Наталія: Інформація в ТТН не повна.Чому клієнт не бачить оціночну вартість?не бачить інфу ,що посилка доставляється без підйому на поверх.І багато ще іншої інфи 29.08.2025
Наталія: Ситуація.Я ФОП(продаж текстилю домашнього).У мене купили товар(дом.халат).Це натільний одяг,який не підлягає легкому поверненню.На відділенні оператор порушив це правило і відправив товар.Я(відправник) проти і ніхто у мене не питав,чи я за чи проти перед відправкою.Прошу керівництва надати мені компетентну відповідь щодо ситуації,бо оператор не вирішили моє питання 17.04.2025
Наталія: Ваш кол центр не вирішує майже ні одного питання.Некомпетентні.Ваша платіжна система (QR коди не считує система)погано працює-ніхто в кол центрі не хоче це вирішувати 18.03.2025
Наталія: Будь ласка перевірте своїх менеджерів на компетентність роботи- половина з них нормальні грамотні-четко відповідають ,знаю все по роботі.А половина це якійсь нулячі менеджери,які взагалі не знають нічого.Коли звонить бізнес-клієнт,таких нулячих ставити не можна.На прохання переключити на іншого менеджера відповідь ні! 25.02.2025
Наталія: Багато вет.клінік просто беруть гроші ні за що- і це теж стосується Юкки. Прийшли здавати аналізи-зняли гроші і за аналізи і за прийом лікаря- не специаліста.Пообіцяли надати результати- ми тричі вчасно дзвонили- отримували відповідь "завтра".Приходе завтра і знову мовчок.В підсумку -в аналізе нічого не знайшли ,розвели руками і сказали йти... 23.12.2024
Наталія: Замовила електронний сертифікат на одну дату- подарунок дитині.В той день не отримала дитина- була дуже ростроєна.Подзвонили їм- вони "відморозилися" -не вибачилися,сказали передивитися всю пошту.Ми передивилися- немає ніде!!Протягом 10 хв одразу прислали.Не раджу звязуватися з цим інет-магазином- не якісне обслуговування.Кол-центр не завджи перенабирає по дзвінку. 17.12.2024
Наталія: У Вас жахлива підтримка клієнтів.Я Ваш клієнт багато років,але підтримка через чат бот,вайбер,телеграм просто ніяка.Мені не підходить Ваше меню-мене цікавлять інші питання.Але оператора просто немає!!Чи в нетривогу пише бот,що тривога)).Дуже зручно прикриватися тривогою 29.11.2024
Наталія: Співпрацюю як ФОП.Багато відправок.Обслуговування по телефону жахливе- обіцяли при підпису договору лояльність,особистого менеджера.Так вот- не ведіться на обман. Знову виникла проблема,яку ,як я гадаю можно вирішити протягом півгодини.Але ж ні- менеджери некомпетентні в більшості.Протягом більше двох неділь не вирішено проблему,а ще в додаток добавилися інші.Можливо все ж таки є один... 13.11.2024
Наталія: Вибачте,але не получається вирішити питання через колл-центр.Стосується одної маленької посилки))) 1.Я відправник.Відправка від ФОП на покупця.Доставку має сплатити покупець.Покупець робить переадресацію зовсім на інше місто.При доставці до покупця він відмовляється.Ну і звісно,як 99.99% покупців не оплачує доставку.Для мене ,як відправника ціна міняється при переадресації з 50грн до 153грн.Питання- де логіка?Тільки... 28.06.2024
Наталія: Працюю протягом багатьох років з Вами,але десь у Вас хромає система 1.Додаток Нова пошта жахливий- глючить,відкривається довго,незручний(якщо шо,то в мене він автоматично оновлюється) 2.В додатку- пункт повідомлення після Вашого новаторства не показує навіть за дві неділі- в мене показує за три дні(не листається).Раніше показував за місяць точно.Втратили моє повідомлення з... 03.06.2024
Наталія: Відгук стосується не спектаклів,а самого простого - туалета в цьому театрі.Це позор мати такий туалет.За десятки років туалет,як був страшний ,так і залишився таким.А запах такий ,де не вбирають взагалі.Скільки по Києву була в туалетах різних театрів,такого не було.Пора убирати в туалеті,і трохи зробити ремонт! 07.05.2024
Наталія: 1.Пришла смс з тарифом і акцією.Після підключення пришла смс ,що пакет коштує дорожче - не 50 грн по акції,а 75 грн.Що за лохотрон. 2.Позор,що немає звязку з живим оператором будь яким чином- ані в телефонному режимі,а ні в чат боті."Великий оператор " сам без зв'язку 03.05.2024
Наталія: 1.Некомпетентність обслуговування в кол-центрі- в більшості випадків 2.Нова система переказів НІЯК НЕ ПРАЦЮЄ.Було два переказа за дві неділі- смс немає з "дурним " кодом.За дві неділі сварок один переказ забрала.Другий так і немає інфи.Тобіш 100% не працює. 3.Додаток жахливий- незручний,деяка інфа неправдива по ттн,коли хотіла оновити список відправлень- немає такої... 29.04.2024
Наталія: 1.Безлад в особистому кабінеті- не знайшла картку,яка привязана до платежу.2.Некомпетентність менеджера- не відповів на прості запитання,відповідно не вирішив мої питання.3.При відправленні просто забирають товар і усміхаються- немає ні чеку про отримання,нічого!!Через півдня пришло повідомлення,що прийнято.Це супер)))4.Безлад в грошах-про накладний платіж немає ніяких даних в особ.кабінеті,знову ж таки оператор "умив руки",сказав,що... 23.04.2024
Наталія: Оплатила тариф на 4 неділі-225 грн,як і завжди це робила протягом трьох років.Тариф не активували,на слід.день написали ,що в мене із 225 грн залишилося 20грн і відповідно треба поповнити на 205 грн ще.Дзвонила в колл центр- оператор отнекался і нічим не допоміг.Тому взагалі не раджу Lifecell нікому - гроші на... 23.04.2024
Наталія: Бачу великі проблеми в магазині,на цілий магазин сидить на касі один касир,який дуже повільно обслуговує двох людей.Друга каса пуста,черга із пяти-шести людей.Більше в залі нікого немає.Магазин Київ,метро Святошино(біля Новуса).З цінніками безлад майже в усіх магазинах.В магазині на метро житомирскій в новусі було помічено ,що не змогла дотягнутися до товару ,який... 18.02.2024
Наталія: Компанія,яка не зацікавлена співпрацювати.Тільки давай гроші і іди вон. 1.Частково неприємний персонал,до якого навіть не хочеться підходити. 2.Змінилися умови доставки,про це не повідомляють постійних клієнтів.І не вважають за потрібне 22.01.2024
Наталія: 1.Зробила платне оголошення.Воно було перевірено і виставлено на сайт.Через деякий час(неділю чи дві),коли оголошення оплачене і має працювати,його видаляють,якоби не вірно подано.Саме цікаве,що це оголошення було раніше розміщено і працювало протягом півроку-року і претензій не було.Можливо Вам,керівництво ОЛХ,треба слідкувати за роботою Ваших менеджерів,які перевіряють об'яви.Один перевіряє і пропускає обяву,інший перевіряє... 09.01.2024
Наталія: Поясніть будь ласка чому при наявності двох відділень в одному треба докупати коробку і запаковувати додатково товар.В іншому можна відправляти в рідній упаковці.Поясніть мені,в чому різниця доставки-він їде также в тій же машині і в тих же умовах. Відправляла важку палатку 16кг,в рідному чохлі,в чорному кульку,стрейч плівці і обмотану... 29.06.2023
Наталія: Жахливе обслуговування.1.Купа некомпетентних менеджерів,які не можуть відповісти на звич.питання.2Плюс до того глюки при платежах при скануванні.Інший банк підтягнув все за 1 сек.3.І третє-кожний рік приходжу в банк надаю дані,при дзвінку вияснилося,що мої дані невірні,тобіш робітники роблять копії,але не вводять нові дані о клієнті.4.Чат бот не зручний. 15.05.2023
Наталія: Один раз купила насіння елітне -було супер,ні одної семечки поганої.Другий раз-це жах,кожна 20та штучка порчена.Що це за еліт.І ціна недешева за таке насіння 28.04.2023
Наталія: Останнім часом зверталась декілька разів на чат бот-він просто жахливий,не прилаштований під клієнта.Потім звернулася на кол центр банку - теж питання не вирішили,так як запросили оформлення лишнього договіру для того,щоб отримати звичайний QR код.Я клієнт банку більш ніж 10 років,всі дані є у банку.Таке уявлення,наче банк вже хоче брати гроші... 28.04.2023
Наталія: Зверталася багато разів в колл центр- менеджери один із десяти може щось пояснити.Інші "нульові" по знанням послуг НП.На моє питання по посилці так ніхто і не дав відповідь- із чого складається ціна і де це прописано.Один із нюансів- чому я маю трижди сплачувати оціночну вартість посилки?Ви голосно "кричите",що повернення безкоштовне,але... 11.04.2023
Наталія: Чому не вирішуєте деякі проблеми з кліентом.Сьогодні в чаті спілкувалася з двома операторами,вони "розвели руками"- допомогти не можуть.Може Ви почнете вирішувати деякі проблеми з постійними кліентами? 15.03.2023
Наталія: Є відділення приємні,а є ну дуже неприємні.Я по роботі багато висилаю посилок і з різних відділень.Робота багатьох чудова,є невелички моменти.Але відділення 131,Київ це жах.Мені нагрубив оператор,говорив багато,грубо,неповажно і несправедливо.Даже коли розмова закінчилася.Свідками була вся черга позаду та й Ваші камери мають це показати.Післч таких моментів в то відділення не зайду... 22.12.2022
Наталія: Вибачте,але слов не підібрати інакших- як це можна,на ровному місті брати комісію в 5 грн за перерахування 90 грн через інет покупки.Чи вже не знаєте,як збагатитися на людях?Я гарний постійний кліент цього банку,але це вже просто жах якійсь-беруть за воздух.Не забувайте,помімо Вас є багато інших банків,вибір є 16.11.2022
Наталія: Знаю,що то є окремий інтернет-магазин.Але то є лице Вашого бренда.Третій раз замовляю товар-упаковку і третій раз бачу безграмотність роботи магазина- некоректна інфа,неграмотні менеджери,ведення замовлення ужасне.Можливо при такій роботі його краще закрити.При можливості надайте контакт керівництва інтернет магазина- я готова йому прописати чи проговорити всі негаразди їх роботи. 26.10.2022
Наталія: Я дуже багато співпрацюю з Новою поштою,але інколи дивуюся) Виявляэться,що коли за посилкою прийшов отримувач і відмовився,то посилка не має повертатися назад,як зазвичай це робиться.Це як мені пояснили дуже великий привілей тільки для юридичних осіб.А я і не знала,що звичайні речі то є привілей.Так от с такими привелеями Ви далеко... 13.10.2022