Проблеми з заміром та зваженням товарів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 14 апреля, 2024 год 13 просмотров
Дивлюся останнім часом багато таких проблем, судячи з відгуків. Нещодавно замовляв собі доставку двох невеличких пластикових комодів, дуже здивувався коли вартість їх доставки виявилась близько 1400 грн а вага в накладній була 113 кг.

Коли почав з'ясовувати що там може стільки важити/коштувати з новою поштою та продавцем, мені сказали що "скоріше за все неправильно зважили на відділенні", і запропонували їхати на вантажне відділення і проводити контрольні заміри, замість кур'єрської доставки яку я замовляв. І я і відправник наполягли на тому щоб нова пошта просто зважила ці комоди на відділенні і відправили все ж таки кур'єром, але НП просто відмовились і сказали що інакше не можуть вирішити питання. Довелось в свій час їхати на їх відділення де, звісно, все це дуже швидко перерахували до 180 грн замість 1400 грн. Робітник на відділенні теж підтвердив що оператор на відділенні відправника помилився і неправильно заміряв товар.

Тобто, я ледь не влетів на зайві витрати через неправильний замір товару, ледь не влетів на "тьорки" з кур'єром якому я б тупо відмовився платити такі гроші, і витрачав свій особистий час і гроші на дорогу до вантажного відділення заради того щоб отримати товар який там валявся лише через помилку робітників.

Ніколи не було проблем з новою поштою, але останнім часом щось все погано стало. Причому не через те що кацапи заважають а через низьку якість роботи деяких працівників та зниження орієнтації на клієнтів. Мені ще дуже цікаво скільки я так за життя переплатив новій пошті за менш помітні проблеми з оцінкою. Якщо хочете з цим щось зробити та виправитись, номер накладної 59001132648326

1 согласен



Комментарии к отзыву

Любитель 18 апреля, 2024 год
Ситуація дуже знайома, і відразу ж зіштовхнувся з таким, з першого дня, коли почав користуватись НП, і прийшовши додому, після першого візиту, думка: "Надурили, або ні?" А потім вже чітко засвоїв, що від "об'ємної ваги" нікуди не подінешся, і далі все розраховував відносно цього.
Ответ представителя Новая Почта 15 апреля, 2024 год
Добрий день!

При розрахунку вартості доставки вантажу, до уваги беруться два показники – це фактична та об’ємна вага. Фактична вага визначається шляхом зважування вантажу на вагах, а об’ємна обчислюється за формулою, яку використовують усі міжнародні перевізники: Довжина [см] х Ширина [см] х Висота [см] / 4000.

Обирається більше значення.

При отриманні ви завжди можете перевірити вагу відправлення, замовивши контрольне зважування. Для цього потрібно звернутись до співробітників відділення та скласти Акт невідповідності ваги. Послуга контрольного зважування та складання Акту невідповідності ваги надаються безкоштовно.
Roman 23 апреля, 2024 год
Ваші методи розрахунку ваги до проблеми не відносяться взагалі ніяк, це все ще ваша проблема а не моя. Початкові заміри і зважування товару були невірні, і через це ви заломили ціну. Коли я згодився відмовитись від адресної доставкиі приїхати на відділення у сіфщоб при мені провели контрольне зважування, мені прямо сказали "угу, оператор помилився коли відправляли, неправильні дані ввів".
Roman 23 апреля, 2024 год
Відправив випадково, не дописавши.



*на відділення у свій вільний час.



Тобто ще раз - ви неправильно заміряли і зважили товар і через це мені довелося витрачати свій час та сили на те, щоб не мені довелось витрачати в вісім разів більше грошей через вашу помилку в розрахунках. І ви відмовились вирішити цю проблему самостійно і скинули це на мене. Єдине що я від вас хочу це признати що ви накосячили і взяти за це відповідальність в вигляді хоч якоїсь компенсації, а якщо ви далі хочете гнути дурну пісеньку про "об'ємну вагу" то я краще зайвий раз укрпошту спробую. Тоді виходить що ви перестали звертати увагу на якість свого сервісу і якісної різниці між вами вже нема.
Ірина 14 апреля, 2024 год
Ніколи не було проблем,а тут одна помилка, все, не можна жодної помилки, люди роботи повинні бути.
Roman 23 апреля, 2024 год
Ірино, до людей в мене претензій нема взагалі, претензії є лише до компанії яка не може нормально організувати своїх працівників (які дійсно, не роботи), а коли вони роблять помилки які виходять боком їхнім клієнтам, компанія не хоче брати відповідальність і якось з цим працювати. Якщо на це не звертати увагу і не давати такі відгуки, то від нової пошти взагалі нічого не залишиться з часом.


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.4 5
23892 отзыва / 5194636 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26910 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.7
14054 отзыва
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3681 отзыв
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2047 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.2
1055 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.4
3656 отзывов
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
114 отзывов
Meest - America
Meest - America

Рейтинг: 1.5
211 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1318 отзывов
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 отзывов