Нова Пошта підтримує шахраїв - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 25 июня, 2024 год 36 просмотров
Відправили посилку, помилились в номері телефону отримувача. Будь хто може помилитися. Посилку побачив інший чоловік, у кого цей помилковий номер телефону, ще й швидко її переадресував на своє місто та відділення. Ми пізно зреагували, пошта видала посилку зовсім іншій людині, яка фактично є шахраєм, так як вона забрала цінну посилку, нічого не заплативши за те, що було в посилці.
Зрозуміло, що нова пошта зробила зручний сервіс - видача по номеру телефону- не перевіривши прізвище отримувача. Коли попросили Нову пошту попрохати "липового" отримувача повернути посилку, нам відмовили. Зрозуміло, що пошта не має права вимагати повернення посилки від шахрая. Але ж повинні бути якісь важелі впливу та контроль. Номер телефону - це не прізвище людини, і не сама людина. Можна надалі не співпрацювати з цією людиною - шахраєм, яка свідомо забрала посилку, яка не належить їй, елементарно запросивши в неї паспорт і просто не співпрацювати, поки не поверне. Вимагати нічого не треба!!! Не підтримуйте шахраїв. Ми дзвонили цій непорядній людині, він спочатку сказав подумає ,а потім перестав брати трубку. Нічого він повертати не збирається. Нова пошта чхати хотіла на такі випадки. Вона продовжуватиме з цією людиною співпрацювати та обслуговувати.

2 согласны 1 не согласен



Комментарии к отзыву

Ірина 27 июня, 2024 год
У всьому винен відправник який посилку допустив ,та навіть пока посилка була і дорозі не виправив її, до нього і претензії всі.
Iren 26 июня, 2024 год
мабуть, ваша посилка так вам цінна, що цілий день знаходитесь тут і не відповіли представнику керівництва пошти номер накладної.

І при чому тут посібництво шахраям? Ну, припустимо, заблокує у себе Нова пошта цього користувача за номером телефону - він на другу сімку перейде. І взагалі, на якій підставі його блокувати? Звідкіля пошта знає, що посилка не йому? Тільки з ваших слів. Ніхто не має право в чомусь обмежувати людину, якщо в судовому порядку не доведено, що це шахрай.

Якщо посилка дуже цінна - поліція повинна зробити офіційний запит до пошти з метою встановлення особистості отримувача чужої посилки і далі діяти згідно Закону. А ваші безпідставні звинувачення Нової пошти та публічні образи на її адресу теж, доречі, підлягають під певну статтю. Треба розбиратися згідно Закону, а не "наєзди" на пошту влаштовувати, яка взагалі ні до чого.
про 26 июня, 2024 год
Неадекватна істота з нікнеймом Iren є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.



Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Ірина 26 июня, 2024 год
Песик мій, я ще тут нічого не писала , а ти вже поспішив піар компанію свою втулити під цим відгуком. Ти напевно втомився , відпочинь.
Iren 26 июня, 2024 год
істота "про" є шахраєм, який створив сотні методів, як розводити Нову пошту на тому, що вона дорожить своїми клієнтами і наживається на цьому. Істота створила тут собі сотні акаунтів, з яких навіть розмовляє сама з собою з однією тільки метою - надурити Нову пошту. Вона ходить сюди, як на роботу, і вигадує історії про розбиті та обворовані посилки, щоб отримувати від Нової пошти подарунки та промокоди в якості вибачень! А також захищає подібних собі шахраїв з метою обкрадати Нову пошту, яку вони обрали в якості джерела свого доходу!
Iren 26 июня, 2024 год
дядя, ты кого здесь хочешь развести? и что за тупой диалог ты устроил со своим же ником Мыкола? прям такую философию тут развёл, разговаривая сам с собою!..🤦 Хочешь посылочку чью-то отжать с похожим номером телефона? Я прочитала твои "отзывы" на нике Мыкола - это сплошное хамство, ложь, необоснованные обвинения, выкрики, лозунги - и ни одного номера накладной нигде не предоставил!
Ответ представителя Новая Почта 26 июня, 2024 год
Добрий день!

Згідно з правилами компанії "Нова пошта" видача посилки може відбуватися за допомогою смс-ідентифікації. Ми, на жаль, не можемо вплинути, аби інша людина повернула вантаж.

Напишіть, будь ласка, номер накладної, за яким виникла ця ситуація.
Mykola 26 июня, 2024 год
це абсурд. Носити паспорт щоб отримати якусь посилку? Хочете щоб мільйони людей були змушені носити паспорти, лише тому що ви самі загубили посилку? У вас якась дитяча позиція
Гость 26 июня, 2024 год
Ми її не губили. Вказане інше місто інше відділення та інше прізвище та ім'яотримувача. А в телефоні може помилитися будь-хто якщо у вас 100 посилок в день. Ви просто міркує е як простий обиватель. Такі ще гірші чим діти
Mykola 26 июня, 2024 год
Ви хочете нашкодити мільйонам користувачам. Ваша помилка не повинна виправлятись за рахунок принесення шкоди мільйонам інших людей.

Запамʼятайте один раз на все життя. Номер телефону у Новій Пошті це те саме, що номер картки у банку. Помилились номером картки, вам ніхто кошти не повертає у банку? Так само і тут. Навчіться приймати і визнавати власні помилки!!! це називається бути дорослою людиною і брати відповідальність за власні помилки
Геннадий 26 июня, 2024 год
гроші повертають, якщо помилилися номером картки! просто треба потратити трохи часу і звернутись до банку з відповідною заявою, якщо помилились.
Гость 26 июня, 2024 год
Я так розумію що я розмовляю з представником нової пошти ви так сильно захищаєте номер телефону людини прям як паспорт людини як картку в банку. На лобі собі номер телефона напишіть хай вас ідентифікує. Або в паспорті пропишіть замість ім'я і прізвище. Мабуть вам дуже зручно забирати посилки які також помиляються у телефоні отримувача???? Ви теж шахрай? Наприклад у мене таке було два рази: я могла забрати два рази посилку яка мені не належить!!! але я відмовилась тому що я не таке г...о.
Mykola 26 июня, 2024 год
Ви розмовляєте з дорослою людиною. Навчіться бути дорослою людиною!!! вам оточуючі люди не говорили про це? Ви здійсли помилку і понесли за це відповідальність. Перестаньте плакати і намагатись перекласти на когось відповідальність за ВАШУ помилку. Сходіть у банк, і скажіть, що помилились номером картки. Що вам скажуть? Те саме і тут. Пора бути дорослою людиною!!! Ваша відповідальність лежить на вас. Ще помиліться і на вмикачі газу дома, і поплачте що виробник вмикача має виправити помилку і відновити спалену квартиру. Пора дорослішати, поплакати можете у себе дома
Гость 26 июня, 2024 год
А я не збираюсь плакати я просто озвучила те що Нова пошта видала зовсім іншій людині посилку і ця людина тепер не несе за це відповідальності. Хай люди знають які у нової пошти обслуговується що такі випадки бувають і нерідко.

Після цього Нова пошта не запросить цю людину прийти і ідентифікуватися показати паспорт. У нової пошти в посилці інше прізвище та ім'я людини було інше місто та відділення. Тобто все вказує на те що це не його посилка. А ваша позиція дуже нагадує позицію того хто захищає таких людей. Або юриста. Я так розумію закон дозволяє ідентифікувати людину по номеру телефона а не по паспорту і тому юридичний відділ нової пошти пішов на це. А все що спрощене це на руку шахраям.

Хай не міняють сервіс хай попросять людину прийти ідентифікуватися він шахрай.
Mykola 26 июня, 2024 год
Юрист з вас посміється. Так як згідно закону немає такого обовʼязку предʼявляти паспорт для отримання відправлення вартісттю менше 10 тисяч гривень. У вас вартість менше 10 тисяч гривень? Значить згідно закону номер телефону виступає ідентифікатором для отримання відправлення.



Те що ви пропонуєте, називається диктаторськими законами, тому що дозволить відслідковувати кожен крок людини. Ви хочете порушити права людини на приватність. Межа 10 тисяч гривень для неохідності паспорта була встановлена не просто так.



Ви не читали законів власної країни. Ви сидите і плачите, що хтось повинен змінити країну бо ви не хочете брати відповідальність за ВАШУ помилку. У вас усе нормально з головою? Це мільйони людей повинні мати проблеми, через те що ви не хочете відповідати за власні помилки?
Гость 26 июня, 2024 год
Помилка в одній цифрі телефону може коштувати до 10,000 грн тоді. А це роблять постійно люди не роботи. Як отримувач може помилитися, надиктовуючи свій номер телефона відправникові, так і відправник може помилитися вбиваючи номер телефону в накладну. Особисто мені приходило дві таких помилкових посилки. Посилка - це теж гроші! Все вірно якщо помилково перерахував гроші на тій людині іди в суд. Якщо помилково видана посилка на тій людині іди в суд. Що банк що Нова пошта роблять вигляд що вони не при чому. А зараз навіть не монобанк не показує прізвище того хто отримує гроші. Може вже й Нова пошта скоро номер телефона а прізвища не буде показувати щоб теж зняти себе всю відповідальність. Тут робота не тільки закону тут ще сама компанія робить так щоб не нести за це відповідальність. Або ці закони прописуються під компанії якими володіють ті ж самі високопоставлені люди. Які також є шахраями і їм це вигідно. А потім розказують що всі інші дрібні людішки ведуть себе як діти
Mykola 26 июня, 2024 год
Дорослішайте. Такі любителі диктатури як ви уже дістали. Ніхто не буде вводити диктаторські закони лише по причині, що хтось не вміє без помилок вказувати номер картки чи телефону. Мільйони людей справляються, а вам захотілось диктатури і порушити приватність людей через 500грн? Їдьте в Росію. Там є закони котрі ви хочете. І там дійсно кожне відправлення по паспорту. Удачі, ваше місце у Росії і ментально ви близько до росіян. Вони так само продались диктатурі за 500грн.



Якщо ви не хочете думати про наслідки ваших пропозицій, то їдьте в Росію і спробуйте на практиці як ваші пропозиції працюють. Тільки не повертайтесь і не плачте, що не знали що так вийде. Ви доросла особистість і це ваше життя залежить від того, наскільки добре ви подумаєте про наслідки
Гость 26 июня, 2024 год
Не плутайте поняття. Я взагалі не людина диктатури. Ви називаєте диктатурою притягнення шахрая до відповідальності?)) Якщо Нова пошта бачить що це шахрай то не треба з ним співпрацювати і для цього не треба ні поліції ні суду. Просто попросити людину прийти ідентифікуватися а потім відмовити їй в обслуговуванні якщо вона не поверне те що їй не належить. На що має право будь-який власник будь-якої компанії. Нова пошта монополіст на ринку.

Прізвище та ім'я в посилці не співпадає. Телефон - це не прізвище людини. І ніяка це не диктатура це захист споживача послуг нової пошти.
Mykola 26 июня, 2024 год
Нова Пошта не знає цю людину. І не слідкує за нею. НЕ СЛІДКУЄ. Закон такий, не слідкувати за людьми і не порушувати їх право на приватне життя.



Не може Нова Пошта зробити того, що ви хочете, це неможливо. А для того щоб було можливо, порібно почати слідкувати за кожним кроком людей



Якщо ви робите такі помилки, тоді як ви взагалі вижили? Ви коли у розетку пальці пхаєте, то також скаржитесь, що люди не роботи і електрика має працювати по іншому?



Ви живете у світі у котрому ваші дії можуть нанести шкоду. Наступного разу краще усвідомлюйте відповідальність за власні дії. Це називається бути дорослою людиною і знати, що у випадку помилки ви отримаєте збитки
Гость 26 июня, 2024 год
Ви не з повна розуму? Всі люди помиляються. Люди нн роботи. А скільки разів оператор помилявся на новій пошті коли я відправляла посилку. Просто трекінг клеїв іншої посилки на ту посилку яка не по цьому трекінгу. І було море інших випадків.

Сервісного центру забирала змішувач у вигляді посилки на нп так два оператори відмовили мені видати ідентифікуватися по додатку Дія. Сказали що для них це не є документом. Що треба веритифікуватися а для цього треба сфотографуватися щоб перенісся електронний підпис. Наголошую мій електронний підпис. Це взагалі занадто мій підпис мати на пошті. І мою фотографію. Не просто ідентифікація по паспорту а верифікація!!! Тобто в цьому випадку це нормально.
Mykola 26 июня, 2024 год
Дорослішайте. Диктаторських законів не буде, тому вам доведеться приймати результати ВАШИХ помилок. Можете копіювати номер телефону, якщо у вас не вистачає розумових здібностей не помилятись.



Диктаторських законів не існує у Європі, і ніхто їх не буде вводити в Україні. Створіть собі групу інвалідності і нехай за вами доглядає доросла людина, котра буде здатна брати відповідальність за помилки
Гость 26 июня, 2024 год
Ви живете в якійсь ілюзії в Україні вже повно диктаторських законів, прийнятих до війни і під час війни. Україна вже давно не демократична держава. Люди давно вже безправні.

А той хто пише закони взагалі пишуть їх так щоб можна було і далі красти і підтримувати людей які крадуть.

А те що ви написали про відслідковування людини, ви наплели та напридумували. Ви не знаєте що за вами давно вже слідкують де ви ходите де ви купляєте що ви дивитесь???))) Привіт Google

Є легкі важелі впливу. Але треба їх ускладнити щоб людина не досягла справедливості. Ось такі у нас закони
Mykola 26 июня, 2024 год
Вперед до юриста. Він вам пояснить і посміється.



От з вас і полізла російська ментальність. Вигадали, що всі безправні, і тому уже можна вводити диктаторські закони? Якщо усі безправні, то що заважає слідкувати за кожною людиною? Виявляється є права котрі забороняють слідкувати?



Казки про гугл залиште росіянам. Я працюють в гугл і знаю, котра інформація по закону може зберігатись, а яка ні. Визначити особистість там неможливо. Історія аккаунту не містить інформації котра привʼязується до паспорта чи чогось подібного.



Це можливо у випадку, якщо у когось відсутній інтелект і він вкаже це самостійно. Але не існує такого вимоги від гугл. Лише ви своїми руками можете порушити вашу приватність. І знову, це ВАША відповідальність.
Гость 26 июня, 2024 год
Не треба Україні протиставляти Росії. Придумувати якусь російську ментальність. Свою пропаганду залиште при собі. Взагалі навіщо ви приплели Росію я кажу про Україну. Дуже вигідно прикриватися Росією. В Україні вже давно повно диктаторських законів.

І погано що шахрая неможливо притягнути до відповідальності без суду. Щоб він просто повернув те що йому не належить. Закони повинні бути справедливі і працювати на кожну окрему людину. А зараз так зробили що на маленьких людей закони не працюють вони працюють на чиновників на їхні компанії корпорації.
Mykola 26 июня, 2024 год
Придумайте закон котрий не буде порушувати приватність людей і одночасно буде карати шахраїв. Європа думала і придумала, що до певної вартості номер телефону, а вище певної вартості уже паспорт.

Маєте кращу пропозицію? вперед, проявість свій інтелект. Тільки не плачте коли з вас сміятись будуть.

Те що ви пропонували вище, це абсолютно копія законів Росії. І завдяки цим законам диктатор має можливість контролювати кожен крок людей. Такі люди як ви є причиною, що страждають у результаті мільйони. Ви за 500грн готові порушувати права мільйонів. А потім плачете, що світ несправедливий.
Гость 26 июня, 2024 год
Хай людина прийде на ідентифікацію якщо вона отримала те що їй не належить. Паспорт Нова пошта має право запросити. Також Нова пошта має повне право відмовити у обслуговуванні. Не хоче повертати те що їй не належить до побачення
Mykola 26 июня, 2024 год
Читайте Кримінальний Кодекс України. Не може ніхто телефонувати людині і вимагати від неї примусово прийти з паспортом у визначене місце. Лише поліція, прокуратура і суд мають право на такі дії.



Ви пропонуєте Новій Пошті здійснити крімальний злочин. По такій логіці будь який заклад почне телефонувати до людей і ставити вимогу прийти до них з паспортом? Уявляєте, що у результаті буде? Ви взагалі думаєте головою про наслідки своїх фантазій?



Людина пошле таку вимогу, і буде права. Кримінальний Кодекс України читайте. Як прочитаєте, зрозумієте чому вам відмовили
Гость 26 июня, 2024 год
Ну при чому тут будь-який заклад. Людина отримала цінну посилку.

Нова пошта має право запросити паспорт.

Можна вести реєстр шахраїв і при наступному отриманні посилки запросити паспорт нагадати що він минулого разу отримав не свою посилку. Відмовити в обслуговуванні. Не треба нічого вимагати можна попросити. Він фактично вкрав цю посилку обманним шляхом. Номер телефону немає надавати права володіти чужою власністю
Mykola 26 июня, 2024 год
Ні, не має права. Читайте Кримінальний Кодекс України. Лише поліція, прокуратура і суд мають право вимагати у людини її документи.

А за реєстр котрий буде містити приватну інформацію людей це уже сяде усе керівництво Нової Пошти котре буде керувати створенням такого списку. Жоден бізнес не має права створювати список з метою збирання паспортних данних громадян

Обережно, ви самі так наговорите на порушення законів. Ви самі то коли останній раз читали законодавство України? Тільки чесно, за останній рік хоча б раз читали? Ідіть до юриста, вам детально пояснять чому порушення закону про право на приватність закінчиться величезними жертвами. Значно більшими ніж втрата посилки на 500грн
Геннадий 26 июня, 2024 год
І на Укрпошті і на Новій пошті отримання любого відправлення здійснюється по пашпорту. А як іще засвідчити особистість? З ньго нічого не переписують при отриманні посилки, просто дивляться, що ви дійсно, наприклад, Іванов дядя Вася. А як інакше? Вони відповідають матеріально і віддавати незрозуміло кому не повинні. Ви, мабуть, перечиталися кодексів, що не розумієте простої процедури видачі і що треба ідентифікувати особистість отримувача.
Гость 26 июня, 2024 год
Тобто до 10 000 не має право запрошувати паспорт??? Ви хочете сказати що закон обмежується тільки запрошенням телефону???))) виключно телефону? Ну це щось нове. Де оператор нової поштихоч би спитав прізвище отримувача. Вже було би видно що це не його посилка. Так ні оператори прізвище питають тільки у відправника коли відправляє. А тут без проблем видали навіть прізвище не співпадає нате беріть. Має право Нова пошта запрошувати паспорт при видачі будь-якої посилки як контрольний документ чого це вона не має право
Геннадий 26 июня, 2024 год
та не слухайте таких "експертів", як Микола, які по життю тільки і роблять, що своєю тупістю проблеми і собі і людям створюють.
Mykola 26 июня, 2024 год
Не слухати людей котрі попереджають, що дії містять склад злочину і порушують Європейську конвенцію про права людини? Що тут сказати, як написав вище. Дорослішайте і будьте готові прийняти відповідальність за власні дії
Mykola 26 июня, 2024 год
Так, усе вірно зрозуміли. Для того, щоб зберегти право людей на приватність. Щоб люди могли купувати собі, наприклад інтимні речі, і ця інформація не була привʼязана до їх паспорта. Або люди замовляли собі політичні книги і щоб не було списку людей котрі замовили собі ці книги.

Право на приватне життя це основа демократії. І це право коштує значно більше ніж втрачені посилки за 500грн. Як тільки ви зруйнуєте право на приватне життя, ви дуже швидко пожалієте. І дуже багато злочинців настворюють величезну кількість списків. Тоді будь який працівник у закладі почне збирати приватну інформацію про людей і це не буде злочином

Є закон, ніхто не має права цього робити. Лише поліція, прокуратура, суд, СБУ і тому подібні державні органи котрі спеціально для цього створювались

Лише ці органи можуть втручатись у вирішення подібних проблем. І ніяка приватна компанія не має права здійснювати подібні дії. Це буде злочин
Гость 26 июня, 2024 год
Ну по-перше це видно внесені зміни не так давно. Вперше чую що поштовий перевізник не має право запрошувати паспорт до 10000грн. До цього отримувати посилки можна було на укрпошті наприклад виключно тільки по паспорту. Тобто поштовий перевізник мав право запрошувати паспорт. По-друге що це ви прив'язалися до цих 500 грн якщо ви написали що видача посилок без паспорту до 10,000 грн. Я вам не казала про 500 грн. А по-третє той же закон який нібито захищає приватні дані дуже добре підтримує шахрайство. Ну і по-четверте google прекрасно збирає всі дані і видасть прекрасно всі ці дані поліції або суду. Ви взагалі про яку приватну захищеність?)) це схоже тільки не захищеність шахраїв від простих людей
Mykola 26 июня, 2024 год
Україна йде в Європу? Тоді доведеться дотримуватись права на приватність кожної людини. Якщо ви зі старшого покоління, тоді вам доведеться багато нових законів прочитати і почати їх дотримуватись
Гость 26 июня, 2024 год
Знову якийсь лозунг. Європа така ж гнила як і Росія. А яке гниле США з його законами і його медициною і його бомжами та психічно хворими на вулицях на кожному кроці. Поки ми туди дойдемо ми всі подохнемо. А ті що дійшли подохнуть в Європі, бо медицина там така ж гівняна як і в США. Знову ж якась ілюзія про класну Європу яка вже давним-давно розсипалася у людей під час війни. А на даному етапі ми робимо якісь може і європейські рухи які обмежують простих людей але добре підтримують наших високопоставлених шахраїв. Чомусь європейські зарплати у нас тільки у чиновників по 200 000 і більше. Знову ж якесь одностороннє бачення. При цьому всі кажуть що в Європі сфера обслуговування на дуже низькому рівні. В нікуди ми йдемо а не в Європу. Європа це не показник.
Mykola 26 июня, 2024 год
Ну от про це я і говорив. Чисто російська ментальність. Вигадати, що всі гнилі і чим виправдовувати власну гнилість. Ви гнила людина, котра готова порушувати права мільйонів людей заради власної вигоди. Тому вас ніхто не буде поважати, запитайте у свого оточення, чи бачать вони у вас російську ментальність. Чи бачать вони, що ви вважаєте диктатуру нормою. Дізнаєтесь багато цікавого

Після розповідей, що російська диктатура одинакова з Європою. Думаю спілкування немає сенсу. Дорослішайте і викидайте це лайно з голови.
Гость 26 июня, 2024 год
Ну все що вас не влаштовує ви мабуть називаєте російською ментальністю)))

Захищаєте межі одних людей порушуючи межі інших людей

Закон який дозволяє банку забороняти відправникові коштів бачити прізвище людини яка їх отримує порушує на мою думку права відправника. Тобто в цьому випадку що перевізники що банки вони захистили свої інтереси. Наголошую є інтереси великих людей і є інтереси маленьких людей. Закони працюють на інтереси великих людей. Порушуються межі відправника посилки або відправника грошей.

Ви б уже словник написали про російську ментальність як ви її ідентифікували і що вона така існує і статистику б надали. Я Росію взагалі не підтримую але ви дістали приписуючи людям невідомо що.

Я вважаю що мої права порушені. Із-за цих законів я несу втрати. Людина має право бачити прізвище людини яка отримує кошти. А також має право бути захищеною і щоб її гроші теж були захищені. По цих законах захист слабикий грошових коштів відправника
Геннадий 26 июня, 2024 год
номер накладної цієї посилки треба писати.

Не знаю, де це за номером телефону дають, у нас завжди паспорт вимагають. Схоже на казку для лохів. Нехай номер телефону не той вказали, а місто та ім'я та по-батькові теж не ті вказали? І як та людина "випадково побачила", що ви її телефон вказали? на пошті поряд з вами стояла? Маячня якась.
про 26 июня, 2024 год
Не тупи. Прочитай уважно відповідь представника ОЛХ: "Видача посилки може відбуватися за допомогою СМС-ідентифікації". Не знаєш чогось, ну то дізнайся.



Прізвище отримувача не має значення, якщо посилку видають лише по смс на телефоні. "Та людина" не стояла поряд на пошті, вона отримала смс на СВІЙ телефон, в якій повідомлялося, що посилка прибула до точки видачі. Потім "Та людина" по СВОЄМУ телефону замовила переадресацію посилки вже у своє місто і по прибутті забрала посилку, скориставшися СМС-ідентифікацією.
Гость 26 июня, 2024 год
Ви взагалі не знаєте що пишете всі посилки видаються за номером телефона зараз не вимагають ніде паспорт. По-моєму тільки якщо вартість посилки перевищує 5000 чи 30,000 грн то вимагають.

А ще читайте уважно а потім вже пишіть коментарі. Посилка була відправлена на інше ім'я прізвище інше місто інше відділення. Але людина мала цей номер телефона в якому була спочатку помилка. Ви можете помилитися в одній цифрі і людина по дзвінку або в своєму мобільному додатку може переадресувати та отримати посилку хоча в неї інше прізвище та ім'я. Так що включайте мізки а потім пишіть коментарі
Геннадий 26 июня, 2024 год
Та в мене, мабуть, мізки трохи краще включені, ніж у вас, бо не один десяток років користуюсь Новою поштою, і ніяких проблем не було. Всі посилки, незалежно від вартості, у нас видають по паспорту, який засвідчує особу отримувача. Просто дивляться і все.

Ну а якщо у ви самі створили собі проблему - то йдіть до кінця, пишіть представнику пошти номер накладної, щоб він вам допоміг. Або пишіть заяву до правоохоронних органів на того, хто отримав посилку і відмовляється віддавати.
Гость 26 июня, 2024 год
До того ж поліція також не має права вимагати повернення посилки або компенсації тільки суд
Гость 26 июня, 2024 год
Вже давно до 10 000 посилки віддають по СМС

Не знаю в якому селі ви знаходитесь

Нова пошта відмовила якось посприяти поверненню посилки зсилаючись на те що вона має право видавати по телефону
Геннадий 26 июня, 2024 год
відразу відчувається ваше ставлення до жителів села як до людей нижчого гатунку... Навря чи в селі дивляться паспорт, бо там всі один одного знають від народження. В нашому місті не одне відділення і паспорт дивляться у всих, без паспорту не видають. Можливо, це вказівка місцевого, регіонального менеджера. Можливо, вже стикались з такими, як ви, тому і вирішили звіряти особу, щоб потім менше проблем було від таких, як ви.
Гость 26 июня, 2024 год
Я написала про село тому що там не завжди є програмне забезпечення. Так як ви це трактували це каже про ваш рівень. Вже декілька місяців і Укрпошта не вимагає паспорт а видає по СМС.

А ще дуже дивно що завжди захищають шахрая а не відправника. Це роблять або представники нової пошти аби люди з ними пов'язані
Геннадий 26 июня, 2024 год
Я-то не захищаю нікого, я такий самий користувач. І мені дійсно дивно, що ви, начебто "втративши" посилку, так себе поводите. Будь яка інша людина з надією хапалась би за на будь яку допомогу, щоб повернути втрачене. У вас офіційний представник пошти спитав номер накладної втраченої посилки ще хтозна коли! А ви сидите і спокійнісінько тут ведете філософські розмови, замість того, щоб відповісти представнику і вирішувати своє питання! У них є база даних: якщо ця людина хоч раз користувалась їх поштою - у них є прізвище та ім'я в прив'язці до цього номера телефону. Складається враження, що ви граєте якусь свою неадекватну гру, а можливо, ви в змові з тією людиною розробили такий план і тепер обсераєте пошту з метою, щоб вона вам хоть щось заплатила! Можливо, це й не так, але по вашій поведінці напрашується саме такий висновок.


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23669 отзывов / 5187886 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов