Tatiana Отзыв написан 20 ноября, 2023 год35 просмотров
Сьогодні 20.11.2023 отримувала посилку в м. Краматорськ відділення #7, працівник пошти спілкувався " бидлувато", хоча великої черги не було , я була одна в відділенні. Якщо в працівників якісь особисті проблеми, або немає настрою , то їх потрібно залишати вдома, а не виміщувати на клієнтах. Чи можливо працівники втомлюються, то може їх потрібно замінити? Це я мовчу як найо...ть на вагу посилки , я вже двічі заплатила за воздух, бо не хотіла псувати собі нерви , і це не тільки 7 відділення в м. Краматорськ.Іще хочеться дізнатися навіщо працівники змінюють вартість посилок, в мене в додатку стояла вартість одна , я приходжу отримувати посилку , а в мене вартість змінена на вдвічі більше , робила скріни , ходила розбиратися на пошту , там мені ніхто внятної відповіді не дали , і на цю тему охоче не хотіли спілкуватися , грубо так сказати ,відморожувалися, прийшлось оплатити , бо посилка була продавцю повністю оплачена. Отак працівники пошти вирішили підзаробляти. 2 согласны
Щиро перепрошуємо, що візит до відділення залишив по собі такі враження. Напишіть, будь ласка, за яким номером накладної зверталися, коли обслуговування було неналежним. Також просимо вказати номер накладної, де потрібно перевірити вартість.
1) напишіть номер посилки, за якою ви приходили, коли вам начебто хамили.
2) треба описати подробніше ситуацію, що саме, яка саме поведінка співробітника була сприйнята вами як хамство.
Справа в тому, що люди різні і сприйняття один одного теж різне, і поняття "хамство" у кожного різнк. Можливо, вам його обличчя не сподобалось, чи тембр голосу. Тому завжди треба писати конкретно, в чому саме і як саме виражалося хамство у вашій ситуації.
Вартість пересилки може змінюватись в тому випадку, якщо продавець створював сам накладну і вказав невірну вагу. А коли на пошті заміряли посилку - вага виявилась іншою.
Добре, чому таке відношення на пошті до клієнта, я щось винна , чи заборгувала пошті, вибачте все стерпіла, щоб не псувати нерви, але, за всі посилки платила я навіть не переміряла і не перезважувала. Чому співробітники спілкуються тільки російською? І чому таке відношення до багажу і посилок, я отримала валізу, яку повинні були покласти в ящик, приїхав в харчовій плівці, я раніше користувалась тільки вашою поштою , проблем не було, то у і посилки я ніколи не перевіряла, ну тут, коли вдома я зняла ту плівку, коліщатко було зломане, а валіза, пробита, хоча я сплатила за доставку і упаковку,а не за плівку, гаразд діло не в цьому я не обіднію, але це на вашій совісті. В мене головне питання, чому таке відношення до клієнтів і до їх багажу? Чому співробітники таке дозволяють собі і себе так поводити? Місто Краматорськ.
Вибачте , я собі настрій та нерви псувати не хочу, я вже отримала посилки , нехай вас Бог благословить, котрий раз переконалась, доречних відповідей немає,одні і ті ж самі відповіді у всіх, що хамство і манери розмовляти з постійними клієнтами, мабуть навчають як підбирають персонал, і всі клієнти винні самі, недочитали умови...... Відповіді завчені мабуть з листкочку......мабуть як приходять на роботу влаштовуватися, всім одразу видають завчені відповіді.....І це буде остання відповідь моя, більше я спілкуватися не хочу. Деякі співробітники хамло , не компетентні в своїй роботі, персонал підбирають "всіх підряд" хто тільки прийде.......
Якщо кажете "А", то треба казати і "Б", щоб ситуація на відділенні змінилася в кращий бік. А так одні голослівні викрики, ніякої конкретики, як і в чому саме полягало хамство. Ви не хочете через номер накладної викривати себе? В такому разі це виглядає як наклеп. Якщо це правда - то чого боятися? Хочете, щоб відношення до вас і ситуація на відділенні змінились - так треба самій бути чесною і сказати все, як є.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахлива доставка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро перепрошуємо, що візит до відділення залишив по собі такі враження. Напишіть, будь ласка, за яким номером накладної зверталися, коли обслуговування було неналежним. Також просимо вказати номер накладної, де потрібно перевірити вартість.
2) треба описати подробніше ситуацію, що саме, яка саме поведінка співробітника була сприйнята вами як хамство.
Справа в тому, що люди різні і сприйняття один одного теж різне, і поняття "хамство" у кожного різнк. Можливо, вам його обличчя не сподобалось, чи тембр голосу. Тому завжди треба писати конкретно, в чому саме і як саме виражалося хамство у вашій ситуації.
То завжди самі не дочитають умови, ціни . А ось ввічливий оператор відділення бути повинен