НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) отзывы

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1.5 5
23852 отзыва / 5193563 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

не компетентная горячая линия

Тетяна Тетяна 16 часов 5 мин назад
Обратившись на горячую линию, операторы сами не знают функционал приложения новой почты.
Позорище, грубые не компетентные сотрудники.
Цену на доставке подняли а над сервисом в лучшую сторону не поработали.
Достоинства:
  1. нету
Недостатки:
  1. не компетентный оператор на горячей линии
  2. стоимость доставки
  3. отвратительное отношение к посылкам

Жахливий сервіс, підтримка, зворотній зв'язок

Ростислав Барабаш Ростислав Барабаш вторник, 9 декабря
Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу.
Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер.
Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити -... Читать отзыв
Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу.
Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер.
Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити - потрібно знову їм платити.
Я думаю що це остання капля. Ця пошта більше не витримує ніякої критики
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта 21 час 4 мин назад
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою виник інцидент. Показать 1 ответ

Затримки, перенесення, хамство і байдужість

Дмитро Дмитро понедельник, 8 декабря
Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі... Читать отзыв Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі пригадати, на жодне питання окрім "чекайте" нічого ніколи відповісти не можуть, байдужість і ненависть до клієнтів - максимально неприховані. Навіщо потрібна така служба підтримки? Я розумію, що у вас там якийсь форс-мажор, але ж треба якось це питання вирішувати і давати людям якісь часові рамки. Я вже мовчу, що за будь-які затримки з провини користувача ви стягуєте кожну копієчку, а за свої промахи як будете нести відповідальність?
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта вторник, 9 декабря
Доброго ранку, Дмитре! Напишіть, будь ласка, номер міжнародної накладної для перевірки деталей.

Mosnov посилка з 21 листопада

Олексій Олексій понедельник, 8 декабря
Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083
По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov
21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено
Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас... Читать отзыв
Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083
По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov
21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено
Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас обирають, тому що розраховують на якість послуг, на швидкість доставок і платять за ці послуги!
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта понедельник, 8 декабря
Добрий день, Олексію!
На жаль, відправлення затримуються через відмову зовнішніх перевізників доставляти вантажі з України. Ми оперативно шукаємо альтернативний транспорт, проте виявлені рейси вже неодноразово переносилися без попередження. Ми докладаємо максимальних зусиль і плануємо, що всі посилки вирушать за маршрутом найближчим часом.
Показать 2 ответа

Невчасне відправлення товару / Оператори не відповідають на дзвінки

Андрій Андрій воскресенье, 7 декабря
Місто Чернівці; вул. Героїв Майдану, 63 (Нова Пошта №17). Поштомат №35741. Номер Накладної мого відправлення: 20451314279110. Відправив вчора клієнтові посилку через поштомат. В додатку, по графіку посилку повинні були забрати до самого відділення в той же день, на наступний день посилка вже мала б бути в Києві. Однак, я заходжу в додаток, і виявляється що посилку навіть не чіпали. Вона... Читать отзыв Місто Чернівці; вул. Героїв Майдану, 63 (Нова Пошта №17). Поштомат №35741. Номер Накладної мого відправлення: 20451314279110. Відправив вчора клієнтові посилку через поштомат. В додатку, по графіку посилку повинні були забрати до самого відділення в той же день, на наступний день посилка вже мала б бути в Києві. Однак, я заходжу в додаток, і виявляється що посилку навіть не чіпали. Вона до сих пір сидить у поштоматі. Вже майже дванадцята ночі, посилка вже повинна була бути в Києві, і завтра відправитися з Києва далі до місця призначення. Поштомат стоїть буквально біля дверей відділення! Я не розумію за що я плачу такі гроші за доставку і найголовніше "за сервіс", якщо цей сервіс на низькому рівні? Вам на доставку відправлення потрібно по факту, стільки ж часу, скільки й УкрПошті. Але УкрПошта хоча б не бере такі гроші за доставку і послуги. Дзвонив розібратися вашим операторам. Дзвонив 4 рази, жодного разу слухавку не взяли. Вирішіть будь ласка дану проблему, й відправте вже нарешті моє відправлення! Враження не дуже приємні! Бачив, що за такі ж проблеми ви даруєте бонуси. Хотілося б теж отримати якийсь подарунок або бонус.
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта понедельник, 8 декабря
Посилку вилучили з поштомата, наразі вона транспортується за маршрутом.
Перепрошуємо за затримку. Відправити промокод на ваш номер у накладній чи отримувачу?
Показать 1 ответ

Нова пошта

Андрій Андрій воскресенье, 7 декабря
Вітаю!
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко"... Читать отзыв
Вітаю!
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко" зв'язатись і за кілька годин закривають бо не " онлайн" і коло наново... Не всі в " кабінетах" сидять з можливістю бути на зв'язку постійно!!!
Достоинства:
  1. Підтримка сил оборони через промокоди Армія+
Недостатки:
  1. Монополія, зміна термінів доставки, адреси
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта понедельник, 8 декабря
Просимо трішки часу, щоб все перевірити. Обов'язково повернемося до вас із відповіддю ❤️

Мошеник забрал посылку и игнорирует !

Иван Иван воскресенье, 7 декабря
 Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Ізмаїл, вулиця Некрасова, 3а Мошеник забирает груз , на сообщения нет ответа .
м. Чернівці
Відділення НП Nº1
+380 955 137 377
Сергій Бузинський Перевозки Украина-Германия .
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта понедельник, 8 декабря
Доброго ранку, Іване! Прохаємо надати всі деталі ситуації та накладну, аби ми ретельно перевірили інформацію та розібралися у ній.

Це просто жах

Марія Марія воскресенье, 7 декабря
Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12
Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається.
Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.
По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.
По-друге:... Читать отзыв
Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12
Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається.
Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.

По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.
По-друге: писала до чату підтримки - ігнор, ледь додзвонилась оператору і ходила на відділення. Допомоги по питанню не надав ніхто. Справа не просунулась. Сказали лише, що посилка просто лежить в депо, ії навіть не намагалися завантажити в машину на розвіз.
По-третє, жодного разу ніхто не задзвонив/не написав елементарного «вибачте за затримання». Все можу розуміти, всі можуть помилятися, але такого мерзенного ставлення до клієнтів не було.

Тепер вашу проблему з посилкою не вирішать, просто приберуть позначку скільки часу вона доставляється.

Тепер Нова пошта псує посилки і настрій людям на свята за їхні ж гроші, «дякую»
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта понедельник, 8 декабря
Доброго ранку, Маріє! Щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, накладну 🙏

Поступова деградація Нової пошти.

Сергій Сергій суббота, 6 декабря
На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти... Читать отзыв На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти привід відмовити, викрутитись.
Особливо прикро, бо колись це була справді прогресивна та клієнтоорієнтована компанія, якій довіряли без сумнівів. Зараз же видно явну деградацію сервісу: небажання визнавати власні помилки, уникнення відповідальності та формальний підхід до вирішення проблем.
Дуже розчарований таким ставленням і сподіваюся, що компанія все ж зверне увагу на якість обслуговування, інакше втратить ще більше довіри своїх клієнтів.
Достоинства:
  1. Багато відділень.
Недостатки:
  1. Мабуть таки НП "зажралась". Так буває.
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта воскресенье, 7 декабря
Добрий день, Сергію.
Всі деталі цієї ситуації були розглянуті. Ми ретельно перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження товару під час перевезення. Офіційну письмову відповідь по претензії відправили на електронну пошту.

Пошта минулого.

Ірина Ірина суббота, 6 декабря
 Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, г. Буча, ул. Горького, 8 Смс про надходження післяплати не приходять,від слова зовсім.І вже не перший раз. Приходиш через добу,як вказано,починають задовбувати "А смс було?".Не буо кажу,Ну то чекайте. Смс не було ще 2 дні,приходжу,а співробітник каже,так післяплата вже 2 дні ,як доступна,там можна було і без смс-ки....Питання,оця вся прийдіть пізніше,навіщо? Без образ,але буду переходити на Укрпошту.(особливо,після Вашого подорожчання послуг)
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта воскресенье, 7 декабря
Добрий день, Ірино.
Підкажіть, будь ласка, за яким номером накладної у вас виникли непорозуміння. Ми готові в усьому розібратися.

ДЕ МОЯ ПОСИЛКА?

Богдан Богдан суббота, 6 декабря
Я вже 8 днів чекаю чекаю посилку яка застряла в Бельгії
льгії, якого фіга де вона?!?!?
NP00000004361908NPG
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта воскресенье, 7 декабря
Добрий день, Богдане.
Маємо інформацію, що планову дату відправки рейсу з Бельгії перенесено. Радимо очікувати оновлення статусів доставки тут: https://novaposhtaglobal.ua/track/

Проблема з доставкою міжнародного відправлення

Галина Галина суббота, 6 декабря
25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня.
28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня.
Починаючи з 2 грудня я... Читать отзыв
25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня.
28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня.
Починаючи з 2 грудня я спілкуюся з фахівцями НП на гарячій лінії. На моє запитання - коли планується доставка отримувачу, чому є затримка (плановий час 4 грудня, отримувач чекає...) - відповіді такі: Все нормально, так працює система; Все за планом; на початку тижня відправлення буде транспортовано; В кінці тижня відправлення буде транспортовано, тощо.
Можу зробити висновок - фахівці ПН не визнавали наявність проблеми щодо вчасної доставки. Мене активно запевняли, що все за планом та нормально.
Зафіксувала претензію щодо строків доставки на гарячій лінії. Обіцяли зв'язатися з колегами та визначити причину затримки. Також повідомити про це отримувача з США. Ніяких повідомлень наразі не отримано.
5 грудня Я особисто отримала повідомлення від НП дуже дивного змісту: "Звертаємося до вас із важливим оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США. У зв'язку з підвищеним навантаженням на авіалінії виникла проблема з опрацюванням вантажів. Ми докладаємо максимальних зусиль і співпрацюємо з усіма партнерами, щоб прискорити доставку. Орієнтовна дата доставки в США 04.12.25, дата доставки одержувачу - до 13.12.25".
У зв'язку з цим повідомленням у мене виникли логічні запитання:
1. У чому конкретно полягають згадані вами "важливі оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США". Статус відправлення НЕ оновлений .
2. повідомлення від НП щодо відправлення датовано 5 грудня, у повідомленні заявлений строк доставки в США - 4 грудня. Це помилка? Адже в момент відправки цього повідомлення про так зване оновлення статусу відправлення досі знаходиться MOSNOV, зрозуміло, це не США. Який сенс вашого повідомлення щодо строку доставки 4 грудня?.
3. Стосовно зауваження про навантаження на авіалінії, яке звучить у повідомленні як виправдання про затримку. У мене в даний моментє декілька відправлень до США, усі вони відправлені пізніше 25 листопада. Але УСІ транспортуються іншим шляхом (через Варшаву), більшість з нихнаразі вже в США. Я можу зробити висновок, що завантаженість авіаліній НЕ має відношення до строків транспортування.
На даний момент отримувач відправлення за номером 59 5000 0522 8639 в США обурений неякісною роботою НП, невиконанням термінів доставки, відсутністю змістовної комунікації, відсутністю планового терміну доставки. Для нього важливо отримати відправлення ВЧАСНО. Цього нажаль не відбулося. Більш того, наразі невідома доля відправлення.
Пропоную керівництву ПН запровадити систему штафних санкцій за недотримання кампанією заявлених строків доставки відправлень.
Дякую!
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта воскресенье, 7 декабря
Добрий день, Галино.
Розберемося в ситуації. З результатами напишемо вам.
Показать 2 ответа

Цены просто космос

Илья Григорьев Илья Григорьев суббота, 6 декабря
Заказал Банку протеина и две маленькие баночки витамин из Польского магазина, через Нова Пошта, в вес должен был выйти в районе 2.5кг. Оценочная стоимость 2600грн. В итоге вес 3.5кг посчитали, цена доставки 991грн, практически половина стоимости товара!!! Вы вообще адекватные? Первый и послединй раз пользуюсь данной услугой, проще на перевозчиков заказать(автобусы), ребята бы такую посылку доставили за 250-400грн максимум.
Достоинства:
  1. Сроки доставки, быстро
Недостатки:
  1. Цены, которые не соответствуют реалиям!
1 согласен
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта воскресенье, 7 декабря
Доброго ранку! Вага відправлення рахується не лише за фактичною масою товару, а й з урахуванням упаковки та габаритів посилки — саме тому показник міг зрости з очікуваних 2,5 кг до 3,5 кг. Тариф формується автоматично на основі цих параметрів і умов міжнародної доставки. Нам шкода, що сервіс не виправдав ваших очікувань. Дякуємо, що поділились відгуком — для нас це важливо.

Місяць маринують посилку

lol lol суббота, 6 декабря
Вітаю! Бачу що якісь проблеми у нової пошти останні півроку, почну по черзі. Всі мої посилки які йдуть на поштомат ЗАВЖДИ затримуються на день або два тому що «немає вільних комірок» або просто без причини посилка не приходить. Ну окей, я розумію що іноді буває таке що на поштоматі немає місця, але щоб кожен раз? І добре якщо б це... Читать отзыв Вітаю! Бачу що якісь проблеми у нової пошти останні півроку, почну по черзі. Всі мої посилки які йдуть на поштомат ЗАВЖДИ затримуються на день або два тому що «немає вільних комірок» або просто без причини посилка не приходить. Ну окей, я розумію що іноді буває таке що на поштоматі немає місця, але щоб кожен раз? І добре якщо б це було так - я переадресував і швиденько вона поїхала на відділення або інший поштомат, але ні, спочатку в депо, потім переоформлення, потім знову виявиться що на іншому поштоматі немає вільної комірки або знову не буде причини, так і чекаєш на посилку 5 днів з КИЄВА до КИЄВА, тому що вона перед цим ще поїхала у Дніпро (але це вже нюанси логістики).

По іншій міжнародній посилці, раніше я замовляв товари з-за кордону взагалі без проблем через НП глобал, доставка була прогнозованою максимум тиждень-півтора, і ось я роблю нове замовлення із США (10 листопада), там моє замовлення потрапляє на склад НП глобал 12 листопада і починаються пригоди, вона потрапляє до Німеччини, потім до Бельгії, потім до Чехії, там застрягає, проходить декілька днів, починається рух, думаю ну нарешті посилка буде в мене в руках скоро, але ні, 29 листопада вона потрапляє на митницю (прекрасно розумію що такі ситуації трапляються), але в службі підтримки мені просто кажуть чекати (тим часом на пошті вже був лист що мені треба на пошту відправити необхідні документи), ні в додатку не було пушів, ні повідомлень на телефон, ні дзвінків, просто на пошту, а якщо це спам? І я на ліву пошту відправлю свої документи? У міст експрес доречі є повноцінна форма для заповнення яка зручніше. І хтозна скільки б я чекав поки мене оповістять тими каналами через які я і роблю замовлення на новій пошті, окей, розмитнили 4 грудня, а вже 6 грудня, посилка досі на міжнародному складі, відправлення невідомо коли планується, а ще воно буде їхати на поштомат, тобто загальний термін доставки більше місяця, тому що як завжди посилка приїде до поштомату (або спочатку до Дніпра, потім знову до Києва), мені скажуть (або не скажуть) що вільних комірок немає, так буде пару-трійку разів і МОЖЛИВО я отримаю свою посилку до Різдва яку замовляв в першій половині листопада. Доречі в той же час робив замовлення з аліекспрес, посилка вже давно в мене, по Україні доставка була Укрпоштою і це БЕЗКОШТОВНО на відміну від доставки НП шопінг, де я більше тисячі заплачу за доставку і розмитнення через брокера НП, тому що як виявляється через портал митниці я не можу самостійно це зробити, тому що поки посилка вважається міжнародною, то мій номер телефона і пошта не підходять для митного оформлення.
Трек-номер NP00000004346474NPG, я розраховую на компенсацію доставки або ще щось, обіцянки «завтра-післязавтра все доставлять» вже не працюють і прекрасно розумію що служба підтримки не може вплинути на процеси логістики, але я все ж рекомендую новій пошті щось робити з цим всим, це вже спостерігається масово і перехід на Міст або Укрпошту де вартість доставки ще й нижча, виглядає перспективним з такими проблемами з доставкою. Цей лист потенційно буде і в тредс і тікток і ютубі якщо так буде продовжуватися.
1 согласен
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Дуже шкода, що ви отримали такі емоції від нашої співпраці. Наразі посилка транспортується по місту Київ, очікуйте, будь ласка, на сповіщення про прибуття у поштомат. Вибачте за незручності.

Відгук про компанію Нова пошта

Ksiusha Ksiusha пятница, 5 декабря
Хочу висловити щиру подяку компанії Нова пошта за стабільно високий рівень сервісу. Дуже задоволена оперативністю роботи, швидкою доставкою та уважним ставленням до відправлень. Посилки завжди приходять вчасно, у гарному стані, а відстеження працює чітко й зручно.
Окремо відзначу професійність працівників відділень — завжди ввічливі, швидко обслуговують і допомагають з усіма питаннями. Приємно мати справу з сервісом, який дійсно дбає про... Читать отзыв
Хочу висловити щиру подяку компанії Нова пошта за стабільно високий рівень сервісу. Дуже задоволена оперативністю роботи, швидкою доставкою та уважним ставленням до відправлень. Посилки завжди приходять вчасно, у гарному стані, а відстеження працює чітко й зручно.

Окремо відзначу професійність працівників відділень — завжди ввічливі, швидко обслуговують і допомагають з усіма питаннями. Приємно мати справу з сервісом, який дійсно дбає про клієнтів.

Дякую Новій пошті за надійність і стабільну якість! Продовжую користуватися й із задоволенням рекомендую.
4 не согласны
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Така подяка — як маленька посилка з добротою. І вона точно доставлена за призначенням 💌 Нам дуже приємно читати ваш відгук 💖

Відгук подяка

Наталія Наталія пятница, 5 декабря
Хочу висловити величезну вдячність працівникам "Нової пошти" відділення номер 7, м. Запоріжжя, за їхню невтомну працю та відмінний сервіс!
Щоразу приємно відзначати вашу швидкість, ввічливість та професіоналізм. Особлива подяка оператору Аліна за допомогу та швидкому вирішенню проблемного питання.
Достоинства:
  1. Відмінний сервіс
Недостатки:
  1. Немає
3 не согласны
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Нам пощастило мати таких клієнтів, які діляться добром 💖 Ваші слова — наш заряд на нові доставки радості! Ваш відгук — це як “+1 до карми” нашого відділення 😇 Дякуємо від усієї команди!

Жахлива доставка

Ivanna Ivanna пятница, 5 декабря
На жаль супер швидка доставка взагалі не швидка,не отримала своєї посилки в зазначений час,повідомлення теж не прийшли,що затрималась і чому.Розчарована повністю,дитина залишилася без подарунка.Добре,що тарифи піднімаються.
1 согласен
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Зазначте, будь ласка, номер накладної.

Шо відбувається?

Daisy Daisy пятница, 5 декабря
Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили?
Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?
Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних... Читать отзыв
Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили?
Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?
Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних комірок»
Думаю,бл&ть,раніше просто без моєї згоди, на сусіднє відділення її переадресували, а тут вона навіть не виїхала до того поштомату. Окей
Зробила переадресацію на відділення ,сьогодні в 13:00 вона мала виїхати з того депо,і ніхера, знову дзвоню,кажу де посилка? Шось там промявлили про те шо запит передано і тд і все
Якщо якась накладка,бл&ять просто вкажіть, шо вона приїде в інший день,пізніше,шоб я як дурочка не сиділа і не гадала, де вона там валяється
Чи її вкрали,чи загубили хз
Свято зіпсоване,пасібо
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Щиро перепрошуємо затримку доставки вашої посилки. Ми докладаємо максимум зусиль, аби ви отримали її якнайшвидше. Тримаємо питання на контролі.

Дивні правила щоб купити коробку

Інформатор Інформатор пятница, 5 декабря
Щоб купити нові коробки на відділенні, треба обов'язково повідомити повністттю ПІБ.... Навіщо?
Але перепитали, вам точно потрібен чек чи ні. Ви не повинні перепитувати, а повинні видавати, бо є Закон!
Сподіваюсь що на наступн покупку коробки не треба бути робити спеціальну вакцину, дозвіл від мера чи Президента, скан ока і так далі..
Достоинства:
  1. нема
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, коли саме звертались у відділення, в якому місті? Показать 1 ответ

Гірше укрпошти

Катерина Катерина пятница, 5 декабря
Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати?... Читать отзыв Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати? За що підвищена вартість???
1 согласен
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, номер накладної. Показать 1 ответ

Анулювання вже використаного компенсаційного промокоду — остання крапля!

Проблема решена
Амалія Амалія пятница, 5 декабря
Я отримала промокод як компенсацію за затримку терміну доставки.
В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної.
Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла.
Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а... Читать отзыв
Я отримала промокод як компенсацію за затримку терміну доставки.
В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної.
Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла.
Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а потім забираючи її, ви підриваєте будь-яку довіру.Промокод, який спрацював, має залишатися дійсним.
Ця ситуація стала останньою краплею. Через цей інцидент, а також через абсолютно безрезультатні спроби вирішити питання з вашою гарячою лінією, моє ставлення до покупки остаточно зіпсоване.
Я прийняла рішення взагалі більше ніколи не користуватися вашим сервісом. Ваше ставлення до клієнтів є вкрай незадовільним.
Недостатки:
  1. Посилки затримують
  2. Компенсаційні промокоди анулюють
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Доброго ранку! Раді, що змогли вирішити питання. Як казав Ейнштейн: “Серед труднощів приховані можливості”. А ми завжди поруч, щоб ці можливості швидко знаходити й перетворювати на готові рішення 🚀

Коли вже настане та дата?!

Anastasiia Anastasiia пятница, 5 декабря
На початку листопада замовила посилки з США і вони доїхали за 5-6 днів, вони їхали в Польщу, а далі до нас. Тому я була впевнена, що до 06.12 мені буде доставлено все те, що я замовила, але посилки поїхали в тур по Європі.
Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що... Читать отзыв
На початку листопада замовила посилки з США і вони доїхали за 5-6 днів, вони їхали в Польщу, а далі до нас. Тому я була впевнена, що до 06.12 мені буде доставлено все те, що я замовила, але посилки поїхали в тур по Європі.
Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що з США від 5. НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Коли вже настане та дата?!
Коли настане дата відправки рейсу? Чи можливо посилка загубилася? В чому причина? НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Коли вже настане та дата?!
1 согласен
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта пятница, 5 декабря
Добрий день!
Строки доставки дійсно залежать від маршруту, завантаженості митних хабів та сезонних піків, і зараз, у грудні, всі міжнародні напрямки працюють із підвищеним навантаженням. Менеджер повідомив мінімальний строк за актуальними на сьогодні даними — від 8 днів, щоб ви орієнтувалися реалістично. Перепрошуємо за незручності.
Показать 1 ответ

Ми перехвалили Нову Пошту.

Сергій Сергій четверг, 4 декабря
Користуємося для відправлень виключно послугами Нової Пошти. Як відомо ідеала немає ніде, але послуги НП були найкращими, незважаючи на високу вартість. Але наша організація не звертала уваги на ціни, а дивилася на якісний сервіс і відповідальність за доставку вантажу клієнту. В переважній більшості випадків все було добре, але були і прикрі випадки пошкодження вантажу при перевезенні. НП завжди виплачувала матеріальну... Читать отзыв Користуємося для відправлень виключно послугами Нової Пошти. Як відомо ідеала немає ніде, але послуги НП були найкращими, незважаючи на високу вартість. Але наша організація не звертала уваги на ціни, а дивилася на якісний сервіс і відповідальність за доставку вантажу клієнту. В переважній більшості випадків все було добре, але були і прикрі випадки пошкодження вантажу при перевезенні. НП завжди виплачувала матеріальну компенсацію за пошкоджений вантаж, що було важливою підставою для користування послугами виключно НП. Але по ЕН 20 4512 9163 1601 щось пішло не так. Відправили дві коробки на Київ. Перед відправкою сфотографували їх на відділенні щоб надіслати фото отримувачу. Стан коробок був ідеальний. Приїхав вантаж до отримувача пошкоджений, коробки розірвані. Отримувач відмовився від отримання. На претензію Нова пошта відмовляє в компенсації оскільки: цитата " не встановлено фактів які б підтвердили пошкодження під час перевезення". Іншими словами : між прийняттям вантажу і його видачею був факт пошкодження, але не встановлено що це було під час перевезення". Навіть нема що сказати. До цієї ситуації до НП була повага, як до винятково порядної організації, а зараз якось незрозуміло. Такі справи.
Достоинства:
  1. Плюсів багато.
Недостатки:
  1. Компанія починає деградувати.
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта пятница, 5 декабря
Детально перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження під час перевезення. Тому рішення залишається чинним. Показать 1 ответ

Зникла посилка

Анастасія Анастасія четверг, 4 декабря
 Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Вінниця, ул. Пирогова, 31 Я отримала посилку
20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і я
ще за доставку , за недбальство
працівників, за яке я заплатила 3075... Читать отзыв
Я отримала посилку
20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і я
ще за доставку , за недбальство
працівників, за яке я заплатила 3075 грн,
просто жах, працівники нічого не зробили і зателефонували лише на 3 день , дуже не задоволена
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Зник вантаж , відшкодували лише 6% суми , не рекомендую
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта пятница, 5 декабря
Добрий день! Прохання надіслати оплату товару, який було замовлено та, на жаль, втрачено, розглянемо претензію повторно.

Дуже довга затримка посилки

Богдан Богдан четверг, 4 декабря
Посилка їде з США до України (ebay). З США до Європи пороїхалась ідеально. Але з 27 числа й до сьогодення мені пишуть одне те й саме "Бельгія. Планова дата відправки рейсу перенесена". Карл, жду неділю поки вона неможе виїхати з Бельгії, чому так довго?!
Номер посилки: NP00000004361908NPG
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта пятница, 5 декабря
Добрий день! Наразі є певні затримки, тому рейс із Бельгії було перенесено. При цьому робимо усе можливе, аби прискорити цей процес. Щиро перепрошуємо за затримку та просимо трошки терпіння. Показать 1 ответ

Зникнення посилки

Ольга Ольга четверг, 4 декабря
Доброго дня, звертаюся до вас стосовно відправлення 20451305264068.Посилка була відправлена 27.11.До теперішнього часу невідомо де вона знаходиться.У посилці були вкрай необхідні речі..Мали доставити 29.11.Спочатку самовільно переадресували посилку без мого відома,потім застрягла в Києві,а зараз взагалі хтозна куди звертатися.На гарячу лінію телефонувала неодноразово,говорять що вони не можуть нічим допомогти. Дуже часто користуюсь вашими послугами,але тепер задуматися треба!!!
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта суббота, 6 декабря
Ольго, накладну повернення створили. Посилку вже опрацювали, невдовзі буде завантаження для подальшого транспортування.
Додатково на ваш номер телефону надіслали промокод на наступну доставку 🙏

Робота гарячої лінії, менеджера і відділення у Києві

Марта Марта четверг, 4 декабря
19.11 з поштомату було надіслано 2 посилки за накладними:
- 59001505640876 (повинна була прямувати до Києва у відділення 424);
- 20451298940180 (повинна була прямувати до Кременчука до поштомату).
Цього ж вечора я отримала повідомлення у додатку що комірки пусті і зафіксувала звернення на гарячу лінію за пошуком цих посилок. Також наголосила, що посилка яка прямує в Кременчук повинна бути доставлена... Читать отзыв
19.11 з поштомату було надіслано 2 посилки за накладними:
- 59001505640876 (повинна була прямувати до Києва у відділення 424);
- 20451298940180 (повинна була прямувати до Кременчука до поштомату).
Цього ж вечора я отримала повідомлення у додатку що комірки пусті і зафіксувала звернення на гарячу лінію за пошуком цих посилок. Також наголосила, що посилка яка прямує в Кременчук повинна бути доставлена якнайшвидше! і що посилки були підписані мною вручну (вказані прізвище і 4 останні цифри накладної).
Ввечері 20.11 близько 18.00 зі мною звязалась менеджер по роботі з малим бізнесом Надія та повідомила, що можливо посилка яка повинна була прямувати в Кременчук поїхала до відділення у Києві і попросила відкрити її вміст під відеонаглядом, щоб це підтвердити. На що я погодилась, хоча посилка була підписана мною вручну, але як виявилось пізніше кур'єр це просто заклеїв. Далі посилка була відкрита працівниками відділення і я підтвердила, що вміст цієї посилки це посилка яка мала прямувати в Кременчук. Після мого підтвердження Надія попросила, щоб я зателефонувала на гарячу лінію, пояснила свою ситуацію і попросила, щоб з відділення у Києві ввечері надіслали якнайшвидше посилку у Кременчук. І, увага, чому я маю це зробити??? Тому, що в неї закінчується робочий день і розряджається телефон))))) І, щоб надіслали цю посилку якнайшвидше то я повинна подзвонити, і запевнила мене, що вони мене послухають, оскільки за мною зафіксовані звернення на гарячій лінії. Що я і зробила і у відповідь від гарячої лінії отримала - чекайте зворотнього зв'язку)))) В результаті посилку 20.11 так і не надіслали!!!
21.11 Надія звязалась з відділенням у Києві і запевнила мене, що відкриту посилку надіслали у Кременчук, а посилку яка мала прибути у відділення в Києві будуть розшукувати.
22.11 ввечері мені телефонує отримувач посилки з Кременчука і каже, що отримала не свою посилку. В посилці був вміст посилки яка мала бути в Києві.
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Робота гарячої лінії, менеджера і відділення у Києві
Як виявилось, до Києва прибуло 2 посилки. Посилка, яку я дозволила відкрити працівниками відділення не була надіслана у Кременчук як ми домовлялись з Надією!!! А посилка на якій було мною вручну написане прізвище отримувача з Києва, і воно не було заклеєне накладною, з Києва чомусь надіслано в Кременчук.
Це просто верх байдужості і халатності!!!!
23.11 я надіслала нову посилку в Кременчук, бо чекати виходу Надії на роботу (субота і неділя у неї вихідні) я вже не збиралась і клієнтка не готова була чекати! І продовження цього "цирку" з пересилками посилок я не хотіла!!!
В результаті отримувачу з Києва посилка після 26.11 вже була неактуальна (дата коли мені її повернула клієнтка з Кременчука) і я втратила клієнтку, хоча ця посилка одразу прибула у правильне місце.
Результат такої "роботи" пошти я зазначила в мінусах.
Також не отримала обіцяний промокод за видалену накладну 20400490150827 створену через олх, а отже і втрату ще однієї клієнтки.
Недостатки:
  1. втрата клієнтки;
  2. гора витраченого часу на розмову з Надією, гарячою лінією, курєрами, стурбованою клієнткою;
  3. доставки посилок на 5-й день, що вас прирівнює до швидкості доставки як в Укрпошті;
  4. відсутність компенсації за створені незручності.
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта пятница, 5 декабря
Добрий день, Марто!
Не існує слів, які могли б достатньою мірою висловити щире вибачення за цей ланцюг помилок. Нам соромно, що інцидент мав місце у співпраці. Запевняємо, що все ретельно пропрацювали.
Промокод надіслали на ваш номер телефону.
Також хочемо відправити подарунок від компанії, аби трішки згладити кути ситуації. На які дані можемо оформити накладну? 💝
Показать 1 ответ

Повільна переадресація

Andrii Andrii четверг, 4 декабря
Посилка 20700689280383 мала ще вчора прибути у поштомат, але НП вирішила переадресувати її на відділення (хоча та ще тоді була у їхньому депо), жодного повідомлення/смс я не отримав, добре, що зайшов у додаток і помітив. Але мені не дуже зручно було б йти на відділення, на адресу кур'єром було б зручніше, тому вчора написав у телеграмі в підтримку НП, але... Читать отзыв Посилка 20700689280383 мала ще вчора прибути у поштомат, але НП вирішила переадресувати її на відділення (хоча та ще тоді була у їхньому депо), жодного повідомлення/смс я не отримав, добре, що зайшов у додаток і помітив. Але мені не дуже зручно було б йти на відділення, на адресу кур'єром було б зручніше, тому вчора написав у телеграмі в підтримку НП, але ніхто так і не відповів. Знову ж вчора вирішив вже зателефонувати, через 10 хв все ж дочекався на оператора, з його слів посилку переадресували бо у поштоматі не було вільних комірок, ну гаразд, попросив його зробити переадресацію на адресу, щоб кур'єр доставив. І, що ви думаєте, сьогодні посилка прибула все одно на відділення і лише тепер переадресувалось на доставку на адресу, і я 100% певен, що сьогодні її не доставлять, як це пише у додатку. Тепер посилка 3 дні кататиметься містом, бо НП не може узгодити власні ж процеси.
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта пятница, 5 декабря
Добрий день! Так, бачимо, що питанням вашим займаються. Через високе навантаження, особливо у періоди акцій, розпродажів або свят, коли обсяг відправлень значно збільшується, можливі затримки з доставкою. Перепрошуємо за незручності. Доставку проконтролюємо.

Фулфилмент Новая почта. Часть 6

Михаил Михаил четверг, 4 декабря
Вчера говорил с операционным директором Бабиев Андрей. Обещал, что все будет отгружено (посылки не отгружаются с 1 декабря). Небольшую часть отгрузили, а большая часть осталась. Не выполняет даже обещание директор. Я так понимаю, что все ровняются на директора... обещать не значит жениться. Пустозвоны.
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта четверг, 4 декабря
Добрий день! Команда зараз працює над тим, щоб завершити відправку всіх відправлень, які накопичилися з 1 грудня. Напишіть номер вашого відправлення - додатково перевіримо.

А*уєнне день народження

Вікторія Вікторія среда, 3 декабря
Вітаю!
Коли:
1 грудня мама відправила мені посилку З ВІДДІЛЕННЯ У КИЄВІ НА ПОШТОМАТ В КИЄВІ.
Чому:
Я захворіла напередодні свого дня народження, яке 2 грудня, і лежу з температурою вдома, і мама хотіла мене хоч якось привітати, але я знаючи що це коронавірус заборонила їй приїжджати, щоб вона не заразилася.
Номер для трекінгу:
59001513823755
Що маємо:
З... Читать отзыв
Вітаю!

Коли:
1 грудня мама відправила мені посилку З ВІДДІЛЕННЯ У КИЄВІ НА ПОШТОМАТ В КИЄВІ.

Чому:
Я захворіла напередодні свого дня народження, яке 2 грудня, і лежу з температурою вдома, і мама хотіла мене хоч якось привітати, але я знаючи що це коронавірус заборонила їй приїжджати, щоб вона не заразилася.

Номер для трекінгу:
59001513823755

Що маємо:
З 1 ГРУДНЯ 11:24 відколи посилка була прийнята у відділенні і по зараз- 3 ГРУДНЯ 19:42, я нічого не отримала.
Згідно з даними трекінгу з додатку і з сайту посилка мала прибути ще того ж дня на поштома , ну добре не в той же день, але ж і МІЙ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ МИНУВ І ДЕНЬ ПІСЛЯ НЬОГО ТЕЖ МИНУВ🤬🤬🤬, а я й досі нічого не отримала крім завірянь операторів з якими спілкувалася і мама, і сестра, і я.
Спочатку щось десь наплутали, загубили, потім знайшли і відправили знову, потім не було вільних комірок, то скажіть де я зможу отримати посилку гарантовано і сьогодні???

НЕ ДАВАЙТЕ МАРНИХ НАДІЙ ПРО СТРОКИ ДОСТАВКИ ЯКЩО ВОНИ НЕ ВИКОНУЮТЬСЯ, АБО ПРОПИШІТЬ ОКРЕМО ЩО Є ЧАС ПЛАНОВОЇ ДОСТАВКИ І ОКРЕМО ЧАС ТОЧНОЇ ГАРАНТОВАНОЇ ДОСТАВКИ, щоб люди не злилися і не стресували, бо і так та нервова система вже давно сказала "до побачення" через ту кляту русн*ю!

П.С. Якщо я оформлю переадресацію на інший поштомат чи на відділення, то де я маю дізнатися ті адреси відділень і поштоматів, які зараз вільні, щоб гарантовано отримати у вказаний згідно трекінгу час? Бо я переадресую, а якщо знову не буде вільна комірка то це ще перенесеться на день?
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта четверг, 4 декабря
Добрий день, Вікторіє! Нам дуже соромно, що ми підвели вас у такий важливий день 💔 Щиро перепрошуємо 🙏
Бачимо, що за накладною вже оформлено переадресацію у відділення №75, тримаємо доставку на контролі.
Хочемо трішки підняти настрій подарунком від компанії. Можемо відправити його на ваші дані у це ж відділення?
Показать 1 ответ
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

Рейтинг 1.5 из 5 на основании 23852 отзывов
novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1315 отзывов
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2039 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26866 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14042 отзыва
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.7
3649 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1052 отзыва
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3679 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.9
183 отзыва
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
113 отзывов