помочь поменять на новый, но такого цвета не было уже в наличии. Так как ребенок ждал к 8 Марта подарок, забрал уже как есть. Это последняя покупка в этой сети. Не рекомендую.
Добрий день, Максим. Вибачте за незручності. Ваш відгук вже передано нашим спеціалістам для уважного розгляду та вжиття заходів для поліпшення якості наших послуг. Інформація буде перевірена. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Добрый день. Никому не рекомендую ничего покупать в магазинах Алло, 12.02 покупала в г.Харькове по адресу ул.Полтавский шлях 152 р-н Холодная гора, стекло и чехол на телефон. Продавец поставил стекло от другой модели телефона и начал отставать в тот же день, о том что такого стекла нет он почему то не уведомил, на следующий день сделали возврат, а чехол который... Читати відгук Добрый день. Никому не рекомендую ничего покупать в магазинах Алло, 12.02 покупала в г.Харькове по адресу ул.Полтавский шлях 152 р-н Холодная гора, стекло и чехол на телефон. Продавец поставил стекло от другой модели телефона и начал отставать в тот же день, о том что такого стекла нет он почему то не уведомил, на следующий день сделали возврат, а чехол который был куплен вообще непонятно от какой модели телефона, я была проездом в городе и соответственно вернуть или поменять чехол я не могу, но отверстие сзади для камер не подходит вообще на телефон. Написала уже жалобу на магазин, предложили приехать из другой страны и сделать возврат. Никаких извинений по поводу того, что продавец пользуясь ситуацией, просто продает что попало, а вдруг прокатит, не последовало, сделали меня виноватой и дурой. Просто отвратительное отношение и обслуживание, в такое тяжёлое военное время люди пытаются нажиться и обдурить, сплошное враньё на попытки что-либо доказать,. Люди пожалуйста ничего не покупайте в этих магазинах. Никому не рекомендую.
Добрий день, . Вибачте за незручності. Ми вже передали ваш відгук нашим фахівцям для уважного розгляду та прийняття заходів з покращення якості наших послуг. Інформацію буде перевірено. Дякуємо за Ваш відгук. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів
Після повернення товару, який не підійшов, мені не повернулись алло-гроші (внутрішні гроші виконують функцію знижки), які були витрачені на придбання цього товару, хоча продавець в магазині запевнив, що вони повертаються одразу, а реальні гроші можуть затриматись. Вийшло навпаки в моєму випадку. В службі підтримки вже третій день обіцяють, що зі мною хоча б зв'яжуться відповідні фахівці, але ніхто так і... Читати відгук Після повернення товару, який не підійшов, мені не повернулись алло-гроші (внутрішні гроші виконують функцію знижки), які були витрачені на придбання цього товару, хоча продавець в магазині запевнив, що вони повертаються одразу, а реальні гроші можуть затриматись. Вийшло навпаки в моєму випадку. В службі підтримки вже третій день обіцяють, що зі мною хоча б зв'яжуться відповідні фахівці, але ніхто так і не зв'язався. А я хотів як раз використати ці алло-гроші на придбання подарунку на день св. Валенина - але довелось придбати у конкурентів - в Цитрусі, але хз - може вони й не конкуренти
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Відгук про АЛЛО за адресою Запоріжжя, просп. Ленина, 156/4 Замовив відео-гру 25 січня. Учора 2 лютого, але посилки ще досі небуло, скільки ще чекати, ніхто не знав. Звертався у підтримку, сказали що ваша посилка буде скоро доставлена до місту призначення, але я бачив зовсім інакшу ситуацію. Підтримка працює паганенько. Десь навіть не доправцьовує, бо я просив сказати причину чому моя посилка на довго затрималася, але сказали що вона у... Читати відгук Замовив відео-гру 25 січня. Учора 2 лютого, але посилки ще досі небуло, скільки ще чекати, ніхто не знав. Звертався у підтримку, сказали що ваша посилка буде скоро доставлена до місту призначення, але я бачив зовсім інакшу ситуацію. Підтримка працює паганенько. Десь навіть не доправцьовує, бо я просив сказати причину чому моя посилка на довго затрималася, але сказали що вона у дорозі. По ітогу, зробив повернення коштів, пішов у магазин та купив у іншому магазині, бо не хочу більше мати справу з тим
Добрий день. Вибачте за незручності. Ми вже передали ваш відгук нашим фахівцям для уважного розгляду та прийняття заходів з покращення якості наших послуг. Інформацію буде перевірено. Дякуємо за Ваш відгук.. З повагою, Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів.
Відгук про АЛЛО за адресою Бориспіль, ул. Киевский ШляхНа день народження неприслали бонуси алло гроші, а так непогано прикольна програма бувають випадки хороші знижки завдяки алло гроші але все рідше
Добрий день, Сергій. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. Дякуємо за відгук. З повагою Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів
Добрий день. Вибачте за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та номер замовлення для детального розгляду ситуації і отримання відповіді. Прошу Вас також продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected]. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, пр-т Победы, д. 47-а Купувал смартфон в магазині Алло на Правди 47 (Retrovile), м. Київ. Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців. При покупці жодного слова про це. Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі. На гарячій лінії заявили що... Читати відгук Купувал смартфон в магазині Алло на Правди 47 (Retrovile), м. Київ. Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців. При покупці жодного слова про це. Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі. На гарячій лінії заявили що це такій безкоштовній подарунок (по чеку це не так ) запропонували звернутись до магазину та повернуті телефон c подарунком, витратити час на абсолютно непотрібний "подарунок".
Якщо вже "даруєте" - то дозволили хоч обрати подарунок, чи пітайте про нього Або взагалі мовчіть та не додавайте до чеку. Тільки зіпсували настрій від придбання. Краще купіти за ту саму ціну в конкурентів. Якщо протягом часу корістування виявиться що телефон з проблемою - мені повернуть повну ціну, чи утримують "подарунок"? Впевненен суму меншу на "подарунок" він коштує 1090 грн (думаю це не випадково). На мою думку це шахрайство....
Добрий день. Вибачте за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та адресу магазину для детального розгляду ситуації і отримання відповіді. Прошу Вас також продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected]. З повагою, Кирило, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 2 відповіді
Купувала смартфон в магазині Алло на Лаврухіна 4, м. Київ. Вже дома у чеку побачила, що мені "зробили знижку" 430 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців. При покупці жодного слова про це. Ні про послугу, ні як нею скористатись, і промокоду теж у чеку не знайшлося. На гарячій лінії запропонували звернутись... Читати відгук Купувала смартфон в магазині Алло на Лаврухіна 4, м. Київ. Вже дома у чеку побачила, що мені "зробили знижку" 430 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців. При покупці жодного слова про це. Ні про послугу, ні як нею скористатись, і промокоду теж у чеку не знайшлося. На гарячій лінії запропонували звернутись до магазину, витратити час на абсолютно непотрібний "подарунок". Враховуючи те, що покупець інвалід по зору (одне око -7, іншого немає), виглядає як знущання. Якщо вже "даруєте" - то дозволили хоч обрати подарунок, наприклад зарядний пристрій, який відсутній у комплектації смартфону. Або взагалі мовчіть про подарунок. Тільки зіпсували настрій від придбання. Краще б пішла в сусідній Фокстрот - за ту саму ціну. До речі - якщо протягом найближчого часу виявиться що телефон не пригодний - мені повернуть повну ціну, чи утримують "подарунок"? Впевнена суму меншу на "подарунок". На мою думку це шахрайство.... Відтепер Алло буде останнім у списку магазинів, який я оберу в майбутньому.
Вдячні за Ваш відгук і приносимо вибачення за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та номер замовлення для подальшого розгляду ситуації. Також просимо Вас надіслати відгук разом із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
Покупали магазині в Алло Київ вул. Героїв Полку Азов (Малиновського Маршала, 12,А, ТРЦ «Lake Plaza», маг. Алло. телефон ZTE 22 вересня ввечері. Спитали в продавця про перенос данних .Продавщиця не запропонувала нам пакет про перенос данних за 149 грн,а сказала що пакет по переносу данних стоїть 1399 .Я спитав ,чому так дорого,продавщиця відповіла ,що так він коштує,намагаючись продати інший... Читати відгук Покупали магазині в Алло Київ вул. Героїв Полку Азов (Малиновського Маршала, 12,А, ТРЦ «Lake Plaza», маг. Алло. телефон ZTE 22 вересня ввечері. Спитали в продавця про перенос данних .Продавщиця не запропонувала нам пакет про перенос данних за 149 грн,а сказала що пакет по переносу данних стоїть 1399 .Я спитав ,чому так дорого,продавщиця відповіла ,що так він коштує,намагаючись продати інший пакет,який нам був не потрібний. Я запитав про подарунок до телефона ,продавець ,її колега відповів ,що так є до цього телефона подарунок -сіліконовий чехол. Ми оплатили телефон,пакет який нам не був потрібний та ще на 2 рік гарантію. Магазин вже мав закритися ,тому продавщиця відповіла ,що приходьте завтра ,бо вона не справлялася з переносом данних. На наступний день моя жінка прийшла до магазина ,щоб продовжити перенос данних. Вона запитала у продавщиці про відміну та скасуння пакету за 1399 ,та оплату тільки за перенос данних, продавщиця відмовилася пояснюючи тим що це довга історія ,що їй треба прибирати коди ,хоча їй треба було можливо ліквідувати телебачення та ліцензійний антивірус.Коли жінка запитала за подарунок ,який мав діти до телефону -сіліконовий чехол,бо їй напередодні не дали ,продавщиця відповіла ,що треба було брати напередодні. Вважаю що данна продавщиця вводить своїми діями в оману продавців ,користуючись їх необізнаністю. За професіоналість ставлю четвірку ,бо перенос данних був зроблений не повністю. За обслуговування ставлю одиницю за обман покупців.
Переваги:
За професіоналізм ставлю чотири т.я.не повністю були перенесені данні.
Недоліки:
За обслуговування ставлю одиницю,бо продавщиця ввела в оману та не запропонувала пакет ,відповідно переносна данних ,який коштує більш ніж на 1200 грн дешевше,а також обманула не надавши силіконовий чехол для телефону,який входив в подарунок до телефону .
Доброго дня, В'ячеслав! Дякуємо за Ваш відгук і вибачте за виниклу ситуацію. Будь ласка, надайте нам Ваш контактний номер телефону, щоб ми могли з Вами зв'язатися і розібратися у цій ситуації. Прошу Вас продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
Купив лампу Xiaomi через додаток за 1529 грн, прийшов в магазин забрати замовлення, продавці створили нове замовлення з ціною у магазині 1699 грн. По своїй неуважності різницю в 170 грн помітив вже ввечері вдома. Звернувся до підтримки, щоб оформити скаргу. Магазин запропонував прийти і повернути товар і купити заново, жодного вибачення я не почув. Хлопчик Микита на горячій лінії... Читати відгук Купив лампу Xiaomi через додаток за 1529 грн, прийшов в магазин забрати замовлення, продавці створили нове замовлення з ціною у магазині 1699 грн. По своїй неуважності різницю в 170 грн помітив вже ввечері вдома. Звернувся до підтримки, щоб оформити скаргу. Магазин запропонував прийти і повернути товар і купити заново, жодного вибачення я не почув. Хлопчик Микита на горячій лінії перебивав та звинуватив, що я сам не дивився скільки плачу, тому сам винний. А компанія Алло не бачить помилки та проблеми в ситуації, що вам підмінять замовлення. Раніше з таким в Алло не зіштовхувався, але після цього не буду сам тут купувати і радити іншим. Yjvth pfvjdktyyz 401020598
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], Ваш контактний номер телефону,щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою компанія Алло
allo22 развод под именем АЛЛО. АЛЛО, имейте ввиду, если это не Ваших рук дело, то пользуются очень успешно Вашим именем. В октябре 2022г. предлагали вложить небольшую сумму, сначала 600 грн только на 7 дней, но увольняют, т.к. заканчивается так называемый контракт, поэтому нужно было поднять депозит до минимального 2200 грн, потом до 3000 грн и 10000 грн. (это фиксированные суммы... Читати відгук allo22 развод под именем АЛЛО. АЛЛО, имейте ввиду, если это не Ваших рук дело, то пользуются очень успешно Вашим именем. В октябре 2022г. предлагали вложить небольшую сумму, сначала 600 грн только на 7 дней, но увольняют, т.к. заканчивается так называемый контракт, поэтому нужно было поднять депозит до минимального 2200 грн, потом до 3000 грн и 10000 грн. (это фиксированные суммы на тот момент, сейчас более дробно сделали) Занятие простейшее: тебе у фирмы АЛЛО нужно через приложение условно покупать их продукцию, это делает рекламу для продавцов, кто находится на площадке АЛЛО, и тогда рекламки везде выскакивают на всех сайтах и находятся клиенты. Чем выше депозит тем больше оплата в день за максимальное выполненное количество заданий 15 шт. от 35грн (если депозит 600) до 89 грн (2200 депозит) в день. 2-3 р кидали нам на карту заработанные деньги 400-600 грн., казалось, что все хорошо. Тысячи людей поверили в эту лабуду, потому что многие знакомые почти год реально работали и получили свои деньги, а вот те, кто пришел под конец года вложил, но не пригласил нового лоха в количестве 3чел заставляют писать заявление и типа через 40 дней вернут сумму, которая была на счету в приложении. Людей кинули,вложенные деньги не вернули, вернулось 30-40%. На сегодняшний день они поменяли свои реквизиты, куда скидывать новым жертвам на депозит. Нужно распространять, ничего не сказано про мошенников в сетях, от этого людям кажется, что тут все честно, т.к. схема сложная и кажется очень правдоподобной.
Ссылка этого приложения, где происходят все эти дела с деньгами, условными покупками продуктов, бытовой техники и прочего на https://allo22.com/home https://allo22.com/ Фото самого приложения как выглядит, имена кто скидывал заработанные деньги, прилагается
Добрий день. Компанія Алло не має відношення до цієї програми. Ми вдячні Вам, що вказали на цю проблему. Передали це питання відповідальному фахівцю. Показати 2 відповіді
Жахливий сервіс в магазині АЛЛО з яким я спіткнулась сьогодні в ТЦ АШАН, вул. Кільцева дорога, а саме з грубим поводженням продавців до клієнта, внаслідок чого від замовленого пилосмоку довелось відмовитись. Не рекомендую магазин АЛЛО.
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] , із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло
Заказал данный товар, после распаковки обнаружил брак ( в ЖК дисплее нету контактов ), а это значит что, если нету света( а его в настоящее время нету часто ), жк дисплей включить невозможно. После 5+ звонков в магазин Алло, операторы только предоставляли номера сервисных центров , которые по итогу говорили что не обслуживают магазин Алло либо не обслуживают товары данного... Читати відгук Заказал данный товар, после распаковки обнаружил брак ( в ЖК дисплее нету контактов ), а это значит что, если нету света( а его в настоящее время нету часто ), жк дисплей включить невозможно. После 5+ звонков в магазин Алло, операторы только предоставляли номера сервисных центров , которые по итогу говорили что не обслуживают магазин Алло либо не обслуживают товары данного вида ( спортивные ). Помимо этого 80% номеров вообще не обслуживаются, которые указаны в гарантийном талоне. Возник ряд вопросов , но самый главный 'Могу ли я работать на данном тренажере без включенного дисплея и какая программа будет активна?', по итогу никто в магазине Алло не знает абсолютно ничего о данном продукте. Единственный вариант который мне предложили это отправить товар за свой счет в Киев, а дальше они посмотрят.. Извиняюсь, но у меня проблема только в дисплее и я прекрасно понимаю что данный товар в случае брака будет списан в полном комплекте, но тогда не я должен оплачивать это. Я покупатель, а товар стоит больше 500 сотен долларов, это забота магазина предоставить максимальные удобства клиенту и мне их не предоставили. Не рекомендую приобретать в данном магазине спортивные тренажеры ( а может быть и не только ). На фото видно, что на месте где должны быть контакты, просто пластик... Спасибо за внимание, с уважением Александр.
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло
В 2020 році придбала телефон з додатковим сервісним обслуговуванням(далі СО) на 1 рік. Продавець запевнив, що якщо я не скористаюсь СО, то через два роки з моменту покупки я зможу щось придбати в магазині АЛЛО на вартість СО. Навіть уточнювала дану інформацію на гарячій лінії, де теж мені її підтвердили. І ось пройшло два роки.....тепер мені говорять зовсім інше... Читати відгук В 2020 році придбала телефон з додатковим сервісним обслуговуванням(далі СО) на 1 рік. Продавець запевнив, що якщо я не скористаюсь СО, то через два роки з моменту покупки я зможу щось придбати в магазині АЛЛО на вартість СО. Навіть уточнювала дану інформацію на гарячій лінії, де теж мені її підтвердили. І ось пройшло два роки.....тепер мені говорять зовсім інше і приносять вибачення. Смішно!
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло
Дивлюсь, хто б що не питав на сайті - на все відповідь - це товар партнерів - запитайте у них чи залиште телефон з вами зв'яжеться партнер. у магазині - те ж саме. Проінформувати можуть лише про ту інформацію, що покупець самостійно і сам може знайти на сайті. Чого немає на сайті - ніхто тобі ні з інструкції не подивиться,... Читати відгук Дивлюсь, хто б що не питав на сайті - на все відповідь - це товар партнерів - запитайте у них чи залиште телефон з вами зв'яжеться партнер. у магазині - те ж саме. Проінформувати можуть лише про ту інформацію, що покупець самостійно і сам може знайти на сайті. Чого немає на сайті - ніхто тобі ні з інструкції не подивиться, ні з інших джерел. Дуже низька якість інформаційного сервісу як он-лайн так і офф-лайн. Так і не змогла дізнатись про елементарне - що це за гарантія на 12 місяців і як вона працюватиме, якщо відновлений товар - це значить, що пломби зірвані? Мовчу уже про деталі про товар. Якщо покупець самостійно зв'язуватиметься з "партнером", то який сенс йому купувати цей товар через АЛЛО, якщо можна в такому разі купити напряму?...Поки писала вирішила прочитати відгуки. Виявляється партнер - то перейменований електро-спейс - магазин, що торгує б\у товаром. Тоді як в АЛЛО його позиціонують не як б\в, а я "відновлений" товар із гарантією 12 місяців, як і на новий товар. Ціни як на відновлений, а не б\в товар, звісно. От тому у них і немає відповіді що це за гарантія і як вона працює. Круто - 12 місяців від виробника (!), як заявляє АЛЛО на б\в техніку партнера. Якщо це правда - то справді круто, у чому я сильно сумніваюсь)). Для чого АЛЛО така "гнила фішка", я раніше вважала мережу надійною і не один телефон у них купувала у свій час?
Купил вчера муж телефон в алло Запорожье,подарил его сегодня все бы хорошо,но при включении камеры был замечен брак, сервисный центр подтвердил что брак заводской,но в магазине обменять не другой телефон отказываются и предлагают отправить по гарантии,но я отказываюсь отправлять его,так как ему пол дня от силы что он по был у меня, после чего сразу обратилась в магазин где меня... Читати відгук Купил вчера муж телефон в алло Запорожье,подарил его сегодня все бы хорошо,но при включении камеры был замечен брак, сервисный центр подтвердил что брак заводской,но в магазине обменять не другой телефон отказываются и предлагают отправить по гарантии,но я отказываюсь отправлять его,так как ему пол дня от силы что он по был у меня, после чего сразу обратилась в магазин где меня нежно говоря послали и сказали что после выхода с магазина это сугубо мои проблемы и в обмене на другое устройство отказали
Доброго дня,Анастасія. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних, та адресу магазину куди ви зверталися щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло.
Доброго дня, У випадку, якщо у вас виникнуть складності з партнером Алло, товар якого ви купили на їх сайті, то Алло нічим допомогти не зможуть. Будуть вам лише казати "ми передамо вашу скаргу парнтеру, це все що ми можемо зробити". І як я, можете залишитися без товара і без повернених грошей
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи. З повагою, компанія Алло.
Відгук про АЛЛО за адресою Золотоноша, ул. Шевченка, 96 в моём городе консультантка хамски отвечала, попросил показать чехол нужного мне цвета на что услышал "вы что не видите ассортимент!??!!" хамло
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних щоб ми змогли розглянути дану ситуацію та вжити відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло.
11.09.2022 купили телевізор xiaomi mi tv p1 50, за адресою Здолбунівська 17,м Київ, При перевірці начебто все було гаразд (підшили пульт та запустили всі програми ) але вимкнули його в магазині з розетки, на що теж не звернули увагу. Принесли додому включився, тільки пульт зному відшився, підшили. Вечір проробив, почали вимикати і.. Він став в режим очікування. З ранку вже... Читати відгук 11.09.2022 купили телевізор xiaomi mi tv p1 50, за адресою Здолбунівська 17,м Київ, При перевірці начебто все було гаразд (підшили пульт та запустили всі програми ) але вимкнули його в магазині з розетки, на що теж не звернули увагу. Принесли додому включився, тільки пульт зному відшився, підшили. Вечір проробив, почали вимикати і.. Він став в режим очікування. З ранку вже знову не підключається пульт та не має вайфаю. Пішли в магазин описуемо проблеми принесли пульт з собою, кажуть не знаем задавайте в сервісний центр! Їдемо в сервісний центр, там тажуть він як два дні у вас везіть в магазин. І це 50й телевізор не телефон якій зручно ввозити туди сюди! В магазині після нашіх слів від сервісу, приймають його (перед цім теж пробують запустити але теж саме, не бачить пульт керування та немае вайфаю ) Та пепер нам кажуть що чекати рішення!! Нам потрібно до 40 - ка днів!!!! Не грошей не телевізора в очікуванні чогось
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних або адресу магазину щоб ми змогли розглянути дану ситуацію та вжити відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло.
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком" Заснована у 1998 році. Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій. "АЛЛО-телеком" - це: найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів; налічує понад 480 салонів зв'язку; представлена у 137 містах; детальніше
Берегово, Закарпатська область
Ситуація в місті Берегово, Закарпатська область! Відправте продавців терміново на тренінги з продаж, якщо ще таке практикують і хай вчать товар, що є на вітринах хоча б….
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Товару немає в наявності
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону та номер замовлення
щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Затримка замовлення
Дякуємо Вам за відгук.
Бачимо, що наразі замовлення вже отримано, однак затримка доставки мала місце бути.
Це неприйнятно для нас, і ми докладемо зусиль, щоб такі ситуації не повторювалися.
Додатково, зафіксуємо інформацію і пропрацюємо з продавцем даного товару.
З повагою, Георгій, Департамент турботи про Клієнтів
Шаромижники
Очень недоволен остался.
Рекомендую 10 дорогой обходить этих продавцов
Товар з вітрини
Дуже прикро за Алло, бо досить часто тут купував, але потрібно бути чесним, і перед усім з собою. Чи не можна вказувати що товар з вітрини перед купівлею, а не ставити клієнтів перед фактом, що товар з вітрини. Робіть додаткові знижки тощо і у вас його куплять, кому для... Читати відгук Чув про товар з вітрини в Алло і тепер зіткнувся сам((
Дуже прикро за Алло, бо досить часто тут купував, але потрібно бути чесним, і перед усім з собою. Чи не можна вказувати що товар з вітрини перед купівлею, а не ставити клієнтів перед фактом, що товар з вітрини. Робіть додаткові знижки тощо і у вас його куплять, кому для себе.
Виникло розчарування даною мережею.
Тому при купівлі і отриманні повідомлень від магазину.
Замовлення 401451819 на Смарт-годинник Redmi Watch 5 Lite Black (Чорний) BHR8789GL.
Якщо вже пропонуєте акції, то дайте можливість вибору більше.
Вибачте за незручності. Ми вже передали ваш відгук нашим фахівцям для уважного розгляду та прийняття заходів з покращення якості наших послуг. Інформацію буде перевірено. Дякуємо за Ваш відгук.
З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.
Не працює функція Алло Обмін
Не оформляють видаткові документи на товар, оплачений безготівково
Купив для організації два SSD безпосередньо у "АЛЛО" (код ЄДРПОУ юридичної особи: 30012848). До товару претензій не маю, але не можу добитися від ТОВ "АЛЛО" видаткових накладних на товар. Після недовгої переписки через Е-Мейл мені прислали якийсь лист, зі змісту якого мені пояснюється, чому я, як покупець - юридична особа - не маю вимагати від продавця... Читати відгук Всім доброго дня.
Купив для організації два SSD безпосередньо у "АЛЛО" (код ЄДРПОУ юридичної особи: 30012848). До товару претензій не маю, але не можу добитися від ТОВ "АЛЛО" видаткових накладних на товар. Після недовгої переписки через Е-Мейл мені прислали якийсь лист, зі змісту якого мені пояснюється, чому я, як покупець - юридична особа - не маю вимагати від продавця ТОВ "АЛЛО" стандартного підписаного і проштампованого печаткою видаткового документа.
Майте на увазі ці обставини, перед тим, як купуватимете щось в "АЛЛО" по безготівковому розрахунку.
P.S. Доречі - відгуки зі свого сайту вони видаляють.
Інформація отримана від вас була передана нашим фахівцям і отримала підтвердження, що документи відправлять сьогодні.З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Жаль, стало хуже
Порушують закон
Приносимо вибачення за створені незручності. Просимо Вас надати номер вашого замовлення , контактний номер телефону та адресу магазину куди ви зверталися щоб ми змогли розглянути дану ситуацію та допомогти розібратися. З повагою Департамент Турботи про Клієнтів Показати 1 відповідь
Проблема з обміном або поверненням коштів за товар
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. А саме номер телефон та номер замовлення.
З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 2 відповіді
№ заказа: 107638393
Это последняя покупка в этой сети. Не рекомендую.
Плюсы обслуживание. Коллектив.
Минусы торгуют б.у. товарами
Вибачте за незручності. Ваш відгук вже передано нашим спеціалістам для уважного розгляду та вжиття заходів для поліпшення якості наших послуг. Інформація буде перевірена. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Ложь и обман в магазинах Алло
Вибачте за незручності. Ми вже передали ваш відгук нашим фахівцям для уважного розгляду та прийняття заходів з покращення якості наших послуг. Інформацію буде перевірено. Дякуємо за Ваш відгук. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів
Невирішуєма проблема з поверненням
Не дойшовше замовлення
Вибачте за незручності. Ми вже передали ваш відгук нашим фахівцям для уважного розгляду та прийняття заходів з покращення якості наших послуг. Інформацію буде перевірено. Дякуємо за Ваш відгук..
З повагою, Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів.
На день народження неприслали бонуси алло гроші
Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. Дякуємо за відгук.
З повагою Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів
Некомпетентні менеджери з продажу та дивна служба підтримки.
Вибачте за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та номер замовлення для детального розгляду ситуації і отримання відповіді. Прошу Вас також продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Дуже потрібній подарунок
Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців.
При покупці жодного слова про це.
Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі.
На гарячій лінії заявили що... Читати відгук Купувал смартфон в магазині Алло на Правди 47 (Retrovile), м. Київ.
Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців.
При покупці жодного слова про це.
Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі.
На гарячій лінії заявили що це такій безкоштовній подарунок (по чеку це не так ) запропонували звернутись до магазину та повернуті телефон c подарунком, витратити час на абсолютно непотрібний "подарунок".
Якщо вже "даруєте" - то дозволили хоч обрати подарунок, чи пітайте про нього
Або взагалі мовчіть та не додавайте до чеку.
Тільки зіпсували настрій від придбання. Краще купіти за ту саму ціну в конкурентів.
Якщо протягом часу корістування виявиться що телефон з проблемою - мені повернуть повну ціну, чи утримують "подарунок"? Впевненен суму меншу на "подарунок" він коштує 1090 грн (думаю це не випадково).
На мою думку це шахрайство....
Вибачте за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та адресу магазину для детального розгляду ситуації і отримання відповіді. Прошу Вас також продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
З повагою, Кирило, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 2 відповіді
Про нав'язані подарунки
Вже дома у чеку побачила, що мені "зробили знижку" 430 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців.
При покупці жодного слова про це.
Ні про послугу, ні як нею скористатись, і промокоду теж у чеку не знайшлося. На гарячій лінії запропонували звернутись... Читати відгук Купувала смартфон в магазині Алло на Лаврухіна 4, м. Київ.
Вже дома у чеку побачила, що мені "зробили знижку" 430 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців.
При покупці жодного слова про це.
Ні про послугу, ні як нею скористатись, і промокоду теж у чеку не знайшлося. На гарячій лінії запропонували звернутись до магазину, витратити час на абсолютно непотрібний "подарунок".
Враховуючи те, що покупець інвалід по зору (одне око -7, іншого немає), виглядає як знущання.
Якщо вже "даруєте" - то дозволили хоч обрати подарунок, наприклад зарядний пристрій, який відсутній у комплектації смартфону.
Або взагалі мовчіть про подарунок.
Тільки зіпсували настрій від придбання. Краще б пішла в сусідній Фокстрот - за ту саму ціну.
До речі - якщо протягом найближчого часу виявиться що телефон не пригодний - мені повернуть повну ціну, чи утримують "подарунок"? Впевнена суму меншу на "подарунок".
На мою думку це шахрайство....
Відтепер Алло буде останнім у списку магазинів, який я оберу в майбутньому.
Вдячні за Ваш відгук і приносимо вибачення за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та номер замовлення для подальшого розгляду ситуації. Також просимо Вас надіслати відгук разом із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Введення покупця в оману та здирництво.
вул. Героїв Полку Азов (Малиновського Маршала, 12,А, ТРЦ «Lake Plaza», маг. Алло.
телефон ZTE 22 вересня ввечері.
Спитали в продавця про перенос данних .Продавщиця не запропонувала нам пакет про перенос данних за 149 грн,а сказала що пакет по переносу данних стоїть 1399 .Я спитав ,чому так дорого,продавщиця відповіла ,що так він коштує,намагаючись продати інший... Читати відгук Покупали магазині в Алло Київ
вул. Героїв Полку Азов (Малиновського Маршала, 12,А, ТРЦ «Lake Plaza», маг. Алло.
телефон ZTE 22 вересня ввечері.
Спитали в продавця про перенос данних .Продавщиця не запропонувала нам пакет про перенос данних за 149 грн,а сказала що пакет по переносу данних стоїть 1399 .Я спитав ,чому так дорого,продавщиця відповіла ,що так він коштує,намагаючись продати інший пакет,який нам був не потрібний.
Я запитав про подарунок до телефона ,продавець ,її колега відповів ,що так є до цього телефона подарунок -сіліконовий чехол.
Ми оплатили телефон,пакет який нам не був потрібний та ще на 2 рік гарантію.
Магазин вже мав закритися ,тому продавщиця відповіла ,що приходьте завтра ,бо вона не справлялася з переносом данних.
На наступний день моя жінка прийшла до магазина ,щоб продовжити перенос данних.
Вона запитала у продавщиці про відміну та скасуння пакету за 1399 ,та оплату тільки за перенос данних, продавщиця відмовилася пояснюючи тим що це довга історія ,що їй треба прибирати коди ,хоча їй треба було можливо ліквідувати телебачення та ліцензійний антивірус.Коли жінка запитала за подарунок ,який мав діти до телефону -сіліконовий чехол,бо їй напередодні не дали ,продавщиця відповіла ,що треба було брати напередодні.
Вважаю що данна продавщиця вводить своїми діями в оману продавців ,користуючись їх необізнаністю.
За професіоналість ставлю четвірку ,бо перенос данних був зроблений не повністю.
За обслуговування ставлю одиницю за обман покупців.
Дякуємо за Ваш відгук і вибачте за виниклу ситуацію. Будь ласка, надайте нам Ваш контактний номер телефону, щоб ми могли з Вами зв'язатися і розібратися у цій ситуації. Прошу Вас продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
З повагою, Кирило, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Підміняють інтернет-замовлення та продають дорожче потім
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], Ваш контактний номер телефону,щоб ми змогли розглянути дану ситуацію.
З повагою компанія Алло
allo22 развод под именем АЛЛО.
АЛЛО, имейте ввиду, если это не Ваших рук дело, то пользуются очень успешно Вашим именем.
В октябре 2022г. предлагали вложить небольшую сумму, сначала 600 грн только на 7 дней, но увольняют, т.к. заканчивается так называемый контракт, поэтому нужно было поднять депозит до минимального 2200 грн, потом до 3000 грн и 10000 грн. (это фиксированные суммы... Читати відгук allo22 развод под именем АЛЛО.
АЛЛО, имейте ввиду, если это не Ваших рук дело, то пользуются очень успешно Вашим именем.
В октябре 2022г. предлагали вложить небольшую сумму, сначала 600 грн только на 7 дней, но увольняют, т.к. заканчивается так называемый контракт, поэтому нужно было поднять депозит до минимального 2200 грн, потом до 3000 грн и 10000 грн. (это фиксированные суммы на тот момент, сейчас более дробно сделали)
Занятие простейшее: тебе у фирмы АЛЛО нужно через приложение условно покупать их продукцию, это делает рекламу для продавцов, кто находится на площадке АЛЛО, и тогда рекламки везде выскакивают на всех сайтах и находятся клиенты.
Чем выше депозит тем больше оплата в день за максимальное выполненное количество заданий 15 шт. от 35грн (если депозит 600) до 89 грн (2200 депозит) в день. 2-3 р кидали нам на карту заработанные деньги 400-600 грн., казалось, что все хорошо.
Тысячи людей поверили в эту лабуду, потому что многие знакомые почти год реально работали и получили свои деньги, а вот те, кто пришел под конец года вложил, но не пригласил нового лоха в количестве 3чел заставляют писать заявление и типа через 40 дней вернут сумму, которая была на счету в приложении. Людей кинули,вложенные деньги не вернули, вернулось 30-40%. На сегодняшний день они поменяли свои реквизиты, куда скидывать новым жертвам на депозит.
Нужно распространять, ничего не сказано про мошенников в сетях, от этого людям кажется, что тут все честно, т.к. схема сложная и кажется очень правдоподобной.
Ссылка этого приложения, где происходят все эти дела с деньгами, условными покупками продуктов, бытовой техники и прочего
на https://allo22.com/home https://allo22.com/
Фото самого приложения как выглядит, имена кто скидывал заработанные деньги, прилагается
Сервіс магазину АЛЛО
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] , із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло
Брак в товаре
Не рекомендую приобретать в данном магазине спортивные тренажеры ( а может быть и не только ).
На фото видно, что на месте где должны быть контакты, просто пластик...
Спасибо за внимание, с уважением Александр.
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло
Дезінформація або некомпетентність.
І ось пройшло два роки.....тепер мені говорять зовсім інше... Читати відгук В 2020 році придбала телефон з додатковим сервісним обслуговуванням(далі СО) на 1 рік. Продавець запевнив, що якщо я не скористаюсь СО, то через два роки з моменту покупки я зможу щось придбати в магазині АЛЛО на вартість СО. Навіть уточнювала дану інформацію на гарячій лінії, де теж мені її підтвердили.
І ось пройшло два роки.....тепер мені говорять зовсім інше і приносять вибачення. Смішно!
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло
великі прогалини із знанням товару, що продають
Обмен или возврат телефона с заводским браком
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних, та
адресу магазину куди ви зверталися щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло.
Не мають впливу на своїх же партнерів
У випадку, якщо у вас виникнуть складності з партнером Алло, товар якого ви купили на їх сайті, то Алло нічим допомогти не зможуть.
Будуть вам лише казати "ми передамо вашу скаргу парнтеру, це все що ми можемо зробити". І як я, можете залишитися без товара і без повернених грошей
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою, компанія Алло.
обслуживание в магазине
хамло
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних щоб ми змогли розглянути дану ситуацію та вжити відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло.
Повернення
При перевірці начебто все було гаразд (підшили пульт та запустили всі програми ) але вимкнули його в магазині з розетки, на що теж не звернули увагу. Принесли додому включився, тільки пульт зному відшився, підшили. Вечір проробив, почали вимикати і.. Він став в режим очікування. З ранку вже... Читати відгук 11.09.2022 купили телевізор xiaomi mi tv p1 50, за адресою Здолбунівська 17,м Київ,
При перевірці начебто все було гаразд (підшили пульт та запустили всі програми ) але вимкнули його в магазині з розетки, на що теж не звернули увагу. Принесли додому включився, тільки пульт зному відшився, підшили. Вечір проробив, почали вимикати і.. Він став в режим очікування. З ранку вже знову не підключається пульт та не має вайфаю. Пішли в магазин описуемо проблеми принесли пульт з собою, кажуть не знаем задавайте в сервісний центр!
Їдемо в сервісний центр, там тажуть він як два дні у вас везіть в магазин. І це 50й телевізор не телефон якій зручно ввозити туди сюди!
В магазині після нашіх слів від сервісу, приймають його (перед цім теж пробують запустити але теж саме, не бачить пульт керування та немае вайфаю )
Та пепер нам кажуть що чекати рішення!! Нам потрібно до 40 - ка днів!!!!
Не грошей не телевізора в очікуванні чогось
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних або адресу магазину щоб ми змогли розглянути дану ситуацію та вжити відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло.