Невідповідність правил нової пошти - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 17 квітня, 2025 год 30 переглядів
Ситуація.Я ФОП(продаж текстилю домашнього).У мене купили товар(дом.халат).Це натільний одяг,який не підлягає легкому поверненню.На відділенні оператор порушив це правило і відправив товар.Я(відправник) проти і ніхто у мене не питав,чи я за чи проти перед відправкою.Прошу керівництва надати мені компетентну відповідь щодо ситуації,бо оператор не вирішили моє питання




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 18 квітня, 2025 год
Добрий день, Наталіє! Послуга «Легке повернення» не регулює фінансові операції та зобов'язання між продавцем та покупцем. Для узгодження процедури повернення коштів за товар, покупцю потрібно зв'язатися напряму з продавцем та обрати зручний для нього спосіб. Зазвичай рішення про повернення коштів відбуваються після огляду товару, продавцем.
Наталія 18 квітня, 2025 год
1.Ви не маєте права без згоди відправника товару робити легке повернення на новий домашній текстиль(згідно закону).2.Покупець не дзвонив,не уточнював.3.Згідно моєму договору і домовленностей з операторами (місяці 3-4 назад) в мене стоїть заборона на легке повернення.4.Згідно Вашої роботи з Кастою теж по цій групі товару стоїть заборона на легке повернення.Ви порушили все!!!
Відповідь представника Новая Почта 18 квітня, 2025 год
Напишіть, будь ласка, номер накладної.
Відповідь представника Новая Почта 18 квітня, 2025 год
Нам знадобиться повний номер накладної. Напишіть його, будь ласка.
Відповідь представника Новая Почта 21 квітня, 2025 год
Добрий день, Наталіє!

За наявною інформацією, для вашої організації не встановлено заборони на цю послугу. Також бачимо, що за накладною 20451145056916 вами було оформлено "Легке повернення" через мобільний застосунок.

У цій ситуації рекомендуємо звернутися до менеджера для врегулювання питання. Мирного дня!
Наталія 21 квітня, 2025 год
Я не оформлювала легке повернення!!!Заборона стоїть- а якщо вона вдруг не стоїть,то по вині Ваших операторів,які 3-4 місяці назад мені сказали,що стоїть заборона.Чекаю на нормальне вирішення цієї ситуації!
Відповідь представника Новая Почта 21 квітня, 2025 год
Наталіє, радимо вам зв’язатись із покупцем та узгодити це питання напряму з ним. Нова пошта не зобов'язує вас забирати товар та компенсувати за нього кошти, якщо покупець не попередив та не узгодив з вами повернення товару.

Щодо блокування послуги, ви можете звернутись до менеджера організації. Якщо у вас це буде заблоковано, в застосунку отримувачу висвічуватиметься помилка при спробі замовлення послуги.
Наталія 1 травня, 2025 год
Ви так і не відповіли на питання щодо порушення повернення зі своєї сторони))


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187961 перегляд
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26670 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків