Наталія Отзыв написан 17 апреля, 2025 год30 просмотров
Ситуація.Я ФОП(продаж текстилю домашнього).У мене купили товар(дом.халат).Це натільний одяг,який не підлягає легкому поверненню.На відділенні оператор порушив це правило і відправив товар.Я(відправник) проти і ніхто у мене не питав,чи я за чи проти перед відправкою.Прошу керівництва надати мені компетентну відповідь щодо ситуації,бо оператор не вирішили моє питання
Добрий день, Наталіє! Послуга «Легке повернення» не регулює фінансові операції та зобов'язання між продавцем та покупцем. Для узгодження процедури повернення коштів за товар, покупцю потрібно зв'язатися напряму з продавцем та обрати зручний для нього спосіб. Зазвичай рішення про повернення коштів відбуваються після огляду товару, продавцем.
1.Ви не маєте права без згоди відправника товару робити легке повернення на новий домашній текстиль(згідно закону).2.Покупець не дзвонив,не уточнював.3.Згідно моєму договору і домовленностей з операторами (місяці 3-4 назад) в мене стоїть заборона на легке повернення.4.Згідно Вашої роботи з Кастою теж по цій групі товару стоїть заборона на легке повернення.Ви порушили все!!!
За наявною інформацією, для вашої організації не встановлено заборони на цю послугу. Також бачимо, що за накладною 20451145056916 вами було оформлено "Легке повернення" через мобільний застосунок.
У цій ситуації рекомендуємо звернутися до менеджера для врегулювання питання. Мирного дня!
Я не оформлювала легке повернення!!!Заборона стоїть- а якщо вона вдруг не стоїть,то по вині Ваших операторів,які 3-4 місяці назад мені сказали,що стоїть заборона.Чекаю на нормальне вирішення цієї ситуації!
Наталіє, радимо вам зв’язатись із покупцем та узгодити це питання напряму з ним. Нова пошта не зобов'язує вас забирати товар та компенсувати за нього кошти, якщо покупець не попередив та не узгодив з вами повернення товару.
Щодо блокування послуги, ви можете звернутись до менеджера організації. Якщо у вас це буде заблоковано, в застосунку отримувачу висвічуватиметься помилка при спробі замовлення послуги.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Невідповідність правил нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
За наявною інформацією, для вашої організації не встановлено заборони на цю послугу. Також бачимо, що за накладною 20451145056916 вами було оформлено "Легке повернення" через мобільний застосунок.
У цій ситуації рекомендуємо звернутися до менеджера для врегулювання питання. Мирного дня!
Щодо блокування послуги, ви можете звернутись до менеджера організації. Якщо у вас це буде заблоковано, в застосунку отримувачу висвічуватиметься помилка при спробі замовлення послуги.