Алёна Никонова Отзыв написан 16 августа, 2023 год124 просмотра
Я займаюся хендмейдом. Роблю якісні дорогі роботи - ляльки ручної роботи. Це не просто грошовий еквівалент - це частина мене, моя завзята праця під час повітряних тревог, мої вміння надбані роками, це частинка моєї душі. Я відправила 2 ляльки через поштомат - замовниця у шоці написала - їх приїхала пара домашніх капців. Розумієте мої емоції? Як? Що сталося? Переплутали? Вкрали? Що робити? Замовниця бігає на відділення, я дзвоню кожного дня - і так нескінченні 3 дні я п'ю заспокійливе та відганяю думки про те, що мою роботу вкрали, загубили, або вона приїде в поганому вигляді після всіх сих подорожей... Посилку знайшли через 3 дні. (Доречі, я навіть написала номер відправлення на посилці, але все одно її якось переплутали з іншою, що саме сталося мені не повідомили). Все скінчилося тим, що мені подзвонили і просто сказали "Посилка вже у відділенні, на все добре". Коли я САМА спитала, можливо пошта хоче щось ще зробити для мене або для отримувача - мені вислали промокод на 1 безкоштовну доставку. Це адекватне ставлення до клієнтів, які багато років користуються вашими послугами? Пізніше я написала у фейсбук і мені вислали класичний набір "Ну ок, вибачте " з чашкою, кавою та шопером. Мені дуже прикро, що я маю стукати в усі двері, щоб мені просто вислали чашку, розумієте? Ви розбили мені серце і відкараскалися промокодом та чашкою, які ви висилаєте просто якщо у вас поштомат заглючив (він, доречі, дуже часто не працює, але я ніколи на це не жалілася, бо все розумію) Таке відношення просто нелюдське. 1 согласен 1 не согласен
Скільки істерики, капець просто. Їй і промо, і презент, а клієнт все ниє. Зіронька з неба напевно потрібно. Сплутали посилку, вибачились. Ніби не до транспортної компанії претензія, а до чоловіка який обіцяв кохати все життя. А він козел всім таке дарував и казав))
Ми у жодному разі не хотіли засмутити Вас своєю роботою. Ця ситуація зробила нас краще, адже ми винесли з неї урок. Запевняємо, ми докладемо максимум зусиль, аби вона не повторилася! Наш подарунок був від щирого серця, аби трішечки порадувати Вас ❣️
Від щирого серця щось робиться, коли того не просять, правда? Дякую. Доречі, якщо є можливість, передайте, будь ласка, у відділ Sorry Program, що міні піддон, який відправляється людям, має бути відшліфований - він увесь у занозах.
Вибачте, пані Олено, але тут, по класиці Вашого жанру, Ви забули попросити у Нової пошти компенсацію за загнану в палець занозу або взагалі за те, що Вам її прислали!!! І Ви получили глибоку моральну травму від її вигляду.
Як літературний критик, вважаю, що у Вас є літературний талант! Особливо, робити з мухи слона. Вам можна у вільний від плетіння ляльок час романи писати.
А як постійний клієнт Нової пошти, вважаю, що, за невеличке непорозуміння та затримку, промокод на абсолютно безкоштовну доставку + "вибачальний" набір від Нової пошти (що становить все разом більш 400 грн.) це і так дуже забагато! Тим паче, що посилка знайшлася! На Укрпошті ви б взагалі нічого не отримали, навіть слово "вибачте" не сказали б!
І чого Ви ще, вибачте за цікавість, прийшли добиватися? Щоб Вам Нова пошта квартиру купила чи машину?
бачу, що людей, які звикли до такого відношення, дуже обурює, коли хтось інший висловлює свою думку про нормальне ставлення до клієнтів. я вам співчуваю. цінувати себе не соромно. а за комплімент дякую ❤️
Захоплений не тільки Вашим літературним талантом, але й вмінням красиво перевертати з ніг на голову та підмінювати поняття! У Вашому розумінні, зачепитися за помилку в роботі людей і намагатися на цьому заробити все більше, більше, більше - це "повага до самої себе, цінування самої себе" і т.д... А на погляд зі сторони - це різновид жебракування, навіть шантажування. Коли Вам два рази вже дали подачку і вибачилися, а ви все одно і далі продовжуєте з невдоволенням щось випрошувати.
Повага до себе - це гарна риса, поки вона не переходить в неповагу до людей! А ще є такі поняття "людяність" і "розуміння", про які Ви забули. У кожного на роботі бувають помилки. Перед Вами вже двічі за це вибачились, навіть не на словах, а в грошовому еквіваленті! (подарунки і промокод - це все коштує грошей!) А ви й далі йдете щось випрошувати=жебракувати. І виставляєте це як повагу до себе! Мабуть, я чогось не розумію: з яких пір вимагання та шантаж (поганими відгуками) стали зватися "повагою до себе"?
Бажаю успіхів у відкритому Вами новому жанрі "Догори ногами!"👋
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ДУЖЕ ПОГАНЕ відношення до постійних клієнтів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми у жодному разі не хотіли засмутити Вас своєю роботою. Ця ситуація зробила нас краще, адже ми винесли з неї урок. Запевняємо, ми докладемо максимум зусиль, аби вона не повторилася! Наш подарунок був від щирого серця, аби трішечки порадувати Вас ❣️
Вже передали інформацію про недолік, обов'язково врахуємо на майбутнє. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще. Обіцяємо виправитися!
А як постійний клієнт Нової пошти, вважаю, що, за невеличке непорозуміння та затримку, промокод на абсолютно безкоштовну доставку + "вибачальний" набір від Нової пошти (що становить все разом більш 400 грн.) це і так дуже забагато! Тим паче, що посилка знайшлася! На Укрпошті ви б взагалі нічого не отримали, навіть слово "вибачте" не сказали б!
І чого Ви ще, вибачте за цікавість, прийшли добиватися? Щоб Вам Нова пошта квартиру купила чи машину?
Повага до себе - це гарна риса, поки вона не переходить в неповагу до людей! А ще є такі поняття "людяність" і "розуміння", про які Ви забули. У кожного на роботі бувають помилки. Перед Вами вже двічі за це вибачились, навіть не на словах, а в грошовому еквіваленті! (подарунки і промокод - це все коштує грошей!) А ви й далі йдете щось випрошувати=жебракувати. І виставляєте це як повагу до себе! Мабуть, я чогось не розумію: з яких пір вимагання та шантаж (поганими відгуками) стали зватися "повагою до себе"?
Бажаю успіхів у відкритому Вами новому жанрі "Догори ногами!"👋