Виталий Украина Отзыв написан 30 октября, 2017 год3704 просмотра
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Прилуки, вулиця Київська, 186 Нещодавно відправив наложкою посилку, оргтехніку, а саме, копіювальний апарат. Пакування робили працівники Нової пошти. Сказали, що упакували по всім нормам правильного пакування. Наклеїли наліпки, обережно, що товар хрупкий, позначили сторони верх-низ. Але на слідуючий день, мені зателефонував отримувач і сказав, що товар забирати не буде, так, як розбите скло копіювального апарату??? При прийомці у мене на упаковку, ніякого акта та фото і відеофіксаціїї браку скла працівниками Нової пошти зроблено не було, а отже товар був цілий, розбили його при перевозці або розгрузці товару! Зателефонувавши на гарячу лінію, мені сказали, що товар буде повернутий, при сплаті вартості перевозки а це 360 грн. Круто, мені розбили річ і за це я повинен сплатити гроші??? Шановна адміністрація НОВОЇ ПОШТИ, давайте я Вам розібю авто чи ще щось а Ви мені за це заплатите!!! Прошу керівництво Нової пошти розібратися в даній ситуаціїї і сплатити компенсацію!!! Відгуки про свою роботу я думаю Ви читаєте уважно, скільки незадоволених людей. І дай, Бог, Вам серйозного конкурента-перевізника, щоб Ви цінували людей, а отже своїх потенційних клієнтів!!!
Недостатки:
Дорогі тарифи, товар приходить пошкоджений і часто несвоєчасно!!!
Після написання Вами претензії було проведення розслідування, в результаті якого отримали підтвердження, що посилка за накладною 59000292472271 була пошкоджена під час транспортування. Безперечно, це вина "Нова пошта", оскільки компанія несе відповідальність за цілісність вмісту відправлення при транспортуванні. Виходячи з цього, Вам уже виплачена грошова компенсація в розмірі повної оголошеної вартості посилки.
Сподіваємось, що цей інцидент не стане вирішальним при прийнятті Вами рішення про подальшу співпрацю з компанією, та бажаємо гарного дня!
Сьогодні отримав зворотню доставку розбитого вщент ксероксу, за номером накладної 59000292472271 Викладаю фото цілого, та те, що мені доставили, груду скла та шматки розломаного пластика! Написав та оформив претензію щодо повернення коштів-компенсаціїї згідно оголошеної вартості 1900 грн . Чекаю від Вас (адміністрації Нової пошти), адекватного та правильного рішення по відношенню до мене, вашого потенційного клієнта! В разі не повернення коштів, змушений звернутися до суду! З повагою, Черніков Віталій!!!
Хочу подякувати адміністраціїї Нової пошти за оперативне рішення, щодо моєї ситуації та за виплачену компенсацію в суммі 1900 грн. Реально я отримав гроші, хотя чесно кажучи, не думав, що отримаю! Ще раз Вам, щиро дякую!!! Гарного дня, та порядних і обєктивних Вам клієнтів!!!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Чи повинен платити клієнт за пошкоджений товар перевізником? - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Після написання Вами претензії було проведення розслідування, в результаті якого отримали підтвердження, що посилка за накладною 59000292472271 була пошкоджена під час транспортування. Безперечно, це вина "Нова пошта", оскільки компанія несе відповідальність за цілісність вмісту відправлення при транспортуванні. Виходячи з цього, Вам уже виплачена грошова компенсація в розмірі повної оголошеної вартості посилки.
Сподіваємось, що цей інцидент не стане вирішальним при прийнятті Вами рішення про подальшу співпрацю з компанією, та бажаємо гарного дня!
P. S. Відгук реальний, не проплачений!!!