Наталія Отзыв написан 3 июня, 2024 год22 просмотра
Працюю протягом багатьох років з Вами,але десь у Вас хромає система 1.Додаток Нова пошта жахливий- глючить,відкривається довго,незручний(якщо шо,то в мене він автоматично оновлюється) 2.В додатку- пункт повідомлення після Вашого новаторства не показує навіть за дві неділі- в мене показує за три дні(не листається).Раніше показував за місяць точно.Втратили моє повідомлення з промокодами- шукали неділю потім. 3.Після оформлення договора ,як ФОП ,мені обіцяли звязок з менеджером.Нічого немає.При зверненні в 50% в колл-центр,оператори некомпетентні. 4.Після підписання договора ніякої обіцяної лояльності до кількості відправок я не побачила.Плюс повернення автоматичного(теж обіцяного і безкоштовного) немає. 5.Т.к я працюю окремо з особистого кабінету і окремо ,як ФОП,мене при другому підключенні Нова Пей заблочило,бо є такий абонент.
Так вот,де ж Ваші обіцянки і удосконалення додатку і лояльності і підтримки Ваших клієнтів? 2 согласны
Неадекватна істота з нiкнеймом Ірина є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
У керівництва є важливішим справи ніж читати глупості від клієнтки яка не розбирається як все працює та ще й винними за це когось робить та мозок виносить новій пошті
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Звернення до керівництва - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1.Додаток Нова пошта жахливий- глючить,відкривається довго,незручний(якщо шо,то в мене він автоматично оновлюється)
2.В додатку- пункт повідомлення після Вашого новаторства не показує навіть за дві неділі- в мене показує за три дні(не листається).Раніше показував за місяць точно.Втратили моє повідомлення з промокодами- шукали неділю потім.
3.Після оформлення договора ,як ФОП ,мені обіцяли звязок з менеджером.Нічого немає.При зверненні в 50% в колл-центр,оператори некомпетентні.
4.Після підписання договора ніякої обіцяної лояльності до кількості відправок я не побачила.Плюс повернення автоматичного(теж обіцяного і безкоштовного) немає.
5.Т.к я працюю окремо з особистого кабінету і окремо ,як ФОП,мене при другому підключенні Нова Пей заблочило,бо є такий абонент.
Так вот,де ж Ваші обіцянки і удосконалення додатку і лояльності і підтримки Ваших клієнтів?
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.