Валентина Плыс Отзыв написан 16 августа, 2025 год1 просмотр
Посилка фактичною вагою 6,5 кг, не крихка, просто замотана в стрейч-плівку дерев'яна дошка довжиною 150 см шириною 30 см та товщиною 3 см приїхала у величезному флет-боксі. Вартість доставки нарахували 400 грн (при оголошеній вартості дошки в 1 грн.) Весь ранок чоловік намагався зв'язатися з оператором Нової пошти: замовляв зворотній зв'язок, висів на лінії в очікуванні з'єднання з оператором, писав у чат-боті вайбер та телеграм. Відповідей нуль. Лише через півгодини як забрав посилку - зміг додзвонитися до оператора, який йому люб'язно повідомив, що доставка посилки таких габаритів не зручна, а от доставка величезного дерев'яного ящика, в якому на самому дні лежатиме дощечка - це нормально і передбачено правилами доставки Нової пошти. Оскільки він вже забрав і оплатив посилку, то нічого добитися вже не можливо. Хоч і користувалися послугами Нової пошти практично з моменту її заснування, але після такого безвідповідального ставлення, абсолютно зникло бажання продовжувати користування послугами Нова пошта.
Достоинства:
Приємні працівники відділення де отримував посилку
Почему не трясете отправителя, который согласился на отправку в боксе за 400грн и не уведомил вас - какие претензии к новой почте? И какое отношение имеет оценочная стоимость к стоимости доставки?
в мене була така ж ситуація. Відправник був не в курсі. як писали вище, відправник залишив 2 невеличкі плитки 20*50 см. сказали, що запакують і відправлять. вже через день набрали мене і сказали, що будуть відправляти у цьому величезному ящику.
відправнику дають квитанцію з однією ціною відправки, а після вносять зміни. У мене була така ж ситуація. В результаті вони повернули кошти (правда довго прийшлося "бадатися")
Так було раніше. В моєму випадку (і це не поодинокий випадок) курʼєр забрав відправлення у відправника, вартість була одна. Потім вже зателефонували мені і почали напарювати флетбокс. І я, і відправник звʼязувалися зі службою підтримки. Ми дійшли висновку, що НП або загубили, або побили відправлення. Бо щоразу нові покази
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Як заробити ще більше? Нова пошта пробила дно - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Посилка фактичною вагою 6,5 кг, не крихка, просто замотана в стрейч-плівку дерев'яна дошка довжиною 150 см шириною 30 см та товщиною 3 см приїхала у величезному флет-боксі. Вартість доставки нарахували 400 грн (при оголошеній вартості дошки в 1 грн.) Весь ранок чоловік намагався зв'язатися з оператором Нової пошти: замовляв зворотній зв'язок, висів на лінії в очікуванні з'єднання з оператором, писав у чат-боті вайбер та телеграм. Відповідей нуль. Лише через півгодини як забрав посилку - зміг додзвонитися до оператора, який йому люб'язно повідомив, що доставка посилки таких габаритів не зручна, а от доставка величезного дерев'яного ящика, в якому на самому дні лежатиме дощечка - це нормально і передбачено правилами доставки Нової пошти. Оскільки він вже забрав і оплатив посилку, то нічого добитися вже не можливо.
Хоч і користувалися послугами Нової пошти практично з моменту її заснування, але після такого безвідповідального ставлення, абсолютно зникло бажання продовжувати користування послугами Нова пошта.
отзыв
Комментарии к отзыву