Відгук про АЛЛО за адресою Київ, пр-т Победы, д. 47-а 14 липня купив портативний монітор DELL до ноутбука. Забрав в магазині (самовивіз) біля шулявського моста в Києві. 15-го приніс назад на заміну або повернення, тому що він постійно відключався після підключення. При чому це при покупці виявити не змогли тому що він починає відключатися і підключатися десь після хвилини роботи. Тестували на декількох ноутбуках, при поверненні, навіть у... Читати відгук 14 липня купив портативний монітор DELL до ноутбука. Забрав в магазині (самовивіз) біля шулявського моста в Києві. 15-го приніс назад на заміну або повернення, тому що він постійно відключався після підключення. При чому це при покупці виявити не змогли тому що він починає відключатися і підключатися десь після хвилини роботи. Тестували на декількох ноутбуках, при поверненні, навіть у магазині. Його передали в СЦ для діагностики, як мені сказали ( номер заявки - 3075-000234 ). Але досі на 01 серпня зі мною ніхто так не звязався з цього приводу. На сайті бачу що таких моніторів вже немає в наявності (хоча модель обирав дуже довго). Тоб то навряд його мені замінять. Але і повертати гроші або ремонтувати його теж ніхто не поспішає. Намагався телефонувати на гарячу лінію, але там окрім того що він 17 липня потрапив до СЦ нічого не можуть сказати. До магазину де мені видавали товар та потім приймали назад - взагалі немає ніяких претензій. Але ж процедурую діагностіки нового товару - та отримання зворотнього звязку - якась біда. Скільки це ще може тривати?
Добрий день, Дмитро. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. А саме номер телефон та номер замовлення. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 2 відповіді
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, пр-т Победы, д. 47-а Купувал смартфон в магазині Алло на Правди 47 (Retrovile), м. Київ. Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців. При покупці жодного слова про це. Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі. На гарячій лінії заявили що... Читати відгук Купувал смартфон в магазині Алло на Правди 47 (Retrovile), м. Київ. Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців. При покупці жодного слова про це. Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі. На гарячій лінії заявили що це такій безкоштовній подарунок (по чеку це не так ) запропонували звернутись до магазину та повернуті телефон c подарунком, витратити час на абсолютно непотрібний "подарунок".
Якщо вже "даруєте" - то дозволили хоч обрати подарунок, чи пітайте про нього Або взагалі мовчіть та не додавайте до чеку. Тільки зіпсували настрій від придбання. Краще купіти за ту саму ціну в конкурентів. Якщо протягом часу корістування виявиться що телефон з проблемою - мені повернуть повну ціну, чи утримують "подарунок"? Впевненен суму меншу на "подарунок" він коштує 1090 грн (думаю це не випадково). На мою думку це шахрайство....
Добрий день. Вибачте за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та адресу магазину для детального розгляду ситуації і отримання відповіді. Прошу Вас також продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected]. З повагою, Кирило, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 2 відповіді
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, пр-т Победы, д. 47-а Никому не рекомендую покупать технику в Алло : 31.03.19 был куплен iphone 7, на следующий день выяснилось что в нем не работает touch id. Все что предлагает продавец - обращаться лично в СЦ и ждать ремонта/акта о неисправности 14 дней или этим занимается магазин, но срок увеличивается до 24 дней. На вопрос, предоставляется ли подменное устройство, продавец ответил, что предоставляется... Читати відгук Никому не рекомендую покупать технику в Алло : 31.03.19 был куплен iphone 7, на следующий день выяснилось что в нем не работает touch id. Все что предлагает продавец - обращаться лично в СЦ и ждать ремонта/акта о неисправности 14 дней или этим занимается магазин, но срок увеличивается до 24 дней. На вопрос, предоставляется ли подменное устройство, продавец ответил, что предоставляется обычный кнопочный телефон (кнопочный, Карл!). Сначала телефон передали в СЦ РобимГуд(заметьте, не является авторизованным СЦ Apple, согласно apple.com), в котором с ним происходило неизвестно что, затем в Асбис Украина, который выдал заключение о том, что устройстве обнаружены следы вмешательства третьих сторон и телефон не подлежит гарантийному ремонту. В конечном итоге, телефон был сдан в ремонт в Apple Store в Берлине, где проблему устранили по гарантии и бесплатно. Подумайте 10 раз прежде чем связываться с данным продавцом, потому как проблемы с товаром после того как товар покинул магазин-исключительно ваши проблемы, и Алло не будет никак способствовать решению проблемы.
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, пр-т Победы, д. 47-а Покупал телефон 23.02.19, с ним мне выдали карту фишка, я ей пользовался полтора месяца, что бы снять бонусы, нужно зарегистрировать карту, сел я такой регистрировать, а тут бац!, моя карта зарегистрирована каким то Анатолием Хоценко, как такое может быть??? Карта была у меня в кошельке и доступ к ней имею только я , напомню что с этой карты можно пополнять... Читати відгук Покупал телефон 23.02.19, с ним мне выдали карту фишка, я ей пользовался полтора месяца, что бы снять бонусы, нужно зарегистрировать карту, сел я такой регистрировать, а тут бац!, моя карта зарегистрирована каким то Анатолием Хоценко, как такое может быть??? Карта была у меня в кошельке и доступ к ней имею только я , напомню что с этой карты можно пополнять мобильный счет, оплачивать покупки, так что может я не один такой, будьте внимательны!!! Регистрируйте карту не выходя из магазина!
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком" Заснована у 1998 році. Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій. "АЛЛО-телеком" - це: найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів; налічує понад 480 салонів зв'язку; представлена у 137 містах; детальніше
Проблема з обміном або поверненням коштів за товар
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. А саме номер телефон та номер замовлення.
З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 2 відповіді
Дуже потрібній подарунок
Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців.
При покупці жодного слова про це.
Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі.
На гарячій лінії заявили що... Читати відгук Купувал смартфон в магазині Алло на Правди 47 (Retrovile), м. Київ.
Вже дома у чеку побачил, що мені "зробили знижку" 1090 грн і на суму знижки нарахували послугу "надання доступу до бібліотеки Алло" на 10 місяців.
При покупці жодного слова про це.
Ні про послугу, ні як нею скористатись, чи потрибна вона мені взагалі.
На гарячій лінії заявили що це такій безкоштовній подарунок (по чеку це не так ) запропонували звернутись до магазину та повернуті телефон c подарунком, витратити час на абсолютно непотрібний "подарунок".
Якщо вже "даруєте" - то дозволили хоч обрати подарунок, чи пітайте про нього
Або взагалі мовчіть та не додавайте до чеку.
Тільки зіпсували настрій від придбання. Краще купіти за ту саму ціну в конкурентів.
Якщо протягом часу корістування виявиться що телефон з проблемою - мені повернуть повну ціну, чи утримують "подарунок"? Впевненен суму меншу на "подарунок" він коштує 1090 грн (думаю це не випадково).
На мою думку це шахрайство....
Вибачте за виниклі непорозуміння. Будь ласка, надайте свій номер телефону та адресу магазину для детального розгляду ситуації і отримання відповіді. Прошу Вас також продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
З повагою, Кирило, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 2 відповіді
Развод и ки*****о
Сначала телефон передали в СЦ РобимГуд(заметьте, не является авторизованным СЦ Apple, согласно apple.com), в котором с ним происходило неизвестно что, затем в Асбис Украина, который выдал заключение о том, что устройстве обнаружены следы вмешательства третьих сторон и телефон не подлежит гарантийному ремонту.
В конечном итоге, телефон был сдан в ремонт в Apple Store в Берлине, где проблему устранили по гарантии и бесплатно.
Подумайте 10 раз прежде чем связываться с данным продавцом, потому как проблемы с товаром после того как товар покинул магазин-исключительно ваши проблемы, и Алло не будет никак способствовать решению проблемы.
Даже c картой Fishka обманули!!!!