Nadia: Вже 3 відправлення за останні 2 тижні ніяк не може доїхати в поштомат. І така ситуація буквально з кожним відправленням. Доставка по Києву займає тиждень. А саме це відправлення швидше доїхало з Америки, ніж доставляється по Києву 03.10.2025
Nadia: Моєму обуренню не має межі. Це вже ні в які рамки не вписується. Замовили адресну доставку. Спочатку при оформленні відправлення повідомили, що пункт отримання (с.Кременище) перейменовано в с.Ходосівка. Кияни знають, що це 2 різних населених пункти. Звісно, що курʼєр не зміг доставити, тому що в с.Ходосівка така адреса відсутня. Оформили... 02.10.2025
Nadia: Нова пошта з кожним днем стає все гірше і гірше. Жодне відправлення не доставляється вчасно. Відправлення по місту Київ доставляються 5 днів. На гарячій лінії шаблонні відповіді: нам дуже прикро, що так сталося. Ми розберемося і передзвонимо. І ніхто не розбирається і не передзвонює. Ціни на доставку піднімають постійно, почали... 28.09.2025
Nadia: На жаль, колись найкраща компанія з доставки впевнено пробиває дно. Чи то від надлишкової впевненості, чи то ще з якихось причин, але ціни на послуги ростуть в той час, як якість цих послуг летить у прірву. За останній час дедалі більше моїх знайомих обирають міст або навіть укрпошту. НП завжди... 13.06.2025
Надія: З 30.12.2022 року моя посилка чекає на відправку зі складу в Польщі. Посилку вартістю понад 500євро вкрали співробітники компанії. на рекламації не відповідають. в службі підтримки відверті нахаби. Шкода, що не можна поставити "0" 01.03.2023
Nadia: Загубили 2 мої посилки сумарною вартістю більше 1000 євро. з 29 грудня товар на складі, доставка оплачена. вже третій тиждень телефоную в службу підтримки і чую: Ваша посилка в реєстрі на відправку цього тижня. і знову тиша. сьогоднішня відповідь мене взагалі вразила: напевно, про ваші посилки забули. І... 16.01.2023