Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Чи повинен платити клієнт за пошкоджений товар перевізником? - Відгуки про НОВА ПОШТА
відгук
Коментарі до відгуку
Після написання Вами претензії було проведення розслідування, в результаті якого отримали підтвердження, що посилка за накладною 59000292472271 була пошкоджена під час транспортування. Безперечно, це вина "Нова пошта", оскільки компанія несе відповідальність за цілісність вмісту відправлення при транспортуванні. Виходячи з цього, Вам уже виплачена грошова компенсація в розмірі повної оголошеної вартості посилки.
Сподіваємось, що цей інцидент не стане вирішальним при прийнятті Вами рішення про подальшу співпрацю з компанією, та бажаємо гарного дня!
P. S. Відгук реальний, не проплачений!!!